Zaletyudają że pomagają...jeśli się do nich dodzwonisz
Wadyna 2 mega...które na moich łączach są w stanie mi wysłać...dzisiaj rano miałam na speed teściejedną kreseczkę czyli jedną dwudziestą z tego co powinni mi dostarczać....w telefonie muzyczka...nie ma sensu dzwonić nawet...czekam z utęsknieniem aż się skończy umowa
~Wojciech / 2022-01-06 14:13
Ocena: 1.33 / 5
Ten internet to istne gówno. Rozłącza się co 10 minut i jest powolne jak gówno wychodzące z dupy. Cena internetu powinna być zmieniona do 0.05 zł/mieś.
MiejscowośćLegnica
~Ziutek 61 / 2010-06-09 07:57
Ocena: 1.33 / 5
Nieporozumienie od samego początku. Usługa aktywna dopiero po 3 miesiącach od podpisania umowy. Faktury obciążające za internet za okres w którym nie była ona aktywna - a co, może się delikwent nie zorientuje i zapłaci. Zapłaciłem karę i przeszedłem do orange. Uruchomili mi nową usługę w ciągu 2 tygodni, tak jak obiecywali (co to jest w porównaniu z 3 miesiącami w netti), technik umówiony na konkretny dzień i godzinę przekrosował kable w centrali, zadzwonił, spytał się czy wszystko jest w porządku i na koniec życzył miłego dnia. Tak powinien być traktowany klient i tak to odbywało się w orange. Jest taka stara, dobra opinia - najmocniej reklamuje się gó....niany towar, dobry towar czy usługa sama się obroni. Chłopaki z netii mocno się starają w telewizorni. Skończyłem znajmość z tą firmą naciągaczy NA ZAWSZE.
ZaletyŻadnych
WadySame
~627 / 2018-01-08 20:30
Ocena: 1.25 / 5
internet tnie non-stop o prędkości nawet nie warto wspominać.
ZaletyBrak
WadyJedna wielka wada.
MiejscowośćMysłowice
~adam / 2010-02-08 14:55
Ocena: 1.25 / 5
Ja mam łącze 4mb a bardzo często działa tak jak 1mb , jak do nich dzwonie to powiedzieli ze mogę przejść na 1mb wtedy będzie ok. Tylko ze ja do nich poszedłem żeby mieć 4mb a nie 1mb , strasznie lipna firma ta cala NETIA piękne reklamy a net lipa i do tego po południu strasznie zamula czasami ciężko stronę otworzyć .
Zaletysłabo działa wiec plusów nie widzę
Wadynet zamula , transfer zaniżony , infolinia stale zajęta
rok
~AdamK / 2022-10-25 11:39
Ocena: 1.25 / 5
Nie da się przenieść miejsca świadczenia usług z kontunuacją obecnego okresu umowy, trzeba podpisać nową na 2 lata.
MiejscowośćWrocław
~Adamwawa / 2009-11-26 16:13
Ocena: 1.25 / 5
Witam wszystkich, pragnę się podzielić moimi doświadczeniami związanymi z Netią. Mówiąc w skrócie: O D R A D Z A M ! Miałem do niedawna telefon i internet w tp, pomyślałem, w netii jest lepsza oferta przenosze. W efekcie od 2 miesięcy dostaje rachunki i z tp i z netii, dzwonie do netii na ta ich infolinie, a tam sratatata, muzyczka, wybiez 5 7 8, potem 3 4 2 potem powrót, zacznij od nowa blablabla no to połączenie z konsultatnem, muzyczka, mija kilka min, niestety nie ma wolnego, dzwonie już tak od ok 2 tygodni, raz udąło mi sie rozmawiac z cżłowiekiem, który zupełnie nie wiedział co sie dzieje, powiedział, to pana przełączam gdzies tam, i znowu myzyczka.. .................. ........................................ ........................................ Kiedy z nimi podpisywałem umowę, wszyscy byli mili itd, super, rachunki tel + int 109 zł tymczasem teraz jakimś dziwnym trafem dostaje jeden 74zł, myślę jakoś mało, super, ale się okazuje, ze to tylko był rachunek za net, a po tygodniu przychodzi drugi za telefon 78zl, jakieś dziwne wyliczenia, a w dodatku a tym abonamencie miałem mieć minuty, a tutaj nic, połączenia w liczbie 3 sztuki(wszyscy w domu maja komórki) doliczone ekstra. Dzwonie znowu na ta śmieszną infolinie, podnoszę słuchawkę .................. ....................................< wymoderowano> ODŁĄCZONY ! a rachunki były płacowe regularnie w terminie. To dzwonie z koma, znowu muzyczna...................... . ...... ..................... . ... po 10 min udało mi sie dorwać człowieka, wściekły mówię o co chodzi, kobieta mówi, proszę czekać sprawdzę, po 30 min ciszy w słuchawce wszedłem na to forum się wyżalić. aha, a faktury miały przychodzić na maila, a nie papierkowe, ale to też zawalili
Moje zdanie o NETII jest takie ze to takie samo złodziejstwo jak TP, nie wiem jak jest w UPC, ale z netią nigdy w życiu nie chce mieć nic więcej wspólnego
~adg / 2015-06-11 11:55
Ocena: 1.25 / 5
Szybki to jest tylko z nazwy - o ile jest. Długo trwające awarie. Niemożność otrzymania informacji od konsultantów - każdy mówi coś innego i całą wina obarcza tajemniczych techników, do których nie ma kontaktu. Zbywanie klientów i ogólna niewiedza oraz brak działania to dewiza firmy Netia.
Zaletyczasami działa choć wolno - niezgodnie z umową
Wadywolny, częste awarie bardzo długo naprawiane
5 lat i mam już DOŚĆ
~Adrian / 2022-03-31 22:12
Ocena: 1.25 / 5
Odkąd połączyła się z polsatem to tragedia,Wysokie ceny a w tv nie ma na co oglądać
MiejscowośćRUDA ŚLĄSKA
~Adswg / 2019-03-01 15:58
Ocena: 1.25 / 5
Tak słabej obsługi klienta oraz swoich sprzętów jeszcze widziałem . Nie dość , że każdy pracownik mówi co innego to jeszcze o wiele za długi czas ładowania
ZaletyŻadne
WadyObsługa klienta jakoś sprzętu
MiejscowośćZąbkowice Śląskie
~Ag / 2019-10-28 13:43
Ocena: 1.25 / 5
DNO!! Zgłaszam awarie średnio 1 w mcu, ludzie na infolinii rozłączają się jak pytam o ich imię i nazwisko, są bezczelni do granic wytrzymałości kiedy zgłaszam awarie po raz 40000. Poczytajcie sobie regulamin do umowy, wszystko na niekorzyść klienta i generalnie większość to z góry to nasza wina :) uciekać !
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Agata / 2018-09-07 13:05
Ocena: 1.25 / 5
Zamówiłam Internet i tv za 40zl. Monterzy przywieźli umowę na 80zl. Nie podpisałam. Zabrali urządzenia i poszli. Przyszła mi faktura, bo niby podpisałam umowe a urządzeń nie chciałam bo mam swoje. Hahaha
MiejscowośćLublin
~Agnieszka / 2021-12-07 20:23
Ocena: 1.25 / 5
Dramat nie polecam. Żenada, ciągle brak internetu i tv. Obsługa niekompetentna. Dodzwonienie się na infolinię po 15 min a konsultant się rozłącza, bo nie umie odpowiedzieć na pytanie o kolejną awarie co 2 tyg. W czasie roku umowy nie było miesiąca, żeby było wszystko tak jak jak powinno.
ZaletyBrak
WadySłabe wifi, ciągłe awarię, brak konpetencji techników i konsultantów.
MiejscowośćKraków
~aisogłam / 2020-07-31 18:07
Ocena: 1.25 / 5
Słaby kontakt poprzez infolinię. Pracują tam niekulturalni i niekompetentni ludzie. Ciągłe awarię, rozłączenia telefonu i internetu. Na prawdę bardzo słaba firma.
Zaletybrak
MiejscowośćCelestynów
~Aldek / 2011-03-31 23:39
Ocena: 1.25 / 5
nie będę się rozpisywał bo jak czytam posty to więcej już dodać nie można, internet cieniutki bardzo mili ludzie ale tylko do chwili kiedy się podpisze umowę później już są obojętni na moje uwagi, i chyba bezradni bo same dobre chęci nie wystarcza powiem tak szczęśliwy ten kto nie podpisał z nimi umowy. tak naprawdę to już liczę miesiące do końca umowy i zmieniam operatora
Zaletybrak
Wadyzaniżony transfer , w godzinach popołudniowych zamula strasznie , infolinia kiepska
14 miesiecy
~Ale / 2016-03-25 11:52
Ocena: 1.25 / 5
Beznadzieja. Internet rwie po 10 razy dziennie, albo i częściej. W zasadzie takie problemy są od roku. No sorry ale przez rok jak widać, że jest problem nie naprawić tego? Z utęsknieniem czekam końca umowy.
