Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ksx / 2023-09-18 21:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Netia - mój już szósty operator i najgorszy z wszystkich sześciu. CODZIENNIE w godzinach 21:00-00:00 problemy i spadek działania, często nawet brak internetu. Nie polecam nikomu tego gówna bo internetem się tego nazwać nie da. W ciągu niecałych dwóch lat nie było internetu na dwa całe weekendy i regularnie codzienne problemy. Nie wspominam nawet o próbie wyłudzenia podpisania kolejnej umowy ze względu na przeniesienie adresu. Stwierdzili że bez przedłużenia umowy oni nie przeniosą mi usług na inny adres. Dopiero po zagrożeniu zgłoszeniem do UOKIKu łaskawie przenieśli mi pod inny adres internet, gdzie wcześniej zarzekali się że nie mogą przenieść usługi bez przedłużania umowy o kolejne dwa lata. NIE NABIERAĆ SIĘ NA TO GÓWNO.
    Zaletynie posiada
    WadyNie da się ich zliczyć. GÓWNO a nie internet.
    MiejscowośćElbląg
  • ~ktoss / 2018-08-18 11:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsze badziewie . zadzwonili do nas z neti za proponowali internet z telewizja za 69 zl niby super pakiety itp . zgodziłem się. po pół roku zamiast 69zl przyszła faktura 105zł. dzwoniłem do konsultantów i powiedzieli ze chyba wprowadzili nas w blad i przepraszają ale do konca umowy musimy płacic . hu.. i złodzieje
    Zaletyzadnych
    Wadykażda możliwa . wprowadzanie klienta w błąd
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Kuba / 2017-04-03 19:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Od kilku tygodni internet ktory powinien miec predkosc 20mb/s ma predkosc od 0.2mb/s do 7-8 maksymalnie, jak telewizja ani zaden inny komputer nie jest uzywany nie jest az tak zle lecz gdy ktores z nich jest wlaczone nie da sie robic nic, filmiki laduja sie bardzo wolno a granie w jakakolwiek gre online w ogole odpada. Zenada, nie polecam.
    3 lata, Włocławek
  • ~Lasic / 2023-05-07 21:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Zgłaszałem parę razy awarie internetu (strasznie rwał) za każdym razem zamykano zgłoszenie bez sprawdzenia czy działa poprawnie wręcz usterka się nasilała. Gdy przestałem płacić odłączyli mi internet i do tej pory nikt się niezainteresowal czemu brak płatności (zawsze płaciłem przed terminem od ponad dwóch lat) TRAGEDIA
    Ps
    Jestem ciekaw jak zapłacę to w jaki sposób dostarczą mi zaległą usługę
    ZaletyBrak
    WadyPo podpisaniu umowy mają nas w du.ie
    MiejscowośćZielona Gora
  • ~Ledowiec / 2022-01-14 20:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Przyjechali do mnie faceci z umową od Netii opowiadali jakie to ona cuda nie potrafi, pobieranie 30mb/s minimum a ostatecznie średnio mam 4mb/s a jak dojdzie do 14 to po chwili wywala internet. Podczas gier, rozmów a nawet głupiego oglądania wywala, złozyliśmy 3 razy prośbę o sprawdzenie sytuacji, raz wymienili router (który oczywiście działał 2 dni) a później urwali kontakt. Nie można się dodzwonić do obsługi klienta. Najgorsza decyzja mojego życia to zmiana z upc na netię.
    ZaletyŻadne
    WadySłaba obsługa klienta, zakłamane reklamy i umowy, niestabilny i powolny internet.
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~leo72 / 2017-12-29 13:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Podejście do klienta żenujące. W salonie był pewien Pan i Pani. Moja opinia opinia odnosi się do tego ,,przemiłego Pana'' gdyż z nim miałem niesamowitą ,,przyjemność'' rozmowy. Zacznę od tego, że moja babcia miała pakiet telewizyjny z internetem w Dialogu od wielu, wielu lat, następnie chyba właśnie Netia przejęła abonentów Dialogu i dlatego też staliśmy się abonentami Netii. Babcia pakietu nie zmieniała bo po prostu się tym nie interesowała, umowy przedłużały się samoczynnie. W końcu stwierdziła, że chyba płaci za dużo bo sąsiadka ma taniej. No i faktycznie płaciła około 70zł za internet 2mb plus 24 kanały telewizyjne. Rozejrzałem się w internecie i znalazłem odpowiadający babci pakiet kanałów telewizyjnych w cenie 35 złotych plus internet 10mb gratis. Zapisałem babci wszystko na kartce i udała się ona na renegocjowanie umowy. Oczywiście ,,przemiły'' Pan powiedział, że nie ma tej oferty za 35zl ale on ma podobną w cenie 55zł. Oprócz tego chciał babci ,,wcisnąć'' super pakiety HBO i Canal+ zupełnie za darmo przez pierwszy miesiąc a po miesiącu należy tylko napisać wypowiedzenie umowy na kanały PREMIUM. !!!! Sam fakt wciskania takich rzeczy kobiecie która ma 83 lata uważam za bezczelny i chamski. Manipulowanie, że za darmo byle wcisnąć coś na siłę a tak naprawdę jakie są szanse, że babcia po miesiącu będzie o tym pamiętała i do tego napisze wypowiedzenie????Babcia pewnie by się zgodziła i podpisała to co jej podsuną, ale na szczęście facet chciał ją naciągnąć na droższy pakiet telewizyjny w cenie zamiast 35zł 55zł i babcia zadzwoniła do mnie czy ten pakiet jest dobry i czy jest tam TVN24 i TVN POGODA. Powiedziałem babci aby wstrzymała się, żeby nic nie podpisywała, żę przyjadę do Zielonej Góry i pójdziemy razem. Po przyjeździe zacząłem rozmawiać z Panem Hieną. Nagle okazało się, że jednak ten pakiet za 35zł jest a Pan Hiena po prostu go przeoczył. Cóż za szcęscie!!! Dzień podpisania umowy to była środa, umówiliśmy się, że ktoś z Netii przyjdzie zamontować nowy dekoder i popodłączać wszystko na następny dzień czyli w czwartek, gdyby jednak coś było nie tak to maksymalnie w piątek, żeby babcia miała telewizje na weekend, zresztą Pan powiedział, że odłączą starą telewizję dopiero w dzień montażu nowej. A jak to wygląda w rzeczywistości? Wczoraj tzn w czwartek nikt nie przyszedł. Dziś od rana w telewizorze komunikat konto nie aktywne. Dzwonimy więc kiedy przyjdzie monter ponieważ nic nie działa. Odpowiedź jest następująca: no dziś nie zdążę, w poniedziałek też ma cały dzień zaklepany, ale postara się na wtorek!!! Tak o to się traktuje stałych abonentów(15 lat w jednej firmie). Produkt sprzedany więc teraz można klienta ignorować. Co z tego, że próbowano naciągną starszą kobietę na niepotrzebne rzeczy. Co z tego, że kłamano nas prosto w oczy, że telewizja będzie zrobiona w ciągu 24h/ max 48h. Powiedzą wszystko aby tylko wcisnąć umowę. Kogo obchodzi ustne zapewnienie, że zamontują wszystko jak najszybciej. Tylko tej babci mojej szkoda, piątek, sobota, niedziela, poniedziałek i kto wie ile jeszcze dni minie zanim włączą jej telewizję. Droga Netio, mam nadzieję, że po prostu miałem wyjątkowego pecha, a Pan sprzedawca Hiena i pan monter którzy mogliby zagrać oskarowe role w ,,Wilku z Wallstreet" to niefortunny przypadek.
    ZaletyJak narazie żadnych
    WadySame wady
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Leszek / 2023-06-23 13:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam Netii w usługach internetowych, długie awarie, lekceważący stosunek, klient w pozycji wasalnej, zero kontaktu w potrzebie, mnóstwo kontaktu z ofertami handlowymi, na chwilę obecną dla mnie żenada
    WadyLekceważenie
    MiejscowośćKraków
  • ~lu / 2014-01-30 21:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma tragiczna jeżeli chodzi o kontakt lub załatwienie czegokolwiek. Jeżeli wszystko chodzi to jest ok, ale jeżeli są jakiekolwiek problemy, to kaplica! Cztery dni temu zgłosiłąm awarię telewizji. Przyjęto zgłoszenie, dostałam smsa, że awaria zostanie usunięta w ciągu 48 godzin. Po 48 godzinach tv dalej n ie było i dostaąłm smsa, że zgłoszenie awarii zostało zamknięte. Zadzwoniłąm do konsaultanta, któy był owszenm bardzo uprzejmy, próbował mi pomóc, ale niestety nie udało się, bo prawdopodobnie zepsuł się dekoder, czyli NetiaPlayer. Przyjadą technicy i wszystko będzie dobrze. Nikt nie przyjechał od dwóch dni (razem już cztery dni od zgłoszeni.TRAKTUJĄ KLIENTÓW JAK ŚMIECI! CO ZA FIRMA!
    WadyLEKCEWAŻENIE KLIENTA! Konsultanci mili, ale bardzo nieskuteczni!
  • ~luther34 / 2012-10-26 08:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Ludzie pamiętajcie o tym że jako klienci i odbiorcy macie swoje prawa
    skoro operator zobowiązał się do dostarczenia 10mb to powinien się z tego wywiązać
    jeżeli operator nie wywiązuje się z dostarczenia należnej prędkości
    ( pamiętajmy o dowodzie na to czyli print screen ewentualnie zapisujmy wyniki prędkości ) są strony które umożliwiają zapisywanie wyników pomiaru prędkości łącza
    jeżeli dostawca pomimo próśb nie wywiązuje się z umowy to macie prawo do odstąpienia od umowy
    warto zachować zapisy z testu prędkości łącza i powiadomić operatora że zostawiacie je sobie na wszelki wielki :) a operator niechaj was cmoknie w miejsce gdzie plecy tracą szlachetną nazwę
    Zaletynie widziałem zalet
    Wadyza mało tu miejsca na wszystkie wady
  • ~M&M / 2015-12-11 00:16
    Ocena: 1.25 / 5
    BEZNADZIEJA!!! Najgorszy dostawca telewizji i internetu, jaki kiedykolwiek miałem. Telewizja potrafi zrywać połączenie co minutę albo w ogóle nie ma połączenia przez dłuższy czas. Internet chodzi jak chce. Raz jest dobrze, a raz, tak beznadziejnie, że żadna strona się nie chce wczytać. Za 140 zł miesięcznie - wolne żarty, amatorka, i tandeta. Pierwszy i ostatni rok. Odliczam dni do wypowiedzenia umowy temu dziadostwu! Nie polecam.
    Zaletybrak
    WadyZrywanie telewizji, spowalnianie internetu do 0 ido tego droższyzna za ten szajs
    ~1 rok
  • ~Mac / 2016-12-03 19:35
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsza telewizja !!!!!!!! Gdy kupujecie internet na max 20 mb to jak wlaczycie komputer macie 1.56mb/s
    ZaletyNIC
    WadyCENA !!!!! INTERNET SLABY OBSLUGA KLIENTA MA MNIE W DUPIE
    korzystam pol roku zaplacilem 600zł/miesiac
  • ~Maciek / 2022-05-07 13:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet w ogóle nie ma zbliżonych parametrów do 1gb/s kupiłem światłowód o prędkości 1gb/s a mam 70mb/s powiedziano mi że to wina moich switchy również kupiłem odpowiednie (1gb/s) i działa tak samo .Śmiechu warte
    ZaletyBrak
    Wady- internet 1gb/s to tak naprawdę ten sam co 100mb /s tylko oszustwo .
  • ~mafi / 2015-04-12 09:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Uważajcie na usługi Netii. Po dwóch latach usługi TV nagle stwierdzili że u mnie nie ma możliwości technicznych i wypowiedzieli mi umowę. Pod moim adresem są dwie usługi TV ale z DIALOGU ( obecnie NETIA) i tam wszystko śmiga ale u mnie nie da rady.Jest różnica miedzy sprzętem z Dialogu a obecną Netia.Netia to porażka !!!!!!!!!!!!!!! Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Ja zaliczyłem kilka razy gdy dzwoniłem efekt rozłączania gdy dział techniczny nie potrafił mi pomóc. Wszystko zwalają na klienta. A TECHNIK TERENOWY FAJNIE TOBIE SŁODZI LECZ W DUPIE MA TAK NAPRAWDĘ CAŁOŚĆ !!!
    Zaletyżadnych
    Wadyobsługa klienta i zachowanie konsultantów
    3 lata
  • ~maja / 2020-04-15 13:28
    Ocena: 1.25 / 5
    mieszkam na wsi, gdzie Netia na łączach Orange przesyłam nam internet. Tragedia. Mam abonament na 10 a internetu wogóle. codziennie są zaniki połączenia intenertowego. predkość wysyłania 0,18 mb/s a wysyłania 0,02 mb/s. śmiech na sali. zero jakiegokolwiek technicznego zaangazowania ze strony netii wiec stracą klienta.
    Zaletyzadnych
    Wadyjak mieszkasz na wsi lub w mniejszym miasteczku to lepiej nie brać netii.
    MiejscowośćCzechy
  • ~Manen / 2022-03-06 15:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Kontaktowałem się Netią już wielokrotnie, "błąd odtwarzania", "połączenie internetowe niestabilne" . Za każdym razem na infolinii te same rady. Restart routera, wszystko idzie po kablu, wymieniono evoBoxa, nic nie pomogło. Mówią, że nie mają awarii i wszystko u nich jest dobrze, a u mnie nie jest dobrze.
    ZaletyCzasami jest dobrze
    Wadywiele
    MiejscowośćAleksandrów Łódzki
  • ~mania / 2012-12-15 12:32
    Ocena: 1.25 / 5
    absolutnie NIE POLECAM Netii! niby internet chodzi dobrze, ale tyle nerwów co miałam przez tą firmę to nie jest warta tego. od podpisania umowy łaskawie ktoś się mną zainteresował żeby podłączyć internet po miesiącu czasu. Wydzwaniałam co chwilę i ciągle obiecywali że już ktoś "jutro" przyjdzie... to szedł tak miesiąc. I jeszcze informowanie klienta coś im nie wychodzi- np. że pierwszy rachunek jest podwójny za wykorzystany miesiąc i już przyszły... A już nie wspomne o dzwonienie na infolinie i z nimi o czymkolwiek rozmawiać- jedno wielkie ściemnianie.
    Wadybeznadziejny kontakt z klientem przy załatwianiu umowy i jej realizacji, nie mówienie wszystkiego (albo zupełnie coś innego niż jest faktycznie) przez infolinię
  • ~mar / 2010-11-08 09:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Jakość neta - tragiczna... w umowie dla nich najważniejszym słowem powinno być przy przepustowości "do". Połączenia niestabilne - za częste zmiany IP i dziwne lagi.

    Podpisywanie umowy to był kabaret... W umowie napisali wszystko na odwrót do ustaleń, począwszy od danych personalnych a skończywszy na parametrach zamawianej usługi.
    Nie wiem czy mam większy żal do niekompetentnych ludzi pracujących w call center czy traktowania klienta przez tą "firmę". Nie wiem po co się rozmawia z taką osobą w call center - chyba żeby zabić czas i zepsuć sobie humor (nic nie mogą i nic nie wiedzą), nie wiem na czym oni się znają.

    Mają dobrze obcykane kruczki prawne na swoją korzyść na co trzeba niezmiernie uważać - potrafią to wykorzystać.
    Zaletycena w porównaniu do innych dostawców, zasięg tzn usług
    Wadywszystko inne co nie zostało wymienione w plusach.
  • ~Mara / 2012-07-20 15:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Z Netią jest jak z dawnym Związkiem Radzieckim: wejść można, ale z wyjściem dużo gorzej ... Od 2010r byłem abonentem Netii w zakresie usług telefonicznych i internetowych. Od zeszłego roku zaczęła się psuć jakość połączeń. Oprócz trzasków w trakcie rozmów telefonicznych nastąpiło permanentne zrywanie połączeń internetowych przez połączenia telefoniczne, co wielokrotnie reklamowałem. Wizyta technika i inne starania Netii nie przyniosły niestety żadnej poprawy. Na dłużej sytuacja taka (np. zrywanie łącza w trakcie przelewów bankowych) była trudna do zaakceptowania. Dlatego postanowiliśmy nie przedłużać umowy z Netią i zmienić operatora. No i Netia postanowiła dać nam nauczkę i "tak długo kochać nas, aż my ich pokochamy". Odłączyli możliwość rozmów wychodzących, a przychodzące były! Twierdzili kłamliwie, że łącze oddali do puli TPSA, że już nie przetrzymują linii, a z dotychczasowym numerem to już mogę się pożegnać bo nie mam szans na odzyskanie. TPSA też nie dała rady i nie może mnie właczyć do sieci! Cyrk. Od 1,5 mies. nie mam możliwości telefonowania, a kilkanaście rozmów z Biurem obsługi, Działem Technicznym i Działem Formalno-Finansowym, nic oprócz deklaracji wyjaśnienia sprawy i oklepanych wyuczonych grzecznych formułek nie dało. Na pisemną skargę mają miesiąc i wątpię abym się doczekał czegoś odkrywczego oprócz zdawkowych sformułowań. Ta firma to totalna porażka, bałagan i zbiorowa nieodpowiedzialność. Nawet gdyby mi proponowali swoje usługi za darmo już nigdy do nich nie pójdę.
    Zaletydziadostwo
    Wadysame
    2 lata
  • ~Marcin / 2017-09-13 15:39
    Ocena: 1.25 / 5
    Niesamowite problemy z łączem, bardzo często zanika. Prędkość jest zaniżona. Obsługa klienta na poziomie (proszę zresetować router)
    Akcje podejmują dopiero gdy przypomnę im o tym, że internet jest moim narzędziem pracy.
    Nie polecam, ostatni raz z Netią. Tragedia
  • ~Marcin / 2018-10-05 15:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie kupujcie obiecują gruszki na wierzbie przed zakupem jaki to wspaniały internet a jak już podpisze z nimi umowę to wychodzi szydlo z worka wolniutki często w ogóle niema zasięgu jednym słowem dramat nie nie nie i jeszcze raz nie nigdy więcej Marcin
    MiejscowośćPontefract
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016