Prawdziwe problemy zaczęły się 3 miesiące po podpisaniu umowy. Router zaczął sprawiać problemy, był zamulony, przerywał łącze. Telefon na infolinię -> serwis -> działa. Wszystko byłoby okej, gdyby nie to że sytuacja zaczęła się pojawiać notorycznie, a ja straciłem cierpliwość z ciągłym wydzwanianiem po serwis i czekaniem na fachowca. Spędziłem kolejne kilka miesięcy z internetem, który raz był a raz go nie było. W pakiecie z telewizją był problem z wyborem, czy oglądać TV czy serfować po wwww., bo połączenie jednego z drugim groziło brakiem korzystania z czegokolwiek. Pisząc tę opinię jestem na wypowiedzeniu umowy i miałem małe problemy z wejściem na poniższą stronę, aby dodać opinię. Musiałem parę razy odświeżyć stronę i w końcu jestem, ufff. NIE POLECAM
Zaletybrak
WadyNotoryczne przerywanie łącza i zamulone połączenie
MiejscowośćWrocław