~Aleks / 2016-02-09 19:19
Ocena: 1.25 / 5
zlodzieje!!! Miałam umowę na poprzednim mieszkaniu (na chłopaka), zmieniliśmy adres, nowa umowa podpisana na mnie (już nigdy więcej!)a po roku (!!!) nęka firma windykacyjna o zwrot sprzętu który został odesłany miesiąc przed wygaśnięciem umowy i zada zapłaty 500 zł za niezwrócony sprzęt (pomijając fakt ze został zwrócony to nie otrzymaliśmy żadnego pisma ze go nie zwróciliśmy...). Nie pomaga przesyłanie potwierdzenia wysłania odbioru sprzętu, netia za każdym razem na infolinii mówi ze sprawę załatwia i nic z tym nie robią. Na dodatek uparcie twierdza ze naszego sprzętu nie ma w magazynie... Ostatecznie pomogło napisanie pisma z groźba skierowania sprawy do prokuratury o próbę wyłudzenia i nękanie - pismo do firmy koksztys oraz do wglądu netii i rzecznika praw konsumenta. Nigdy więcej netii! Ostrzegam i zachęcam do dluuugiego przechowywania potwierdzeń zwrotu sprzętu - niestety jedyna możliwość zwrotu to wysyłka... Na nieszczęście ta złodziejska firma w pewnych miejscach ma monopol....
ZaletyBrak
WadyZłodzieje. Częste przerwy w dostępie do internetu.
4
~Aleksandra K. / 2013-09-12 08:08
Ocena: 1.25 / 5
ODRADZAM WSZYSTKIM FIRMĘ NETIA!!!!!!!! Obsługa klienta na bardzo złym poziomie, zgłasza się awarie/ usterkę cokolwiek a oni zamiast wysłuchać człowieka naciągają tylko na koszty (jeśli mamy usterkę tel. nie możemy dzwonić bezpłatnie z tel. komórkowego). Dodatkowo przy zmianie miejsca zamieszkania nie chcą przenosić usług i narzucają kosmiczne kary umowne!!!! A później są problemy z firmami windykacyjnymi (bo na nowym adresie nawet nie wiemy co firma Netia nam nadal wysyła na stary adres)!
ZaletyBRAK
WadyBrak szacunku do klienta
miałam ponad rok wstępna cena 50zł po roku 100zł
~Alicia / 2022-01-31 21:00
Ocena: 1.25 / 5
Ze względu na wyprowadzkę musieliśmy zrezygnować z usług Netia( za nowym adresem nie było technicznej możliwości przenieść ). Zadzwoniłam we wrześniu , mówili napisać mail, ze od 01.10.2021 już nas nie będzie. To był mail firmy, ale nie ten. W końcu płaciliśmy jedzcie 3 miesiącu ( w których już nas nie było ), żeby nie płacić karę 1500 zł za rozerwanie umowy ( nie z naszej winy) kupiliśmy internet mobilny. Teraz się okazało , ze zrezygnowaliśmy z Internetu i telewizji( jak mówiła operator), a dopiero mamy telefon stacjonarny, którym w życiu nie korzystaliśmy - to nam naliczono jedzcie 30 zł za niego + 9,90zl za usługę identyfikacji numera!!!!. Dopiero do 28 lutego musimy to zapłacić !!!! 39,9 zł / mięs !!!!
ZaletyMówią grzecznie
WadyNiemożliwe rozerwać umowę bez finansowych strat
MiejscowośćSzczecin
~Alium / 2010-11-03 18:29
Ocena: 1.25 / 5
Mam internet w Netii od miesiąca. Raz mieli awarie lini, a drugi raz internet się potwornie 'ślimaczył'. Wg. mnie to zbyt częste awarie.
WadyZa każdym razem wykręcają się uszkodzoną linią. Tylko dlaczego użytkownicy innych telefonii mogą korzystać z tej samej lini bez problemów?