Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia opinie

Ocena na podstawie 124 opinii

1.94 / 5

  • Cena
    2.35
  • Parametry
    2.02
  • Niezawodność
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.52
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2022-04-15 16:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Opinia odnosi sie usług z zakresu telefonii komórkowej oferowanych przez Netie. Kupiłam pakiet Internet/TV/Komorka w jednym. Internet działa, TV nie używm, ale serwis komórkowy to istny dramat. Zaczęło się od tego, ze nie działał mi roaming za granicą. Najpierw myślałam, że może to opcja, którą trzeba jakoś dodatkowo aktywować po powrocie do Polski zadzowniłam na BOK i okazało się, że powinno po prostu działać. Osoba z infolinii powiedziała, aby po wyjeździz za granicę włączyć i wyłączyć telefon...nie zadziałało. Po kolejnym wyjezdzi znowu zglosilam, i znowu uslyszalam ze powinno dzialac. Nigdy nie zadzialalo, mimo ze zglaszalam kilkukrotnie. Dodam, że chodzi zarówno o kraje w UE jak i poza.
    Wkrotce po rozpoczeciu uslugi, okazalo sie tez ze niektóre SMSy które wysyłałam do osob z innych sieci nie dochodziły, np. do Plusa. Zadzwoniłam na infolinie i powiedzieli, ze to problem z operatorem do ktorego wysyłam SMSa i ze mam sie skontaktowac z ich działem technicznym...że tak powiem, żenujące.
    No i wisienka na torcie. Zamowilam duplikat karty SIM. Najpierw, zajęło im tydzien żeby wysłac. W czasie zamawiania, zaznaczyłam, że prosze, aby w razie nieobecności w domu, kurier zostawił list w skrzynce na listy. Dyspozytor powiedział, że nie ma problemu. Po czym oczywiście okazało się, że kurier musi miec podpis i przesyłka została zwrócona.
    Brak kompetencji w obsługiwaniu tego serwisu jest porażający.
    Internet jakoś działa, ale usługi komórkowe stanowczo odradzam, chyba że masz ochotę na niekończończące się pasmo problemów technicznych i użeranie sie z niekompetentą obsługą.
    MiejscowośćWarszawa, MAZOWIECKIE
  • ~Beniamin / 2022-04-13 18:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Netia Mobile --Przenosiłem nr z play z myślą, obsługują nadajniki plusa to powinno być lepiej z zasięgiem itp. Ale okazało się porażka totalna ...w play przy polaczeniu z LTE+ prędkości średnio 250MB/s pobieranie a 160MB/s wysyłanie. A tutaj przy łączności z 5G (gdzie powinno być ok 400-500MB/s) tutaj jest uwaga pobieranie 3MB/s a wysyłanie 0,8MB/s!!!!! ...Testowane w wielu lokalizacjach telefon Samsung Galaxy S20 FE 5G. Netia tłumaczy się ze to wina przeciążonych nadajników Plusa i to nie ich problem. Reklamacje odrzucone. Serwis Neti twierdzi ze lepiej nie będzie , ze tak u nich jest. Dodatkowo twierdza ze dzwonnic mogę , a ze wysyła multimediów już nie to nie ważne.

    Na wszystkich częstotliwościach 3G, LTE, LTE+, 5G prekos pobierania nie przekracza 3MB/s a wysyłanie 1MB/s
    Zaznaczę ze mam e tej ofercie mam pełny pakiet 30GB transmisji danych
    ZaletyŻadne!!!!
    WadyDramatyczne prędkości Internetu!!!
    Uwaga na 14 dni reklamacji , to ze np 1 kwietnia przenosi operator nr to jedno ale czas reklamacji zaczyna się o momentu otrzymania karty sim i może rozpocząć się 14 dni przed 1 kwietnia!!!
    MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
  • ~Mariusz / 2021-12-25 20:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam. Od początku źle się układało tzn. Umowę podpisał kolega za mnie gdyż mnie nie było w domu nawet tego nikt nie weryfikował. Dane na umowie zgadzają się z imienia i nazwiska a reszta całkiem inna o wyboru oferty po dane osobowe. Opłacałem rachunki pomimo że umowa nie jest na mnie ale już mam dość ciągle są problemy. Telewizja jest poprzez łącze więc jeśli nie ma dostępu do internetu również nie ma telewizji. Awarie zgłaszane lecz konsultanci twierdzili ze wszystko jest w porządku. Internet wogole miał być na światłowodzie 300 mb/a jest na starej technologi miedzianej teoretycznie 100mb/s a w rzeczywistości 20-30 mb/s Kolejnym kłamstwem było zapewnienie przez tzw. Opiekuna budynku po założeniu niezgodnej usługi że w okresie dodwich miesięcy zostanie zmienione łącze na światłowód.
    ZaletyNie dostrzegłem żadnych
    WadyWszystkie razem wzięte które występują pojedynczo u innych operatorów
    MiejscowośćPasłęk
  • ~ofiaraNeti / 2021-12-16 10:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Bezprawne cichcem automatyczne przedłużanie umowy z wyższą stawką , totalne olewanie klientów i ich zgłoszeń. Transfer przy 300 MB/s czasami dochodził do 40. Dodzwonić się do nich to cuda na kiju słyszysz zanim odezwie się konsultant.
    ZaletyMają wspaniałe oferty ale tylko w reklamach.
    WadyPazerność na kasę po podpisaniu umowy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Iformatyk / 2021-11-26 13:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Nieporozumienie. Mając dostęp do maila i telefon obok nie można odzyskać hasła. Maila nie rozpoznaje, a wtedy potrzeba numer abonenta. Jeżeli nie znasz nr abonenta, przy odzyskiwaniu go musisz podać nr umowy.
    Zaletybrak. Internet jak internet.
    WadyRegularne problemy z netiaOnline
    MiejscowośćWrocław
  • ~raflik / 2021-11-12 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam netia to jakaś farsa pżedstawwiciel po rozmowie ze mną przez telefon był już pod drzwiami w naszym mieszkaniu mimo odmowy wpierał teściowej wiekowej iż ja zgodziłem się na usługę chociaż nie ! ja byłem w pracy i tak podchodził kilka razy i wpiera starszej osobie żę popełnia błąd bo ja dałem zgodę i tak trzy najścia internet im nie chodzi jak należy i zrezygnowałem bo mam inny dobry po mimo to kłamał i na siłę chciał zakładać pod moją nie obecność to karygodne i myślę powinno być karane.ps dzwonił do drzwi i nagabywał mimo tego że mu powiedziałem że nie!!!
  • ~Slawomir / 2021-10-27 14:35
    Ocena: 1.25 / 5
    od początku współpracy ciagle jakies problemy z początku internet który już udało im się rozwiazac a teraz telewizja praktycznie tez od początku problemy urywal się sygnal zawieszal się po dwóch interwencjach wymienili w końcu dekoder przez dwa tygodnie było w miare teraz od dwóch dni maja jakas wieksza awarie i dalej nie mam telewizji uważam ze jeżeli nie sa w stanie zapewnić odpowiedniej jakości swiadczonych usług to nie powinni się tym zajmować bo jak na razie najlepiej wychodzi im wystawianie faktur i to za caly okres rozliczeniowy pomimo zlej i nie kompletnej usługi to jest nabijanie klijentow w butelke dziekuje niezadowolony klient
    MiejscowośćLublin
  • ~Robert / 2021-10-11 19:41
    Ocena: 4.50 / 5
    Posiadam światłowód w Łodzi działa dobrze ,komputer stacjonarny podpięty na kabel :prędkość pobierania 823.40Mb/s , opóźnienie 4ms , wysyłanie 202.15mb/s .
    ZaletyPrędkość
    WadyPosiadam od roku ,na tą chwilę BRAK
    MiejscowośćŁódź
  • ~Adam / 2021-09-26 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Większego gówna od Netii nie widziałem jak żyję. Non stop się zawiesza. Prędkość internetu to jakaś parodia. Opóźnienie względem transmisji powietrzem kilkadziesiąt sekund. Oferują promocje 300Mb/s a w realu jest 30 kB/s, złodzieje.
    ZaletyJedyna zaleta to to, że za pół roku kończy mi się z nimi umowa
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Monika / 2021-09-23 18:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Proszę się zastanowić dwa razy za nim dołączą Państwo do tego operatora. Kontakt z działem obsługi praktycznie nie istnieje a awarie internetu zdarzają się bardzo często. Obsługa klienta tragiczna. Nie polecam
    MiejscowośćKraków
  • ~Marcin / 2021-09-10 17:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Korzystam niestety z usług Netii okolice Krakowa zasięg to jest jakiś ponury żart.
    Testowany na rozntch telefonach. Biuro obsługi klienta to też jest żart... włączenie roamingu trwa miesiąc. Pani powiedziała że od następnego cyklu rozliczeniowego może uruchomic roaming. U innych operatorów to jest kwestia 24 godzin. Wiec poza tym ze tanio tocbrak zalet. Net muli.
    ZaletyCena
    WadySlaby zasiekc, wolny net, wlaczanie uslug typu roaming to jakis zart...
    MiejscowośćKraków
  • ~Jan / 2021-07-31 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Na milion procent jest to firma oszustów działająca jak firmy krzak z lat 90-tych. Za instalację zamiast 200 zł wystawili fakturę za prawie 1000,00 zł i cały czas twierdzą, że ja zgodziłem się na taką kwotę. Jeżeli chcecie włóczyć się po sądach, to zawierajcie umowę z Netią. Efekt gwarantowany, nerwy zszarpane, a żadnej różnicy w korzystaniu z internetu na ich światłowodach w porównaniu z poprzednio posiadanym internetem nie światłowodowym nie widzę. Też ciągle się zawiesza. Widocznie podpinają zbyt dużą liczbę użytkowników.
    Omijajcie ich szerokim łukiem!!!
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćWrocław
  • ~Krzysztof / 2021-07-19 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oszustów, po trzech miesiącach od wypowiedzeniu umowy dostałem fakturę za trzy miesiące które umowa została rozwiązana.
