Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Khal / 2015-02-03 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia...
    Oszuści, wysłali mi pierwszy rachunek opiewający na kwotę 8 tysiecy złotych.
    Nie dośc,ze po podłaczeniu "internetu" nie funkcjonował wogóle. To na dodatek po tym jak straciłem około 100zł na telefony do nich. Nie doswiadczona osoba która pracuje w serwisie Netia infolinia. Ja napewno im nie zapłace tego, bo to sa jakieś kpiny. Netia to wyzyskiwacze.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    Miesiąc
  • ~Adam / 2015-02-02 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze. Na co innego umawiasz się przez telefon a umowa przychodzi inna. Konsultantka umyślnie mnie oszukała
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie
    rok
  • ~czarny / 2015-02-02 08:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem jak działa Netia w tamtych technologiach co inni opisują
    Ja mam netie w technologii HFC gigakablowka i jest rewelacja niska cena jakość wysoka tak wiec szacunek dla netii
  • ~Ness / 2015-02-01 13:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągłe przerwy w dostawie internetu powtarzające się dosłownie co minutę..Paniusie na infolinii potrafią tylko powiedzieć coś w stylu: "no faktycznie, są u pani rozłączenia'. Mimo kilkukrotnej interwencji problemy nie ustały, a nawet jest ich więcej. Nie potrafią dobrać prędkości łącza do kabla. Jest do 10 Mb w umowie? a walnijmy klientowi tyle, nie ważne że łącze nie udźwignie ;]
    Od czterech miesięcy ta sama historia.
    Nie ma sensu się z tym dziadostwem użerać, no chyba że do końca umowy ;/
    ZaletyNiezauważalne
    WadyWskazane w treści opinii
    2 lata, 59 zł
  • ~Lucek / 2015-01-31 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie, nie idźcie do NETII !! Jak tam pójdziesz to bez drogi powrotu. Po chamsku i złośliwie blokują łącze przez DWA TYGODNIE od chwili wyłączenia internetu i nie chcą podać podstawy prawnej. Niech Pan sobie poszuka w internecie ! Tak odpowiadają Chamstwo do n-tej potęgi !
  • ~Panna z zachodnio pomorskiego / 2015-01-30 20:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet jest szybki, raz na jakiś czas. Wtedy jestem z niego naprawdę zadowolona. Ale gdy minie ta chwila to jedna witryna internetowa potrafi się ładować 5 minut.
    ZaletyPiękne słówka przy zawieraniu umowy, internet czasami robi naprawdę dobre wrażenie, lecz tylko na chwilę.
    WadyOkropnie niska prędkość, często w ogóle nie ma internetu
  • ~babas2032 / 2015-01-30 16:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Co to ma być ?? To się nazywa internet !!!!
    Jak bierzecie się za coś to róbcie to porządnie .Bo to tak muli, że nic nie można przeglądać,
    w tym waszym pseudo internecie
    Nie polecam ! .
    Zaletybrak !!!
    Wadymuli , cena , nie opłacalne wydatki .
  • ~karol z ostrowa wlkp. / 2015-01-29 19:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Ludzie NETIA to totalni OSZUŚCI I NACIĄGACZA
    jak macie wybrać netie to proponuję się sporo zastanowić!!!
    Jeśli chcecie mieć święty spokój to nie zadawajcie się z firmą NETIA bo i tak po umowie naciągną was na koszty. Osobiście dopłaciłem tej firmie prawie 180PLN za błąd z ich strony, po czym dowiaduje się ze to moja wina a i tak musze zapłacić bo komornik już dzwoni do mnie. Nie zważają na to że sprawa reklamacji nadal trwa .
    ZaletyBRAK
    WadyDUŻO
    3lata
  • ~ex netia BIALYSTOK / 2015-01-29 19:54
    Ocena: 2.50 / 5
    po rozwiązani umowy zaczely się PROBLEMY z dostarczeniem faktury ostatniej jak byłem ich klientem docieraly zawsze po rozwiązaniu umozy nie docierają już do mnie i jestem w trakcie WALKI o ostatnia fakturę a biuro obsługi to przy telefonach siedza same BARANY, odradzam każdemu firme NETIA
    Zaletywogle
    Wadytransfer i bok
    mialem 2 lata
  • ~Dawid / 2015-01-29 10:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Założyłem Internet 50 MB/s 3 tygodnie temu we Wrocławiu. Mimo, że jest to łącze ADSL2+, jest ono łączem własnym Netii (nie dzierżawionym od Orange). Jestem bardzo zadowolony, wszystko załatwione sprawnie, i po WiFi, i po kablu działa super, z takimi rezultatami -> http://www.speedtest.net/result/4098684430.png
    Na Internet nie ma co narzekać, w porównaniu do np. UPC jest niebo!
    Do tego 6 miesięcy za 1 zł :). Polecam!
    Zaletystabilność, prędkość zgodna z umową, bezawaryjność
    3 tygodnie, aktywacja 19zł, przez 6 mcy 1zł/mc, potem 49,90zl/mc
  • ~Piotrek ŁG / 2015-01-29 09:00
    Ocena: 3.25 / 5
    Mam internet z netii i nie narzekam jest ok, natomiast obsługa klienta tragiczna. Domówiłem telewizje i czekam juz prawie miwsiąc na netia player. Nakpierw zamowilem i czekalem, pozniej dzwonilem i Pani zdziwiona ze nie dostalem jeszcze wiec oddala sprawe do dzialu ponaglen :-/ Zadzwonilem znowu po paru dniach i Pani znowu zdziwiona ze jeszcze nie mam dekodera. Powiedziala ze od razu zajmie sie ta sprawa i wysyla, do 3 dni bedzie,poczekam bo co mam zrobic. Szkoda tylko ze weekend jutro sie zaczyna i Bundesliga na Eurosport 2 też.:-/ Ciekaw jestem jak długo to jeszcze potrwa. Ojciec zamówił UPC mial za 2 dni, da sie ? DA
    ZaletyUsługi
    WadyObsługa klienta
    Internet bo na TV ciagle czekam
  • ~wiesław / 2015-01-27 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzega jeśli Netia to w oczach pojawic się powinien czerwony kolor ostrzegawczy.Przepracowałem 40 lat w Polsce mając w życiu prywatnym i słuzbowym wiele razy z urzędami, ale takiego chamstwa i arogancji jak w Netii naciągania klientów na kasę po raz pierwszy spotkałem.Ostrzegłem i ostrzegam znajomych przed tymi naciągaczami.
    ZaletyPiękne słówka przy zawieraniu umowy.
    WadyTrzymają się klienta jak"RZEP PSIEGO OGONA"
    2 lata 79 zł
  • ~xxxx / 2015-01-25 18:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Posiadam umowe na telewizje plus itnernet, jednakkorzystam tlyko z internetu. Jest to pakietm Max 20 czy jakos tak. Teoretycznie predkosc maksymalna powinan wynosić 20Mb/s, jednak najwyższa jaką zarejestrowałem kiedyś w nocy to było niecałe 8Mb/s. Ostatnimi czasy(od jakiś 3 miesięcy) w ciągu dnia zrywa mi połączenie na 10-30 minut pare razy dziennie. Był też przypadki, że internetu nie miałem pare dni. Po zgłoszeniu przyjechał monter, sprawdził, poweidział że u mnie wszystko okej,a internet powinien niedługo być. Na drugi dzień internet się pojawił ale prędkość wynosiła 0,5Mb/s. Nie na taką prędkość była umowa! Wiem że wumowie jest napisane MAKSYMALNA prędkość, jednak 0,5 to jest chyba jakaś przesada. Postanowiłem podziękować tej firmie i już więcej nie mieć z nią do czynienia. Są tańsze, stabilniejsze i lepsze opcje niż Netia. Pozdrawiam z Gliwic.
    Zaletyprzez słuchawkę bardzo mili
    Wadyniestabilne i wolne połączenie, duża ilość "awarii"
    od 2011, Płacę koło 120 zeta miesięcznie
  • ~holi / 2015-01-24 08:28
    Ocena: 5.00 / 5
    ja tam niewiem co macie do Neti umnnie wszystko okej telewizja marzenie jakosciowo 100 x razy od upc lepsza obraz cena tez dobra za 100MB /s + TELEWIZJA I ROZMOWY BEZ limitu płace 95 zł

    upc za ten pakiet bym zapłacił 179zł i gorszy obraz telewizora

    niewiem czemu ludzie piszą ze klatkuje umnie czegos takiego nie ma chyba hajtuje konkurencja chyba ze klopoty , wytepuje winy telewizorai laptopa, kompa pozdrawiam hejterów z kokurencji
    Zaletydobra cena ,miła obsluga ,
    Wadynarazie brak
    4 msc za 95zł
  • ~vr5 / 2015-01-23 15:01
    Ocena: 3.25 / 5
    Mam w Netii od lata 2014 pakiet: DSL, telewizja, telefon stacjonarny. Na łączach Dialogu, więc gdy to działa - po prostu działa. Połączenie internetowe do 20Mbit/s - zwykle osiąga właśnie 20 Mbit/s, może tylko czasem YouTube dziwnie się ślimaczy. Telewizja - nie narzekam, ale niekiedy zdarza się, że w bardzo dynamicznych scenach widać, że obraz klatkuje i rozsynchronizowuje się z dźwiękiem. Interfejs telewizji jest nieprzystosowany do telewizorów analogowych, niemniej działa. Telefon stacjonarny - oczywiście bez zarzutu, tu nie ma co komentować. Za to gdy coś w Netii nie działa, może być naprawdę ciężko dotrzeć do kogoś, kto cokolwiek w tej sprawie zrobi. Czas uruchomienia mojej umowy był REKORDOWO długi i żadna siła nie była go w stanie skrócić (cóż, "awaria masowa", system informatyczny, dla którego jesteśmy niczym, no i nieśmiertelna biurokracja), poza tym zdarzył się też tygodniowy całkowity brak połączenia (oraz parę krótszych, ale również denerwujących) - nici ze zdalnej pracy. Oczywiście dostałem rekompensatę. Najgorszy jest ten kosmiczny dystans między KORPORACJĄ a szarym żuczkiem, jakim człowiek dla niej jest. Zanim system firmy sobie uświadomił, że sprzęt Dialogu dawno zwróciłem, dostałem fakturę na 400zł za niezwrócenie starego sprzętu... Tego, że biura obsługi w ogóle nie są tak naprawdę biurami obsługi i w kolejce do infolinii, gdzie może będzie ktoś w stanie pomóc (a może i nie), czekają tak samo, jak każdy szary obywatel - nie ma co komentować; niedokładnie cytując innego obywatela - Bareja by na to nie wpadł. Dużo wykonują zewnętrzne firmy, więc czasem mamy "czeski film, nikt nic nie wie" i w sumie nawet żal się wyżywać na szeregowych pracownikach biura. Tym z nich, którzy ze mną wytrzymali, serdecznie życzę mnóstwa wytrwałości w obsługiwaniu zdesperowanych (jak ja kiedyś) klientów.
    ZaletyNa dobrych łączach zwykle działa bezproblemowo
    WadyBywa, że padnie na amen, wtedy znikąd pomocy
    6 miesięcy, 85zł/mies. brutto
  • ~Marcin K. / 2015-01-20 18:10
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem użytkownikiem Dropss'a po llu. Cena 49 pln. Wcześniej Multimo (Telestrada) z telefonem za 96 pln. Jakość ta sama pingi troszeczkę lepsze od poprzedniego dostawcy. Nie narzekam, po rezygnacji z Multimo i przeniesienia telefonu do dostawcy voip (HaloNet), rachunki spadły o prawie 50% (96 a 49,90 to różnica...). Osobiście nia mam zastrzeżen. Problemy były po podpisaniu umowy (wcisnęli na siłę Hbo Go, zbyt długo przenosili usługe od poprzedniego dostawcy, błędy przy pierwszym logowaniu do ebok). Beznetu byłem około 13 godz, jak tpsa odłączała Multimo i podłaczali pod llu. Ogólnie jest ok.
    Zaletycena, stabilność, prędkość
    Wadykonsultanci, bajzel w papierach, długie przenoszenie 'linii'
    2 mies - 49,9pln/ mies.
  • ~anula1718 / 2015-01-19 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Skąd netia bierze swoich "kompetentnych" pracowników? Bo zmianie warunków umowy zmieniono mi sprzęt z dsl na vdsl. Na infolinii poinformowano mnie, że stary sprzęt mogę zostawić w POK, natomiast pani pracująca tam odmówiła mi tego! U was każdy ma swoją wersję, mówi co innego.
    Jak przychodzi to zawierania umowy to jesteście mili, a jak pojawiają się problemy z łączem to nagle dowiaduję się, że nie jestem klientem netii tylko jakiegoś dropsu! Podczas zawierania umowy nie było o tym mowy! Z infolinii netii odsyłano mnie do dropsu, z dropsu do netii, nikt nic nie wie. Robicie z klientów idiotów! Żałuję przedłużenia z wami umowy! Oby te dwa lata szybko przeleciały, nigdy więcej! Ostrzegam wszystkim przed tą firmą!
    Dodam, że zamiast prędkości do 50mb/s mam 21 mb/s. To chyba trochę za mało??
    Nie pozdrawiam.
    Wadyczęste awarie, niekompetentni pracownicy, słaba prędkość
  • ~Zuza / 2015-01-19 20:50
    Nikomu nie polecam tej firmy , znowu od kilku godzin brak HBO GO (za który płacę)i ten notoryczny brak usługi. Pozwoliłam sobie zadzwonić z reklamacją więc panienka przez czterdzieści minut przegoniła mnie po całym mieszkaniu - wyłącz - włącz -odczekaj - wprowadź klucz itd....
    Firma to dno i brak profesjonalizmu .Jeżeli ktokolwiek zastanawia się czy podpisać z nimi umowę - z mojej strony wielkie ODRADZAM !!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyNETIA JEST WADĄ
  • ~NIE POLECAM! / 2015-01-19 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam i ostrzegam! Netia jest dobra dopoki nie chcecie sie od niej uwolnic. Umowe na usluge swiadczenia internetu podpisalam z firma Dialog z Lodzi. W miedzyczasie Netia wykupila Dialog i chcac nie chcac stalam sie jej klientem. Na sam internet nie moge narzekac, wszytsko dzialalo bez wiekszych zarzutow. Problemy zaczely sie kilka miesiecy po rozwiazaniu umowy. 2miesiace przed koncem umowy zlozylam wypowiedzenie mailowo, otrzymalam potwierdzenie jego otrzymania i adres, na ktory musze zwrocic ich router, co tez zrobilam. Wszystko zalatwilam jeszcze miesiac przed koncem umowy, poniewaz wyprowadzilam sie z Lodzi wiec z internetu i tak nie moglam korzystac. I o Netii zapomnialam. W listopadzie zadzwonil wlasciciel mieszkania, w ktorym mieszkalam w Lodzi informujac mnie ze w skrzynce znalazl 3 listy z Netii!! Okazalo sie ze Netia przyslala fakture na 470zl za NIEZWROCONY router i list z pogrozkami, ze jesli tego nie zaplace to skieruje sprawe na droge sadowa! Nie dostalam zadnej informacji na maila (jak to bylo do tej pory z kazda faktura) tylko 3 listy na adres domowy! Od razu probowalam skontaktowac sie z ich Call Center co oczywiscie nie bylo mozliwe, poniewaz moj numer klienta i pesel, ktory trzeba podac dzwoniac do nich okazaly sie nie istniec! Zadzwonilam do ich sprzedazy, oczywiscie polaczono mnie w ciagu kliku sekund i czego sie dowiedzialam? Zeby "obejsc" te ich blokade (takiego slowa uzyl Pan ze sprzedazy, wiec jestem pewna ze jest to ich celowe dzialanie, zeby utrudnic kontakt z Call center) nalezy po podaniu nr klienta wciskac # az uzyska sie polaczenie. Zadzialalo. Rozmawialam z kims z dzialu reklamacji, wyjasnilam wszytko i TYLKO dlatego ze mialam jeszcze potwierdzenie z poczty o nadaniu paczki z numerem paczki udalo sie mi to odkrecic. Po kilku dniach dostalam maila potwierdzajacego, ze router sie JEDNAK znalazl i ze wystawia note korygujaca. Jakie bylo moje zdziwienie, kiedy po tygodniu zadzwonil do mnie windykator! I znow telefon do ich obslugi klienta, tym razem jednak nie przebierajac w slowach wygarnelam im wszytko i obiecalam ze skieruje sprawe do UOKiK jak sie ode mnie nie odczepia. Poskutkowalo. W kazdym badz razie ODRADZAM tych zlodzieji i oszustow! Trzymajcie sie od nich z daleka a tym ktorzy juz maja z nimi podpisana umowe radze wszytsko zalatwiac mailowo i przede wszytkim zachowac potwierdzenie z poczty o nadaniu przesylki w razie zwrotu ich produktow! Jestem pewna ze niejedna osobe juz w ten sposob naciagneli, bo jak mozna udowodnic, ze sie router wyslalo bez papierka z poczty?? Najgorsza firma z jaka kiedykolwiek mialam do czynienia! Jednym slowem typowy polski naciagacz!
  • ~Oszukany / 2015-01-14 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    STANOWCZO NIE !!! DLA TYCH OSZUSTÓW !!! Nie dajcie się oszukać jak ja .
    ZaletyBajkopisarze
    WadyWszystkie jakie są .
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016