Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2015-04-23 21:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam.
    Nie polecam tej firmy. Mnie załatwili tak: W Łaziskach Górnych na śląsku istniała mała firma internetowa, która świadczyła mi usługi.
    Niestety, przejęła ją spółka pokrewna z netią: internetia.
    Internet zaczął szwankować, ponieważ nie modernizowali sieci. Po każdej burzy były przerwy w dostawie ( 3-4 dni). Oczywiście, bez ulgi w abonamencie. Aż w końcu ( listopad/grudzień 2014 r.) internet przestał działać. Dzwonię raz: mówią, usterka, naprawimy. Za drugim razem dowiedziałem się, że ja już internetu nie będę miał.Mają przestarzałą sieć i nie opłaca się im modernizować. Pytam: a wypowiedzenie? Oni na to : przyjdzie pocztą. Przyszło, za 2 tygodnie.
    Potraktowali, jak śmiecia mnie, więc Was też tak potraktują.
    Dodam, że chamy upominały się o zaległy abonament. Za usterki, brak internetu i wypowiedzenie umowy, bez wypowiedzenia. NIE KUPUJCIE U NICH. ODRADZAM.
  • ~kot / 2015-04-23 20:27
    To najgorsza firma jaką znam. Konsultanci się rozłączają jak nie znają odp, wystawiają faktury z kwotami jak z kosmosu - dopiero przy interwencji mówią, że w przyszłym miesiącu zapłaci Pani mnie.... wizjonerzy... Koszmar. Ostatnio od 2 miesięcy nie wystawili faktury, a jak już to zrobili to 2 razy większą niż zwykle...
    Zaletysame wady
    Wadysame wady
  • ~Nelly / 2015-04-22 14:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Byłam zadowolona z jakości internetu ale NIGDY WIĘCEJ korzystania z ich usług. Spóźniłam się z wypowiedzeniem umowy, konsultant powiedział mi przez telefon, że obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia i będę musiała zapłacić za kolejne 2 albo 3 miesiące aż umowa wygaśnie. Między czasie zmieniłam mieszkanie, a po kilku miesiącach otrzymałam telefon, że zalegam z opłatami na ponad 500 zł (!!!). Na nic zdały się tłumaczenia, że konsultant mówił, że mam zapłacić za te kilka miesięcy.
    Sprawa została oddana do firmy windykacyjnej ALVATRO. Windykatorzy potrafili dzwonić po 20 razy dzienne, rano, wieczorem, w weekendy.
    Po wielu nieudanych próbach dodzwonienia się do Netii otrzymałam info, że... system się pomylił i źle wystawił faktury. Powinny zostać wystawione na kwotę połowę mniejszą. Obiecali wysłać faktury na zmieniony adres korespondencyjny.
    Mijają kolejne 3 miesiące, faktur żadnych nie widzę. Windykacja jak dzwoniła tak dzwoni, straszy mnie, konsultanci przekraczają granicę dobrego smaku w komunikacji.
    Mam nadzieję, że niedługo skończy się ta chora sytuacja, ale NIGDY WIĘCEJ nie chce słyszeć o Netii i każdemu odradzam współpracę z nimi.
    ZaletyDostawa internetu bez problemu
    WadyObsługa Klienta- nie można się dodzwonić; konsultanci wprowadzają w błąd; miesiącami czekam na wyjaśnienie "błędu systemu"; firma naciąga ludzi
  • ~tomek / 2015-04-22 10:31
    Ocena: 4.25 / 5
    jak dla mnie internet od Netii jest okej i nie odczułam nigdy, żeby coś wolno działało. awarii też nie było, a cenowo wydaje mi się, że to jedna z bardziej atrakcyjnych ofert na rynku
    Zaletycena
    od roku
  • ~asi**** / 2015-04-21 11:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam odradzam firme NETIA zdecydowanie do tej pory jakoś sie utrzymywała na rynku i traktował klientów jak trzeba ale co robią teraz przechodzą samych siebie , dzwonią konsultanci wciskają internety telefony, które rzekomo są prezentem dla klienta i bezpłatnie a jak pojawia się faktura to rzeczywistość jest inna, wiadomo DROŻSZA USŁUGA i nie możliwa do rezygnacji bo już termin minął,( ale jak konsultant dzwonił mówił że jest opcja wycofania sie rezygnacji w ciągu np 10 dni a jak odeśle się, odda to już jest za póżno) Nie rozumiem polityki firmy i do czego ona dąży !!!!!! chyba do utraty klientów i rynku , życze Powodzenia z takim podejściem i zdecydowanie wszystkim będę odradzać firmę co tylko będe mogła !!!!!!
