Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~fishe / 2013-12-10 20:22
    Ocena: 1.25 / 5
    To nie jest profesjonalna firma. Zlewają klienta, zero obsługi, tylko powciskać ciemnotę. Sprzedają TV nieprzetestowaną, szarpie, wiesza się. Konsultanci mają zero wiedzy
    Zaletydość tanio
    Wadybadziew nad badziewie
  • ~FrogoQ / 2018-01-14 20:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy ze wszystkich dostawców internetu. Umowe miałem napisaną na 100mb/s a w rzeczywistości prędkość wynosiła 100 ale kbs. Za każdym razem gdy dzwoniłem do obsługi klienta ,Pani, mówiła że w połączeniu wszystko sie zgadza, po czym za tydzień ewidentnie się poprawiło, ale po drugim tygoniu znowu zaczęło być beznadziejnie i tak w kólko.
    ZaletyNie posiada żadnych zalet.
    WadyBeznadziejna obsługa klienta, najwolniejszy internet. W grach ms wzrastają do 900ms.
    MiejscowośćCieszyn
  • ~Ggff / 2017-12-03 13:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciagle braki internetu router działa tylko na 2 m
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Grzegorz Grzywaczewski / 2013-01-22 10:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Obiecywali prędkość ok.20Mbps, po kilku reklamacjach, po miesiącu uzyskałem ta prędkość. Cieszyłem się nią przez około 2 miesiące, po czym ograniczyli mi prędkość do równych 2Mbps (zawsze jest równo 2, nigdy nie jest ani więcej ani mniej), więc to jest na pewno filtr przepustowości. Dostawcę zmienię na pewno, umowa na 25 miesięcy, za każdy miesiąc musiałbym sporo zapłacić. Co miesiąc próbują sprzedać dodatkową usługę, ale jak usłyszą, że z obecnej jestem niezadowolony, to szybko kończą rozmowę
    Zaletyw miarę stabilna praca
    WadyCena (za 2 Mbps powinna być mniejsza), obsługa klienta, niedotrzymanie oferty.
    12 miesięcy, 59,90zł
  • ~Gus gus / 2021-09-28 22:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Masakra.
    Niby światłowód a działa kiedy i jak chce. Telewizja tragiczna. Po jakimś czasie użytkowania dowiedziałem się, że na niektórych kanałach nagrywaniw nie jest dostępne!!! Na 50 % !!! Dostępność nagranych programów około 30 dni. Potem aut i dupa.
    ZaletyŻadnych
    WadyŹle działający internet, brak możliwości nagrywania tv na niektórych kanałach, krótki czas dostępności nagranych programów. Fatalna obsługa klienta i pomoc techniczna
    MiejscowośćKarczew
  • ~idn / 2009-10-14 14:26
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam internet w Netii od marca 2009r.Z początku wszystko było ok. Od września moje łącze 6Mbit/s osiąga w porywach 1Mbit/s.Sprawę zgłaszałem, zaczęła się przepychanka z TP , w końcu technik przełączył moją linię telefoniczną na Neostradę i łącze pracowało poprawnie. Widać z tego , że Netia oszukuje klientów , oferuje usługę , której nie jest w stanie zapewnić.Oczywiście składałem reklamację , ale została odrzucona.W punkcie dystrybucyjnym usług Netii dowiedziałem się , że Operator zabronił podpisywania umów na taką prędkość na moim terenie, a ci którzy wpadli w sidła Netii mogą tylko żałować, że wybrali taką usługę. Najgorsze w tym , że Netia nic nie robi aby porawić jakość usług.
    Zaletyżadnych
    Wadywszelkie możliwe
    Telefon + internet 6Mbit/s? - 140zł
  • ~Indżynier / 2019-09-18 20:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Zakupiłem usługę internet+tv+telefon, MAX20. 90zł za całość (za dodatkowe pakiety tv dodatkowe osobne opłaty), więc cena nie taka zła. Jednak początkowo Netia przez przypadek zamontowała mi usługę VDSL, internet śmigał po 26MBit, wszystko było stabilne. Po tygodniu nagle akcja - technik wpada i trzeba wymienić router na inny. Okazało się, że przełączyli mnie na starą technologię ADSL. Z MAX20 zrobiło się od 4 do 10 MBit, z czego 8 Mbit zjada telewizja, czyli po włączeniu TV nie ma praktycznie internetu. Telefony do nich (30min czekania w kolejce) kończą się tym samym - mowią, że nie ma możliwości technologii VDSL pod tym adresem. Mimo że fizycznie taka możliwość była i widziałem to na własne oczy - zresztą ich technicy mają dostęp do logów z tamtego okresu i sami potwierdzają że prędkość była większa. Ale i tak w kółko powtarzają mantę, "nie da się". Takie dbanie o klienta.
    ZaletyCena, ale niestety cena/jakość idzie już do wad, kilka osób w obsłudze klienta było w porządku, próbowali pomóc
    WadyPraktycznie wszystko, od jakości obrazu TV, prędkość internetu, stabilność łącza (duże pingi w grach nawet bez żadnego obciążenia łącza!), toporność obsługi dekodera, gigantyczne kolejki do obsługi klienta (telefoniczne), większość pracowników obsługi klienta wrogo nastawiona do klienta
    MiejscowośćLubin
  • ~Irek / 2015-03-24 02:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma badziew. Jak usługa działa to OK, ale jak przestanie to i tydzień można czekać na naprawę. Wierzyłem, że to normalna firma, ale jestem w tym bagnie jeszcze kilka miesięcy.

    NIE POLECAM!!!
    Zaletynieco niższa cena
    Wadypołączenie się rwie, długi czas na usunięcie usterki, bardzo zła obsługa klienta
    1,5 4oku
  • ~Ja / 2015-08-05 12:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Netia to niestety firma oszustów. Jeśli chodzi o Internet to fakt, działał jak trzeba. Gorzej z innymi rzeczami. Na siłę wlepili mi HBO GO, bo rzekomo, nie można bez tego podpisać umowy. Następnie poinformowali, że okres promocyjny dobiega końca, jeśli nie chcę za to płacić, to muszę wysłać pismo z rezygnacją. Zrobiłam to, ale wg Netii o dzień za późno... bujda na resorach (nie wspomnę o rozmowie z konsultantem, gdzie wyraźnie mówiłam, że chcę zrezygnować, a podobno rozmowa tel jest nagrywana i umowa słowna też jest wiążąca). W tej sytuacji zamiast płacić jakieś 50zł miesięcznie za Internet, płaciłam 80 zł, a HBO ani raz nie zadziałało, mimo, że trzeba za to płacić. Kolejna przygoda jest taka, że musiałam zmienić mieszkanie i konsultant Netii powiedział, że pod nowym adresem można podłączyć usługę, a potem się okazało, że jednak się nie da. W związku z tym Netia zażyczała sobie opłaty wyrównującej (jakieś 800zł), bo przecież konsultant udzielając mi takiej informacji nie mógł wiedzieć, że tego się nie da zrobić i umowę trzeba zerwać, albo płacić co miesiąc za Internet, którego nie mam, bo ich pracownicy mogą opowiadać bajki, a klient za to ma zapłacić!!!! Jeśli tak działa każdy biznes w Polsce, to pozdrawiam naszych przedsiębiorców.
    ZaletyBrak
    WadyOszukują klinta, twierdzą, że pracownik ma prawo udzielać błędnych odpowiedzi.
  • ~jacekbigoski / 2012-11-05 08:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Przed podpisaniem umowy - obietnice zapewnienia itp. Po podpisaniu umowy problemy z nieuprzejmi a przede wszystkim z niekompetentnymi konsultantami. Ignorancja konsultantów a jeden podważa zdanie innego.Chęć wciśnięcia na siłę internetu mobilnego. Gdy padło w końcu stanowcze NIE - zwrot o 180 stopni i niegrzeczne zachowanie konsultantki. Firma ewidentnie nastawiona na sprzedaż co w przypadku możliwości wykorzystania jedynie 30 procent istniejącej infrastruktury byłej TPS-y ( wg. obowiązujących uregulowań prawnych ) daje jej marne możliwości zapewnienia poziomu świadczonych przez siebie usług. Przez pół roku ZAPEWNIALI mnie, że będę miał internet 20 Mb z telewizją a prawda jest taka, że nie mogli przyspieszyć internet z 1 mb do 6 mb. Po powrocie do TPS-y otrzymałem w ciągu dwóch dni 10 Mb na dzień dobry. Stanowczo odradzam Netie jako operatora co doświadczyłem przez rok na własnej skórze.
    Zaletyniestety nie było
    Wadybardzo dużo pracy przed nimi głównie w zagadnieniu zarządzanie jakością...
    na szczęście już się go pozbyłem - miałem przez rok niestety....
  • ~Jajacek / 2014-05-01 11:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Byłem wcześniej klientem min. TPSA oraz kilku innych dostawców, ale z ręką na sercu, NETIA to BEZAPELACYJNIE najgorszy TWÓR na polskim rynku! ODRADZAM SZCZERZE!!! SZCZYT NIEKOMPETENCJI!!!
    ZaletyNa szczęście istnieje możliwość rezygnacji z usługi.
    WadySame wady.
    Ponad 2 lata.
  • ~Jajko / 2013-10-30 15:39
    Ocena: 1.25 / 5
    Ostrzegam przed tą firmą. Schowali się za automatycznymj systemami głosowymi. W razie awarii, problemów, zerwania umowy nie dogadasz się z nikim. Właśnie co po dwóch tygodniach awarii dzwonił z centrali z zapytaniem czy już jest internet? Nie ma. Ale on nic wiecej nie wie bo jest tylko podwykonawcą. Jak faktura nie jest opłacona to nie masz połączenia z BOK. Tylko ci gada ile masz do zapłaty i koniec na tym. A co jak chcesz coś wyjaśnić? Nic. Najpierw zapłać. A jak chcesz wyjaśnić wysokość rachunku? Najpierw zapłać. I tak w kółko. Bałagan. W internecie jak jednego zgłoszenia nie zamknie konsultant to innego nie zgłosisz. Możesz też zamknąć swoje zgłoszenie i uznać tym samym że sprawa jest załatwiona. Chociaż nie jest załatwiona. nitka w kółko. Koszmarna firma. Po prostu koszmarna. O szybkim internecie w netii moglbym osobne bajki pisać ale po co?
    ZaletyWspaniałe reklamy szybkiego internetu. Poruszające.
    WadyBrak internetu w ogóle. U mnie już 2 tygodnie nie ma.
    Kupiłem za drogo i miałem za długo
  • ~janos / 2015-01-13 17:11
    Ocena: 1.25 / 5
    netia wchodząc na rynek na mazowszu "lizała palce" kto potrzebował telefonu i jakoś to działało bez większych problemów, po przejściu na V-MAX wiecznie problemy i jak w tepsie brak możliwości technicznych i rzeczywiście tak jest, bo nawet przez ostatni miesiąc telefon nie działał i technik nie był w stanie nic zrobić, ale po rozwiązaniu umowy 22.10.2014 roku i oddaniu nibysprzętu do magazynu w Kopytowie k/Błonia tydzień póżniej raptem dnia 23.12.2014 roku wystawili fakturę za połączenia telefoniczne na kwotę 6.70 zł (słownie: sześć złotych siedemdziesiąt groszy,którą otrzymałem 12.01.2015 roku z terminem płatności do 2.01.2015 roku. Więc wszystkich nieświadomych uświadamiam z jaką firmą mogą mieć do czynienia i życzę powodzenia.
    Zaletybrak
    Wadydo oceny przez zainteresowanych
    miałem od początku istnienia netii w Raszynie tj. od 1997r.
