Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2016-12-24 13:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy jaki miałem. Mam plan Max20 z telewizją. W realu mam między 9,5-11 a po włączeniu TV spada do 3 !!! Podczas wysyłania np maila wyłącza się obraz w TV. Dział techniczny poinformował mnie że internet nie może być szybszy, bo jestem połączony linią telefoniczną która ma przepustowość 13Mbit i do tego jestem podłączony 2 kilometry od miejsca zamieszkania a co za tym idzie ping jest w granicach 90 !!! Dział reklamacji odpisał na zgłoszenie że mogę zrezygnować z TV ale z internetu już nie bo wg. nich mam 12Mbit a plan jest do 20Mbit czyli jest ok. Ostatnio wysyłając film na Youtube który miał 3,5GB, zajęło mi to 23 godziny i przez ten czas nie używałem komputera i miałem wyłączony telewizor, kolejny film 3,5GB wysłałem udostępniając internet z telefonu i zajęło to około 2,5 godziny. Na chwile obecną po zmierzeniu netu mam 10,7 pobieranie, 0,6 wysyłanie i ping 82. Średniowiecze internetu
  • ~Paweł / 2022-09-04 14:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Zgłoszenie awarii to jazda dla ciepliwych. Gdy się chcesz dodzwonić przygotuj się na wybieranie klawiszowe i około 1h wiszenia na telefonie w oczekiwaniu na połączenie z konsultantem bo wszyscy są zajęci. Ale w końcu sukces - masz połączenie! Pani miłym głosem informuje Cie, ze juz już łączy Cie z odpowiednim Działem i... Zaczyna się wszystko od nowa:słuchanie muzyczki, wybieranie klawiszowe, odsłuchiwanie RODO i... Tak kolejna Pani łączy Cie z kolejna osoba!
    Generalnie nie da się, zapomnij o zgłoszeniu awarii telefonicznie.
    No więc OK - korzystasz z netia-online i zgłaszasz sprawę.
    Otrzymujesz komunikat, że się z Tobą skontaktują w przeciągu 48h. Ale do cierpliwych należy świat i... Otrzymujesz prosbe o dokładniejsze wyjaśnienie natury awarii wraz z informacją, że może weź parę razy wyłącz i włącz router.
    No to piszesz, że to zrobiłeś i niestety straszne zaskoczenie ale to nie pomogło. Wysyłasz i... TAK - Skontaktują się w ciągu 48h!
    Jak ktoś ma nature sadomasochistyczna to firma Netia jest goda polecenia.
    ZaletyDla sadomasohistow jak znalazł!
    WadyWłaściwie nie ma żadnych poza tym, że nie działa.
    MiejscowośćLublin
  • ~pawlo920 / 2015-07-03 18:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Netia... poprostu kpina.
    Internet niby do 20 BM i jest oczywiscie 10-15mb. bardzo czesto jest tak ze upload szaleje 0.01 z porywami do 0.12.
    Ciągle jakieś awarie typu godzina 15 i niema internetu do rana i tak prawie tydzien z rzedu. Ogołem nie polecam ludziom ktorzy szanuja swoje nerwy. Gdyby sie dało ocena byla by bliska 0 no ale coz...
    Zaletyich najwieksza zaleta jest mozliwość ro****ania ich routera na scianie.
    Wadyrouterem trzeba pare razy strzelić w sciane zamin sie rozpadnie
    za dluuuugo i za drogo
  • ~PIotr / 2022-01-14 14:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Chcą 40 zł/miesiąc za 4 Mb/s na uszkodzonym kablu miedzianym z umową na 2 lata !! Nie chcą podłaczyć światłowodu do węzła światłowoowego odległego o 200 m , drugi jest w odleglości 500 metrów - kłamią w zywe oczy że nie mają węzłów światłowodowych w okolicy. Do UKE przekazują nieprawdziwe informacje o swojej infrastrukturze - a abonentom wmawiają że te informaje są tajne i zastrzeżone przez firmę Netia !! W odpowiedzi na reklamację odpisują lakonicznie że nie mogą aktywować usługi pod danym adresem bez najmniejszego wyjaśnienia z jakiego powodu. Ceny za swoje usługi biorą chyba z kosmosu 40 zł za 4 Mb/s na miesiąc. Cena, jakość i parametry takiej usługi katastrofalne. Nie polecam.
    ZaletyŻadne
    WadyCena, parametry, obsługa klienta
    MiejscowośćWieliczka
  • ~Polak / 2014-09-13 17:37
    Ocena: 1.25 / 5
    Każdej osobie która jest zainteresowana internetem od NETIA mówie NIE !!! Ludzie, nie dość ze ciągle są problemy technicznie, niema internetu to usuwanie awarii trwa minimum tydzień!!! Ja się pytam, CO TO KU*** MA BYĆ , ja rozumiem raz, dwa ok no może trzy razy usterka/awaria ale co dwa, trzy tygodnie jest to samo a serwis?? JA SIĘ PYTAM CO TO ZA SERWIS KTÓRY NAPRAWIA USTERKĘ PRZEZ TYDZIEŃ CZASU?? BEZ JAJ! CZŁOWIEK PŁACI ZA COŚ CZEGO NIEMA a gdy zadaje pytanie na infolinii kiedy usterka zostanie naprawiana, słyszy "trzeba czekać" i tak czeka ku*** tydzien minimum bez internetu......
    ZaletyNIEMA ZALET
    WadyCIĄGŁE AWARIE, BRAK INTERENTU
    ROK
  • ~Popik / 2011-11-17 19:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Tałatajstwo,kantowanie i nie kompetencja pracowników Neti.To chyba wszystko czym może pochwalić się ta firma.Na przydłużenie umowy zaoferowali 6 Mb,a nie dostałem ani jednego, chyba że to tak szybko działa iż komputery za tym nie nadążają.Obsługa klienta-jest ale tylko dopóki rozmawiasz,a po rozłączeniu po prostu nie istniejesz,mają wszystko gdzieś,martw się sam.
    Nieważne,działa nie działa ale masz płacić a straszenie opłatami to też im dobrze wychodzi.
    Obsługa klienta to jest zbiór największej bandy niekompetentnych j....... jaki istnieje w Polsce,zaczynając od konsultanta a kończąc na kierownikach.Po pięciu rozmowach telefonicznych i tłumaczeniu konsultantom iż usługa nie działa i dwóch miesiącach czekania-cisza nikt nic nie wie a dyrektor ds reklamacji twierdzi że nie była zgłoszona awaria.
    Nie polecam nikomu tej firmy bo na razie jest z czego wybrać,lepiej zapłacić 5zł więcej i być traktowanym jak klient a nie jak maszynka do wpłacania pieniędzy,bo tam tylko o to chodzi.
    ZaletyPrawie żadnych
    26 miesięcy
  • ~Przemek / 2016-06-29 14:36
    Ocena: 1.25 / 5
    prawie dwa lata się z nimi urzekam. Nie potrafią dać mi obiecanych 20MB/sek. Płacę zbyt wiele za to co dostaję. same awarie i problemy.
    19 m-cy
  • ~Rafael / 2015-03-25 00:12
    Ocena: 1.25 / 5
    żenada i nic więcej
    Zaletybrak
    Wadynajniższa prędkość z oferowanych
  • ~Robert / 2022-02-12 20:37
    Ocena: 1.25 / 5
    Ogólnie tragedia od dwóch lat ciągle problemy z tv.Ciaglę się zacina przerywa w weekend to już w ogóle nie idzie nic oglądać A cena w porównaniu do konkurencji wysoka.Nie polecam nie mogę się doczekać końca umowy żeby zmienić operatora.
    MiejscowośćŚwiebodzice
  • ~Ryszard / 2018-05-24 18:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Proszę unikajcie tej firmy złożyłam w Salonie Netii w Rybniku rezygnację z ich usług.W biurze osługi klienta poinformowano mnie że rezygnacja wpłynęła równy miesiąć pojej złożeniu czyli okres wypowiedzenia przedłużył mi się o miesiąc.Pani poinformowała mnie że salony Neti działają na takich samych zasadach jak Żabki.i oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności.Szkoda tylko że pan w salonie Netii ma dostęp do wszystkich naszych danych łącznie z numerem telefonu a za nic nie ponosi odpowiedzialności co jest kompletną bzdurą zamierzam nagłośnić tą sprawę bo to jest jakiś absurd
    Zalety*****
    WadyObsługa klienta *****
    MiejscowośćRybnik
  • ~Ryuukami / 2015-08-26 22:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem osobą stosunkowo młodą, przez co korzystam z Internetu bardzo często. Niestety dostęp do niego w Netii jest coraz gorszy. Katastrofa. Router dostarczony przez tą firmę często się przegrzewa wymaga średnio cotygodniowych restartów(ostatnio stały się częstsze). W umowie jest prędkość do ograniczenia łącza ale nie mniej niż 20 Mb/s. Ta jednak ostatnio sięga nawet 4 Mb/s, czyli około 0.5 MB na sekundę pobierania plików. Pingi do serwerów w mojej miejscowości(Lublin) wynoszą często ponad 600ms a powinny być poniżej 40ms. Różnica diametralna.
    Jako że jestem graczem internetowym potrzebuję stabilnego łącza, ale Netia trzęsie nim jak sznurek na wietrze podczas burzy. Jeżeli bym miał polecić komukolwiek Netię to musiałbym tą osobę okłamać.

    Szkoda, bo jeszcze pół roku temu było wszystko pięknie.
    ZaletyTanio
    WadyWszystko inne
    5
  • ~Samarytanin / 2022-11-16 00:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet średnio 2 razy w tyg nie działa , a o telewizji szkoda gadać zacinający się obraz, wyłączają programy które się ma w pakiecie kto itd. Nawet wrogowi bym nie polecił
    ZaletyBrak
    WadyTragiczny internet , a telewizja niewiele lepiej działa.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Seba / 2012-04-19 09:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Netia nie informuję iż do pakietu ma się płatne dodatkowe usługi jak HBO ( przysyłają tobie sms z dostępem do tej usługi i nigdzie nie informuję że jest to usługa płatna po niby darmowym okresie , jak przegapisz to bulisz ) Następnie bezpieczny internet tak samo jeżeli nie wyłączysz sam tej usługi np. przez infolinie to również bulisz . Cena na początku zadowalająca lecz jak przegapisz powyższe dodatkowe usługi to nie jest ciekawie . Nie informuję przez telefon że jeżeli będziesz chciał zrezygnować z ich usług to zapłacisz karę za hot spot 300 zł plus linia telefoniczna 150 zł a przy rozmowie telefonicznej nic nie informuję o tych kosztach tylko że umowa jest na czas nieokreślony i można ją rozwiązać z miesięcznym okresem wypowiedzenia . Nie miałem internetu przez 2 dni ponieważ twierdzili że jest to z przyczyn tpsy a mieli na to żeby się przygotować 3 miesiące !!!. Pilnujcie FV jakie wam przysyłają ponieważ mi się zdarzyło iż naliczyli mi za połączenia telefoniczne które powinny być w cenie i nie potrafili tego wyjaśnić . Bardzo żałuję że zmieniłem z TP S.A. na netię nikomu nie polecam ich usług .
    Zaletyżadne
    Wadywszystko, usługa , zgłaszanie reklamacji , itp.
    2 miesiące płacę razem z telefonem 98 zł
  • ~Sebastian / 2021-05-19 02:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Jeśli ktoś chce mieć wiele nieprzyjemnych przygód z dostawcą internetu z całego serca polecam Netię. Przez pierwszy rok gdy byłem nowym klientem nie było żadnego problemu. Od dłuższego czasu borykam się z podwyższonym pingiem, notorycznymi przerwami w dostawie internetu gdy go najbardziej potrzebuję i zmniejszoną prędkością pobierania. Ponadto muszę powiedzieć, że opłaty są wyższe niż w umowie. Posiadam również pakiet telefoniczny. bardzo częste telefony od firmy – “Drogi kliencie twój limit miesięczny został wykorzystany w 80 lub w 100%” – i tak na przemian często 6 razy dziennie. Najwyraźniej sami nie wiedzą ile klient wykorzystał i wolą poinformować o takim lub takim wykorzystaniu parę razy. Najlepsze jest to, że w umowie nie ma jakiegokolwiek zapisku odnośnie limitu. Nie polecam dostawca kpi z klienta, konsultanci są niekompetentni. Na linie obsługi bardzo ciężko dodzwonić bo zawsze otrzymuję informację “drogi kliencie niestety czas oczekiwania jest wydłużony, wszyscy konsultanci prowadzą rozmowy”. Czasem się zastanawiam ilu konsultantów posiadacie bo wszystko idzie tak mozolnie jakby było ich 5 na cały kraj. Kilka razy przyjeżdżała do mnie pomoc techniczna, naprawione na parę dni. Najśmieszniejszym wytłumaczeniem braków w dostawie internetu było “Posiada pan stary model routera”. Miało być to moją winą ponieważ Netia twierdziła iż nowy router otrzymałem, wszystko na to wskazywało z ich umów. Po twardych negocjacjach firma przysłała nowy router a stary kazała odesłać. Przerwy w dostawie nadal zdarzają się nadal bardzo często. Jeszcze raz nie polecam!!!
    MiejscowośćNisko
  • ~Sheeshku / 2022-01-04 18:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet często przerywa, podczas włączonego TV na internecie stacjonarnym ping skaczący od 40 do nawet 15k. Przerwy w dostawie, brak stabilności łącza. Gdy zadzwoniłem z zapytaniem odnośnie podłączenia światłowodu, konsultant stwierdził że zbyt mało osób na mojej ulicy korzysta z Netii, i nie jest to dla nich opłacalne.
    W najbliższym czasie rezygnuje, szczerze nie polecam
    ZaletyDo pewnego czasu dobra obsługa
    WadyBrak stabilności internetu, wysoki skaczący ping, słaby download oraz brak wsparcia ze strony BOK
    MiejscowośćTrzebinia
  • ~slan1975 / 2017-03-14 18:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Telefon komórkowy w Netii. Nieporozumienie!!! Omijać szerokim łukiem!. Internet to porażka - wolniejszego chyba nie ma??? Na swoim koncie online nic się nie da samodzielnie zrobić - typu wył./wł. pocztę gł. lub jakiejś inne usługi!. Bałagan, niekompetencja - po prostu Netia = seria nieszczęść. Do tego oszukano mnie włączając mi do rachunku tymczasowy nr, którego nie chciałem i z którego w ogóle nie skorzystałem, gdyż nawet nie wiedziałem o jego istnieniu równolegle z przenoszonym - pobierając za niego abonament. Kpina! oszustwo!!! Podpisałem umowę na 15 mies. :-( Na pewno jej nie przedłużę.
    ZaletyBRAK!!!
    WadyW zasadzie same WADY!
  • ~slawek / 2016-01-22 15:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Podpisałem umowę fakt mój błąd nie czytając ,ale nagrałem rozmowę jak dzwoniła pani z neti i na temat ceny miałem płacić 59 zeta plus 100 zeta kaucji i 258 jednorazowo za użytkowanie lini.Teraz się okazało że muszę dodatkowo płacić jesczę 30 zeta co miesiąc za używanie lini tp,a gdy rozmawiałem z konsultantem nie było o tym mowy notabene nagrałem całą naszą rozmowe.Net miał być 20 mb jest mniejszy po moich telefonach nic nie zrobiono z tym
    Zaletyżadne
    Wadyod groma
    miesiąc
  • ~Slawomir / 2022-05-29 21:26
    Ocena: 1.25 / 5
    Sygnal tv dostarczany przez Netia jest bardzo zły.
    Operator nie reaguje na monety ws. Usunięcia usterki.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Smutny Klient / 2015-07-11 21:57
    Ocena: 1.25 / 5
    4 lata byłem BARDZO zadowolony z internetu. Naglę zaczęły się awarie... 12 dni brak internetu, 20 razy dzwoniłem na infolinie zgłaszać problem. Informowali mnie, że technik przyjdzie i wszystko naprawi. Do tej pory go nie zobaczyłem. Parę dni po zgłoszeniu awarii dostaję sms-y o naprawieniu usterki. po 2 dniach z powrotem to samo. Już nie mam siły do nich dzwonić i zgłaszać cały czas problemu z internetem.
    ZaletyKiedyś zalety były, teraz już nie ma żadnych
    WadyPrzerwy w dostępie internetu, całkowity brak, wysoka cena.
    4 lata
  • ~smutny marian / 2011-01-10 19:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Od tygodnia mam zaszczyt rozkoszować się internetem z netii 4Mbs na łączach TP. Już nie mam zdrowia. W porywach jest 2Mbs i co parę minut się rozłącza. Badziewie na max.
    Zaletybłąd 680 brak sygnału wybierania
    WadyNerwica
    9 dni i już mam dość
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4523
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4726
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306