Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jurek / 2010-04-08 12:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam Netię trzeci rok -porażka.
    1. Co roku zawyżają mi faktury,ostatnio podwójny abonament za styczeń.Reklamacja trwa miesiacami. 2. Po wymianie serwerowni Netii - każdorazowo musze resetować router a jak byli na sprzęcie TPSA było OK./dwa lata/.
    3. Aplikacja kontaktowa odrzuca reklamacje - twierdząc ,że jest zły format.Reklamacja zgłoszona telefonicznie - twierdzą ,że jej nie było mimo ,że mam biling i podałem nazwisko ich serwisanta, czas rozmowy itd.
    4. By było śmieszniej mam pod domem ich studzienkę z linią światłowodową, której nie chca uruchomić i mam łącze na kablach TPSA.
    Reasumując - sam wyciągnij wnioski.
    Jurek
    ZaletyNie widzę
    WadyObsługa klienta, serwis techniczny
    Trzeci rok
  • ~k / 2018-11-21 06:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Przeniesienie ich usługi na nowy adres trwa w nieskończoność. Kiedy się do nich dzwoni to oni nic nie mogą bo to tylko infolinia... Jednym słowem ta firma jest tragiczna i nikomu jej nie polecam. To istna masakra !!!
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~kajko / 2014-04-22 15:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Zawarłem umowe na internet max 20 w styczniu usługa miała ruszyc 6 lutego dziś 22 kwietnia i nic!! 5 razy dzwoniłem za kazdym razem mówili że sie ktoś odezwie w 48 godz i cisza zgłaszałem reklamacje podawali 3 x nowy termin za miesiąc i NIC Firma oszukuje byle przdłuzyć umowę. Teraz likwiduje Netie z 2 ch firm w których pracuję, Nie dajcie nabić się w butelkę mają w d...ie klienta a wydzwanianie na infolinie podwyższyło tyko moje rachunki za telefon!! pozdrowienia z Brzegu.
    Zaletyzanim zawrzesz umowę
    Wadypo zawarciu umowy nie wywiązuje się z niej.
    kilka lat
  • ~KAMILA / 2010-10-02 08:26
    Ocena: 1.75 / 5
    SZCZERZE ODRADZAM! Tej firmie zależy tylko na tym, żeby podpisać umowę, a potem klienta mają w nosie. Jakość świadczonych usług tragiczna, obsługa fatalna. Co chwilę jakieś awarię, których usnięcie trwa tygodniami, a płacić trzeba. Jeszcze na koniec wystawili mi fakturę na 350 zł i bezczelnie skomentowali:" anulujemy państwu tę fakturę jeśli podpiszą Państwo z nami umowę na kolejne dwa lata." Nie mogę powiedzieć o tej firmie nic dobrego.
    Zaletyżadnych
    Wadyza mało miejsca by wymienić
    rok i ani jednego dnia dłużej
  • ~Kamila / 2022-02-23 19:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Dodzwonienie się na infolinię zajmuje wieki, a konsultanci oczywiście przełączają w nieskończoność ... Brak rozwiązania problemu i bardzo niemiła obsługa ... Porażka!
  • ~karol / 2012-08-08 16:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystałem z usług innych operatorów i byłem średnio zadowolony ale "netia" to kompletna porazka. 6 tyg wysyłali nowe urzadzenie w miejsce uszkodzonego az okazało się, że anulowali zamowienie. Totalna nieodpowiedzialność, lekceważenie i niekompetencja. Odradzam.
    Zaletybrak
    Wadyz tel. były klopoty, internet wyrzuca, konsultanci nieodpowiedzialni.
    3 lata
  • ~kasia / 2023-05-15 18:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam firmy Netia od miesiąca czekam na montera i do tej pory nie przyjechał miał byś dziś o 17 i dalej go nie ma
    ZaletyBrak
    Miejscowośćdąbrowa górnicza
  • ~Kasper / 2018-04-30 12:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet chodzi bardzo słabo. Nie da się ukryć że się zwiesza częściej niż działa poprawnie. Internet nie jest warty nawet tak małej ceny. Podsumowując jest to najgorszy internet z jakim miałem kiedykolwiek doczynienia.
    WadyJest ich zbyt wiele żeby wypisać wszystkie.
    MiejscowośćBochnia
