Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3931 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 197
  • / 2025-05-03 23:04
    Ocena: 2.67 / 5
    orange to bardzo tragiczna firma ktora nie umie w internet lepszy jest internet na korbke nie polecam kupice cos innego
    Zaletymoze i są ale ja nie widze ich
    Wadyjestem slepy
  • / 2025-05-03 00:17
    Ocena: 4.33 / 5
    Zadowolony jestem nie mam zastrzeżeń fajny telefon jest dobra jest sieć tylko nie drogo kosztuje
    ZaletyDobra jakość
    WadyZa często ładuje telefon
  • / 2025-05-02 02:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Po wielu latach korzystania, oferty są nie opłacalne. Rozliczenia nie są zrozumiałe. Obsługa klienta stacjonarnie w miejscowości oleśnica jest akurat na bardzo wysokim poziomie, nie mam czego zarzucić, natomiast infolinia to dramat, mało wiedzą i nie potrafią wyjaśnić rozliczenia, tylko odwołują się do faktur na których jest szczegółowe rozlicznie - które jw jest nie zrozumiałe i koło się zamyka.
    Jakości nie ma, internet mobilny jest bardzo niestabilny tak jak i zasieg, jednego dania potrafi być pełny a przez tydzień brak. A że zgłoszeniami nic sobie nie robią, głównie mydlą oczy. Nie polecam
    ZaletyDwóch konsultantów w miejscowości oleśnica
    WadyWszystko inne ch**owe, łącznie z innymi konsultantami z którymi miałem styczność.
  • / 2025-05-01 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio Orange przesadził bo włączył mi bez pytania usługę "Bezpieczne dziecko w sieci" Za 10 PLN. Ja takiej usługi nie zamawiałem. Na prośbę usunięcia i zwrotu kosztów powiedzieli że nie mogą zwrócić kosztów. To jest złodziejstwo. Nie wiem czy będę przedłużał z nimi umowę bo już mam bezterminową. Na dodatek Urząd ochrony klienta i konsumenta powinien się tym zająć bo nie jestem jedyną osobą z takim problemem.
  • / 2025-04-28 16:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragiczna obsługa. Dzisiaj szefem salonu Orange przy ul.Orkana w Lublinie był p. Paweł. Nie wiem czy o go poznałam, ale Pan, który obsługiwał po ok 40 min mojego czekania w salonie oznajmił, że ma teraz umówioną wizytę z innym klientem i ja mam dalej czekać. Czy nie mógł mnie uprzedzić, że czas oczekiwania będzie długi?! Obecna w salonie druga Pani prowadziła w tym czasie bardzo długą "służbową" rozmowę ze swoim znajomym. Przez salon "przemknął" również trzeci Pan, który widząc to wszystko zniknął na zapleczu. Kompletne lekceważenie czyjegoś czasu
  • / 2025-04-24 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć nie polecam . Jeśli takie sieci są w całej Polsce to ja współczuje . Jestem obywatelem nie polski i zakupiłem Orange internet aby mieć połączenie z monitoringiem i alarmem w moim domu oraz z firmą ochroniarską . Nie dość że ot tak sobie doliczają bez zgody jakieś dodatkowe pakietu czegoś i doliczają do rachunku ale i internet często ma długie przerwy w działaniu . Nie polecam
    ZaletyŻadnych
    WadyTylko kasę ciągnąć
  • / 2025-04-17 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Do Orange Przeszliśmy ponieważ nasz lokalny dostawca Internetu i telefonów zakończył działalność, i oczywiście nie obyło się bez problemów
    Raz że przydzielono nam działający numer osoby prywatnej, na co każdy konsultant mówił że to "nie możliwe", jak to po kilku miesiącach wykryliśmy (tak, MY!) to kolejny miesiąc zajęło im wyprostowanie tej sprawy

    Co do Internetu niby wszystko OK, ale w umowie internetu zapisane jakieś telewizje których nie wiadomo jak uruchomić i oczywiście które są wykazywane na fakturze, po roku dzwonienia i reklamowania dowiedzieliśmy się że dla naszej instytucji ta usługa nie jest dostępna.

    Podsumowując: Nie polecam
    Zaletynie widzę
    WadyNie świadczą usług zapisanych w umowie, brak profesjonalizmu w podejściu do klienta, firma zdaje się być nastawinona tylko na pozyskanie klienta, niekoniecznie na jego utrzymanie
  • / 2025-04-14 15:32
    Ocena: 3.00 / 5
    System reklamacji i zlewania abonameta szczyt szczytów .Nie polecam.kilkugodzinne zawieszenia i internetu bardzo często.Ratuj się kto może .Szukajcie innej sieci .
    ZaletyKiedyś były
    WadyBrak odpowiedzi na reklamacje .problemu z dodzwonieniem .niestały zasięg.
  • / 2025-04-10 16:21
    Ocena: 1.67 / 5
    tagiczna obługa a brak słow i oceny bo najchetniej bym wpisał -5 w skali od 0 do 5
    Zaletybrak
    Wadytagiczna obsuga i tragedia serwis
  • / 2025-04-08 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Odeszłam od Orange po 20 latach. Zabrałam ze sobą 3 numery które miałam. Nikt nie szanuje wieloletniego klienta. Mieli mnie gdzieś, nie starali się aby mnie zatrzymać. Obsługa fatalna.
  • / 2025-03-28 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    PRZESTĘPCY, OSZUŚCI, ZŁODZIEJE, BANDYCI. ZLIKWIDOWAĆ WSZYSTKIE TAKIE SIECI, W OGÓLE KAPITALIZM, TAKIE SĄDY, FELCZERIĘ, ZBRUKANE MEDIA, UCHWAŁODAWCÓW. POŁAMAĆ IM KOŚCI KRZYŻOWE I TRZONY KRĘGOWE I W TRUMNY WPAKOWAĆ, BO ONI NARÓD ZBRODNIAMI USŁALI, SAMOBÓJSTWAMI I INNYMI TRAGEDIAMI ....
  • / 2025-03-25 19:45
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie wiem kto w Orange wpadł na ten pomysł ale zaprawdę pogratulować za wypychanie klientów do konkurencji! Od tegoż roku brak możliwości doładowania internetu w orange na kod z karty. Tylko apka lub przez stronę internetowa z konta. W praktyce więc wygląda to tak: Najpierw, jak zawsze, nagle strona/film przestaje ci się praktycznie wczytywać, po kilku/nastu minutach przychodzi sms o treści "pozostało ci mniej niż 200 mb..." po dalszych kilku następny o braku środków i "ograniczeniu prędkości" co w praktyce oznacza w najlepszym razie wczytywanie strony głównej google przez 5 minut. W tej kolejności. Do zeszłego roku nie stanowiło to żadnego kłopotu: nie mając na "pakiet", kupiłeś doładowanie, wstukałeś kod i zaraz przywracali normalną prędkość (czytaj: w ogóle odzyskiwałeś internet). Teraz po "ograniczeniu prędkości" pozostaje: szukać na mieście "cafe internet", jechać, tam wpisywać swoje hasła w tym bankowe, doładowywać, wracać, prosić z pochylonym czołem bogatego w miłosierdzie aby nikt nie wykradł ci haseł. Jeszcze raz gratuluję genialnego pomysłu na pozbywanie się klientów! Od kilku lat jakość połączenia była na prawdę bez zarzutu ale z tym numerem to tylko się pożegnać.
  • / 2025-03-24 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku miesięcy codziennie po 23 brak internetu. Nie idzie się z tymi przygłupami dogadać. Technicy byli już u mnie z 10 razy, za każdym razem twierdząc, że nic nie zrobią, bo wina leży po stronie orange. Oczywiście orange się z nimi nie zgadza i zwala winę na nich. Przeszedłem do konkurencji i innym osobą, które mają z nimi problemy, polecam zrobić to samo, nikt was przy nich nie trzyma.
    Zaletybrak
    Wadywysoki ping
    wysoki packet loss
    0 stabilność łącza
    brak internetu w godzinach wieczornych
    0 obsługa klienta
    nie posiadają swoich techników tylko korzystają z usług zwnętrznych firm i zwalają na nich winę
    wysoka cena nie idąca w parze z jakością usług
  • / 2025-03-24 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeszedłem z pley do Orange to mój największy błąd Orange a pley to niebo a ziemia w Orange brak internetu mobilnego wifi wiele do życzenia zacina się raz jest raz go nie ma obsługa klienta to jakieś nieporozumienie mają wszystko i wszystkich gdzieś przysłali mi pierwszy rachunek naliczyli z kapelusza zwrócilem uwagę w obsłudze klienta powiedzieli że wszystko ok zadzwoniłem do biura i zgłosiłem reklamacje dostałem esa że bardzo przepraszają ale naliczyli 100 zł za wiele oczywiście zapłaciłem całość i czekam na jakiś ruch z ich strony bo nikt tych pieniędzy mi nie oddaje jednym słowem totalne dno nie polecam nikomu oszuści i naciągacze jest jeszcze wiele innych rzeczy inaczej mi mówiono w salonie a inaczej mam na umowie szokkkkk
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko
  • / 2025-03-19 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Są okropni, po oczekiwaniu przez pól godz na infolinii po prostu.mnie rozłączyli!
    Nigdy nie podpiszę z nimi umowy!!!
    Wadysame wady
  • / 2025-03-18 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem katastrofa. Przez pierwsze 3 miesiace było okay. Po upływie tego czasu internet znacznie zwolnił, a mimo licznych zgłoszeń oraz wymiany routera poprawy nie ma. Dekoder tv sam z siebie się resetuje, a sama telewizja dość często zacina się. W pewnym momencie nowo wymieniony router zaczął świrować a po zgłoszeniu na infolinii awarii na panów czekaliśmy pięć dni. W między czasie przy kolejnym zgłoszeniu usłyszałem aby samemu zawieźć router i wymienić w salonie. Oczywiście finalnie samodzielnie trzeba było podłączać router.
    ZaletyBrak
    WadySłabe podejście do klienta,
    Czas reakcji baaardzo wolny,
    Salon i fachowcy jak by w ogóle ze sobą nie współpracują, jedni na drugich winę zwalają i koło się toczy,
    Usługi słabej jakości, szybkość internetu no porażka
  • / 2025-03-17 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Po podpisaniu umowy, przez pierwszy miesiąc, wszystko ok, później czar prysł,internet 5 Guuuuu to podstawa to katastrofa , konsultant jego słowa(ja cudotwórcą nie jestem)
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • / 2025-03-15 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawarłem umowę na dostarczanie energii elektrycznej {dwa adresy). Wszystko zostało ustalone telefonicznie umowa "przedyskutowana" przez telefon miałem tylko podpisać. Okazało się że do podpisu wysłano mi inne warunki ten pan spieszył się bo kończył pracę, a treści w umowie dużo zaufałem człowiekowi i to był mój błąd. rozwiązać nie mogę bo kara a informowano mnie że mogę się bez konsekwencji wycofać w każdej chwili. Reklamacja nie została uwzględniona ponieważ umowę należy czytać, TO OSZUŚCI!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak uczciwości
  • / 2025-03-10 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    5 dni po terminie usługi blokują usługi, chamscy doradzcy którzy częstwo muszą się poprawiać bo nie znają podstawowych informacji
    Zaletyszybki internet
    Wadywszystko inne
  • / 2025-03-06 07:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycofanie przez Orange bonusowych GB przy tradycyjnym doładowaniu z paragonu to przegięcie. Czym płatność gotówką różni się od płatności bezgotówkowej? To nie są te same pieniądze? Orange zaczęło dyskryminować klientów i dzielić ich na lepszych (nowoczesnych) i gorszych (tradycjonalistów)?
    Bardzo nieeleganckie. Czas się rozstać, bo tylko to mnie tu trzymało - te bonusowe GB (były świetne), bo rozmowy i smsy/mmsy to drożyzna.
    Płacę tylko gotówką. Dziękuję. Żegnam.
    ZaletyByły, ale się skończyły
    WadyBrak ofert dla ceniących tradycyjne zakupy i rozwiązania
strona 1 z 197

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1277
Lajt Mobile
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1045
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186