najgorsze, co mozna zrobic to nawiazac umowe z netia. Internet miał byc szybki, a cena abonamentu 45 zł ustalona telefonicznie. kiedy dzwonisz i prosisz o wyslanie nagrania rozmowy podjecia umowy w celu jej wysłuchania, a na swoim profilu dostajesz komentarz: ' niestety rozmowy nie udało sie odnalezc"- no wiec jestes dalej robiony w **** i płacisz wiecej. umowa z netia to jak pakt z diabłem, każdemu bardzo odradzam.
Zaletyżadnych zalet
Wadysame wady
~Stick / 2018-03-15 19:32
Ocena: 1.25 / 5
kiepski internet - co chwilę kombinują na łączach telefon stacjonarny drogi i mało kyo może się do ciebie dodzwonić wysokie ceny a najlepiej to ze zgłaszaniem awarii: czekasz na połączenie 50 w kolejce po 40 minutach wreszcie odbierają i przyjmują awarię a potem rachunek za zgłoszenie awarii 50 zł!!!!!!!!! Tak - tak działa Netia - specjalnie mało operatorów i specjalne ceny usługi
Zaletyciekawe jakie
Wadyopisane wyżej. Internet nigdy nie jest internetem szybkim tylko z czasów komuny.
MiejscowośćKłodzko
~Nick / 2018-03-15 11:57
Ocena: 1.00 / 5
Parametry do kichy, cena słaba, są tylko mili jak coś proponują a jak Ty coś chcesz to "nie ten dział", AWARYJNA
Zaletybrak
WadyZawodność
Dziwne faktury
AWARYJNA
MiejscowośćPomorskie
~Siergiej / 2018-03-14 11:21
Ocena: 2.75 / 5
Nie można się do nich dodzwonić.Dzwoniłem z karty więc wiem ile wydałem-45 zł i się nie dodzwoniłem.Jak już się udało , to konsultant powiedział -cytat/proszę chwilkę poczekać/ i kwitłem przy słuchawce ok 15 min aż się telefon rozładował.Technik zamontował nowy ruter ,miał być z umową .Oczywiście był bez umowy.I znowu dzwonienie ,i łaskawie wysłali mi kopie umowy już wypełnioną przez nich.Nie mogę się pierwszy raz zalogować bo coś mam nie tak z umową.Chciałem zrezygnować z narzuconych przez nich ;bezpiecznego internetu; ale nie mogę bo trzeba się zalogować.I znowu próba dzwonienia...
Zaletyniska cena
WadyInternet straszne niestabilny .Raz 1.5mb ,a sekundę dalej 0(nul) i tak zawsze .
MiejscowośćSzczecin
~Ela / 2018-03-12 17:06
Ocena: 3.33 / 5
Mimo regularnych oplat abonamentowych i to całkiem wysokich na usugi przez ostatnie pare lat jak nie chcę przedłużac umowy to ruter mam odeslać to jakaś anarcjicna instytucja przecież ten sprzęt już jest stary i zużyty
~ddz / 2018-03-11 19:55
Ocena: 1.00 / 5
netia to najbardziej zlodziejska i bezczelna firma z jaka mialem do czynienia,jest gorsza od ZUS.mialem internet w netii,oczywiscie predkosc internetu byla po nizej krytyki,wielokrotne proby i prosby nie rozwiazaly problemu..i tu UWAGA podczas rozmowy z konsultantem powiedzialem ze nie chce takiej uslugi i tu moje zdziwienie,netia bez mojego wypowiedzenia umowy zerwala umowe odlanczajac mi ten zalosny internet i obciazyla mnie kara za zerwanie umowy..musialem zaplacic prawie 1000zl kary,przestrzegam wszystkich przed ta beznadziejna złodziejska firma.oszusci jakich malo..
MiejscowośćPilawa Górna
~HнH / 2018-03-10 21:42
Ocena: 2.75 / 5
Strasznie wolne połączenie bezprzewodowe
8 mbps
MiejscowośćBiałka
~uri / 2018-03-05 23:22
Ocena: 2.67 / 5
Przykro mi, ale z niecierpliwością czekam na zakończenie umowy. Nieustanne różnorodne awarie to standard a ich zgłaszanie to koszmar oczekiwania na połączenie z BOK. Jeśli tak jest w Warszawie to wyobrażam sobie sytuację w innych miastach. To operator dla klientów o mocnych nerwach. Pozostałym nie polecam.
ZaletyWysoki poziom jednego z techników a Bielska-Białej i sprawna, kulturalna reakcja na problemy
WadyAwaryjność systemu, trudności w połączeniach z BOK
MiejscowośćWarszawa
~pepe / 2018-03-05 13:30
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia obsluga klienta to dramat ceny za telefon to platy premium a usuwanie awarii to 48 godzin ale roboczych wiec jeżeli stanie się to w pitek rano to potrwa to kilka dni a oni maja to w nosie teraz czekam z nie cierpliwoscia do zakończenia wspopracy z ta firma i przejścia do innego opertora nie polecam
Zaletybrak
Wadyusuwanie awarii
~Basia / 2018-02-20 16:49
Ocena: 1.75 / 5
Zdecydowanie nie polecam jakichkolwiek umów z tą firmą. Osobiście tylko czekam, aż skończy mi się umowa. Internet ciągle się zacina, jeżeli w ogóle jest. Obsługa jest źle poinformowana i zwyczajnie nie da się rozwiązywać żadnych problemów.
Zaletybrak
MiejscowośćWarszawa
~Anonim / 2018-02-20 16:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator z jakiego korzystasem. Ciągłe awarie trwające cały dzień. Wysokie koszty połączeń telefonicznych oraz bałagan w centrali. Stanowczo odradzam
ZaletyBrak
WadyJakość
Cena
Nie kompetencja pracownikòw
MiejscowośćKatowice
~Przemek / 2018-02-15 18:16
Ocena: 2.00 / 5
W dzisiejszych czasach mogą zaoferowac mi max 20 Mb. Dodam, że mieszkam w ścisłym centrum Wrocławia. Odkąd pozbyli się dawnych specjalistów z Dialogu i obsług przejęła Netia - wyraźny spadek jakości usługi. Często rozłącza, przycina, spadki transferu. Nie wiem już ile razy był u mnie serwis. Słaby stosunek ceny do jakości.
MiejscowośćWrocław
~SebUA / 2018-02-13 18:48
Ocena: 1.50 / 5
Obsługa klienta to dramat podobnie jak stabilność internetu. Stanowczo odradzam.!!
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćWieckowice
~Hubert / 2018-02-04 10:41
Ocena: 1.00 / 5
Internet od poniedziałku do piątku działa normalnie lecz gdy nadejdzie weekend spadek do 0.8 mb/s 1000pingu. Do obsługi bardzo ciężko się dodzwonić. Nie polecam
ZaletyBRAK!
MiejscowośćElbląg
~nieznajomy / 2018-02-02 10:49
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze chujostwo jakie tylko może być netia to prehistoria
Zaletynie ma
Wadydużo
~Yanek / 2018-01-31 19:57
Ocena: 4.50 / 5
Wykupiony pakiet 900. W realu 900 a nawet 950 pobieranie a wysyłanie do 100 Mbit. Łącze doprowadzone światłowodem do mieszkania. Ping 2-3 ma do bramy. Błyskawiczne wczytywanie stron. Torrenty rownież latają 90-100 MBajtow na sek! Router huwawei. Śmiało moge polecić niezdecydowanym. Internet w neti jest jednym z lepszych w Polsce. Nie muszę dodawać ze trasowanie w Polsce jest "normalne". Nie jak w Orange przez Frankfurt. Obsługa klienta mogłaby byc lepsza. Długi czas odpowiedzi na wiadomości mail. Minimum 3 dni robocze. Póki co bez awarii.
ZaletyWysoki i stabilny upload
~Oszukana klientka / 2018-01-26 23:34
Ocena: 1.00 / 5
Oszukana klientka
Przed chwilą otrzymałam e-fakturę, kwota wyższa o 20 zł jakim prawem ?. Bardzo częste prerwy w dostawie internetu. Kontakt z infolinią i Biurem Obsługi tragedia, a jak już się doczekam na połączenie po kilku minutach połączenie jest zerwane. Nigdy więcej Netii oraz UPC.
Zaletybrak
Wadypodwyższenie kwoty faktury pomimo zapewnień, że kwota przez czas trwania umowy nie ulegnie zmianie, częsty brak internetu, Kontakt z BOK czasochłonny
MiejscowośćKraków
~Janusz / 2018-01-26 21:13
Ocena: 5.00 / 5
Mieszkam we Wrocławiu i w moim bloku mam paru providerów. Wybrałem Netię (w ciemno).I t był dobry wybór wykupiłem pakiet 100 na 50, a w realu na kablu mam 92Mb na 48Mb ping 11 i tak jest zawsze- co dzień sprawdzam. Kilka razy była awaria i brak internetu ale po kilka godz. "prace budowlane urwany kabel"
http://www.speedtest.pl/test/168339678
ja polecam.
ZaletyStała prędkość. Płacę za 100/50 i tyle mam. 39,99zł na m-c
WadyNikt nie odbiera na zgłoszeniach jak jest awaria-a była ostatnio. Trzeba zgłaszać na stronie netii. I szkoda ze nie ma szybszego internetu
MiejscowośćWrocław
~Autumn81702 / 2018-01-25 23:28
Ocena: 1.00 / 5
Niedawno skontaktowała się ze mną konsultantka z działu utrzymania klienta - oczywiście podałem powody (wcześniej tutaj opisane) z jakich to rezygnuję z usług działalności firmy... no ale postanowiłem zapoznać się z ofertą, co mogą mi zaproponować.
Niestety nie można ocenić firmy pod kątem oferty - gdyby było to możliwe, dostaliby 1/5. Dostałem bowiem propozycję albo pozostania przy tej samej prędkości łącza i zmianie pakietu telefonicznego (2 lata), albo wyłączenie telefonu i pozostanie przy tej samej prędkości łącza internetowego (czas nieokreślony).
Niestety - albo i stety (zależy dla kogo ;-]) - nie dałem się przekonać do dalszej współpracy. Ciekawe dlaczego ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Tak czy owak - nie polecam.
WadyMyślałem ze oferta zaproponowana przez dział utrzymania klienta będzie korzystna - o ja naiwny...
MiejscowośćWarszawa
~Włodzimierz / 2018-01-24 10:03
Ocena: 4.50 / 5
Mam NETIĘ 1,5roku - jestem b.zadowolony. Internet działa szybko i bezproblemowo. Z telewizją z początku coś nie grało, ale poprawili. Przez cały czas wysoka jakość .Tylko raz awaria masowa, ale usunięta w ciągu kilku godzin.
ZaletyMam trzy dekodery HD i internet - wszystko działa OK !
WadyMogła być ta usługa trochę tańsza -ja płacę 114PLN/miesiąc