strona 57 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »
-
~Juan / 2016-07-31 01:37
Wrocław
Od 3 dni miałem przerwy w dostawie internetu. Zwykle jednak po koło 10-15 min. Około 2 razy dziennie. Wkurzające to prawda ale byłem w stanie to jeszcze zaakceptować.
Dzisiaj natomiast przeszli samych z siebie. Na początku internet nie działał rano, przez około 2 godziny. Dzwoniłem to nikt nie odbierał.
Pozniej wrocil i miałem nadzieje ze to w takim razie to była przerwa ze względu modernizacji sieci ( miałem cicha nadzieje ze kłada światłowody) ale teraz internet nie działa od 3 godzin i nie jestem w stanie nic na to poradzić. Ughh jakie to jest wkurzające!
Zdecydowanie najgorszy dostawca internetu jakiego kiedykolwiek miałem. -
-
~Jurek / 2010-04-08 12:16
Mam Netię trzeci rok -porażka.
1. Co roku zawyżają mi faktury,ostatnio podwójny abonament za styczeń.Reklamacja trwa miesiacami. 2. Po wymianie serwerowni Netii - każdorazowo musze resetować router a jak byli na sprzęcie TPSA było OK./dwa lata/.
3. Aplikacja kontaktowa odrzuca reklamacje - twierdząc ,że jest zły format.Reklamacja zgłoszona telefonicznie - twierdzą ,że jej nie było mimo ,że mam biling i podałem nazwisko ich serwisanta, czas rozmowy itd.
4. By było śmieszniej mam pod domem ich studzienkę z linią światłowodową, której nie chca uruchomić i mam łącze na kablach TPSA.
Reasumując - sam wyciągnij wnioski.
JurekZaletyNie widzęWadyObsługa klienta, serwis technicznyTrzeci rok -
~k / 2018-11-21 06:49
Przeniesienie ich usługi na nowy adres trwa w nieskończoność. Kiedy się do nich dzwoni to oni nic nie mogą bo to tylko infolinia... Jednym słowem ta firma jest tragiczna i nikomu jej nie polecam. To istna masakra !!! ZaletyBrakWadyBardzo dużoMiejscowośćWodzisław Śląski -
~kajko / 2014-04-22 15:03
Zawarłem umowe na internet max 20 w styczniu usługa miała ruszyc 6 lutego dziś 22 kwietnia i nic!! 5 razy dzwoniłem za kazdym razem mówili że sie ktoś odezwie w 48 godz i cisza zgłaszałem reklamacje podawali 3 x nowy termin za miesiąc i NIC Firma oszukuje byle przdłuzyć umowę. Teraz likwiduje Netie z 2 ch firm w których pracuję, Nie dajcie nabić się w butelkę mają w d...ie klienta a wydzwanianie na infolinie podwyższyło tyko moje rachunki za telefon!! pozdrowienia z Brzegu. Zaletyzanim zawrzesz umowęWadypo zawarciu umowy nie wywiązuje się z niej.kilka lat -
~KAMILA / 2010-10-02 08:26
SZCZERZE ODRADZAM! Tej firmie zależy tylko na tym, żeby podpisać umowę, a potem klienta mają w nosie. Jakość świadczonych usług tragiczna, obsługa fatalna. Co chwilę jakieś awarię, których usnięcie trwa tygodniami, a płacić trzeba. Jeszcze na koniec wystawili mi fakturę na 350 zł i bezczelnie skomentowali:" anulujemy państwu tę fakturę jeśli podpiszą Państwo z nami umowę na kolejne dwa lata." Nie mogę powiedzieć o tej firmie nic dobrego. ZaletyżadnychWadyza mało miejsca by wymienićrok i ani jednego dnia dłużej -
~Kamila / 2022-02-23 19:25
Dodzwonienie się na infolinię zajmuje wieki, a konsultanci oczywiście przełączają w nieskończoność ... Brak rozwiązania problemu i bardzo niemiła obsługa ... Porażka! -
~karol / 2012-08-08 16:19
Korzystałem z usług innych operatorów i byłem średnio zadowolony ale "netia" to kompletna porazka. 6 tyg wysyłali nowe urzadzenie w miejsce uszkodzonego az okazało się, że anulowali zamowienie. Totalna nieodpowiedzialność, lekceważenie i niekompetencja. Odradzam. ZaletybrakWadyz tel. były klopoty, internet wyrzuca, konsultanci nieodpowiedzialni.3 lata -
~kasia / 2023-05-15 18:45
Nie polecam firmy Netia od miesiąca czekam na montera i do tej pory nie przyjechał miał byś dziś o 17 i dalej go nie ma ZaletyBrakMiejscowośćdąbrowa górnicza -
-
~Kasper / 2018-04-30 12:51
Internet chodzi bardzo słabo. Nie da się ukryć że się zwiesza częściej niż działa poprawnie. Internet nie jest warty nawet tak małej ceny. Podsumowując jest to najgorszy internet z jakim miałem kiedykolwiek doczynienia. WadyJest ich zbyt wiele żeby wypisać wszystkie.MiejscowośćBochnia -
~Keraj / 2010-09-18 08:26
Gdybym miał opisać moje przejścia z tą firmą to była by to długa historia, streszcze ją jedank do tego że Netia oszukuje swoich klientów kiedy tylko może coś na tym zyskać, nie traktuje klienta w sposób partnerski. Zalety-Wadytraktowanie klienta, awarie, oferta usług i podpisanie umowy na świadczenie usług na łączu na którym netaia nie jest w stanie ich świadczyć.za dług czekam do końca umowy i wtedy zmienie na innego operatora. -
~Kerry / 2014-09-09 14:26
Słuchajcie, mówię to bez żadnej złości: Jestem pracownikiem Netii, co prawda pewnie już niedługo i zaufajcie mi : nie podpisujcie umowy z Netią.
Netia to fatalna obsługa na infolinii (konsultanci chcą umyć ręcę od problemów), awarie są nagminne, źle wprowadzane są modyfikacje i z 1 października robi się 1 grudnia na aktywacje a płacić trzeba.
Z moralności rezygnuję z tej pracy
PozdrawiamZaletybrakWadyfatalne warunki płacowe jako pracownik, awarię, zła obsługa. -
~kjp44 / 2015-08-23 19:34
W Netii już szósty rok. Było całkiem nieźle ok. 7/1. ale od pewnego czasu inter zaczął zwalniać i przerywać. Zgłoszenie zrealizowano, ale tak, że teraz mam łącze w porywach 3,5/0,5. Na moją dezaprobatę, co do wykonania zlecenia naprawy, usłyszałem stanowczą odpowiedź,że zlecenie zostało zamknięte, a lepszego internetu na moim łączu nie będzie.
Umowa się kończy, ale z tego co czytam o innych dostawcach, ciężko będzie znaleźć coś dobrego.Zaletybyły, ale się skończyłyWadynie przejmują się klientem, obcinają transfer5 lat 8 miesięcy -
~koala / 2019-07-18 09:59
Netia , kiedyś jak szukała klientów, bardzo się starała o jakość usług.
Niestety dzisiaj lepiej poszukać innego dostawcy usług. Na stronie internetowej tworzą pozory biura obsługi, a naprawdę nic nie można załatwić. Zgłosiłem uszkodzony zasilacz, minęły cztery dni - zgłoszenie zamknięto , a ja dalej pozostaję z problememZaletyGiga nagrywarkaWadyZaniżona szybkość internetu,częste awarie ,skandaliczna dbałość o klienta i jego problemyMiejscowośćŚwidnica, pow. świdnicki -
~Kornel / 2023-06-08 11:25
Dno. Zamknąłem umowę, aby podpisać nową na nowym mieszkaniu. Zrobili bajzel z logowaniem do panelu netii, bo są 2 numery konta przypisane do tego samego maila co za tym idzie nie mogę użyć prywatnego routera.
