W reklamie Netii mówią ze jest cud , miód i małpi smalec , a w rzeczywistości jest chu…. ,pizdn.. , patatajnia . Mam Internet i tel. na łączach Netii , w godzinach szczytu (15-22 ) Transfer zaniżony ,wartości pingu zawyżone , BOK ma dobre chęci i na tych chęciach się wszystko kończy , bo mimo wielokrotnych obietnic poprawy , nic się nie dzieje .
ZaletyBRAK
WadyZANIŻONY TRANSFER , ZAWYŻONE PINGI ORAZ BEZRADNOŚĆ BIURA OBSŁUGI
3 LATA
~ali / 2010-03-02 20:06
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli lubisz spokój i szanujesz swoje zdrowie oraz nerwy , to zapomnij o internecie z Netii . Mi odradzano netie ale uważałem ze ludzie przesadzają , teraz już wiem ze nie przesadzali , internet działa nie stabilnie .
Zaletybrak
Wadydziała kiepsko po skończeniu umowy wole zapłacić więcej ale mieć prawdziwy INTERNET
3 mies.
~Alicja / 2011-02-10 12:08
Ocena: 1.00 / 5
Witam, od początku grudnia 2010 r. (miesiąc od aktywacji internetu w Netii) zaczął się mój internetowy koszmar. Internet nie działa wogóle albo działa z prędkością 100 Kbps, a umowę mam na 6 Mbps. Za każdym razem podczas rozmowy z konsultantem słyszę, że na moim numerze jest awaria masowa i nie wiadomo kiedy zostanie usunięta. Ten horror trwa już od 3 MIESIĘCY, ciągle słyszę to samo, faktury przysyłają na pełną wysokość, a najgorsze jest to, że nie mogą skorygować ani obniżyć faktury, bo awaria ciągle trwa i zgłoszenie o awarii nie jest zamknięte. Najwygodniej dla Netii jest zakwalifikować problem klienta jako awarię masową, nie dbać o szybkie jej usunięcie i zablokować drogę do reklamowania faktur! Prawda, że to sprytny sposób.
Dodatkowo jeden konsultant podważa wcześniejsze decyzje wydane przez innego. Najgorsze jest to, że jak dzwonię to za każdym razem rozmawiam z kimś innym i słyszę starą śpiewkę o awarii masowej i że powinnam zapłacić fakturę i czekać na usunięcie awarii.
Dowiedziałam się od konsultanta, że reklamacje telefoniczne i wysyłane emailem mają mniejszą wagę od tych papierowych wysłanych pocztą! Wniosek: zgłaszać awarie i oczekiwania drogą pocztową.
Dzisiaj opisałam i wysłałam pocztą swój problem z nieprawidłowo działającym internetem oraz ze sposobem traktowania klientów. Zawsze zapisuję imię i nazwisko konsultanta, z którym rozmawiam oraz dokładną date, godzinę i treść rozmowy. Czekam na odpowiedź. Może w końcu ktoś kompetentny (o ile tam tacy pracują) potrafi wszystko wyjaśnić i zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie.
Nowe hasło Netii powinno brzmieć: "Płacz i płać".
Więcej grzechów nie pamiętam, umowy z Netią żałuję i obiecuję, że ani złotówki więcej ode mnie nie dostaniecie.
Pozdrawiam serdecznie.
Zaletyuprzejmość konsultantów - zawsze życzą miłego dnia
Wadyinternet o ile wogóle działa to działa z dowolną prędkością, bo przecież na umowie jest magiczne słówko "do 6 Mbps"
4 miesiące
~Alina Kot / 2013-07-30 13:08
Ocena: 1.00 / 5
Też wzięłam internet z netii... Straszne to było, netia - koszmar
Zaletybrak
Wadyzła jakość usług
~alla22 / 2023-09-17 18:53
Ocena: 1.00 / 5
Od piątku, tj już trzeci dzień brak internetu, a tym samym telewizji Nie wiadomo kiedy usuną awarię. Mam pakiet za 150 zł. Rezygnuję z ich "usług". Przechodzę na internet mobilny lub radiowy.
Zaletybrak
WadyWszystko- od jakości usług po kontakt z BOK
MiejscowośćOlsztyn
~alskdmlk / 2018-03-28 21:39
Ocena: 1.00 / 5
gówno, internetu częściej nie ma niż jest, co wieczór tragedia, aby do końca umowy
ZaletyNIC
WadyWSZYSTKO
~Amadeusz / 2019-07-09 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Przestroga dla wszystkich, którzy zamierzają podpisać umowę z Netią/Internetią:
1. Umowę mam od 4 miesięcy, w tym czasie dwukrotnie miałem w przerwy dostawie TV/Internetu trwające dłużej niż tydzień
2. W umowie jest zapis, że usterki naprawiane są w 48H od zgłoszenia - to kpina
3. W tej chwili w całym bloku nie mamy Internetu od wtorku 2.07.2019, operator unika odpowiedzi co się dzieje
4. Konsultanci tłumaczą że Technicy nie są w stanie dostać się do skrzynek w piwnicy - kłamią, przy usuwaniu usterki wcześniej nie było takiego problemu
5. Z umowy: Operator grawrantuje dostęp do Internetu 24h/7 dni w tygodniu - kolejna kpina
6. Prędkość 150Mb jest tylko w teorii (nowy blok, nowa instalacja). Faktyczna prędkość 95Mb. Usterka została zgłoszona ale również nie było odpowiedzi.
7. Czas oczekiwania na odpowiedź mailową z BOK wynosi 3 tygodnie (lub wcale)
8. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wynosi minimum 20 minut
9. Podczas zgłaszania awarii współmieszkańcowi zaproponowano pakiet danych na telefon komórkowy (zamiast naprawić usterkę)
10. Brak zapisów w umowie mówiących o rabacie na kolejnym rachunku w związku z awarią.
11. Sytuacja ma miejsce w Krakowie na ul. Kordiana 50B.
12. Być może to sprawa dla UOKiK ?
~Anatol / 2014-05-30 14:47
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa całkowicie niekompetentna !! Nie ma z kim rozmawiać ! Moja rada omijajcie tą firmę z daleka
ZaletyŁadnie obiecują jak chcą złapać klienta
WadyJak już złapią klienta to totalnie go lekceważą
Teretycznie mam ale w praktyce podłanczają 2 tygodnie
~and2 / 2011-08-17 21:03
Ocena: 1.00 / 5
To jest firma ,z którą można zawrzeć umowę dwa razy - pierwszy i ostatni.nie wywiązuje się z umowy, kontakt na mój koszt z biurem obsługi to koszmar ,telefony po godzinie bez efektu ,nalicza abonament np.za mobilny internet mimo,ze ma problemy z dostarczeniem przez miesiąc modemu, przedstawiciele podrabiają umowy i nikogo w firmie to nie obchodzi.pierwszy i ostatni raz mam nadzieje na kontakt z taką firmą. A reklamy ,które produkują są adekwatne ,kierują ofertę do ludzi nie myślaących, takich ludzkich małp,
ZaletyBrak
WadySame
Miesiąc, cena zależy od tego czy mam liczyć cenę sfalszowaną przez przedstawiciela czy z promocji
~Andrii / 2024-09-11 20:43
Ocena: 1.00 / 5
Chciałbym zgłosić problemy związane z jakością usług, z których obecnie korzystałem. Prędkość internetu jest znacznie niższa od oczekiwanej, a telewizja często się zacina. Dodatkowo, mimo że zrezygnowałem z kontraktu(po 2 latach jak miałem podpisany), zostałem obciążony opłatą w wysokości 56 zł, co jest dla mnie niezrozumiałe.(((
MiejscowośćPiaseczno
~Andrzej / 2015-05-21 18:11
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA !!! na przedłużanie umowy w dialogu. W pierwszym miesiącu obowiązywania umowy trzeba zapłacić dwa abonamenty z góry za dialog i z dołu za Netię
Zaletyżadne
Wadytrzeba zaplanować w budrzecie podwójny wydatek
nie polecam
~ANDRZEJ / 2019-01-28 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Firma bardzo podupadła w obsłudze klienta, przeliczajcie sobie ceny całościowej umowy, pamiętajcie że za każde opóźnienie w płatności czeka was gigantyczna kara, firma netia głównie zarabia na naliczeniu dodatkowych opłąt, PAMIĘTAJCIE ŻE TA FIRMA GŁÓWNIE PODNAJMUJE Z ORANGE USŁUGI. Samo to że nie ma możliwości dodawania opini na swojej stronie świadczy o jej rzetelności
Zaletybrak
