Obsługa klienta wydaję się być na siłę, najchętniej Netia nie bawiłaby się w żadne rozmowy tylko oferowała zawodny, wolny internet za rynkową opłatę.
ZaletyDochodzi do mojego domu.
WadyNa każdym polu możliwym do posiadania wad.
MiejscowośćKraków
~tigerbonzo / 2022-08-25 22:19
Ocena: 1.25 / 5
nie polecam internet bardzo slaby odlaczaja telewizje bez powodu
~Tomasz / 2021-06-01 13:42
Ocena: 1.25 / 5
kłamcy, i oszuści rachunek miał być nie wyższy niż 50 zł a jest 79, mieli przyjść zmienić router ,nikogo nie było. szybkość miała być 1gb/s tnie nawet na YouTube
Zaletybrak
MiejscowośćRybnik
~treasurehunt / 2011-03-31 09:52
Ocena: 1.25 / 5
Obsługa Klienta na zerowym poziomie. Parametry nawet w małej części nie oddają tego co napisane w umowie. Niezawodność? Nie z Netią!!! Nie ma tygodnia bez awarii. Jedynie cena w miarę przyzwoita w porównaniu do konkurencji, ale to jest uzasadnione... :) Można liczyć na zredukowanie płatności za czas w którym nie dostarczany był internet, ale po co to komuś, kto Chce płacić i mieć internet.
ZaletyBrak jakichkolwiek plusów...
WadyCała współpraca z Netią jest wielkim minusem. urządzenie, które otrzymałem zostało mi wymienione na tak samo awaryjne jak i poprzednie.
2 lata
~Użytkownik / 2018-07-05 23:09
Ocena: 1.25 / 5
Beznadzieja!!! Nikomu nie polecam! Internet co chwilę rozłącza, telewizja nie działa, pomoc techniczna przychodzi, naprawia i nic to nie daje, a winę zwalają na czynniki nie zależne od nich. Obsługa klienta fatalna, konsultanci nic nie widzą, nic nie umieją pomóc, przez kilkanaście minut przekierowują połączenia na kolejne osoby.
MiejscowośćKraków
~vallejo / 2010-01-14 23:01
Ocena: 1.25 / 5
Awarii nie potrafia naprawic od 2 tygodni. Czas i pieniadze spedzone na telefonie w oczekiwaniu na konsultanta sa powazne. "Udzielaja informacji", z ktorych nic nie wynika. Biora numer telefonu kontaktowego i mowia, ze w ciagu 24 godzin, do jutra do 19.00, najpozniej jutro rano, ktos sie skontaktuje. Nikt sie nie kontaktuje, wiec wnioskujesz, ze nic sie nie dzieje, znow dzwonisz i tak w kolko. Na emaile nie odpowiadaja. Nie ma tam nikogo, kto by wzial odpowiedzialnosc za wykonanie pracy. Kontrakty sa tak sformulowane, ze abonent musi placic a oni nic nie musza. Uwaga - jesli nie masz uslugi przez ponad 30 dni, mozesz zerwac kontrakt z ich winy. Sprawdz w kontrakcie. Pytalam ich jaki maja nadzor, gdzie mozna zlozyc zazalenie - wydaje sie, ze oni zadnego nadzoru nie maja! A czy jest jakis rzecznik konsumentow?
WadySame minusy, a najgorzej, ze maja Cie w d.
sierpien 09
~WaszeX / 2019-03-16 01:15
Ocena: 1.25 / 5
Ta sieć to jakaś porażka. Od 6 lat w tej sieci i od 2 lat źle się dzieje.... ciągle błędy, przerwany Internet... miałabyc pomoc techniczna a była du.. odradzam i nie mogę się doczekać aby zakończyć umowę z całego serca !!!!!
ZaletyBrak
WadyTechnicy
Operatorzy co tylko umieją zresetować router
Cena
Przerywany Internet
Brak światłowodu na terenie
Brak konkretnych ofert
~Weronika / 2018-08-07 15:10
Ocena: 1.25 / 5
Wiecznie brak połączenia, wiecznie cos nie dziala. 5 razy dziennie musze resetowac router żeby zaczęło dzialac.. Ile mozna,nie za to płace.
MiejscowośćWrocław
~wers / 2011-03-15 19:57
Ocena: 1.25 / 5
Jestem z Netia juz poł roku. Skusiło mnie dobre parametry, obsługa i cena. Jak sie okazało to parametry fatalne, zamiast 20mb mam czasami nawet 1 mb i nie ma z kim na ten temat porozmawiac. Gdy dzwonie to jakies chichoty itd... a mowia ze kazda rozmowa jest nagrywana - nieprawda. Oni gdy chca cos odemnie to dzwonia nawet pozno wieczorem. Same minusy, teraz obsługa fatalna po podpisaniu umowym, nie ma z kim rozmawiac. Na proste pytania nie maj kto mi odpowiedzi. Raz gdy dzwoniłam to wisiałam na lini z godzine i jedna odsyłała do drygiej itd. Zenada. Stanowczo odradzam
Zaletybrak
WadyZa duzo pisania, ale najwazniejsze minusy to: obsługa karygodna, przepustowosc łacza fatalna, przerwy w dostawie itd.
~Wojtek / 2015-11-17 12:33
Ocena: 1.25 / 5
Mam Internet, telewizję i telefon w Netii. O ile na początku miałem sam Internet to po mimo długiego czekania na jego instalację nie mogę narzekać działał poprawie. Z chwilą dołączenia usług telewizji zaczęła się porażka i trwa to do tej pory. A polega to na tym że szczególnie w godzinach szczytu czytaj popołudniu wywala net. Gaśnie TV i Komputer. jest komunikat brak sygnału i trwa od kilku sekund do kilku minut prawie codziennie po kilka razy. Dla mnie jest to szalenie irytujące a Netia od prawie dwóch lat nie radzi sobie z tym problemem.
Zaletybrak
Wadyprzez dwa lata nie potrafią usunąć usterek
3 lata
~xxx / 2011-03-09 19:17
Ocena: 1.25 / 5
Podczas przeprowadzania się do innego mieszkania internet przenoszono przez ok. 116 dni, przy czym w okresie tym przychodziły rachunki, które oczywiście trzeba było opłacić.
Ciągłe zrywanie połączenia, najmniej 3 razy dziennie, czasami co 2-3min, nieraz nie zdążę nawet załadować filmu (~5minutowego) na You Tube, bo już zrywa się połączenie.
Obsługa beznadziejna - przesyłanie od jednej do drugiej osoby, przy syt. opisanej w pierwszej cz. pomogła dopiero interwencja u osoby "wyżej" e hierarchii neti.
Ogółem - szkoda nerwów i czasu.
Zaletybrak
Wady- Długi okres oczekiwania przy awariach - "Gubienie się" połączenia co najmniej 5 razy dziennie - Nieuwzgl. reklamacji przy np. braku internetu przez (!) kwartał - Ciągłe telefony z "ofertami", nawet w syt. gdy internet nie działa w danej chwili...
3 lata, zostałem przeniesiony z "tele2" po fuzji.
~xxx / 2014-09-02 15:21
Ocena: 1.25 / 5
Koszmarna jakość: przerywanie, "kosmiczny ping", nagły spadek prędkości który "kompetentne inaczej" panienki z infolinii tłumaczyły "moim dobrem" (prędkość nie wróciła już do dawnej formy do dnia rozw. umowy).
ZaletyW 2012 roku cena.
WadyWszystko inne.
Wrzesień 2012-wrzesień 2014, miesięczny abonament za 20 mb razem z telefonem, niecałe 110 zł
~Zawiedziona / 2016-02-15 21:07
Ocena: 1.25 / 5
Internetia to SKANDAL! Zanikanie sygnału kablówki i Internetu, ciągłe STOPKLATKI, całkowite przerywanie nadawania telewizji. Moja irytacja sięga zenitu. ODRADZAM w Szczecinie.
~zawiedziony / 2010-01-24 09:04
Ocena: 1.25 / 5
Widzie ze najważniejsze w du.. wejść bez wazeliny lub być pracownikiem Neti bo inaczej nie mogę nazwać tego co tu pisze Happy go lucky ,ja telefon z Neti mam kilka lat i do tel. nie mam zarzutów faktycznie działa dobrze. Usługę Internetu mam około 4 lat i z przykrością muszę stwierdzić ze działa BARDZO BARDZO ŹLE . Transfer tylko w nocy jest taki jak w umowie a wartości pingu w dzień są w granicach 300 i nic tu do rzeczy nie ma konfiguracja routera jak to wielce mądry Happy go lucky napisał .
Zaletybrak
Wadydziała po prostu słabo
4 lata
~Zawiedziony / 2022-04-10 07:59
Ocena: 1.25 / 5
Mamy niedzielę 7.50 zaczęło się zrywanie sygnału dla przypomnienia :czwartek,piątek,sobota też.
ZaletyBrak
WadyOd a do z
MiejscowośćZgorzelec
~Zawiedziony / 2022-06-15 18:40
Ocena: 1.25 / 5
Zaczyna się 4 dni wolnego i netia od 18.32 też ma wolne brak sygnału.
ZaletyBrak
WadyOd a do z
MiejscowośćZgorzelec
~Zawiedziony klient / 2023-11-01 08:29
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam, same problemy. Umowa do 50 a nawet 1/3 nie mam bo jak technik mi powiedział więcej się nie da bo stare kable. Drugie router jest tak słaby że za ścianą już zasięgu nie mam. 3 to zgłaszam co chwilę awarie, brak zasięgu, spadająca prędkość internetu, tv się zacina. Coś podstawiają, dwa dni podziała i problemy wracają. Jeśli jesteś masochistą podpisz z nimi umowę. Nawet nie pomyślą o jakiejś rekompensacie. Są lepsze i tańsze firmy. Sprawa ląduje w UOKiK i zrywam umowę.
ZaletyZero
WadyBeznadziejnie słaby sprzęt, ciągle spadki internetu, zasięg znika za ścianą, drogo, oszukują z umową
MiejscowośćŚwiebodzice
~Zbyszek / 2016-05-23 20:38
Ocena: 1.25 / 5
Łącze za jakie płacę to 20Mbit/s. Częste pomiary wykazują około 9 Mbit/s download i około 0.45 Mbit/s download.
Regularnie składane od kilku miesięcy reklamacje są ignorowane, tj wysyłane a maile, które symulują aktywność w celu załatwienia reklamacji, np. polecenia przeprowadzania kolejnych testów i odsyłania wyników.
Zaletybrak
WadyWysoka cena (59 zł) i bardzo niskie pasmo
adam76-76 / 2008-10-27 09:11
Ocena: 1.25 / 5
Ten internet to tylko sposób na przyciągnięcie nowych klientów do netii. starych klientów którzy mają już łącze ( np./ 1 Mbit/s tak jak ja ) Netia ma gdzieś. Cały czas twierdzą że nie ma technicznych możliwości podłączenia u mnie promocyjnego 4 Mbit - owego internetu. Na pytanie kiedy będzie taka możliwość już 10 razy słyszałem u konsultanta i w dziale technicznym ( co już w ogóle jet bzdurą - że w tym dziale nic nie wiedzą ) że nie ma konkretnej daty kiedy będzie u mnie dostępny taki internet - czyli według mnie nie mają zamiaru wcale nic zmieniać.
ZaletyChodzi w miarę sprawnie, pod warunkiem że nie mają jakiejś awari
Wadyawarie zdarzają się dość często
internet w netii posiadam już od 4,5 roku
janina / 2010-04-15 23:23
Ocena: 1.25 / 5
Wygasła mi umowa z Netią, toteż zrezygnowałam z ich usług. Niestety, powiedziano mi, że muszę jeszcze miesiąc czekać na wypowiedzenie. W tym samym czasie wysłano mi od razu rachunek za internet STRICTE 1 MG w wysokości 136 zł i dodatkowo za telefon oraz rozmowy, których jeszcze nie przeprowadziłam na kwotę ponad 100 zł.!!!!! N ie jestem w stanie zapłacić takiej sumy! Nie wiem co mam robić! Infolinia Netii nie odbiera moich telefonów. Kochani, błagam o jakąś radę kogoś kto był w podobnej sytuacji, bo to jest jawny rozbój !!!! Będę szczerze wdzięczna za wszelką pomoc! Pozostaliście mi tylko WY! Janina P. S. Co sądzicie o Neostradzie ? Czy to podobna instytucja ?
ZaletyNajpierw pozorna troska o klienta, a potem niewolnik złapany i usidlony bez prawa do normalnego wyzwolenia się z niewoli