strona 58 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~Lacik / 2020-01-07 17:07
Internet porazka,mam telewizje internetowa i korzystajac z internetu na innym urzadzeniu telewizja nie chce isc. Kategorycznie odradzam najgorszy internet jaki widzialem. -
-
~lary / 2011-10-31 08:34
Od miesiąca płacę za internet którego nie mam. Kolejne telefony na infolinię i rozmowy z konsultantami kończą się OBIETNICAMI które nic za sobą nie niosą. Technicy, którzy mieli skontaktować się już 2 razy i usunąć problem nawet nie zadzwonili.
Jeżeli ktoś będzie chciał podpisać z NETIą umowę niech wpierw 2 razy się zastanoiwi przed taką decyzją. Konsultantka z Netii powiedziała, że i tak muszę płacić rachunki za dostawę internetu nawet gdy go nie otrzymuję. JAWNE NACIĄGANIE
Ja dalej czekamWadysame -
~Lennox / 2023-06-21 16:10
Dziękuję za Wasze opinie!!! Miałem dziś podpisać umowę na internet 300Mb/s w pakiecie S i zrezygnowałem. Jakież było zdziwienie tzw opiekuna bloku jak mu powiedziałem że to przez złe opinie. Stwierdził że to kłamstwa a ja jestem niepoważnym człowiekiem ???? MiejscowośćTychy -
~lo4u / 2016-11-09 22:39
Ukryte opłaty za usługi. Brak jasnej i przejrzystej oferty. Z początku wszystko wygląda OK, ale jak przychodzi druga faktura to okazuje się że jest tam mnóstwo pozycji o których nie miałeś pojęcia. Brak panelu do zarządzania usługami - nie wszystko można wyłączyć on-line.
Przenioslem numer z netii do netii - jak się poźniej dowiedziałem do inter-netii. Tym samy zaplacilem podwójną fakturę za telefon. Pani w BOK nic nie wie i nie może pomóc bo to dwie różne firmy w jednej. Stanowczo odradzam.przedstawiciel -
~Łukasz / 2018-08-24 13:48
Internet zawiesza się od kilku dni nonstop oszukują przy pobieraniu i wysyłaniu ZaletyBrakWadyWady naMiejscowośćTarnowskie Góry -
~m / 2016-10-14 17:45
Generalnie internet nie działał prawie wogole. Jestem bardzo niezadowolony. Nie polecam. ZaletyŁadne logo...WadyWolny, niestabilny internet, korpo podejście do klienta - u nas działa.2 lata. Nigdy więcej Netii. Moja opinia o Netia jest negatywna! nigdy więcej! -
~Maciej / 2013-07-17 21:39
Od 3 tygodni, mam awarie Internetu polegającą na systematycznym rozłączaniu, czasem kilka razy na dobę czasem kilkanaście razy na godzinę, cholery można dostać. Kontakt na infolinii tylko z automatyczną sekretarką, podaje numer kontaktowy do siebie, smsy ślą do Żony, dzwoni jakiś idiota z obsługi i mówi, że według niego wszystko jest w porządku, a jeśli uważam inaczej to on może zmniejszyć mi prędkość łącza, może wtedy będzie działać stabilniej. Tłumaczenie, że przez 2 lata działało dobrze przy tej prędkości, Pana z obsługi nie przekonuje.
Debilna firma, z debilnymi pracownikamiZalety-Wadyzrywa połączenie2,5roku -
~Maciej / 2022-05-31 16:40
Internet wywala do2-3 razy w miesiącu chodzi dosyc plynnie ale komunikacja z infolinia to zajmóje 1godz na samej lini poczekania.
