Od niedawna mam umowe w Netii - 30mb/s i jestem rozczarowana :( Strasznie wolno mi dziala, wiesza sie. Czy ktos moze mi powiedziec dlaczego tak sie dzieje? Szukalam tez na innych stronach np tej http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,824141 ale nikt nic nie wie. A na infolinii pracuja niekompetentne osoby :(
Zaletybrak
Wadywolny
2 tygodnia
~Małgorzata / 2018-08-01 14:30
Ocena: 1.50 / 5
Zgłosiłam mailem problem z brakiem WiFi, który pojawił się nagle z winy Netii. Oddzwonił do mnie pracownik, który zadał mi około 5 pytań dotyczących zgód na otrzymywanie informacji marketingowych, niemających nic wspólnego z moim problemem. Na końcu podał mi płatny numer telefonu do Netii, żebym tam zadzwoniła. Po kilku minutach oczekiwania na połączenie zrezygnowałam, bo nie będę ponosiła dodatkowych kosztów. Z usług Netii zrezygnuję najszybciej jak to możliwe.
MiejscowośćWarszawa
~Mar / 2021-09-05 19:20
Ocena: 1.50 / 5
Oszuści z daleka od nich. Oszukują na umowach obiecują, a nie wywiązują się z umowy.
ZaletyBrak
WadySprzedawcy z ulotek to zwykli oszuści.
MiejscowośćMalbork
~Marcin / 2019-08-23 11:04
Ocena: 1.50 / 5
Internet z netii użytkuję od ~6 lat, przez pierwsze 3-4 lata problemy występowały sporadycznie. Od roku notoryczne problemy,internet osiąga maksymalnie 1/2 prędkości deklarowanej w umowie, połączenie jest niestabilne, zgłaszanie problemów do netii nie ma żadnego rezultatu, wizyta technika nic nie zmieniła. Kontakt z BOK jest niemal niemożliwy
Zaletyznośna cena
WadyNiestabilne połączenie
Utrudniony kontakt z B0K
Niższa prędkość niż deklarowana w umowie
MiejscowośćRozogi
~Marcin / 2019-09-25 01:24
Ocena: 1.50 / 5
Internet i TV non stop przerywa, długo nie ma mnie w domu, a mimo to i tak zdarza sie to średnio raz dziennie. Kontakt z infolinią praktycznie niemożliwy, oczekiwanie na połączenie trwa wieki, w tym drugie tyle na wysłuchanie ofert i innego pierdolenia automatu. Chore warunki, żeby wyłączyć usługę trzeba pisać list (!) z prośbą o łaskawe wyłączenie usługi. Serdecznie nie polecam.
WadyCiągłe rozłączanie
Fatalna infolinia
Rezygnowanie z usług skomplikowane
MiejscowośćKRAKÓW
~Marcin / 2022-10-11 19:22
Ocena: 1.50 / 5
Obsługa infolinii tragedia. Człowiek czuje się jak krowa na pastwisku. Traktują klienta jak durnia. Nigdy więcej netii.
MiejscowośćDzierzkowice
~marcind26 / 2011-06-30 10:17
Ocena: 1.50 / 5
Dostałem bezprzewód na bezpłatny miesiąc. Pani na infolinii: "żadnych opłat". Po miesiącu przyszła jedna faktura na 1,00 zł netto, a na infolinii okazało się, że czekaną na mnie dwie kolejne na 35 netto i jakaś na ponad 40, ale nie wiem dokładnie na ile bo mi uszy bielmem z wciekłości zaszły. Pisząc szczerze nabluzgałem im trochę na infolinię i nawyzywałem od złodziei. Chociaż tyle sobie odbiorę, ale dumny z siebie nie jestem, ale na kłamstwa i złodziei nie mam siły.
WadyTelewizja zacina ,internet zacina. Nie można dogadać się z konsultantem. Dodzwonisz się szybciej do wróżbity Macieja....
3miesiące.
~Marianek88 / 2023-09-03 18:48
Ocena: 1.50 / 5
Ta firma to jest jakiś nieśmieszny żart.
Bardzo odradzam tego dostawcę
ZaletyCena. I chyba tylko tyle.
WadyBardzo często zrywa się połączenie, nie wywiązują się z umowy nie gwarantują umówionej prędkości. Infolinia to jakiś żart, pomoc techniczna również.
MiejscowośćWrocław
~Marionetka / 2018-12-04 18:18
Ocena: 1.50 / 5
Od wczoraj od godziny 9 nie mam internetu. Przyzwyczajony do częstych wyłączeń jeszcze wczoraj byłem cierpliwy. Jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem na klatce schodowej wypatroszoną puszkę przyłączeniową i wyciętymi przewodami abonenckimi oraz pozostawionym kartonem z częściowo wciągniętą skrętką. A teraz najlepsze. Rzeczony karton ze skrętką leży do dziś nie ruszony nawet o centymetr. Callcenter to już temat na dramat.
ZaletySzybki montaż.
Na ogół działa :)
WadyŚrednia prędkość bliska 50% deklarowanej. Częste awarie, krytyczne spadki prędkości.
MiejscowośćTychy
~marszal / 2014-09-12 10:24
Ocena: 1.50 / 5
ZDECYDOWANIE NIE! Na szczęście udało mi się po walkach z kilkoma działami skutecznie wypowiedzieć umowę. Tutaj utrudnianie na każdym kroku, a to że nie dostali załącznika z wypowiedzeniem, a to ze termin przekroczony, odpowiedz po tygodniu, byleby KLient placil za niedzialajaca uslugę kolejny miesiąc.
Internet ciągle nie działał, stałe braki sygnału TV często kilka dobrych godzin. BOK w ogóle nie pomaga tłumaczą się ciągłymi pracami konserwacyjnymi dla dobra abonentów. Dramat.
Zaletybrak
Wadyprzerwy w dostawie usługi, niepomocny BOK, utrudnianie rozwiązania umowy
~Marta O / 2011-07-16 00:18
Ocena: 1.50 / 5
Uwaga na umowy tej złodziejskiej firmy. Diabeł tkwi w szczegółach, niedomówieniach, naciąganiu na promocje którym się nie podlega o czym dowiadujemy się przy pierwszej fakturze której wysokość nijak się nie ma do tego czego się spodziewaliśmy i co niby było ustalone z działem sprzedaży. kazdy konsultam mówi cos innego !
nie polecam tej firmy ! złodzij !
~Mefisto / 2013-05-12 18:59
Ocena: 1.50 / 5
Jak działa to ok. Ale od miesiąca netiaspot rozłancza . Serwis nie jest w stanie naprawić , nawet do mnie już nie dzwonią że coś robią, na maile tez nie odpisują, reklamacje kazali mi pisać 4 razy bo słowo reklamacja nie wystarczyło tylko czegoś im brakowało. Brak internetu już mnie nawet nie śmieszy tylko wku....... Bo nawet przelewu nie mogę zrobić a rachunki przesyłają. Miałem znajomego co robił w multiplayu ktorego przejeła właśnie netia. Chodzi o to że teraz mają zewnętrzny sewrwis a kiedyś mieli własny i jak ktoś ponaglał usterke szło to do kierownika , teraz to każdy ma w ...... Liczba klientów spada ja na pewno nieprzedłuże umowy a nawet mam nadzieję że moja reklamacja spowoduje rozwiązanie jej wcześnie. Pozatym jestem z krakowa i niema tu kogoś wyżej niż technicy i ludzi z bok . Wszystko warszawa ehhhh tragediaaaa
ZaletyBrak
WadyWiele
59,90 rok czasu
~Michał / 2016-06-30 12:56
Ocena: 1.50 / 5
Kilka ładnych lat współpracy i w końcu zdecydowałem się na skończenie tego koszmaru. Prędkość internetu nigdy nie osiągała 12 parametrów obiecywanych przez firmę. Gdy zepsuł się router, konsultantka stwierdziła, że takich już nie mają i zaproponowała nowocześniejszy, ale żeby go otrzymać muszę zmienić na pakiet z telewizją. Cóż, dałem się namówić. Telewizja rzadko kiedy do oglądana ze względu na słabe łącze i pełna niewydolność. Było to w roku 2011. W końcu zdecydowałem się nie przedłużać w tym roku umowy. Sprzęt zwróciłem, ale....otrzymałem notę, że mam do zapłaty za brak zwrotu sprzętu, a jakiego - zepsutego z 2011 roku. Nie mają na stanie, a domagają się zwrotu, aby go tylko zutylizować. NIE POLECAM TEJ FIRMY !!!!!Zastanówcie się głęboko, zanim podejmiecie decyzję. Teraz mam innego dostawcę, mam min. 30 G przesyłu(Netia obiecała 20, nigdy nie było więcej jak 10 G)
Pozdrawiam wszystkich, którzy nie dadzą się nabrać.
Zaletybrak
Wadytyle, że nie chce mi się pisać
korzystałem od 1996 roku
~Michał / 2016-07-10 12:42
Ocena: 1.50 / 5
Słaby kontakt i to tylko przez telefon albo zgłoszenie w którym na odpowiedż czeka się b.długo.
Naliczanie z powietrza.
ZaletyŻadne
WadyTelewizja internetowa nie odbiera.Co chwila przerywa.
Moc miała być do 20MB a jest tylko 12.
Umowy przedłuża się do 29 miesięcy co jest absurdem.
6 lat
~Michał / 2018-05-03 12:09
Ocena: 1.50 / 5
Jedyne co dobre to cena w porównaniu z konkurencja, dekoder nie używalny posługa klienta tragedia żeby zgłosić jakaś reklamacje zostaje się drogą listowną ogólnie nie polecam
MiejscowośćWroclaw
~Michu / 2020-02-06 14:55
Ocena: 1.50 / 5
Chamska obsługa , słaby internet oraz częste awarie .
Na dodatek zostawione ulotki na klatkach schodowych , w butach , drzwiach ... Żenada
ZaletyCena
WadyJ/w
MiejscowośćLeszno
~mikosek5 / 2017-04-20 16:05
Ocena: 1.50 / 5
Ten internet to porażka.Działa tylko zaraz po zadzwonieniu do konsultanta (często mało kompetentnego).Max dobrego działania to jakiś tydzień bez wywalania co 5-15 min . Nie tylko ja mam ten internet moi znajomi także mają z nim problemy min: ping,wywalanie,itp. Mam nadzieję że pomogłem.
Zaletydość tani
WadyCena do jakości znikoma,słaba obsługa która czasem nie wie co się do nich mówi,wywalanie co chwile
korzystamy kilka lat od około 1 roku jest porażka kompletna
~mirekrze / 2010-02-05 22:01
Ocena: 1.50 / 5
sz.p. sprobojcie rozwiazac umowe z Netia -klamia mam nagrane rozmowy,ze oddali lacze tpsa a tpsa mowi,ze nie -utrudniaja odejscie. Tylko UKE ich powstrzyma
Zaletyzadnych
Wadyobsluga fatalna
mialem 24 i odchodze
~miro / 2019-03-22 21:37
Ocena: 1.50 / 5
Porażka. Częste awarie. Brak fachowej diagnozy problemu. Sieć jest przeciążona i internet działa coraz gorzej. Zdecydowanie nie polecam.