Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aleksander / 2021-05-11 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam i odradzam na maksa.
    8 lat temu miałem od nich internet i TV . TV przerywało tak samo jak internet co wtedy przeszkadzało w grach MMO ale na tyle że czekaliśmy aż umowa się skończy. Teraz kończyła mi się umowa w tv toruń a ja zapomniałem o tym co było 8 lat temu podpisaliśmy umowe.

    I co ? to samo ???? internet na YT I FB działa oczywiście bo to w bardziej rozwiniętych krajach osobna sieć liczona za darmo albo po minimum transferu.

    Jednak teraz pracuje jako programista i taka sama sytuacja jest tylko że teraz przerywa mnie co 5 min na 1 min w połączeniu ftp ( na wszystkich serwerach z jakimi się łącze cyberfolks,seohost,ovh ) to samo przy łączeniu z ssh. Oczywiście u nich na sieci brak widocznego problemu a ja siedze zamiast 8h po 11h dziennie od maja by wyrobić to co powinienem.

    Jako że pracowałem 4 lata na infolini kiedyś nie ma opcji odstąpienie od umowy bo podpisana z przedstawicielem więc tak samo jak by podpisana była w salonie. Rozwiązanie jest z kwotą kary umownej za jakieś 2k pewnie a to że ich usługa nie nadaje się do korzystania w zakresie z jakiego potrzebuje kwalifikuje się na niską jakość świadczenia usługi a w tej sytuacja tylko sprawa sądowa może to rozwiązać.

    Jest możliwość że wtedy się ugną a czemu ? dlatego że jeśli klient pozwie usługodawcę do sądu a jest firma na giełdzie takie pozwy mają wpływ na notowania co odbija się na wartości akcji.

    Nie polecam nikomu kto pracuje przez internet korzystanie z tego dziadostwa
    Zaletybrak
    Wadyjakość
    MiejscowośćToruń
  • ~Alex / 2010-06-02 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo mnie to cieszy Marcinie ze tobie działa fajnie i zazdroszczę tobie , bo mi działa do dup.
    modle się już i liczę miesiące do zakończenia umowy , a na marginesie po co mam się łączyć przez Skype ???
    skoro mam tel. i jak potrzebuje to dzwonie , ale efekt zerowy,jak mowie ze zaniżony transfer to mi tłumacza ze w umowie transfer jest do 4mb wiec jakikolwiek mam zawsze według umowy jest ok.
    Jak chciałem pograć w gry on-line i miałem ping 300 tez zadzwoniłem wiec mi powiedzieli ze w umowie nie ma gwarancji pingu , a wiec jak nawet będzie 1000 według konsultantki tez jest ok .
    Tak wygląda moja przygoda z Netia .
    Zalety jedyny plus ze Panu Marcinowi działa i ze ma łącza więcej niż wykupił
    Wadyna moim łączu zaniżony transfer , po 16 nie można pograć w gry on-line
    18miesiecy
  • ~Alex / 2010-07-02 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Myślę ze odpowiedz na twoje pytanie nie jest prosta , prawda jest taka jak te wszystkie komentarze
    czyli jest rożnie u jednych lepiej u innych gorzej , moje doświadczania z Netiia tez są różne ,
    ale raczej negatywne . Wiec raczej nie polecam . W moim przypadku raz były Pingi bardzo wysokie ,
    a innym razem transfer bardzo niski .
    ZaletyMaja fajne reklamy
    WadyTo ze te reklamy nie maja wiele wspólnego z rzeczywistością .
    rok
  • ~Alexander / 2022-06-09 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia, to chyba najgorszy dostawca sygnału tv i Internetu w Warszawie?
    Sygnal tv i Internetu zanika, zacina się, ciągle pojawia się komunikat blad sygnału nadawania.
    Na sygnały nikt nie reaguje.
    Nigdy więcej.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ALFRED / 2010-03-17 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W reklamie Netii mówią ze jest cud , miód i małpi smalec , a w rzeczywistości jest chu…. ,pizdn.. , patatajnia . Mam Internet i tel. na łączach Netii , w godzinach szczytu (15-22 )
    Transfer zaniżony ,wartości pingu zawyżone , BOK ma dobre chęci i na tych chęciach się wszystko kończy , bo mimo wielokrotnych obietnic poprawy , nic się nie dzieje .
    ZaletyBRAK
    WadyZANIŻONY TRANSFER , ZAWYŻONE PINGI ORAZ BEZRADNOŚĆ BIURA OBSŁUGI
    3 LATA
  • ~ali / 2010-03-02 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli lubisz spokój i szanujesz swoje zdrowie oraz nerwy , to zapomnij o internecie z Netii .
    Mi odradzano netie ale uważałem ze ludzie przesadzają , teraz już wiem ze nie przesadzali ,
    internet działa nie stabilnie .
    Zaletybrak
    Wadydziała kiepsko po skończeniu umowy wole zapłacić więcej ale mieć prawdziwy INTERNET
    3 mies.
  • ~Alicja / 2011-02-10 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    od początku grudnia 2010 r. (miesiąc od aktywacji internetu w Netii) zaczął się mój internetowy koszmar. Internet nie działa wogóle albo działa z prędkością 100 Kbps, a umowę mam na 6 Mbps. Za każdym razem podczas rozmowy z konsultantem słyszę, że na moim numerze jest awaria masowa i nie wiadomo kiedy zostanie usunięta. Ten horror trwa już od 3 MIESIĘCY, ciągle słyszę to samo, faktury przysyłają na pełną wysokość, a najgorsze jest to, że nie mogą skorygować ani obniżyć faktury, bo awaria ciągle trwa i zgłoszenie o awarii nie jest zamknięte.
    Najwygodniej dla Netii jest zakwalifikować problem klienta jako awarię masową, nie dbać o szybkie jej usunięcie i zablokować drogę do reklamowania faktur! Prawda, że to sprytny sposób.

