Wadybeznadziejny kontakt z klientem przy załatwianiu umowy i jej realizacji, nie mówienie wszystkiego (albo zupełnie coś innego niż jest faktycznie) przez infolinię
strona 83 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- nastepna »
-
~mania / 2012-12-15 12:32
absolutnie NIE POLECAM Netii! niby internet chodzi dobrze, ale tyle nerwów co miałam przez tą firmę to nie jest warta tego. od podpisania umowy łaskawie ktoś się mną zainteresował żeby podłączyć internet po miesiącu czasu. Wydzwaniałam co chwilę i ciągle obiecywali że już ktoś "jutro" przyjdzie... to szedł tak miesiąc. I jeszcze informowanie klienta coś im nie wychodzi- np. że pierwszy rachunek jest podwójny za wykorzystany miesiąc i już przyszły... A już nie wspomne o dzwonienie na infolinie i z nimi o czymkolwiek rozmawiać- jedno wielkie ściemnianie. -
-
~mar / 2010-11-08 09:31
Jakość neta - tragiczna... w umowie dla nich najważniejszym słowem powinno być przy przepustowości "do". Połączenia niestabilne - za częste zmiany IP i dziwne lagi.
Podpisywanie umowy to był kabaret... W umowie napisali wszystko na odwrót do ustaleń, począwszy od danych personalnych a skończywszy na parametrach zamawianej usługi.
Nie wiem czy mam większy żal do niekompetentnych ludzi pracujących w call center czy traktowania klienta przez tą "firmę". Nie wiem po co się rozmawia z taką osobą w call center - chyba żeby zabić czas i zepsuć sobie humor (nic nie mogą i nic nie wiedzą), nie wiem na czym oni się znają.
Mają dobrze obcykane kruczki prawne na swoją korzyść na co trzeba niezmiernie uważać - potrafią to wykorzystać.Zaletycena w porównaniu do innych dostawców, zasięg tzn usługWadywszystko inne co nie zostało wymienione w plusach. -
~Mara / 2012-07-20 15:05
Z Netią jest jak z dawnym Związkiem Radzieckim: wejść można, ale z wyjściem dużo gorzej ... Od 2010r byłem abonentem Netii w zakresie usług telefonicznych i internetowych. Od zeszłego roku zaczęła się psuć jakość połączeń. Oprócz trzasków w trakcie rozmów telefonicznych nastąpiło permanentne zrywanie połączeń internetowych przez połączenia telefoniczne, co wielokrotnie reklamowałem. Wizyta technika i inne starania Netii nie przyniosły niestety żadnej poprawy. Na dłużej sytuacja taka (np. zrywanie łącza w trakcie przelewów bankowych) była trudna do zaakceptowania. Dlatego postanowiliśmy nie przedłużać umowy z Netią i zmienić operatora. No i Netia postanowiła dać nam nauczkę i "tak długo kochać nas, aż my ich pokochamy". Odłączyli możliwość rozmów wychodzących, a przychodzące były! Twierdzili kłamliwie, że łącze oddali do puli TPSA, że już nie przetrzymują linii, a z dotychczasowym numerem to już mogę się pożegnać bo nie mam szans na odzyskanie. TPSA też nie dała rady i nie może mnie właczyć do sieci! Cyrk. Od 1,5 mies. nie mam możliwości telefonowania, a kilkanaście rozmów z Biurem obsługi, Działem Technicznym i Działem Formalno-Finansowym, nic oprócz deklaracji wyjaśnienia sprawy i oklepanych wyuczonych grzecznych formułek nie dało. Na pisemną skargę mają miesiąc i wątpię abym się doczekał czegoś odkrywczego oprócz zdawkowych sformułowań. Ta firma to totalna porażka, bałagan i zbiorowa nieodpowiedzialność. Nawet gdyby mi proponowali swoje usługi za darmo już nigdy do nich nie pójdę. ZaletydziadostwoWadysame2 lata -
~Marcin / 2017-09-13 15:39
Niesamowite problemy z łączem, bardzo często zanika. Prędkość jest zaniżona. Obsługa klienta na poziomie (proszę zresetować router)
Akcje podejmują dopiero gdy przypomnę im o tym, że internet jest moim narzędziem pracy.
Nie polecam, ostatni raz z Netią. Tragedia -
~Marcin / 2018-10-05 15:21
Nie kupujcie obiecują gruszki na wierzbie przed zakupem jaki to wspaniały internet a jak już podpisze z nimi umowę to wychodzi szydlo z worka wolniutki często w ogóle niema zasięgu jednym słowem dramat nie nie nie i jeszcze raz nie nigdy więcej Marcin MiejscowośćPontefract -
~Marek / 2015-07-01 20:31
Ta firma dogorywa. Zero kontaktu. Zamiast 50Mb/s internetu mam 1,5 do 5. Rozmowa nic nie daje. Dostaję głupawe odpowiedzi nie na temat, widać, że przeklejone. Posprzedawać i gdzieś mieć. Zaletybrak3 lata -
~Marek / 2021-07-26 07:30
Z szybkiego internetu zrobiło się zaledwie do 1 Mb. Najczęściej jest do 0,5. Nie da się pracować.
Mamy umowęz nimi od zawsze i jeszcze tak źle nie było jak jest teraz. Nie dbają w ogóle o stałych klientów.
Aby podpisać umowę ( obiecają wszystko ) a później jest kicha. Miałem zerwać umowę to poprawili mi na chwilę parametry i jak została umowa przedłużona to po jakości.
Koniec więcej nie dam się oszukać. To ostatnia umowa.ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćMełgiew -
~Marek84 / 2017-07-10 05:26
Do konca ubiegłego roku nie było problemów. Od stycznia ciągle jakieś awarie. Wywala internet, nie ma dostępu przez kilka godzin lub dni. Obecnie od soboty znów jestem bez Internetu. Obsługa klienta to jakiś żart. Czeka się 20 min aż ktoś łaskawie odbierze telefon. Oczywiście wg doradców wszystko jest w porządku, a ich pomoc głównie skupia sie na restarcie routera i komputera. Umowę niestety mam jeszcze do sierpnia przyszłego roku. Za żadne skarby jej nie przedłuże. -
-
~mario / 2010-06-25 14:49
Podpisałem umowę na 2M bo taka była możliwość łącza. Co się okazało po roku i wielu awariach, że
transfer danych jest na poziomie 512 kb/s w porywach do 1M i takie same informacje uzyskałem od
TP bo to po ich łączach. Przez rok płaciłem za coś czego fizyczni nie mogli zrealizować. Po złożeniu reklamacji zostałem całkowicie olany z wymijającą odpowiedzią. Złożyłem odwołanie zobaczymy co będzie.
Do wszystkich:
Bez problemu można sprawdzić prędkość po zainstalowaniu internetu nawet z konsultantem w neti
i trzeba to robić bo się okaże że płacicie za coś czego nie ma MARIO.ZaletyTo zawsze stałe łączeWadyU mnie jest fatalnie taka liniaOd 1 roku -
~Mariusz / 2012-12-06 07:36
ZERO ODPOWIEDZIALNOŚCI CD. Dwie godziny po wizycie techników kolejny telefon do netii. Konsultant już był zorientowany i pyta: A CZEGO PAN OD NAS OCZEKUJE? Odpowiadam więc, że skoro nie ma fizycznej możliwości na 20 mega ani na 10 mega to niech będzie 6 mega tylko za odpowiednią opłatą. Nie ma sprawy 14 zł mniej i OK. Ale... ale przez miesiąc wrócę do 2 mega (jak do tej pory) a dopiero od następnego okresu rozliczeniowego będzie 6 mega BO TAKIE MAJĄ PROCEDURY. Jeszcze raz dzwoniłem wywodząc gdzie tu sens i logika NIE POMOGŁO! Minął dzień, pogodzony z "betonową" sytuacją słyszę od syna: TATO MAMY SZYBSZY INTERNET. I tak od trzech dni waha się od 4-5 mega. DOBRE I TO. CZYM JEST RÓWNIEŻ TROCHĘ DOBRYCH CHĘCI. Zaletyprzyzwoita cenaWadyPROCEDURY NETII KONTRA KLIENTok. 5 lat -
~Mariusz Z / 2017-07-13 10:05
Jest to jedna z najgorszych firm, przesyłających internet bezprzewodowy. Ciężko tutaj wymienić jakiekolwiek zalety. Można powiedzieć, że jest więcej awarii, wymian itp. niż dni, w których internet się rzeczywiście pojawia. Do tego szybkość nie jest powalająca, a wręcz przeciwnie. Często nie można spokojnie obejrzeć wiadomości, a to nie wymaga świetnego internetu. Nigdy mi się nie zdarzyło, żeby konsultant pomógł cokolwiek naprawić. Awarie często trwają przez kilka dni. Naprawdę, nie polecam. WadySłaby transfer, bardzo częste awarie, brak pomocy ze strony konsultantówKorzystam z Netii dwa lata i mam dość. -
~Marlena / 2013-03-14 20:06
katastrofa czesciej onternet rozlancza niz dziala odradzam kazdemu ja korzystam do konca umowy i uciekam ZaletybrakWadysame1,5 roku 59zl -
~Marta / 2016-03-18 21:19
NAPRAWDĘ NIE POLECAM NIKOMU JEDNO WIELKIE NIEPOROZUMIENIE I WIELKA PORAŻKA . TO CO PROPONUJĄ A TO CO JEST TO FIKCJA A CZAS OCZEKIWANIA NA NAPRAWĘ USTERKI NAWET MIESIĄC TAK DZIAŁA TYLKO NETIA BO JAK DOWIADYWAŁAM SIĘ U ZNAJOMYCH KTÓRZY MAJĄ INNYCH OPERATORÓW TO PRZESTRZEGANY JEST CZAS 48 GODZIN NA USUNIĘCIE AWARII WSZĘDZIE TYLKO NIE W NETII!!!! ZaletyNIE MAWadyMIEJSCA BY ZABRAKŁO ABY WYLICZYĆJESZCZE JAK ISTANIAŁ DIALOG I TU MOGĘ POWIEDZIEĆ DIALOG WRÓĆ -
~Marta / 2020-03-17 16:22
Od czwartku 12.03 brak internetu. Awaria zgloszona, problem mial byc rozwiązany w ciagu 48h. Kilka razy ponownie zgloszone, 'ktos mial przyjsc', do tej pory usterka nie naprawiona. W chwili obecnej kontakt przez infolinie praktycznie niemożliwy. MiejscowośćLublin -
~Mati / 2015-07-31 22:58
Netia dla mnie to tragedia. Od samego początku problemy. Telefon średnio raz w miesiącu, ostatnio codziennie. Na infolini bezczelne, wciskające ciemnotę panienki.
Ostanio prędkość, jak to można nazwać prędkością o,1 Mb/s wiec kolejne telefony do nich i co słyszę że mam się łączyć po kablu bo przez wi-fi to normalne taka prędkość. W końcu płacę za 10Mb/s 60 zł, a maksymalnie zdarzało sie 6, teraz cieszę sie z 3 Na szczęście juz bliski koniec umowyZaletyBrakWadyWyłącznie wady2 lata, 59,9 zł -
~Max / 2015-04-07 10:41
Netia to masakra nie podpisujcie umowy na linii TPSA!!!!
Zmieniłem miejsce zamieszkania i tak naliczyli mi karę bo doszli do wniosku, że nie wiadomo czy musiałem się przeprowadzać??
Złodziejstwo!!! Jak chciałem internet to pięknie obiecywali, jak ja się musiałem przeprowadzić to mnie jeszcze oskubali.ZaletyBrakWadyto że istnieją i okradają pożądnych ludzi7 miesięcy -
-
~MB / 2016-04-04 15:20
Bielsko-Biała. Całkowita porażka, same wady, nie wiem dlaczego tak długo czekałam z wypowiedzeniem umowy. Obsługa klienta traktuje abonenta jak idiotę, net rwie sie co dziennie, słabe urządzenia odbiorcze, co dziennie resetują. Nie polecam, chyba, że ktos lubi dzwinić z awariami każdego dnia. ZaletyBywa czasami.WadyNiska jakość,słaba przepustowość, spora cena, kiepska obsługa.Kilka lat, właśnie zrezygnowałam bo neta po prostu brak a płacę rachunki. -
~Medziu / 2015-08-26 17:56
Netię mam od paru lat. Mam w umowie do 20mb/s niestety w porywach maksymalnie dochodzi do 13-14mb/s. Upload nie przekracza nawet 1mb/s. Ale głownie chodzi o stabilność, a raczej jej brak. Co chwilę mnie rozłącza (jestem dość zapalonym graczem), niemiłosiernie ścina mnie i nie mogę tego naprawić. W dodatku w umowie mam jeszcze telefon stacjonarny, ponieważ nie można kupić samego internetu, dlatego płacimy więcej na cholerę. Co tydzień lub co dwa tygodnie dzwonią i proponują nam ciągle tą samą ofertę pomimo tego że już odmówiliśmy i obecnie nie chcemy nic przedłużać ani nic kupować ponieważ zostały podłączone do mojego domu światłowody i czekam na jakieś oferty. Jedyną zaletą jest to, że jest to jeden z szybszych internetów w okolicy ale cholernie niestabilny. Zaletyprędkość (coraz gorzej)Wadyniestabilny, obsługa klienta itd.Kilka lat -
~MEL / 2015-06-22 08:54
Chciałbym przestrzec klientów Netii. W moim przypadku korzystałem z Internetu i TV przez 5 lat. Jakość pozostawia dużo do życzenia. Sporo awarii, zdarzało się ze po prostu nic nie działało do czasu zgłoszenia do infolinii (a zgłoszenie lub ustalenie czegoś z Netią to nie lada wyczyn). Po 2 latach użytkowania otrzymałem nowy router (stary nie działał i nikt się o niego nie upominał - poszedł na śmieci), a po kolejnych 3 latach zrezygnowałem z usług Netii. Wówczas się zaczęło. Kary i pompowanie kasy, zażądali nawet 300 zł za ten uszkodzony router sprzed kilku lat (nowy w necie widziałem za 30 zł ale wymagają zgodności nr seryjnego). Co robią ze starymi routerami, chyba nie idzie do kolejnego klienta tylko na złom. Uwaga, umowa Netii przewiduje dzierżawę i prawdopodobnie celowo nie upominają się o wymieniany sprzęt, żeby na koniec klient jeszcze zapłacił te 300 zł. Mając tę doświadczenia nie chcę z tą firmą mieć nic wspólnego. Promocje, okazje, a tak naprawdę zapłacicie za wątpliwej jakości usługi dużo więcej niż u innych operatorów. ZaletyFunkcjonalność TV - obsługa internetu, ilość kanałówWadysłaba jakość (przycinanie sie obrazu, powolne działanie) i duża awaryjność5 lat koszt 89 miesiecznie i 1000 zł przy rozwiazaniu umowy -
~Michał / 2014-11-13 11:50
Witam jestem w netii miesiąc, i już od pierwszego tygodnia umowy wyczekuję z utęsknieniem jej końca. Beznadziejny kontakt, kompletne olewanie sprawy oraz gburowatość pracowników to tylko niektóre z cech tej "sieci". Dla przykładu podam pewną sytuację. Nie mam internetu co środę od początku zawarcia umowy i nie pomaga, że dzwonię mówię, że internet za, który bądź co bądź płacę jest mi w tym dniu najbardziej potrzebny. W słuchawce słyszę standardowe "A zresetował pan modem?" i cenne rady w stylu "proszę sprawdzić czy nie wypiął pan kabla i nie włożył go do innego wejścia". Po całej rozmowie słyszę tylko standardowe i oklepane "Pana zgłoszenie zostanie wysłane i potraktowane jako priorytet, na pewno to naprawimy. A ja kończę bez internetu w następną środę. Z racji, że mieszkam w dużym mieście, przy wyborze dostawcy muszę kierować się jego zasięgiem na osiedle na którym mieszkam. Jedyne sieci jakie do mnie docierają to Netia i miejski ineternet, który oferuje radiówkę tylko o prędkości maks 6mb/s. Jak tylko zakończy się umowa od razu przenoszę się do miejskiego, który choć wolniejszy nie może być gorszy, bo od netii to naprawdę nie wiem jaka sieć mogłaby być gorsza. Zachęcam Was do rozważenia zawarcia z nimi umowy, bo patrząc na pozostałe opinie możecie sami stwierdzić jakie netia ma podejście do klienta. Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam Zaletyczasem jest internetWadypopatrzcie na recenzjemiesiąc
strona 83 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- nastepna »