strona 73 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »
-
~Aga_Be / 2016-08-12 15:46
Mam internet od miesiąca, na razie nie było żadnych problemów. Prędkość większa niż u poprzedniego dostawcy, a do końca roku mam za darmo. -
-
~Fairmax / 2016-08-11 14:22
Przeprowadziłem się pod nowym adresem. Dzwoniłem w sprawie przeniesienia internetu od początku lipca co tygodnia i prosiłem o to samo, ale od kiedy została ta procedura uruchomiona nie mam dotąd żadnego pojęcia. Przykro mi że to jest tylko mój problem i że to ja muszę dzwonić do infolinii co kilka dni żeby pytać o progres i dostawać nieprawdziwe odpowiedzi (już w tamtym tygodniu według infolinii internet miał być ale nic). A w końcu kiedy dzwoniłem do infolinii przekierowywało mnie do działu marketingu gdzie nikt niczym nie pomaga. Ponadto w umówię znajdowały się koszty ukryte - firma podłącza dodatkowe 'bezplatne' usługi które od drugiego czy trzeciego miesiąca robią się płatne. Na każda nawet mała zmianę w umówię potrzebują minimum 21 dni. Niesamowicie brzydka firma i przykro mi że zaczepem korzystać z jej usług ZaletyNie maWadyObsługa klienta to masakra. W umowie znajdują się koszty ukryteKorzystam przez rok 49,90 zł miesięczne na pewno nie będę przedłużać umowy i nikomu nie polece -
~kkol / 2016-08-06 13:41
Nie poleca tego internetu ze względu na szybkość i wysoki ping ZaletybrakWadypingkorzystam 2 lata -
~Just nobody in particular / 2016-08-05 23:39
niczym nieuzasadnione rwanie sieci, głupie wymówki typu "skrzynka jest za daleko", tego nie mogą, tamtego nie mogą... routery nie działają, resetują się same, nie są widoczne dla komputera
wysoki ping w grach i nieistniejąca prędkość pobierania
nie ma sensu płacić jak wszystko co drugi dzień diabli biorą
nie pozdrawiamWady^^^ -
~petekolakowski / 2016-08-05 17:03
Mam powoli usług od Netii. Ciągłe problemy z internetem to już codzienność. Kilkanaście razy dziennie połączenie jest zrywane. Prędkość też skacze od 2 MB do 8. Nigdy więcej Netii. Wadyobsługa klienta, jakość usług internetowych -
~Fret / 2016-08-03 01:11
4-5 razy w miesiącu awaria, którą naprawiają po 3 dni ZaletybrakWadyobsługa klienta to dno. Parametry no ten... O niezawodności nie wspominam3 lata -
~HejterNetii / 2016-08-01 19:07
Ten internet to masakra nie da sie go używać
Tak duzo wad ze lepiej nawet tego nie tykać kijem - Kraków MAX 10 MB/S śmieszne (Śródmieście)ZaletyBrakWadyTak duzo ze lepiej nawet tego nie tykać kijem - Kraków MAX 10 MB/S śmieszne (Śródmieście)3 lata -
~tomko22 / 2016-07-31 20:14
Częste awarie, nigdy nie ma obiecanej szybkości, brak pomocy ze strony obsługi klienta.
Nie polecam Netii.ZaletyBrakWadyAwarie, wolny transfer danych22 miesiące -
-
~Harvester of Sorrow / 2016-07-31 09:52
Witam wszystkich zainteresowanych. Internet wraz z TV w NETII posiadam od 2 lat. Jakość beznadziejna, wielokrotnie zgłaszałem awarie, polegające na cyklicznym wyłączaniu się internetu (wraz z TV)- czasem wyłącza się 5-7 razy w ciągu godziny, co staje się bardzo uporczywe i denerwujące. Zawsze przy zgłaszaniu takiej sytuacji informowano mnie, że zostanie to usunięte, ale wszystko się powtarza od nowa. W ciągu miesiąca zgłasza się takich awarii około 4-5 razy, jednak dostawca usługi nie potrafi sobie z tym poradzić - zrzuca to na upały, szkoda, ze sytuacja się powtarza również, gdy temperatura na zewnątrz wynosi 18-20 stopni Celcjusza (to chyba nie są upały!!!!!:D). Stanowczo odradzam korzystania z usług firmy NETIA. Firma nie potrafi usunąć awarii, a przyznam się, że koszty usługi też nie są niskie, bo płacę co miesiąc prawie 80zł. STANOWCZO ODRADZAM KORZYSTANIA Z USŁUG FIRMY NETIA!!!!!! -
~Juan / 2016-07-31 01:37
Wrocław
Od 3 dni miałem przerwy w dostawie internetu. Zwykle jednak po koło 10-15 min. Około 2 razy dziennie. Wkurzające to prawda ale byłem w stanie to jeszcze zaakceptować.
Dzisiaj natomiast przeszli samych z siebie. Na początku internet nie działał rano, przez około 2 godziny. Dzwoniłem to nikt nie odbierał.
Pozniej wrocil i miałem nadzieje ze to w takim razie to była przerwa ze względu modernizacji sieci ( miałem cicha nadzieje ze kłada światłowody) ale teraz internet nie działa od 3 godzin i nie jestem w stanie nic na to poradzić. Ughh jakie to jest wkurzające!
Zdecydowanie najgorszy dostawca internetu jakiego kiedykolwiek miałem. -
~tom77 / 2016-07-29 14:08
Jeśli można w krótkich słowach.
Przestrzegam wszystkich aby nie podejmowali żadnych decyzji w czasie rozmowy telefonicznej z ludźmi którzy reprezentują bądź pracują w firmie Netia. A umowy które przedkładają nam do podpisu dobrze przeczytać, nawet jeśli przed chwilą zostały przedyskutowane wszelkie warunki dotyczące usług. Zostałem oszukany w taki sposób przez pracowników tej firmy. A najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to że nikt nie jest wstanie dojść z kim rozmawiałem przez telefon. -
~kasiunia87 / 2016-07-29 12:00
troszkę ponarzekam na awarie w netii ktore czasem się zdarzają no ale nie trwają długo. a poza tym okej, korzystam z internetu i tv, mogę polecić pakiet styl życia młodym mamom :) -
~jeremi / 2016-07-22 16:00
mam z netią dobre doświadczenia, od dawna mamy umowę w firmie i raczej nie ma co zmieniać bo z tymi firmami różnie bywa wiec lepiej się trzeymać czegoś jak jest dobre :) -
~barto / 2016-07-20 12:23
dobry internet stacjonarny, a od niedawna mam tez mobilny i mogę polecić, Netia nie odrzuca cenami jak niektóre firmy a jakość jest na 5! -
~kroll / 2016-07-19 12:07
Najlepszą opcją na wiejskiej części Podlasia jest mobilne LTE z anteną wzmacniającą. Byłem w plusie, ale nie popisali się z propozycjami na przedłużenie umowy i wybrałem netię. Prędkość podobna, ale cena i limity przystępniejsze w netii. Także bardzo na plus. ZaletyStabilność, cena. -
~Stenioszka / 2016-07-18 14:58
Internet Masakra na umowie internet 20mbs w realu ledwo 10mbs dzwoniąc na infolinię słyszę komunikaty od pani że na tych kablach co ja mam internet nie będę miał 20mbs sąsiad z dołu ma też z Netii internet ma w granicach 18mbs czasem 19mbs a u mnie nie da rade niby nic zrobić mimo że te same kable mamy dlatego za 2 miesiące składam wypowiedzenie i żegnam te dziadowską firmę jaką jest Netia ZaletyBrakWadyInternet Masakra na umowie internet 20mbs w realu ledwo 10mbs -
-
~Borys / 2016-07-18 11:10
Obiecane 20 MB/sek, w zasadzie nigdy nie dobiło do 17,5 MB/sek, Router się stale wiesza i resetuje, Często nie ma wcale internetu przez dobre 15 minut. Pomimo wysłania formularza zamawiającego, z opcją z routerem, przysłano mi również router, który leży w szafie i się kurzy. NIE POLECAM. Z dala od tej firmy kłamiącej w żywe wiadomości mail. Kilka dni temu dostałem SMS z informacją, że ktoś Netii wykradł dane osobowe i kontaktowe klientów w tym MOJE. Będę żądał praw u Rzecznika Praw Konsumenta. Żeby tak potężna firma nie dbała o DANE OSOBOWE klientów?? WSTYD. ZaletyBrak zalet i w tym prooblemWadywolne łącze nigdy nie dosięga obiecanej prędkości
resetuje się router zbyt często
braki w dostawie internetu
nie dbają o klienta22 m-ce -
~anna anonim / 2016-07-15 16:01
Uwaga OSZUST firma NETIA zerwałem z nimi umowę 3 lata temu wyslałem do nich rezygnację z dniem 30 kwietnia list doszedł 2 maja i teraz po upływie 3 lat wysyłają upomnienie za miesiąc maj , grożą sądem i komornikiem,UWAGA nie zaczynać z tą firmą. Wadyuwaga oszust złodziej4 lata -
~vejron / 2016-07-15 09:05
Totalne rozczarowanie . Ciągłe awarie i fatalny kontakt z obsługą klienta . A na koniec , gdy przeniosłem się to Orange, to naliczyli mi rachunki za dwa miesiące kiedy już nie byłem ich klientem twierdząc ,że nie wypowiedziałem umowy prawidłowo bo tak jet w ich regulaminie . W sumie 180 PLN . Dziękuję . Nigdy więcej . -
~Hubert / 2016-07-14 15:05
Kupiłem przed wakacjami internet mobilny, bo spodobała mi się oferta i jak na razie działa bez zarzutu. Miesiąc, płacę 35 zł za 20 gb miesięcznie.
strona 73 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »