Chciałbym przestrzec klientów Netii. W moim przypadku korzystałem z Internetu i TV przez 5 lat. Jakość pozostawia dużo do życzenia. Sporo awarii, zdarzało się ze po prostu nic nie działało do czasu zgłoszenia do infolinii (a zgłoszenie lub ustalenie czegoś z Netią to nie lada wyczyn). Po 2 latach użytkowania otrzymałem nowy router (stary nie działał i nikt się o niego nie upominał - poszedł na śmieci), a po kolejnych 3 latach zrezygnowałem z usług Netii. Wówczas się zaczęło. Kary i pompowanie kasy, zażądali nawet 300 zł za ten uszkodzony router sprzed kilku lat (nowy w necie widziałem za 30 zł ale wymagają zgodności nr seryjnego). Co robią ze starymi routerami, chyba nie idzie do kolejnego klienta tylko na złom. Uwaga, umowa Netii przewiduje dzierżawę i prawdopodobnie celowo nie upominają się o wymieniany sprzęt, żeby na koniec klient jeszcze zapłacił te 300 zł. Mając tę doświadczenia nie chcę z tą firmą mieć nic wspólnego. Promocje, okazje, a tak naprawdę zapłacicie za wątpliwej jakości usługi dużo więcej niż u innych operatorów.ZaletyFunkcjonalność TV - obsługa internetu, ilość kanałów
Wadysłaba jakość (przycinanie sie obrazu, powolne działanie) i duża awaryjność
5 lat koszt 89 miesiecznie i 1000 zł przy rozwiazaniu umowy