MiejscowośćWarszawa
strona 70 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »
-
~Małgorzata / 2018-08-01 14:30
Zgłosiłam mailem problem z brakiem WiFi, który pojawił się nagle z winy Netii. Oddzwonił do mnie pracownik, który zadał mi około 5 pytań dotyczących zgód na otrzymywanie informacji marketingowych, niemających nic wspólnego z moim problemem. Na końcu podał mi płatny numer telefonu do Netii, żebym tam zadzwoniła. Po kilku minutach oczekiwania na połączenie zrezygnowałam, bo nie będę ponosiła dodatkowych kosztów. Z usług Netii zrezygnuję najszybciej jak to możliwe. -
-
~Mar / 2021-09-05 19:20
Oszuści z daleka od nich. Oszukują na umowach obiecują, a nie wywiązują się z umowy. ZaletyBrakWadySprzedawcy z ulotek to zwykli oszuści.MiejscowośćMalbork -
~Marcin / 2019-08-23 11:04
Internet z netii użytkuję od ~6 lat, przez pierwsze 3-4 lata problemy występowały sporadycznie. Od roku notoryczne problemy,internet osiąga maksymalnie 1/2 prędkości deklarowanej w umowie, połączenie jest niestabilne, zgłaszanie problemów do netii nie ma żadnego rezultatu, wizyta technika nic nie zmieniła. Kontakt z BOK jest niemal niemożliwy Zaletyznośna cenaWadyNiestabilne połączenie
Utrudniony kontakt z B0K
Niższa prędkość niż deklarowana w umowie
MiejscowośćRozogi -
~Marcin / 2019-09-25 01:24
Internet i TV non stop przerywa, długo nie ma mnie w domu, a mimo to i tak zdarza sie to średnio raz dziennie. Kontakt z infolinią praktycznie niemożliwy, oczekiwanie na połączenie trwa wieki, w tym drugie tyle na wysłuchanie ofert i innego pierdolenia automatu. Chore warunki, żeby wyłączyć usługę trzeba pisać list (!) z prośbą o łaskawe wyłączenie usługi. Serdecznie nie polecam. WadyCiągłe rozłączanie
Fatalna infolinia
Rezygnowanie z usług skomplikowaneMiejscowośćKRAKÓW -
~Marcin / 2022-10-11 19:22
Obsługa infolinii tragedia. Człowiek czuje się jak krowa na pastwisku. Traktują klienta jak durnia. Nigdy więcej netii. MiejscowośćDzierzkowice -
~marcind26 / 2011-06-30 10:17
Dostałem bezprzewód na bezpłatny miesiąc. Pani na infolinii: "żadnych opłat". Po miesiącu przyszła jedna faktura na 1,00 zł netto, a na infolinii okazało się, że czekaną na mnie dwie kolejne na 35 netto i jakaś na ponad 40, ale nie wiem dokładnie na ile bo mi uszy bielmem z wciekłości zaszły. Pisząc szczerze nabluzgałem im trochę na infolinię i nawyzywałem od złodziei. Chociaż tyle sobie odbiorę, ale dumny z siebie nie jestem, ale na kłamstwa i złodziei nie mam siły.
ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!! ODRADZAM!!!ZaletyżadnychWadynetiajuż go nie mam... -
~Marecki / 2015-10-23 20:38
Tragedia to mało powiedziane... ZaletyTani internet przez 6miesięcy umowyWadyTelewizja zacina ,internet zacina. Nie można dogadać się z konsultantem. Dodzwonisz się szybciej do wróżbity Macieja....3miesiące. -
~Marianek88 / 2023-09-03 18:48
Ta firma to jest jakiś nieśmieszny żart.
Bardzo odradzam tego dostawcęZaletyCena. I chyba tylko tyle.WadyBardzo często zrywa się połączenie, nie wywiązują się z umowy nie gwarantują umówionej prędkości. Infolinia to jakiś żart, pomoc techniczna również.MiejscowośćWrocław -
-
~Marionetka / 2018-12-04 18:18
Od wczoraj od godziny 9 nie mam internetu. Przyzwyczajony do częstych wyłączeń jeszcze wczoraj byłem cierpliwy. Jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem na klatce schodowej wypatroszoną puszkę przyłączeniową i wyciętymi przewodami abonenckimi oraz pozostawionym kartonem z częściowo wciągniętą skrętką. A teraz najlepsze. Rzeczony karton ze skrętką leży do dziś nie ruszony nawet o centymetr. Callcenter to już temat na dramat. ZaletySzybki montaż.
Na ogół działa :)WadyŚrednia prędkość bliska 50% deklarowanej. Częste awarie, krytyczne spadki prędkości.MiejscowośćTychy -
~marszal / 2014-09-12 10:24
ZDECYDOWANIE NIE! Na szczęście udało mi się po walkach z kilkoma działami skutecznie wypowiedzieć umowę. Tutaj utrudnianie na każdym kroku, a to że nie dostali załącznika z wypowiedzeniem, a to ze termin przekroczony, odpowiedz po tygodniu, byleby KLient placil za niedzialajaca uslugę kolejny miesiąc.
Internet ciągle nie działał, stałe braki sygnału TV często kilka dobrych godzin. BOK w ogóle nie pomaga tłumaczą się ciągłymi pracami konserwacyjnymi dla dobra abonentów. Dramat.ZaletybrakWadyprzerwy w dostawie usługi, niepomocny BOK, utrudnianie rozwiązania umowy -
~Marta O / 2011-07-16 00:18
Uwaga na umowy tej złodziejskiej firmy. Diabeł tkwi w szczegółach, niedomówieniach, naciąganiu na promocje którym się nie podlega o czym dowiadujemy się przy pierwszej fakturze której wysokość nijak się nie ma do tego czego się spodziewaliśmy i co niby było ustalone z działem sprzedaży.
kazdy konsultam mówi cos innego !
nie polecam tej firmy ! złodzij ! -
~Mefisto / 2013-05-12 18:59
Jak działa to ok. Ale od miesiąca netiaspot rozłancza . Serwis nie jest w stanie naprawić , nawet do mnie już nie dzwonią że coś robią, na maile tez nie odpisują, reklamacje kazali mi pisać 4 razy bo słowo reklamacja nie wystarczyło tylko czegoś im brakowało. Brak internetu już mnie nawet nie śmieszy tylko wku....... Bo nawet przelewu nie mogę zrobić a rachunki przesyłają. Miałem znajomego co robił w multiplayu ktorego przejeła właśnie netia. Chodzi o to że teraz mają zewnętrzny sewrwis a kiedyś mieli własny i jak ktoś ponaglał usterke szło to do kierownika , teraz to każdy ma w ...... Liczba klientów spada ja na pewno nieprzedłuże umowy a nawet mam nadzieję że moja reklamacja spowoduje rozwiązanie jej wcześnie. Pozatym jestem z krakowa i niema tu kogoś wyżej niż technicy i ludzi z bok . Wszystko warszawa ehhhh tragediaaaa ZaletyBrakWadyWiele59,90 rok czasu -
~Michał / 2016-06-30 12:56
Kilka ładnych lat współpracy i w końcu zdecydowałem się na skończenie tego koszmaru. Prędkość internetu nigdy nie osiągała 12 parametrów obiecywanych przez firmę. Gdy zepsuł się router, konsultantka stwierdziła, że takich już nie mają i zaproponowała nowocześniejszy, ale żeby go otrzymać muszę zmienić na pakiet z telewizją. Cóż, dałem się namówić. Telewizja rzadko kiedy do oglądana ze względu na słabe łącze i pełna niewydolność. Było to w roku 2011. W końcu zdecydowałem się nie przedłużać w tym roku umowy. Sprzęt zwróciłem, ale....otrzymałem notę, że mam do zapłaty za brak zwrotu sprzętu, a jakiego - zepsutego z 2011 roku. Nie mają na stanie, a domagają się zwrotu, aby go tylko zutylizować. NIE POLECAM TEJ FIRMY !!!!!Zastanówcie się głęboko, zanim podejmiecie decyzję. Teraz mam innego dostawcę, mam min. 30 G przesyłu(Netia obiecała 20, nigdy nie było więcej jak 10 G)
Pozdrawiam wszystkich, którzy nie dadzą się nabrać.ZaletybrakWadytyle, że nie chce mi się pisaćkorzystałem od 1996 roku -
~Michał / 2016-07-10 12:42
Słaby kontakt i to tylko przez telefon albo zgłoszenie w którym na odpowiedż czeka się b.długo.
Naliczanie z powietrza.ZaletyŻadneWadyTelewizja internetowa nie odbiera.Co chwila przerywa.
Moc miała być do 20MB a jest tylko 12.
Umowy przedłuża się do 29 miesięcy co jest absurdem.6 lat -
~Michał / 2018-05-03 12:09
Jedyne co dobre to cena w porównaniu z konkurencja, dekoder nie używalny posługa klienta tragedia żeby zgłosić jakaś reklamacje zostaje się drogą listowną ogólnie nie polecam MiejscowośćWroclaw -
~Michu / 2020-02-06 14:55
Chamska obsługa , słaby internet oraz częste awarie .
Na dodatek zostawione ulotki na klatkach schodowych , w butach , drzwiach ... ŻenadaZaletyCenaWadyJ/wMiejscowośćLeszno -
-
~mikosek5 / 2017-04-20 16:05
Ten internet to porażka.Działa tylko zaraz po zadzwonieniu do konsultanta (często mało kompetentnego).Max dobrego działania to jakiś tydzień bez wywalania co 5-15 min . Nie tylko ja mam ten internet moi znajomi także mają z nim problemy min: ping,wywalanie,itp. Mam nadzieję że pomogłem. Zaletydość taniWadyCena do jakości znikoma,słaba obsługa która czasem nie wie co się do nich mówi,wywalanie co chwilekorzystamy kilka lat od około 1 roku jest porażka kompletna -
~mirekrze / 2010-02-05 22:01
sz.p. sprobojcie rozwiazac umowe z Netia -klamia mam nagrane rozmowy,ze oddali lacze tpsa a tpsa mowi,ze nie -utrudniaja odejscie. Tylko UKE ich powstrzyma ZaletyzadnychWadyobsluga fatalnamialem 24 i odchodze -
~miro / 2019-03-22 21:37
Porażka. Częste awarie. Brak fachowej diagnozy problemu. Sieć jest przeciążona i internet działa coraz gorzej. Zdecydowanie nie polecam. ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćBrzeg -
~miroslawd / 2013-05-13 21:42
Mam także mieć tą wątpliwą przyjemność być klientem Netii na kablach TP. Przed podpisaniem umowy wszystko cacy. Po podpisaniu przez jakieś pół roku było w miarę. Przy podpisanej umowie do 20Mb, miałem około 15Mb ale było to do wytrzymania. Później zaczęło się psuć, transfer spadł do 7-8Mb i okazało się nagle, że na mojej linii nie da rady więcej - to przedtem jakim cudem było 15Mb. Panowie konsultanci stwierdzili, że moja prędkość mieści się w zakresie umowy - zapis w umowie jest "do 20Mb". Czyli 2Mb to też jest do 20Mb i jest ok. Paranoja. ZaletyBrakWadyNie zmieszczą się tu aby wymieniaćUmowa na 24m, minął półmetek.
strona 70 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »