na początku włączono nam "gratisowe" pakiety, których nie dało się wyłączyć, teraz "pakiet promocyjny" zakończył się i nie ma możliwośi zmiany pakietów (na mniejszą ilość), tak więc mam milion kanałów, których nie oglądam a za które trzeba płacić...
instalator twierdził, że wszystko da się wyłączyć na stronie a tam pokazuje się informacja, że dodatkowe usługi (np. giganagrywarka) można wyłączyć tylko dzwoniąc do nich czyli wcale bo nie odbierają... xD
MiejscowośćWrocław
~Marzena / 2018-08-13 19:03
Ocena: 1.75 / 5
Po ostatniej burzy wystąpiły problemy z dostępem do internetu, przysłali w piątek "technika' z Orange, który miał taką wiedzę, że sprawność modemu sprawdzał na zasilaczu od telewizji satelitarnej z innej firmy, który przy okazji zwinął mi z mieszkania. Stwierdził, ze zasilacz nie został uszkodzony i wymienił modem, który notabene podłączył do zasilacza z NC+ o większej mocy i pewnie sam go uszkodził. Po czterech dniach oczekiwania nadal mój zasilacz nie został zwrócony, mimo że na infolinii zgłoszenie przyjęto jako pilne. Infolinia poinformowała, ze nie ma kontaktu do technika. Ciekawe, co w przypadku kradzieży bardziej niż zasilacz cennych przedmiotów. Połączenie z infolinią to 40 minut oczekiwania na kontakt. Lekceważący stosunek do klienta, o kompetencji pracowników nie wspomnę.
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja pracowników, wysoka cena za tak marne usługi, słaba obsługa klienta
MiejscowośćGdynia
~Matchevy / 2012-12-04 01:44
Ocena: 1.75 / 5
Jestem w tej firmie z internetem już chyba 6 lat. Na początku firma ta była naprawdę w porządku. A teraz to co się dzieje to woła o pomstę do nieba. przenosiliśmy się do nich z telefonem. Wszystko pięknie, zapewniano mnie że internet z telefonem będzie z pakietowany z internetem we wrześniu. W ogóle narobili bałaganu z umowami. Najpierw napisali na mnie a potem na mnie i żonę. Czyli łącznie przysłali kurierem dwie umowy. Ale to jest nic. Zaczęło się we wrześniu. Lawina telefonów o przedłużenie umowy na internet. Odmawiałem bo wtedy kiedy dzwonili to nie miałem czasu. Jak zadzwoniłem i poprosiłem o to z pakietowanie to powiedziano mi że nie można bo internet i telefon jest na osobnych umowach i potrzebne jest połączenie kont. To ja z oburzeniem wygadałem swoje a ta pani z wielką łaską przyjęła to zgłoszenie. Po kilku dniach zadzwoniłem i co się okazało: można połączyć konta. To wtedy mówię że chciałbym przedłużyć umowę na internet. Zaproponowali mi oczywiście 20 mb/s. Ale przez wrodzoną dociekliwość zapytałem się czy moje łącze wyciągnie ta prędkość. A pani mnie poinformowała że nie i może mi zaproponować 10 mb/s. Do tego to cudo netiaspot. Zgodziłem się. No i co? Jest grudzień i niby już miałbym mieć to 10 mb. A nie mam. Najszybciej chodzi mi z prędkością w porywach 7 mb. A netiaspota jak niema tak nie widać. Najlepsze jest to że 20 mb miałem mieć za 69.90zł a 10 mb mam za 45.90zł. Wniosek - naganiają ile wlezie
ZaletyW miarę rozsądna cenowo
WadyBałagan, niekompetencja, nieczyste zagrywki i beznadziejne routery
6 lat
~Mateusz / 2017-03-25 20:04
Ocena: 1.75 / 5
Tragiczna przesyłowość, bardzo częste spadki, momentami całkowity brak internetu, nie można polegać
~Mateusz / 2022-09-24 13:21
Ocena: 1.75 / 5
Ubolewam nad tym, że mieszkam w bloku i nie mam opcji wykupić światłowodu od innej firmy. Stąd jestem zmuszony korzystać z usług Netii, które są poniżej wszelkiej krytyki. Mimo w miarę atrakcyjnej ceny, realizacja jest żałosna - Internet przerywa non stop, obsługa klienta tragiczna, a tydzień po naprawie usterek znowu to samo - koło się zamyka. Nie polecam nikomu, a decydując się na przygodę z Netią warto uzbroić się w przynajmniej 30GB internetu mobilnego - często to jedyna opcja uniknięcia frustracji i niepotrzebnych problemów, których można było uniknąć decydując się na internet innego usługodawcy. Jeśli pracujesz z domu i cenisz sobie zatrudnienie - nie decyduj się na Netię, bo z pracy wylecisz szybciej niż polska reprezentacja piłki nożnej z mistrzostw. Za okładką atrakcyjnych cen, miłych głosów konsultantów i konsultantek kryje się prawdziwie czarne oblicze internetowego potwora, a pieniądze naiwnych ludzi wpadają do kieszeni CEO, jakby nie miała dna. Jeśli komuś nie chce się czytać tych wypocin - podsumowując zdecydowanie NIE polecam.
ZaletyBrak
WadyZbyt wiele, nie mam całego dnia na pisanie
MiejscowośćKraków
~Matylda / 2016-05-17 15:58
Ocena: 1.75 / 5
Tragedia wiecznie nie ma zasięgu i nic z tym nie zrobią .Nie polecam nikomu sbsolutnie tyle ile
Sie nadenerwuje człowiek to naprawdę masakra ...
WadySame wady
~Mc / 2017-08-05 19:24
Ocena: 1.75 / 5
Ciągle sie zacina nie polecam zasięg bardzo słaby
~Memesis / 2018-04-21 15:41
Ocena: 1.75 / 5
Nieustanne przerwy w dostawie internetu, czasem kilkusekundowe, czasem kilkugodzinne (średnio raz na miesiąc trzeba wówczas dzwonić i jakoś załatwiają problem po ich stronie 'poprawiając parametry' - co?), to cholernie niewygodne dla kogoś, kto chciałby grać rankingowo w gry sieciowe lub CHOCIAŻ rozmawiać przez skype'a bez problemu. Ale nie, nawet tego nie uciąga, stale szum - co jest problemem, gdy partner mieszka za granicą i chciałoby się pogadać (no bo o wspólnym graniu nie ma co marzyć, co jest mi solą w oku, bo oboje uwielbiamy gry multiplayer).
MiejscowośćPoznań
~Michał / 2012-10-29 19:26
Ocena: 1.75 / 5
Przepisałem umowę na siebie. Faktury dalej dostawał poprzedni właściciel. W ciągu 5 miesięcy zmienili mi dwa razy numer konta na który miałem wpłacać abonament. Za drugim razem nie zauważyłem i wpłąciłem na stare. Dopiero po napisaniu 5-tego maila przeksięgowali środki. Wcześniej wyłączyli mi Internet z powodu zaległości (choć faktycznie miałem nadpłatę tylko na starym rachunku). W kolejnych fakturach zostałem obciążony za dodatkową usługę, którą wyłączyłem zaraz po zawarciu umowy (2 miesiące wcześniej). Nie dało się jej wyłączyć w dniu zawarcia (taki trick: "a może zapomni".Oprócz tego naliczyli mi abomament o 5zł droższy niż w umowie zawartej przez telefon. Jeszcze domyślnie naliczyliby mi kolejne 5zł za papierową fakturę, ale nie zagapiłem się i od razu zamówiłem elektroniczną.
Zaletybrak
Wadyj.w
6 miesięcy
~Michał / 2018-04-03 11:03
Ocena: 1.75 / 5
Sposób w jaki konsultanci rozmawiają z klientem jest tak zmanipulowany że tak do końca nie można dowiedzieć się za co zapłacę i ile. Klient nigdy nie dowie się jaki otrzyma rachunek na koniec miesiąca.
Zaletypłać i nie stękaj
Wadyniewolnicze przywiązanie
MiejscowośćWrocław
~Mirek / 2016-03-31 19:02
Ocena: 1.75 / 5
Przez wiele lat ( od 2002 ) korzystałem z lącza w Dialogu. od 512 do 10. Od czasu jak przejęła ich netia standard poszedł strasznie w dół. Prawda jest taka, że latem kończy mi sie umowa i przejdę do innego operatora
Zaletyżadnych
Wadyniestabilność, brak łączności, pingi powyżej 400
od 2002 Dialog potem jako netia chyba czwarty rok - cena 79 zł za 10 MB- Zielona Góra
~mistrzó / 2008-10-26 23:16
Ocena: 1.75 / 5
Kiedyś miałem net24 640/160 był to bardzo dobry internet, jestem z netią od początku jej istnienia i nie mogłem powiedzieć o nich złego słowa. Pewnego dnia postanowiłem przedłużyć umowę na 2 lata zwiększając transfer na 1024/256 i tu był mój błąd. Już tego dnia co mieli mi zmienić prędkość na 1Mb/s zaczęły się problemy miałem starą prędkość, dzwonię a tu słyszę że mam 1Mb/s więc to reklamuję znowu, za którymś razem zadziałało. Net działał w miarę, transfery 120KB/s było ok. Jak netia wprowadziła internet dla klientów TPSA zaczęły się problemy z niestabilnymi transferami i pingami którym toważyszyło dużo packet lossów. Dzwoniąc na infolinię pan z BOKu mówi żebym pobrał coś ze strony, a ja mu powtarzam 10 raz że mam problem z pingiem i transfery mam 120KB/s ;o Mówi niech pan wpisze ping www.onet.pl to ja mu średni 70ms a on panie to bardzo dobry ping i jak nie pasuje to niech pan zmieni internet (rozłączyłem się). Ostatnimi czasy net24 potrafi również rozłączyć wtedy kiedy tego internetu najbardziej potrzebuję, pingi w cs na Polskich serwerach 60+ cod4 również w czym w cs mam loss 10+ niezależnie od rate a w cod4 lagometer jest cały czerwony. Dodam że modem sagem f@st 800 dodawany do net24 jest bardzo wytrzymały - walę po nim a ten dalej działa ;d Jak mnie netia zdenerwuje to rozwalę skrzynkę netii na mojej klatce schodowej ;d Nie polecam
Zaletykiedyś było fajnie sagem f@st 800 ;d
WadyAle już nie jest ;[ Niekompetentna obsługa Słabe pingi i transfery disconnecty packet lossy
jakieś 4 lata za 67zł/miesiąc, aktywacja 1,22zł
~mlo / 2014-01-07 16:43
Ocena: 1.75 / 5
Umowa podpisana 3 miesiące temu do dziś nie jest znany termin uruchomienia usług. Żadnych informacji ani kontaktu ze strony netii. Terminy aktywacji kilkukrotnie zmieniane. Złożona reklamacja. Zobaczymy jak rozpatrzą 3 miesięczne opóźnienie. Zażądałem 3 darmowych miesięcy za zadośćuczynienie. Był bym srogo w.....ny gdyby nie fakt, że przynajmniej orange nie "odcięło" kabla. Czepiłem się netii bo orange oferuje tylko 2mb, a od netii ponoć do 20m bo niby ze swojej studzienki będą ciągnąć.
WadyNie wywiązywanie się z umowy
niemogę się doczekać.....
~mrbary9303 / 2010-04-01 20:57
Ocena: 1.75 / 5
okres aktywacji wydłużył się o 7 dni oraz nie dostałem 8 mb/s tylko 2 mb/s
~netek / 2013-06-12 23:48
Ocena: 1.75 / 5
Nigdy ale to NIGDY netii
~NieNeti / 2013-11-27 11:30
Ocena: 1.75 / 5
Ja rowniez nie polecam.Wczesniej mialem dostawce internetu,ktory nie czesciej mial awarie niz raz na pol roku(zazwyczaj podczas wichur i porzadnej burzy).Potem "odsprzedal" klientow netii i teraz predkosc 0,1 M/s nie jest niczym dziwnym.15 razy zglaszane a nawet nikt sie tym nie zainteresowal.ODRADZAM!!!!!!!!!
ZaletyŁadne biuro obslugi w Szczecinie
WadyNetia
Od listopada 2012. 55 zl/m
~nn / 2014-11-13 13:41
Ocena: 1.75 / 5
Katastrofa popołudniami nie można otworzyć strony, zamula na potęge!
Zaletybrak
Wadyprędkość w reklami 150 , rzeczywista 1,5
~Nocek / 2017-08-30 13:41
Ocena: 1.75 / 5
Bardzo częste awarie systemu- brak Internetu, telewizji i telefonii stacjonarnej w jednym czasie
ZaletyNiestety wszystkie wady przykrywaja jakiekolwiek zalety. W każdym razie zalet BRAK
WadyNazywają swoją ofertę stałym dostępem do telewizji i Internetu- całkowita pomyłka i śmiech na sali
~novich / 2018-07-26 22:09
Ocena: 1.75 / 5
Chyba najgorszy dostawca, internet strasznie powolny. Nie mogę uwierzyć, że w prawie drugiej dekadzie XXI w. Router nie jest w stanie dać szybkiego połączenia dla wszystkich urządzeń w domu. Do tego dochodzą częste przerwy w połączeniu, problemy komputera z połączeniem Wi-fi. Obsługa telefoniczna ma klientów gdzieś, najpierw nie da się do nich dodzwonić, po czym ich pomoc kończy się tak: w przypadku zerwania umowy są kary i bla bla bla. Przy wygasaniu umowy też chcą mnie pozwać czy coś. Do tego dołączają ci do oferty jakieś dziwne funkcje, których oczywiście nie ma, ale kosztują niemałą fortunę.
Aha. Jakby coś, to ich tester szybkości internetu jest jednym wielkim KŁAMSTWEM.
ZaletyBrak
WadyChyba wszystko
MiejscowośćGdańsk
~Oburzona klientka / 2015-06-01 12:46
Ocena: 1.75 / 5
Szanowni Państwo, chciałabym podzielić się z Państwem opinią o tym, jak Netia "dba" o wieloletnich klientów. Oto zgłaszam awarię infrastruktury, informuję konsultanta o tym, że przewód telefoniczny=internetowy spadł ze słupa i leży na ulicy, stwarza zagrożenie, jeżdżą po nim samochody itp. i co słyszę? Że to nie jest sprawa Netii - dopóki działa linia!!! Mam (JA!) zadzwonić do właściciela infrastruktury i zgłosić problem! Nie daję za wygraną, mówię, że to Netii płacę, a współpraca z właścicielem przewodu (tu: ... zresztą nie będę pisać, która firma jest właścicielem infrastruktury, bo zaraz będę posądzona o reklamowanie konkurencji) jest sprawą Netii, to ona podpisywała współpracę dotyczącą korzystania z infrastruktury. Paranoja! Za sekundę jakaś ciężarówka zerwie przewód, linia przestanie działać i znów będę dzwonić do Netii, by - tym razem - zgłosić, że telefon i Internet nie działają - z oczywistej przyczyny, tj. tej, którą zgłosiłam 3 sekundy wcześniej!!! Czy zatem mogę - pytam - zerwać umowę, bo przecież Netia nie dba o dobrą jakość usług, ba!, nie dba o możliwość świadczenia usług telekom. Na to słyszę odpowiedź, że nie, bo nie ma podstaw. Nie ma podstaw, ale do kontynuowania współpracy z Netią.
Zaletya mam powód, by w ogóle coś tu napisać?
Wadybrak troski o długoletnich klientów, o bezpieczeństwo ludzi, narażanie klienta na dodatkowe koszty