Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ryś / 2017-03-01 09:28
    Ocena: 3.33 / 5
    Tv na niskim poziomie!!słaby internet,w umowie jest do 20 mg ,a w rzeczywistości jest połowa!!!!!Nie polecam..
    Zaletyżadnych.
    Wadytv, internet na poziomie XX wieku!!
  • ~mjkdbb / 2017-02-26 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu. Wiele prób kontaktowania się, obietnice składane klientowi rzucone na wiatr - żadnych popraw. Internet się tnie, masz dużo mniejszą prędkość niż przysługuje zamiast 16/18mb jest około 4 mb. Nie da się nic obejrzeć w jakości 720 p. Odradzam tego dostawcę, gdy skończy się umową definitywnie zakończę współpracę i nigdy więcej się na nich nie zdecyduje. Wszystko tylko pięknie na reklamie, to co jest naprawdę mija się ze wszystkim co obiecują.
    Zaletyżadnych
    Wadykłamstwa co do szybkośći i jakości internetu, często zacina internet, rozłącza, internet jest wolniejszy niż usługa która zapewnia daną prędkość, nie ma żadnych popraw mimo wielokrotnych kontaktach, wezwaniach itp.
    ODRADZAM!
    około 8 lat
  • ~kris / 2017-02-26 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    internet wsie rozlacza z 3-4 razy na godzine, przyjezdza technik i mowi ze trzeba kupic nowy router. Po kupnie nowego routera dzieje sie to samo.
    Zaletybrak
  • ~kosa / 2017-02-26 18:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet tragedia, płaczę właśnie nad jego niemrawością. Jest do tego stopnia kaszaniasty,że uniemożliwia pracę, a mieszkam w Wawie i to wcale nie na jakimś zadupiu tejże. Ponadto reprezentant nakłamał że będzie dekoder ze storage w chmurze. Jest... UWAGA: storage na urządzeniu zewnętrznym po USB, a to urządzenie... Trzeba sobie zorganizować samemu :) Aaa, 40+ GB, więc większości Pendrive nie podłączycie, zresztą - i tak przeciętny film zajmuje w ich formacie 10 GB (TAK! Nie żartuję! trzymają je chyba kompletnie bez kompresji!!!) więc... Szkoda gadać.
    ZaletyTani
    WadyTragiczna jakokś usług praktycznie pod każdym katem.
    Okres próbny
  • ~Daniel / 2017-02-20 21:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Przez długi czas internet działał bez zarzutu,ale od paru miesięcy coś się zmieniło niestety na gorsze.Pare razy zgłaszałem i oczywiście wysłali servisanta ale to nic nie dało.Parametry mają okropne a dzwoniąc na obsługe klienta twierdzą,że lepiej nie będzie i nie przyjmują wiadomości,że kiepsko działa.Zaznaczę,że jestem ich klientem od ok 8 lat,ale to się dla nich nie liczy więc za ok 3 miesiące się rozstaniemy
    Ponad 8 lat jestem klientem
  • ~Ayoola / 2017-02-20 16:44
    Very sad that since I was given contract the so called "umowa" (2 weeks precisely), no one comes for installation. Aside that, a consultant hung off while I was speaking about installation.

    Very poor and sad ways of treating customers.

    I work also as a customer service specialist, I had never treated customer in a rude way by hanging up when customer speaks.

