Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzych / 2022-05-20 14:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Obraz na telewizorze rozmyty w porównaniu z nadawaniem Orange - porównanie ten sam telewizor ten sam program.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo niska jakość sygnału telewizyjnego
    MiejscowośćKraków
  • ~Krzychu / 2017-07-09 19:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam. Moja opinia będzie z ostatnich dwóch lat. Do stycznia nie było większych problemów z internetem. Zaczęły się dopiero w tym roku. Zrywanie, prędkość 2-3 mb gdzie mam do 20mb do tego bardzo wysokie pingi po włączeniu telewizji, nawet 300-400. Pomimo, że wcześniej było wszystko w porządku. Nie wiem jak Wy chcecie zatrzymać klienta. Dzisiaj napisałem już wypowiedzenie. Bo umowę mam na czas nieokreślony. nie polecam internetu z netii na pewno na Dolnym Śląsku. Rozmowa z osoba z netii wygląda tak jakbyś rozmawiał z taboretem. A potrafią tyle co moja siotra. Czyli zrestartować komputer.
    Wady- wysoka cena co do prędkości (w moim miescie)
    - ping
    - zrywanie internetu
    - dręczenie telefonami (pomimo, że się nie zgodziło na rozmowę po nocce w pracy)
  • ~krzychu / 2018-07-18 21:03
    Ocena: 1.50 / 5
    kupiłem internet do 70 Mb/s,a dostaje niecałe 10, dzwonie na infolinie to mi mówią że mam tego neta do 70mb/s a nie opisali w umowie ile gwarantują, płace za to 70zł miesięcznie... czekam aż umowa sie skończy i przechodze do upc.
    Zaletybrak
    Wadyprędkość internetu, obsługa na infolinii
    MiejscowośćGłogów
  • ~Krzysiek / 2022-09-17 08:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra częsty brak podstawowych programów TV Infolinia to oczekiwanie ponad 30 minut.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej +różne dywagacje techników na temat awarii całkowicie niespójne ze sobą
    MiejscowośćKraków
  • ~Kuba / 2017-11-04 16:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Wyłączają mi internet bardzo często, czasami 100 razy dziennie. Często 10dni przd terminem zapłaty wyłączają mi internet. Linia do dupy, dużo czekania, specjaliści nic nie robią prócz podłączenia telefonów. Umowa z nimi to największy błąd w moim życiu. Płacę za 10mb/s a mam 150kb/s.
    ZaletyŻadna
    WadyWszystkie
    7 lat
  • ~kukus / 2010-02-03 10:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet jak działa to działa, a jak mają awarię to nie działa. Niestety niezależnie od tego czy działa, czy nie, to poziom obsługi klienta jest tragiczny. Potrafią dwukrotnie pobrać pieniądze za ten sam numer faktury (poleceni zapłaty) a potem radośnie instruują mnie, że oddadzą kasę za miesiąc. Chyba, że znowu coś namieszają i ukradną. Poziom techniczny pań expertek z linii telefonicznej też jest porażający. Chyba biorą ludzi z łapanki i sadzają ich przed telefonem. Trochę jak w kabarecie, pani tłumaczyła mi, że mam wejść na pocztę internetową, gdy zgłaszałem awarię internetu. Mojej siostrze wypowiedzieli umowę w dniu włączenia do siecie, bo im czegoś zabrakło. Informację o tym wysłali na pocztę mejlową: genialne, informujemy państwa, że nie będę państwo mieli internetu a informację o tym proszę przeczytać w internecie.
    ZaletyTrochę niższa cena niż Neostrada, ma znaczenie, jak ktoś nie ma UPC w pobliżu
    WadyWszystko inne poza ceną.
    pół roku mam i będę miał jeszcze 1,5 roku.
  • ~lolo / 2015-05-25 21:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam nikomu. 1,5 tygodnia temu dostali zgłoszenie awarii i brak jakiegokolwiek odzewu z ich strony. Przy próbie ponownego zgłaszania awarii żona usłyszała od opryskliwej panienki po 15 minutach czekania na infolinii, że nie ma potrzeby im przypominać o awarii bo już mają zgłoszenie i mamy grzecznie czekać. Firma, która ma za zadanie nałapać jak najwięcej klientów a potem jakoś to będzie. Ręce i nogi opadają :(
    Zaletybrak
    Wadyamatorszczyzna
  • ~Louigi / 2021-09-26 12:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Czekam na instalację 1,5 miesiąca. Orange się uwinęli w dwa dni.
    MiejscowośćKatowice
  • ~luka / 2017-08-19 11:46
    Ocena: 1.50 / 5
    mam do 50 Mb/s...tak wynika z umowy, mimo tego dawno takiej predkości nie widzialem...pingi na poziomie 300 - 400 ms...tragedia...centrum Wrocławia...

    sprawdzam prędkość download...13 Mb/s

    what the fuck??

    codziennie jakieś niespodzianki...żałuje mega...następnym razem pójdę do upc

    SZCZERZE ODRADZAM!!!!!!
  • ~ŁKS / 2020-02-12 05:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Proponuję aby Netia dalej goniła za udostępnianiem coraz wyższych prędkości. Wyższych tylko na papierze, bo w realu, w godzinach największego szczytu(wieczór i weekendy), szybkość transferu leci na pysk. Internet kablowy Netii coraz bardziej przypomina humorzasty internet mobilny, potrafiący się zatykać przez nadmierne obciążenie BTSa. W przypadku Netii zatyka się niewydolna sieć. Niewydolna, bo obciążona nadmiernym transferem. Po prostu, tak na chłopski rozum: jeśli jeden weźmie bardzo dużo, to dla drugiego zostanie bardzo mało.
    Zaletybrak
    Wadyniestabilny, skaczący transfer w godzinach wieczornych, w weekendy i święta
    MiejscowośćŁódź
  • ~Łukasz / 2022-03-16 10:44
    Ocena: 1.50 / 5
    W trakcie umowy z Netia przestali udostępniać HBO GO z powodu zmiany na HBO MAX na dekoderze i odpisują mi że mogę sobie oglądać na telefonie lub na komputerze to jest dla mnie nie do przyjęcia. Po za tym co chwilę się wiesza telewizja nie polecam. Z dniem końca umowy raczej się pożegnamy
    ZaletyBrak zalet tylko kase by robili
    WadyOgólnie coraz gorsze warunki mają
    MiejscowośćPoznań
  • ~Ma-lena / 2019-01-03 10:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Szkoda, że nie można dać 0 gwiazdek...
    Byłam klientem przez kilka lat, wszystkie rachunki płacone terminowo. Postanowiłam przedłużyć umowę i dokupić usługę TV. Netia przez blisko miesiąc nie ogarnęła wysyłki dekodera - kolejni konsultanci tak zwanego Centrum Utrzymania Klienta za każdym razem wymyślali coraz to nowe powody. A to się dowiedziałam, że się koleżanka pomyliła, a to że konsultant jest od sprzedawania, a nie rozwiązywania moich problemów, że przeprowadzka magazynu, że przedświąteczna gorączka. Ostatecznie dekoder dotarł po blisko miesiącu, ale pomimo umówienia z Netią wszelkich szczegółów, kurier go nie wydał, jednocześnie oskarżając nas o próbę popełnienia przestępstwa i próbę sfałszowania umowy. Efekt taki, że na Boże Narodzenie zostałam bez telewizji.
    Obsługa klienta w dużych polskich firmach od jakiegoś czasu, to raczej widzimisię pracujących tam ludzi, ale Netia szczególne dno... Ja już dziękuję za współpracę.
    ZaletyDość sprawny interenet
    WadyJakość obsługi klienta na możliwie najniższym poziomie
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Mag / 2023-01-25 14:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat! Omijać szerokim łukiem, zwlekali u mnie z podłączeniem powyzej 25 dni, ostatecznie okzalo sie ze nie mogą sie podlaczyc w tej lokalizacji ???? gdzie wczesniej niby wszystko bylo ok
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKluczbork
  • ~Magda / 2013-02-02 13:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Wszystko tylko nie ta mierna netia, na połączenie z konsultantem czekam o wiele za długo. Wystawiają fakturę praktycznie o miesiąc za szybko. Uregulowałam ostatnio zaległe płatności a dosłownie 2 tygodnie późnej wystawiona kolejna faktura o wysokości 200 zł. Poza tym internet jest prawie cały czas spowolniony, nie wiedzieć czemu, po porostu odradzam szczerze.
    2 lata lub 2,5 lata
  • ~Magda / 2016-09-05 16:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta tragiczna!!!

    zadzwoniłam na infolinię z chęcią zamówienia internetu, ale najpierw chciałam zapytać o szczegóły. Pan na zadane przeze mnie pytania, powiedział tonem pretensjonalnym: "wszystko jest na stronie internetowej" ... !!! przypominam, że chciałam dopiero ZAMÓWIĆ internet!!!... to ja pytam: po co Netia zatrudnia kolesia na infolinii, który odsyła do strony internetowej - niech na infolinii puszczają tekst typu: "chcesz wiedzieć więcej wejdź na nasza stronę i szukaj!!!" Jak tak ma wyglądać kontakt z dostawca to ja serdecznie dziękuję! Już zamawiam gdzie indziej.
    ZaletyJeszcze dobrze nie skorzystałam, ale coś mi mówi, że zalet BRAK
    WadyTraktowanie przyszłego(niedoszłego)klienta jak śmiecia!
    Rozmowa dnia 05.09.2016 r. z Michałem G.
  • ~Malenka / 2013-10-08 14:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Od niedawna mam umowe w Netii - 30mb/s i jestem rozczarowana :( Strasznie wolno mi dziala, wiesza sie. Czy ktos moze mi powiedziec dlaczego tak sie dzieje? Szukalam tez na innych stronach np tej http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,824141 ale nikt nic nie wie. A na infolinii pracuja niekompetentne osoby :(
    Zaletybrak
    Wadywolny
    2 tygodnia
  • ~Małgorzata / 2018-08-01 14:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Zgłosiłam mailem problem z brakiem WiFi, który pojawił się nagle z winy Netii. Oddzwonił do mnie pracownik, który zadał mi około 5 pytań dotyczących zgód na otrzymywanie informacji marketingowych, niemających nic wspólnego z moim problemem. Na końcu podał mi płatny numer telefonu do Netii, żebym tam zadzwoniła. Po kilku minutach oczekiwania na połączenie zrezygnowałam, bo nie będę ponosiła dodatkowych kosztów. Z usług Netii zrezygnuję najszybciej jak to możliwe.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mar / 2021-09-05 19:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Oszuści z daleka od nich. Oszukują na umowach obiecują, a nie wywiązują się z umowy.
    ZaletyBrak
    WadySprzedawcy z ulotek to zwykli oszuści.
    MiejscowośćMalbork
  • ~Marcin / 2019-08-23 11:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet z netii użytkuję od ~6 lat, przez pierwsze 3-4 lata problemy występowały sporadycznie. Od roku notoryczne problemy,internet osiąga maksymalnie 1/2 prędkości deklarowanej w umowie, połączenie jest niestabilne, zgłaszanie problemów do netii nie ma żadnego rezultatu, wizyta technika nic nie zmieniła. Kontakt z BOK jest niemal niemożliwy
    Zaletyznośna cena
    WadyNiestabilne połączenie
    Utrudniony kontakt z B0K
    Niższa prędkość niż deklarowana w umowie

    MiejscowośćRozogi
  • ~Marcin / 2019-09-25 01:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet i TV non stop przerywa, długo nie ma mnie w domu, a mimo to i tak zdarza sie to średnio raz dziennie. Kontakt z infolinią praktycznie niemożliwy, oczekiwanie na połączenie trwa wieki, w tym drugie tyle na wysłuchanie ofert i innego pierdolenia automatu. Chore warunki, żeby wyłączyć usługę trzeba pisać list (!) z prośbą o łaskawe wyłączenie usługi. Serdecznie nie polecam.
    WadyCiągłe rozłączanie
    Fatalna infolinia
    Rezygnowanie z usług skomplikowane
    MiejscowośćKRAKÓW
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2083
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016