Nie polecam magda geslerZaletyNie maWadyWszystkoMiejscowośćKraków -
-
~Maciek / 2015-04-04 12:40
Na etapie negocjacji wszystko pięknie, po czym brak usługi na łączu. Zostałem poinformowany, że mam sprawdzić i zresetować router, co juz zrobiłem wielokrotnie, następnie w tajemniczych okolicznościach pojawiła się usługa o parametrach 512/128kbs. Łącze ORANGE, a netia zapewniała, że będę na nim miał 20MBs, lepszej jakości niż ORANGE (tam od czasu do czasu pojawiały się problemy no i po co ta opłata za dzierżawę?). Jak na razie wygląda na to, że za kilka dni (dałem czas do końca tygodnia) anulujemy DROPSS i wrócimy do NEO. ZaletyNiezłe gadane sprzedawcówWadypo prostu nie działa...7 dni -
~Maciek / 2015-04-20 21:30
Przeniosłem usługę dostępu z ORANGE Neostrada 10/1 dając się zwieść obietnicom, że 'technicy sprawdzili łącze i u Pana będzie możliwy dostęp 20/2 - może Pan wypowiedzieć Umowę na telefon stacjonarny ... itd.'. Po przeniesieniu okazało się, że maksymalne parametry - zmierzone przez technika ORANGE przysłanego przez... Netię to obecnie 5Mbps/0.25Mbps (tak! 256kbps!) - na tym samym kabelku. Okazuje się, że Netia ustawia jakieś blokady pasma w centrali Orange, w której ma swoje urządzenia. Oczywiście kilkunastokrotne monity nic nie dają, a jak przychodzi obsługa techniczna to jest to oczywiście... ORANGE Teraz mam 5Mbps/0.12Mbps. Dość żenujące. Być może wróce do ORANGE, albo lokalnego dostawcy. Co ciekawe mam internet 'komórkowy': 10Mbps/8Mbps - no ale do stałego dostępu to nie za bardzo się nadaje ze względu na ograniczenia miesięczne pasma... Zaletybrak, choć może jedna: szybkie, choć bezsensowne odpowiedzi na portalu dropss.plWadyniski poziom techniczny, wolne łącze, o każdą sprawę trzeba się dopominać3 tygodnie - w tym 2 wizyty techników i brak nadziei - więc zażądałem anulowania umowy -
~Maciekkk / 2016-09-05 15:02
Internet działa wolno. często się zawiesza z gier mnie wywala, a cena taka sobie.Polecam Orange. ZaletyZadnaWadyWszystkosa -
~Magda / 2019-01-15 21:41
Witajcie,
Chciałam się z Wami podzielić moją historią z firmą Netia. Zadzwoniłam do Netii, skuszona ofertą promocyjną podpisałam umowę (internet 300 mbit + średni pakiet TV /2 urządzenia), telefonicznie 5.12.18. Zapowiadało się dobrze, chociaż na Montera czekałam 6 dni. Przyjechał (był wtorek), miał trochę pracy z doprowadzeniem światłowodu, tak więc po około 5h podłączył modem u mnie w domu i przystąpił do procedury aktywacyjnej, tj. zadzwonił do firmy, podawał jakieś numery seryjne, które były wprowadzane do systemu przez Panią po drugiej stronie słuchawki. Niestety, internet nie działał, podejrzeniem był modem, który został wymieniony na inny. I następnie znów na inny, Pan Serwisant cały czas "walczył" na telefonie. Udało się! Jest sygnał, działa - telewizja również, mamy to! Pan Serwisant wychodzi, wraz z Mężem chwilę skaczemy po kanałach, po jakimś czasie Mąż zaczyna robić porządki z kablami. Po odłączeniu routera i ponownym jego włączeniu internet już nie zadziałał. Mąż dzwoni na infolinię, zgłasza awarię - czas realizacji zgłoszenia do 48h. Po godzinie chcąc upewnić się iż moja sprawa będzie realizowana w innym trybie niż "zwykła usterka (skoro jestem nowym klientem i usługa po montażu działała kilkadziesiąt minut) dzwonię na infolinię. Po wybraniu opcji zgłoszenia awarii spotkało mnie 20 minut oczekiwania na połączenie, co dało mi co nieco do myślenia. Pani Konsultantka wypaliła, cytuję: "Czy Pani sobie wyobraża, że ja będę dzwonić po montera aby przerwał kolację aby przyszedł Pani to naprawić?" Poprosiłam o nazwisko, a nastepnie złożyłam reklamację. Miła Pani, która ją przyjmowała zapewniła, że w takich przypadkach specjaliści pracują całą dobę (hehe!). Nastał kolejny dzień(środa) - inny niż uprzednio serwisant skontaktował się z Mężem i określił swoje przybycie między godziną 17-19 w czwartek (48 godzin mijało w czwartek o 19). Tak więc po prawie 48 godzinach od uruchomienia usługi, która działała kilkadziesiąt minut zjawia się technik (~18:50), podłącza router, zadzwonił do firmy mówiąc, coś ręcznie musiał ustawić (nie wiem dokładnie co), ale po wymianie routera internet znów zadziałał. Pan Serwisant praktycznie wybiegł z mieszkania, ale byliśmy zadowoleni, że w końcu kłopoty się skończyły. Otóż okazało się, że nic podobnego. Po zrestartowaniu routera dokładnie to samo, nie ma internetu. Telefon Serwisanta został wyłączony 5 minut od jego wyjścia z naszego mieszkania. Zadzwoniłam na infolinię i uzyskałam informację iż specjaliści pracują nad rozwiązaniem zdalnie i będą kontaktować się z Mężem. Pan oddzwonił po jakimś czasie mówiąc, że zdalnie się nie da tego naprawić i znów konieczna jest wizyta Technika. Ponownie skontaktowałam się z Netią w celu złożenia reklamacji na brak usunięcia usterki w deklarowanym czasie, ale Miła Pani odwiodła mnie od tego pomysłu obiecując, że zaznaczy w systemie wszystkie możliwe opcje, żeby serwisant NA PEWNO odwiedził nas w piątek. Zgodziłam się. W piątek po kolejnym telefonie dowiedziałam się iż firma jest w trakcie przeprowadzki magazynu (?) i nie mają dostępnych modemów do wymiany (nb. to była zdaje się piąta próba wymiany modemu, nawet ja jako laik mogę przypuszczać, że to jednak nie modem był źródłem problemu) oraz, że najszybciej ktoś przyjedzie w poniedziałek. W trakcie tej rozmowy postanowiłam odstąpić od umowy, poziom absurdu mnie przerósł. Tutaj zaznaczę, że podczas każdej poprzedniej rozmowy konsultanci mieli inne zdanie na temat terminu, w którym mogę odstąpić od umowy. W pierwszej wersji Pan przyjmujący odstąpienie kazał mi wysłać sprzęt na swój koszt, gdy odmówiłam i spytałam się czy jest pewny tego co powiedział, kazał mi czekać,a po 15 minututach okazało się, że jednak Netia zdobędzie się na ten wątpliwy gest i kurier zostanie zamówiony. W sobotę do Męża zadzwonił serwisant pytając, o której może nas odwiedzić, usłyszał, że to już nieaktualne i że dziękujemy. Po chwili dzwoni ktoś, pyta czy na pewno odmawiamy przyjęcia technika, my potwierdzamy.
We wtorek postanowiłam odesłać sprzęt na swój koszt nie chcąc mieć z firmą nic do czynienia, oczywiście poinformowałam Panią z infolinii, że może odwołać kuriera.
Wczoraj, po prawie miesiącu przychodzi SMS, że kurier zjawi się w dniu dzisiejszym (15.01) w celu odebrania sprzętu Netii. Oczywiście zadzwoniłam ponownie prosząc o odwołanie dyspozycji, sprzęt przecież został wysłany. Przy okazji chciałam wycofać wszelkie zgody marketingowe, co Pani na moją prośbę rzekomo uczyniła.
Dzisiaj dzwoni kurier chcąc umówić się na odebranie sprzętu, oczywiście oznajmiam mu, że nie dalej niż wczoraj poinformowałam Netię (po raz wtóry), że nie ma takiej potrzeby. Domyślając się, że podobnie jak z odwołaniem kuriera mogło być z odwołaniem zgód marketingowych dzwonię na infolinię wyjaśnić sytuację. Dzisiejsza rozmowa z Panią Konsultantką przeszła wszelkie granice. Na pytanie czy w końcu moje kontakty z Netią zostały zakończone odpowiedziała iż być może będą dzwonić z propozycją NOWEJ (?!) umowy jak się pojawi coś dobrego. Wybuchłam: niech Pani sprawdzi zgody marketingowe!
- O, faktycznie - zostały wycofane.
Naprawdę nie chciałam pisać tego posta, ponad miesiąc już minął od próby uruchomienia usług. Po dzisiejszym telefonie nie mogłam się już powstrzymać.
Każdy konsultant, z którym rozmawiałam inaczej przedstawiał moja sytuacje, obiecywał "złote góry" i przepraszał za poprzedników, którzy rzekomo wprowadzili mnie w błąd.
Niekompetencja, wszechobecny bałagan oraz permanentna awaria - z tym kojarzy mi się Netia.
Udostępniajcie ku przestrodze!MiejscowośćWrocław -
~Marcin / 2013-03-12 20:53
Internet w netii wziąłem ze względu na przyzwoitą prędkość, cenę oraz okres trwania umowy (9 mies)
Nie chcąc marnować czasu postanowiłem zamówić usługę przez telefon dzwoniąc do centrali netii w Warszawie, po około tygodniu od zamówienia umowa przyszła kurierem, podpisałem i było wszystko ok.
Na umowie był zapisany okres aktywacji usługi 21 dni, oczywiście technicy netii przyszli do mnie po 23 dniach, niby włączyli linie i powiedzieli że mój modem internetowy nie spełnia nowych standardów, ok więc postanowiłem kupić nowy, kupiłem modem za 200zł z ADSL2+ podpinam go w domu konfiguruje i nic... okazało się że technicy nie włączyli nawet linii, stary modem był dobry i naciągnęli mnie na 200zł. Po zgłoszeniu usterki na infolinii miła pani zagwarantowała mi że problem zostanie rozwiązany w przeciągu max. 2 dni (48h), po przeczekaniu 2 dni dzwonie drugi raz, a pani powiedziała że technicy netii pracują nawet w soboty i niedziele, no to ok, czekam następny dzień (niedziela) i nic, teraz jest wtorek 20:00 i szanowni technicy dalej nie raczyli przyjechać i włączyć mi linie po okresie oczekiwania już 28 dni!!! w piątek rozwiązuję umowę i przechodzę do innego operatora.
Podsumowując; jedna wielka porażka, burdel na kółkach, ODRADZAM korzystania z usług netii chyba że nie chcesz mieć internetu przez miesiąc lub więcej.Zaletyw netii są tylko wadyWadyOkres oczekiwania, niekompetentni technicy, zerowa obsługa klienta, jedno wielkie DNO...miesiąc, 59zł -
~Marcin / 2022-05-02 20:51
Nie polecam. Dekodery miały być gratis, a dostałem za nie rachunek. Miałem obiecany kolejny miesiąc gratis cały pakiet kanałów tv co okazało się oszustwem. W rozmowie pierwsze miesiące miały być też gratis. Niestety, ale nie polecam Netii. WadyNie można ufać przedstawicielowi NetiaMiejscowośćToruń -
~Marcin / 2023-06-27 18:51
Gdybym mógł dać 0 nic bym nie musiał tutaj pisać ale niestety nie ma takiej możliwości więc musze napisać że oprócz ceny i obsługi klienta wszystko daje na 0 Wadyza duzoMiejscowośćŁódź -
~marco / 2011-01-14 19:48
Mam mieć przesył 8Mb a nie mam nawet 2Mb.Kontakt z nimi jest prawie nie możliwy a jak już się połączysz to cię trzymają na lini prawie godzinę.Pisałem na ich adres zgłoszenie awarii ,w odpowidzi napisano mi żebym sobie sprawdził prędkość na SPEED TESTER co wielokrotnie robiłem(fachowcy).Zmiany żadnej nie zauważyłem. Najgorsze że muszę się z nimi męczyć. ZaletyŻadne!!!!WadyWolałbym te pieniądze za abonament dać na WOŚP byłby z tego jakiś pożytek.Za długo -
-
~marcus / 2010-12-06 17:51
Nie wywiązują sie z umowy. Każdą usterkę usuwają po tygodniu, po srednio 2 tel dziennie z reklamacja. Zlew totalny, że nie działa i nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za niewywiązanie sie z umowy. Zanim podpiszesz umowę 3 razy sie ZASTANÓW!!!! Zaletybrak plusówWadypłacisz - a nie działa14 mscy -
~Marek / 2014-06-26 17:27
Mam Telefon oraz internet w Netii na kablach TPSA. Co do telefonu to nie mam uwag wszystko OK , jednak usługa internetu to totalna klapa. Usługa internetu max10 w kilku pierwszych miesiącach osiągała prędkość maksymalną, jednak od półtorej miesiąca max co osiągam to 50% tego co na papierze. Nie pomaga wymiana Modemu, reklamacje też na nic się zdają ponieważ konsultanci zasłaniają się klauzula jakoby usługa jest DO 10Mega czyli nawet jak mam 1 to z ich strony wszystko gra. Co ciekawe sąsiad który ma połączenie z tego samego słupa przed moim oknem ma pełne 10 MBps. Ostatnio bezczelnie odmówiono mi przyjęcia reklamacji gdyż nie widza podstaw abym ją składał. Odradzam usługi Netii (internet BSA) na łączach TPsA. ZaletybrakWadybrak widoków na poprawę parametrów11 miesiecy i nigdy wiecej -
~Mariusz / 2022-09-09 17:27
Tragedia, mobilny LTE najgorszy jaki miałem, niska prędkość, dodatkowo inne zapewnienia od Pani z działu utrzymania klienta a inna rzeczywistość, brak możliwości sprawdzenia ilości pozostałego transferu, napewno nigdy więcej nie skorzystam z usług. ZaletyBrakWadyPrędkość, infolinia, podejście obsługi klienta, brak rzetelności w oferowanych usługach.MiejscowośćŚwidnica -
~Mart / 2016-09-24 13:55
Najgorsze podejście do klienta ever! Osoby pracujące na infolinii sa zupełnie niezainteresowane klientem i pomocą mu, mówią wręcz wprost, ze tu tylko pracują i nie odpowiadają za warunki umowy. Okazało sie, ze nie ma możliwości przeniesienia usługi w jedno miejsce, ok rozumiem. W kolejne miejsce mozna było przenieść, po tygodniu kiedy miał przyjść monter okazało sie, ze jednak nie. Trzeba zmienić umowę na gorszy internet, droższa ofertę i umowę na dwa lata. Nie polecam, nie skorzystam wiecej, wszystkim odradzam! ZaletyBrakWadyObsluga klienta na żenujacym poziomieDwa lata
strona 58 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »