MiejscowośćKatowice
strona 75 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »
-
~Tomek / 2023-09-30 10:13
Często przerywa połączenie. Raz na miesiąc brak internetu na 1-2 dni. Brak możliwości kontaktu i zgłoszenia awarii w niedziele. Prędkość do 1GB to tak na prawdę 400-500Mb -
-
~Tomek / 2023-10-12 10:57
Co miesiąc jakaś awaria - raz kilka godzin, raz nawet cały dzień. Zero reakcji, przeposin o rekompensacie nie wspominam. Rozwiązałem umowę i musiałem odesłać modem na swój koszt bo w salonach nie przyjmują - żadnej inny operator tak nie robił... Zaletyparametry są całkiem ok, jak działaWadypowyżejMiejscowośćWarszawa -
~tomek44 / 2014-10-21 10:41
Internetia - w tej przecudnej firmie nic się nie zmieniło. Co mała burza w Szczecinie to padają im jakieś urządzenia w mojej lokalizacji. Musi technik przyjechać i coś tam zresetować. Oczywiście żeby skłonić pana technika do przyjazdu konieczna jest osobista wizyta w firmie i solidny ochrzan znajdującej sie tam i nudzącej się panienki. Co burza to się muszę zwalniać z pracy - żadne telefony do BOK (biuro olewania klienta) nic nie dają, żadne maile podobnie. Trzeba tam samemu pójść i błagać o usunięcie awarii. Zastanówcie się 5 razy zanim z nimi podpiszecie umowę - pewnie dotyczy też samej NETII. Wyjątkowo asertywni dranie !!!! ZaletybrakWady100% asertywność BOK4 lata -
~tylko nie netia / 2020-02-07 08:51
OSZUŚCI. Zamówienie swoje. Faktura swoje. Telewizja miała być za 0 zł, tymczasem na fakturze jest 35 zł. Reklamacja nie uznana. W ogóle nie dbają o klienta, mają go gdzieś. ZaletybrakWadykłamią !!!MiejscowośćWarszawa -
~tynek / 2020-02-20 14:50
Zdziercy, manipulują i kłamią, żeby tylko zdobyć więcej kasy za to samo. niby wyższa prędkość a i tak jest ta sama, ale cena wyższa. Przy zmienianiu na niższą prędkość, jaka była wcześniej bo i tak nie było żadnej różnicy, więc wolałem nie przepłacać, odmawiali zmianę na niższą prędkość. Więc trzeba było zmienić operatora na innego. Jedyny oprócz Netii był tylko Orange. Lepsze to niż nic. No i jeszcze przy tej dawnej prędkości u Netii zanim niby podwyższono prędkość tak naprawdę miałem jeszcze niższą prędkość niż na umowie. i w dodatku była niestabilna. U Orange jest już lepiej. Już niedługo mają wprowadzić światłowód do mojego domu, nie mogę się tego doczekać. ZaletyŻadnych nie ma.WadyBardzo słaba jakość usługi, obsługa klienta jest kiepska. Kłamstwo, manipulacja i zdzierstwo.MiejscowośćLegnica -
~user77 / 2012-12-16 10:49
Z DALEKA OD TEJ FIRMY
ŁĄCZĄ PRZEPEŁNIONE ZRYWANIE CO 5 MINUT NA ŁACZU ETHERNET 4MB. PORAŻKAZaletyBRAK ZALETWadyŁĄCZE JAKOŚCI MOBILNEGO- NAWET SKYPE NIE MOŻE DZIAŁAĆ NORMALNIE BO PING WYNOSI PONAD 100MS39.90 -
~ViperTiger / 2015-07-16 11:10
Serdecznie nie polecam netii ciągłe problemy z łącznością internetu co jest bardzo denerwujące. W ciągu godziny internet się rozłącza około 2-3 razy. Prędkość również nie zaskakuje czasami spada nawet to tak niskiej że trudno się z jakąś stroną połączyć. -
~Vlada / 2019-03-30 14:36
Odradzam. Firma robi co chce. Prędkość jak i obsługa na info linii jak i placówkach okropna j nie kompetentna. Nie niosą odpowiedzialność za słowa swoich pracowników. Przez 3 lata korzystałam z usług firmy. Gdzie za ostatni rok jestem nie zadowolona w całości i moi znajomi też. W piątke w tym rkku nir przedłużamy umow. Prędkość nie jest zgodna z podpisaną umową. Na info linie nie dasz radę dodzwonić się, czas oczekiwania jak i rozmuwa są płatne. Obsługa jest okropna. Jak zamówiłam ostatni abonament zgłosiłam co potrzebuje. Podłączył nie ten pakiet usług. Musieli odsłuchać rozmowy dla podtwiedzenia że mam rację. Po trzech miesiącach walki z nimi zostalo to zmienione.
Wycofać się z umowy w normalny sposób nie ma możliwości. Z każdej strony położyli sobie poduche żeby pobierać pieniędzy.MiejscowośćKraków -
-
~Wieslaw / 2023-05-02 20:07
Występują stop klatki oraz zanik foni. Trwa to o pół roku. ZaletyBrakWadyFatalna obsługa klientaMiejscowośćJelenia Góra -
~Wiktor / 2018-06-04 17:05
Brak słów. Dlaczego? Brak Internetu. A pieniążki za pakiet z konta lecą. Awarie sieci co 20 minut.
Wolna prędkość. Jaki Netia ma slogan? "GIGAWOLNOŚĆ, tani internet..."ZaletyBrakWadyWolna prędkość, awaryjność, obsługa klienta nic nie robiMiejscowośćKraków -
~Wkurwiony Klient / 2017-10-13 19:06
Trzeci tydzien czekam na poprawne podlaczenie internetu, szrot ktory nazywaja routerem zawiesza sie po kilku minutach pobierania pliku, testuje juz druga sztuke i ta tez jest wadliwa, to co sie dzieje to kpina z klienta, jak mozna wciskac taki zlom. Ciezko sie dodzwonic do obslugi klienta, a na odpowiedzi mailowe czeka sie 3-4 dni mimo ze na stronie podaja max 48h, totalna zenada. Dodam jeszcze ze kilka lat temu tez mialem internet od nich, byl on niestabilny, czesto rozlaczalo, realne predkosci to moze 60-70% z tych deklarowanych, i 2 razy wymienialem wtedy router bo zle dzialal. Myslalem ze sie poprawili ale widze ze jest coraz gorzej i na pewno nie dam sie nabrac trzeci raz. UNIKAC TEJ FIRMY JAK OGNIA !!! ZaletyRouter moze sluzyc jako podstawka pod kubek z kawa/herbata zeby nie zostawiac kolek na blacie.
Kotu bardzo podoba sie pudelkoWadyBrak internetu
Slaba obsluga klienta
Klamliwi konsultanci
Ceny raczej malo konkurencyjne
Dolaczany sprzet to szrot
Nigdy nie mailem do czynienia z tak niskim poziomem swiadczonych uslug -
~Wkurzony / 2019-10-21 17:05
Jestem w Netii już półtora roku i mogę powiedzieć, żeby nikt tego nie brał. Obsługa klienta to dramat. A usługi pozostawiają wiele do życzenia. Sam internet zrywa co parę godzin. A aktualnie juz 3 dni nie ma internetu w ogóle, gdyż netia postanowila wyłączyć usługę dla starszych modemów nie wymieniając ich wcześniej na nowy. Tak więc juz 3 dni czekam aż jaśnie Pan pojawi się u mnie w progu i łaskawie wymieni modem. MiejscowośćŁódź -
~Władysław / 2021-08-13 09:49
Od początku zamówienia są problemy. Jakość nigdy nie była dobra Często składałem reklamacje.Bardzo często zawieszał się lub ginął obraz lub głos.Na zakończenie umowy odesłałem sprzęt i okazało się, że nie zestaw PLC (dostarczył go kurier, nie musiałem go kwitować zostałem poinformowany, że jest to sprzęt jednorazowego użytku)). WadyUtrudnienia w odbiorze zawieszanie się lub ginięcie obrazu lub głosu albo jednego i drugiego.MiejscowośćWarszawa -
~WOJCIECH / 2019-10-03 13:24
Stanowczo ODRADZAM korzystana uslug z tej firmy. Centrum obslugi klijenta to jakis zart. podejscie do klijenta DRAMAT. ZaletyZADNEWadyPREDKOSC INTERNETU SLABA TO DELIKTNIE MOWIAC, ROZMOWA Z KONSULTANTAMI TO STRATA CZASU. DRAMATMiejscowośćLODZ -
~Wojciech / 2021-03-05 21:31
Do D........ Nie ma praktycznie dnia by nie było problemu. Tv jako tako czyli po japońsku. Pierwszy Router padł wymienili. Szkoda już godzinę siedzę by wysłać kilka zdjęć e-mail. Skończyła się umowa podnieśli cenę za usługę prawie o 10 zł. MiejscowośćWrocław -
~Wojtek / 2013-03-14 23:22
Zwykłe oszustwo. Według konsultanta na infolinii za internet plus telewizje miałem płacić 79,99 miesięcznie i wierząc w taką cenę zawarłm umowę. Jednak, gdy przestudiuje się cennik Netii okazuje się że prawdziwa cena to 104,53 - tylko wszystko jest rozbite na kilka opłat i ukryte drobnym drukiem. Dowiedziałem się o tym 4 miesiące po podpisaniu umowy, gdy skończyl się okres promocyjny. -
-
~Wojtek / 2019-07-12 20:24
Podczas awarii czekałem 3 dni aby przywrócono mi TV i internet - reklamacja by odliczyć ten czas od opłaty zostało odrzucona. Cały czas wysyłają mi fakturę na złą kwotę, piszę do nich, oni przepraszają, mówią, że się pomylili, a miesiąc później robią to samo. Tak już od 3 miesięcy. Telewizja często zacina. To mój trzeci operator i ten jest pod każdym względem najgorszy. Nikomu nie polecam. MiejscowośćCzechowice-Dziedzice -
~wookie / 2013-01-13 01:54
NIE POPEŁNIJCIE TEGO BŁĘDU JAK WIELU Z NAS
Mam pakiet internet, telewizja i telefon i jedyna rzecz na + to ładnie wyglądający interfejs w telewizji i cierpliwość konsultantów na mój jad wylewający się na nich przez słuchawkę MINIMUM raz na dwa tygodnie.
Na początek internet w ogóle:
Prędkość internetu - OSTRZEGAM WAS nie dajcie się na to nabrać na manipulacyjne hasła 50mb bez ograniczeń itd. Jest to wybitnie niezły przekręt. Płacę za 54mb. Interent działa tylko i wyłącznie przez router technicolor przesłany przez netię co bardzo komplikuje sprawę serwisu i brak możliwości sprawdzenia innych. Prędkość przy połączeniu przewodowym wynosi 42mb, prędkość przez wifi - 18mb. Była wymiana routera - nic. przyszedł technik - reklamację możemy zatwierdzić tylko wtedy kiedy prędkość jest niska przewodowo. Wyjaśnił oczywiście, że te 8-12mb pobiera telewizja itd. nie do końca kłamstwem ale nie mówieniem prawdy (polecam artykuł z chip 11/2012 gdzie dostawcy internetu celowo ograniczają prędkość). Internet bardzo często się rozłącza. Tak po prostu. Na routerze miga czerwona dioda, router należy zresetować, odczekać, zresetować drugi raz i dopiero potem wraca.
Informacja dla tych którzy mają prędkość przez wifi w popołudniowo-wieczornym godzinach ULTRA niską prędkość - musiecie zmienić kanał, bo pewnie kilka routerów w pobliżu was jest na tym samym kanale (google -> how to change channel on router). u mnie zmiana kanału poprawiła prędkość 2mb (przypominam że płacę za 54mb) do 18mb... Łał.
artyści upraszczają. tak też zrobiła netia. interfejs jest przejrzysty, intuicyjny i bardzo wygodny. Ale ich telewizja TO PROWIZORKA - problemów jest masa: znikające loga kanałów, NAGMINNIE znikający zegar, niezgodność teleprogramu z nadawaniem. i to co uwielbiam najbardziej - kanał niedostępny. co jakiś czas mojemu netiaboxowi zachce się zablokować jakiś kanał i odblokować go po jakimś czasie. Dzisiaj np. zatrzymał się obraz podczas meczu piłki ręcznej i na każdym kanale widziałem tylko czarny ekran z różowym paskiem "kanał niedostępny". szukam na prędce transmisji w inte... zaraz! BRAK INTERNETU.
Telefon stacjonarny jest wyłączony ponieważ raz dziennie dzwonią - jak do każdego - reprezentujące-firmę x-i-chcące-zaprosić-mnie-na-pokaz y osoby, do których cierpliwość straciłem już dawno. Telefon włączam tylko wtedy kiedy chcę zadzwonić do BOK.
Napisałem pismo do neti, z prośbą o zgodę na zerwanie umowy z powodu braku zgodności z umową. Przeszło bez problemu. Od września czekam z tym asem, kiedy będę naprawdę wściekły no i stało się. Każdy dostawca internetu który daje prędkość internetu choćby KILOBAJT mniejszą niż taką jaka jest w umowie zasługuje na ocenę 1. Zero szacunku i wybaczenie dla takiego czegoś. Płacę - WYMAGAM. Będę objeżdżał na każdym forum i tego typu stronach twór zwany netią. na pewno teraz myślisz "może u mnie będzie inaczej"... NIE RYZYKUJ I NIE KUPUJ, bo uwierz mi, że będzie Cię to kosztowało dużo nerwów i wiszenia na telefonie. OSTRZEGAM! NIE KUPUJZaletynie mają znaczenia bo wad jest więcejWadyzapraszam do lekturytruję się już z nimi rok, 138zł po maksymalnym obcięciu (e-faktura, rezygnacja z antywira itd) -
~Wrazsacz / 2015-12-17 16:09
Koszmar kompletny, ciągłe usterki, brak możliwości połączenia, olewatorski stosunek do klienta, obsługa przy próbie złożenia rezygnacji z usług zakrawa na czyste chamstwo, buractwo i brak kultury. Gdy tylko zadzwoniliśmy, że chcemy zrezygnować to jeszcze przed dopełnieniem formalności prędkość spadła do modemowej. Przypadek? Nie sądzę/ -
~Xedos / 2016-01-09 09:09
Netia ŁÓDŹ czyli dawny DIALOG to największa pomyłka. Łączę do 20MB a w rzeczywistości 5.7MB. W ciągu roku 3 awarie po 1-2 dni. Kompletnie nie polecam tego dostawcy internetu na terenie ŁODZI. ZaletyBrakWadyNETIA=WADA4 lata
strona 75 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »