Każdej osobie która jest zainteresowana internetem od NETIA mówie NIE !!! Ludzie, nie dość ze ciągle są problemy technicznie, niema internetu to usuwanie awarii trwa minimum tydzień!!! Ja się pytam, CO TO KU*** MA BYĆ , ja rozumiem raz, dwa ok no może trzy razy usterka/awaria ale co dwa, trzy tygodnie jest to samo a serwis?? JA SIĘ PYTAM CO TO ZA SERWIS KTÓRY NAPRAWIA USTERKĘ PRZEZ TYDZIEŃ CZASU?? BEZ JAJ! CZŁOWIEK PŁACI ZA COŚ CZEGO NIEMA a gdy zadaje pytanie na infolinii kiedy usterka zostanie naprawiana, słyszy "trzeba czekać" i tak czeka ku*** tydzien minimum bez internetu......
ZaletyNIEMA ZALET
WadyCIĄGŁE AWARIE, BRAK INTERENTU
ROK
~Popik / 2011-11-17 19:16
Ocena: 1.25 / 5
Tałatajstwo,kantowanie i nie kompetencja pracowników Neti.To chyba wszystko czym może pochwalić się ta firma.Na przydłużenie umowy zaoferowali 6 Mb,a nie dostałem ani jednego, chyba że to tak szybko działa iż komputery za tym nie nadążają.Obsługa klienta-jest ale tylko dopóki rozmawiasz,a po rozłączeniu po prostu nie istniejesz,mają wszystko gdzieś,martw się sam. Nieważne,działa nie działa ale masz płacić a straszenie opłatami to też im dobrze wychodzi. Obsługa klienta to jest zbiór największej bandy niekompetentnych j....... jaki istnieje w Polsce,zaczynając od konsultanta a kończąc na kierownikach.Po pięciu rozmowach telefonicznych i tłumaczeniu konsultantom iż usługa nie działa i dwóch miesiącach czekania-cisza nikt nic nie wie a dyrektor ds reklamacji twierdzi że nie była zgłoszona awaria. Nie polecam nikomu tej firmy bo na razie jest z czego wybrać,lepiej zapłacić 5zł więcej i być traktowanym jak klient a nie jak maszynka do wpłacania pieniędzy,bo tam tylko o to chodzi.
ZaletyPrawie żadnych
26 miesięcy
~Przemek / 2016-06-29 14:36
Ocena: 1.25 / 5
prawie dwa lata się z nimi urzekam. Nie potrafią dać mi obiecanych 20MB/sek. Płacę zbyt wiele za to co dostaję. same awarie i problemy.
19 m-cy
~Rafael / 2015-03-25 00:12
Ocena: 1.25 / 5
żenada i nic więcej
Zaletybrak
Wadynajniższa prędkość z oferowanych
~Robert / 2022-02-12 20:37
Ocena: 1.25 / 5
Ogólnie tragedia od dwóch lat ciągle problemy z tv.Ciaglę się zacina przerywa w weekend to już w ogóle nie idzie nic oglądać A cena w porównaniu do konkurencji wysoka.Nie polecam nie mogę się doczekać końca umowy żeby zmienić operatora.
MiejscowośćŚwiebodzice
~Ryszard / 2018-05-24 18:47
Ocena: 1.25 / 5
Proszę unikajcie tej firmy złożyłam w Salonie Netii w Rybniku rezygnację z ich usług.W biurze osługi klienta poinformowano mnie że rezygnacja wpłynęła równy miesiąć pojej złożeniu czyli okres wypowiedzenia przedłużył mi się o miesiąc.Pani poinformowała mnie że salony Neti działają na takich samych zasadach jak Żabki.i oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności.Szkoda tylko że pan w salonie Netii ma dostęp do wszystkich naszych danych łącznie z numerem telefonu a za nic nie ponosi odpowiedzialności co jest kompletną bzdurą zamierzam nagłośnić tą sprawę bo to jest jakiś absurd
Zalety*****
WadyObsługa klienta *****
MiejscowośćRybnik
~Ryuukami / 2015-08-26 22:12
Ocena: 1.25 / 5
Jestem osobą stosunkowo młodą, przez co korzystam z Internetu bardzo często. Niestety dostęp do niego w Netii jest coraz gorszy. Katastrofa. Router dostarczony przez tą firmę często się przegrzewa wymaga średnio cotygodniowych restartów(ostatnio stały się częstsze). W umowie jest prędkość do ograniczenia łącza ale nie mniej niż 20 Mb/s. Ta jednak ostatnio sięga nawet 4 Mb/s, czyli około 0.5 MB na sekundę pobierania plików. Pingi do serwerów w mojej miejscowości(Lublin) wynoszą często ponad 600ms a powinny być poniżej 40ms. Różnica diametralna. Jako że jestem graczem internetowym potrzebuję stabilnego łącza, ale Netia trzęsie nim jak sznurek na wietrze podczas burzy. Jeżeli bym miał polecić komukolwiek Netię to musiałbym tą osobę okłamać.
Szkoda, bo jeszcze pół roku temu było wszystko pięknie.
ZaletyTanio
WadyWszystko inne
5
~Samarytanin / 2022-11-16 00:59
Ocena: 1.25 / 5
Internet średnio 2 razy w tyg nie działa , a o telewizji szkoda gadać zacinający się obraz, wyłączają programy które się ma w pakiecie kto itd. Nawet wrogowi bym nie polecił
ZaletyBrak
WadyTragiczny internet , a telewizja niewiele lepiej działa.
MiejscowośćŁódź
~Seba / 2012-04-19 09:50
Ocena: 1.25 / 5
Netia nie informuję iż do pakietu ma się płatne dodatkowe usługi jak HBO ( przysyłają tobie sms z dostępem do tej usługi i nigdzie nie informuję że jest to usługa płatna po niby darmowym okresie , jak przegapisz to bulisz ) Następnie bezpieczny internet tak samo jeżeli nie wyłączysz sam tej usługi np. przez infolinie to również bulisz . Cena na początku zadowalająca lecz jak przegapisz powyższe dodatkowe usługi to nie jest ciekawie . Nie informuję przez telefon że jeżeli będziesz chciał zrezygnować z ich usług to zapłacisz karę za hot spot 300 zł plus linia telefoniczna 150 zł a przy rozmowie telefonicznej nic nie informuję o tych kosztach tylko że umowa jest na czas nieokreślony i można ją rozwiązać z miesięcznym okresem wypowiedzenia . Nie miałem internetu przez 2 dni ponieważ twierdzili że jest to z przyczyn tpsy a mieli na to żeby się przygotować 3 miesiące !!!. Pilnujcie FV jakie wam przysyłają ponieważ mi się zdarzyło iż naliczyli mi za połączenia telefoniczne które powinny być w cenie i nie potrafili tego wyjaśnić . Bardzo żałuję że zmieniłem z TP S.A. na netię nikomu nie polecam ich usług .
Zaletyżadne
Wadywszystko, usługa , zgłaszanie reklamacji , itp.
2 miesiące płacę razem z telefonem 98 zł
~Sebastian / 2021-05-19 02:07
Ocena: 1.25 / 5
Jeśli ktoś chce mieć wiele nieprzyjemnych przygód z dostawcą internetu z całego serca polecam Netię. Przez pierwszy rok gdy byłem nowym klientem nie było żadnego problemu. Od dłuższego czasu borykam się z podwyższonym pingiem, notorycznymi przerwami w dostawie internetu gdy go najbardziej potrzebuję i zmniejszoną prędkością pobierania. Ponadto muszę powiedzieć, że opłaty są wyższe niż w umowie. Posiadam również pakiet telefoniczny. bardzo częste telefony od firmy – “Drogi kliencie twój limit miesięczny został wykorzystany w 80 lub w 100%” – i tak na przemian często 6 razy dziennie. Najwyraźniej sami nie wiedzą ile klient wykorzystał i wolą poinformować o takim lub takim wykorzystaniu parę razy. Najlepsze jest to, że w umowie nie ma jakiegokolwiek zapisku odnośnie limitu. Nie polecam dostawca kpi z klienta, konsultanci są niekompetentni. Na linie obsługi bardzo ciężko dodzwonić bo zawsze otrzymuję informację “drogi kliencie niestety czas oczekiwania jest wydłużony, wszyscy konsultanci prowadzą rozmowy”. Czasem się zastanawiam ilu konsultantów posiadacie bo wszystko idzie tak mozolnie jakby było ich 5 na cały kraj. Kilka razy przyjeżdżała do mnie pomoc techniczna, naprawione na parę dni. Najśmieszniejszym wytłumaczeniem braków w dostawie internetu było “Posiada pan stary model routera”. Miało być to moją winą ponieważ Netia twierdziła iż nowy router otrzymałem, wszystko na to wskazywało z ich umów. Po twardych negocjacjach firma przysłała nowy router a stary kazała odesłać. Przerwy w dostawie nadal zdarzają się nadal bardzo często. Jeszcze raz nie polecam!!!
MiejscowośćNisko
~Sheeshku / 2022-01-04 18:27
Ocena: 1.25 / 5
Internet często przerywa, podczas włączonego TV na internecie stacjonarnym ping skaczący od 40 do nawet 15k. Przerwy w dostawie, brak stabilności łącza. Gdy zadzwoniłem z zapytaniem odnośnie podłączenia światłowodu, konsultant stwierdził że zbyt mało osób na mojej ulicy korzysta z Netii, i nie jest to dla nich opłacalne.
W najbliższym czasie rezygnuje, szczerze nie polecam
ZaletyDo pewnego czasu dobra obsługa
WadyBrak stabilności internetu, wysoki skaczący ping, słaby download oraz brak wsparcia ze strony BOK
MiejscowośćTrzebinia
~slan1975 / 2017-03-14 18:31
Ocena: 1.25 / 5
Telefon komórkowy w Netii. Nieporozumienie!!! Omijać szerokim łukiem!. Internet to porażka - wolniejszego chyba nie ma??? Na swoim koncie online nic się nie da samodzielnie zrobić - typu wył./wł. pocztę gł. lub jakiejś inne usługi!. Bałagan, niekompetencja - po prostu Netia = seria nieszczęść. Do tego oszukano mnie włączając mi do rachunku tymczasowy nr, którego nie chciałem i z którego w ogóle nie skorzystałem, gdyż nawet nie wiedziałem o jego istnieniu równolegle z przenoszonym - pobierając za niego abonament. Kpina! oszustwo!!! Podpisałem umowę na 15 mies. :-( Na pewno jej nie przedłużę.
ZaletyBRAK!!!
WadyW zasadzie same WADY!
~slawek / 2016-01-22 15:56
Ocena: 1.25 / 5
Podpisałem umowę fakt mój błąd nie czytając ,ale nagrałem rozmowę jak dzwoniła pani z neti i na temat ceny miałem płacić 59 zeta plus 100 zeta kaucji i 258 jednorazowo za użytkowanie lini.Teraz się okazało że muszę dodatkowo płacić jesczę 30 zeta co miesiąc za używanie lini tp,a gdy rozmawiałem z konsultantem nie było o tym mowy notabene nagrałem całą naszą rozmowe.Net miał być 20 mb jest mniejszy po moich telefonach nic nie zrobiono z tym
Zaletyżadne
Wadyod groma
miesiąc
~Slawomir / 2022-05-29 21:26
Ocena: 1.25 / 5
Sygnal tv dostarczany przez Netia jest bardzo zły.
Operator nie reaguje na monety ws. Usunięcia usterki.
MiejscowośćWarszawa
~Smutny Klient / 2015-07-11 21:57
Ocena: 1.25 / 5
4 lata byłem BARDZO zadowolony z internetu. Naglę zaczęły się awarie... 12 dni brak internetu, 20 razy dzwoniłem na infolinie zgłaszać problem. Informowali mnie, że technik przyjdzie i wszystko naprawi. Do tej pory go nie zobaczyłem. Parę dni po zgłoszeniu awarii dostaję sms-y o naprawieniu usterki. po 2 dniach z powrotem to samo. Już nie mam siły do nich dzwonić i zgłaszać cały czas problemu z internetem.
ZaletyKiedyś zalety były, teraz już nie ma żadnych
WadyPrzerwy w dostępie internetu, całkowity brak, wysoka cena.
4 lata
~smutny marian / 2011-01-10 19:09
Ocena: 1.25 / 5
Od tygodnia mam zaszczyt rozkoszować się internetem z netii 4Mbs na łączach TP. Już nie mam zdrowia. W porywach jest 2Mbs i co parę minut się rozłącza. Badziewie na max.
Zaletybłąd 680 brak sygnału wybierania
WadyNerwica
9 dni i już mam dość
~spasiblegnunm / 2011-07-07 17:01
Ocena: 1.25 / 5
Netia oszukuje klientów naciągając na żywca na internet mobilny 2g, 3g, 4g obiecując super zasięg na 90 % pow. kraju. Sieć jest nie dostępna na większości terenu polski. Tylko wielkie miasta. NIE DAJCIE SIĘ NABRA Ć
~stary / 2015-04-03 12:49
Ocena: 1.25 / 5
Zamówiłem internet w Netii dropss. Potwierdzałem z konsultantem przed zamówieniem umowy dwukrotnie termin podłączenia - oświadczył, że około tygodnia będę musiał czekać na przyłącz (aktywację łączą) po zakończeniu umowy z poprzednim operatorem. Jak można się domyślić minęły trzy tygodnie i nie otrzymałem nawet informacji, kiedy łączę będzie aktywowane. Nie polecam - operator wprowadza w błąd klientów żeby tylko podpisali umowę. Po analizie artykułu z przed ponad pół roku: antyweb.pl/chce-odejsc-z-netii-zanim-jeszcze-zostalem-jej-klientem można stwierdzić, że nic w tej kwestii nie robi i działa w pełni świadomie w celu wprowadzenia w błąd nowego klienta.
~Stick / 2018-03-15 19:32
Ocena: 1.25 / 5
kiepski internet - co chwilę kombinują na łączach telefon stacjonarny drogi i mało kyo może się do ciebie dodzwonić wysokie ceny a najlepiej to ze zgłaszaniem awarii: czekasz na połączenie 50 w kolejce po 40 minutach wreszcie odbierają i przyjmują awarię a potem rachunek za zgłoszenie awarii 50 zł!!!!!!!!! Tak - tak działa Netia - specjalnie mało operatorów i specjalne ceny usługi
Zaletyciekawe jakie
Wadyopisane wyżej. Internet nigdy nie jest internetem szybkim tylko z czasów komuny.
MiejscowośćKłodzko
~SucharPaker / 2023-01-23 11:19
Ocena: 1.25 / 5
Zamówiłem usługę i podpisałem umowę, mija okres wypowiedzenia a z ich strony zero kontaktu. Dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się, że dzień po podpisaniu umowy był komunikat, że najszybciej za miesiąc będą mogli podłączyć dom ale nikt nie skontaktował się do mnie w tej sprawie... Jakbym sam nie zadzwonił na infolinię to niczego bym się nie dowiedział. Serdecznie nie polecam