Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3204 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~majkipl / 2015-06-07 10:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Zamówiłem w NETII usługę INTERNET MAX100 na 6 miesięcy i wszystko było by super gdyby nie niedociągnięcia i niekompetencja osób pracujących w tej FIrmie:
    1. umowa została wysłana kurierem do Piotrkowa Trybunalskiego, a usługa miała być instalowana we Wrocławiu, dwa razy dzwoniłem na infolinię NETII by wyjaśnić tę sprawę, i nikt z pracowników (konsultantów) NETII nie był w stanie tego wyjaśnić, za każdym razem słyszałem informację, że :my w systemie mamy instalacja we Wrocławiu i tam powinna przyjść umowa razem z monterem", podczas trzeciej rozmowy z kolejnym pracownikiem (konsultantem) NETII udało się znaleźć informację w Ich systemie że jednak umowa faktycznie została wysłana kurierem na wskazany wcześniej adres (Piotrków Trybunalski), oczywiście pracownik (konsultant) NETII nie był w stanie mi tego wytłumaczyć,
    2. pracownicy techniczni (monterzy) w NETII mają problem z umówieniem wizyty po godzinie 16:00, taks się składa że większość ludzi pracujących, którzy zarabiają pieniądze żeby móc kupić taką usługę - pracuje co najmniej do 16:00,
    2.1. podczas pierwszej rozmowy telefonicznej Pan monter nie był w stanie wskazać dnia w którym mógłby się pojawić i zainstalować usługę po godzinie 16:00,
    2.2. podczas drugiej rozmowy telefonicznej udało się umówić z Panem monterem na konkretny termin tym razem 12:00 -13:00 - oczywiście wcześniej musiałem dwa razy dzwonić na infolinię i prosić o ponaglenie w tej sprawie, postanowiłem wykazać pierwszy dobrą wolę i wziąłem dzień wolnego żeby Pan monter mógł usługę zainstalować,
    3. podczas składania zamówienia otrzymałem od pracownika (konsultanta) NETII w ramach umowy Netia Spot/Router Wi-Fi za 79 zł ( razem z aktywacją) - podczas drugiej rozmowy z monterem okazało się że Pan monter nic nie wie o Netia Spot/Router Wi-Fi bo w umowie nic na ten temat nie ma, jest tylko informacja że ma zainstalować modem (nie router) i routera nie zainstaluje,
    4. w związku z tym wykonuje kolejny telefon na infolinię NETII w celu wyjaśnienia tej kwestii, oczywiście okazuje się że faktycznie w Ich systemie nie ma nic na temat wskazanego wcześniej routera, a zgodnie z ofertą powinien być, oczywiście Pan konsultant nie był w stanie mi tego wyjaśnić, i obiecał zlecić wysłanie wskazanego urządzenia,
    5. nadchodzi długo oczekiwany dzień - instalacja usługi - zjawia się Pan monter z modem oraz z umową i oznajmia mi że jest z NETII i będzie instalował usługę INTERNET MAX100, przekazano mi umowę do podpisu, a Pan monter przystąpił do czynności instalacyjnych. - I wszystko było by pięknie-super gdyby nie fakt, że w umowie jaką otrzymałem był zapis że umowa jest zawierana na minimum 24 miesiące (jak to się ma do - patrz pierwsze zdanie tej całej litanii) - oczywiście Pan monter nic o tym nie wie - On taką umowę dostał,
    6. w związku z tym wykonuję kolejny telefon na infolinię NETII aby uzyskać jakieś śladowe informacje w związku z zaistniałą sytuacją - niestety tak jak zawsze pracownik (konsultant) NETII nie wie jak to się stało bo w Ich systemie widzi że faktycznie umowa jest na 24 miesiące - zero jakiegokolwiek logicznego wytłumaczenia zaistniałej sytuacji. Kiedy poprosiłem konsultanta o sensowne rozwiązanie tego problemu to otrzymałem odpowiedź, że mogę rozwiązać tę umowę i zlecić ponownie umowę na instalację INTERNET MAX100 na 6 miesięcy, a ponieważ konsultant nie zostawił mi innego wyboru to i na takie rozwiązanie się zgodziłem, konsultant przyjął rezygnację z poprzedniej umowy i zlecenie na nową. Niestety kiedy poprosiłem konsultanta o przesłanie nowej umowy na adres email (aby wykorzystać fakt że jest monter i może zainstalować usługę), którą mógłbym wydrukować i podpisać przy monterze, konsultant odmówił takiego rozwiązania tej sprawy.
