Przeniosłem usługę dostępu z ORANGE Neostrada 10/1 dając się zwieść obietnicom, że 'technicy sprawdzili łącze i u Pana będzie możliwy dostęp 20/2 - może Pan wypowiedzieć Umowę na telefon stacjonarny ... itd.'. Po przeniesieniu okazało się, że maksymalne parametry - zmierzone przez technika ORANGE przysłanego przez... Netię to obecnie 5Mbps/0.25Mbps (tak! 256kbps!) - na tym samym kabelku. Okazuje się, że Netia ustawia jakieś blokady pasma w centrali Orange, w której ma swoje urządzenia. Oczywiście kilkunastokrotne monity nic nie dają, a jak przychodzi obsługa techniczna to jest to oczywiście... ORANGE Teraz mam 5Mbps/0.12Mbps. Dość żenujące. Być może wróce do ORANGE, albo lokalnego dostawcy. Co ciekawe mam internet 'komórkowy': 10Mbps/8Mbps - no ale do stałego dostępu to nie za bardzo się nadaje ze względu na ograniczenia miesięczne pasma...Zaletybrak, choć może jedna: szybkie, choć bezsensowne odpowiedzi na portalu dropss.pl
Wadyniski poziom techniczny, wolne łącze, o każdą sprawę trzeba się dopominać
3 tygodnie - w tym 2 wizyty techników i brak nadziei - więc zażądałem anulowania umowy