Konsultanci telefoniczni przedstawiają potencjalnie korzystną umowę, a po przysłaniu umowy do zatwierdzenia (zawarcia) okazuje się, że są tam zupełnie inne warunki niż uzgodnione w umowie. Słaba jakość sygnału telefonicznego. W umowie światłowodowej - ta sama sytuacja, co innego ustalone telefonicznie, co innego w umowie, którą przyniósł monter - a zostaliśmy postawieni w sytuacji bez wyjścia, bo bez podpisania umowy przed montażem nie było opcji montażu, a monter nie mógł nanieść żadnych zmian. Zostalibyśmy bez internetu. Notoryczne "prace techniczne" w serwisie Mój Orange o godzinach typu 21, 22, przez co niemożność pobrania faktury (kto prowadzi prace na serwerze w godzinach, gdy jest dalej duże zainteresowanie użytkowników dostępem do swoich kont?). Najgorsza z sieci, z jakich korzystałam w ostatnich kilku latach. Już nju dużo lepsze, mimo że formalnie to marka Orange. Szkoda, że nie ma opcji wzięcia umowy na firmę w jej ramach.Zaletyda się jako tako dzwonić
Wadycałokształt obsługi klienta, korzystanie z zewnętrznych, naciągarskich firemek i nękanie telefonami z ofertami, a potem wciąganie do umowy warunków innych niż ustalone, jakość połączenia, jakość internetu światłowodowego