Dno, w tym miesiącu to juz druga awaria. Pierwsza trwała 4 dni, obecna juz prawie tydzień. Nie polecam. Średnio brak internetu 2-3 dni w miesiącu.
ZaletyBrak
MiejscowośćPodkowa leśna.
~Tomasz / 2019-01-07 21:54
Ocena: 1.50 / 5
Mimo zgłoszeń nie wyłączyli "dodatkowych opcji" licząc że przy rachunku zbagatelizuje się wzrost ceny. Po dwóch latach i wygaśnięciu umowy dodzwoniłem sie do sprzedawcy z którym uzgodniłem niższe od proponowanych rachunki. Po miesiącu okazało się że płace wyższą kwotę - w dziale reklamacji nie widzieli zniżkowych ustaleń. Poprosiłem o zapis rozmów - wyszło na moje i zgłosiłem reklamacje. Po miesiącu milczenia ze strony Neti dzwonie - okazuje się że reklamacja nie została zarejestrowana - ponownie prosze o zapis rozmów i przyjęcie zgłoszenia...
Zaletyinternet
Wady- podejrzane i częste pomyłki mające na celu wyłudzenie pieniędzy od leniwych ludzi
- niekompetentni ludzie w obsłudze
- wprowadzają w bład klientów
~Tomasz / 2021-01-22 17:25
Ocena: 1.50 / 5
Zamówiłem montaż z wcześniejszym pomiarem i przyjechał monter 2 godziny spóźniony. Po godzinie biegania po pietrach i piwnicach podłączył router i podał dokumenty do podpisania. Gdy spytałem "A wpierw pomiar?", obraził się, wyrwał urządzenie i wyszedł bez do widzenia.
Dzisiaj przyszła "Nota obciążeniowa" do zapłaty 200 zł za "Odszkodowanie za niedokonanie zwrotu powierzonego sprzętu". Oczywiście termin płatności na tej nocie jest na przedwczoraj, a data wystawienia na prawie 3 tygodnie temu.
Niestety dodzwonienie się na infolinii jest niemożliwe, połączenia po 30 minut, a nawet godzinę i "Przepraszamy, w obecnej chwili nasi konsultanci są zajęci. Prosimy o oczekiwanie."
ZaletyNie miałem okazji doświadczyć jakichkolwiek zalet
WadyObsługa infolinii, monter, oszukiwanie potencjalnych klientów, wysyłanie po terminie not obciążeniowych z tytułu błędów NETII.
MiejscowośćWrocław
~Tomek / 2016-04-23 15:54
Ocena: 1.50 / 5
Usługa to jakaś żenada. 6 awarii, w tym 6 dniowa, 3 dniowa, 2 dniowa (i to tylko kwiecień), a reklamacja na usługę została odrzucona ponieważ "dział techniczny nie stwierdził braku możliwości technicznych na świadczenie usług". Czyli usługa może być świadczona ale nie będą jej świadczyć bo....? Rozumiem z tego pisma że: Drogi Kliencie, masz nam płacić, my nie będziemy dostarczać Ci usługi, a umowy bez ponoszenia karnych kosztów nie możesz z nami rozwiązać. HAHAHA - mamy Cię!! Nie polecam nikomu podpisywania jakiejkolwiek umowy z tą firmą!!!!
Zaletycena
Wadycała reszta (ciągłe awarie, kilkudniowe przerwy w świadczeniu usługi)
~Tomek / 2023-09-30 10:13
Ocena: 1.50 / 5
Często przerywa połączenie. Raz na miesiąc brak internetu na 1-2 dni. Brak możliwości kontaktu i zgłoszenia awarii w niedziele. Prędkość do 1GB to tak na prawdę 400-500Mb
MiejscowośćKatowice
~Tomek / 2023-10-12 10:57
Ocena: 1.50 / 5
Co miesiąc jakaś awaria - raz kilka godzin, raz nawet cały dzień. Zero reakcji, przeposin o rekompensacie nie wspominam. Rozwiązałem umowę i musiałem odesłać modem na swój koszt bo w salonach nie przyjmują - żadnej inny operator tak nie robił...
Zaletyparametry są całkiem ok, jak działa
Wadypowyżej
MiejscowośćWarszawa
~tomek44 / 2014-10-21 10:41
Ocena: 1.50 / 5
Internetia - w tej przecudnej firmie nic się nie zmieniło. Co mała burza w Szczecinie to padają im jakieś urządzenia w mojej lokalizacji. Musi technik przyjechać i coś tam zresetować. Oczywiście żeby skłonić pana technika do przyjazdu konieczna jest osobista wizyta w firmie i solidny ochrzan znajdującej sie tam i nudzącej się panienki. Co burza to się muszę zwalniać z pracy - żadne telefony do BOK (biuro olewania klienta) nic nie dają, żadne maile podobnie. Trzeba tam samemu pójść i błagać o usunięcie awarii. Zastanówcie się 5 razy zanim z nimi podpiszecie umowę - pewnie dotyczy też samej NETII. Wyjątkowo asertywni dranie !!!!
Zaletybrak
Wady100% asertywność BOK
4 lata
~tylko nie netia / 2020-02-07 08:51
Ocena: 1.50 / 5
OSZUŚCI. Zamówienie swoje. Faktura swoje. Telewizja miała być za 0 zł, tymczasem na fakturze jest 35 zł. Reklamacja nie uznana. W ogóle nie dbają o klienta, mają go gdzieś.
Zaletybrak
Wadykłamią !!!
MiejscowośćWarszawa
~tynek / 2020-02-20 14:50
Ocena: 1.50 / 5
Zdziercy, manipulują i kłamią, żeby tylko zdobyć więcej kasy za to samo. niby wyższa prędkość a i tak jest ta sama, ale cena wyższa. Przy zmienianiu na niższą prędkość, jaka była wcześniej bo i tak nie było żadnej różnicy, więc wolałem nie przepłacać, odmawiali zmianę na niższą prędkość. Więc trzeba było zmienić operatora na innego. Jedyny oprócz Netii był tylko Orange. Lepsze to niż nic. No i jeszcze przy tej dawnej prędkości u Netii zanim niby podwyższono prędkość tak naprawdę miałem jeszcze niższą prędkość niż na umowie. i w dodatku była niestabilna. U Orange jest już lepiej. Już niedługo mają wprowadzić światłowód do mojego domu, nie mogę się tego doczekać.
ZaletyŻadnych nie ma.
WadyBardzo słaba jakość usługi, obsługa klienta jest kiepska. Kłamstwo, manipulacja i zdzierstwo.
MiejscowośćLegnica
~user77 / 2012-12-16 10:49
Ocena: 1.50 / 5
Z DALEKA OD TEJ FIRMY ŁĄCZĄ PRZEPEŁNIONE ZRYWANIE CO 5 MINUT NA ŁACZU ETHERNET 4MB. PORAŻKA
ZaletyBRAK ZALET
WadyŁĄCZE JAKOŚCI MOBILNEGO- NAWET SKYPE NIE MOŻE DZIAŁAĆ NORMALNIE BO PING WYNOSI PONAD 100MS
39.90
~ViperTiger / 2015-07-16 11:10
Ocena: 1.50 / 5
Serdecznie nie polecam netii ciągłe problemy z łącznością internetu co jest bardzo denerwujące. W ciągu godziny internet się rozłącza około 2-3 razy. Prędkość również nie zaskakuje czasami spada nawet to tak niskiej że trudno się z jakąś stroną połączyć.
~Vlada / 2019-03-30 14:36
Ocena: 1.50 / 5
Odradzam. Firma robi co chce. Prędkość jak i obsługa na info linii jak i placówkach okropna j nie kompetentna. Nie niosą odpowiedzialność za słowa swoich pracowników. Przez 3 lata korzystałam z usług firmy. Gdzie za ostatni rok jestem nie zadowolona w całości i moi znajomi też. W piątke w tym rkku nir przedłużamy umow. Prędkość nie jest zgodna z podpisaną umową. Na info linie nie dasz radę dodzwonić się, czas oczekiwania jak i rozmuwa są płatne. Obsługa jest okropna. Jak zamówiłam ostatni abonament zgłosiłam co potrzebuje. Podłączył nie ten pakiet usług. Musieli odsłuchać rozmowy dla podtwiedzenia że mam rację. Po trzech miesiącach walki z nimi zostalo to zmienione.
Wycofać się z umowy w normalny sposób nie ma możliwości. Z każdej strony położyli sobie poduche żeby pobierać pieniędzy.
MiejscowośćKraków
~Wieslaw / 2023-05-02 20:07
Ocena: 1.50 / 5
Występują stop klatki oraz zanik foni. Trwa to o pół roku.
ZaletyBrak
WadyFatalna obsługa klienta
MiejscowośćJelenia Góra
~Wiktor / 2018-06-04 17:05
Ocena: 1.50 / 5
Brak słów. Dlaczego? Brak Internetu. A pieniążki za pakiet z konta lecą. Awarie sieci co 20 minut.
Wolna prędkość. Jaki Netia ma slogan? "GIGAWOLNOŚĆ, tani internet..."
ZaletyBrak
WadyWolna prędkość, awaryjność, obsługa klienta nic nie robi
MiejscowośćKraków
~Wkurwiony Klient / 2017-10-13 19:06
Ocena: 1.50 / 5
Trzeci tydzien czekam na poprawne podlaczenie internetu, szrot ktory nazywaja routerem zawiesza sie po kilku minutach pobierania pliku, testuje juz druga sztuke i ta tez jest wadliwa, to co sie dzieje to kpina z klienta, jak mozna wciskac taki zlom. Ciezko sie dodzwonic do obslugi klienta, a na odpowiedzi mailowe czeka sie 3-4 dni mimo ze na stronie podaja max 48h, totalna zenada. Dodam jeszcze ze kilka lat temu tez mialem internet od nich, byl on niestabilny, czesto rozlaczalo, realne predkosci to moze 60-70% z tych deklarowanych, i 2 razy wymienialem wtedy router bo zle dzialal. Myslalem ze sie poprawili ale widze ze jest coraz gorzej i na pewno nie dam sie nabrac trzeci raz. UNIKAC TEJ FIRMY JAK OGNIA !!!
ZaletyRouter moze sluzyc jako podstawka pod kubek z kawa/herbata zeby nie zostawiac kolek na blacie.
Kotu bardzo podoba sie pudelko
WadyBrak internetu
Slaba obsluga klienta
Klamliwi konsultanci
Ceny raczej malo konkurencyjne
Dolaczany sprzet to szrot
Nigdy nie mailem do czynienia z tak niskim poziomem swiadczonych uslug
~Wkurzony / 2019-10-21 17:05
Ocena: 1.50 / 5
Jestem w Netii już półtora roku i mogę powiedzieć, żeby nikt tego nie brał. Obsługa klienta to dramat. A usługi pozostawiają wiele do życzenia. Sam internet zrywa co parę godzin. A aktualnie juz 3 dni nie ma internetu w ogóle, gdyż netia postanowila wyłączyć usługę dla starszych modemów nie wymieniając ich wcześniej na nowy. Tak więc juz 3 dni czekam aż jaśnie Pan pojawi się u mnie w progu i łaskawie wymieni modem.
MiejscowośćŁódź
~Władysław / 2021-08-13 09:49
Ocena: 1.50 / 5
Od początku zamówienia są problemy. Jakość nigdy nie była dobra Często składałem reklamacje.Bardzo często zawieszał się lub ginął obraz lub głos.Na zakończenie umowy odesłałem sprzęt i okazało się, że nie zestaw PLC (dostarczył go kurier, nie musiałem go kwitować zostałem poinformowany, że jest to sprzęt jednorazowego użytku)).
WadyUtrudnienia w odbiorze zawieszanie się lub ginięcie obrazu lub głosu albo jednego i drugiego.
MiejscowośćWarszawa
~WOJCIECH / 2019-10-03 13:24
Ocena: 1.50 / 5
Stanowczo ODRADZAM korzystana uslug z tej firmy. Centrum obslugi klijenta to jakis zart. podejscie do klijenta DRAMAT.
ZaletyZADNE
WadyPREDKOSC INTERNETU SLABA TO DELIKTNIE MOWIAC, ROZMOWA Z KONSULTANTAMI TO STRATA CZASU. DRAMAT
MiejscowośćLODZ
~Wojciech / 2021-03-05 21:31
Ocena: 1.50 / 5
Do D........ Nie ma praktycznie dnia by nie było problemu. Tv jako tako czyli po japońsku. Pierwszy Router padł wymienili. Szkoda już godzinę siedzę by wysłać kilka zdjęć e-mail. Skończyła się umowa podnieśli cenę za usługę prawie o 10 zł.
MiejscowośćWrocław
~Wojtek / 2013-03-14 23:22
Ocena: 1.50 / 5
Zwykłe oszustwo. Według konsultanta na infolinii za internet plus telewizje miałem płacić 79,99 miesięcznie i wierząc w taką cenę zawarłm umowę. Jednak, gdy przestudiuje się cennik Netii okazuje się że prawdziwa cena to 104,53 - tylko wszystko jest rozbite na kilka opłat i ukryte drobnym drukiem. Dowiedziałem się o tym 4 miesiące po podpisaniu umowy, gdy skończyl się okres promocyjny.