MiejscowośćPiaseczno
strona 73 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »
-
~Piotr / 2020-05-13 14:49
10 lat temu zrezygnowałem z Netii już wtedy zaczęła zrywać połączenia netowe i do tego wysoka cena w stosunku do konkurencji. Przeszedłem do UPC i od tamtego dnia nadal wszystko śmiga. Oczywiście w różnej części miasta i regionie różnie działa net czy tv natomiast mieszkałem wiele lat w Konstancinie potem przeprowadziłem się do Piaseczna i nadal UPC wymiata. Chociaż moi znajomi również mieszkający w Piasecznie ale winnej części miasta bardzo narzekają na UPC. Tak jak mówiłem różnie to bywa lecz Netia to gniot do tego obsługa klienta dużo pozostawia do życzenia natomiast w UPC super obsługa. -
-
~Piotr / 2021-04-28 11:13
syf kiła i mogiła gówno pełne chodzi byle jak ciagle awarie i ujowa obsługa klienta nie bierzcie ! ZaletyzeroWadysameMiejscowośćGdańsk -
~Piotr / 2022-10-28 09:43
Nie polecam.Internet szarpie lub nie ma wcale. Zamykaja zlecenia naprawy usterki mimo że nie została usunięta. Złożyłem reklamacje z rozwiązaniem umowy z ich winy płacić za coś czego nie ma ????
Wcześniej miałem internet z UPC żadnych problemów przez cały okres trwania umowy.
Przeszedłem do Netii ponieważ przekonali mnie tańsza oferta .
NIE POLECAM !!!ZaletyBrakWadyPrzerywa lub brak internetu -
~Piotr / 2023-08-30 20:39
Dziadowska obsługa. Oo zgłoszeniu awarii trzeba czekać w nieskończoność. Nie wiem czy opreator wie, że częste przerwy i usterki to nic innego jak niezgodność usługi z umową. Kasy oczywiście nie zwracają a, klienta mają głęboko w d""". Niektórzy pracują przez internet a każda przerwa to narażantna straty. W moim przypadku awaria spowodowana z winy montera, który grzebał w przyłączu i najprawdopodobniej odłączył mi dostęp do neta ale za to sąsiad zyskał dostęp, prawdopodobnie na moim łączu. Ciekawe czy netia zwróci mi kasę za poniesione straty. WadyCzęste awarie i dziadowska obsługa klientaMiejscowośćOPOLE -
~pp / 2011-08-22 12:06
Dopuki miałem neta w tele2 nie było sekundy awarii a jak przejeli to ci nieuda.....czni ludzie wszystko się pie..rzy , dzwonie do nich cały miesiąć a oni mają to gdzieś , a jak chcę zerwać umowę to każą mi zapłacić karę za coś czego oni nie potrafią naprawić. -
~Prajsnar / 2023-11-07 20:19
Tragedia ciagle problemy, prędkość jak na rok 2023 słaba, kilka dni po usunieciu awarii powrocila ze z potrójna siłą, teraz nie tylko utraty pakietow do tego i ping wysoki i wywalanie calej "maszyny", smiech na sali. MiejscowośćWieliczka -
~Prezes / 2022-09-12 18:09
Nie polecam chciałem przenieś na inny adres...
...czeka już półtorej miesiąca i nadal jestem bez iterneto. Po natto zostałem 4 krotnie okłamany " dzisiaj już wszystko będzie działać proszę czekać" lub " dzisiaj będzie instalator proszę czekać na kontakt. Po ponownym telefonie następna konsultantka nic o tym nie wie i nie ma nawet zapisu. Kontakt bardzo utrudniony. Gdyby nie kara za zerwanie umowy 1220 złotych zrezygnował bym natychmiast nie polecamZaletyBrakWady8/10MiejscowośćJawor -
~Przemek / 2016-04-25 10:51
Szanowni Państwo. Chcę Państwu przedstawić Internet NETIA max 20MB. Nigdy nie miałem prędkości wyższej niż 17,5 MB/sek... Mało tego- zrywa i nie zawsze mam sieć. Dodam, że dwa miesiące miałem prędkość 3 MB/sek. Obsługa klienta przyjmuje zgłoszenia, ale olewa. Raz informują nas, że przepustowość pozwala na ponad 20mb, raz, że max to 17Mb a raz, żę przepustowość to max 9 MB... KOMU WIERZYĆ?? NIE POLECAM- unikać jak diabeł święconej wody Wady-Obsługa - Nie dają obiecanego - Często zrywa17 miesięcy -
-
~Przemo / 2022-06-30 22:41
Częste zaniki internetu, zamrażanie obrazu, przerwy przy odtwarzaniu zapisanego filmu/programu. Dekoder wymieniany dwa razy. Bez skutku. W tym momencie tj.30.06 godz. 23 nastąpiła niezapowiedziana przerwa w dostawie internetu połączona z brakiem tv. Najgorszy dostawca internetu/telewizji z jakim się spotkałem. Stanowczo odradzam! ZaletyBrakMiejscowośćWarszawa -
~QQ / 2016-03-10 11:25
Raz dobrze a raz źle.... technicy zdalni twierdzą, ze wszystko cacy a u mnie nie cacy - ostatni zawsze na przegranej pozycji ZaletyZaleta? Tylko, ze jestWadyzawsze sie znajdą - wysoki ping , zrywanie połączeń, itd4 lata -
~QWertyLive / 2009-12-29 10:56
Proste, pierw przeniesienie - od razu problemy, a bo TP nie mowila a bo NETIA nie mwoila..moja wina..., rok pozniej przeniesienie na inne mieszkanie - totalna porazka, 3 miesiace meczenia, naliczania kar, z mojej winy z braku mozliwosci technicznych ( 5 studzienek,2 linie, opinia technikow - jest mozliwosc ) , oczywiscie 2 miechy pozniej po chwili dano lacze, wczesniej dodatkowo zgubili umowe, i rok pozniej wkrecali ze zamowilem na 2 lata! a zamawialem na rok.
Idealny burdel,nic nie zalatwisz, same nerwy, kary, widac ze ich tylko obchodzi TRZYMANIE klienta przy sobie i zaplata, nie uciekniesz pozneij od nich, nie pozwola. Omijamy takich,omijamy...Wadychaos, niekopetentność, liczy sie tylko kasa, marna jakość usług, klient jest mały3 lata, 70zl 1mb! -
~radi / 2012-07-19 11:42
OSTRZEGAM i ODRADZAM !!!
Konsultanci mili tylko przy sprzedaży usług,czuję się okłamywany, przy sprzedaży zostałem poinformowany, że gdyby w razie przeprowadzki okazało się, że w nowym lokalu nie będzie warunków technicznych do przeniesienia internetu, nie będę płacił kary, teraz domagają się zapłaty.
Podczas przełączania internetu z TP SA do Netii, odcięli internet na 1,5 miesiąca!!! Każdy konsultant przekazywał inną informację o potrzebie wysyłania innych oświadczeń, które i tak okazały się niepotrzebne.
W innym lokalu po poprzednim wynajmującym zostało gniazdo NETII, trzy dni udowadniali mi, że nie mają tam linii, chociaż wszyscy sąsiedzi mieli telefony w netii bo akurat TP SA nie miała tam żadnego przyłącza.
Wielki bałagan, niekompetentni i niekulturalni konsultanci, przekazują sprzeczne informacje, jeżeli korzysta się z innego rutera wszelkie awarie internetu zrzucają na winę użytkownika. O wszelkie interwencje technika trzeba się wykłócać i dzwonić po kilka razy, aż trafi się na konsultanta który wyśle technika. Włączają intenet za szybki do możliwości łącza i dochodzi do bardzo częstego zrywania połączeń z internetem, nawet co godzinę, każde zerwanie wymaga zrestartowania routera.
Jedna wielka katastrofa. Korzystam z internetu Netii w trzech lokalizacjach i wiem co piszę, wszędzie te same problemy. Na szczęście telefony zostawiłem w TP SA i już za 6 m-cy wracam do nich z internetem.ZaletyBRAKWadyniekompetentna i niemiła obsługa, złe parametry techniczne,18 miesięcy -
~radik / 2014-06-13 00:32
Takie jaja tylko w Netii.2 lata temu podpisałem umowę .Wcześniej byłem w NEO miałem 2 mg b. Obiecano mi to samo.Po czym dostałem 1mg b .Fakt na umowie 1mg b.Pani z Netii,obiecała, że też będzie 2.no i co przez 2 lata cały czas 1.Jest to firma która kłamie i wprowadza klienta w błąd.Mija termin umowy i nie mogę się doczekać rozstania.
Ludzie jak możecie to omijajcie NETIĘ z daleka.ZaletyBRAKWadyPREDKOŚĆ NA TE CZASY ARCHAICZNE.2 LATA ZA DŁUGO -
~Rafal / 2022-08-09 18:51
Nie polecam netu. Jest to banda oszustów. 1.cwaniaki co wciskają ten bubel.
2. Po umowie trzeba odesłać urządzenia
3 usługi marketingowe są płatne 5 zł jak je likwidujemy
4. Rozwiązanie umowy 8nny adres, a urządzenia inny.
5. I to najważniejsze jak już się decydujecie podpisujcie umowy na czas nie okreslonyZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćBiałystok -
~Razielogus / 2015-03-23 22:56
Drewniane łącze, częste problemy z zanikiem sygnału, internet często wywala i zamula niewiarygodnie. Niestety jestem póki co skazany na tego dostawcę ponieważ mieszkam jeszcze z rodzicami, ale w przyszłości nie mam zamiaru płacić za bubel którym jest łącze netii. Jedna wielka kpina z klientów. ZaletycenaWadysłaba stabilność łącza, problemy techniczne, obsługa klienta jest fatalna -
~REP / 2021-03-31 14:28
W marcu 2021r ciągłe awarie internetu stacjonarnego. MiejscowośćKraków -
-
~rimo / 2018-06-20 22:50
mam internet o szybkości do 20Mb . Nigdy faktyczna prędkość mierzona 2 narzędziami programowymi nie zbiżyła się do tej prędkości. Prawie zawsze jest około 10 - 11 Mb , ale czasami znacznie mniej, około 3 Mb . Jakikolwiek kontakt z NETIA przez ich infolinię to dodatkowe koszty, ponieważ jest to numer specjalny z dodatkową wysoką stawką za minutę. Pracownicy w większości niekompetentni, niezaradni, oprócz działu technicznego. Bardzo powolna reakcja na zgłoszenia. Brak internetu u abonenta nie jest dla NETII ważny, nie masz internetu to twój problemem, dopytuj się, dzwoń, proś o reakcję może w określonym czasie (nie natychmiast) NETIA podejmie jakiekolwiek działania. MiejscowośćBydgoszcz -
~Robert / 2018-07-19 12:04
Totalnie odradzam Netie. Oferują gratisowe pakiety telewizyjne, których nie można później wyłączyć. W związku z czym do zapłaty za samą telewizję wyszło ponad 190,00 zł. Już nigdy więcej Netii. Połączenie się z infolinią też graniczy z cudem (połączenie oczywiście płatne), na e-maile też odpowiadają po kilku dniach. MiejscowośćŁódź -
~Rozczarowany / 2010-02-22 13:01
1. Usługę mieli uruchomić od 1.02.2010 ale grzebali się z wyrejestrowaniem preselekcji i przesunęli na 18.02.2010 => 109 zł w plecy (faktura z TP SA za Neostradę i telefon)
2. Wpisali błędny PIN na umowie co koszmarnie komplikuje wszelkie kontakty
3. TP-SA odłączyła usługi 18.02.2010 i do dzisiaj (22.02.2010) telefon jest głuchy
4. Okazało się, że jednak Internet podłączyli 18 lub 19 ale zamiast wpisanych w umowie 4mb jest 0,673mb (informacja z routera)
Reasumując: niekompetencja+ bariery biurokratyczne = KOSZMAR
-
~RTG / 2019-05-16 07:54
Dziadostwo od tygodnia mam wyłączony internet , TV bo miałam niedopłatę ....1,50zł !!!
Dzwonienie po kilka razy do BOK i rozłączanie przez ich operatora to żenada. Nie polecam. Kiedyś Netia była OK teraz to dno.
strona 73 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »