strona 89 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
-
~Adam Nowak / 2022-11-12 12:17
Nie da się dogadać apropo zwrotu sprzętu. Złodzieje zwykli. -
-
~Adi / 2020-04-30 11:18
Katastrofa, porażka i nic więcej. Technicy narobili wielkich szkód a Netia stwierdziła, że nie należy mi się naprawą. WadyTechnicy i obsługa klienta. Netia wogóle nie dba o dobro klienta.MiejscowośćSzczecin -
~Adikss / 2013-07-10 00:38
Najgorszy provider, z którego to usług korzystałem i korzystam obecnie. Na szczęście jeszcze tylko pół roku i uciekam od tych złodziei. Na początku było bardzo dobrze. Wziąłem ofertę No Limits, która zapewniała mi przepustowość rzędu 20 Mbits'ów. Niestety po niedługim czasie została ona obniżona do 15 Mbits'ów, ale nie było to bardzo odczuwalne. Pod koniec 2012 roku, do mojego bloku został przyłączony światłowód. Niezmiernie się ucieszyłem z tego faktu i miałem nadzieję, że zostanę na niego przełączony. Zawsze marzyłem, aby zobaczyć magiczną liczbę 100 Mbits'ów na domowym internecie. Po sprawdzeniu możliwości łącza na stronie http://skantarek.netia.pl/ wyświetliło tylko 30 Mbits. No, ale cóż, pomyślałem - lepszy ryc niż nic. Napisałem do Netii z pytaniem czy przełączą mnie na światłowód, ale w ramach odpowiedzi dostałem informację, że nie jest to możliwe. Lecz stałoby się możliwe w momencie, w którym wziąłbym sobie telewizje, której nigdy w życiu bym nie chciał - niezłe naciągactwo z ich strony. Dodatkowo dodam, że internet doprowadzany jest na łączach TP'sy przez co muszę co miesiąc płacić 30 zł za dzierżawę. Przełączenie na światłowód zwolniło by mnie z tej opłaty, więc wyszło na to, że Netia nie chce dla klienta jak najlepiej, a chce po prostu jak najwięcej wydoić. W ostatnim czasie bardzo często przerywa mi łącze w sumie 10-20 razy dziennie. Niedawno zadzwoniłem na infolinię, aby zgłosić, iż coś jest nie tak. Jak zwykle przywitał mnie przemiły automat. Po 5 minutach wyklikiwania odpowiednich numerów usłyszałem od automatu - "Usterka została zgłoszona..." i rozmowa została zakończona. Zawsze jak dzwoniłem na infolinię, to od razu kierowano mnie do działu technicznego i po kilku razach udawało się trafić na osobę, która miała wiedzę i potrafiła rozwiązać mój problem. Niestety teraz problemy zgłasza się do automatu i nie wiadomo kto się nimi zajmuje. Właściwie teraz wiem kto... BARANY, a dlaczego barany? Dlatego, iż baran, który odebrał moje zgłoszenie zmienił mi profil łącza, bo stwierdził, że skoro internet przerywa, to trzeba obniżyć przepustowość i obecnie mam 6 Mbits'ów (http://results.tester.netia.pl/mkqwcikmfb) za które płacę PONAD 100 zł!!! A problem ze zrywaniem połączenia dalej występuje... BA! Nawet jeszcze częściej. Strach dzwonić i ponownie zgłasząć usterę, bo po kilku takich telefonach przełączą mnie na przepustowość modemową - 56 kbps i dalej będę płacił ponad 100 zł i powiedzą z uśmiechem - "Jaki masz drut, taki masz internet". Teraz rozumiem dlaczego ofertę No Limits reklamowały małpy, bo to internet dla małp, które dają się wykiwać - tak jak ja. ZaletyCzasem niskie pingiWadyNiestabilne łącze, niskie przepustowości, beznadziejna obsługa,Około półotrej roku. Ponad 100 zł miesięcznie. -
