Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3212 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzychoo / 2017-12-12 13:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Nareszcie pożegnałem się z firmą Netia. Wcześniej był to Dialog. Dopóki był to Dialog to usługi działały na dobrym poziomie i serwis był zadowalający. Nikomu nie polecam.
    Miałem u nich 3 usługi (TV, Internet do 50 Mbps, telefon bez limitu)

    Jakość łącza.
    Awarie które często im się zdarzają rozwiązują długo. Jak w piątek popołudniu im się zdarzy to awarię usuwają dopiero w poniedziałek koło południa. Hitem była awaria trwająca 2 tygodnie. Ja otwierałem zgłoszenia a oni zamykali bez kontaktu i sprawdzenia. W końcu udało się wyartykułować problem. Serwisanci rozwiązywali problem rozłączającego się modemu światłowodowego 2 tygodnie. Już chcieli światłowód wymieniać a okazało się że wystarczyła wymiana zasilacza.

    Obsługa infolinii. Panie miłe i na tym koniec.
    Oferta:
    Dno. Uwaga na ofertę TV. Zaliczają do ilości kanałów telewizję regionalne (chyba około 20 kanałów a na każdym to samo) jako każdy osobny. Niby można sobie samemu ustawić dowolne pakiety ale to tylko teoria.

    Hit na koniec.
    Trzeba im zdać sprzęt. Posiadałem dekoder do TV i modem światłowodowy. Modem przyjęli w punkcie obsługi klienta ale dekodera nie chcieli bo dekoder to muszę sam odesłać do magazynu na swój koszt. Bo tak jest w umowie. Normalnie kosmos.

    Ta firma to jeden wielki kanał
    ZaletyW miarę działające łącze, chociaż o wartości z umowy jako maksymalnej można tylko pomarzyć.
    Wady- modem światłowodowy grzeje się makabrycznie
    - Netia Spot - pilot działa jak tylko jest dokładnie skierowany na urządzenie. każdy odchył wyżej lub niżej powoduje zawieszenie.
    - serwis makabryczny.
    - infolinia brak osób znających się na usługach sprzedawanych.
    - bardzo droga oferta
    - uwaga oszukują przy kanałach TV
    MiejscowośćWrocław
  • ~Nata / 2017-12-07 20:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Very bad customer service. After 4 weeks of breakage and constant contacts wth Netia we had to switch to another provider. And they charged us for all time there was no internet
    MiejscowośćKrakow
  • ~Autumn81702 / 2017-12-07 00:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo dawno nie opisywałem swoich przygód związanych z tym internetem - moja ostatnia opinia była pisana w czerwcu 2016. Pamiętam jak konsultantka w tymże roku zapewniała, że internet będzie naprawdę dobrze działał, byle tylko zostać...
    Jest grudzień 2017. Ten internet to JEDNO WIELKIE ŚCIERWO!

    Parametry:
    TRAGEDIA! Na jakiej podstawie mam cieszyć się z tego, że Speedtest podaje parametry niemalże zgodne z tymi na umowie (ping: 5ms, DL: 9,46Mb/s, UP: 1,05Mb/s; umowa MAX10), jeżeli łącze jest awaryjne? Parametry mimo to nie są szczególnie rewelacyjne.

    Cena:
    Za to coś zwane "Szybkim internetem MAX10" oraz telefon stacjonarny w taryfie "Do wszystkich bez limitu" N(i)etia woła 9 dych, często z hakiem. Jak dla mnie to zamiast pieniędzy należy im się worek z pewną brązową zawartością, coby jednoznacznie wskazać im jak warty jest ich internet.

    Obsługa klienta - UWAGA, JEST TO HIT TYSIĄCLECIA:
    Problem z internetem. Przedzwoniłem na infolinię, wybrałem pomoc techniczną... 15-20 sekund ciszy i nagle IVR informuje o problemach technicznych.
    Obejście polega na wybraniu "połączenia z konsultantem" i późniejszym wybraniu tematu rozmowy - minus obejścia jest taki, że działa ono tylko wtedy kiedy pracują wszystkie działy. Biada temu, komu internet padnie w nocy albo w niedzielę - czyli wtedy, kiedy pracuje tylko dział techniczny.
    Jak już klientowi uda się dostać do kolejki połączenia z konsultantem, należy liczyć się z bardzo długim czasem oczekiwania.

    Niezawodność - NASTĘPNY HIT:
    Bardzo niestabilne, wysoce awaryjne łącze. A to przerywa, a to zaginiony serwer PPP, a to zacina się, a to coś jeszcze i tak dalej... jak dobrze że operator komórkowy nie zabrania tetheringu, przynajmniej mogłem skorzystać z internetu wtedy kiedy N(i)etia się wyłożyła po raz kolejny.

    Jakie z tego podsumowanie?
    Po pierwsze - NIE POLECAM!
    Po drugie - do osób które są zainteresowane współpracą z tą firmą: PRZESTRZEGAM! Negatywne opinie nie biorą się znikąd.
    Po trzecie - do osób które się użerają z tą firmą: WSPÓŁCZUJĘ! Zostaje mi życzyć powodzenia w walce z tym molochem. Pismo będące rozwiązaniem umowy zostało już przeze mnie przygotowane, teraz tylko wysłać i ewakuuję się z tego cyrku.
    ZaletyNie stwierdza się żadnych zalet.
    WadyWysoka zawodność, koszt nieadekwatny do jakości, problematyczna obsługa klienta - dodzwonienie się graniczy z cudem (awaria IVR, chyba że użyje się obejścia - wtedy należy liczyć się z bardzo długim czasem oczekiwania na rozmowę z konsultantem, zwłaszcza jeżeli jest to osoba z działu technicznego). Nie ukrywam, że już resztkami sił się powstrzymuję od posłania wiązanki na infolinii - wiązanki z cyklu "co sądzę o...". Jednym słowem: TRAGEDIA.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Netia to gówno / 2017-12-06 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    W tygodniu są minimum 4 dni w których ciągle zacina lub nie chce się połączyć, ten Internet to jedno wielkie gówno, nie polecam, stracicie wielu klientów jeśli dalej Internet będzie przerwany w środku dnia, wasze światłowody to jedno wielkie gówno a nie szybki Internet.
    WadySłaby, ciągle świąt się Internet, wysoki ping
    MiejscowośćOLAWA
  • ~warrenprice / 2017-12-06 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści, nie będę płacił za internet którego nie ma
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Marcin / 2017-12-04 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, odradzam
    Awaryjna sieć
    Obsługa klienta TRAGEDIA
    Wcale nie chcą pomóc. "Nie mogą pomóc" czeka się bardzo długo na konsultanta, który łączy z innym konsultantem i tak z 4 razy.
    WadyWszystko
    MiejscowośćOpole
  • ~Ggff / 2017-12-03 13:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciagle braki internetu router działa tylko na 2 m
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wiesiek / 2017-12-01 22:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Częste awarie w szkielecie Netii, jak nie przeciety światłwód to inne pierdoły. Kiedyś było ok, obecnie kicha!!!
  • ~Tomek / 2017-12-01 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Z usług Netii korzystam od ponad 6 lat, na początku było ok to co zadeklarowane w umowie tak było no może jakieś chwilowe słabości, teraz to jakaś masakra prędkość nie przekracza 5% z umowy, a mam ja jeszcze rok, opłaty zawsze robione w terminie. Z uwagi na ograniczone możliwości innych operatorów za wielkiego wyboru nie mam ale teraz to już przesada, czas poszukać alternatywy.
    Zaletybrak
    Wady-niskie prędkości
    -słaba obsługa klienta
    -w stosunku do obecnych parametrów bardzo wysoka cena
    MiejscowośćWojciechów
  • ~Piotr / 2017-12-01 20:41
    Ocena: 2.75 / 5
    sama usługa ok choc oczywiscie 100 Mb internet to oczywiście fikcja. Jak jest 20 Mb to jest dobrze.
    Zaletyw miarę dobra przepustowosc
    Wadyoszustwo cenowe po podpisaniu umowy: najpierw wysylaja maila z ogolna informacja żeby aktywowac hbo go bez podawania zadnych szczegolow ze to w ogole cos kosztuje. Ktos moze miec wrazenie ze to darmowy dodatek. Po utworzeniu konta przez Klienta usluga sie aktywuje i wysylany kest kolejny mail ze szczegolami ze ta usluga jest platna jesli Klient bedzie chcial dalej z niej korzystac. Nie jest jednak jasne ze ta usluga automatycznie przechodzi na opcje platne i rezygnacja z niej jest w zasadzie niemozliwa. Nigdy sie nie czulem tak oszukany przrz dostawce uslug kal tu przez netie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~klient / 2017-11-30 19:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet rozłącza kilka razy dziennie, zasięg jest bardzo słaby, prędkość jest dramatyczna. Niestety był to jedyny dostępny operator, nigdy więcej.
    Zaletybrak
    Wadystabilność
    prędkość
    obsługa klienta
    MiejscowośćPoznań
  • ~Michał / 2017-11-29 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle problemy z internetem problemy z dodzwonieniem się

    ZaletyBrak zalet same wady
    MiejscowośćLubin
  • ~mon / 2017-11-28 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe problemy techniczne, żeby je rozwiązać należy skontaktować się z konsultantem na płatnej 62gr/min infolinii która jest wiecznie zajęta.
    Miejscowośćgdynia
  • ~Marian / 2017-11-27 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku nie dostarczyli mi routera bo kurier nie mógł trafić i nie można było go odebrać osobiście z salonu. Zaproponowali kupienie routera osobno na własny koszt i skonfigurowanie. Teraz nie mam internetu od trzech tygodni bo monter mówi, że to nie ich router i nie mogą go wymienić. Jedyne co mogę zaoferować to jak najszybsze zrezygnowanie z umowy.
    Zaletybrak
    WadyCała sieć.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wieslaw / 2017-11-26 22:54
    Za każdym razem zgłaszam awarię przyjeżdżają monterzy jeden mądrzejszy od drugiego naprawiają telewizję przez telefon Proszę włączyć Proszę wyłączyć Czekam tylko aż minie koniec umowy i zrezygnuje i nikomu nie będę polecał
    ZaletyŻadne
    Wady wszystkie możliwe
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jan Nowak Nie POLECAM NETII / 2017-11-26 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    Niue miałem internetu przez 1 miesiąc
    Jestem Złamany i zasypiam przy komórce gdy chcę się dodzwonić do Neti Obsługi Klienta
    ZaletyJeśli nie chcesz mieć internetu przez 1 miesiąc to wspaniała okazja dla Ciebie <3
    WadyNETIA
    MiejscowośćPolska
  • ~filip6464 / 2017-11-24 16:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Od 2 lat mam co 2 dzień problemy z internetem, mieszkam niedaleko centrum Lublina w domu wielorodzinnym. Technicy, pracownicy na infolinii udają że nic się nie dzieje, Pani potwierdzi że internetu nie ma i zrobi coś w stylu "I co mi zrobicie" Nawet dokładne testy dostarczone nic im nie dają, po prostu zgodzą się ze internetu nie ma i cześć.
    Wadybrak internetu, niestabilność, wysoka cena, konieczność opłacania linii która 3 na 7 dni w tygodniu nie działa...
    MiejscowośćLublin
  • ~Andrzej / 2017-11-21 12:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Miałem neta 20Mbit/sek.Do kompa trafiali nie więcej niż 13Mbit.Okazalo się,że korzystałem z ich modemu ADS,który z definicji nie przepuścić więcej.Reklamacji nie uwzględniono.
    MiejscowośćŚwiebodzice
  • ~Daniel / 2017-11-19 18:55
    Ocena: 1.50 / 5
    nie potrafią zrobić jednej usterki a jak przyjedzie juz serwisant to nigdy nie chce sie umówić tak jak dla klienta pasuje, lecz jak sie juz dogadasz na (15) godzine to oni beda oo 9 hahahahha iii dalej nic nie zrobili dalej utraty internetu
    ZaletyBardzo drogi internet :D
    WadyKoniec umowy oznacza ciągłe utraty internetu
    MiejscowośćGady
  • ~Adrian / 2017-11-19 12:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy internet w całej Polsce . Szczerze odradzam każdemu netii . 50mb chodzi gozej niż 5mb z Orange .
    WadyNajwolniejszy internet świata
    MiejscowośćŚwiebodzin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4602
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3149
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2692
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337