Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jaszczomp / 2010-03-13 00:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet w Netii ma od roku. Usługa 6mbps do listopada działała ok. Ostatnie miesiące to droga przez mękę. Ping w godzinach 16-23 1000 ms, transfer ok 800 kbit/s. Niestety nie mogę polecić nikomu takiej usługi. Na minus należy również zaliczyć rażącą niekompetencję BOK i całkowity brak dobrej woli w rozwiązaniu problemów
    Zaletycena
    Wadytransfer, ping
    a rok
  • ~JejeX / 2016-07-13 16:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet wolny, wiesza się. Czasami w ogóle nie ma. Router przegrzewa się, słaby zasięg.
    WadyZasięg
    Słaby Router
    Wolny internet
  • ~johnny / 2016-02-28 14:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Po przejściu z UPC dopiero doceniłem ich usługi. UPC w porównaniu do netii to niebo i ziemia. W UPC wszystko działało mi bardzo dobrze, miałem kilka epizodów z nimi co prawda, ale po wizycie pewnego ogarniętego montera problemów było brak. W netii natomiast... istny szajs, telewizja się zacina, a prędkość internetu zostawia wiele do życzenia. Potrafi mieć kilkuminutowe przerwy w dostawach, a jeśli już wraca internet to do prędkości ~500kb/s, co jest skandaliczne wręcz (po formacie komputera instalacja kilkunastu gier po kilka GB będzie trwać chyba kilka dni bez przerwy). Ech...
    Zaletybrak
    Wadywolny internet, zacinająca się tv, niby jest trochę taniej, ale jakość rażąco nieadekwatna do ceny
    Dwa miesiące
  • ~Juan / 2016-07-31 01:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Wrocław
    Od 3 dni miałem przerwy w dostawie internetu. Zwykle jednak po koło 10-15 min. Około 2 razy dziennie. Wkurzające to prawda ale byłem w stanie to jeszcze zaakceptować.
    Dzisiaj natomiast przeszli samych z siebie. Na początku internet nie działał rano, przez około 2 godziny. Dzwoniłem to nikt nie odbierał.
    Pozniej wrocil i miałem nadzieje ze to w takim razie to była przerwa ze względu modernizacji sieci ( miałem cicha nadzieje ze kłada światłowody) ale teraz internet nie działa od 3 godzin i nie jestem w stanie nic na to poradzić. Ughh jakie to jest wkurzające!
    Zdecydowanie najgorszy dostawca internetu jakiego kiedykolwiek miałem.
  • ~Jurek / 2010-04-08 12:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam Netię trzeci rok -porażka.
    1. Co roku zawyżają mi faktury,ostatnio podwójny abonament za styczeń.Reklamacja trwa miesiacami. 2. Po wymianie serwerowni Netii - każdorazowo musze resetować router a jak byli na sprzęcie TPSA było OK./dwa lata/.
    3. Aplikacja kontaktowa odrzuca reklamacje - twierdząc ,że jest zły format.Reklamacja zgłoszona telefonicznie - twierdzą ,że jej nie było mimo ,że mam biling i podałem nazwisko ich serwisanta, czas rozmowy itd.
    4. By było śmieszniej mam pod domem ich studzienkę z linią światłowodową, której nie chca uruchomić i mam łącze na kablach TPSA.
    Reasumując - sam wyciągnij wnioski.
    Jurek
    ZaletyNie widzę
    WadyObsługa klienta, serwis techniczny
    Trzeci rok
  • ~k / 2018-11-21 06:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Przeniesienie ich usługi na nowy adres trwa w nieskończoność. Kiedy się do nich dzwoni to oni nic nie mogą bo to tylko infolinia... Jednym słowem ta firma jest tragiczna i nikomu jej nie polecam. To istna masakra !!!
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~kajko / 2014-04-22 15:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Zawarłem umowe na internet max 20 w styczniu usługa miała ruszyc 6 lutego dziś 22 kwietnia i nic!! 5 razy dzwoniłem za kazdym razem mówili że sie ktoś odezwie w 48 godz i cisza zgłaszałem reklamacje podawali 3 x nowy termin za miesiąc i NIC Firma oszukuje byle przdłuzyć umowę. Teraz likwiduje Netie z 2 ch firm w których pracuję, Nie dajcie nabić się w butelkę mają w d...ie klienta a wydzwanianie na infolinie podwyższyło tyko moje rachunki za telefon!! pozdrowienia z Brzegu.