    Dodatkowo jeden konsultant podważa wcześniejsze decyzje wydane przez innego. Najgorsze jest to, że jak dzwonię to za każdym razem rozmawiam z kimś innym i słyszę starą śpiewkę o awarii masowej i że powinnam zapłacić fakturę i czekać na usunięcie awarii.

    Dowiedziałam się od konsultanta, że reklamacje telefoniczne i wysyłane emailem mają mniejszą wagę od tych papierowych wysłanych pocztą! Wniosek: zgłaszać awarie i oczekiwania drogą pocztową.

    Dzisiaj opisałam i wysłałam pocztą swój problem z nieprawidłowo działającym internetem oraz ze sposobem traktowania klientów. Zawsze zapisuję imię i nazwisko konsultanta, z którym rozmawiam oraz dokładną date, godzinę i treść rozmowy. Czekam na odpowiedź. Może w końcu ktoś kompetentny (o ile tam tacy pracują) potrafi wszystko wyjaśnić i zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie.

    Nowe hasło Netii powinno brzmieć: "Płacz i płać".

    Więcej grzechów nie pamiętam, umowy z Netią żałuję i obiecuję, że ani złotówki więcej ode mnie nie dostaniecie.

    Pozdrawiam serdecznie.
    Zaletyuprzejmość konsultantów - zawsze życzą miłego dnia
    Wadyinternet o ile wogóle działa to działa z dowolną prędkością, bo przecież na umowie jest magiczne słówko "do 6 Mbps"
    4 miesiące
  • ~Alina Kot / 2013-07-30 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Też wzięłam internet z netii... Straszne to było, netia - koszmar
    Zaletybrak
    Wadyzła jakość usług
  • ~alla22 / 2023-09-17 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Od piątku, tj już trzeci dzień brak internetu, a tym samym telewizji Nie wiadomo kiedy usuną awarię. Mam pakiet za 150 zł. Rezygnuję z ich "usług". Przechodzę na internet mobilny lub radiowy.
    Zaletybrak
    WadyWszystko- od jakości usług po kontakt z BOK
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~alskdmlk / 2018-03-28 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    gówno, internetu częściej nie ma niż jest, co wieczór tragedia, aby do końca umowy
    ZaletyNIC
    WadyWSZYSTKO
  • ~Amadeusz / 2019-07-09 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestroga dla wszystkich, którzy zamierzają podpisać umowę z Netią/Internetią:
    1. Umowę mam od 4 miesięcy, w tym czasie dwukrotnie miałem w przerwy dostawie TV/Internetu trwające dłużej niż tydzień
    2. W umowie jest zapis, że usterki naprawiane są w 48H od zgłoszenia - to kpina
    3. W tej chwili w całym bloku nie mamy Internetu od wtorku 2.07.2019, operator unika odpowiedzi co się dzieje
    4. Konsultanci tłumaczą że Technicy nie są w stanie dostać się do skrzynek w piwnicy - kłamią, przy usuwaniu usterki wcześniej nie było takiego problemu
    5. Z umowy: Operator grawrantuje dostęp do Internetu 24h/7 dni w tygodniu - kolejna kpina
    6. Prędkość 150Mb jest tylko w teorii (nowy blok, nowa instalacja). Faktyczna prędkość 95Mb. Usterka została zgłoszona ale również nie było odpowiedzi.
    7. Czas oczekiwania na odpowiedź mailową z BOK wynosi 3 tygodnie (lub wcale)
    8. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wynosi minimum 20 minut
    9. Podczas zgłaszania awarii współmieszkańcowi zaproponowano pakiet danych na telefon komórkowy (zamiast naprawić usterkę)
    10. Brak zapisów w umowie mówiących o rabacie na kolejnym rachunku w związku z awarią.
    11. Sytuacja ma miejsce w Krakowie na ul. Kordiana 50B.
    12. Być może to sprawa dla UOKiK ?
  • ~Anatol / 2014-05-30 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa całkowicie niekompetentna !! Nie ma z kim rozmawiać !
    Moja rada omijajcie tą firmę z daleka
    ZaletyŁadnie obiecują jak chcą złapać klienta
    WadyJak już złapią klienta to totalnie go lekceważą
    Teretycznie mam ale w praktyce podłanczają 2 tygodnie
  • ~and2 / 2011-08-17 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest firma ,z którą można zawrzeć umowę dwa razy - pierwszy i ostatni.nie wywiązuje się z umowy, kontakt na mój koszt z biurem obsługi to koszmar ,telefony po godzinie bez efektu ,nalicza abonament np.za mobilny internet mimo,ze ma problemy z dostarczeniem przez miesiąc modemu, przedstawiciele podrabiają umowy i nikogo w firmie to nie obchodzi.pierwszy i ostatni raz mam nadzieje na kontakt z taką firmą.
    A reklamy ,które produkują są adekwatne ,kierują ofertę do ludzi nie myślaących, takich ludzkich małp,
    ZaletyBrak
    WadySame
    Miesiąc, cena zależy od tego czy mam liczyć cenę sfalszowaną przez przedstawiciela czy z promocji
  • ~Andrii / 2024-09-11 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałbym zgłosić problemy związane z jakością usług, z których obecnie korzystałem. Prędkość internetu jest znacznie niższa od oczekiwanej, a telewizja często się zacina. Dodatkowo, mimo że zrezygnowałem z kontraktu(po 2 latach jak miałem podpisany), zostałem obciążony opłatą w wysokości 56 zł, co jest dla mnie niezrozumiałe.(((
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Andrzej / 2015-05-21 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA !!! na przedłużanie umowy w dialogu. W pierwszym miesiącu obowiązywania umowy trzeba zapłacić dwa abonamenty z góry za dialog i z dołu za Netię
    Zaletyżadne
    Wadytrzeba zaplanować w budrzecie podwójny wydatek
    nie polecam
  • ~ANDRZEJ / 2019-01-28 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma bardzo podupadła w obsłudze klienta, przeliczajcie sobie ceny całościowej umowy, pamiętajcie że za każde opóźnienie w płatności czeka was gigantyczna kara, firma netia głównie zarabia na naliczeniu dodatkowych opłąt, PAMIĘTAJCIE ŻE TA FIRMA GŁÓWNIE PODNAJMUJE Z ORANGE USŁUGI. Samo to że nie ma możliwości dodawania opini na swojej stronie świadczy o jej rzetelności
    Zaletybrak
    Wadyodłączanie bez informacji bo owych nawet sami nie mają
    MiejscowośćRaDLIN
  • ~andrzej / 2021-10-21 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy dostawca interenetu jakiego mialem, w ciagu osttanich 3 tyg nie mam internetu wiecej niz mam, po zgloszeniu na infolinie, pani wyslala serwisantow ktorzy dotarli po 3 dniach i na dodatek stwierdzili ze oni nie naprawia gniazda bo nie ma miejsca w szafie, wystraczylo zacisnac kabel ale im sie nie chcialo
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    Miejscowośćjasło
  • ~Andrzej / 2022-11-06 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma internetowa i telewizyjną ciągle mi coś nie działa żałuję że przedłużyłem umowę ale już niedługo pozbęde się dziadów jak netia nie polecam tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyCiągle brak A to telewizij A to internetu
    MiejscowośćŁódź
  • ~Andrzej / 2022-11-09 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Chu*owy internet, a technicy maja wypie*dolone w zgloszenia i klientow.
    MiejscowośćKraków
  • ~Andrzej / 2025-06-04 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Stabilność tego internetu jest dobra tylko do przeglądania Facebooka
    Jak chcesz pograć to ping masz +200, jak pracujesz zdalnie to wywala Cię w trakcie połączenia na Teams.
    Bardzo żałuję, że mam z nimi cyrograf przez następne 1.5 roku... Infolinia leży, odpowiada szablonami, odwołują reklamację.
    Nie polecam, weźcie cokolwiek innego niż Netię!!!
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4521
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3063
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2631
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306