    Please, try to employ few English speakers as well. There are expatriates in Poland, not everyone speak and understand Polish language clearly, everybody need internet connection at home.
  • ~orzeł1 / 2017-02-16 11:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Od niedawna mamy pakiet 900mb światłowodu i musze powiedzieć, że jesteśmy zachwyceni! Internet jest NIESAMOWICIE szybki, ściąganie zajmuje dosłownie sekunde. Nowy ruter który dostaliśmy do tego netu też ładnie sie sprawuje w całym domu dobrze łapie. Szczegolnie w porównaniu z neostradą ,gdzie wcześniej nie szło nieraz nic pobrać.
    Zaletybardzo szybki
    działa bez problemów
    od stycznia
  • ~kow / 2017-02-15 16:34
    Ocena: 3.75 / 5
    Nie wiem skąd tyle jadu na Netię. Mieszkam w Warszawie od sierpnia mam Gigakablówkę i co tu narzekać ? Poprzednio miałem UPC teraz płace prawie połowe mniej za podobne usługi tylko , że tu mam jeszcze nagrywarkę, i działa ok. Menu w dekoderzy to chyba z 10 lat różnicy tak samo jak to że dekoder jest chyba z 10 razy mniejszy. W sumie na UPC nie narzekałem - tylko ta cena!!!
    Zaletydekoder, nagrywarka,
  • ~Marzena / 2017-02-09 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to porażka, porażka i jeszcze raz porażka!! Nie polecam nikomu. Płacę stówę za taki szajs a Speed Test pokazuje mi 1mb download. Takie beznadziejne połączenie powinno być za darmo!! Połączenie z Internetem CO 2 MINUTY się gubi. Aktualizuję głupią grę od 4 godzin i jest dopiero 1/3! Jutro rezygnuję z usług tej firmy i przechodzę do konkurencji. Netia to M A S A K R A!!!!
    ZaletyBrak
    WadyCiągle gubiące się połączenie!! Średnio co 2 minuty.
  • ~Martyna / 2017-02-09 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM! korzystam z Interentu z Netii zawrówno ja jak i moi rodzice w obu przypadkach od początku pojawiają się problemy, miałam 3 razy wymieniany ruter, u mnie jak i u rodziców co chwilę Interenet się odłącza, nie działa, przerywa, czasami w ciągu godziny resetuje ruter 5 razy!! TRGAEDIA
  • ~folko / 2017-02-08 13:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Parametry spoko ale OSZUKUJĄ przy przedłużaniu umowy, radzę uważać.
  • ~Marian / 2017-02-05 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedy jestem kolo rutera nie łapie mi internetu. Wiecznie są lagi, zacina sie
    Zaletynie ma zalet
    Wadydo niczego :)
  • ~Adrian / 2017-01-29 14:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam netie na lączach llu do 20mb max, ping na speedtescie 9, down 16 up 1,2~ zero problemów zaś w neostradzie przez ponad rok czasu same problemy.. lossy utraty pakietów ping w netii w league of legends 38 w neo kolo 70 ,+ problemy na Telia.net (miałem vdsl do 80mb) zaś realnie miałem down 36 up 7.

    To samo infolinia, dzwonię w środku tygodnia czy to na obsługę klienta czy pomoc techniczną to nie czekałem więcej niż minutę jedynie w sobotę troszkę dłużej trzeba czekac.

    W neostradzie czasami czas dochodził do 15-20 minut może nawet dłużej żeby ktoś odebrał ...

    NETIA >>> neostrada (specjalnie z małych)

    Zaletyniskie pingi
    dość znośny down/up jak na adsl
    miła obsługa
    Wadynarazie żadnych!
    4 lata temu, przez 24mies teraz przez tydzień
  • ~mosiur 81 / 2017-01-26 18:39
    Ocena: 5.00 / 5
    w żywcu chodzi super 3 lata 2 awarie po 2 h predkość zawsze 50 mega polecam
    Zaletypredkość stabilność
    Wadydlamnie brak
  • ~Przedsiębiorstwo / 2017-01-26 11:19
    Internet stacjonarny w Netii to katastrofa!!!! Na początku usługi dział bez problemów . Od ponad roku są same problemy!!! Bardzo wolny, ciągle się zawiesza, często nie można otworzyć nawet skrzynki mailowej nie mówiąc o jakichkolwiek innych operacjach. Obsługa fatalna i niekompetentna. Słowem totalna porażka!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWolny nie odpowiada deklarowanym parametrom przesyłu, częste reklamacje, często brak możliwości jakichkolwiek połączeń, niekompetentna obsługa ( zapewniają że będzie działać a prawda jest zgoła inna - brak dostępu przez kilka dni )
  • ~Beata / 2017-01-25 14:34
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam światłowód 100 Mb od dwóch lat w cenie 65,90 zł miesięcznie i jestem bardzo zadowolona. Na początku był poślizg z instalacją, mały zgrzyt - namieszali coś z moim numerem telefonu i nie mogli się dodzwonić, żeby umówić się na instalację. Niestety musieli wiercić brrr i niezła dziura w ścianie im wyszła (w Vectrze miałam internet w gniazdkach). Modem niestety pierwszy był do wymiany, ale musieli przyjechać kolejny raz innego dnia bo nie mieli ze sobą drugiego. W ramach przeprosin dali bonifikatę, czyli dwa dodatkowe miesiące gratis o ile dobrze pamiętam. Aby mieć internet wifi musiałam zakupić router - nie było go w cenie. Awaria internetu przez dwa lata zdarzyła się jeden raz, szybko usunięta.
    Zaletyprędkość, niezawodność
    Wadykonieczność kupienia routera wifi
    umowa od dwóch lat, opłata miesięczna 65,90 zł
  • ~ati / 2017-01-23 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta, naciągają i oszukują przy fakturach, co innego informują w pismach, co innego podczas BARDZO drogiej rozmowy na infolinii a co innego jest na fakturze. Składam reklamacje za reklamacją i nadal są problemy.
    Nie chcą rozmawiać jak się do nich dzwoni na zwykły numer tylko przekierowują na infolinię gdzie trzeba płacić 1 PLN za minutę do tego zawsze wszystkie linie są zajęte i trzeba czekać!
    Bardzo słaby tarnsfer przy internecie max 80, ciągle dogrywają się filmy na youtube przy rozdzielczości nawet 244p!!!
    Nie polecam, miałem Orange i nie było takich problemów.
    Zaletywybór kanałów telewizyjnych, możliwość cofnięcia filmów i programów do 2 godzin wstecz.
    WadySłaby transfer, obsługa infolini, za każdym razem co innego na fakturze niezgadzającego się z rzeczywistością.
  • ~gregor / 2017-01-22 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    jeszcze takiego internetu nie mialem, katastrofa caly czas sa jakies zaklucenia jakies awarie, kiedys na telefony do netii wydalem wiecej niz rachunek za internet. syn gra na ps3 przez internet to wywala mi na laptopie albo odwrotnie i tak jest caly czas, dzwonie na infolinie pani mowi zebym wylaczyl radia i inne takie odbiorniki,, heheh usmialem sie.... ale ostatni raz mam internet z nietii masakra goraco NIE POLECAM
  • ~Doradca / 2017-01-19 15:41
    Bardzo mi przykro czytać te nieprzyjemności związane firmą Netia, ale jestem Długoletnim pracownikiem firmy, i wiem, że usługi są dobre zależnie od technologi, ale również awarie zdarzają się wszędzie i nie ważne czy to Netia czy inny operator niestety jest to siła wyższa na którą zbytnio nie mamy wpływu, Każdy, ale naprawdę każdy operator robi wszystko żeby było coraz lepiej, bo gdyby nie klienci my byśmy nie mieli pracy. Więc robimy co ze swojej strony tylko możemy. Dużo zależy od ludzi jak pracę traktują, ponieważ to my jesteśmy wizytówką firmy, Jeżeli mogę jakoś pomóc/ doradzić zapraszam na konsultacje ze mna na mój adres e-mail w/w. Tylko proszę nie chcę Spamu na skrzynce.Pisz jeżeli Mogę Ci zaproponować usługę lub pomóc Ci w usługach te które już posiadasz
  • ~Maciej / 2017-01-17 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Prowadze firmę i problem dotyczy braku internetu i sieci telefomicznej od 20 grudnia ubr. / do dzisiaj. tj 17 stycznia 2017/codziennie dzwonie do netii i dopraszam sie o usunięcie awarii / brak telefonu i internetu to brak prawidłowego funkcjonowania firmy/ i co słyszę? że jacyś niezydentyfokowani mechanicy-specjaliści byli, albo dzwonili do mnie... a tu nikogo . przejrzałem już nawet zapisy z kamer..ani fizycznie ani metafizycznie nikt nie próbował naprawić usterki ... brak słów, zero konkrerów, zero reakcji, ale .... faktury dostaję z 5-złotową bonifikatą. czekam , az będę mógł rozwiazać umowę - prośbe zgłosiłem , ale tu też zero reakcji. mają ustawowy miesiąc, więc go pewnie wykorzystaja co do dnia,. Może do tego dnia stać mnie bedzie jeszcze na życie i wypłaty...... OSTRZEGAM.... PRZEDSIEBIORCY... NIE DAJCIE SIE WROBIC.

    ZaletyNIBY TANIEJ
    WadyNOTORYCZNE USTERKI / CONAJMNIEJ 2 RAZY W M-C/
    OD KILKU LAT
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306