  • ~Edward / 2021-07-04 12:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Zgadzam się ze wszystkimi krytycznymi uwagami. Bariery w kontaktach - utrudnienia w logowaniu. Znikanie niektórych kanałów bez zapowiedzi. Aroganckie blokowanie połączeń telefonicznych przy zgłaszaniu awarii. Marna jakość przekazu
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Adam / 2021-07-02 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo jakich mało. Sygnał opóźniony w stosunku do telewizji naziemnej o jakieś 30 sekund, tak że całe osiedle już od pół minuty cieszyło się z gola Polaków, a w Kablówce Netii atakowali jeszcze Szwedzi. Promocje Netii to czyste złodziejstwo, płacisz za 300Mb/s a masz 100kB. Co chwila to jakieś usterki, zanikanie programów, często brak jakości HD. Skasowali mi dwa razy wszystkie filmy jakie miałem nagrane na giganagrywarce. I nawet nie przeprosili. DRAMAT. REZYGNUJE w MOŻLIWIE NAJBLIŻSZYM TERMINIE. NIE POLECAM NAWET NAJWIĘKSZYM WROGOM.
    ZaletyNIC
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2021-06-16 21:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo dobra cenowo oferta ale... co z tego skoro wifi nie rozprowadza sygnału po mieszkaniu. Gubi się sygnał nawet jeżeli ma do pokonania ściankę działową i to w prostej linii.
    Dzwoniąc na infolinię i prosząc aby przyszedł ktoś kto się zna na rzeczy i naprawił problem bądź doradził co mogę zrobić dowiedziałam się, że mój problem nie kwalifikuje się do takiej wizyty, czy że klient musi się znać q...a na wszystkim czyli na gotowaniu, prowadzeniu domu, szyciu, naprawie auta, być informatykimem, programistą i złotą rączką od rozwiązywania problemów z komunikacją bo dla "specjalisty" nie jest to problem, z któym da sobie radę ***** ***...
    Zaletycena do proponowanej bajko-legendy o usługach
    Wadykurcze wszystko... wifi głuche, sygnał telewizyjny zanika notorycznie, dwie ściany do pokonania i ping w granicach 300 a postaci w grze zamiast płynnego ruchu teleportują się, pomoc ze strony "fachwców" (ton pogardy) żadna... dodam, że mieszkam w Łodzi... także ten...
    MiejscowośćŁódź
  • ~MOnika / 2021-05-14 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydzwaniaja do Ciebie non stop, Pytaja dlaczego jestes niezadowolony, Wyjasniasz, nic s tym nie robia, za kazdym razem dzwoni kto inny. Nie obchodzi ich nic tylko naciagniecie klienta. Jak podpiszesz umowe to juz koniec. Nalicza Ci rachunek nie wiadomo dlaczego, i koniec. Mozesz isc do sadu.
  • ~Nabrany klient Netii / 2021-05-06 20:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Kontakt z Netią jest niedostępny! Nie nie honoruje zawartych porozumień z bankiem dot. polecania zapłaty. Jeśli Państwo nie chcecie być odcięci nieoczekiwanie od Internetu i niewidomo kiedy podłączeni po uiszczeniu zapłaty to unikajcie tego dostawcy! Dowody potwierdzające opisany stan dostępne z wielu miesięcy.
    ZaletyCena
    WadyPłatności
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Gbur / 2021-04-19 17:07
    Ocena: 2.25 / 5
    Na wstępie pragnę powiedzieć że byliśmy na kwarantannie następnie po jej zakończeniu dzwonimy na infolinię powiedzieć że internet nam od dwóch dni nie działa na to oni mówią oczywiście że się tym wszystkim zajmą minęło 2 dni nic nie ruszyli dzwonimy znowu do nich i pytamy się dlaczego nic nie zostało ruszone no to pierwsza pani z obsługi rozłączyła się w trakcie rozmowy kazała czekać I się rozłączyła następnie połączylismy się znowu odebrał jeden Pan powiedział że wstawił pilne zgłoszenie naprawy awarii po czym minęły znowu 2 dni nic się nie ruszyło dzwonimy kolejny raz okazuje się że to co ostatnio Pan powiedział że nastąpiła zmiana na pilne naprawienie sprawy było już zmienione na wstrzymana naprawa. Dzwonimy kolejnego dnia aby zobaczyć co się dzieje Pani zmieniła kolejny raz na pilne zgłoszenie i powiedziała że ma się zgłosić do nas serwisant oczywiście się nie zgłosił internet dalej nie działa a pani bezczelnie jak do niej dzwonimy mówi nam o możliwości przedłużenia umowy... Cyrk na kiju z tą firmą. Jak macie możliwość to bierzcie internet w innej firmie w ciemno.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~ hjbhbj / 2021-04-17 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    zeto zasiegu, zacina sie non stop. nie da sie nic zrobic na laptopie ani ogladac tv.
    Zaletybrak
    Miejscowośćłódź
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4572
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2251
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2094
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4803
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4013
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3104
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2656
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2050
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1316