wysłałem chyba już 8 razy numer z prośba o kontakt z konsultantem w celu zakupu oferty internetu.raz łaskawie po drugim razie pan zadzwonił po ...kilkunastu godzinach(choć reklamuja że telefon będzie za chwilę!!)ponieważ nie mogłem akurat rozmawiać umówiłem sie na nastepny dzień na godz 15 ale nikt nie raczył się odezwać a przecież to im powinno zależeć na nowych klientach!!!!!po kolejnych kilku prośbach o tel.ktoś puścił tylko sygnał(dokładnie 2 sekundy i sie rozłączył) chyba po to żeby w razie czego był ślad że dzwonili.w końcu zachciało mi sie sprawdzić opinie o NETI i mnie zamurowało!!!!!FATALNE OPINIE OD WIĘKSZOSCI LUDZI -NIKOMU NIE POLECAM SKORO TAK TRAKTUJE SIĘ TAM LUDZI
ZaletyNIC
WadyNIEZALEŻY IM NA KLIENTACH
CHCIAŁEM KUPIĆ ALE NIE DOCZEKAŁEM SIE NA TELEFON OD KONSULTANTA
~Ola.. / 2015-06-01 22:15
Ocena: 1.75 / 5
Internetu nie ma przynajmniej 4 razy w miesiącu. Owszem, naprawiają w ciągu kilku godzin, ale dla kogoś, kogo praca zależna jest od połączenia internetowego to słaba pociecha. Nie mam neta, nie pracuję, nie mam kasy. Porażka.
~Oburzona klientka / 2015-06-01 12:46
Ocena: 1.75 / 5
Szanowni Państwo, chciałabym podzielić się z Państwem opinią o tym, jak Netia "dba" o wieloletnich klientów. Oto zgłaszam awarię infrastruktury, informuję konsultanta o tym, że przewód telefoniczny=internetowy spadł ze słupa i leży na ulicy, stwarza zagrożenie, jeżdżą po nim samochody itp. i co słyszę? Że to nie jest sprawa Netii - dopóki działa linia!!! Mam (JA!) zadzwonić do właściciela infrastruktury i zgłosić problem! Nie daję za wygraną, mówię, że to Netii płacę, a współpraca z właścicielem przewodu (tu: ... zresztą nie będę pisać, która firma jest właścicielem infrastruktury, bo zaraz będę posądzona o reklamowanie konkurencji) jest sprawą Netii, to ona podpisywała współpracę dotyczącą korzystania z infrastruktury. Paranoja! Za sekundę jakaś ciężarówka zerwie przewód, linia przestanie działać i znów będę dzwonić do Netii, by - tym razem - zgłosić, że telefon i Internet nie działają - z oczywistej przyczyny, tj. tej, którą zgłosiłam 3 sekundy wcześniej!!! Czy zatem mogę - pytam - zerwać umowę, bo przecież Netia nie dba o dobrą jakość usług, ba!, nie dba o możliwość świadczenia usług telekom. Na to słyszę odpowiedź, że nie, bo nie ma podstaw. Nie ma podstaw, ale do kontynuowania współpracy z Netią.
Zaletya mam powód, by w ogóle coś tu napisać?
Wadybrak troski o długoletnich klientów, o bezpieczeństwo ludzi, narażanie klienta na dodatkowe koszty
ok. 4 lat; 103 zł
~bart / 2015-05-31 19:07
Ocena: 2.00 / 5
Beznadzieja, chyba zrezygnuje z tych "usług"... Ponad pół roku wszystko okej, a potem prędkość internetu jak 10 lat temu... w dodatku wieczorny brak dostępu. Dzwonienie i zgłaszanie awarii, które mają być rozwiązane w ciągu 48h - zapomnijcie, tam ci cali "technicy" to chyba tylko na papierku są albo w ogóle nie istnieją.
~jessi / 2015-05-30 13:04
Ocena: 4.50 / 5
to wszystko zalezy od tego gdzie sie mieszka, gdzie stoi router itp czy duzy jest dom bo jesli tak to lacze w niektorych miejscach jest slabsze... ja mam netie i jest naprawde spoko wiec w sumie nie wiem skad te negatywne opinie
~KOWAL_AK / 2015-05-29 21:41
Ocena: 3.50 / 5
nie dziala poprawnie mam place z 20 mega a wczesniej co mialem 6 lepij mi chodzi jak te 20
Zaletybrak
Wadywiele
okolo 2 lat place 69 zal
~Netia-Shit / 2015-05-29 15:19
Ocena: 1.00 / 5
Chcesz marnować 70zł miesięcznie na jeden z "lepszych" pakietów od netii jeżeli chodzi o internet? To bardzo dobrze kup internet od netii działa tylko 1 dzień w tygodniu a przez pozostałe dni wywala internet co 10min :) jeżeli chcesz zgłosić awarie to nie ma sprawy ! Zanim odbiorą to poczekasz 2 minuty zanim zapiszą problem 5 min i w sumie za rozmowę zapłacisz tyle co za miesiąc internetu. Osobiście dzwoniłem ponad 8 razy i z internetem mam nadal problem 1 na 10 osób ma dobry internet więc masz 10% szansy że to akurat ty będziesz miał normalny ... pozdro dla netii nie polecam
Zaletynic
Wadywszystko inne
2 lata
~marta / 2015-05-29 14:04
Ocena: 4.25 / 5
nie wiem o co tu chodzi... mam netie od 2 lat i wszystko mi działa, awarii nie było. a do tego fajne mają reklamy tej giganagrywarki, dziadki wymiatają! :D :D
Zaletyprędkość, cena
Wadyw sumie trudwo powiedziec
~leo / 2015-05-26 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy Neta! Szkoda pieniędzy, czasu i nerwów :-(
Zaletynie ma
Wadyskandaliczne
zbyt długo
~lolo / 2015-05-25 21:38
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam nikomu. 1,5 tygodnia temu dostali zgłoszenie awarii i brak jakiegokolwiek odzewu z ich strony. Przy próbie ponownego zgłaszania awarii żona usłyszała od opryskliwej panienki po 15 minutach czekania na infolinii, że nie ma potrzeby im przypominać o awarii bo już mają zgłoszenie i mamy grzecznie czekać. Firma, która ma za zadanie nałapać jak najwięcej klientów a potem jakoś to będzie. Ręce i nogi opadają :(
Zaletybrak
Wadyamatorszczyzna
~manikk / 2015-05-25 12:30
sredni net. srednia jakosc. NIE POLECAM
~macias / 2015-05-25 11:38
Ocena: 4.00 / 5
ogolnie z internetem sa czasami lekkie problemy, ale da sie przezyc. za to konsekwentnie Netia rozwija swoje uslugi tv i one sa spoko - z GigaNagrywarka na czele
8 miesięcy
~monisss / 2015-05-24 20:46
Ocena: 3.75 / 5
ja mam netie od 2 miesiecy i narazie nie narzekam. chodzi szybko i jest to dosc tania oferta
~Andrzej / 2015-05-21 18:11
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA !!! na przedłużanie umowy w dialogu. W pierwszym miesiącu obowiązywania umowy trzeba zapłacić dwa abonamenty z góry za dialog i z dołu za Netię
Zaletyżadne
Wadytrzeba zaplanować w budrzecie podwójny wydatek
nie polecam
~Mietek / 2015-05-20 19:31
Ocena: 1.00 / 5
KATASTROFA!!! Póki był Dialog było super. Od kiedy należą do Netii to od razu zaczęły się problemy. W ubiegłym roku nie miałem dostępu do internetu przez około 2 m-ce; to nie były przerwy - przez ten okres nie było w ogóle dostępu do neta. Odnośnie reklamacji - w tym długim okresie musiałem zastąpić - czyli wykupić inny internet (prowadzę firmę). Oczywiście niewywiązywanie się z umowy z ich strony nie jest podstawą do ubiegania się o zwrot poniesionych przeze mnie dodatkowych kosztów. Problem z netem to również zanik na kilka dni, częste chwilowe przerwy, itd. itd. oczywiście faktura nie jest z automatu pomniejszona o dni bez internetu - trzeba poprosić o pomniejszenie faktury. Reasumując - PORAŻKA!!!!
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
za długo
~mateusz123_91 / 2015-05-18 08:12
Ocena: 1.00 / 5
Z internetem od początku były problemy po jakims czasie zaczęło się dostałem netia spota i.... 5 razy był wymieniany przez netie i dalej internetu brak już jakiś miesiąc.
Zaletyjak zadzwonisz i powiesz co trzeba to nie zapłacisz za czas bez internetu
Wadydziałanie internetu, ping, obsługa klienta
7 lat
~saider NETIA UWAGA!!!! dla przestrogi!! / 2015-05-15 10:08
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga.!!!! Netia to najwieksze gowno na swiecie!!!! Awarie wystepuja notorycznie, naptawy i wszystko musi przejsc przez TP SA bo wszystko idzie po ich kablach..to po co przenosic sie zeby miec tylko utrudniony kontakt!!! Chciałem wlaczyc juz od roku funkcje połączenia oczekujace a kobieta na biznes obsludze pyta sie mnie a co to jest??!!! Tragedia. Po czym okazuje sie ze Netia nie swiadczy takich uslug? Ludzie uwazajcie! Nie dajcie przekonac sie tym na call center! Zrywam ta gowniana umowe pomimo kosztow! Wylaczone telwfony Internet caly czas problemy narazily mnie na milion razy wieksze koszta! Dla waszego dobra - uwazajcie!!!!!! Netia to najwieksze nieporozumienie ! Problemy! Zaluje tego dnia i decyzji caly czas! !!!!!!!!!!
Zaletybrak
Wadywada jest wszystko! nawet service call center aby polaczyc sie czekasz 20min ale pierwsze co sie pojawia to "aby połączyć sie z działem sprzedaży wybierz 1" no ku*** chcesz rozwiazac problem a oni chca Ci wcisnac jeszcze gowno!!!
~do kwiat / 2015-05-07 13:24 / 2015-05-14 08:47
Po dwóch tygodniach napisałem do nich ile będzie mnie kosztowało zerwanie umowy - wyszło ponad 800zł.
Zastanawiam się czy taniej nie byłoby obniżyć opłaty do minimum i wtedy koszt tego będzie zredukowany o więcej niż połowę. Umowy bym nie zrywał tylko zamówił usługi u kogo innego. Pamiętałbym tylko aby złożyć wypowiedzenie tak aby skończyć z nimi w najbliższym czasie nie powodującym kar umownych.
U mnie cały czas usterki typu: - dekoder wyświetla "nieznany program" co uniemożliwia nagrania zaprogramowanych programów (jak tu gdzieś wyjechać na tydzień?) - dekoder co parę dni zapomina po jakim czasie ma ukryć info o programie - pikseloza, zawieszanie obrazu - zawieszanie obrazu przy szybkim przełączaniu między kanałami - ostatnio stwierdziłem, że jeden dekoder pokazywał, że w danym czasie poleci program, nazwijmy go X, a drugi - Y. gdy leciał, rzeczywiście program X to drugi dekoder nadal pokazywał, że to program Y - restartujesz dekoder i chcesz włączyć nagrywanie darmowe na dysku ale czasami nie możesz tego zrobić bo nie można wejść do tej gigangrywarki - itd.
Słowem wolę zapłacić trochę więcej u kogo innego i nie mieć tych problemów. W ciągu ostatnich 6-lat Netia jest moim czwartym dostawcom usług, ale nigdy dotąd już po tygodniu czasu nie chciałem zrywać umowy.Do tej pory robiłem to dlatego, że inna firma dawała to samo lub więcej za mniejszą kasę.
~lksm / 2015-05-13 11:58
jeden z najgorszych dostawcow jakich mialem. nawet porzadnych dekoderow nie maja i nic nowego nie sa wstanie zaoferowac
~unknown / 2015-05-13 00:23
Ocena: 4.75 / 5
Mi Netia śmiga juz 6 lat tylko 2 awarie i z 20 mb zostało 18mb reset routera co 2 tygodnie. Jak ktos mieszka na zadupiu i ma słabe tłumienie lini czyli daleko jest skrzynka to niech zadzwoni do obsługi i poprosi o migracje łącza - utną 10% i bedzie stabilniejsze a jak ktos chce miec super hiper z półkilometrowym kablem to niech poczyta troche bo śmiesza mnie opinie ludzi ktorzy nie maja pojecia. Mialem naliczane za wysokie rachunki - uregulowali co do grosza ale samemu trzeba pilnowac bo jak sie ma 5-7 rachunków to jest prościej niż kilka tys. klientów. Kontakt z obsługa idealny zrobili mi migracje i wzmocnienie oczywiście kosztem prędkości + wszystkie informacje. PINGI 15ms na testowych stronkach stabilne - inetrnet 20mb / uzyteczne 18mb. przez 6 lat 2 awarie - jedna na cale wojewodztwo, załatwione do 24h Cena 65 za net ale przynajmniej mam spokoj. Pozdrawiam.