Zaletycena, szybkosc internetu
strona 73 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »
-
~Damiano / 2016-08-24 14:47
Korzystam z pakietu Netii i jak najbardziej jestem zadowolony. Przed wyborem długo zastanawiałem się jakiego operatora, jaki pakiet wybrać. Padło wlaśnie na Netie - w mojej okolicy zdecydowanie byla to najbadziej korzystna oferta. Jestem ich klientem już kilka lat, niedlugo zmieniam umowe na nowa, mam nadzieje, ze bedzie rownie korzystna jak do tej pory. -
-
~marcus / 2016-08-23 22:22
A ja narzekać na netię nie mogę. Od prawie roku nie mam żadnych problemów z internetem. Jest stabilny, szybki i mają ok obsługę. Tyle w temacie. ZaletyStabilność, obsługa -
~juz_niedlugo_byly_klient / 2016-08-23 12:13
Witam,
Na samym początku internet generalnie działał.
Z roku na rok jest jednak coraz gorzej.
Przede wszystkim dobija skokowość prędkości oraz częste zrywanie połączenia.ZaletyBrakWady- BARDZO niestabilne połączenie, częste zrywanie.
- Skokowa prędkość działania sieci.
- Wolna reakcja na zgłoszenia.
-Użytkowanie od 5 lat. -
~użytkownik / 2016-08-23 12:00
Jestem użytkownikiem internetu z Netii już parę dobrych lat i szczerze go nie polecam. Internet bardzo wolny, a czasami nawet go nie ma(mieszkam praktycznie w centrum miasta). Oglądanie filmu w jakości 480p praktycznie graniczy z cudem(niekiedy nawet w jakości 360p się zacina), pobieranie 2GB pliku zajmuje ok 2~4h
Żałuje że przedłużałem umowę co roku, teraz gdy się skończy natychmiastowo zmieniam dostawcę :)Zalety...Wady-dużo niższa prędkość niż na umowie
-i dużo innych -
~Robson / 2016-08-18 20:36
Jedna wielka porażka. Co chwile przerywa, co chwile zwalnia. Wzywałem serwis i niby wszystko dobrze czyli to norma ze w netii internet tylko wk*rwia zamiast dzialac. Rezygnuje przy pierwszej okazji. Nie polecam ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
~LakiLuk / 2016-08-18 16:37
Och korzystamy z Netii (moja rodzinka) od (chyba) 1999 lat od 9 mamy internet, były problemy nie raz. Na początku czyli te 9 lat temu przez kilka miesięcy mieliśmy internet 500 Kb/s zamiast 2 Mb/s ale na szczęście reklamacja została wtedy przyjęta i mieliśmy spory zwrot. Było też kilka awarii, ale niestety jakieś 18 miesięcy temu okłamano nas że osiągniecie 50 Mb/s w naszej lokalizacji jest jak najbardziej możliwe - nie było, i do dziś nie jest max 24 mega - i tego im jakoś zapomnieć nie mogę Dlatego chyba pora się rozejrzeć za czymś innym - byle nie za vectrą. Router z Netii fajny, ale w ciągu roku to już 3-ci, dwa miału usterkę fabryczną (chyba, tak wnioskuję). Plus taki że szybko reagują, i panowie do dwóch dni potrafią przyjść i zobaczyć co się stało, telefoniczna pomoc techniczna też stoi na - powiedzmy dobrym poziomie, ale kwiatki też były, kiedy jedna konsultantka nie potrafiła pomóc to najzwyczajniej się rozłączyła. Czasami - na szczęście tylko czasami trzeba dzwonić na infolinię kilak razy bo czasami każdy kolejny konsultant mówi co innego. - Ale Jak czytam to co ludzie wypisują na Vectrę, to chyba w Netii nie ma najgorzej przynajmniej jeśli o mnie chodzi. ZaletyDobra telefoniczna obsługa techniczna, szybkie i sprawne wymienianie sprzętu na nowy, mało awarii, duże możliwości konfiguracyjne routera Netii, maksymalnie 3 tygodniowy okres oczekiwania na złożoną reklamację - niektóre uwzględnione - cóż za niespodzianka :) Zdalne aktualizowanie oprogramowania Routera należy mimo wszystko zaliczyć jako plus.WadyKłamanie co do możliwości technicznych i prędkości internetu, aby tylko przedłużyć umowę, namolne telefony z ofertami dodatkowymi, trzeba zadzwonić i wydać polecenie o wycofaniu zgody na otrzymywanie materiałów.... itd, itd - wtedy jest spokój. Nie spójne wypowiedzi, czasami każdy konsultant mówi co innego.Od 1999 roku, telefon, od 2007 roku, telefon + internet -
~Marek / 2016-08-17 12:16
Przestrzegam przed korzystaniem z usług Netii.
Wyłudzają pieniądze pod hasłem "ochrona przeciwspamowa - PS".
Po zawarciu umowy można zrezygnować z ochrony PS, ale nie można zrobić tego przy zawieraniu umowy.
Liczą na zapomnienie, i na te kilkanaście złotych co miesiąc czyli rocznie prawie 200 zł.
Zrezygnowałem i potwierdzili, że skutecznie.
Za jakiś czas w rachunkach znowu znalazłem naliczenie za PS.
Zareklamowałem - przyznali, że to ich błąd.
I znowu, za jakiś czas, naliczali PS,
-
~Henryk / 2016-08-13 11:12
JA chciałem ostzec wszystkich którzy jeszcze nie dali się wciągnoć w bagdno jakie reprezetuje "netia" gdyż świadczone przez nich usługi opierają się na oszustwie kłamstwie i braku kompetecj czym w moim przypadku poprzez kuriera przysłali ruter do internetu. Jak okazało się był nie sprawny interwecje telefoniczne ,pisemne nie były rozpatrywane na tomiast abonamet żadali do zapłaty . Jest to firma która żeruje a jeśli ktoś się przeciw stawi sprawy kieruje do sądu mino to ze jest racja po stronie petenta "PRZESTRZEGAM PRZED OSZUSTAMI". ZaletyZalety doskonałości wyłudzania pieniedzyWadyBrak kompetecj , oszusciOd oszustów z Neti -
-
~Aga_Be / 2016-08-12 15:46
Mam internet od miesiąca, na razie nie było żadnych problemów. Prędkość większa niż u poprzedniego dostawcy, a do końca roku mam za darmo. -
~Fairmax / 2016-08-11 14:22
Przeprowadziłem się pod nowym adresem. Dzwoniłem w sprawie przeniesienia internetu od początku lipca co tygodnia i prosiłem o to samo, ale od kiedy została ta procedura uruchomiona nie mam dotąd żadnego pojęcia. Przykro mi że to jest tylko mój problem i że to ja muszę dzwonić do infolinii co kilka dni żeby pytać o progres i dostawać nieprawdziwe odpowiedzi (już w tamtym tygodniu według infolinii internet miał być ale nic). A w końcu kiedy dzwoniłem do infolinii przekierowywało mnie do działu marketingu gdzie nikt niczym nie pomaga. Ponadto w umówię znajdowały się koszty ukryte - firma podłącza dodatkowe 'bezplatne' usługi które od drugiego czy trzeciego miesiąca robią się płatne. Na każda nawet mała zmianę w umówię potrzebują minimum 21 dni. Niesamowicie brzydka firma i przykro mi że zaczepem korzystać z jej usług ZaletyNie maWadyObsługa klienta to masakra. W umowie znajdują się koszty ukryteKorzystam przez rok 49,90 zł miesięczne na pewno nie będę przedłużać umowy i nikomu nie polece -
~kkol / 2016-08-06 13:41
Nie poleca tego internetu ze względu na szybkość i wysoki ping ZaletybrakWadypingkorzystam 2 lata -
~Just nobody in particular / 2016-08-05 23:39
niczym nieuzasadnione rwanie sieci, głupie wymówki typu "skrzynka jest za daleko", tego nie mogą, tamtego nie mogą... routery nie działają, resetują się same, nie są widoczne dla komputera
wysoki ping w grach i nieistniejąca prędkość pobierania
nie ma sensu płacić jak wszystko co drugi dzień diabli biorą
nie pozdrawiamWady^^^ -
~petekolakowski / 2016-08-05 17:03
Mam powoli usług od Netii. Ciągłe problemy z internetem to już codzienność. Kilkanaście razy dziennie połączenie jest zrywane. Prędkość też skacze od 2 MB do 8. Nigdy więcej Netii. Wadyobsługa klienta, jakość usług internetowych -
~Fret / 2016-08-03 01:11
4-5 razy w miesiącu awaria, którą naprawiają po 3 dni ZaletybrakWadyobsługa klienta to dno. Parametry no ten... O niezawodności nie wspominam3 lata -
~HejterNetii / 2016-08-01 19:07
Ten internet to masakra nie da sie go używać
Tak duzo wad ze lepiej nawet tego nie tykać kijem - Kraków MAX 10 MB/S śmieszne (Śródmieście)ZaletyBrakWadyTak duzo ze lepiej nawet tego nie tykać kijem - Kraków MAX 10 MB/S śmieszne (Śródmieście)3 lata -
~tomko22 / 2016-07-31 20:14
Częste awarie, nigdy nie ma obiecanej szybkości, brak pomocy ze strony obsługi klienta.
Nie polecam Netii.ZaletyBrakWadyAwarie, wolny transfer danych22 miesiące -
-
~Harvester of Sorrow / 2016-07-31 09:52
Witam wszystkich zainteresowanych. Internet wraz z TV w NETII posiadam od 2 lat. Jakość beznadziejna, wielokrotnie zgłaszałem awarie, polegające na cyklicznym wyłączaniu się internetu (wraz z TV)- czasem wyłącza się 5-7 razy w ciągu godziny, co staje się bardzo uporczywe i denerwujące. Zawsze przy zgłaszaniu takiej sytuacji informowano mnie, że zostanie to usunięte, ale wszystko się powtarza od nowa. W ciągu miesiąca zgłasza się takich awarii około 4-5 razy, jednak dostawca usługi nie potrafi sobie z tym poradzić - zrzuca to na upały, szkoda, ze sytuacja się powtarza również, gdy temperatura na zewnątrz wynosi 18-20 stopni Celcjusza (to chyba nie są upały!!!!!:D). Stanowczo odradzam korzystania z usług firmy NETIA. Firma nie potrafi usunąć awarii, a przyznam się, że koszty usługi też nie są niskie, bo płacę co miesiąc prawie 80zł. STANOWCZO ODRADZAM KORZYSTANIA Z USŁUG FIRMY NETIA!!!!!! -
~Juan / 2016-07-31 01:37
Wrocław
Od 3 dni miałem przerwy w dostawie internetu. Zwykle jednak po koło 10-15 min. Około 2 razy dziennie. Wkurzające to prawda ale byłem w stanie to jeszcze zaakceptować.
Dzisiaj natomiast przeszli samych z siebie. Na początku internet nie działał rano, przez około 2 godziny. Dzwoniłem to nikt nie odbierał.
Pozniej wrocil i miałem nadzieje ze to w takim razie to była przerwa ze względu modernizacji sieci ( miałem cicha nadzieje ze kłada światłowody) ale teraz internet nie działa od 3 godzin i nie jestem w stanie nic na to poradzić. Ughh jakie to jest wkurzające!
Zdecydowanie najgorszy dostawca internetu jakiego kiedykolwiek miałem. -
~tom77 / 2016-07-29 14:08
Jeśli można w krótkich słowach.
Przestrzegam wszystkich aby nie podejmowali żadnych decyzji w czasie rozmowy telefonicznej z ludźmi którzy reprezentują bądź pracują w firmie Netia. A umowy które przedkładają nam do podpisu dobrze przeczytać, nawet jeśli przed chwilą zostały przedyskutowane wszelkie warunki dotyczące usług. Zostałem oszukany w taki sposób przez pracowników tej firmy. A najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to że nikt nie jest wstanie dojść z kim rozmawiałem przez telefon. -
~kasiunia87 / 2016-07-29 12:00
troszkę ponarzekam na awarie w netii ktore czasem się zdarzają no ale nie trwają długo. a poza tym okej, korzystam z internetu i tv, mogę polecić pakiet styl życia młodym mamom :)
strona 73 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »