Oszustwo przy zamawianiu online. Pieknie mowia a wychodzi cos innego.
ZaletyOgolnie brak
MiejscowośćŚwiecie
~Milkyway / 2019-08-19 18:33
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam. Ruter zawiesza sie kilka razy na dobe, reset pomaga ale nie zawsze. Nagrywarka i funkcja 7 dni wstecz bardzo czesto niedostepna mimo obecnosci w pakiecie. Obejrzenie program z nagrywarki czesto odtwarzana razem z biezacym programem ( glos z nagrywarki a obraz z biezacej tv).
Czekanie na konsultanta na infolinii to min.pół godziny.
Obraz w fatalnej jakosci. Wifi ciagle traci zasieg.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWodzisław Śląski
~Prezes / 2022-09-12 18:07
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam chciałem przenieś na inny adres...
...czeka już półtorej miesiąca i nadal jestem bez iterneto. Po natto zostałem 4 krotnie okłamany " dzisiaj już wszystko będzie działać proszę czekać" lub " dzisiaj będzie instalator proszę czekać na kontakt. Po ponownym telefonie następna konsultantka nic o tym nie wie i nie ma nawet zapisu. Kontakt bardzo utrudniony. Gdyby nie kara za zerwanie umowy 1220 złotych zrezygnował bym natychmiast nie polecam
ZaletyNie
Wady8/10
MiejscowośćJawor
~Ola / 2017-09-11 00:30
Ocena: 1.25 / 5
Ciagle sie wszystko tnie nie wszytskie kanały da sie cofnąć niektóre kanały nie działają , najgorszy dekoder jaki kiedy kolwiek miałam !
WadyWszystko
~Adi / 2022-12-15 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Ocena 1 tylko dlatego, że nie ma 0. Jak można świadczyć obraz takiej jakości w XXI wieku. Przyjemność z oglądania żadna. Po kilku zgłoszeniach problemu, w końcu pan serwisu stwierdził, że nie może nic więcej zrobić. Nie orientował się ktoś, czy świadczenie usług (w mojej opinii niezgodnych z umową) może być powodem do wcześniejszego rozwiązania umowy bez ponoszenia koszów? Pozostało mi półtora roku i tego okresu nie przetrwam z tym operatorem. Tam nawet 4k nie jest zbliżone do HD, jeżeli leci coś na żywo.
Zaletyinternet póki co ok
Wady-Jakość obrazu kpina, wprowadzanie ludzi w błąd
-niekompetentna obsługa klienta
MiejscowośćWrocław
~Alwarko / 2022-01-13 17:47
Ocena: 1.00 / 5
Netia to najgorsza Sieć i Firma z jaką miałem do czynienia
Po pierwsze są to oszuści naciągaj ludzi na usługi których nie maja podpiszesz umowę i później jakoś to będzie to ich motto Złapać jelenia i będziemy go doić bo i tak nie będziesz mógł zerwać umowy chyba że stać cię na sądy i karę
Podpisałem z nimi nową umowę miał być Internet światłowód 600 MB A okazało się że u mnie nie ma światłowodu
codzienne dzwonienie do nich nic nie dawało swojego klienta mają głęboko w dupie totalna olewka tam nikt nic nie wie
po trzech miesiącach wreszcie coś ruszyło i zaczęli coś robić i nastąpił cud zrobili ale ile to mnie kosztowało zdrowia i nerwów to tylko ja to wiem a Netia nawet mnie nie przeprosiła że mnie oszukiwali itd
Po drugie te ich dekodery to Syf ZACINAJĄ SIĘ NON STOP tv tnie szatkuje nie da się tego oglądać więc pieniądze wywalone w .......... wymieniali mi dekodery 3 razy i nic to nie dało nadal jest to samo ich HD TO ZWYKŁE SD więc nie dajcie się oszukiwać i nie pchajcie się w ten syf omijajcie ich dalekim łukiem Nie polecam tego badziewia syfu
ZaletyBRAK ZALET
WadySAME WADY i TYLKO WADY WIĘCEJ NIC
MiejscowośćWrocław
~am / 2022-09-12 21:04
Ocena: 1.00 / 5
brak slow mialem rozne tv i kablowki ale netia to najwieksza porazka na jaka mnie naciagneli wiekszego syfu nie znajdziecie nigdzie
Wadyorazka z jaka
~Angelika / 2021-09-12 19:38
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam co dzień zacina telewizję nic nie idzie wogole obejrzeć w tej telewizji
ZaletyŻadnych
WadyZacina rano popołudniu wieczorem nic nie idzie obejrzeć
MiejscowośćKalisz
~Ania / 2018-11-05 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia beznadziejna, brak możliwości dodzwonienia się. Nie polecam!!!
MiejscowośćWarszawa
~Anna / 2020-03-14 22:07
Ocena: 1.00 / 5
ścina się, jest niedostępna, mały wybór pakietów
MiejscowośćBiałystok
~Anonim / 2022-06-06 18:09
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiona telewizja nie działa. Obsługa klienta mówi, że nic nie może zrobić, a to że nie działa "nie jest podstawą do rozwiązania umowy". Straszą karami za rozwiązanie umowy. TRAGEDIA
ZaletyBRAK
Wadynie działa
MiejscowośćŁódź
~antyfan_netii / 2016-07-21 20:50
Ocena: 1.00 / 5
Moja historia, pod rozwagę:
- skuszony dość ciekawą ofertą Internetu(100Mbps) + IPTV (Netia player po WiFi) postanowiłem podpisać umowę i umówiłem się na montaż
- monter podłączył i sam Internet śmigał super ale nie IPTV - tu jakość była dużo gorsza niż się spodziewałem, a mianowicie sygnał pseudo HD tzn. niby w rogu był znaczek HD ale obraz to nie była "żyleta" jakiej się spodziewałem (a mam porównanie bo nie wypowiedziałem jeszcze wówczas umowy od starego dostawcy)
- pomiary "bitrate'u" z router'a Netii do Netia Player utwierdziły mnie że coś jest nie tak gdyż przesył był często w okolicach 2.5Mbps a powinien, według mnie być na poziomie stałym i to pomiędzy 5-6Mbps (tyle idzie z talerza SAT np. NC++)
- monter nie był w stanie odpowiedzieć dlaczego tak jest, nie był w stanie ani on ani ja uzyskać jednoznacznej odpowiedzi po kontakcie tel. z tzw. działem
technicznym
- nie odebrałem usługi i nie doszło do aktywacji, straciłem ok. 3godz. łącznie
- napisałem o tym na forum Netii i zapytałem dlaczego nie informują w ofercie że to pseudo HD jest i dlaczego nie podają stałego bitrate'u na główne kanały chociaż żebym wiedział wcześniej z jaką jakością będę miał do czynienia. Pan rzecznik Netii odparskął tylko na email prywatnie w stylu że czepiam się i że 99% użytkowników nie ma pojęcia co to video bitrate jest... no cóż ja wiedziałem akurat, mój pech...
- postanowiłem się upewnić że umowa nie doszła do skutku i skontaktowałem sie telefonicznie z BOK, gdzie potwierdzono że usługa nie jest aktywowana wobec czego umowa jest automatycznie rozwiązana (podpisałem wcześniej z tzw. przedstawicielem który to potem umówił na montaż dopiero) i wszystko jest okay i nic nie musze robić (tzn. wysyłać pismo o rozwiązanie etc.)
- po 3 miesiącach dostałem fakturę za sprzęt tj. 450zł za Netia player... Oczywista pomyłka pomyślałem i ponownie wykonałem telefon, informując że nie odebrałem przecież nic od Netii, a na pewno nie podpisałem żadnego odbioru więc nie wiem czemu mnie fakturują na 450zł
- Pani na infolinii wyjaśniła że to pomyłka i że jest już okay
- Po półtorej roku dostaję wezwanie do zapłaty od windykatora. Zgadnijcie za co ? Tak za Netia Player, 450zł.
-Zadzwoniłem kolejny raz do Netii, Pani poinformowała że sprawdzi i szybko oddzwoni...
-Jako że nie oddzwaniała zadzwoniłem raz jeszcze sam. Tym razem zapytałem na jakiej podstawie windykują i czy mają podpisany przeze mnie odbiór sprzętu. Pani powiedziała że nie, nie mają ale musi sprawdzić z magazynem co się stało z tym Netia Player'em... Zdębiałem i trochę skonfundowany stwierdziłem że mnie to za bardzo nie interesuje i to ich wew. sprawa jest ale dalej nie wiem dlaczego mnie windykują.. Suma summarum Pani łaskawie potwierdziła że może co najwyżej przyjąć reklamację która to zostanie rozpatrzona w 14 dni. Zażyczyłem sobie potwierdzenia na email ustaleń, numeru reklamacji aby przesłać do windykatora. Pani stwierdziła że to niemożliwe... Co najwyżej sms i faktycznie dostałem że reklamację przyjęto a tam ani numeru ani żadnej referencji w jakiej sprawie itp.
-No cóż pomyślałem skoro firma sprzedaje pseudo usługę to i pseudo BOK mają który nie ogarnia podstawowych spraw i jest totalnie przypadkowy, nie mają żadnych procesów, żadnej informacji zwrotnej, żadnego potwierdzenia ustaleń, żadnej ciągłości sprawy, przypadkowe osoby i przypadkowe odpowiedzi.. normalnie ręce opadają. choć oczywiście jest na początku rozmowy że "może być nagrywana w celach poprawy jakości obsługi..."
- Sprawa jest w toku i oczywiście nikt nie poinformował windykatora że klient złożył reklamację a ten dalej dzwoni...
Bardzo ciekawy business model i podejście do klienta prawda ?
~Artur / 2022-06-07 18:42
Ocena: 1.00 / 5
DZIADOSTWO,DZIADOSTWO,NIKOMU NIE POLECAM TEJ KABLOWKI!!!
ZaletyZadnych
WadyBłąd odczytu
MiejscowośćSzczecin
~Betty / 2018-08-03 09:46
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie jestem po rozmowie z pracownikiem internetii - spółki która w ramach netii zawiera umowy o internet i telefon. Od 2014 r. nie mam żadnej umowy na swoim E-bok, żadnego oświadczenia, podpisanego przeze mnie. Wszystko podpisywane jest przez telefon. Przestrzegam, przed tą firmą, ponieważ nie jest profesjonalna. Miałam umowę na czas nieokreślony, przy podpisaniu następnej mam już na 24 m-ce. Oszustwo jak ich mało. Potwierdzenia podpisania umowy otrzymałam na maila i co się okazało nie ma daty zawarcia umowy, ale jest data kontaktu telefonicznego i okazało się to nie jest data wiążąca. Czyli nie podpisałam umowy w grudniu tylko w styczniu a obowiazuje od lutego. Właśnie czekam na udostępnienie rozmów i dokumentów wszystkich od 2012 roku. U nich mnie kosztował internet z telewizją 130 zł, gdzie na rynku w takiej ofercie jest wszystko na maksa,a jak się spóźńiłam 2 dni zapłaty za rachunek, zwyczajnie zapomniałam, to już mi wyłączali neta. Tragedia. Ludzie piszecie tyle negatywnych opinii, dlaczego nie zgłaszacie do UOKiK, jakby każdy niezadowolony klient wysłał taką informację to firma przynajmniej będzie miała kontrolę w sprawie zawieranych umów, które są naginane.
Zaletyżadnych
Wadymożna tylko wymieniać coraz wiecej
MiejscowośćWrocław
~Błażej / 2024-07-04 00:19
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca nieteranemu jaki istnieje. Płacę im o wiele za dużo ale to się niedługo skończy, Bo co z tego że internet jest niby szybki skoro tylko czasami, co z tego że szybki skoro nie stabilny a korzystanie z niego to udręka
~camil / 2018-09-06 16:18
Ocena: 1.00 / 5
Dzwonie od 2 dni na infolinie i nic. TV Zacina sie, NIE POLECAM !!!!
~Celina / 2023-10-01 17:53
Ocena: 1.00 / 5
Po pierwsze słaba jakoś internetu zawyżone rachunki mam 70 zł a przychodzą po 120 obsługa telefoniczna tragedia nic nie wiedzą zamawiam Disney to się nie doczekałem i musiałem zrezygnować wyprzyczylem premium za 25zl na miesiąc to po 10 dniach wyłączyli a zapłacić musiałem z miesiąca na miesiąc coraz gorzej filmów też nie idzie wypożyczać wyskakuje kod 1320 i oni nie wiedzą co to jest śmiech na sali
Zaletyctyleda@gmail.com
Wadyctyleda@gmail.com
MiejscowośćChorzow
~D**a / 2023-01-02 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja kiibel....kibel kibel kibel.,.......... Kibel i kibel nic nie działa
Nagrania nie dzialaja biorą dobre pieniądze za ch***** uslugi ????????
MiejscowośćŁódź
~Dariusz / 2021-10-16 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Tv przerywa, znikają kanały, a dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem
ZaletyBrak
Wadyoszuści naciągacze
MiejscowośćJelcz-Laskowice
~ddde / 2021-12-13 15:12
Ocena: 1.00 / 5
TO SĄ JAKIEŚ ŻARTY AWARIA INTERNETU ZGŁOSZONA TYDZIEŃ TEMU I DALEJ NIE POTRAFIĄ NAPRAWIĆ, PRZEWIDYWANY CZAS NAPRAWY DO 22 GRUDNIA, PRAKTYCZNIE MIESIĄC JESTEM BEZ INTERNETU, OBSŁUGA KLIENTA LEŻY NIE POTRAFIĄ POMÓC, IGNORUJĄ KLIENTA