~adix1239 / 2016-10-10 21:26
Najgorszy dostawca internetu jakiego można spotkać. Cały czas przerywa wywala rozłącza. Tragedia. Jeśli myślicie nad zakupem to lepiej skoczcie z okna tańsze to i nie wymaga tylu nerwów. ZaletybrakWadyWszystko4 lata -
~adler / 2016-11-15 15:05
Oszuści i naciągacze wystawiane faktury mają się nijak do propozycji konsultanta i zarazem zawartej umowy. Im jest potrzebny jest frajer do pokrywania obciążeń niezgodnych z obowiązującą umową.Proponuję z tymi oszustami rozwiązywać zawarte umowy z ich winy i zarazem zawiadamiać UOK. Ewentualnie sprawę kierować na drogę sądową.SZYBKI INTERNET JEST TYLKO W NAZWIE NA FAKTURACH NATOMIAST W RZECZYWISTOŚCI NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z TĄ NAZWĄ. Brak jakiejkolwiek obsługi technicznej ze strony operatora. STANOWCZO ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG TEGOŻ OPERATORA,PROPONUJĘ OMIJAĆ TĄ FIRMĘ JAK NAJSZERSZYM ŁUKIEM I NIE MIEĆ Z NIĄ NIC WSPÓLNEGO. ZaletySAME NEGATYWYWadyNEGATYWYPOPEŁNIŁEM NAIJWIĘKSZY BŁĄD W ŻYCIU KORZYSTAJĄC Z USŁUG NETII. -
~Adrian / 2010-08-27 17:22
nie wiem jak działa natie przy ściąganiu plików ale wiem jak działa w grach on-line ,
a wiec jak lubisz grac w warcaby na kurniku to Netia jest właśnie tym co szukasz ,
ale jeżeli chcesz pograć w ET , CS , Battlefield 2 to lepiej omijaj Netiie dużym kołem ,
ping po 17 czasami jest bardzo wysokiZaletynie znamWadywysokie pingi w grach on-line , brak możliwości stałego adresu IProk i 7 miesiecy -
~Adrian / 2012-03-14 09:45
przed podłączeniem miałem mieć 16mb po podłączeniu było 12mb ale już miesiąc później tylko 6mb
na Netia Spot czekałem 3 miesiące, wieczorami mam wysoki ping i nie mogę pograć w Wolfenstein - Enemy Territory konsultanci to chyba ludzie prosto z ulicy dzwonie i mowie ze mam ping wysoki a konsultantka mnie pyta co to ping.
Powiem tak masz inne możliwości to omijaj tą firmę z dalekaZaletybrakWadytransfer niski, pingi wieczorami wysokie, usługa tel. to płacenie za wiatr co wieje bo nie korzystam z tel. stacjonarnego tylko z komórki17miesiecy -
~Adrian / 2019-08-19 13:18
5 raazy wyrzucilo mi internet podczas pisania ważnego maila , nie polecam -
-
~Aga / 2009-12-28 14:55
Ta firma leci sobie w kulki! Najpierw mailam ogromne problemy z Internetem. Podczas dwuletniej umowy przez rok trudno było mi sie połączyć z Internetem choć wszystko podobno było ok! Kiedy skończyła się mi umowa wciskali mi kilka razy znów ich Internet, byli okropnie natrętni. Teraz mam problemy z telefonem stacjonarnym. Od dwóch miesięcy nie mam w ogóle telefonu. Dzwonie na infolinie i nic. Pisze maile z prośba o kontakt i nic! Kiedy wreszcie dodzwoniłam sie do działu technicznego po 20 mniutach słuchania ich durnej melodyjki usłyszałam, że nastepnego dnia przyślą tyechników i co???? O czywiście nic bo nie raczyli sie zjawić. nie mam juz siły sie z nimi użerać. telefonu nie ma a rachunki przychodzą. ZaletyZadneWadywiele -
~agab / 2015-07-31 09:36
Nie polecam. To naciągacze.
Zamówiłam produkt, przychodzi taki, z którego nie mogę skorzystać. Konstant uspakaja, że przyślą nowy produkt i że dopóki nie aktywuję karty nie będę płacić za abonamentu. Po miesiącu okazuje się, że z Netii nie ma żadnej przesyłki i mam niedopłatę na koncie a karty nie aktywowałam, bo nie mam jak. Z umowy nie mogę zrezygnować, bo minęło 2 tygodnie(w ciągu, których czekałam na przesyłkę).ZaletybrakWadymam zapłacić za produkt z którego nie mogę skorzystaćabonament 10zł -
~Agata / 2015-05-03 19:11
Mam od ponad roku internet i telewizję od Netii. Raz, że internet i telewizja na jednym kablu. Do wyboru albo oglądasz film albo masz internet.Problemy z dekoderem i opłatami za brak telewizji Netia zapowiedziała, że w porządku zrekompensuje mi. To bezczelne przysłała mi listem , że brak opłaty.Czekam tylko na koniec umowy i z dala od tej firmy.
Dodam jeszcze, że technik który u mnie był to nawet nie wiedział jaki mam problem. Ot i cała Netia.ZaletybrakWadybrak kompetencji , jeżeli mam obiecany zwrot kosztów za brak telewizji i nie mam a dostaję upomnienie za nie opłacony rachunek to coś nie tak. -
~Agata / 2023-10-20 10:25
Brak słów żeby opisać jak tragiczna to jest firma doprowadzają człowieka do bólu głowy. Niekompetentni dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem jak już się uda obiecują, ze zrobią po czym nic nie robią traktują klienta jak ścierę NIE POLECAM !! -
~agnieszka / 2011-09-12 12:06
zrywa połączenie, nie działa internet wolny do dupy! ZaletyżądneWadywszytsko1,5 roku -
~Agnieszka / 2016-10-29 17:04
trzy tygodnie temu zepsuł mi się internet z telewizją i do tej pory nie zostało to naprawione. Wydzwaniam codziennie i słyszę tą samą odpowiedź że technicy jutro będą. TO SĄ JAKIEŚ ŻARTY. Co najlepsze przyszedł mi rachunek do zapłacenia Zaletybrak zaletWadysame wady -
~Agnieszka / 2020-11-07 17:44
Nie polecam, nie miła obsługa klienta i złodziejstwo bo w przypadku rezygnacji naliczają mega kwoty -
~Agnieszka / 2022-01-24 14:36
Absolutnie odradzam, tyle ile nerwów mi zszargał ten internet przechodzi ludzkie pojęcie. Niby Rzeszów, centrum miasta, połączenie powinno być ok, a jednak co chwila się rozłącza, wiesza, non stop jakaś awaria, praca zdalna przy takim internecie (a konkretniej jego braku) niemożliwa bo co 5 min wywala połączenie, o oglądaniu filmów, graniu w gry itp nie mówiąc... Bardzo odradzam, nie róbcie sobie tego, szkoda zdrowia, czasu i pieniędzy. ZaletyBrakWadyBardzo słabe połączenieMiejscowośćRzeszów -
-
~agu / 2010-02-26 15:14
jak to czytam to coraz bardziej się utwierdzam
że dobrze zrobiłam decydując się wzięcie
netu w tpsie, bo tam jak coś mogę zrezygnować w ciągu 3 miesięcy jak wyjdą jakieś problemy
-
~AK / 2023-08-27 10:37
Najgorsza telewizja ever! Ciagle jakieś błędy awarie itd , 2 lata katorgi! Nigdy więcej ! MiejscowośćBiałystok -
~Aldek / 2011-05-24 06:56
Miałem osiedlowa radiówkę działała średnio wieczorami mi ping skakał do 100,zachęcony oferta Netii skorzystałem z jej oferty i tu zaczęły się moje kłopoty bo teraz wieczorami mam ping 300 a każdy gracz online wie co to oznacza,zamiast grac w CS mogę sobie pograć w tysiąca albo w warcaby na stronie kurnik.pl i czekam kiedy mi się ta umowa cholerna skończy. Zaletyjedyny plus ze za 3 miechy się mi już umowa kończy :))))))))))))))))))))))))))))Wadybozio ty mój dnia by mi nie wystarczyło żeby opisywać wszystkie negatywy:(((((((((((((((((((((((((((((99 921-miesiecy -
~alek / 2017-08-25 20:43
poprostu tragedia, w umowie minimum 10 mb/s a jest 100kb/s nie polacam usługi, chyba ze chcecie tracic pieniądze i nerwy ZaletyBrakWadyszumy w telefonie i tragiczna prędkość
strona 89 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »