Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aleksander / 2023-09-02 23:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo bardzo wolny Internet. Obsługa klienta nie pomocna, wysyłają techników, którzy nic nie zmieniają.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo wolny internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~alexy3 / 2008-09-05 10:51
    Ocena: 1.50 / 5
    totalne dno, 20.08.2008 podpisałem umowę przed wygaśnięciem umowy w tpsa 06.09.2008. przekazałem oświadczenie, podpisałem wszystko co można było. W dniu 05.08.2008 dzwonię na infolinię, 10 min zanim ktoś zechciał ze mną rozmawiać , i okazuje się po pół godzinie wiszenia na telefonie - na mój koszt - że umowa nie został jeszcze wprowadzona w system i w związku z tym jeszcze nie wysłali oświadczenia i kary z tpsa poniosę ja !!!!!!!!!!!!! nawet nie chcieli się tym zająć bo to nie jest w ich interesie !!!!!!!!!!! Natychmiast anulowałem umowę fax na adres Netia ul.Taśmowa 7A Warszawa fax 22 3385285. po prostu dno, dno , dno !!!!!!!!!!!!!!1
    uważajcie!!!!!!
    ZaletyBrak
    Wadyobsługa, czas załatwiania, cena, jakość
  • ~Alli / 2012-11-22 15:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak jest w tym taki haczyk.... że proponują ci do 20mb a w rzeczywistosci mozesz dostac nawet 5. Tak było u mnie!!! Poczatkowo dali 18 mb bylam happy gdyz zrezygnowalam ze wczesniejszego (tam placilam mniej ale mialam tylko 12mb) po 2 dniach zaczelo sie wszystko sypac przyjechal technik i powiedzial: niestety w tej lokalizacji !!! (centrum miasta) nie da sie weicej jak 8-10mb bo sie sypie all a tu mamy malo stacji itd. Odwolanie skonczylo sie tym ze nic nie moge wrobic i bede miala max 10mb w cenie 20mb... ZAL !!!! NIE POLECAM !!!!! bo max 20 oznacza takze 0,5mb to tez do max20 !!!!! Oszuści!
    ZaletyNie widze żadnej
    WadyDrogo i mozesz dostc nawet 1mb bo to tez max20 i nic z tym nie zrobisz, nie obniza nawet ceny abonamentu!
    Miesiac +
  • ~Andrzej / 2017-11-16 14:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalny poziom świadczenia usług. Miałem u nich telewizję internet i telefon i tak naprawdę to tylko telefon był OK reszta fatalna, nie poleca tego operatora, chyba , że ktoś jest masochistą.
    Zaletybrak
    Wadycała masa
    MiejscowośćLegnica
  • ~Andrzej / 2017-12-20 12:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Chciałem dołączyć swą negatywną opinię o tym operatorze. Zrezygnowałem z ich usług z końcem października, ale wykiwali mnie na rezygnacji z telefonu ( bo chciałem zachować swój stary numer ) i teraz dalej chcą zapłaty za telefon mimo, że nic nie jest do gniazdka podłączone a ja żądałem natychmiastowego wyłączenia telefonu. Nie polecam tego operatora bo dla nich jesteś dobry jak płacisz jak rezygnujesz z ich usług to jesteś wróg.
  • ~Andrzej / 2022-04-27 10:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Od podpisania umowy (październik 2021) ciągłe kłopoty z TV (awaryjny dekoder avobox) i internetem, a to wszystko przypisywane - jak to w Netii nazywają - "awarii masowej". Niekompetentna obsługa klienta, okłamywanie i zwodzenie z propozycjami pomocy polegającymi na... "uzbrojeniu się w cierpliwość". I tak już kilka miesięcy bez perspektywy terminu naprawy owej usterki masowej, bo podobno - jak stwierdził konsultant - usunięcie awarii nie leży po stronie Netii, a po stronie Cyfrowego Polsatu. To jest szok w jaki sposób jest zarządzana Netia i ktoś chyba wykalkulował, że utrata klientów się opłaca.