    Zaletyzanim zawrzesz umowę
    Wadypo zawarciu umowy nie wywiązuje się z niej.
    kilka lat
  • ~KAMILA / 2010-10-02 08:26
    Ocena: 1.75 / 5
    SZCZERZE ODRADZAM! Tej firmie zależy tylko na tym, żeby podpisać umowę, a potem klienta mają w nosie. Jakość świadczonych usług tragiczna, obsługa fatalna. Co chwilę jakieś awarię, których usnięcie trwa tygodniami, a płacić trzeba. Jeszcze na koniec wystawili mi fakturę na 350 zł i bezczelnie skomentowali:" anulujemy państwu tę fakturę jeśli podpiszą Państwo z nami umowę na kolejne dwa lata." Nie mogę powiedzieć o tej firmie nic dobrego.
    Zaletyżadnych
    Wadyza mało miejsca by wymienić
    rok i ani jednego dnia dłużej
  • ~Kamila / 2022-02-23 19:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Dodzwonienie się na infolinię zajmuje wieki, a konsultanci oczywiście przełączają w nieskończoność ... Brak rozwiązania problemu i bardzo niemiła obsługa ... Porażka!
  • ~karol / 2012-08-08 16:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystałem z usług innych operatorów i byłem średnio zadowolony ale "netia" to kompletna porazka. 6 tyg wysyłali nowe urzadzenie w miejsce uszkodzonego az okazało się, że anulowali zamowienie. Totalna nieodpowiedzialność, lekceważenie i niekompetencja. Odradzam.
    Zaletybrak
    Wadyz tel. były klopoty, internet wyrzuca, konsultanci nieodpowiedzialni.
    3 lata
  • ~kasia / 2023-05-15 18:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam firmy Netia od miesiąca czekam na montera i do tej pory nie przyjechał miał byś dziś o 17 i dalej go nie ma
    ZaletyBrak
    Miejscowośćdąbrowa górnicza
  • ~Kasper / 2018-04-30 12:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet chodzi bardzo słabo. Nie da się ukryć że się zwiesza częściej niż działa poprawnie. Internet nie jest warty nawet tak małej ceny. Podsumowując jest to najgorszy internet z jakim miałem kiedykolwiek doczynienia.
    WadyJest ich zbyt wiele żeby wypisać wszystkie.
    MiejscowośćBochnia
  • ~Keraj / 2010-09-18 08:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Gdybym miał opisać moje przejścia z tą firmą to była by to długa historia, streszcze ją jedank do tego że Netia oszukuje swoich klientów kiedy tylko może coś na tym zyskać, nie traktuje klienta w sposób partnerski.
    Zalety-
    Wadytraktowanie klienta, awarie, oferta usług i podpisanie umowy na świadczenie usług na łączu na którym netaia nie jest w stanie ich świadczyć.
    za dług czekam do końca umowy i wtedy zmienie na innego operatora.
  • ~Kerry / 2014-09-09 14:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Słuchajcie, mówię to bez żadnej złości: Jestem pracownikiem Netii, co prawda pewnie już niedługo i zaufajcie mi : nie podpisujcie umowy z Netią.
    Netia to fatalna obsługa na infolinii (konsultanci chcą umyć ręcę od problemów), awarie są nagminne, źle wprowadzane są modyfikacje i z 1 października robi się 1 grudnia na aktywacje a płacić trzeba.
    Z moralności rezygnuję z tej pracy
    Pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadyfatalne warunki płacowe jako pracownik, awarię, zła obsługa.
  • ~kjp44 / 2015-08-23 19:34
    Ocena: 1.75 / 5
    W Netii już szósty rok. Było całkiem nieźle ok. 7/1. ale od pewnego czasu inter zaczął zwalniać i przerywać. Zgłoszenie zrealizowano, ale tak, że teraz mam łącze w porywach 3,5/0,5. Na moją dezaprobatę, co do wykonania zlecenia naprawy, usłyszałem stanowczą odpowiedź,że zlecenie zostało zamknięte, a lepszego internetu na moim łączu nie będzie.
    Umowa się kończy, ale z tego co czytam o innych dostawcach, ciężko będzie znaleźć coś dobrego.
    Zaletybyły, ale się skończyły
    Wadynie przejmują się klientem, obcinają transfer
    5 lat 8 miesięcy
  • ~koala / 2019-07-18 09:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Netia , kiedyś jak szukała klientów, bardzo się starała o jakość usług.