  • ~wnerwiony / 2015-04-21 10:03
    Netia włączyła jako domyślną opcję nagrywania usługę Gigangrywarka za 15 zł. Chcąc nagrywać za darmo należy wejść w tę usługę i wybrać "nagrywanie lokalne"
    Tylko, że jak chcesz nagrywać to dekoder o tym Cię nie poinformuje. Przedstawi to tak, że albo płacisz za nagrywanie albo nie nagrywasz.
    System zakupu pakietow i usług poprzez pilota jest tak zrobiony aby wystarczyło nacisnąć tylko jeden przycisk w pilocie by dosżlo do zamówienia czegoś co później może okazać się nie do odwrócenia. Dzisiaj włączam TV a tam komunikat "wciśnij OK aby zamówić HBO ON". Co by było gdyby przez przypadek wcisnęło go dziecko lub dorosły?
    Wadynie masz pewności ile zapłacisz i czy Cię na coś nie naciągną
    miesiąc
  • ~Maciek / 2015-04-20 21:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Przeniosłem usługę dostępu z ORANGE Neostrada 10/1 dając się zwieść obietnicom, że 'technicy sprawdzili łącze i u Pana będzie możliwy dostęp 20/2 - może Pan wypowiedzieć Umowę na telefon stacjonarny ... itd.'. Po przeniesieniu okazało się, że maksymalne parametry - zmierzone przez technika ORANGE przysłanego przez... Netię to obecnie 5Mbps/0.25Mbps (tak! 256kbps!) - na tym samym kabelku. Okazuje się, że Netia ustawia jakieś blokady pasma w centrali Orange, w której ma swoje urządzenia. Oczywiście kilkunastokrotne monity nic nie dają, a jak przychodzi obsługa techniczna to jest to oczywiście... ORANGE Teraz mam 5Mbps/0.12Mbps. Dość żenujące. Być może wróce do ORANGE, albo lokalnego dostawcy. Co ciekawe mam internet 'komórkowy': 10Mbps/8Mbps - no ale do stałego dostępu to nie za bardzo się nadaje ze względu na ograniczenia miesięczne pasma...
    Zaletybrak, choć może jedna: szybkie, choć bezsensowne odpowiedzi na portalu dropss.pl
    Wadyniski poziom techniczny, wolne łącze, o każdą sprawę trzeba się dopominać
    3 tygodnie - w tym 2 wizyty techników i brak nadziei - więc zażądałem anulowania umowy
  • ~Superman / 2015-04-20 16:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Jeśli ktoś korzystał z dysku i mu przeskoczyło na wykupienie giganagrywarki, to może bez problemu ponownie wrócić do nagrywania na swój dysk. Wystarczy, że wejdziesz w ustawienia giganagrywarki i wybierzesz opcję nagrywania lokalnie (żółty przycisk). Pozdr ;)
    Na internet nie narzekam, na telewizję trochę tak, bo jest to trzeszczenie w tle, którego nie było w UPC. No i czasem trzeba zrestartować sprzęt, bo czasem zawiesza się nagrywanie. Ale na cenę i obsługę klienta nie narzekam.
  • ~ja / 2015-04-19 18:40
    miałem tv internet telefon z dialogu było o.k jak doszła netia zrobił się zak... badziew .cały czas jakieś przerwy, po zapłaceniu kary za tv (całkowite rozwiązanie umowy jest drogie bo to wina abonenta)dalej męczę się z internetem,konsultanci przyjęci przez netię to super amatorka,perfekcyjni laicy,nie umiejący nawet przyzwoici e bzdurzyć klientowi ,czekam na koniec umowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletynie trzeba pić kawy aby mieć nadciśnienie!
    Wadybez liku
    za długo,gwiazdek nie klikam bo jedną bym skłamał
  • ~wkurzony / 2015-04-16 08:42
    Nie warto.

    W momencie podpisywania umowy powiedziałem jakie kanały i jakie usługi mnie interesują, a mimo to po miesiącu jestem zaskoczony dodatkowymi kosztami.
    Przy podpisywaniu umowy nie zaproponowano mi zapoznania się z regulaminem, ani nie udzielono odpwiedzi na temat kar umownych (część umowy). Przy reklamacji Netia twierdzi, że zostałem zapoznany z regulaminem.
    Przy podpisywaniu umowy zostałem wprowadzoony w błąd co do nagrywania programów na urządzenie zewnętrzne.
    Netia Player przy formatowaniu powoduje, że dysk przestaje być widoczny dla dekodera i dla PC - Netia twierdzi, że nie mozna udowodnić że to ich wina.
    Kanały zawieszają się, a internet ma max 30% deklarowanej prędkości.
    Kupujesz dysk zewnętrzny aby nagrywać, a mimo to musisz płacić 15 zł m-cznie - u konkurencji za 10 zł masz nagrywarkę HD i nie musisz nic kupować.
    Uważam, że w umowie powinien być zapis o możliwości odstąpienia od niej po 14 dniach od świadczenia usług, a nie od dnia jej podpisania.
    Skoro nie możemy liczyć na rzetelność przedstawicieli Netia oraz na ich jakość usług to powinniśmy mieć czas na przetestowanie ich usług.
    miesiac
  • ~mafi / 2015-04-12 09:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Uważajcie na usługi Netii. Po dwóch latach usługi TV nagle stwierdzili że u mnie nie ma możliwości technicznych i wypowiedzieli mi umowę. Pod moim adresem są dwie usługi TV ale z DIALOGU ( obecnie NETIA) i tam wszystko śmiga ale u mnie nie da rady.Jest różnica miedzy sprzętem z Dialogu a obecną Netia.Netia to porażka !!!!!!!!!!!!!!! Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Ja zaliczyłem kilka razy gdy dzwoniłem efekt rozłączania gdy dział techniczny nie potrafił mi pomóc. Wszystko zwalają na klienta. A TECHNIK TERENOWY FAJNIE TOBIE SŁODZI LECZ W DUPIE MA TAK NAPRAWDĘ CAŁOŚĆ !!!
    Zaletyżadnych
    Wadyobsługa klienta i zachowanie konsultantów
    3 lata
  • ~lolka / 2015-04-09 11:04
    Ocena: 4.25 / 5
    ja mam netie od 3 miesiecy i jest spoko, szybko chodzi i sie nie zacina. narazie nie mam zastrzezen
    Zaletyszybkosc lacza
    3 miesiace
  • ~Max / 2015-04-07 10:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Netia to masakra nie podpisujcie umowy na linii TPSA!!!!
    Zmieniłem miejsce zamieszkania i tak naliczyli mi karę bo doszli do wniosku, że nie wiadomo czy musiałem się przeprowadzać??
    Złodziejstwo!!! Jak chciałem internet to pięknie obiecywali, jak ja się musiałem przeprowadzić to mnie jeszcze oskubali.
    ZaletyBrak
    Wadyto że istnieją i okradają pożądnych ludzi
    7 miesięcy
  • ~Maciek / 2015-04-04 12:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Na etapie negocjacji wszystko pięknie, po czym brak usługi na łączu. Zostałem poinformowany, że mam sprawdzić i zresetować router, co juz zrobiłem wielokrotnie, następnie w tajemniczych okolicznościach pojawiła się usługa o parametrach 512/128kbs. Łącze ORANGE, a netia zapewniała, że będę na nim miał 20MBs, lepszej jakości niż ORANGE (tam od czasu do czasu pojawiały się problemy no i po co ta opłata za dzierżawę?). Jak na razie wygląda na to, że za kilka dni (dałem czas do końca tygodnia) anulujemy DROPSS i wrócimy do NEO.
    ZaletyNiezłe gadane sprzedawców
    Wadypo prostu nie działa...
    7 dni
  • ~stary / 2015-04-03 12:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Zamówiłem internet w Netii dropss. Potwierdzałem z konsultantem przed zamówieniem umowy dwukrotnie termin podłączenia - oświadczył, że około tygodnia będę musiał czekać na przyłącz (aktywację łączą) po zakończeniu umowy z poprzednim operatorem. Jak można się domyślić minęły trzy tygodnie i nie otrzymałem nawet informacji, kiedy łączę będzie aktywowane. Nie polecam - operator wprowadza w błąd klientów żeby tylko podpisali umowę. Po analizie artykułu z przed ponad pół roku:
    antyweb.pl/chce-odejsc-z-netii-zanim-jeszcze-zostalem-jej-klientem
    można stwierdzić, że nic w tej kwestii nie robi i działa w pełni świadomie w celu wprowadzenia w błąd nowego klienta.
  • ~dzinks / 2015-04-02 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Byłem klientem netii przez ostatnie 2 lata, samą usługę dostarczanai internetu oceniam na poziomie dostatecznym. Po odmowie przedłużenia umowy (na takich samych warunkach bo niestety nie było korzystniejszej oferty) zaczalem dostawac głuche telefony z numeru 221238439. W ostatnich dniach liczba połaczeń siegała 12 dziennie. Musiałem zablokować numer. Szczerze niepolecam zwłaszcza ze względu na uciążliwości związane z nachalnymi sprzedawczykami,
    Wadynachalni sprzedawcy!!!
  • ~naiwny / 2015-04-02 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu 2015 r stałem się klientem Dropssa w marcu złożyłem wymówienie. Firma naciąga na koszt, za wysłanie e-meila z zapylaniem dolicza ok. 5zł. Ciągłe zrywanie internetu, koszmar.
  • ~zawiedziony cd / 2015-04-02 09:49
    No i zakupiłem dysk zewnętrzny wg ich specyfikacji. Tym razem nagrałem (co rekomenduje innym) jego podłączenie do PC - dział. Jako, że był w systemie NTSF to trzeb ago było sformatować na Netia Player. Po tej komendzie dekoder odinstalował dysk i ani inny dekoder ani PC już nie chciały z nim współpracować. Na szczęście, udało mi się naprawić sytuację programem Format32.
    Czy Netia znów będzie twierdzić, że ich sprzęt jest dobry i że nie odpowiadają za uszkodzenia nie swoich urządzeń?

    Odnośnie podłączenia dekoderów (multiroom) to jeżeli nie uda się tego zrobić poprzez wi-fi (np. dwie ściany) to pozostaje poprowadzenie kabla lub połączenie poprzez odpłatne (9 zł) urządzenie montowane do gniazdka elektrycznego.
    Wadydługo by wymieniać,
    2 tyg.
  • ~sc / 2015-04-01 13:49
    Ocena: 1.75 / 5
    lipa, lipa, kał i mocz. Pani na infolini obiecała mi internet 50. instalator podłączył mi neta i okazało się że jest 20 i więcej w moim miejscu zamieszkania nie można uzyskać. Za oszustwo są wyroki ale daje sobie spokój.
    Instalator oszczędny puścił mi kabel przez środek pokoju - liga mistrzów.
    W UPC zapłaciłem 15 zł więcej i internet mam 250.
    Pierwsze spotkanie z Netią mam nie miłe. Może za kilka lat przekonam się do zmiany operatora ale na razie jestem na NIE!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszstwo i instalacja - amatorka
    zrezygnowałem po godzinie
  • ~zawiedziony / 2015-03-31 19:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Niedawno popełniłem błąd - podpisałem umowę z Netią na Internet i TV. W czasie podpisywania umowy zapytaliśmy się o ewentualne warunki jej zerwania, ale nie doczekaliśmy się odpowiedzi. Nie przedstawiono nam warunków umowy. Na pytanie o dekoder z możliwością nagrywania otrzymaliśmy odpowiedź, że takiego nie ma gdyż do Netia Player można dołączyć pamięć zewnętrzną np. pendrive i nagrywać filmy. Po zakupie 64GB pendrive filmy były nagrywane i odtwarzane, ale dekoder zawieszał się dopóki pendrive był podłączony. Zgłosiłem do do operatora, a w międzyczasie spróbowałem formatowania w dekoderze. Próba jego sformatowania uszkodziła go. Okazało się, że nagrywać filmy można tylko na dysku zewnętrznym, o czym nie zostaliśmy wcześniej poinformowani. Jednak zaznaczono, że nie każdy będzie działać, a nie chciano podać przykładowych modeli, które nie będą kolidowały z dekoderem. Skazany wiec jestem na ciągłe próby i dodatkowe koszta. W emarkecie Netia są dyski nawet 1 TB, ale w specyfikacji Netia Player optymalna wielkość to 40-750GB. Zapomniano też dodać, że nagrywając program nie możemy oglądać nic innego, ani odtworzyć tego na innym urządzeniu. To po co takie nagrywanie i to jeszcze na dysku zewnętrznym? Reklamacji w sprawie pendrive nie uwzględniono bo nie można stwierdzić co i kiedy go uszkodziło. Gdyby uszkodzenie było nie z ich winy to reklamowałbym u sprzedawcy. Dla porównania w Vectra mieliśmy dekoder, który umożliwiał jednoczesne nagrywanie i oglądanie innego kanału. Można też było jednocześnie nagrywać dwa różne kanały i oglądać nagrany na dekoderze film. Gdy podpisywaliśmy umowę z Vectra obiecano nam trzy miesiące za 1 złotówkę. Gdy po miesiącu dostaliśmy normalny rachunek to po naszej reklamacji dostaliśmy dwa pozostałe, a obiecane, miesiące za złotówkę. Jestem rozczarowany Netią i raczej będę czekał na możliwość zerwania umowy niż jej kontynuowanie. Firma zapomina, że mamy znajomych, którzy też mają znajomych, a którzy mogą być ich klientami. Nie polecam. W jednej z odpowiedzi na zgłoszenie problemu operator zasugerował poszukać w Internecie jaki konkretny dysk polecają inni klienci. Nie dowiedziałem się tego, za to zauważyłem jak wiele negatywnych opinii ma ten operator.
    Zaletypłacisz za pakiety
    Wadybezsensowne i pepraktyczne nagrywanie; brak chęci ugody
    2 tygodnie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016