  • ~Jerry / 2019-03-13 12:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Awaria internetu 12 marca około 18.00 Standardowe info z Netii, że pewnie wina klienta, ustawień komputera itd. Jak zwykle (kilka razy w roku 2-3-dniowe przerwy w dostepie do internetu na Ursynowie) po czasie okazuje sie, ze awaria była po strone Netii. PORAŻKAS. Czas rozstać sie z nimi !!!
    MiejscowośćWARSZAWA URSYNÓW
  • ~Jk / 2020-12-17 22:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Jeżeli ktos chce płacić za Internet ale jego nie mieć to jesteście na miejscu. Od 4 dnia czekamy że naprawą awarie. 4 dni bez Internetu w czasach gdzie trzeba pracować z domu.
    MiejscowośćKraków
  • ~jon / 2015-12-11 00:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Zostały mi dwa miesiące do końca umowy i na tym koniec z Nietią. Obsługa klientów beznadziejna. Na połączenie z konsultantem trzeba czekać minimum 10 min. Na stronie abonenckiej wiele informacji zamkniętych, a konstrukcja taka by klienta zniechęcić do przeglądania swoich danych. Działa bez zarzutu to wszystko, co jest związane z reklamą firmy i ogłupieniem klienta. Załamanie jakości usług nastąpiło jesienią roku ubiegłego. Wcześniej internet działał dość dobrze. Zauważyłem, że pogorszenie jakości wzrasta wraz z przejściem na usługę o wyższych szybkościach internetu. Moim zdaniem potrzebny jest w umowie gwarancja najniższej wartości szybkości ściągania, wysyłania i najniższego parametru ping.
    ZaletyNie dostrzegam
    WadyOszukiwanie klientów, przez to w moim bloku o 80 lokalach większość korzystała z dialogu, obecnie zostały nieliczne rodziny. Większość przeniosła się do Vectry.
    Prawie dwa lata i za 100 zł.
  • ~Jooj / 2012-08-26 17:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie mogę polecić "internetu" który chwilami zwalnia do jednego kb/s czyli 3000 razy mniej niż powinien normalnie działać
    Zaletyczasem działa...
    Wadyinternet działa kiedy chce, ruter od nich ma słaby zasięg, prędkości to loteria
    3
  • ~józek / 2012-04-15 12:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Niestety zrobiliśmy błąd, duży błąd decydując się na tego dostawcę, pełny pakiet.
    Już na samym poczatku problemy, przez telefon informowali że w ciągu 2 tygodni podłączą usługi, mija dwa tygodnie a oni nawet umowy naszej nie zarejestrowali :/ A na podłączenie trzeba czekać 40dni, pewnie jeszcze roboczych, do niczego, szukam innej firmy, a im dziękuję za współpracę , która nawet się nie rozpoczęła. Olewają wszystko, jak tak dbają o klienta to ja dziękuję :/
  • ~Just nobody in particular / 2016-08-05 23:39
    Ocena: 1.25 / 5
    niczym nieuzasadnione rwanie sieci, głupie wymówki typu "skrzynka jest za daleko", tego nie mogą, tamtego nie mogą... routery nie działają, resetują się same, nie są widoczne dla komputera
    wysoki ping w grach i nieistniejąca prędkość pobierania
    nie ma sensu płacić jak wszystko co drugi dzień diabli biorą

    nie pozdrawiam
    Wady^^^
  • ~K / 2023-08-02 14:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy dostawca internetu, dziadek płaci za normalny intenret a w nocy pingi skaczą do 800 na Frankfurcie. Predkosc na miedzianym jest niższa niż reklamują i z routerem ciągłe problmy, był dwa razy wymieniany na nowy.

    Gdy chciałem zamówić statyczny adres (Bo oczywiscie trzeba za niego zapłacić) to mowią że dopiero zadziała od nowego okresu rozliczeniowego czyli za 2 lata.

    W tym roku zaczynam mieszkać na własnym i w życiu nie wybrałbym Netii
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016