Wadyodłączanie bez informacji bo owych nawet sami nie mają
MiejscowośćRaDLIN
~andrzej / 2021-10-21 13:21
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy dostawca interenetu jakiego mialem, w ciagu osttanich 3 tyg nie mam internetu wiecej niz mam, po zgloszeniu na infolinie, pani wyslala serwisantow ktorzy dotarli po 3 dniach i na dodatek stwierdzili ze oni nie naprawia gniazda bo nie ma miejsca w szafie, wystraczylo zacisnac kabel ale im sie nie chcialo
Zaletybrak
Wadysame wady
Miejscowośćjasło
~Andrzej / 2022-11-06 08:46
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma internetowa i telewizyjną ciągle mi coś nie działa żałuję że przedłużyłem umowę ale już niedługo pozbęde się dziadów jak netia nie polecam tej firmy
ZaletyBrak
WadyCiągle brak A to telewizij A to internetu
MiejscowośćŁódź
~Andrzej / 2022-11-09 09:07
Ocena: 1.00 / 5
Chu*owy internet, a technicy maja wypie*dolone w zgloszenia i klientow.
MiejscowośćKraków
~Andrzej Kłosiński / 2012-08-20 12:07
Ocena: 1.00 / 5
1. W na początku ubiegłego tygodnia wystąpiła trwające trzy dni awaria telefonu i internetu Netii. Zanim jednak zostałem poinformowany, że to awaria, konsultantka przeprowadziła mnie przez procedurę restartu ustawień modemu ZyXEL. Nasza rozmowa trwała 35 minut. Konsultantka nic nie wiedziała o awarii. 2. W ostatnią sobotę 18 sierpnia ponownie wystąpiła awaria. Po mozolnym trzykrotnym sprawdzeniu moich danych i ustawień modemu przez konsultantki zostałem połączony z mężczyzną (prawdopodobnie to Pan Paweł Tomaszek), który szybko i sprawnie sprawdził połączenie stwierdzając, że to kolejna awaria i przyjął ode mnie zgłoszenie tej awarii informując mnie, że zostanie ona usunięta w ciągu 48 godzin. Z dużym więc zdziwieniem odebrałem dzisiaj (poniedziałek 20 sierpnia) o 8.06 SMS'ową informację, o przyjęciu zgłoszenia CTT 12/08/025228 z czasem naprawy kolejnych 48h. 3. Połączenie się z infolinią Netii to droga przez mękę. Dlatego nie mogę się doczekać końca umowy i skorzystać z usług innego, lepszego operatora. 4. Mimo wykupionych 4mb transfer jest bardzo wolny. Andrzej Kłosiński
~andrzej Wrocław / 2015-02-24 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Witam. mniej więcej od listopada mam internet we Wrocławiu. Oferta jest bardzo korzystna gdyż możną mieć 100 mega za około 70zł jednakże... I tutaj kończą się zalety Netii. Może zacznę od początku: -Pani w punkcie obsługi dopiero po podpisaniu umowy powiedziała, że na internet będziemy czekać ponad 2 tygodnie, gdzie był to prawie miesiąc, -z powodu prawdopodobnie niewłaściwego podłączenia przez listopad i grudzień co tydzień nie było przez kilka dni internetu (występowało i nadal występuje w mieszkaniach znajomych), -zmuszało to nas do ciągłych telefonów w celu zgłoszenia awarii oczywiście na swój koszt, -zwrot z racji braku internetu również jest trudną sprawą, ponieważ należy wykonać kolejne kilka telefonów (oczywiście na własny koszt). Najciekawsze jest to że przy opłacie miesięcznej 70zł Netia wyliczyła jedynie 14 zł za braki internetu wynoszące w sumie ponad miesiąc!!!!!! Na dodatek zostało to uwzględnione na koniec lutego. -100Mb/150Mb internetu jest jak statek widmo- nikt nie widział ale wiele osób o tym mówi, a najwięcej pracownicy Netii oczywiście w samych superlatywach. W naszym wypadku jest do maksymalnie 35Mb. Nie potrafię przypomnieć sobie, czy MB, czy Mb, ale na pewno nei dochodzi nawet do połowy. Reasumując, odradzam podpisanie umowy, bynajmniej we Wrocławiu. Obsługa interesuje się klientem jedynie przy zakupie. W razie problemów trzeba dzwonić z różnych numerów, gdyż nikt nie odbiera z tego samego numeru, kiedy jeszcze nie udało się nic załatwić, delikatnie mówiąc mają go tam, gdzie słońce nie zagląda.
Wadyprobelm z dostępem, tragiczny kontakt, oszukiwanie z prędkością
4 miesiące, 69,90
~Andrzeju / 2023-10-05 15:05
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem internet przez stronę dostawcy, z myślą, iż przyśpieszy to instalację Internetu. pierwszy telefon z Netia po dwóch dniach od złożenia zamówienia. podobno wszystko dopięte, nic tylko czekać na telefon od monterów. po tygodniu od złożenia zamówienia dowiedziałem się, że nagle trzeba opłacić KAUCJĘ bo inaczej nie będzie w ogóle dyspozycji do moneterów by CI się kontaktowali ze mną i założyli internet. Brak informacji o obowiązkowej opłacie jaka jest kaucja oraz numeru konta i wysokości kwoty przy zawieraniu Umowy. po opłaceniu kaucji - cztery dni później nadal nie wydano dyspozycji do założenia Internetu. kolejna rzecz panowie monterowi tez nie założą internetu od ręki tylko za tydzień może dwa. także nie doczekałem się nawet Internetu
Zaletybrak
Wadyciężko ocenić usługę gdy sam operator nie pozwala z niej skorzystać
MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
~Aneta / 2020-08-07 14:30
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga na oszustów!!, chciałam przenieść numer do Netii , ale ostatecznie pozostałam przy obecnym operatorze. Netia daje dodatkowy tymczasowy nr. bezpłatny do czasu przeniesienia nr. głównego. Jeśli nie przeniesienie numeru głównego i chcecie zrezygnować z karty tymczasowej to opłata wynosi 170 zł. Oczywiście jest napisane .......drobnym drukiem w umowie, ale przez telefon takiej informacji nie otrzymacie.... Uważajcie!!!!
MiejscowośćWarszawa
~Aneta / 2020-09-25 15:28
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie!! Jeśli chcecie przenieść numer kom. do Netii, otrzymacie numer tymczasowy ,,bezpłatny do czasu przeniesienia usługi". Jeśli ostatecznie przed zakończeniem trwania umowy zostaniecie przy obecnym operatorze, Netia naliczy opłatę za rezygnację z nr tymczasowego 176 zł, nawet jeśli nigdy nie skorzystałeś z numeru tymczasowego, aktywują go od razu. Ponadto kilkukrotnie miałam włączane usługi odpłatne przy telewizji . Dodatkowo przy przedłużeniu umowy na telewizję Netia włącza niechciane usługi na 3 miesiące. Jeśli zapomnicie wyłączyć - naliczają opłaty. Nie liczcie, że przyjdzie powiadomienie SMS o końcu ważności oferty promocyjnej. Nie przyjdzie również powiadomienie o nie zapłaconej wyższej fakturze. Wszystko w Netia online po zalogowaniu, jak przypadkiem sprawdzisz.Wszystkie reklamacje zostały rozpatrzone na korzyść konsultanta, zostały wyciągnięte z kontekstu ... W mojej opinii to ,, naciąganie, nieprzychylność i nieuczciwe praktyki operatora Netia, o których informuje cyklicznie na wszystkich możliwych forach, żeby przestrzec innych użytkowników"