MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
strona 76 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »
-
~Wojtek / 2019-07-12 20:24
Podczas awarii czekałem 3 dni aby przywrócono mi TV i internet - reklamacja by odliczyć ten czas od opłaty zostało odrzucona. Cały czas wysyłają mi fakturę na złą kwotę, piszę do nich, oni przepraszają, mówią, że się pomylili, a miesiąc później robią to samo. Tak już od 3 miesięcy. Telewizja często zacina. To mój trzeci operator i ten jest pod każdym względem najgorszy. Nikomu nie polecam. -
-
~wookie / 2013-01-13 01:54
NIE POPEŁNIJCIE TEGO BŁĘDU JAK WIELU Z NAS
Mam pakiet internet, telewizja i telefon i jedyna rzecz na + to ładnie wyglądający interfejs w telewizji i cierpliwość konsultantów na mój jad wylewający się na nich przez słuchawkę MINIMUM raz na dwa tygodnie.
Na początek internet w ogóle:
Prędkość internetu - OSTRZEGAM WAS nie dajcie się na to nabrać na manipulacyjne hasła 50mb bez ograniczeń itd. Jest to wybitnie niezły przekręt. Płacę za 54mb. Interent działa tylko i wyłącznie przez router technicolor przesłany przez netię co bardzo komplikuje sprawę serwisu i brak możliwości sprawdzenia innych. Prędkość przy połączeniu przewodowym wynosi 42mb, prędkość przez wifi - 18mb. Była wymiana routera - nic. przyszedł technik - reklamację możemy zatwierdzić tylko wtedy kiedy prędkość jest niska przewodowo. Wyjaśnił oczywiście, że te 8-12mb pobiera telewizja itd. nie do końca kłamstwem ale nie mówieniem prawdy (polecam artykuł z chip 11/2012 gdzie dostawcy internetu celowo ograniczają prędkość). Internet bardzo często się rozłącza. Tak po prostu. Na routerze miga czerwona dioda, router należy zresetować, odczekać, zresetować drugi raz i dopiero potem wraca.
Informacja dla tych którzy mają prędkość przez wifi w popołudniowo-wieczornym godzinach ULTRA niską prędkość - musiecie zmienić kanał, bo pewnie kilka routerów w pobliżu was jest na tym samym kanale (google -> how to change channel on router). u mnie zmiana kanału poprawiła prędkość 2mb (przypominam że płacę za 54mb) do 18mb... Łał.
artyści upraszczają. tak też zrobiła netia. interfejs jest przejrzysty, intuicyjny i bardzo wygodny. Ale ich telewizja TO PROWIZORKA - problemów jest masa: znikające loga kanałów, NAGMINNIE znikający zegar, niezgodność teleprogramu z nadawaniem. i to co uwielbiam najbardziej - kanał niedostępny. co jakiś czas mojemu netiaboxowi zachce się zablokować jakiś kanał i odblokować go po jakimś czasie. Dzisiaj np. zatrzymał się obraz podczas meczu piłki ręcznej i na każdym kanale widziałem tylko czarny ekran z różowym paskiem "kanał niedostępny". szukam na prędce transmisji w inte... zaraz! BRAK INTERNETU.
Telefon stacjonarny jest wyłączony ponieważ raz dziennie dzwonią - jak do każdego - reprezentujące-firmę x-i-chcące-zaprosić-mnie-na-pokaz y osoby, do których cierpliwość straciłem już dawno. Telefon włączam tylko wtedy kiedy chcę zadzwonić do BOK.
Napisałem pismo do neti, z prośbą o zgodę na zerwanie umowy z powodu braku zgodności z umową. Przeszło bez problemu. Od września czekam z tym asem, kiedy będę naprawdę wściekły no i stało się. Każdy dostawca internetu który daje prędkość internetu choćby KILOBAJT mniejszą niż taką jaka jest w umowie zasługuje na ocenę 1. Zero szacunku i wybaczenie dla takiego czegoś. Płacę - WYMAGAM. Będę objeżdżał na każdym forum i tego typu stronach twór zwany netią. na pewno teraz myślisz "może u mnie będzie inaczej"... NIE RYZYKUJ I NIE KUPUJ, bo uwierz mi, że będzie Cię to kosztowało dużo nerwów i wiszenia na telefonie. OSTRZEGAM! NIE KUPUJZaletynie mają znaczenia bo wad jest więcejWadyzapraszam do lekturytruję się już z nimi rok, 138zł po maksymalnym obcięciu (e-faktura, rezygnacja z antywira itd) -
~Wrazsacz / 2015-12-17 16:09
Koszmar kompletny, ciągłe usterki, brak możliwości połączenia, olewatorski stosunek do klienta, obsługa przy próbie złożenia rezygnacji z usług zakrawa na czyste chamstwo, buractwo i brak kultury. Gdy tylko zadzwoniliśmy, że chcemy zrezygnować to jeszcze przed dopełnieniem formalności prędkość spadła do modemowej. Przypadek? Nie sądzę/ -
~Xedos / 2016-01-09 09:09
Netia ŁÓDŹ czyli dawny DIALOG to największa pomyłka. Łączę do 20MB a w rzeczywistości 5.7MB. W ciągu roku 3 awarie po 1-2 dni. Kompletnie nie polecam tego dostawcy internetu na terenie ŁODZI. ZaletyBrakWadyNETIA=WADA4 lata -
~xxx / 2022-01-03 18:59
Radzę nie rozpoczynać współpracy z tą firmą. Ciągłe przerwy w dostawie internetu i telewizji, zawieszanie się, bardzo ciężki kontakt w przypadku awarii i innych zgłoszeń. Konsultanci nic nie wiedzą i nic nie potrafią pomóc. Zakończyłem z nimi współpracę lecz po odesłaniu sprzętu jakiś półgłówek nie potrafił policzyć do dwóch przy zwrocie urządzeń i naciągacze przesłali fakturę na 300 zł. Trzymajcie się z daleka. ZaletyBrakWady- słaba jakość
- obsługa klienta poniżej krytyki
- pracownicy to chyba ludzie z łapanki -
~yre81 / 2019-08-08 22:34
Podwójne faktury, obciążanie za sprzęt, ktory odeslano 1,5 roku wcześniej. Dramat odkąd firma jest przejęta przes polsat. MiejscowośćBielsko-Biała -
~zawiedziony / 2008-09-16 17:54
konsultanci udzielają złych informacji. Aby sprawdzić czy dotarł fax czas oczekiwania wyniósł 10minut, w końcu stwierdzono ze nie dotarł mimo że potwierdzenie z poczty było pozytywne. Listy polecone adresowane do Netii, w opinii Netii nie docierają Zaletybrak, gdyż ostatecznie pozostałem przy tpWadyniekompetentna obsługa,
mają totalny chaos w papierach
udzielają błędnych informacji
nie potrafią niczego załatwić- -
~Zawiedziony / 2022-04-03 20:41
Tragedia,taka ilość przerw w dopływie sygnału że ręce opadają.Nigdy więcej netii.Przepraszam TV Tomków na jesień wracam. ZaletyBrakWadyOd a do z żeby się nie rozpisywaćMiejscowośćZgorzelec -
-
~Zawiedziony / 2022-04-04 21:09
Cd przerw w odbiorze sygnału.Nigdy więcej netii. ZaletyBrakWadyOd a do zMiejscowośćZgorzelec -
~Zawiedziony / 2022-04-16 07:51
7.43 zaczyna się zrywanie sygnału, czekam co będzie w święta. ZaletyBrakWadyOd a do zMiejscowośćZgorzelec -
~Zdegustowana klientka / 2018-08-27 21:27
Filmy cały czas się zacinają nawet w 144p . Internet wieczorami ledwo kontaktuje bądź po prostu się rozłącza . Obsługa klienta ma to w dupie . Może i tanio, nawet spoko oferty , ale po na co , po co jak i tak szajs. NOE POLECAM! Ps. Kablówka również do kitu. ZaletyChciałoby się ha haWadywolny szajs -
~zolza / 2012-04-11 16:14
Uwaga na NETIĘ!!!
Najgorsza Firma z jaka kiedykolwiek w życiu się spotkałam-źle przeszkolony personel, który na zadane jedno pytanie za każdym razem udziela innej informacji. Próba kontaktu z biurem obsługi klienta jest utrudniona, przez dwa tygodnie nie są w stanie załatwić jednej sprawy, ani wyjaśnić w czym lezy problem.
Natomiast jesli chodzi o kontakt z ich strony, to są bardzo skorzy do tego, żeby zamęczać ludzi telefonami z kolejnymi jakże wspaniałymi ofertami ich Firmy.
Takie Firmy jak ta nie powinny w ogóle istnieć na rynku.
Zawiodłam się strasznie i szczerze przestrzegam wszystkich.ZaletybrakWadyw opisie2 tygodnie -
~zrobiony w Kota / 2010-09-21 19:16
W dniu 16 lipca 2010 r. zawarłem nimi na internet+telefon i pomimo wielokrotnych zgłoszeń na infolinię do dnia dzisiejszego (21 września) nie podłączono mi internetu. To skandal i totalne lekceważenie klienta. Teraz zaczynam rozumieć ich reklamy przez 6 miesięcy zero płatności bo też i nie podłączymy ci przez te 6 miesięcy internetu. Infolinia to ściema płacisz za każde połączenie a i tak cię oleją- za każdym razem miła pani powie ci że oto już przekazuje sprawę do działu podłączeń i już za góra 5 dni wszystko będzie ok i tak w kółko. Zaletyna razie brakWadyjak już podpiszesz umowę to mają cie w d... -
~Żaba / 2014-12-29 11:16
Zanim zdecydujesz się na Netię pomyśl:
- brak możliwości oglądania telegazety (nie informują o tym przedstawiciele handlowi),
- czcionka napisów bardzo mała bez możliwości jej powiększenia.
W mojej ocenie ten operator ma jeszcze bardzo wiele do zrobienia.
Ja po miesiącu odłączyłem ich media (reklamacji mi nie uznano) i ponoszę opłatę abonamentową, albowiem bardzo wysokie są koszty rezygnacji z umowy przed terminem jej wygaśnięcia.ZaletyBRAKWadyJak opisane w opinii -
elk11 / 2011-08-18 07:54
Witam mam telefon+internet z neti na lini llu już trzeci miesiąc i nie było takiego tygodnia żeby nie było awarii Dzwoniąc do neti z telefonu komórkowego za każdym razem tracę prawie 10pl bo długo czekam na rozmowę Może i cena sama w sobie nie jest wygórowana Ale w moim przypadku to o 40 pl miesięcznie za drogo (za telefony do was ) Może i do końca umowy wytrzymam Ale wszystkim odradzam Za duża nerwówka Pozdrawiam ZaletyPrędkośćWadyAWARYJNOŚĆ3 MIESIĄCE -
~aaa / 2011-07-21 11:03
nie polecam! co za dno! Wadypsuje się!
nie informują o przerwach w dostępnie internetu!
płaciłam dziesiątki złotych za rozmowy tel. dotyczące zgłaszania awarii.2 -
-
~Autumn81702 / 2014-11-28 00:59
No witam. Miałem swojego czasu problem z internetem od Netii, i jak któryś raz z rzędu go zgłaszałem, to konsultant powiedział, bym sprawdził go na innym komputerze, a nawet zasugerował bym je*nął formata.
Od niedawna zaczęły się nagłe problemy z ładowaniem stron, że żadna strona nie szła odpalić. YouTube w jakości "ZIEMNIAK". Dzisiaj już nie wyrobiłem i poprosiłem ziomka, by ten pożyczył mi na moment swój stary komputer. Podłączyłem jego kompa do routera i...
DL - ok. 8 Mb/s, UP - ok. 0,52 Mb/s. Ping - 144ms.
Co śmieszne - mój komputer skanowany, brak wirusów. Komputer ziomka niedawno miał robionego formata i postawiony od nowa system.
A prędkości jakie są, takie są :-).
Wniosek - ta firma to jeden wielki ściek. Bulisz za internet MAX 20, a Netia tak dba o twój internet jakbyś miał MAX 8. Jakby tego było mało, kilka miesięcy po przedłużeniu do bloku zaczęła doprowadzać resztę usług (w tym internet) inna firma, wcześniej tylko dostarczała telewizję...
A bandyckiego paktu z tą firmą nie zerwiesz bo kara umowna; zmienić nie zmienisz bo kto wie - pewnie przedłużą.
Dobrze że lekko ponad rok został do końca.ZaletyWcaleWadyDużoPonad 4 lata i o 4 lata za dużo, rachunki opadły do niecałej stówy. -
~Baska / 2021-02-04 21:32
nigdy wiecej Nettia....muli ...wolno ..internet działa....po kilka razy zrywa połączenia...tv tez nie dziala...porazka....8razy wymiana modemu i nic nie daje ...dodzwonic się do firmy katastrofa...jedna wielka porazka ...nigdy nettia...odradzam najgorszemu wrogowi... Zaletynie maWadywszystko katasrofaMiejscowośćDzierżoniów -
~Bizon / 2023-09-22 21:20
Jestem uzytkownikiem Neti jakies 3 miesiace i zaluje od pierwszego dnia ze nie poszedlem w UPC.
Ilosc awarii w ciagu 3 miesiecy byla ogromna przy czym rekordem bylo 1 dni nie dzialania w ogole. Najgorzej jest przy uzywaniu VPN. Zrywa co chwile sesje i tu jest porazka. Z deklarowanego lacza jest zwykle polowa. Jak ktso potrzebuje do ogladania neta tylko to nawet dziala. Do pracy zdalnie lepiej cos innego.ZaletyJako tako dzialaWadyRozlaczanie. Krotkie ale wyczowalne dziury w necieMiejscowośćKraków -
~bozena2222 / 2011-08-03 14:41
W sumie blisko miesiąc nie miasłam internetu,dzwoniłzm grubo ponad20 razy ale za kazdym razem mówiono co innegi; wypoież jednej osoby zaprzeczala drugiej, kłamano np, ze awaria usunięta a zgodnie z smsem było to kłamstwo. Netia zaproponowała taryfe za 109int + tel nielimitowane w kraju i zagraniczne i dobrze, ze nie zadzwoniłam bo dano mi oferte jakiej anie nie proponowano ani nie zamawiałam. W 50% niekompetencja pracowników, złośliwy upór, a przede wszystkim kłamstwa, brak adnotacji o treści rozmowy - zamknięte kolo, a szybkośc internetu nie ma nic wspólnego z oferowana i reklamowaną. Problemy zaczęły sie około 25 czerwca i do tej pory nie wiem jaką mam taryfe, nie mam umowy - a w to co mówią przez telefon nie wierzcie ! ! ! Koszmar. Wadydużo - lekcewazenie klientadruga umowa ale nadal nie wien jaka
strona 76 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »