No witam. Miałem swojego czasu problem z internetem od Netii, i jak któryś raz z rzędu go zgłaszałem, to konsultant powiedział, bym sprawdził go na innym komputerze, a nawet zasugerował bym je*nął formata. Od niedawna zaczęły się nagłe problemy z ładowaniem stron, że żadna strona nie szła odpalić. YouTube w jakości "ZIEMNIAK". Dzisiaj już nie wyrobiłem i poprosiłem ziomka, by ten pożyczył mi na moment swój stary komputer. Podłączyłem jego kompa do routera i... DL - ok. 8 Mb/s, UP - ok. 0,52 Mb/s. Ping - 144ms.
Co śmieszne - mój komputer skanowany, brak wirusów. Komputer ziomka niedawno miał robionego formata i postawiony od nowa system. A prędkości jakie są, takie są :-).
Wniosek - ta firma to jeden wielki ściek. Bulisz za internet MAX 20, a Netia tak dba o twój internet jakbyś miał MAX 8. Jakby tego było mało, kilka miesięcy po przedłużeniu do bloku zaczęła doprowadzać resztę usług (w tym internet) inna firma, wcześniej tylko dostarczała telewizję... A bandyckiego paktu z tą firmą nie zerwiesz bo kara umowna; zmienić nie zmienisz bo kto wie - pewnie przedłużą. Dobrze że lekko ponad rok został do końca.
ZaletyWcale
WadyDużo
Ponad 4 lata i o 4 lata za dużo, rachunki opadły do niecałej stówy.
~wku*wiony / 2014-11-27 07:55
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM kupiłem telewizje i na aktywacje czekam 2 miesiąc, internet... kobieta zapewniała mnie ze będę miał transfer ok. 20 Mb/s a ledwo wyciągam 3. Dzwoniąc do nich to najpierw trzeba jakieś prochy uspokajające zażyć ponieważ inaczej z nimi się rozmawiać nie da. NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ
ZaletyZADNE
WadyCAŁA NETIA
5
~Niusiu / 2014-11-25 20:40
Ocena: 1.00 / 5
Do dzisiaj żałuję że 3 miesiące temu podpisałem umowę z tą firmą.Do te, pory byłem klientem dialogu i wszystko było OK, cuda zaczęły się dziać jak nastały rządy netii. Ciągle awarie, totalne olewanie klienta,brak kontaktu z jakimkolwiek kierownictwem,nawet nie ma gdzie złożyć skargi.Od pięciu dni nie mam telewizji kablowej, na zgłoszoną awarię ciągle odpowiadają że przyjęli zgłoszenie i że są w trakcie usuwania.Umówiony serwisant w ogóle nie przyjeżdża.Skargi można złożyć tylko drogą mailową, na które otrzymuję ciągle szablonowe te same odpowiedzi.Najgorsze jest to że zgodnie z podpisaną umową nie mogę wypowiedzieć umowy bez ponoszenia kar pieniężnych/ nawet jak wina jest po ich stronie/. Nikomu nie polecam tej firmy i bardzo przed nią przestrzegam.
Zaletybrak
Wadyciągłe awarie,lekceważenie klienta,brak możliwości złożenia skargi
3 miesiące
~brzesiu / 2014-11-25 17:36
Ocena: 2.00 / 5
Jestem kolejną osobą która dała się skusić na obiecanki Netii. Ostrzegam przed tą firmą . Obsługa klienta do bani. Na reklamacje nikt nie odpowiada. W tej firmie rządzą konsultanci, nie można połączyć się z żadnym kierownikiem. Trzy razy umawiali mi swoich techników na dokończenie instalacji i trzy razy nikt nie przyszedł. Nie poczuwają się nawet do oddzwonienia i przeproszenia za mój zmarnowany czas. Totalne olewanie wszelkich skarg.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
2 miesiące
~dialog / 2014-11-25 16:33
Ocena: 3.25 / 5
Witam,
Dołączam do grona niezadowolonych klientów. Do tej pory miałem Internet w dialogu (14 lat), najpierw 2Mbit, potem 6Mbit, potem 10Mbit i zawsze były to prędkości maksymalne. Niedawno dialog przejęła firma netia i zaczęło się, najpierw zadzwonili przed końcem umowy oferując 20Mbit w cenie dotychczasowych 10-Ciu, nie było mowy o żadnej ofercie typu tyle ile łącze wyciąga. Co się okazało, po przedłużeniu oczywiście telefonicznie umowy po 2 tygodniach przyszła umowa (e-mailem) i okazało się, że jest to oferta Internetu max20 czyli równie dobrze może być teraz 5Mbit i też będzie zgodne z umową. Dodam tylko, że łącze wyciąga maksymalnie 13-14Mbit zamiast obiecywanych 20Mbit - jak stwierdziła konsultantka niestety nic nie są w stanie zrobić ponieważ łącze na więcej nie pozwala - za daleko od centrali, co ciekawe wcześniej podczas telefonicznego przedłużania umowy zapewniali ze 20 jest już osiągalne w tej lokalizacji, tym bardziej że dialog od dawna miał położona własną sieć niezależną od Tepsy i innych. Jedyna zaleta to taka, że łącze jest nadal stabilne jak za dialogu. Dodam tylko, że umowę przysyłają dopiero po 2 tygodniach od potwierdzenia przedłużenia telefonicznie, aby nie było już czasu na rezygnacje i tym sposobem przez 2 kolejne lata jestem uwiązany z tą firmą, a prawda jest taka, że gdybym wiedział że to łącze nie osiąga 20Mbit to poczekałbym do nowego roku i przeszedł do konkurencji
Wadyzaniżona prędkość
2 miesiące
~Cezary / 2014-11-23 17:51
Ocena: 1.75 / 5
Powiem krótko: dałem się skusić na przedłużenie umowy - telefonicznie otrzymałem ofertę 50 zł za TV i internet. Poprosiłem o powtórzenie 50 zł brutto, pytam na jaki okres - 12 miesięcy, na cały czas umowy. Przyszła umowa, podpisałem i faktury przez 3 miesiące przychodziły po 50 zł - później nagle po 97 zł z groszami. Zgłaszam reklamację i po 2 tyg dostaję odpowiedź, że to ja wymyśliłem sobie te 50 zł i że po odsłuchaniu taśmy prawidłowa f-ra wynosi 69 90zł. dotrwam jeszcze do końca tej umowy, bo brak mi sił na udowadniania im kłamstwa i manipulacji. Na dodatek " za karę chyba" wyłączyli mi część kanałów HD. Konkluzja jest taka, że jak masz najgorszego wroga to poleć mu Netię. NIGDY WIĘCEJ tego badziewia.
ZaletyJakie zalety ?
WadySame wady
17 m-cy
~Hekto / 2014-11-22 20:07
Ocena: 3.25 / 5
Internet dobry. Staż 4 lata. Widze tutaj mnóstwo negatywnych opinii i szczerze zastanawiam się czy po prostu Ci klienci trafiają na monterów lebrów czy konkurencyjne firmy najęły sobie hejtów. W każdym razie jeśli znajdziecie coś w tych cenach czemu nie, ale póki co Netia ma najlepsze oferty. Zaryzykowałem i nie wyszło mi to na złe. Pozdro.
ZaletySzybkość i cena.
WadyCiężko skonsultować się z Biurem.
4lata
~FCD / 2014-11-20 02:46
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie podpisujcie umowy z Netią. Oszuści. Wcześniej umowa z TP 10 Mb/s na stałym IP zawsze było tyle. Oczarowany ceną podpisałem z oszustami umowę teraz max 3,4 Mb/s też na stałym IP - odpowiedź po reklamacji- zapewniamy do 10 a że jest tylko 3 to wina łączy - dziwne bo są te same. Chrońcie, powiadamiajcie, ostrzegajcie innych żeby nikt inny nie wszedł w gówno zwane NETIA
Zaletyzero
Wadywszystkie
bardzo długo
~jaga / 2014-11-20 01:59
Ocena: 5.00 / 5
polecam, pierwszy dostawca internetu z którego jestem zadowolona. nie ma awarii a net ma taką prędkośc a jaką płacę w umowie.
Zaletyszybki, tani
6 miesiecy, 39 złotych
~kalvin2613 / 2014-11-19 22:34
Ocena: 4.50 / 5
Ja z netią jestem 4 lata. W trakcie tego okresu była jedna awaria z tym że internet nadal był tylko wolniejszy. Oczywiście faktura korygująca została przysłona. Mam od nich 50 MB i zawsze jest w granicach 47. Ping też do 50, tak że jestem z ich usług zadowolony. Zgodzili się nawet na zmiane technologi z ADSL 20 na vdsl 50 w trakcie trwania umowy nie zmieniając jej długości. W mojej opinii polecam ich jako dostawce internetu.
ZaletyBrak awarii i dobry kontakt z działem technicznym
WadyBrak
4 lata
~lala / 2014-11-19 15:22
Netia = banda OSZUSTÓW!!!!! 3 lata temu podziękowałem, rozwiązałem umowę i odesłałem ruter.Zamknąłem firmę. W tym roku przysłali fakturę na firmę na kwotę 360zł i od razu przekazali do firmy windykacyjnej, która wydzwania do mnie i straszy sądami jak nie zapłacę. Nie mam zamiaru płacić za ich wymyślone faktury. Chcę oddać sprawę do Sądu. Czy ktoś jeszcze mam takie problemy? Może w grupie będzie łatwiej. Nie dam się zastraszyć oszustom!!
~Magda / 2014-11-14 22:01
Ocena: 5.00 / 5
Witam przeczytałam opinię gdzie wspomniano o Pani Agnieszce... nie wiem czy o tej samej mówimy, ale też Pani Agnieszka jest moim opiekunem umowy. Jestem bardzo zadowolona z telefonu jak i internetu. W chwili obecnej korzystam z pakietu firma 6.0 i internet 20 Mbit/s dla firm i jestem bardzo zadowolona. Internet działa z szybką prędkością. Mam bardzo dobry kontakt z Panią Agnieszką . A coś co uwielbiam w Netii jest to pomoc w biurze .. naprawiłam już sobie zmywarkę telewizor i kino domowe na ich koszt,ZA DARMO :)
Zaletyszybki internet, dobry kontakt opiekunem umowy, pomoc w biurze
7 miesięcy, Pakiet Firma 6.0 i Internet 20 Mbit/s 119zł miesięcznie
~królowa / 2014-11-14 10:22
Ocena: 4.25 / 5
Mi w neti najbardziej podobaja się oferty promocyjne i pakiety uslug, a takze pakiety programow tv - bardzo fajnie dobrane tematycznie kanaly, w korzystnej cenie. Mam od nich neta i tv i do tej pory wszystko gra.
Zaletykorzystne pakiety, dyzy wybor kanalow tv
Wadynie wszedzue dostepne uslugi - trzeba sprawdzac przed podpisaniem umowy!!
6 m-cy
~szczęściarz / 2014-11-13 14:42
Ocena: 1.00 / 5
Podziękowałem za usługę a firma nadal wysyła ludzi do podłączenia telewizji i internetu na mój adres. Oprócz tego dzwonią codziennie i namolnie wymuszają podpisanie umowy. Cieszę się że nie mam nic wspólnego z tą firmą !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyŻADNYCH
WadyNATRĘTNI, UPIERDLIWI
~nn / 2014-11-13 13:41
Ocena: 1.75 / 5
Katastrofa popołudniami nie można otworzyć strony, zamula na potęge!
Zaletybrak
Wadyprędkość w reklami 150 , rzeczywista 1,5
~Michał / 2014-11-13 11:50
Ocena: 1.25 / 5
Witam jestem w netii miesiąc, i już od pierwszego tygodnia umowy wyczekuję z utęsknieniem jej końca. Beznadziejny kontakt, kompletne olewanie sprawy oraz gburowatość pracowników to tylko niektóre z cech tej "sieci". Dla przykładu podam pewną sytuację. Nie mam internetu co środę od początku zawarcia umowy i nie pomaga, że dzwonię mówię, że internet za, który bądź co bądź płacę jest mi w tym dniu najbardziej potrzebny. W słuchawce słyszę standardowe "A zresetował pan modem?" i cenne rady w stylu "proszę sprawdzić czy nie wypiął pan kabla i nie włożył go do innego wejścia". Po całej rozmowie słyszę tylko standardowe i oklepane "Pana zgłoszenie zostanie wysłane i potraktowane jako priorytet, na pewno to naprawimy. A ja kończę bez internetu w następną środę. Z racji, że mieszkam w dużym mieście, przy wyborze dostawcy muszę kierować się jego zasięgiem na osiedle na którym mieszkam. Jedyne sieci jakie do mnie docierają to Netia i miejski ineternet, który oferuje radiówkę tylko o prędkości maks 6mb/s. Jak tylko zakończy się umowa od razu przenoszę się do miejskiego, który choć wolniejszy nie może być gorszy, bo od netii to naprawdę nie wiem jaka sieć mogłaby być gorsza. Zachęcam Was do rozważenia zawarcia z nimi umowy, bo patrząc na pozostałe opinie możecie sami stwierdzić jakie netia ma podejście do klienta. Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam
Zaletyczasem jest internet
Wadypopatrzcie na recenzje
miesiąc
~beno1951 / 2014-11-12 21:21
najgorzy dostawca uslug ,i cierzko z nimi zerwac umowe
~netsret / 2014-11-12 19:37
Ocena: 1.00 / 5
absoutnie niewiarygodni, transfer absolutnie nie odpowiada temu co obiecują, łącze się rwie, przerzuca człowieka z jednego na drugie, jeden wielki dom wariatów, łącze niby 18 mbps a filmik na you tubie laduje się 15 minut i do tego rwie się jak stare kalesony, odradzam, obecnie szukam tego normalnego,
Zaletybrak
Wadycuda, łącze szybkie ale wolniejsze niż za króla ćwieczka, ale u nich wszystko gra
6 m
~Tomasz Flaga / 2014-11-06 15:03
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga przy zwrocie urządzeń po skończonej umowie! Po zakończonej umowie (marzec) wysłałem do Netii router i modem, pakując to do jednej przesyłki. W sierpniu Netia "obudziła" się informując, że rzekomo nie wysłałem im modemu. Nie pomogły moje wyjaśnienia - Netia upierała się, że w przesyłce był tylko router. Fakt, że miałem potwierdzenie nadania przesyłki nic nie znaczył. Musiałem zapłacić 238 zł "kary" za to, ze pracownik magazynu Netii zgubił mój modem. Dlatego proponuję: wysyłajcie wszystko w osobnych przesyłkach, albo dołączajcie spis wysyłanych urządzeń. Inaczej Netia wykorzysta niewiedzę klienta i upomni się o nieswoje pieniądze. Reklamacje są raczej nieskuteczne. Po długiej wymianie korespondencji, konkluzja pani z działu reklamacji Netii była następująca: "Nie kieruję się logiką, tylko regulaminem". No comment.
Zaletybrak
Wadybałagan, dział obsługi klienta i dział reklamacji ma niskie kompetencje, sankcjonują błędy własnej firmy
nie dotyczy
~izabela / 2014-11-06 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Rany jak trudno wyrwać się z macek tej "firmy". Szczęśliwi ,że to już koniec dotarliśmy do terminu kiedy możemy wypowiedzieć umowę. I klops. Umowa kończy się 31.11. wypowiedzenia zgodnie z informacją uzyskaną od głosu w słuchawce musieliśmy dostarczyć na miesiąc przed końcem umowy czyli 31.10. Firma otrzymała faxem, e-mailem i pocztą pisma 31.10 po 7 dniach (6.11) otrzymujemy informację od aroganckiej panienki, że umowa wygasa 31.12 bo mają wielki BURDEL i pisma do nich nie dotarły na czas czyli 31.10, nie liczy się stempel pocztowy , data na faxie czy e-mailu. Dlaczego chcemy wyrwać się z macek tej organizacji: 1. Częste ( generalnie co 2 miesiące) i długie przerwy w internecie ( do miesiąca, awaria w centrali), 2. czcze gadanie z głosem w słuchawce (przedłużanie rozmów), 3. brak rekompensat w rachunkach za brak usługi, 4. w trakcie rozmowy telefonicznej proszę żądać aby wasze zgłoszenie awarii było odnotowane, gdyż po 2 dniach zgłaszania awarii głos w słuchawce poinformował mnie, że nie ma adnotacji o problemie, 5. zapisywać z kim, kiedy i o której się rozmawia, 6. kłamstwa firmy odnośnie szybkości internetu, gdyż doskonale wiedzą, że korzystając z kabli nie mogą przyspieszyć szybkości ponieważ max jest 1 gb, wiem to od techników, 7SZANOWNI KLIENCI NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA OBIECANKI TO WSZYSTKO MIJA SIĘ Z PRAWDĄ. Jesteśmy naprawdę szczęśliwi, że kończymy współpracę z TĄ organizacją i polecam to innym.