    Niestety dzisiaj lepiej poszukać innego dostawcy usług. Na stronie internetowej tworzą pozory biura obsługi, a naprawdę nic nie można załatwić. Zgłosiłem uszkodzony zasilacz, minęły cztery dni - zgłoszenie zamknięto , a ja dalej pozostaję z problemem
    ZaletyGiga nagrywarka
    WadyZaniżona szybkość internetu,częste awarie ,skandaliczna dbałość o klienta i jego problemy
    MiejscowośćŚwidnica, pow. świdnicki
  • ~Kornel / 2023-06-08 11:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno. Zamknąłem umowę, aby podpisać nową na nowym mieszkaniu. Zrobili bajzel z logowaniem do panelu netii, bo są 2 numery konta przypisane do tego samego maila co za tym idzie nie mogę użyć prywatnego routera.
    Brak możliwości zalogowania sie do strony.
    Brak informacji o haslach
    Adres MAC routera 2 razy podawany technikowi na telefonie i nadal nic.
    Pakiet 600mb i internet dziala jak chce.. 250mb, czasem 100mb. Dno
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Krystyna / 2018-06-01 18:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Sygnał z seci wytrzymuje max 10 minut, potem się zrywa....muli, zawiesza - i jest coraz gorzej. jestem u nich od 2003 roku ale to moja ostatnia umowa. Są zainteresowani jedynie wpychaniem oferty telewizyjnej. A propozycja sygnału o lepszych parametrach wiąże się z przekuwaniem przez korytarz i przedpokój nowego kabla - w XXI wieku!!!Są daremni.
    Zaletymonter z godną podziwu szczerością wyjawił że zmiana kabla i tak nic mi nie poprawi...ma u mnie plus:)
    Wadyjakośc sygnału, częste awarie, namolni merketingowcy wciskający telewizyjne pakiety.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Krzychoo / 2017-12-12 13:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Nareszcie pożegnałem się z firmą Netia. Wcześniej był to Dialog. Dopóki był to Dialog to usługi działały na dobrym poziomie i serwis był zadowalający. Nikomu nie polecam.
    Miałem u nich 3 usługi (TV, Internet do 50 Mbps, telefon bez limitu)

    Jakość łącza.
    Awarie które często im się zdarzają rozwiązują długo. Jak w piątek popołudniu im się zdarzy to awarię usuwają dopiero w poniedziałek koło południa. Hitem była awaria trwająca 2 tygodnie. Ja otwierałem zgłoszenia a oni zamykali bez kontaktu i sprawdzenia. W końcu udało się wyartykułować problem. Serwisanci rozwiązywali problem rozłączającego się modemu światłowodowego 2 tygodnie. Już chcieli światłowód wymieniać a okazało się że wystarczyła wymiana zasilacza.

    Obsługa infolinii. Panie miłe i na tym koniec.
    Oferta:
    Dno. Uwaga na ofertę TV. Zaliczają do ilości kanałów telewizję regionalne (chyba około 20 kanałów a na każdym to samo) jako każdy osobny. Niby można sobie samemu ustawić dowolne pakiety ale to tylko teoria.

    Hit na koniec.
    Trzeba im zdać sprzęt. Posiadałem dekoder do TV i modem światłowodowy. Modem przyjęli w punkcie obsługi klienta ale dekodera nie chcieli bo dekoder to muszę sam odesłać do magazynu na swój koszt. Bo tak jest w umowie. Normalnie kosmos.

    Ta firma to jeden wielki kanał
    ZaletyW miarę działające łącze, chociaż o wartości z umowy jako maksymalnej można tylko pomarzyć.
    Wady- modem światłowodowy grzeje się makabrycznie
    - Netia Spot - pilot działa jak tylko jest dokładnie skierowany na urządzenie. każdy odchył wyżej lub niżej powoduje zawieszenie.
    - serwis makabryczny.
    - infolinia brak osób znających się na usługach sprzedawanych.
    - bardzo droga oferta
    - uwaga oszukują przy kanałach TV
    MiejscowośćWrocław
  • ~Krzychuxd / 2011-07-30 23:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam odradzam wam kupna netii ponieważ mam niby 2,4 mb a chodzi gorzej niż 1mb a kiedyś był lepszy.W ciągu tygodnia miałem 5 awari przez 3 dni nie miałem internetu jak dzwoniłem do nich kilka razy to samo mówili że mają awarje zaraz będzie działał internet i jak zwykle nie działał.Odradzam Wam Cena Za Wysoka Na Taki Internet Zaletyraz na rok działa net
Wadycały czas awarie
mam go już 3 lata i żałuje i płace 120 zł z tel a już dawno z tel zrezygnowałem
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4538
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4748
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3989
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3083
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2641
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307