Zostały mi dwa miesiące do końca umowy i na tym koniec z Nietią. Obsługa klientów beznadziejna. Na połączenie z konsultantem trzeba czekać minimum 10 min. Na stronie abonenckiej wiele informacji zamkniętych, a konstrukcja taka by klienta zniechęcić do przeglądania swoich danych. Działa bez zarzutu to wszystko, co jest związane z reklamą firmy i ogłupieniem klienta. Załamanie jakości usług nastąpiło jesienią roku ubiegłego. Wcześniej internet działał dość dobrze. Zauważyłem, że pogorszenie jakości wzrasta wraz z przejściem na usługę o wyższych szybkościach internetu. Moim zdaniem potrzebny jest w umowie gwarancja najniższej wartości szybkości ściągania, wysyłania i najniższego parametru ping.ZaletyNie dostrzegam
WadyOszukiwanie klientów, przez to w moim bloku o 80 lokalach większość korzystała z dialogu, obecnie zostały nieliczne rodziny. Większość przeniosła się do Vectry.
Prawie dwa lata i za 100 zł.