Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jerzy / 2015-04-30 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakoś internetu, miałem dialnet 6Mb/s i było OK teraz dialog połączył się z netią i jet fatalnie. Zainstalowali mi Netia Spot i co zamiast 50Mb/s to ledwo mam 2,5Mb/s a w porywach huraganu mam około 10Mb/s.
    Odbiór czyli pobieranie danych przypomina rozmowę z jąkałą.
    Komputer mam dobry, kartę sieciową też przeglądarkę fire foxa.
    A gdziekolwiek chce wejść muszę czekać nieraz z 5 min.
    Jednym słowem usługa nie warta złamanego grosza.
    ZaletyBrak
    WadyInternet wolniejszy niż z dialnetu
    za 49,90 plus 9,90 za program anty wirusowy a od kiedy od 3 dni i już mam go dość
  • ~Opolskie / 2015-04-29 21:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Ogólnie uważajcie! Ja po 6 latach wracam do tej na której Netia jest linii. Mają problem, wielki problem! Uważajcie na reklamy 20 czy 50 mbitków. Teraz Wam zadziała ale za chwilkę macie problem.Miałem (bo wypowiadam umowę) do 10 mbitków na umowie, a mam w rzeczywistości UWAGA 0,3-0,6m/b. Tragedia!!! Łapią nowych frajerów(przepraszam Was) kosztem starych frajerów.
    ZaletyByło fajnie - jest podle.
    WadyOd 2013 w moim przypadku
    6 lat i już wystarczy
  • ~Zoe / 2015-04-29 19:20
    Ocena: 4.25 / 5
    ja oceniam na 4+. ogolne wrazenie dobre ;)
  • ~monilka / 2015-04-29 08:25
    Ocena: 4.50 / 5
    ja dopiero od 2 tygodni mam internet od netii ale narazie wszystko spoko wiec dziwią mnie te negatywne opinie. ale zobaczymy co bedzie dalej
  • ~katia / 2015-04-28 22:42
    odradzam jakichkolwiek umów z tą firmą,są oszustami,konsultanci wprowadzają w błąd przy podpisywaniu umowy,wszystko jest nie tak jak w umowie,jest problem od samego początku,zaraz po zawarciu umowy,każdy konsultant mówi co innego,jeden zaprzecza drugiemu,o zerwaniu umowy w ciągu dwóch tygodni podobno nie ma mowy bo zostały aktywowane usługi,to jest banda naciągaczy ,radzę zastanowić się ,zanim cokolwiek ktoś z nimi podpiszę.Jestem oburzona.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadywszystko
    drugi tydzień
  • ~niezadowolona / 2015-04-27 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM jakichkolwiek interesów z tą firmą Internet od nich mam już ok. 4 lat. i zawsze są z nimi problemy, przy przedłużaniu umowy. Pierwszy problem pojawił się od razu po zawarciu umowy, miała być faktura elektroniczna a dostałam przez pocztę za co życzyli sobie dodatkowej opłaty, następnie prosiłam o lepszy router za który chciałam zapłacić a dostałam najtańszy za 1 zł.
    Konsultanci w tej firmie mają chyba płacone dodatkowo jak wkopią w coś klienta, gra słowna w tej firmie to jakaś paranoja, częste przerwy na łączu a pod koniec umowy to internet ledwo działa ( raz to przez tydzień nie było neta). Żałuje że jeszcze u nich jestem ale drugi raz tego błędu nie popełnię.
    Jeśli nie chcecie tracić nerwów wybierzcie innego dostawcę najlepiej takiego który ma punkty stałe w całej Polsce.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEKOMPETENCJA KONSULTANTÓW, CZĘSTY BRAK ŁĄCZA, CENY NIEZGODNE Z UMOWĄ, BRAK STAŁYCH PUNKTÓW W POLSCE
  • ~Kamila / 2015-04-24 16:26
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja osobiscie nie narzekam i polecam netie. nie mialam jeszcze problemow z internetem ;)
  • ~Paweł / 2015-04-23 21:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam.
    Nie polecam tej firmy. Mnie załatwili tak: W Łaziskach Górnych na śląsku istniała mała firma internetowa, która świadczyła mi usługi.
    Niestety, przejęła ją spółka pokrewna z netią: internetia.
    Internet zaczął szwankować, ponieważ nie modernizowali sieci. Po każdej burzy były przerwy w dostawie ( 3-4 dni). Oczywiście, bez ulgi w abonamencie. Aż w końcu ( listopad/grudzień 2014 r.) internet przestał działać. Dzwonię raz: mówią, usterka, naprawimy. Za drugim razem dowiedziałem się, że ja już internetu nie będę miał.Mają przestarzałą sieć i nie opłaca się im modernizować. Pytam: a wypowiedzenie? Oni na to : przyjdzie pocztą. Przyszło, za 2 tygodnie.
    Potraktowali, jak śmiecia mnie, więc Was też tak potraktują.
    Dodam, że chamy upominały się o zaległy abonament. Za usterki, brak internetu i wypowiedzenie umowy, bez wypowiedzenia. NIE KUPUJCIE U NICH. ODRADZAM.
  • ~kot / 2015-04-23 20:27
    To najgorsza firma jaką znam. Konsultanci się rozłączają jak nie znają odp, wystawiają faktury z kwotami jak z kosmosu - dopiero przy interwencji mówią, że w przyszłym miesiącu zapłaci Pani mnie.... wizjonerzy... Koszmar. Ostatnio od 2 miesięcy nie wystawili faktury, a jak już to zrobili to 2 razy większą niż zwykle...
    Zaletysame wady
    Wadysame wady
  • ~Nelly / 2015-04-22 14:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Byłam zadowolona z jakości internetu ale NIGDY WIĘCEJ korzystania z ich usług. Spóźniłam się z wypowiedzeniem umowy, konsultant powiedział mi przez telefon, że obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia i będę musiała zapłacić za kolejne 2 albo 3 miesiące aż umowa wygaśnie. Między czasie zmieniłam mieszkanie, a po kilku miesiącach otrzymałam telefon, że zalegam z opłatami na ponad 500 zł (!!!). Na nic zdały się tłumaczenia, że konsultant mówił, że mam zapłacić za te kilka miesięcy.
    Sprawa została oddana do firmy windykacyjnej ALVATRO. Windykatorzy potrafili dzwonić po 20 razy dzienne, rano, wieczorem, w weekendy.
    Po wielu nieudanych próbach dodzwonienia się do Netii otrzymałam info, że... system się pomylił i źle wystawił faktury. Powinny zostać wystawione na kwotę połowę mniejszą. Obiecali wysłać faktury na zmieniony adres korespondencyjny.
    Mijają kolejne 3 miesiące, faktur żadnych nie widzę. Windykacja jak dzwoniła tak dzwoni, straszy mnie, konsultanci przekraczają granicę dobrego smaku w komunikacji.
    Mam nadzieję, że niedługo skończy się ta chora sytuacja, ale NIGDY WIĘCEJ nie chce słyszeć o Netii i każdemu odradzam współpracę z nimi.
    ZaletyDostawa internetu bez problemu
    WadyObsługa Klienta- nie można się dodzwonić; konsultanci wprowadzają w błąd; miesiącami czekam na wyjaśnienie "błędu systemu"; firma naciąga ludzi
  • ~tomek / 2015-04-22 10:31
    Ocena: 4.25 / 5
    jak dla mnie internet od Netii jest okej i nie odczułam nigdy, żeby coś wolno działało. awarii też nie było, a cenowo wydaje mi się, że to jedna z bardziej atrakcyjnych ofert na rynku
    Zaletycena
    od roku
  • ~asi**** / 2015-04-21 11:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam odradzam firme NETIA zdecydowanie do tej pory jakoś sie utrzymywała na rynku i traktował klientów jak trzeba ale co robią teraz przechodzą samych siebie , dzwonią konsultanci wciskają internety telefony, które rzekomo są prezentem dla klienta i bezpłatnie a jak pojawia się faktura to rzeczywistość jest inna, wiadomo DROŻSZA USŁUGA i nie możliwa do rezygnacji bo już termin minął,( ale jak konsultant dzwonił mówił że jest opcja wycofania sie rezygnacji w ciągu np 10 dni a jak odeśle się, odda to już jest za póżno) Nie rozumiem polityki firmy i do czego ona dąży !!!!!! chyba do utraty klientów i rynku , życze Powodzenia z takim podejściem i zdecydowanie wszystkim będę odradzać firmę co tylko będe mogła !!!!!!
  • ~wnerwiony / 2015-04-21 10:03
    Netia włączyła jako domyślną opcję nagrywania usługę Gigangrywarka za 15 zł. Chcąc nagrywać za darmo należy wejść w tę usługę i wybrać "nagrywanie lokalne"
    Tylko, że jak chcesz nagrywać to dekoder o tym Cię nie poinformuje. Przedstawi to tak, że albo płacisz za nagrywanie albo nie nagrywasz.
    System zakupu pakietow i usług poprzez pilota jest tak zrobiony aby wystarczyło nacisnąć tylko jeden przycisk w pilocie by dosżlo do zamówienia czegoś co później może okazać się nie do odwrócenia. Dzisiaj włączam TV a tam komunikat "wciśnij OK aby zamówić HBO ON". Co by było gdyby przez przypadek wcisnęło go dziecko lub dorosły?
    Wadynie masz pewności ile zapłacisz i czy Cię na coś nie naciągną
    miesiąc
  • ~Maciek / 2015-04-20 21:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Przeniosłem usługę dostępu z ORANGE Neostrada 10/1 dając się zwieść obietnicom, że 'technicy sprawdzili łącze i u Pana będzie możliwy dostęp 20/2 - może Pan wypowiedzieć Umowę na telefon stacjonarny ... itd.'. Po przeniesieniu okazało się, że maksymalne parametry - zmierzone przez technika ORANGE przysłanego przez... Netię to obecnie 5Mbps/0.25Mbps (tak! 256kbps!) - na tym samym kabelku. Okazuje się, że Netia ustawia jakieś blokady pasma w centrali Orange, w której ma swoje urządzenia. Oczywiście kilkunastokrotne monity nic nie dają, a jak przychodzi obsługa techniczna to jest to oczywiście... ORANGE Teraz mam 5Mbps/0.12Mbps. Dość żenujące. Być może wróce do ORANGE, albo lokalnego dostawcy. Co ciekawe mam internet 'komórkowy': 10Mbps/8Mbps - no ale do stałego dostępu to nie za bardzo się nadaje ze względu na ograniczenia miesięczne pasma...
    Zaletybrak, choć może jedna: szybkie, choć bezsensowne odpowiedzi na portalu dropss.pl
    Wadyniski poziom techniczny, wolne łącze, o każdą sprawę trzeba się dopominać
    3 tygodnie - w tym 2 wizyty techników i brak nadziei - więc zażądałem anulowania umowy
  • ~Superman / 2015-04-20 16:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Jeśli ktoś korzystał z dysku i mu przeskoczyło na wykupienie giganagrywarki, to może bez problemu ponownie wrócić do nagrywania na swój dysk. Wystarczy, że wejdziesz w ustawienia giganagrywarki i wybierzesz opcję nagrywania lokalnie (żółty przycisk). Pozdr ;)
    Na internet nie narzekam, na telewizję trochę tak, bo jest to trzeszczenie w tle, którego nie było w UPC. No i czasem trzeba zrestartować sprzęt, bo czasem zawiesza się nagrywanie. Ale na cenę i obsługę klienta nie narzekam.
  • ~ja / 2015-04-19 18:40
    miałem tv internet telefon z dialogu było o.k jak doszła netia zrobił się zak... badziew .cały czas jakieś przerwy, po zapłaceniu kary za tv (całkowite rozwiązanie umowy jest drogie bo to wina abonenta)dalej męczę się z internetem,konsultanci przyjęci przez netię to super amatorka,perfekcyjni laicy,nie umiejący nawet przyzwoici e bzdurzyć klientowi ,czekam na koniec umowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletynie trzeba pić kawy aby mieć nadciśnienie!
    Wadybez liku
    za długo,gwiazdek nie klikam bo jedną bym skłamał
  • ~wkurzony / 2015-04-16 08:42
    Nie warto.

    W momencie podpisywania umowy powiedziałem jakie kanały i jakie usługi mnie interesują, a mimo to po miesiącu jestem zaskoczony dodatkowymi kosztami.
    Przy podpisywaniu umowy nie zaproponowano mi zapoznania się z regulaminem, ani nie udzielono odpwiedzi na temat kar umownych (część umowy). Przy reklamacji Netia twierdzi, że zostałem zapoznany z regulaminem.
    Przy podpisywaniu umowy zostałem wprowadzoony w błąd co do nagrywania programów na urządzenie zewnętrzne.
    Netia Player przy formatowaniu powoduje, że dysk przestaje być widoczny dla dekodera i dla PC - Netia twierdzi, że nie mozna udowodnić że to ich wina.
    Kanały zawieszają się, a internet ma max 30% deklarowanej prędkości.
    Kupujesz dysk zewnętrzny aby nagrywać, a mimo to musisz płacić 15 zł m-cznie - u konkurencji za 10 zł masz nagrywarkę HD i nie musisz nic kupować.
    Uważam, że w umowie powinien być zapis o możliwości odstąpienia od niej po 14 dniach od świadczenia usług, a nie od dnia jej podpisania.
    Skoro nie możemy liczyć na rzetelność przedstawicieli Netia oraz na ich jakość usług to powinniśmy mieć czas na przetestowanie ich usług.
    miesiac
  • ~mafi / 2015-04-12 09:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Uważajcie na usługi Netii. Po dwóch latach usługi TV nagle stwierdzili że u mnie nie ma możliwości technicznych i wypowiedzieli mi umowę. Pod moim adresem są dwie usługi TV ale z DIALOGU ( obecnie NETIA) i tam wszystko śmiga ale u mnie nie da rady.Jest różnica miedzy sprzętem z Dialogu a obecną Netia.Netia to porażka !!!!!!!!!!!!!!! Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Ja zaliczyłem kilka razy gdy dzwoniłem efekt rozłączania gdy dział techniczny nie potrafił mi pomóc. Wszystko zwalają na klienta. A TECHNIK TERENOWY FAJNIE TOBIE SŁODZI LECZ W DUPIE MA TAK NAPRAWDĘ CAŁOŚĆ !!!
    Zaletyżadnych
    Wadyobsługa klienta i zachowanie konsultantów
    3 lata
  • ~lolka / 2015-04-09 11:04
    Ocena: 4.25 / 5
    ja mam netie od 3 miesiecy i jest spoko, szybko chodzi i sie nie zacina. narazie nie mam zastrzezen
    Zaletyszybkosc lacza
    3 miesiace
  • ~Max / 2015-04-07 10:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Netia to masakra nie podpisujcie umowy na linii TPSA!!!!
    Zmieniłem miejsce zamieszkania i tak naliczyli mi karę bo doszli do wniosku, że nie wiadomo czy musiałem się przeprowadzać??
    Złodziejstwo!!! Jak chciałem internet to pięknie obiecywali, jak ja się musiałem przeprowadzić to mnie jeszcze oskubali.
    ZaletyBrak
    Wadyto że istnieją i okradają pożądnych ludzi
    7 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306