Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3956 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 198
  • / 2025-06-19 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange samo zmieniło taryfę za Internet zużyło 100 zł z doładowania przez kilka godz i nie widzą problemu Pora się pożegnać
  • / 2025-06-15 10:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo niesolidni konsultanci.Do podpisania umowy o zmianę kabla na swiatłowod baardzoo miła pani ,wyznaczono daty, godziny, technik zadzwoni,umowi sie.Po podpisaniu umowy zero dotrzymania terminow, umawialam sie kilka razy, nikt nie raczyl powiadomic o zmianach,doprowadzono kabel do budynku i cisza, bez powiadomienia zabrano internet na kablu, czekalam tydzien na telefon ,gdyż pod podanym nr nikt nie odbierał, więc przez ifolinie z trzema kolejnymi konsultantami dowiedzialam sie, ze mam swiatlowod a technik, na ktorego czekam to ja sama, bo nikt sie nie pojawi chyba, ze dodatkowo zaplacę, pani konsultant uparcie chce bym sama podlaczyla sprzet, ktory mi przyslano, przy czym dowiaduję się, ze nie potrafię czytac ze zrozumieniem, jest zdziwiona, ze nie znam sie na rodzajach kabli i sprzętu.W rezultacie Orange pracuje rękoma klientów oraz swietną manipulacją konsultantów zapewne to dobra opcja dla firmy lecz czy dla klienow? Zdecydowanie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyManipulacja najwyzszych lotów
  • / 2025-06-14 06:10
    Ocena: 2.00 / 5
    słabo, internet po kablu ja reklamowalem jakosc to zlikwidowali bez alternatywy
  • / 2025-06-12 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas przedłużania umowy na infolinii zostałem okłamany i naciągnięty na koszty kłamstwem i podstępem nie polecam a sam będę odradzał wszystkim znajomym Orange po kilku latach zostałem potraktowany bardzo źle nigdy nie spóźniliśmy się z płatnościami i tak nas potraktowano
    ZaletyKłamstwo naciąganie
  • / 2025-06-12 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaproponowano mi nową umowę na której zwiększono mi limit internetu ale dodano mi numer telefonu na internet biurowy którego w ogóle nie chciałem po interwencji przysłano mi drugą w której numer jest nie aktywny ale trzeba za niego płacić abonament. złodzieje jakich mało.Miło z tobą rozmawiają i przy okazji cię wyrabiają w dodatkowe koszty.Czyste chmstwo
  • / 2025-06-12 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści z Orange !!! Zadzwonił pracownik orange w celu przedłużenia umowy, powiedziałem że szukamy mieszkania i adres się zmieni na co on że bez problemu przeniesiemy internet, jak przyszło co do czego to się okazało że się nie da, złożyłem reklamację bo zostałem wprowadzony w błąd bo gdyby powiedział że istnieje ryzyko że nie wszędzie się da to bym nie przedłużał. Złożyłem reklamację, oczywiście negatywna bo wszystko się nagrywa ale moja rozmowa się nie nagrała, kara umowna 900zl, nigdy więcej tej cholernej firmy
    ZaletyBrak
    WadyKłamcy na potęgę
  • / 2025-06-08 21:42
    Ocena: 3.33 / 5
    Internek OK, ale telewizja do d''y. Prawie NICZEGO nie można nagrywać
    Tłumaczą sie umowami z dostawcami.
    A w INEI można nadrywać wszystko, więc o co chodzi?
  • / 2025-06-08 07:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle usuwają zgromadzony internet. Najgorsza i najdroższa sieć!!!
    WadyNajdroższe
  • / 2025-06-07 18:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Maja nsprawde w dupie klienta. Tulko chodzi o wydojenie klienta z kasy. Nawet nie dostarczajac sprzetow +banda naganiaczy
    WadyTragedia
  • / 2025-06-07 12:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam, chcę podzielić się z innymi potencjalnymi klientami którzy zastanawiają się czy dołączyć do Orange z moimi wrażeniami. NIE POLECAM, brak poważnego traktowania klienta i próbowania udzielenia jakiej kolwiek pomocy w razie problemów. Kompetencje i chęci pracowników na bardzo niskim poziomie. Moim zdaniem pracownicy są aby być i nie zależy im na pozyskiwaniu nowych klientów a tym bardziej na zatrzymaniu już obecnych . W rozmowach czy telefonicznych czy osobistych każdy mówi co innego odnośnie załatwienia sprawy, brak wiedzy???czy o co chodzi, bo nie rozumiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • / 2025-06-06 10:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Konsultant telefoniczny nie chciał mi pomóc. Do weryfikacji potrzebował kwoty ostatniego doładowania i numeru puk a poprzednimi razami wystarczałomój pesel imie nazwisko i adres
  • / 2025-06-05 17:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Przeniesienie umowy na nowy adres zajęło ponad tydzień.
    Wniosek o przeniesienie został złożony 27.05.2025. Znalezienie i zaktualizowanie nowego adresu w systemie Orange zajęło dwa dni. W dniu 29.05.2025 menedżer powiedział, że technik będzie mógł podłączyć internet w sobotę, ale umowa nie może zostać przeniesiona i z jakiegoś powodu konieczne było jej zakończenie i rozpoczęcie nowej (umowa internetowa została podpisana pół roku temu). Co pociągało za sobą całą serię wychodzących niuansów. Termin podłączenia (przyjazdu technika) został ustalony na 31.05.2025 (sobota). W sobotę zgłoszono, że technik nie przyjedzie, okazało się, że mój router należy wymienić na inny (z 2 GB/s na 1 GB/s), więc podłączenie przełożono na wtorek (03.06.2025). I tu pojawia się pytanie: dlaczego nie można było od razu (27 lub 29 maja) zobaczyć w systemie, że potrzebny jest inny router i od razu wydać odpowiednie dyspozycje w systemie, aby router został dostarczony do dnia przyjazdu technika lub zorganizować tak, aby technik przyjechał z niezbędnym routerem do podłączenia i zabrał ze sobą poprzedni? Z tego powodu technik nie przyjechał na podłączenie w sobotę.

    Musiałem wziąć dzień wolny w pracy, aby odebrać router, ponieważ dostawa odbywa się w godzinach pracy, kiedy większość ludzi pracuje, a nie znajduje się w domu. We wtorek, w dniu, w którym miał przyjechać technik, przez cały dzień nikt do mnie nie zadzwonił, nie uprzedził o niczym. Po 17:00 musiałem napisać do menedżera i zapytać, czy technik będzie tu dzisiaj. Otrzymałem odpowiedź, że system pokazuje, że technik będzie w czwartek (05.06.2025). Oznacza to, że cały dzień spędziłem w domu, czekając na technika, który nawet nie raczył uprzedzić, że podłączenie nie nastąpi o wyznaczonej godzinie.
    Jednocześnie chciałbym zaznaczyć, że mam hybrydowy typ pracy i łącze internetowe w domu jest dla mnie bezpośrednio związane z moją pracą, internet mobilny jest słabej jakości w mojej okolicy (Kraków, Nowa Huta). Tym samym Orange skazał mnie na ogromne niedogodności i stratę czasu.
    Nie mówię już o tym, że dopóki technik nie podłączy internetu, nie jest możliwe podłączenie żadnych dodatkowych usług (np. telewizji domowej). Dlaczego tego procesu nie można zautomatyzować? Tak, aby usługa o którą wnioskowałem została podłączona automatycznie wraz z podłączeniem internetu i nie musiałem poświęcać dodatkowego czasu na złożenie wniosku po podłączeniu, a mógłbym to zrobić w międzyczasie oczekując na technika.

    Wszystko to mówi o całkowitym braku zainteresowania menedżerów, aby zrobić wszystko, co możliwe, aby podłączyć domowy internet w jak najkrótszym terminie. Brak jakiegokolwiek planowania i kalkulacji sytuacji z wyprzedzeniem ze strony menedżerów. System jest zbudowany wyjątkowo nieelastycznie i w przypadku jakichkolwiek trudności wszystko jest odkładane na bardzo długi czas (nawet nie na dzień, ale na dwa, w moim przypadku było to wielokrotnie). Takie podejście do klienta stanowi ogromną wadę usługi Orange i sprawia, że zastanawiam się nad zmianą dostawcy, który jest bardziej zorientowany na klienta.
    WadyFatalna jakość, organizacja i szybkość obsługi. Brak elastyczności rozwiązań, zorientowania na klienta i chęci menedżerów do rozwiązania zadania podłączenia internetu domowego w jak najkrótszym czasie.
  • / 2025-06-05 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ! Okropna firma za jeden dzień spóźnienia blokują połączenia i IMEI
    Odradzam wszystkim korzystanie z ich usług !!!!
    Obsługa to jedna wielka pomyłka
  • / 2025-06-03 20:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia nie polecam, pan nie przyjechał na znaczony termin przeniesienia Internetu na infolini pani powiedziała że nie jest prawa żeby z nim się kontaktować straciłem cały dzień pan miał być między 9 a 20 i nie przyjechał bardzo czekałem ponad tydzień żeby pan wgl przyjechał a sprawa była zgłoszona dużo wcześniej a cały czas opłacam internet i telewizję której nie mam masakra nie polecam !!!!
    WadyBardzo słaba infolinia, oraz pan od zakładania internetu który wyznaczonym terminie nie przyjechał
  • / 2025-06-01 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Irytuje mnie wysyłanie na pocztę promocji z Orange super oferty np. iPhone 16 pro za 5134zł wcześniej kosztował 5699zł wow ! a w Media Expert kosztuje 4600zł oni myslą ze mają doczynienia z debilami masakra.
  • / 2025-06-01 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange to jedna wielka porażka. W czasie trwania umowy wszystko pod górkę. Postanowiłem zmienić operatora i oczywiście robienie klienta w konia sms że usługa zostanie wyłączona 2.06.2025 więc umówiłem się z technikiem na podłączenie internetu stacjonarnego na 3.06.2025, ale orange oczywiście wyłączyło 1.06.2025 po smsie z info o wyłączeniu 2.06 ani śladu ( musieli usunąć) niestety nie zrobiłem screenów. Nie polecam tego operatora.
  • / 2025-05-30 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    miałem zamiar tylko przedłuzyć umowę a ja jakaś franca wcisneła mi niby dodatkowy numer za 0 zł . Teraz po przyjściu pierwszej faktury okazało sie ze niwa umowa jest na 36 miesiecy po około 50 zł
    Zaletynaciągacze
    Wadybra
  • / 2025-05-29 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam od kilku lat to nieszczęście. I jyz chyba wystarczy tego szczęścia. Szkoda nerwów na te uslugi
    ZaletyBrak
    WadyKoszty i dziwne naliczanie
  • / 2025-05-26 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange to wielka pomyłka, mąż przeniósł 5 numerów z PLAY i to była gruuuuuba pomyłka. W domu dzwonienie działa tylko przez wifi calling, ale jak już jestem poza domem i dzwonię do kogoś w domu, strasznie zniekształca głos o ile w ogóle uda się połączenie. Oczywiście mąż jako właściciel zgłaszał problem, ale w Orange twierdzą, że nie ma problemu....
    Kolejny absurd to nowa karta SIM, która po niespełna dwóch miesiącach przestała działać.... poszłam więc do punktu obsługi i oczywiście nie otrzymałam pomocy bo nie ja jestem właścicielem i nawet jakbym miała upoważnienie to też mieliby mnie gdzieś.....pomyłka i koszmar. Nie polecam nikomu. Strata czasu i pieniędzy, że już nie wspomną o stresie .....
    ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET
    WadyTYLKO I WYŁĄCZNIE WADY, POMYŁKA I NAJWIĘKSZY BŁĄD ŻYCIA
  • / 2025-05-18 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Został mi skradziony tel zgłosiłam o blokadę, ale złodziej od kilku godzin nabił mi już rachunek na kilkaset zl
    Dzwonie na infolinię gdzie odbiera jakiś sztuczny Max i odmawia połączenia z konsultantem .
    Już nigdy więcej usług w orange
    Złodziej dobrze się bawi moim kosztem
strona 1 z 198

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4668
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3017
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.88, ilość opinii: 1083
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186