strona 91 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- nastepna »
-
~Andrzej Kłosiński / 2012-08-20 12:07
1. W na początku ubiegłego tygodnia wystąpiła trwające trzy dni awaria telefonu i internetu Netii. Zanim jednak zostałem poinformowany, że to awaria, konsultantka przeprowadziła mnie przez procedurę restartu ustawień modemu ZyXEL. Nasza rozmowa trwała 35 minut. Konsultantka nic nie wiedziała o awarii.
2. W ostatnią sobotę 18 sierpnia ponownie wystąpiła awaria. Po mozolnym trzykrotnym sprawdzeniu moich danych i ustawień modemu przez konsultantki zostałem połączony z mężczyzną (prawdopodobnie to Pan Paweł Tomaszek), który szybko i sprawnie sprawdził połączenie stwierdzając, że to kolejna awaria i przyjął ode mnie zgłoszenie tej awarii informując mnie, że zostanie ona usunięta w ciągu 48 godzin. Z dużym więc zdziwieniem odebrałem dzisiaj (poniedziałek 20 sierpnia) o 8.06 SMS'ową informację, o przyjęciu zgłoszenia CTT 12/08/025228 z czasem naprawy kolejnych 48h.
3. Połączenie się z infolinią Netii to droga przez mękę. Dlatego nie mogę się doczekać końca umowy i skorzystać z usług innego, lepszego operatora.
4. Mimo wykupionych 4mb transfer jest bardzo wolny.
Andrzej Kłosiński -
-
~andrzej Wrocław / 2015-02-24 15:12
Witam. mniej więcej od listopada mam internet we Wrocławiu. Oferta jest bardzo korzystna gdyż możną mieć 100 mega za około 70zł jednakże... I tutaj kończą się zalety Netii. Może zacznę od początku:
-Pani w punkcie obsługi dopiero po podpisaniu umowy powiedziała, że na internet będziemy czekać ponad 2 tygodnie, gdzie był to prawie miesiąc,
-z powodu prawdopodobnie niewłaściwego podłączenia przez listopad i grudzień co tydzień nie było przez kilka dni internetu (występowało i nadal występuje w mieszkaniach znajomych),
-zmuszało to nas do ciągłych telefonów w celu zgłoszenia awarii oczywiście na swój koszt,
-zwrot z racji braku internetu również jest trudną sprawą, ponieważ należy wykonać kolejne kilka telefonów (oczywiście na własny koszt). Najciekawsze jest to że przy opłacie miesięcznej 70zł Netia wyliczyła jedynie 14 zł za braki internetu wynoszące w sumie ponad miesiąc!!!!!! Na dodatek zostało to uwzględnione na koniec lutego.
-100Mb/150Mb internetu jest jak statek widmo- nikt nie widział ale wiele osób o tym mówi, a najwięcej pracownicy Netii oczywiście w samych superlatywach. W naszym wypadku jest do maksymalnie 35Mb. Nie potrafię przypomnieć sobie, czy MB, czy Mb, ale na pewno nei dochodzi nawet do połowy.
Reasumując, odradzam podpisanie umowy, bynajmniej we Wrocławiu. Obsługa interesuje się klientem jedynie przy zakupie. W razie problemów trzeba dzwonić z różnych numerów, gdyż nikt nie odbiera z tego samego numeru, kiedy jeszcze nie udało się nic załatwić, delikatnie mówiąc mają go tam, gdzie słońce nie zagląda.Wadyprobelm z dostępem, tragiczny kontakt, oszukiwanie z prędkością4 miesiące, 69,90 -
~Andrzeju / 2023-10-05 15:05
Zamówiłem internet przez stronę dostawcy, z myślą, iż przyśpieszy to instalację Internetu. pierwszy telefon z Netia po dwóch dniach od złożenia zamówienia. podobno wszystko dopięte, nic tylko czekać na telefon od monterów. po tygodniu od złożenia zamówienia dowiedziałem się, że nagle trzeba opłacić KAUCJĘ bo inaczej nie będzie w ogóle dyspozycji do moneterów by CI się kontaktowali ze mną i założyli internet. Brak informacji o obowiązkowej opłacie jaka jest kaucja oraz numeru konta i wysokości kwoty przy zawieraniu Umowy. po opłaceniu kaucji - cztery dni później nadal nie wydano dyspozycji do założenia Internetu. kolejna rzecz panowie monterowi tez nie założą internetu od ręki tylko za tydzień może dwa. także nie doczekałem się nawet Internetu ZaletybrakWadyciężko ocenić usługę gdy sam operator nie pozwala z niej skorzystaćMiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski -
~Aneta / 2020-08-07 14:30
Uwaga na oszustów!!, chciałam przenieść numer do Netii , ale ostatecznie pozostałam przy obecnym operatorze. Netia daje dodatkowy tymczasowy nr. bezpłatny do czasu przeniesienia nr. głównego. Jeśli nie przeniesienie numeru głównego i chcecie zrezygnować z karty tymczasowej to opłata wynosi 170 zł. Oczywiście jest napisane .......drobnym drukiem w umowie, ale przez telefon takiej informacji nie otrzymacie.... Uważajcie!!!! MiejscowośćWarszawa -
~Aneta / 2020-09-25 15:28
Uważajcie!! Jeśli chcecie przenieść numer kom. do Netii, otrzymacie numer tymczasowy ,,bezpłatny do czasu przeniesienia usługi". Jeśli ostatecznie przed zakończeniem trwania umowy zostaniecie przy obecnym operatorze, Netia naliczy opłatę za rezygnację z nr tymczasowego 176 zł, nawet jeśli nigdy nie skorzystałeś z numeru tymczasowego, aktywują go od razu. Ponadto kilkukrotnie miałam włączane usługi odpłatne przy telewizji . Dodatkowo przy przedłużeniu umowy na telewizję Netia włącza niechciane usługi na 3 miesiące. Jeśli zapomnicie wyłączyć - naliczają opłaty. Nie liczcie, że przyjdzie powiadomienie SMS o końcu ważności oferty promocyjnej. Nie przyjdzie również powiadomienie o nie zapłaconej wyższej fakturze. Wszystko w Netia online po zalogowaniu, jak przypadkiem sprawdzisz.Wszystkie reklamacje zostały rozpatrzone na korzyść konsultanta, zostały wyciągnięte z kontekstu ... W mojej opinii to ,, naciąganie, nieprzychylność i nieuczciwe praktyki operatora Netia, o których informuje cyklicznie na wszystkich możliwych forach, żeby przestrzec innych użytkowników" MiejscowośćWarszawa -
~Ania / 2020-03-22 13:20
Szybki internet???!!! To chyba kpina... Najgorszy z możliwych. Wystarczy trochę śniegu albo burza i już nic nie działa.... Dramat. Dramat. Dramat. Nie wiem jak można być tak beznadziejna firma... W życiu gorszej nie spotkałam... Internet to kpina... Szybciej chodził internet 15 lat temu gdy dopiero wchodził na rynek... Niż z tej żenującej firmy, poniżej jakiejkolwiek normy... To jest tak dramatyczna firma że brak mi słów ZaletyJakie k*rwa zalety.... Hahaha to chyba żart.WadyWszystko, cała firma i jej polityka.MiejscowośćKatowice -
~Ania / 2022-06-13 20:35
Swiatlowod 600mb/s masakra zwykły mobilny lepiej działa na dodatek po 2tyg zgłaszaniu problemów nic nie jest zrobione nie polecam ZaletyBrakWadyWolny internet rozłącza się obsługa olewa problemMiejscowośćOsięciny -
~Ania88andzian / 2023-07-03 20:40
Mi kończyła się umowa ,zaproponowali warunki poczym pani zadzwoniła i powiedziała że się pomyliła.
Następnie chciałam zostać przy dotychczasowych warunkach to inna pani nie anulowała mojej rezygnacji i powiedziała że mogę podpisać umowę po weekendzie i nie odłącza mi internetu i co podpisałam w sobotę a internet odcięli w niedzielę. Na pisma nie reagują a ja nie mogę pracować a oni zaproponowali gorsze warunki za większą kasę . Obsługa klienta dno .
Może wy macie podobne sytuacje to dajcie znać bo będę chciała zgłosić to rzecznika praw konsumenta a żeby było rozpatrzone trzeba więcej osób niż ja jednaZaletyBrak zaletWadyKonsultanci kłamią i wprowadzają w błąd .
PorażkaMiejscowośćKraków -
-
~Anita / 2021-02-01 20:22
Oszustwo i jeszcze raz oszustwo. Zamieniają kanały na takie które nie chcesz w pakiecie dramat najgorsza telewizja z jaką miałam do czynienia! MiejscowośćWalbrzych -
~anka.. / 2014-12-12 08:52
Wybitnie nie kompetentni konsultanci uprawiajacy radosna tworczosc, oszustwem wymyuszajacy kontynuacje umow, jedna rozmowa w celach informacyjnych skutkuje zawarciem nowej umowy, nie istotne przy tym czy jestes nia zainteresowany.
Fakty:
Rozmowa stalego klienta dotyczaca oferowanych uslug i ceny.
Skutek:
klient wypowiada umowe w pazdzierniku.
Reakcja:
Internetia przysyla nowa umowe z informacja, ze umowa nie moze zostac rozwiazana w ciagu najblizszych 24 miesiecy bez koniecznosci oplaty kary w wysokosci 500zl. reszte dopowiedzcie sobie sami.ZaletybrakWadyzgarniaja kase za 10MB/s w porywach udostepniaja 2MB/s4 lata, 59.90zl -
~Ann / 2021-08-09 11:31
Totalna porażka, najgorszy dostawca w Polsce....
Cesja umowy z firmy na firmę jest realizowana od 6 miesięcy i jeszcze nie doszła do skutku. Noty korygujące nie zostały odesłane.
Na infolinii każdy mówi co innego, obsługa totalnie niekompetentna, nie sposób nic załatwić.
Do tego ciągłe problemy z internetem
Jestem zmęczona współpracą, nie mogę się doczekać końca umowy.
Każdy inny tylko nie Nietia, nie podpisujcie z nimi umowy!! Nie polecamZaletyBrakWadyObsługa, jakość internetuMiejscowośćWrocław -
~Anna / 2017-03-29 19:58
Tragedia, często w weekendy nie mam dostępu do internetu, po wypowiedzeniu umowy która się kończyła wyłączali mi go co dwa dni i mówili że to wina routera (a router jest w pełni sprawny), i że nic na to nie poradzą . NIE POLECAM!!!! ZaletyBRAKWadyInternet baaaaardzo wolny, zacina sie, wyłączają go często -
~Anna / 2017-11-02 19:23
Ta firma to dramat. Zgloszenie awarii linii telefonicznej trwało prawie 4 godziny-za połączenie Netia wystawiła rachunek telefoniczny na kwotę 174 zł. Nastepnie tak podlaczyli linię że pod moim numerem telefonu odbierała jakaś obca rodzina...kolejne zgłoszenie awarii z winy Netii oczywiście płatne...Rżną stałych klientów na kasę... ZaletyBrakWadyNetia nie posiada żadnych zalet tylko wady...Prawie 8 lat -
~Anna / 2018-10-12 14:41
Nie polecam! Brak zaangażowania ze strony pracowników.. umowa miała być dostarczona tydzień temu a do dnia dzisiejszego nic... każda konsultantka na infolini czy dziale mówi co innego! Jeszcze nigdy nie spotykałam się z takim brakiem niewiedzy ze strony pracujących! Brak szacunku do klienta! Stanowczo nie polecam ZaletyŻadnychMiejscowośćKraków -
~anna / 2019-09-02 13:36
Uwaga na Netie! Urzadzaja sobie totalne kpiny z klientow i oszukuja! Zlisliwie odlaczaja internet na cale tygodnie!!!!!! -
~Anna / 2019-11-04 19:26
Absolutnie nie polecam, Internet tak kiepski że tragedia. Bardzo często problemy. MiejscowośćLubin -
-
~Anna / 2022-11-11 18:52
Porażka.na szczęście kończy mi się umowa za dwa miesiące.a tv i internet mam już od innego operatora , mogę w końcu normalne obejrzeć tv bez żadnych zacinek itp.
Nie polecam nikomu.ZaletyBrakWadyBrak słów.jedno wielkie G....,.MiejscowośćSwidnica -
~Anna / 2023-09-07 11:57
Nie polecam bardzo Neti. Jest to jeden wielki syf. Na infolinii pracują jakieś kocopały, które nie potrafią rozwiązać podstawowego problemu. Wiecznie nie ma Internetu i telewizji bo mają jakieś awarie. Dno i wodorosty... ZaletyZero zaletWadyNiewyszkoleni pracownicy infolinii, wieczny brak Internetu i telewizji.MiejscowośćKraków -
~anna anonim / 2016-07-15 16:01
Uwaga OSZUST firma NETIA zerwałem z nimi umowę 3 lata temu wyslałem do nich rezygnację z dniem 30 kwietnia list doszedł 2 maja i teraz po upływie 3 lat wysyłają upomnienie za miesiąc maj , grożą sądem i komornikiem,UWAGA nie zaczynać z tą firmą. Wadyuwaga oszust złodziej4 lata -
~Anna M / 2019-04-01 20:40
Złożyłam rezygnację z usług (telefon stacjonarny i internet). Netia skontaktowała się ze mną telefonicznie i przedstawiła mi 'lepszą ofertę' - 50zł za sam internet i odłączenie telefonu (który mi nie był potrzebny). Powiedziałam wyraźnie, że najpierw chcę się zapoznać z ofertą i na nic się nie zgadzam. Ofertę miałam otrzymać mailowo i dopiero miałam ją potwierdzić. Nie otrzymałam oferty, a jedynie potwierdzenie anulacji rezygnacji z usług. Po telefonie do Netii usłyszałam, że mail został wysłany oraz, że telefonicznie zgodziłam się na ofertę 50zł za internet plus 30zł za łącze. O koszcie 30zł nie było ani razu wspomniane. Opłata 80zł za internet była przedstawiona jako korzystniejsza oferta, mimo iż płaciłam mniej razem z telefonem.
Netia oszukała mnie:
- wmawiając mi, że telefonicznie zgodziłam się na ich ofertę,
- podając jedynie cenę internetu 50zł, bez jakiejkolwiek informacji o dodatkowej opłacie 30zł za łącze !!!
ZaletyBrakWadyZatajanie całkowitych kosztów usługi.
strona 91 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- nastepna »