Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Przemek / 2016-09-25 18:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Wykupiona prędkość internetu to 15 mb/s lecz na okrągło są skoki pingu i ciągłe lagi. Routery z netii też nie są zadowalające. Ogólnie nie polecam.
    WadyWysoka cena
    Duże skoki pingu
    Korzystam z tego internetu ok 5-7 lat
  • ~Przemek / 2017-05-17 17:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Szczerze odradzam. Mam z nimi umowę od 6 lat, wcześniej było ok - łącze 20MB sprawowało się znakomicie, niestety od roku same problemy. Połączenie z internetem zrywane jest nagminnie - potrafi się zrywać kilka razy na godzinę. Prędkość łącza jakoś dziwnie spada z 2MB/s do 1,7 MB/s a ostatnio nie mogę wyciągnąć więcej niż 1,1 MB/s. A wysył jest porażką, właśnie przesyłam fotki z komunii i nie mogę przekroczyć 6KB/s. Jeśli ktoś chce jedynie przeglądać strony, może to zaakceptować, jednak próba grania w cokolwiek nie ma ostatnio sensu. Zawsze przy zgłoszeniu awarii, twierdzą że wszystko ok z ich strony, jednak przyjeżdżający panowie z orange do linii są innego zdania. czekam tylko do sierpnia aby zmienić operatora
    WadyBrak reakcji na powtarzający się problem
    6 lat
  • ~raf24 / 2011-09-27 14:13
    Ocena: 1.75 / 5
    podpisałem z nimi umowę (przedłużenie, bo nawet wszystko dość ładnie działało), to mi telefon wyłączyli w firmie na 3 dni!! i czekam aż mi włączą, jedynie co usłyszałem, ze im przykro. Ciekaw jestem ile bedę czekał aż mi włączą telefon. W każdym bądź razie na 1OO% już nie przedłużę umowy.
    Zaletyna razie brak
    Wadybrak telefonu!!
  • ~Robert / 2013-08-13 08:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Już miesiąc czekam za aktywacją łącza na linii TP.
    (TP OK) Natomiast N I E T I A (netia) zero konkretów, ciągła zmiana terminów, nikt nic nie wie tylko "Proszę czekać dzisiaj na pewno będzie AKTYWNY". I tak od 30 dni
    Już nawet login i hasło dostałem, lecz ma radość nie trwała zbyt długo login i hasło nie mogą być użyte ponieważ są nieprawidłowe,
    ZaletyBRAK
    Wadynieprawdziwe informacje, wprowadzanie klienta w błąd, niedoinformowani konsultanci,
    od miesiąca ale przez "fachową obsługę" jeszcze nie działa
  • ~robert / 2019-02-06 16:04
    Ocena: 1.75 / 5
    dno mamy internet w Ostrowcu loguja sie dzieci na telfonyi ja co chwila wywala z telefonów ping kosmos nie raz juz zgłaszane i zero rezulatatu zrezygnowac sie nie da bo oczywiscie netia nic nie widzi zadnego problemu
    Zalety--------
    Wadybrak słow
    Miejscowośćkosmos
  • ~Robson / 2016-08-18 20:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Jedna wielka porażka. Co chwile przerywa, co chwile zwalnia. Wzywałem serwis i niby wszystko dobrze czyli to norma ze w netii internet tylko wk*rwia zamiast dzialac. Rezygnuje przy pierwszej okazji. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~rozgoryczonyklyent / 2013-06-21 13:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma tragedia. Oszukuja na czym sie da, a ich pracownicy na infolini niekompetentnii. Dzwonisz, oni sie zgadzaja, wystawiaja zlecenie ktorego nie sa wstanie zrealizowac bo im sie nie oplaca, ale biora wszystko. JEZELI KTOS MA PAKIET INTERNET 20MB PLUS TELEFON NA LINII NETII TO MOZE ODRAZU ZAPOMNIEC O PODNIESIENIU PRZESYLO LACZA DO 50MB CHOCIARZ W SKANTERKU MA TAKA MOZLIWOSC. NETII SIE NIE OPLACA, ALE JAK DOKUPIECIE TV GDZIE ZMIENIA SIE TELEFON Z NIELIMITOWANYCH ROZMOW NA 200MIN DO WSZYSTKICH TO SIE OPLACA I PRZEJSCIE NA NIZSZY ABONAMENT. PARANOJA. MOZE POJDE DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA BO NIE ZNALAZLEM W REGULAMINIE TAKIEGO WPISU ZE SIE NIE NALEZY WIEKSZY TRANSFER.
    ZaletyJEDNA, TROCHU TANIEJ OD KONKURENCJI
    WadyKONKURENCJA JEST LEPSZA JAKOSCIOWO!!! WIELE INNYCH WAD ZA MALO MIEJSCA DO OPISANIA!!
    3 lata w netii, z poczatku internet teraz telefon plus itnernet za 106zł
  • ~Rytu62 / 2016-06-21 15:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Chodzi w miarę. Kontakt z netią do dupy! Konsultanci zależy jak trafisz większość nie wie o co chodzi!
  • ~sasquad / 2018-09-17 17:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Od ponad pół roku urządzenia Netii w Poznaniu i Ostrowie Wlkp. tracą 80% pakietów. Problem wielokrotnie zgłaszany przez mojego ISP, którego dostawcą jest Netia. Odzew? Mają to głęboko w d..
    ZaletyŻadnych. Brak jakiejkolwiek możliwości kontaktu poza infolinią, na której pracują małpy doradzające wyciąganie i wkładanie wtyczek. Zgłoszenia firm zewnętrznych są ignorowane lub przerzuca się na nie odpowiedzialność pomimo ewidentnych dowodów na wadliwe działanie operatora
    WadyCała ta firma to jedna wada zwłaszcza jeśli chodzi o Internet
    MiejscowośćOstrów Wlkp. i okolice
  • ~sc / 2015-04-01 13:49
    Ocena: 1.75 / 5
    lipa, lipa, kał i mocz. Pani na infolini obiecała mi internet 50. instalator podłączył mi neta i okazało się że jest 20 i więcej w moim miejscu zamieszkania nie można uzyskać. Za oszustwo są wyroki ale daje sobie spokój.
    Instalator oszczędny puścił mi kabel przez środek pokoju - liga mistrzów.
    W UPC zapłaciłem 15 zł więcej i internet mam 250.
    Pierwsze spotkanie z Netią mam nie miłe. Może za kilka lat przekonam się do zmiany operatora ale na razie jestem na NIE!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszstwo i instalacja - amatorka
    zrezygnowałem po godzinie
  • ~seba / 2012-07-21 16:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Obiecali 20Mbs a mam około 8Mb, przy wyłączonej telewizji i odłączeniu drugiego komputera, ale w umowie jest wpisane że "DO 20Mbs", więc jak dostarczą 1Mbs to też mozna powiedzieć że spełniają warunki, tylko takie olewanie klienta ma "krótkie nogi". Co do telewizji Netii to KOMPLETNA TRAGEDIA, zaniki sygnału, psujący się dekoder, ponoć od burzy, fatalny serwis, czasami można sobie czekać z tydzień na jakąkolwiek reakcją...
    ZaletyMożliwość ostrego ochrzanienia konsultanta, pewnie się już przyzwyczaili...
    WadyFatalna obsługa, opieszałość, dużo mniejsza przepustowość niż obiecują...
    Dwa miesiące telewizja i 20Mb (ogólnie klient na telefon stacjonarny od 1999r).
  • ~shk / 2018-06-28 16:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo nie polecam firmy netia.Dostalem ulotke zinternetem za 39zł.Zamówilem taki i pierwsza faktura 59zł.Dziesiatki teleofnow i reklamacje nic nie daja.Bez mojej zgody wlaczyli mi jakies pakiety TV za 20zł.Przez telefon beda was osuzkiwac w zywe oczy.Pani przez fona zarzekała sie ze przyjdzie faktura 39zł przyszła 59zł.Całe szczescie mam nagrane rozmowy i zanteresowlaem sie uokikiem.Odradzam kategorycznei firme Netia.
    Wadywszystko
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Slaw / 2016-06-28 19:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Telewizja i internet działają jak chcą. Szkoda czasu i nerw. Zgłaszasz awarię telefonicznie, kosultant za rączkę poprowadzi Cię przez proces instalacji, zapłacisz dodatkowo za połączenie a za kilka dni to samo. Dno i tyle.
    WadyNotoryczne wieszanie się obrazu
    Prędkość internetu dużo niższa niż deklarowana- pod warunkiem że wogóle jest.
    Korzystałem ok 14 mies.
  • ~Snejkus / 2017-08-25 15:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam, obsługa jest na dramatycznym poziomie, brak kontaktu i za kazdym razem inne informacje. Jakosc internetu tragiczna, ping ponad 300, download 1mb, max 1,5mb. Rozwiazanie problemu najwyrazniej zalezy od osoby ktora odbiera telefon, dzwoniac z jednym prostym pytaniem otrzymuje rozne odpowiedzi w zaleznosci od tego kto odbiera.
    3 lata
  • ~somuel / 2019-05-21 14:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Moja odpowiedź na ankietę. Sami sobie dopiszcie resztę. Firma o jakimkolwiek braku kompetencji. NIE POLECAM!

    Jestem Państwa klientem od prawie 3 lat. Do tej pory byłem bardzo zadowolony ze świadczonych usług z Państwa strony. Problemy się zaczęły w momencie, kiedy podobno router zaczął się psuć. Zaproponowaliście Państwo wymianę na nowy. Byłem początkowo bardzo zadowolony z jakości obsługi. Po wymianie routera na nowy internet zaczął notorycznie zwalniać a połączenie było nie stabilne. Wielokrotne marnowanie mojego czasu na oczekiwanie w kolejce na infolinii (o pieniądzach nie wspomnę, bo Państwa infolinia jest płatna) w celu zgłoszenia awarii. Usterka została "usunięta", a problem wracał po kilku dniach. Obsługa na infolinii (oprócz obsługi technicznej) jest całkowicie niekompetentna. Pomijam fakt, że zostałem zirytowany tym, że w związku z tym, że nie przedłużyłem umowę z Państwem moje usługi zostały powiększone o około 15% (złodziejstwo w biały dzień). Po wielokrotnej próbie zgłoszenia reklamacji, finalnie udało mi się to zrobić. Po 14 dniowym okresie na odpowiedź z Państwa strony otrzymałem pismo, że reklamacja jest w trakcie rozpatrywania i dostanę niebawem finalną odpowiedź. Odpowiedzi na zgłoszenie ani nie dostałem na piśmie ani na maila. W związku z tym postanowiłem zadzwonić na infolinię w celu uzyskania odpowiedzi na reklamację. Pytam się spokojnym głosem Pani na infolinii jaka jest odpowiedź na moje zgłoszenie reklamacyjne, a Pani zadaje mi pytania czy już zapoznałem się ze zgłoszeniem reklamacyjnym i kiedy dokonam płatności za usługi. Faktycznie usługi nie były opłacone przez 2 faktury, ale w związku z tym, że oczekiwałem na pełną odpowiedź reklamacyjną. Odkąd jestem Państwa klientem wszystkie płatności wykonywałem w terminie. Pani poinformowała mnie, że nie może udzielić mi informacji i może mnie połączyć z odpowiednim działem po czym się rozłączyła. Finalnie dodzwoniłem się we własnym zakresie do konsultantki i poinformowała mnie, że reklamacja została przyjęta i zostaną anulowane 1/30 z bieżącej faktury do zapłaty. Również zostałem poinformowany, że za każdym razem kiedy problem występuję jestem zobowiązany do zgłoszenia awarii. Płacę za stabilne świadczenie usługi, i jako normalny, pracujący człowiek nie mam czasu, żeby z każdą usterką dzwonić do Państwa (a było ich naprawdę sporo). Były jeszcze 2 sytuacje które nawet nie mam ochoty opisywać bo ani nie mam na to ochoty ani pewnie i tak nikt tego nie przeczyta. Byłem bardzo zadowolonym, lojalnym klientem a własną polityką i brakiem jakiejkolwiek kompetencji Państwa pracowników bardzo szybko zmotywowaliście mnie do złożenia wypowiedzenia. Miałem bardzo dobrą opinię na temat Państwa firmy. Od tego momentu będę omijać Netię szerokim łukiem i każdemu powiem jaka ta firma jest nie kompetentna.
    ZaletyDo pewnego momentu wszystko było ok.
    WadyKarygodny poziom obsługi klienta.
    MiejscowośćCieszyn
  • ~Spm / 2022-08-05 11:38
    Ocena: 1.75 / 5
    Wykupili ISTS, nie poinformowali mnie o tym; ignoruję maile od firm z którymi nie mam do czynienia. Teraz po 3 miesiącach grożą odetnięciem internetu więc próbuję się logować, no ale nie dali mi żadnego hasła. Próbuję resetować i nic nie przychodzi. Zalewa mnie krew ze złości. Traktowanie gorsze niż w ISTS. "Nie używaj agresywnego języka". Yhm, to niech im pies zdechnie.
    MiejscowośćKraków
  • ~Stolarz / 2021-03-24 10:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Miałem internet z tej sieci,samo działanie (prędkości) była ok,po za tym obsługa klienta na fatalnym poziomie, osobiście nie chcę mieć z nimi ,nigdy nic wspólnego,moi rodzice zostali mocno wprowadzeni w błąd przy proponowanej umowie a odkręcanie tego zajęło 3 miesiące?!!!
    Może jestem wyjątkiem ale nie polecam.
    ZaletyW miarę stabilne połączenie
    WadyBrak wiedzy o produktach,
    MiejscowośćDzierżoniów
  • ~Superchlopakzmalegomiasta / 2022-06-30 10:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Co chwile wywala mi neta oraz jest tragiczny internet
    MiejscowośćTychy
  • ~tadeusz / 2014-09-08 19:46
    Ocena: 1.75 / 5
    nie polecam netii , bardzo kiepska obsluga , pracuja na laczach tpsa lecz usluga bardzo slaba ,
    Zaletyzadne
    Wadybrak szybkosci umowa do 10 usluga wykonywana 20%
  • ~Tomasz / 2009-11-23 21:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem klientem NETII od ok 2 miesiecy i chciałbym przestrzec inne osoby przed skorzystaniem z ich usług.

    Niestety załatwienie juz po podpsaniu umowy jakosc obslugi jest beznadziejna.

    Dodzwonienie sie na ich infolinie i zalatwienie prostej sprawy wymaga spedzenia kliku godzin sluchajac "muzyczki".

    Przyklad 1
    Podczas rozmowy przez infolinie Pani zapewniala minie, ze na podlaczenie internetu czeka sie 7 dni, zaraz po podpiasniu umowy okazalo sie, ze 21 dni a pozniej ze 21 dni roboczych. Przed podpisaniem umowy wszystko wyglada dobrze a po podpisaniu to juz inna bajka.


    Przyklad 2

    Otrzymalem informacje, ze w systemie pojawila sie faktura - niestety pin nadany przy podpisywaniu umowy nie dziala i trzeba zalatwiac przez infolinie - mozna dzwonic i spadzac dlugie minuty a nawet godziny, jezeli ktos ma taka odpornosc na sluchanie tej samej melodii.

    Przykład 3
    Interent mobilny dziala i przestal dzialac. Zlozylem reklamacje i Pan powiedzial, ze do mie oddwonia w tej sprawie. Niestey cisza przez klita tygodni a podobno rozmowy sa rejestrowane w trosce o jakosc uslug. Po kilku probach udalo mi sie skontaktowac z infolinia i okazalo sie ze ktos po prostu wylaczyl aktywacje mojego modemu i dlatego nie moglem z niego korzystac przez klika tygodni.

    Wydawalo mi sie, ze obsluga w TP jest slaba ale NETIA bije TP na glowe.

    Szczerze odradzam






    Zaletylacze aktualnie dziala - mam nadzieje ze tak zostanie, bo zalatwienie reklamacji graniczy z cudem
    Wadyfatalna obsluga - ciezko zalatwic proste rzeczy
    2 miesiace 100PLN 8 mb
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4440
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4553
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266