    7. w związku z tym Pan monter zwinął interes i zabrał sprzęt, bo umowa z którą Pan monter przyszedł - niepodpisana i żadna inna też. Kiedy poprosiłem Pana montera o umówienie kolejnej wizyty, żeby skrócić czas oczekiwania - odmówił z uwagi że nie ma nowej umowy,
    8. w związku z tym wykonuję kolejny telefon na infolinię NETII w celu uzyskania informacji na temat nowej umowy oraz ewentualnych terminów i kolejne zaskoczenie z mojej strony, bo konsultant NETII nie ma żadnej informacji o nowej umowie, a w systemie ma tylko informację że zrezygnowałem z tej której jeszcze nie zdążyłem podpisać.

    Biorąc pod uwagę powyższe, dochodzę do wniosku że albo NETIA zatrudnia niekompetentne osoby, albo zaistniała sytuacja była celowym działaniem na szkodę klienta poprzez próbę wymuszenia podpisania umowy na 24 miesiące z różnorakimi wybiegami typu KURIER.


    Podsumowując:
    1. Próba naciągnięcia klienta na dodatkowe koszta (umowa 24-miesiące), kolejne telefony na infolinię NETII, w sumie ponad godzina spędzona na infolinii NETiI
    2. Niekompetencja konsultantów na infolinii NETII,
    3. Monterzy instalujący usługę NETII którzy nie potrafią wyznaczyć konkretnego dnia który odpowiadałby klientowi,
    4. Brak dobrej woli ze strony pracowników NETII.
    ZaletySUPER OFERTA
    WadyBRAK MOŻLIWOŚCI REALIZACJI OFERTY + DZIWNE NIEZROZUMIAŁE PRAKTYKI MAJĄCE NA CELU WPROWADZENIE KLIENTA W BŁĄD
    0 dni, 69,90zł
  • ~tad / 2015-06-04 07:40
    Ocena: 2.25 / 5
    internet z neti się cały czas zacina strony powoli ładują się niekiedy trzeba czekać aż 2 minuty na załadowanie się strony
  • ~tomek / 2015-06-02 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    wysłałem chyba już 8 razy numer z prośba o kontakt z konsultantem w celu zakupu oferty internetu.raz łaskawie po drugim razie pan zadzwonił po ...kilkunastu godzinach(choć reklamuja że telefon będzie za chwilę!!)ponieważ nie mogłem akurat rozmawiać umówiłem sie na nastepny dzień na godz 15 ale nikt nie raczył się odezwać a przecież to im powinno zależeć na nowych klientach!!!!!po kolejnych kilku prośbach o tel.ktoś puścił tylko sygnał(dokładnie 2 sekundy i sie rozłączył) chyba po to żeby w razie czego był ślad że dzwonili.w końcu zachciało mi sie sprawdzić opinie o NETI i mnie zamurowało!!!!!FATALNE OPINIE OD WIĘKSZOSCI LUDZI -NIKOMU NIE POLECAM SKORO TAK TRAKTUJE SIĘ TAM LUDZI
    ZaletyNIC
    WadyNIEZALEŻY IM NA KLIENTACH
    CHCIAŁEM KUPIĆ ALE NIE DOCZEKAŁEM SIE NA TELEFON OD KONSULTANTA
  • ~Ola.. / 2015-06-01 22:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Internetu nie ma przynajmniej 4 razy w miesiącu. Owszem, naprawiają w ciągu kilku godzin, ale dla kogoś, kogo praca zależna jest od połączenia internetowego to słaba pociecha. Nie mam neta, nie pracuję, nie mam kasy. Porażka.
  • ~Oburzona klientka / 2015-06-01 12:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Szanowni Państwo, chciałabym podzielić się z Państwem opinią o tym, jak Netia "dba" o wieloletnich klientów. Oto zgłaszam awarię infrastruktury, informuję konsultanta o tym, że przewód telefoniczny=internetowy spadł ze słupa i leży na ulicy, stwarza zagrożenie, jeżdżą po nim samochody itp. i co słyszę? Że to nie jest sprawa Netii - dopóki działa linia!!! Mam (JA!) zadzwonić do właściciela infrastruktury i zgłosić problem! Nie daję za wygraną, mówię, że to Netii płacę, a współpraca z właścicielem przewodu (tu: ... zresztą nie będę pisać, która firma jest właścicielem infrastruktury, bo zaraz będę posądzona o reklamowanie konkurencji) jest sprawą Netii, to ona podpisywała współpracę dotyczącą korzystania z infrastruktury. Paranoja! Za sekundę jakaś ciężarówka zerwie przewód, linia przestanie działać i znów będę dzwonić do Netii, by - tym razem - zgłosić, że telefon i Internet nie działają - z oczywistej przyczyny, tj. tej, którą zgłosiłam 3 sekundy wcześniej!!!
    Czy zatem mogę - pytam - zerwać umowę, bo przecież Netia nie dba o dobrą jakość usług, ba!, nie dba o możliwość świadczenia usług telekom. Na to słyszę odpowiedź, że nie, bo nie ma podstaw.
    Nie ma podstaw, ale do kontynuowania współpracy z Netią.
    Zaletya mam powód, by w ogóle coś tu napisać?
    Wadybrak troski o długoletnich klientów, o bezpieczeństwo ludzi, narażanie klienta na dodatkowe koszty
    ok. 4 lat; 103 zł
  • ~bart / 2015-05-31 19:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadzieja, chyba zrezygnuje z tych "usług"... Ponad pół roku wszystko okej, a potem prędkość internetu jak 10 lat temu... w dodatku wieczorny brak dostępu. Dzwonienie i zgłaszanie awarii, które mają być rozwiązane w ciągu 48h - zapomnijcie, tam ci cali "technicy" to chyba tylko na papierku są albo w ogóle nie istnieją.
  • ~jessi / 2015-05-30 13:04
    Ocena: 4.50 / 5
    to wszystko zalezy od tego gdzie sie mieszka, gdzie stoi router itp czy duzy jest dom bo jesli tak to lacze w niektorych miejscach jest slabsze... ja mam netie i jest naprawde spoko wiec w sumie nie wiem skad te negatywne opinie
  • ~KOWAL_AK / 2015-05-29 21:41
    Ocena: 3.50 / 5
    nie dziala poprawnie mam place z 20 mega a wczesniej co mialem 6 lepij mi chodzi jak te 20
    Zaletybrak
    Wadywiele
    okolo 2 lat place 69 zal
  • ~Netia-Shit / 2015-05-29 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcesz marnować 70zł miesięcznie na jeden z "lepszych" pakietów od netii jeżeli chodzi o internet? To bardzo dobrze kup internet od netii działa tylko 1 dzień w tygodniu a przez pozostałe dni wywala internet co 10min :) jeżeli chcesz zgłosić awarie to nie ma sprawy ! Zanim odbiorą to poczekasz 2 minuty zanim zapiszą problem 5 min i w sumie za rozmowę zapłacisz tyle co za miesiąc internetu. Osobiście dzwoniłem ponad 8 razy i z internetem mam nadal problem 1 na 10 osób ma dobry internet więc masz 10% szansy że to akurat ty będziesz miał normalny ... pozdro dla netii nie polecam
    Zaletynic
    Wadywszystko inne
    2 lata
  • ~marta / 2015-05-29 14:04
    Ocena: 4.25 / 5
    nie wiem o co tu chodzi... mam netie od 2 lat i wszystko mi działa, awarii nie było. a do tego fajne mają reklamy tej giganagrywarki, dziadki wymiatają! :D :D
    Zaletyprędkość, cena
    Wadyw sumie trudwo powiedziec
  • ~leo / 2015-05-26 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy Neta! Szkoda pieniędzy, czasu i nerwów :-(
    Zaletynie ma
    Wadyskandaliczne
    zbyt długo
  • ~lolo / 2015-05-25 21:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam nikomu. 1,5 tygodnia temu dostali zgłoszenie awarii i brak jakiegokolwiek odzewu z ich strony. Przy próbie ponownego zgłaszania awarii żona usłyszała od opryskliwej panienki po 15 minutach czekania na infolinii, że nie ma potrzeby im przypominać o awarii bo już mają zgłoszenie i mamy grzecznie czekać. Firma, która ma za zadanie nałapać jak najwięcej klientów a potem jakoś to będzie. Ręce i nogi opadają :(
    Zaletybrak
    Wadyamatorszczyzna
  • ~manikk / 2015-05-25 12:30
    sredni net. srednia jakosc. NIE POLECAM
  • ~macias / 2015-05-25 11:38
    Ocena: 4.00 / 5
    ogolnie z internetem sa czasami lekkie problemy, ale da sie przezyc. za to konsekwentnie Netia rozwija swoje uslugi tv i one sa spoko - z GigaNagrywarka na czele
    8 miesięcy
  • ~monisss / 2015-05-24 20:46
    Ocena: 3.75 / 5
    ja mam netie od 2 miesiecy i narazie nie narzekam. chodzi szybko i jest to dosc tania oferta
  • ~Andrzej / 2015-05-21 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA !!! na przedłużanie umowy w dialogu. W pierwszym miesiącu obowiązywania umowy trzeba zapłacić dwa abonamenty z góry za dialog i z dołu za Netię
    Zaletyżadne
    Wadytrzeba zaplanować w budrzecie podwójny wydatek
    nie polecam
  • ~Mietek / 2015-05-20 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    KATASTROFA!!! Póki był Dialog było super. Od kiedy należą do Netii to od razu zaczęły się problemy.