    ZaletyŻadnych zalet!!!
    WadyPermanentne awarie dekodera avobox oraz brak lub niestabilny internet.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~anka / 2014-09-25 11:52
    Ocena: 1.50 / 5
    TRAGEDIA - nigdy więcej umowy z tą firmą! Telefon działał ok (w sumie ciężko byłoby coś tu popsuć), ale internet to jedno wielkie nieporozumienie. Notoryczne problemy z połączeniem doprowadzały mnie do szału, nareszcie mi się skończyła umowa i uciekam od netii jak najdalej.
    ponad 2 lata
  • ~Anka / 2022-10-26 22:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet co chwila staje, TV również.
    Dobrze, że moja umowa jest z miesięcznym wypowiedzeniem, jakoś wytrzymam do przeprowadzki.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Anna Dziuba / 2022-08-18 10:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia.paniusie na infolinii okropne. niezadowolone z zycia i bezczelne. Nie polecam tej firmy,omijac szerokim łukiem.
    Wadyokropny serwis posprzedazowy,obsługa.
    MiejscowośćLublin
  • ~ANONIM / 2023-12-02 08:26
    Ocena: 1.50 / 5
    OBSŁUGA NIE POTRAFI NAPRAWIĆ PROBLEMU KTÓRY WYSTĘPUJE PO STRONIE HOSTA ICH WYTŁUMACZENIEM JEST WADLIWY ROUTER KTÓRY WYMIENILKI JUZ 3 RAZY I DALEJ WYSTĘPUJE PROBLEM TRAGEDIA!!
  • ~arktos / 2013-04-07 10:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Szczerze, nie polecam!!! Umowę łatwo podpisać, ale już rezygnacja(wypowiedzenie umowy) z korzystania z usług trwała prawie pół roku i to nie z mojej winy. I do tego drogo!
  • ~arturka / 2015-06-10 12:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Opinia może być tylko negatywna oto dlaczego:
    -spadek transferu o 30% odpowiedź nic się nie da zrobić
    -przy uszkodzeniu karty sim internetu mobilnego wymiana na inną zamiast duplikat utrata zgromadzonych danych w moim przypadku 50 Gb za które otrzymali pieniądze
    -przy ostatniej awarii pomimo naprawy sam musiałem uporać się z działaniem przeglądarek które nie chciały się łączyć z serwerem proxy
    (awaria była po stronie netii)
    Zaletynie ma szczególnie tam nie ma konkurencji
    Wadybrak elastyczności i dbałości o klienta, biorą wszystkich nawet jeśli możliwości techniczne na to nie pozwalają
    płace 130 zł mc za telefon internet od kilku lat
  • ~asi**** / 2015-04-21 11:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam odradzam firme NETIA zdecydowanie do tej pory jakoś sie utrzymywała na rynku i traktował klientów jak trzeba ale co robią teraz przechodzą samych siebie , dzwonią konsultanci wciskają internety telefony, które rzekomo są prezentem dla klienta i bezpłatnie a jak pojawia się faktura to rzeczywistość jest inna, wiadomo DROŻSZA USŁUGA i nie możliwa do rezygnacji bo już termin minął,( ale jak konsultant dzwonił mówił że jest opcja wycofania sie rezygnacji w ciągu np 10 dni a jak odeśle się, odda to już jest za póżno) Nie rozumiem polityki firmy i do czego ona dąży !!!!!! chyba do utraty klientów i rynku , życze Powodzenia z takim podejściem i zdecydowanie wszystkim będę odradzać firmę co tylko będe mogła !!!!!!
  • ~Autumn81702 / 2013-05-23 00:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam. Jestem jednym z niezadowolonych klientów tej ŻAŁOSNEJ spółki! Opiszę, co mi się nie podoba.

    Po pierwsze: chaos na infolinii.
    Kiedyś, nie pamiętam kiedy bo szmat czasu minął, zgłaszałem problem i konsultant powiedział, że zamiast 16 Mb/s powinno iść ok. 20 Mb/s - co w przeliczeniu na MB daje 2,5 MB/s). Niedawno się dowiedziałem że u nas na łączu prędkość maksymalna to 3,5 Mb/s. Wczoraj w nocy pobierałem plik 218 MB i prędkość pobierania wynosiła... 1,1 MB/s! No to jak to w końcu jest, pytam się szczerze?

    Po drugie: brak wywiązywania się z umowy.
    Jak już wspomniałem wyżej, umowa do 20 Mb/s. Prędkość średnia (speedtest) to 3,80 Mb/s. Gdyby internet szedł na kablach Netii, to może by było szybciej, tymczasem jednak internet idzie na kablach telekomuny, toteż prędkość taka wolna.
    Nasuwa się jednak pytanie: skoro w starym mieszkaniu internet też szedł na kablach TP, i z umową do 16 Mb/s po wymianie jakiegoś scalaka w centrali (swoją drogą, też po którymś z kilkudziesięciu telefonów ktoś mądrzejszy zarządził wymianę scalaka w centrali) prędkość internetu wynosiła ~15 do ~16 Mb/s - to czy nie można by było wymienić scalaka również teraz? W czym byłby problem? W starym mieszkaniu wymiana pomogła, może teraz też by pomogło?
    Obejrzenie filmu na YT w HD 720p jest czasem niemożliwe, o 1080p nie ma mowy! YouTube automatycznie przełącza się z rozdzielczości 360p na 240p lub nawet 144p, co potrafi sfrustrować!

    Po trzecie: problemy z internetem.
    Kiedy zamiast wczytania się strony internetowej wyskakuje "sprawdzanie połączenia z internetem" (Netia Spot), to aż ma się ochotę tak walnąć w ten router żeby się rozwalił! Dodatkowo autodiagnostyka zawodzi:
    a) "niepodłączony kabel telefoniczny" - gdyby nie był podłączony, to internet by nie działał. Samoistne odłączenie się kabla jest praktycznie niemożliwe.
    b) "połączenie z internetem nie jest nawiązane" - skoro tak rzekomo jest, to dlaczego wcześniej działał?
    Później nagle internet wraca.

    Podsumowując: Netii NIE POLECAM nikomu! Nawet śmiertelnemu wrogowi! Nie wywiązują się z umowy, internet zawodzi. To, co wyprawia Netia, to jedna wielka KPINA! Najwyraźniej będziemy zmuszeni pożegnać się z Netią, wysyłając prośbę o rozwiązanie umowy na miesiąc przed jej zakończeniem. Przykre, ale prawdziwe.
    ZaletyRzadko się zdarza, że prędkość pobierania to 1,1 MB/s.
    WadyOpisałem w opinii.
    3 lata.
  • ~Autumn81702 / 2014-04-07 22:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Hmm... Netia pomimo że zamierzam z nią zerwać, to jednak na koniec jeszcze zgarnie baty po dupie ode mnie. I coś czuję, że tych batów jeszcze się znajdzie...

    Pierwszy bat jest za TRAGICZNE prędkości:

    Pobierałem plik (właśnie chwilę temu DOPIERO skończył się ściągać), który ktoś wgrał na hosta "MediaFire". Plik dostępny praktycznie tylko tam - pobieram więc go z tej strony.
    Co w tym tragicznego? Prędkość pobierania. No cóż, dla Netii chyba lata 90-te dalej istnieją, skoro mając pakiet "SZYBKI INTERNET" pobierasz z niebotyczną prędkością sięgającą AŻ ~45 KB/s!!! I to w 2014! CAŁY ŚWIAT JEST TWÓJ!!! Tak - DOPIERO SKOŃCZYŁEM TEN PLIK POBIERAĆ! A wcześniej jakoś były prędkości rzędu ~550 KB/s...

    A drugi bat za STABILNOŚĆ połączenia:

    Wczoraj musiałem ściągnąć pilnie coś ważnego... AHHAHAHAHA! Toć to niemożliwe. Internet od N(i)etii działa tak, żeby się rozkraczyć w najmniej odpowiednim momencie. Połączenie jest, ale strony ładowały się w nieskończoność. Tak, takie proste strony jak Google też tak wolno działały. Jaja jak berety normalnie :D.

    Ogólnie to bardzo dobrze że już koniec umowy się zbliża... uważajcie by nie wpaść w to bagno. Słodko to wszystko wygląda na papierze oraz z zapewnień konsultantów i przedstawicieli handlowych, fachowo zwanych "akwizytorami", a jak przychodzi co do czego...

    Żeby nie było: linia w mym bloku NIE JEST aż tak tragiczna, żeby prędkości downloadu były aż tak wolne.

    Na koniec wystawiam takie oceny:
    Parametry - 1. TRAGEDIA.
    Cena - 1. TRAGEDIA! Za takie parametry powinni zmniejszyć koszta do 20 złotych...
    Obsługa - 2. Grunt że jest.
    Niezawodność - 2. Działać działa, ale jak coś siądzie to kaplica.
    ZaletyJeśli jest chociaż połowa obiecanej prędkości, to jest to zaleta. Innych nie widzę.
    WadyTRAGICZNE prędkości i stabilność.
    Lekko powyżej 100 zeta. 4 lata z tą "firmą", z czego połowa na 20 Mb/s, których NIGDY nie osiągnąłem, a połowę tej prędkości BARDZO RZADKO!
  • ~balas / 2015-09-21 15:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Kazdemu bede odradzał, przez pierwsze dwa tygodnie rewelacja a później to juz tylko coraz gorzej!!! zrywa internet co chwile rozłancza telewizje na około 1 min czasami potrafi trzy razy w godzinie-masakra.
    Dzwoniąc na infolinie pan kaze mi robić sped test na kablu jakbym był za czasów gierka i cofał sie na kabel !!
    Przedstawiciel jak przyszedł z ofertą naściemniał żeby tylko podpisać umowe ( drugi telewizor za free pierwsze dwa miesiące nic nie płacimy ze względu że jeszcze obowiązuje mnie umowa z UPC i to ma być rekompensata) umowe podpisałem z końcem lipca a papiery dostałem dopiero po trzech tygodniach !!!! Jest to celowe zagranie żeby w przeciągu 14 dni nie zrezygnowac-żenada
    Zastanówcie się dobrze bo wdepniecie jak ja który skusiłem się ceną i nie jest oczywiście adekwentna do usługi.
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
    od końca lipca 2015 i do tej pory żałuje
  • ~bart / 2010-03-03 15:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie jestem pracownikiem TP i nie mam NETI na łączach TP .
    Posiadam łącze tel. z neti i Internet na łączach Neti , tel. mam już ponad 10 lat Internet około 4 lat początkowo byłem bardzo zadowolony działał dobrze transfer był taki jak w umowie ale dobre czasy już się skończyły bo aktualnie Internet działa słabo ping około 200
    Transfer po godzinie 16 około 1mb (mam wykupione 4mb) .
    Taka jest moja opinia o Internecie z NETI .
    ZaletyNA OBECNA CHWILE BRAK
    Wady1- WYSOKIE WARTOŚCI PINGU (NA MÓJ TELEFON DO KONSULTANT ODPOWIEDZIAŁ ZE NIE MA GWARANCJI PINGU) 2 -TRANSFER ZANIŻONY 3- NIE MILI PRACOWNICY INFOLINII
    TEL 10LAT INTERNET 4 LATA
  • ~Bartłomiej / 2019-08-06 13:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno i 3m metry mułu. Wifi działa tylko na indukcję (jak przyłożysz telefon do routera).
    Nie polecam.
    ZaletyMożliwość podłączenia innych operatorów w bloku
    WadyBrak zalet
    MiejscowośćBytom
  • ~Basia / 2022-03-03 18:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak internetu, nagminnie, lub kręci 15 minut. Wolny, bardzo wolny
    ZaletyBrak
    WadyWolny,lub nie ma go wcale, pracować się nie da.
    MiejscowośćMysiadło
  • ~Bazi / 2012-12-24 14:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam Netii jak nie przerywa połączenia to znowu internet strasznie muli nie idzie ogarnąć nie potrzebne nerwy. Tylko rezygnować z nich nie podpisujcie umowy bo nie warto. Po zgłoszeniu usterek wcale im się nie spieszy aby je usunąć i obsługa nie za bardzo nikt nic nie wie. Tak więc radze się dobrze zastanowić nad Netią radze wybrać inna sieć.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4445
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4566
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3920
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2969
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2569
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016