Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~_klient_netii_ / 2012-02-16 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Odradzam tą firmę !!! Jak najdalej od nich ! Zawarłem umowę (kolejną już), konsultant się pomylił, brak usług, dostałem inne usługi niż zamówiłem, opłaty znacznie większe, nie przyjmują reklamacji !!! nie kończą umowy mimo, że nie dotrzymali warunków tej umowy !!!!!!!!! Nie liczą się z klientem ! Klient jest ważny tylko w momencie zawierania umowy, potem 'wypad', tylko płacić !....
    ZaletyBRAK
    Wadykompletny brak poszanowania klienta !
    4
  • ~... / 2011-03-16 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    .
    Zalety.
    Wady.
    .
  • ~#jnetia / 2017-06-30 01:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet w Polsce niby 50mbs a tak naprawdę 20 kb/s 2000 pingu nie polecam nikomu omijać szerokim łukiem
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~~rozczarowana / 2013-03-13 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam klientem sieci Netia przez dwa lata. Od samego początku byly problemy z internetem. Miało być 4mega, z neta non stop wywalało, po czym po kilku miesiacach diagnozowania problemu okazało sie ze nie moge miec 4 tylko max 2 :/ no i net zaczął chodzić. Jakoś przetrwalam do końca umowy...postanowiłam zmienić operatora no i tu Netia również pokazała swoje prawdziwe oblicze. Netia po wypowiedzenie umowy postanowila utrudnic nam przejscie do innej sieci. Najpierw podala termin zakończenia umowy po czym nie poinformowała ze ten termin nie dotyczy zwolnienia przez nia łącza. I tak zostałam bez internetu telefonu na kolejne nie wiadomo ile dni...:/ Netia perfidnie utrudnia klientom zmiane operatora. Zdecydowanie nie polecam zawierania umów z Netia!
    Zaletybrak
    Wadykiepski zasieg, częste problemy z łaczem
    2 lata, abonament za neta+tel 100zl
  • ~00 / 2013-09-19 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    internet Netii to jakeis nieporozumienie korzystam z routera netia spot i już pare razy był wymieniany niestety place za usluge której NIEMAM!!!!!!! tragedia ceny bardo wysokie i obsluga kompletne zero pisma skargi hrozby nie c nie pomagają także mam tel domowy od nich odradzam zmieniam wlasnie dostawce koniec mordeki 6 lat.....
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
    6 lat
  • ~10minut / 2008-09-19 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    net dostęp na24 a w praktyce to wiecznie brak dostępu . tyle kasy za nic
    Wady trzeba mieć szczęście jak w totka wiecznie niedostępny
    6 miesięcy 73 zł. za co
  • ~123 / 2023-02-07 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny internet, 700 kb/s Nic tu nie działa jest to katastrofa
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćBystra-Sidzina
  • ~123456789 / 2021-01-19 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to jakaś porażka w wersji dla klientów będących dłużej.
    Od 5h serwisanci na siłe próbują postawić sieć na nogi zamiast zwyczajnie wymienić mi rputer tak jak to powinno być w przypadku urządzenia z 2012 roku.
    U mnie w bloku światłowodu nie oferują (chociaż tytuł oferty to dla całego Krakowa xD a potem pewnie dopisek sprawdź czy u Ciebie xDD),
    bo ma go tutaj Orange, które z kolei zasłynęło też z przerywanego internetu.
    U Netii po latach nie ma różnicy względem Orange niestety.
    Serwisanci dążą do udowodnienia winy klientowi, nie wymienienia routera, który powinni wymienić, a który pochodzi z 2012 roku, Netia sama przyznaje, że nie jest w stanie w moim bloku dać prędkości pobierania z umowy czyli 20, tylko 12 maks, ale płacę za 20 xD.
    Ciekaw jestem czy ktoś się z góry wreszcie zajmie taką działalnością.
    Serdecznie nie polecam, słyszałem też, że inni ze światłowodem od nich też mają problemy.
    Zaletybrak
    Wady- ciągle przerywane łącze
    - beznadziejna obsługa
    - strasznie wolny internet
    - brak możliwości zainstalowania światłowodu pomimo oferty w internecie!!!
    MiejscowośćKraków
  • ~123ag / 2008-10-27 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    według zapewnień telefonicznych miałem mieć internet z Netii od pierwszego pażdziernika (z końcem IX skończyła się moja umowa na Neostradę). Co więcej, z informacji przesłanej emailem wynikało, że internet powinien być do 7ego X. Do dziś nie mam internetu (który w czasach Neostrady używałem ok 4 godz dziennie). Przedstawiciele Netii wprowadzają mnie w błąd:
    a) że modem rzekomo przekazany do kuriera (póżniej okazało się, że nie przekazano, gdyż ponoć zabrakło modemów),
    b) że interweniują w TP o specjalny tryb przyspieszony - tymczasem w TP nie otrzymali żadnego wystąpienia z Netii o przyspieszenie
    c) że otrzymanie modemu (ze zwłoką, po wielu moich interwencjach) oznacza, że usługa jest aktywowana - nieprawda, modem jest u mnie od tygodnia, a usługa nie działa
    d) Netia dezinformuje mnie ciągle (od 3 tygodni)o terminie uruchomienia netu, że niebawem; a TP oznajmiła o prawdopodobym terminie ok 3ego listopada (!!!!) czyli 4 tygodnie póżniej niż wynikało z deklaracji Netii.
    Nie życzę następnym klientom takiej obsługi i traktowania - prawdopodobnie sprawę upublicznię przez wystąpienie na drogę formalną z żądaniem przeprosin mnie i innych tak traktowanych klientów.
    Zaletyna razie tylko teretyczne
    Wadyskandaliczne traktowanie klientów, drwienie z zapisów umowy
  • ~5300mg / 2023-11-30 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Postanowiłam przenieść internet, TV i dwa numery telefonów do Netii. Według zapewnień konsultanta operacja miała odbyć się szybko i bezstresowo, jednak zapewnienia te pozostały w dziale Baśnie i Legendy.

    Motyw baśniowy pojawił się też w trakcie instalacji internetu. Przysłano krasnoludka z mini – drabinką, która nijak pasowała do dwupiętrowej kamienicy. Krasnal sapnął sobie pod nosem, poszkrabał po brzuszku, oblał rumieńcem i oświadczył, że dziś nic nie zrobi, ale powróci tu za tydzień z większą drabiną (taką dla dorosłych). Nie było mi na rękę tygodniowe opóźnienie w dostawie internetu, zaproponowałam więc udzielenie pomocy w postaci zrzucenia go na linach z okna, aby sięgnął do puszki z góry. Krasnal przezornie wolał trzymać się swojego planu, słowa jednak dotrzymał i ze zwycięską miną powrócił tydzień później, dzierżąc zacnych rozmiarów drabinę, która lekko znosiła go z prawej do lewego.

    Po spektakularnym, turbo – dynamicznym montażu wifi, przyszła kolej na przeniesienie numerów telefonów. Myślałby kto, że to prosta sprawa i pewnie tak jest, niestety nie dla Netii. Jeśli będzie prosto, znaczy klient może poczuć się rozczarowany, niedoceniony, wręcz opuszczony, natomiast dzięki częstym połączeniom z Biurem Obsługi Klienta ma okazję socjalizować się, nawiązywać nowe kontakty, trenować cierpliwość, wytrzymałość, siłę spokoju.

    „Bosko, że dzwonisz!” zapewnia aksamitnym głosem w powitalnych słowach automatyczna Netia z BOK. Rozczuliło mnie to, oni naprawdę cieszą się, kiedy do nich dzwonisz i zrobią wszystko, abyś dzwonił jak najczęściej! Nagrywają cię, aktywnie angażują w podążanie za niezliczoną ilością komend i potwierdzeń, zadają mnóstwo identycznych pytań, tak, jakby pytali cię o to pierwszy raz i pewnie dlatego nie updatują w swoim systemie udzielanych odpowiedzi, bo chodzi właśnie o te autentycznie „zaskoczone” reakcje. Prozaiczną z pozoru obsługę klienta, wznoszą na mistyczny poziom boskiego stanu dzwonienia w nieskończoność (i o jeden dzień dłużej).

    Z dumą muszę przyznać, że w ostatnich 44 dniach oczekiwania na aktywowanie mojego „przeniesionego” numeru, nawiązałam całkiem sporo emocjonujących relacji z netiowym sztabem konsultantów, i wiecie co? Oni mają ogromne poczucie humoru! To nie są jacyś tam konsultanci – smutasy, to jest armia zgrywusów. Jak choćby jedna z konsultantek Netii fachowym tonem uparcie wmawiała mi, abym nieaktywną kartę SIM poprzedniego Operatora załadowała sobie do telefonu i dzięki temu będzie co?… (pyk!) AKTYWNA! A kiedy już podzieliła się ze mną swoim geniuszem, szczerze uczciłam to minutą ciszy. Magia magią, ale czy nikt ze szkoleniowców Netii nie poinformował tej kobiety, że nieaktywna, nieobsługiwana karta SIM nie podzwoni?... Biedaczka wierzy w to, co próbuje wmówić klientom.

    Napisałam oficjalną skargę do biura Netii, skontaktowałam się też z Urzędem Komunikacji Elektronicznej (UKE) w sprawie nierzetelności Operatora. Ponad miesiąc oczekiwania, numer nadal jest nieaktywny, to popchnęło lawinę komplikacji i trudności życia z dnia na dzień. Umówione dostawy, ekipy budowlane, opóźnienia, zwroty, tłumaczenie, odkręcanie, wszystko przez brak możliwości połączenia z numerem, który dawno temu powinien działać. Energia, czas i nerwy. Nikt nie bierze odpowiedzialności za straty, które ponosi klient, nikt nie bierze odpowiedzialności za dostarczanie kiepskiego serwisu, za który o zgrozo żąda zapłaty! W tym właśnie tkwi prawdziwa magia!...
    Zaletypoczucie humoru
    Wadynierzetelność, gnuśność i lenistwo
    MiejscowośćKłodzko
  • ~555 / 2023-04-25 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Strzeżcie się przed wyborem netii jako operatora światłowodu, gorszej obsługi klienta w życiu nie widziałem na podłączenie światłowodu czekam ponad miesiąc! Pracownicy na infolinii? zero kompetencji nic nie można się dowiedzieć, klasyczna wymówka "Prosimy o cierpliwość" ja niestety zasugerowałem się opiniami i wybrałem Netie, wy nie róbcie tego błędu.
    Zaletybrak
    WadyObsługa klienta
    Czas podłączenia usługi
    Jakość Usługi
    Firmy podwykonawcze
  • ~8-LATwFirmie / 2010-12-09 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś wcześniej napisał:
    Uwaga na NETIĘ!!!
    Ta firma oszukuje i lekceważy swoich klientów !
    Radzę się dobrze zastanowić nad podpisaniem umowy z tą firmą.
    Ja to POTWIERDZAM i dodaję:
    OMIJAJ NETIĘ Z DALEKA !!!! Ograbiła wiernego / 8lat!/ klienta ! Hawgh
    I już nie jestem... i nie będę ich klientem. W życiu !!!
    I wszystkim to doradzam !!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyKieeeeeedyś...jeszcze za MAGMY takie były
    Wadytylko kasa sie liczy...po zbójecku i BEZ dyskusji !
    8 lat
  • ~A / 2021-12-09 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    Zmieniliśmy miejsce zamieszkania i od wakacji nikt w starym mieszkaniu nie korzystał z Internetu chcieliśmy zrezygnować wcześniej ale Pani w salonie powiedziala ze mozemy dopiero we wrzesniu, nie powiedziała że to musi być pierwszego tylko na początku miesiąca. Byliśmy 6 i ostatnia rata miała być płatna we wrześniu więc zapłaciliśmy i zakończyliśmy umowę. W grudniu nagle się okazuje że mamy zadłużenie bo spóźnilismy się z rezygnacją umowy i mamy zapłacić za październik.Zlodzieje i tyle, nigdy więcej Netii wszystkim będziemy odradzac
    ZaletyBrak
    WadySłaby Internet,telewizja ciągle przerywa,naciągacze
  • ~A / 2022-03-15 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    NETIA_
    W trakcie umowy przestali świadczyć usług i nie uwzględnili reklamacji , choć w ogóle nie sprawdzili dlaczego intenet od nich nie działa.
    Oszuści. Nie polecam.
    MiejscowośćWęgierki
  • ~A. / 2022-11-09 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Podejście do stałego klienta beznadziejne, na jedno się umawiamy a robią co innego...o naprawieniu błędu i przeprosinach nie ma mowy... Po 6 latach firma zachowała się poniżej jakiegokolwiek standardu. Odradzam wszystkim, jeżeli macie inny wybór to z niego skorzystajcie.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, jakość
    MiejscowośćSuwalki
  • ~ab321 / 2018-11-25 02:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Internetu częściej nie ma jak jest. Po wielokrotnych próbach załatwienia tego problemu Netia nadal nic z tym nie zrobiła. Radzę omijać tego dostawcę.
    Zaletybrak
    Wadyproblem z łączem
    brak pomocy ze strony Netii
  • ~Abc / 2016-09-23 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem tak ta sieć to nic innego tylko śmiech,a Ci co piszą same zalety to pewnie pracownicy. A i jeszcze jedno ludzie,którzy narzekają na netie po zakończonej umówie nadal podpisują z tymi oszustami umowy i znów narzekają po czasie na nich więc taka rada dla was moi drodzy jeżeli macie problem z nimi to poszukajcie innej sieci,a nie podpisujecie umowy i znów narzekacie.
    ZaletyZalet żadnych
    WadyO i to pełno
  • ~abc / 2018-04-12 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ! Po przeniesieniu do Orange dalej przysyłają rachunki i straszą windykacją i wpisywaniem do Krajowego rejestru długów!
    Zerowe możliwości kontaktu z kompetentną osobą.Drogie połączenia z infolinią i brak kompetentnych osób. Odmawiają podania kontaktu z kierownikami i dyrektorami.
    Jedyna znana oficjalnie osoba dostępna w Krajowym Rejestrze Sądowym to Katarzyna Iwuć - prezes zarządu (numer KRS: 0000041649 podawany w stopce pisma)
    Wychodzi na to, że w razie problemów na tą osobę można adresować zażalenia itp.
    ZaletyW świetle faktów jakie mnie dotknęły brak jakichkolwiek zalet, bo straszą sądami jeśli nie będę płacił za internet, którego nie ma !
    JEDYNIE DOSTĘPNE OFICJALNIE NAZWISKA z zarządu z adresem według nr KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO NA STRONACH www.ms.gov.pl
    Wady"Trudno się z nimi rozstać" pomimo wypowiedzenia umowy najpierw proponują internet po złotówce za każdy miesiąc do czasu połączenia światłowodowego, a jak to "nie chwyci" to złośliwie przysyłają dalej faktury i straszą windykacją MIMO, ŻE FAKTYCZNIE INTERNET JEST JUŻ NIEDOSTĘPNY !!!.
    UWAGA NA REKLAMY W TV BO NIE WSZYSTKO SIĘ UJAWNIA...
    MiejscowośćKraków
  • ~Abonent Kalisz / 2018-11-11 00:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia, kiedy jest potrzebna to wtedy wszystko wyłącza, internet, tv, i etc. Nawet w takim dniu jak 100 lecie niepodległości oglądamy a tu nie ma nagle TV to naprawdę już jest PORAŻKA, TAK NIE POWINNO BYĆ! To jakaś kpina Netia nas robi w bambuko.....
    ZaletyZero
    WadyBardzo bardzo dużo
    MiejscowośćKalisz
  • ~abonent Telepolska / 2014-04-24 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    TELEPOLSKA - NIEUCZCIWA FIRMA delikatnie mówiąc - podszywa się pod Telekomunikację i wciska starszym ludziom niekorzystną ofertę mamiąc ich promocją, z której nie zdążą skorzystać .
    BARDZO niekorzystne warunki zerwania, a dodatkowo przemycają w umowie KARE za okoliczność niepłacenia np z powodu śmierci
    OSTRZEGAM unikajcie TELEPOLSKA!!!
    ZaletyBrak
    Wadynaciąganie
    4 miesiące
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016