    W ubiegłym roku nie miałem dostępu do internetu przez około 2 m-ce; to nie były przerwy - przez ten okres nie było w ogóle dostępu do neta.
    Odnośnie reklamacji - w tym długim okresie musiałem zastąpić - czyli wykupić inny internet (prowadzę firmę). Oczywiście niewywiązywanie się z umowy z ich strony nie jest podstawą do ubiegania się o zwrot poniesionych przeze mnie dodatkowych kosztów.
    Problem z netem to również zanik na kilka dni, częste chwilowe przerwy, itd. itd. oczywiście faktura nie jest z automatu pomniejszona o dni bez internetu - trzeba poprosić o pomniejszenie faktury.
    Reasumując - PORAŻKA!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    za długo
  • ~mateusz123_91 / 2015-05-18 08:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Z internetem od początku były problemy po jakims czasie zaczęło się dostałem netia spota i.... 5 razy był wymieniany przez netie i dalej internetu brak już jakiś miesiąc.
    Zaletyjak zadzwonisz i powiesz co trzeba to nie zapłacisz za czas bez internetu
    Wadydziałanie internetu, ping, obsługa klienta
    7 lat
  • ~saider NETIA UWAGA!!!! dla przestrogi!! / 2015-05-15 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga.!!!! Netia to najwieksze gowno na swiecie!!!! Awarie wystepuja notorycznie, naptawy i wszystko musi przejsc przez TP SA bo wszystko idzie po ich kablach..to po co przenosic sie zeby miec tylko utrudniony kontakt!!! Chciałem wlaczyc juz od roku funkcje połączenia oczekujace a kobieta na biznes obsludze pyta sie mnie a co to jest??!!! Tragedia. Po czym okazuje sie ze Netia nie swiadczy takich uslug? Ludzie uwazajcie! Nie dajcie przekonac sie tym na call center! Zrywam ta gowniana umowe pomimo kosztow! Wylaczone telwfony Internet caly czas problemy narazily mnie na milion razy wieksze koszta! Dla waszego dobra - uwazajcie!!!!!! Netia to najwieksze nieporozumienie ! Problemy! Zaluje tego dnia i decyzji caly czas! !!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadywada jest wszystko! nawet service call center aby polaczyc sie czekasz 20min ale pierwsze co sie pojawia to "aby połączyć sie z działem sprzedaży wybierz 1" no ku*** chcesz rozwiazac problem a oni chca Ci wcisnac jeszcze gowno!!!
  • ~do kwiat / 2015-05-07 13:24 / 2015-05-14 08:47
    Po dwóch tygodniach napisałem do nich ile będzie mnie kosztowało zerwanie umowy - wyszło ponad 800zł.

    Zastanawiam się czy taniej nie byłoby obniżyć opłaty do minimum i wtedy koszt tego będzie zredukowany o więcej niż połowę.
    Umowy bym nie zrywał tylko zamówił usługi u kogo innego.
    Pamiętałbym tylko aby złożyć wypowiedzenie tak aby skończyć z nimi w najbliższym czasie nie powodującym kar umownych.


    U mnie cały czas usterki typu:
    - dekoder wyświetla "nieznany program" co uniemożliwia nagrania zaprogramowanych programów (jak tu gdzieś wyjechać na tydzień?)
    - dekoder co parę dni zapomina po jakim czasie ma ukryć info o programie
    - pikseloza, zawieszanie obrazu
    - zawieszanie obrazu przy szybkim przełączaniu między kanałami
    - ostatnio stwierdziłem, że jeden dekoder pokazywał, że w danym czasie poleci program, nazwijmy go X, a drugi - Y. gdy leciał, rzeczywiście program X to drugi dekoder nadal pokazywał, że to program Y
    - restartujesz dekoder i chcesz włączyć nagrywanie darmowe na dysku ale czasami nie możesz tego zrobić bo nie można wejść do tej gigangrywarki
    - itd.

    Słowem wolę zapłacić trochę więcej u kogo innego i nie mieć tych problemów. W ciągu ostatnich 6-lat Netia jest moim czwartym dostawcom usług, ale nigdy dotąd już po tygodniu czasu nie chciałem zrywać umowy.Do tej pory robiłem to dlatego, że inna firma dawała to samo lub więcej za mniejszą kasę.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4478
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4647
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3943
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3001
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2598
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021