Wlasnie pisalam z konsultantem Netii na ich stronie. Chcialam skorzystac z promocji Netii 6miesiecy za 1zł. Konsultant stwierdzil, ze nie moge z tej promocji skorzystac. Zapytalam z jakiego powodu. Stwierdzil, ze w moim regionie nie ma mozliwosci skorzystania z tej promocji, "moge Pani zaoferowac 3miesiace za 1zl. Na to odpowiedzialam " a gdzie macie zapis, ze oferta jest ograniczona terytorialnie. Konsultant zaczal sie tlumaczyc, ze jest tu tylko konsultantem i nie on ustala zasady. Netia to zlodzieje i oszusci. Reklamuja promocje a gdy sie z nimi kontaktujesz, dowiadujesz sie, ze nie mozesz z nich skorzystac. Ja dziekuje za takiego operatora, kombinuje przed podpisaniem umowy, a co to bedzie po podpisaniu umowy? Nie dziekuje, nie na moje nerwy. Za duzo sie naczytalam. Nie szanuja nowego klienta tak samo jak i stalych z tego co poczytalam. To istna Hanba. Firma zasluguje na bankructwo. Moze w obliczu bankructwa i stracie klientow obudza sie i zaczna szanowac czlowieka. Narazie nie widze powodow, zeby z nimi zaczynac. Dodam, ze znajomy zaraz po podloczeniu internetu na drugi dzien mial awarie, caly dzien bez neta. Jakis czas bylo dobrze, jednak po pewnym czasie regularnie mial problemy z polaczeniem, ciagle zrywalo sie polaczenie, pingi skakaly jak szalone, jako, ze jest informatykiem znal sie na tym. Pewnego dnia rozesmial sie jak konsultant zadal mu pytanie, czy modem nie stoi na mirkofali? Na to stwierdzil, ze tak chowam go do piekarnika czy to przeszkadza?ZaletyMoim zdaniem zadnych nie ma
Wadynie szanuja klienta, oszukuja ludzi, nie dotrzymuja warunkow swiadczenia umow, ponadto nie dbaja tez o stalych klientow, twierdzac, ze nie moga korzystac z promocji gdyz sa tylko dla nowych klientow
nie mam i nie bede miec, po tym co uslyszalam od ludzi i konsultanka dziekuje za takiego uslugodawce