Brak możliwości zalogowania sie do strony.
Brak informacji o haslach
Adres MAC routera 2 razy podawany technikowi na telefonie i nadal nic.
Pakiet 600mb i internet dziala jak chce.. 250mb, czasem 100mb. DnoMiejscowośćBiałystok -
~Krystyna / 2018-06-01 18:18
Sygnał z seci wytrzymuje max 10 minut, potem się zrywa....muli, zawiesza - i jest coraz gorzej. jestem u nich od 2003 roku ale to moja ostatnia umowa. Są zainteresowani jedynie wpychaniem oferty telewizyjnej. A propozycja sygnału o lepszych parametrach wiąże się z przekuwaniem przez korytarz i przedpokój nowego kabla - w XXI wieku!!!Są daremni. Zaletymonter z godną podziwu szczerością wyjawił że zmiana kabla i tak nic mi nie poprawi...ma u mnie plus:)Wadyjakośc sygnału, częste awarie, namolni merketingowcy wciskający telewizyjne pakiety.MiejscowośćRuda Śląska -
~Krzychoo / 2017-12-12 13:37
Nareszcie pożegnałem się z firmą Netia. Wcześniej był to Dialog. Dopóki był to Dialog to usługi działały na dobrym poziomie i serwis był zadowalający. Nikomu nie polecam.
Miałem u nich 3 usługi (TV, Internet do 50 Mbps, telefon bez limitu)
Jakość łącza.
Awarie które często im się zdarzają rozwiązują długo. Jak w piątek popołudniu im się zdarzy to awarię usuwają dopiero w poniedziałek koło południa. Hitem była awaria trwająca 2 tygodnie. Ja otwierałem zgłoszenia a oni zamykali bez kontaktu i sprawdzenia. W końcu udało się wyartykułować problem. Serwisanci rozwiązywali problem rozłączającego się modemu światłowodowego 2 tygodnie. Już chcieli światłowód wymieniać a okazało się że wystarczyła wymiana zasilacza.
Obsługa infolinii. Panie miłe i na tym koniec.
Oferta:
Dno. Uwaga na ofertę TV. Zaliczają do ilości kanałów telewizję regionalne (chyba około 20 kanałów a na każdym to samo) jako każdy osobny. Niby można sobie samemu ustawić dowolne pakiety ale to tylko teoria.
Hit na koniec.
Trzeba im zdać sprzęt. Posiadałem dekoder do TV i modem światłowodowy. Modem przyjęli w punkcie obsługi klienta ale dekodera nie chcieli bo dekoder to muszę sam odesłać do magazynu na swój koszt. Bo tak jest w umowie. Normalnie kosmos.
Ta firma to jeden wielki kanałZaletyW miarę działające łącze, chociaż o wartości z umowy jako maksymalnej można tylko pomarzyć.Wady- modem światłowodowy grzeje się makabrycznie
- Netia Spot - pilot działa jak tylko jest dokładnie skierowany na urządzenie. każdy odchył wyżej lub niżej powoduje zawieszenie.
- serwis makabryczny.
- infolinia brak osób znających się na usługach sprzedawanych.
- bardzo droga oferta
- uwaga oszukują przy kanałach TVMiejscowośćWrocław -
-
~Krzychuxd / 2011-07-30 23:10
Witam odradzam wam kupna netii ponieważ mam niby 2,4 mb a chodzi gorzej niż 1mb a kiedyś był lepszy.W ciągu tygodnia miałem 5 awari przez 3 dni nie miałem internetu jak dzwoniłem do nich kilka razy to samo mówili że mają awarje zaraz będzie działał internet i jak zwykle nie działał.Odradzam Wam Cena Za Wysoka Na Taki Internet Zaletyraz na rok działa net