  • ~Keraj / 2010-09-18 08:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Gdybym miał opisać moje przejścia z tą firmą to była by to długa historia, streszcze ją jedank do tego że Netia oszukuje swoich klientów kiedy tylko może coś na tym zyskać, nie traktuje klienta w sposób partnerski.
    Zalety-
    Wadytraktowanie klienta, awarie, oferta usług i podpisanie umowy na świadczenie usług na łączu na którym netaia nie jest w stanie ich świadczyć.
    za dług czekam do końca umowy i wtedy zmienie na innego operatora.
  • ~Kerry / 2014-09-09 14:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Słuchajcie, mówię to bez żadnej złości: Jestem pracownikiem Netii, co prawda pewnie już niedługo i zaufajcie mi : nie podpisujcie umowy z Netią.
    Netia to fatalna obsługa na infolinii (konsultanci chcą umyć ręcę od problemów), awarie są nagminne, źle wprowadzane są modyfikacje i z 1 października robi się 1 grudnia na aktywacje a płacić trzeba.
    Z moralności rezygnuję z tej pracy
    Pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadyfatalne warunki płacowe jako pracownik, awarię, zła obsługa.
  • ~kjp44 / 2015-08-23 19:34
    Ocena: 1.75 / 5
    W Netii już szósty rok. Było całkiem nieźle ok. 7/1. ale od pewnego czasu inter zaczął zwalniać i przerywać. Zgłoszenie zrealizowano, ale tak, że teraz mam łącze w porywach 3,5/0,5. Na moją dezaprobatę, co do wykonania zlecenia naprawy, usłyszałem stanowczą odpowiedź,że zlecenie zostało zamknięte, a lepszego internetu na moim łączu nie będzie.
    Umowa się kończy, ale z tego co czytam o innych dostawcach, ciężko będzie znaleźć coś dobrego.
    Zaletybyły, ale się skończyły
    Wadynie przejmują się klientem, obcinają transfer
    5 lat 8 miesięcy
  • ~koala / 2019-07-18 09:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Netia , kiedyś jak szukała klientów, bardzo się starała o jakość usług.
    Niestety dzisiaj lepiej poszukać innego dostawcy usług. Na stronie internetowej tworzą pozory biura obsługi, a naprawdę nic nie można załatwić. Zgłosiłem uszkodzony zasilacz, minęły cztery dni - zgłoszenie zamknięto , a ja dalej pozostaję z problemem
    ZaletyGiga nagrywarka
    WadyZaniżona szybkość internetu,częste awarie ,skandaliczna dbałość o klienta i jego problemy
    MiejscowośćŚwidnica, pow. świdnicki
  • ~Kornel / 2023-06-08 11:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno. Zamknąłem umowę, aby podpisać nową na nowym mieszkaniu. Zrobili bajzel z logowaniem do panelu netii, bo są 2 numery konta przypisane do tego samego maila co za tym idzie nie mogę użyć prywatnego routera.
    Brak możliwości zalogowania sie do strony.
    Brak informacji o haslach
    Adres MAC routera 2 razy podawany technikowi na telefonie i nadal nic.
    Pakiet 600mb i internet dziala jak chce.. 250mb, czasem 100mb. Dno
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Krystyna / 2018-06-01 18:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Sygnał z seci wytrzymuje max 10 minut, potem się zrywa....muli, zawiesza - i jest coraz gorzej. jestem u nich od 2003 roku ale to moja ostatnia umowa. Są zainteresowani jedynie wpychaniem oferty telewizyjnej. A propozycja sygnału o lepszych parametrach wiąże się z przekuwaniem przez korytarz i przedpokój nowego kabla - w XXI wieku!!!Są daremni.
    Zaletymonter z godną podziwu szczerością wyjawił że zmiana kabla i tak nic mi nie poprawi...ma u mnie plus:)
    Wadyjakośc sygnału, częste awarie, namolni merketingowcy wciskający telewizyjne pakiety.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Krzychoo / 2017-12-12 13:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Nareszcie pożegnałem się z firmą Netia. Wcześniej był to Dialog. Dopóki był to Dialog to usługi działały na dobrym poziomie i serwis był zadowalający. Nikomu nie polecam.
    Miałem u nich 3 usługi (TV, Internet do 50 Mbps, telefon bez limitu)

    Jakość łącza.
    Awarie które często im się zdarzają rozwiązują długo. Jak w piątek popołudniu im się zdarzy to awarię usuwają dopiero w poniedziałek koło południa. Hitem była awaria trwająca 2 tygodnie. Ja otwierałem zgłoszenia a oni zamykali bez kontaktu i sprawdzenia. W końcu udało się wyartykułować problem. Serwisanci rozwiązywali problem rozłączającego się modemu światłowodowego 2 tygodnie. Już chcieli światłowód wymieniać a okazało się że wystarczyła wymiana zasilacza.

    Obsługa infolinii. Panie miłe i na tym koniec.
    Oferta:
    Dno. Uwaga na ofertę TV. Zaliczają do ilości kanałów telewizję regionalne (chyba około 20 kanałów a na każdym to samo) jako każdy osobny. Niby można sobie samemu ustawić dowolne pakiety ale to tylko teoria.

    Hit na koniec.
    Trzeba im zdać sprzęt. Posiadałem dekoder do TV i modem światłowodowy. Modem przyjęli w punkcie obsługi klienta ale dekodera nie chcieli bo dekoder to muszę sam odesłać do magazynu na swój koszt. Bo tak jest w umowie. Normalnie kosmos.

    Ta firma to jeden wielki kanał
    ZaletyW miarę działające łącze, chociaż o wartości z umowy jako maksymalnej można tylko pomarzyć.
    Wady- modem światłowodowy grzeje się makabrycznie
    - Netia Spot - pilot działa jak tylko jest dokładnie skierowany na urządzenie. każdy odchył wyżej lub niżej powoduje zawieszenie.
    - serwis makabryczny.
    - infolinia brak osób znających się na usługach sprzedawanych.
    - bardzo droga oferta
    - uwaga oszukują przy kanałach TV
    MiejscowośćWrocław
  • ~Krzychuxd / 2011-07-30 23:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam odradzam wam kupna netii ponieważ mam niby 2,4 mb a chodzi gorzej niż 1mb a kiedyś był lepszy.W ciągu tygodnia miałem 5 awari przez 3 dni nie miałem internetu jak dzwoniłem do nich kilka razy to samo mówili że mają awarje zaraz będzie działał internet i jak zwykle nie działał.Odradzam Wam Cena Za Wysoka Na Taki Internet Zaletyraz na rok działa net
Wadycały czas awarie
mam go już 3 lata i żałuje i płace 120 zł z tel a już dawno z tel zrezygnowałem
  • ~Krzysztof / 2021-02-11 15:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Problem z dzwonieniem się i uzyskaniem jakich kolwiek informacji.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2024-05-13 20:18
    Ocena: 1.75 / 5
    straszne dziadostwo , wiecznie wyłączony odbiór tv ,wyświetla się komunikat ,,błąd połączenia .... ,, straszne dziadostwo jak skończy mi się 2-letni okres to zmienię operatora
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćLublin
  • ~krzysztof63 / 2010-10-18 12:23
    Ocena: 1.75 / 5
    ..mam umowę z Netią od 2008 roku.Wszystko było dobrze do momentu kiedy zbliżył się termin ważności umowy. Otrzymałem z Netii bardzo korzystne warunki przedłużenia umowy,jak się jednak okazało po wyrażeniu zgody na przedłużenie umowy o kolejne dwa lata,że po prostu mnie oszukano,że promocja to tylko "pic na wodę" ,by złapać kolejnych naiwnych...Wykonałem dziesiątki telefonów do BOK,wysłałem dwa zgłoszenia prze internet i NIC... RÓWNIE OSZUKAŃCZEJ I NIEWIARYGODNEJ FIRMY JESZCZE NIE SPOTKAŁEM...PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED KONTAKTAMI Z TYMI BLAGIERAMI ....
  • ~Kuba / 2021-12-08 12:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam, najgorsza sieć z jakiej korzystałem. Co kilka minut przerywa, gdy zadzwoniłem do nich aby zaradzić cos na ten problem zaproponowali wymianę routera. Router wymieniony a problem istnieje dalej. Ścierwo jakich mało htfu ????
    ZaletyZ ich strony zaletą jest to że nie ma zalet
    WadyMoże za 5 lat uda mi się wszystkie wypisać. Pół żartem pół serio, ale nie warto się w to pchać
  • Dodaj własną opinię »

    Podobne wyszukiwania

    Zobacz również

    VECTRA
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
    Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
    Play Online
    Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
    T-Mobile Internet
    Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
    Orange
    Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
    Plus
    Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
    T-Mobile
    Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
    mBank
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
    Mobile Vikings
    Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266