Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~spasiblegnunm / 2011-07-07 17:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Netia oszukuje klientów naciągając na żywca na internet mobilny 2g, 3g, 4g obiecując super zasięg na 90 % pow. kraju. Sieć jest nie dostępna na większości terenu polski. Tylko wielkie miasta. NIE DAJCIE SIĘ NABRA Ć
  • ~stary / 2015-04-03 12:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Zamówiłem internet w Netii dropss. Potwierdzałem z konsultantem przed zamówieniem umowy dwukrotnie termin podłączenia - oświadczył, że około tygodnia będę musiał czekać na przyłącz (aktywację łączą) po zakończeniu umowy z poprzednim operatorem. Jak można się domyślić minęły trzy tygodnie i nie otrzymałem nawet informacji, kiedy łączę będzie aktywowane. Nie polecam - operator wprowadza w błąd klientów żeby tylko podpisali umowę. Po analizie artykułu z przed ponad pół roku:
    antyweb.pl/chce-odejsc-z-netii-zanim-jeszcze-zostalem-jej-klientem
    można stwierdzić, że nic w tej kwestii nie robi i działa w pełni świadomie w celu wprowadzenia w błąd nowego klienta.
  • ~Stick / 2018-03-15 19:32
    Ocena: 1.25 / 5
    kiepski internet - co chwilę kombinują na łączach telefon stacjonarny drogi i mało kyo może się do ciebie dodzwonić wysokie ceny a najlepiej to ze zgłaszaniem awarii: czekasz na połączenie 50 w kolejce po 40 minutach wreszcie odbierają i przyjmują awarię a potem rachunek za zgłoszenie awarii 50 zł!!!!!!!!! Tak - tak działa Netia - specjalnie mało operatorów i specjalne ceny usługi
    Zaletyciekawe jakie
    Wadyopisane wyżej. Internet nigdy nie jest internetem szybkim tylko z czasów komuny.
    MiejscowośćKłodzko
  • ~SucharPaker / 2023-01-23 11:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Zamówiłem usługę i podpisałem umowę, mija okres wypowiedzenia a z ich strony zero kontaktu. Dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się, że dzień po podpisaniu umowy był komunikat, że najszybciej za miesiąc będą mogli podłączyć dom ale nikt nie skontaktował się do mnie w tej sprawie... Jakbym sam nie zadzwonił na infolinię to niczego bym się nie dowiedział. Serdecznie nie polecam
    WadyZero kontaktu
  • ~śmieszne / 2020-04-15 14:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa klienta wydaję się być na siłę, najchętniej Netia nie bawiłaby się w żadne rozmowy tylko oferowała zawodny, wolny internet za rynkową opłatę.
    ZaletyDochodzi do mojego domu.
    WadyNa każdym polu możliwym do posiadania wad.
    MiejscowośćKraków
  • ~tigerbonzo / 2022-08-25 22:19
    Ocena: 1.25 / 5
    nie polecam internet bardzo slaby odlaczaja telewizje bez powodu
  • ~Tomasz / 2021-06-01 13:42
    Ocena: 1.25 / 5
    kłamcy, i oszuści rachunek miał być nie wyższy niż 50 zł a jest 79, mieli przyjść zmienić router ,nikogo nie było. szybkość miała być 1gb/s tnie nawet na YouTube
    Zaletybrak
    MiejscowośćRybnik
  • ~treasurehunt / 2011-03-31 09:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa Klienta na zerowym poziomie. Parametry nawet w małej części nie oddają tego co napisane w umowie. Niezawodność? Nie z Netią!!! Nie ma tygodnia bez awarii. Jedynie cena w miarę przyzwoita w porównaniu do konkurencji, ale to jest uzasadnione... :)
    Można liczyć na zredukowanie płatności za czas w którym nie dostarczany był internet, ale po co to komuś, kto Chce płacić i mieć internet.
    ZaletyBrak jakichkolwiek plusów...
    WadyCała współpraca z Netią jest wielkim minusem. urządzenie, które otrzymałem zostało mi wymienione na tak samo awaryjne jak i poprzednie.
    2 lata
  • ~Użytkownik / 2018-07-05 23:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Beznadzieja!!! Nikomu nie polecam! Internet co chwilę rozłącza, telewizja nie działa, pomoc techniczna przychodzi, naprawia i nic to nie daje, a winę zwalają na czynniki nie zależne od nich. Obsługa klienta fatalna, konsultanci nic nie widzą, nic nie umieją pomóc, przez kilkanaście minut przekierowują połączenia na kolejne osoby.
    MiejscowośćKraków
  • ~vallejo / 2010-01-14 23:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Awarii nie potrafia naprawic od 2 tygodni. Czas i pieniadze spedzone na telefonie w oczekiwaniu na konsultanta sa powazne. "Udzielaja informacji", z ktorych nic nie wynika. Biora numer telefonu kontaktowego i mowia, ze w ciagu 24 godzin, do jutra do 19.00, najpozniej jutro rano, ktos sie skontaktuje. Nikt sie nie kontaktuje, wiec wnioskujesz, ze nic sie nie dzieje, znow dzwonisz i tak w kolko. Na emaile nie odpowiadaja.
    Nie ma tam nikogo, kto by wzial odpowiedzialnosc za wykonanie pracy.
    Kontrakty sa tak sformulowane, ze abonent musi placic a oni nic nie musza. Uwaga - jesli nie masz uslugi przez ponad 30 dni, mozesz zerwac kontrakt z ich winy. Sprawdz w kontrakcie.
    Pytalam ich jaki maja nadzor, gdzie mozna zlozyc zazalenie - wydaje sie, ze oni zadnego nadzoru nie maja!
    A czy jest jakis rzecznik konsumentow?
    WadySame minusy, a najgorzej, ze maja Cie w d.
    sierpien 09
  • ~WaszeX / 2019-03-16 01:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Ta sieć to jakaś porażka. Od 6 lat w tej sieci i od 2 lat źle się dzieje.... ciągle błędy, przerwany Internet... miałabyc pomoc techniczna a była du.. odradzam i nie mogę się doczekać aby zakończyć umowę z całego serca !!!!!
    ZaletyBrak
    WadyTechnicy
    Operatorzy co tylko umieją zresetować router
    Cena
    Przerywany Internet
    Brak światłowodu na terenie
    Brak konkretnych ofert
  • ~Weronika / 2018-08-07 15:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Wiecznie brak połączenia, wiecznie cos nie dziala. 5 razy dziennie musze resetowac router żeby zaczęło dzialac.. Ile mozna,nie za to płace.
    MiejscowośćWrocław
  • ~wers / 2011-03-15 19:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem z Netia juz poł roku. Skusiło mnie dobre parametry, obsługa i cena. Jak sie okazało to parametry fatalne, zamiast 20mb mam czasami nawet 1 mb i nie ma z kim na ten temat porozmawiac. Gdy dzwonie to jakies chichoty itd... a mowia ze kazda rozmowa jest nagrywana - nieprawda. Oni gdy chca cos odemnie to dzwonia nawet pozno wieczorem. Same minusy, teraz obsługa fatalna po podpisaniu umowym, nie ma z kim rozmawiac. Na proste pytania nie maj kto mi odpowiedzi. Raz gdy dzwoniłam to wisiałam na lini z godzine i jedna odsyłała do drygiej itd. Zenada. Stanowczo odradzam
    Zaletybrak
    WadyZa duzo pisania, ale najwazniejsze minusy to: obsługa karygodna, przepustowosc łacza fatalna, przerwy w dostawie itd.
  • ~Wojtek / 2015-11-17 12:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam Internet, telewizję i telefon w Netii. O ile na początku miałem sam Internet to po mimo długiego czekania na jego instalację nie mogę narzekać działał poprawie. Z chwilą dołączenia usług telewizji zaczęła się porażka i trwa to do tej pory. A polega to na tym że szczególnie w godzinach szczytu czytaj popołudniu wywala net. Gaśnie TV i Komputer. jest komunikat brak sygnału i trwa od kilku sekund do kilku minut prawie codziennie po kilka razy. Dla mnie jest to szalenie irytujące a Netia od prawie dwóch lat nie radzi sobie z tym problemem.
    Zaletybrak
    Wadyprzez dwa lata nie potrafią usunąć usterek
    3 lata
  • ~xxx / 2011-03-09 19:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Podczas przeprowadzania się do innego mieszkania internet przenoszono przez ok. 116 dni, przy czym w okresie tym przychodziły rachunki, które oczywiście trzeba było opłacić.

    Ciągłe zrywanie połączenia, najmniej 3 razy dziennie, czasami co 2-3min, nieraz nie zdążę nawet załadować filmu (~5minutowego) na You Tube, bo już zrywa się połączenie.

    Obsługa beznadziejna - przesyłanie od jednej do drugiej osoby, przy syt. opisanej w pierwszej cz. pomogła dopiero interwencja u osoby "wyżej" e hierarchii neti.

    Ogółem - szkoda nerwów i czasu.
    Zaletybrak
    Wady- Długi okres oczekiwania przy awariach
    - "Gubienie się" połączenia co najmniej 5 razy dziennie
    - Nieuwzgl. reklamacji przy np. braku internetu przez (!) kwartał
    - Ciągłe telefony z "ofertami", nawet w syt. gdy internet nie działa w danej chwili...
    3 lata, zostałem przeniesiony z "tele2" po fuzji.
  • ~xxx / 2014-09-02 15:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Koszmarna jakość: przerywanie, "kosmiczny ping", nagły spadek prędkości który "kompetentne inaczej" panienki z infolinii tłumaczyły "moim dobrem" (prędkość nie wróciła już do dawnej formy do dnia rozw. umowy).
    ZaletyW 2012 roku cena.
    WadyWszystko inne.
    Wrzesień 2012-wrzesień 2014, miesięczny abonament za 20 mb razem z telefonem, niecałe 110 zł
  • ~Zawiedziona / 2016-02-15 21:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Internetia to SKANDAL! Zanikanie sygnału kablówki i Internetu, ciągłe STOPKLATKI, całkowite przerywanie nadawania telewizji. Moja irytacja sięga zenitu. ODRADZAM w Szczecinie.
  • ~zawiedziony / 2010-01-24 09:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Widzie ze najważniejsze w du.. wejść bez wazeliny lub być pracownikiem Neti bo inaczej nie mogę nazwać tego co tu pisze Happy go lucky ,ja telefon z Neti mam kilka lat i do tel. nie mam zarzutów faktycznie działa dobrze. Usługę Internetu mam około 4 lat i z przykrością muszę stwierdzić ze działa BARDZO BARDZO ŹLE .
    Transfer tylko w nocy jest taki jak w umowie a wartości pingu w dzień są w granicach 300 i nic tu do rzeczy nie ma konfiguracja routera jak to wielce mądry Happy go lucky napisał .
    Zaletybrak
    Wadydziała po prostu słabo
    4 lata
  • ~Zawiedziony / 2022-04-10 07:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Mamy niedzielę 7.50 zaczęło się zrywanie sygnału dla przypomnienia :czwartek,piątek,sobota też.
    ZaletyBrak
    WadyOd a do z
    MiejscowośćZgorzelec
  • ~Zawiedziony / 2022-06-15 18:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Zaczyna się 4 dni wolnego i netia od 18.32 też ma wolne brak sygnału.
    ZaletyBrak
    WadyOd a do z
    MiejscowośćZgorzelec
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4523
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306