Osobiście nie polecam styczności z tą firmą. Obsługa klienta jest nie kompetentna, nie wiedzą co się dzieje w ich systemie, wprowadzają klienta w błąd. W tamtym roku miałem okazję korzystać przez chwile z usług netii ale przez ciągłą zawodność ich usług musiałem zrezygnować. tj. bardzo duży ping, niestabilne łączę. Zamawianie samego internetu również było kabaretem. Trzech konsultantów ze mną rozmawiało, koniec końców błędy w umowie - w moim nazwisku. Zły wpisany pakiet oraz w momencie, kiedy przyjechał technik okazało się, że urocza Pani, z którą zdarzyło mi się rozmawiać totalnie wszystko przekręciła i okazało się, że nie mam routera. Mija praktycznie rok czasu, kiedy nie korzystam z ich usług i dopiero teraz okazuje się, że mam niedopłaty. Nikt łaskawy z firmy netii nie był, aby zadzwonić i poinformować mnie o takiej sytuacji, a przy wypowiedzeniu również ani słówka, gdzie sami mieli problem z tym moim wypowiedzeniem, ponieważ ta kochana Panna, zaznaczyła aktywacje usługi w dniu rozmowy a nie w dniu, kiedy technik podłączy mi router przez co wyszły komplikacje, ale koniec końców wyszło na moje. Jak dla mnie ta firma to jeden wielki żart. Oferują coś, a mają bałagan w systemie. Dodam jeszcze sytuacje z 2013 roku, kiedy to wprowadziłem się do Wrocławia i Netia była głównym dostawcą internetu na moim osiedlu. Korzystaliśmy z internetu tam przez 3 miesiące i w momencie, kiedy chcieliśmy się przeprowadzić wyszło na jaw, że nie mieli nas w systemie. Klient o danym imieniu i nazwisku nie widniał i musieliśmy zamawiać nową usługę a przez trzy miesiące za darmo korzystaliśmy z internetu. Byłem wtedy zdziwiony, że żadne faktury do nas nie dochodzą i później wszystko się wyjaśniło.
Osobiście polecam omijać tą firmę szerokim łukiem. Za pewne znajdą się osoby, które są zadowolone z ich usług aczkolwiek ja osobiście radzę uważać. :)
Zaletybrak
Wadypowyzej wypisane
MiejscowośćWrocław
~Michał / 2018-05-17 19:45
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda słow, predkosc w ofercie max 100 na poziomie 15 mbps, nie wazne czy na netia super spocie czy wypasionym routerze problemy z trasowaniami
ZaletyBrak
WadyNiska jakosc polaczenia, brak kompetencji, dlugi termin usuwania usterek, trzeba czytac dobrze umowy
MiejscowośćKraków
~Michał / 2018-05-17 19:45
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda słow, predkosc w ofercie max 100 na poziomie 15 mbps, nie wazne czy na netia super spocie czy wypasionym routerze problemy z trasowaniami
ZaletyBrak
WadyNiska jakosc polaczenia, brak kompetencji, dlugi termin usuwania usterek, trzeba czytac dobrze umowy
MiejscowośćKraków
~JN / 2018-05-16 17:45
Ocena: 1.00 / 5
Gdyby w Polsce było pozwolenie na broń, tej "firmy" by już dawno nie było...
MiejscowośćPlska
~majka420 / 2018-05-16 13:41
Ocena: 4.25 / 5
Testuję światłowód tv do 100 mb + multiroom i internet w Netii, w pakiecie dostałam też kartę sim.
Wszystko działa sprawnie i płynnie, kontakt z obsługą klienta bez problemu wszystko tłumaczą klarownie.
Nie wiem skąd te nie pochlebne opinie.
ZaletyWszystko działa jak powinno
WadyMało kanałów w pakiecie startowym nikomu nie potrzebne kanały typu TVP Bydgoszcz skoro mieszkam Łodzi.
MiejscowośćŁódź
~Kuba / 2018-05-16 10:49
Ocena: 1.00 / 5
Internet często się zawiesza przerywa i jest wolny. A jak deszcz pada to jak przy radiówce laguje
WadyWolny, awaryjny, przerywa,
MiejscowośćKomorów podkarpacie
~cykor21 / 2018-05-14 23:23
Ocena: 2.75 / 5
Szybkość i niezawodność internetu zależy od lokazlizacji - w Warszawie niektóre bloki są pod światłowodem i interenet jest szybki, ale w innych miejscach gdzie Netia dzierżawi łącza, to jakośc internetu może być zupełnie nieadekwatna do ceny.
Duży minus za obsługę klienta: po podpisaniu umowy klient ma jedynie płacić - kontakt z firmą jest drogi: na infolinię dodzwonić jest się bardzo trudno, w dodatku infolinia jest płatna. Firma nie pójdzie na żadne minimanlne ustępstwa wobec klienta, naprawdę szkoda nerwów.
ZaletyNa światłowodzie internet działa szybko.
Wadyobługa klienta
trudny kontakt z infolinią
MiejscowośćWarszawa
~katarzyna / 2018-05-14 11:13
Ocena: 1.25 / 5
Ludzie nie dajcie się nabrać na to dziadostwo.Dwa miesiące przenoszą numer z innej sieci.Zadzwoniłam na infolinię jedna panienka przełączyła mnie do kolejnej ta kazała czekać po 35 min. połączenie przerwano.Tak firma traktuje klientów.Dno.
Zaletybrak
Wadysame wady
MiejscowośćLublin
~Marcus / 2018-05-13 17:33
Ocena: 1.00 / 5
BADZIEW NAD BADZIEWIE i BADZIEWIEM POGANIA. Co kila minut rozłącza internet, nic nie da się zrobić, nie da się pracować, a o oglądaniu filmów to można zapomnieć na zawsze. Od 8 miesięcy naprawiają lub chyba tylko udają, bo nic się nie zmienia. Cierpliwość się skończyła, umowa wypowiedziana.
ZaletyBRAK
Wady99% tej usługi to jedna WIELKA WADA
MiejscowośćWrocław
~Kacper / 2018-05-12 00:02
Ocena: 1.50 / 5
Jak zawsze, rozłącza się i nie można liczyć na obsługę klienta.
A jak już uda się wrócić do normalności i łącze utrzymuje się dłużej, niż 2-3 godzinki, to spokojnie! Po miesiącu znowu to samo... I tak w kółko.
Nie polecam.
ZaletyDziała dobrze
WadyDziała bardzo rzadko!!!!!!!!
MiejscowośćWawer
~Grundel / 2018-05-11 10:45
Ocena: 2.00 / 5
Przestrzegam! wszystkich przez internete i usługamim z Netii.Dostałem ulotke z internetem za 49.90 wiec zadzwonilem i powiedzialem ze chce taki internet za taka kwote.Okazuje sie ze niby promocyjnie właczaja szereg uslug o ktorych nigdzie sie nie dowiecie jak przegapicie to po misiacu juz nie mozna z nich zrezygnowac i bedzie mieli +35zł to tych 39zł.Ja wiedziałem i dzwoniłem 3 razy zeby powyłączac te uslugi wciskane na siłe.Pani na infolinni zapewnia mnie ze bede płacił 39.90 za internet.Pierwszy rachunek wszystkio powyłaczane co mozliwe i co? rachunek 59.90!Dzwonei wyjasnic za co to pani mowi ze nie moze bo nie ma w systemie jeszcze.Internet niby 150MB jednak puszczaja to przez jakis proxy bo niektore strony reaguja dopiero po 2-3s i dopiero zaczynaja sie otwierac np YT.Oszukiwaniue burdel i wyłudzenie kasy na kazdym poziomie..nie zakładajcie niz z netii ostrzegam.Lepiej brac neta zjakies sieci komurkowej.
Zaletycoś działa
Wadywszystko oprocz tego ze działa
Miejscowośćwarszawa
~Anna / 2018-05-08 22:17
Ocena: 2.00 / 5
To jest istny dramat! Wieczna udręka. Płace za internet którego nie mam. Jestem zmuszona do ciągłego kontaktu z netią aby coś z tym zrobili. Po tygodniu może coś naprawią, mija miesiąc i znowu jest tak samo. Istna udręka. Nerwicy można dostać. Siedze sama w domu i serial który trwa 20 minut oglądam godzinke :))))
Ludzie nie patrzcie na niskie ceny bo płacicie za brak internetu.
Ja na pewno zrezygnuje z ich usług przy najbliższej okazji.
Wadybrak internetu
MiejscowośćBiałystok
~FoxyxAdcQueen / 2018-05-08 15:36
Ocena: 1.50 / 5
Witam,
Rok temu zakupiłam Internet oraz Telewizję od NETII, na początku gdy oferta została zrealizowana Internet był bez zarzutów. Około miesiąc temu, Internet strasznie źle chodził, osobiście gram w różne gry, ping strasznie skakał utrzymywał się w okolicy 150 ms, nie byłam w stanie grać. Na konsoli podobnie, lagi, zawieszki, masakra! Nie wspominam o przeglądarkach internetowych, strona ładuję się 5 minut, o oglądaniu filmików w dobrej rozdzielczości na YouTube mogłam pomarzyć ewidentnie co w 140p. Zadzwoniłam do Obsługi Klienta, powiedziano mi że połączenie jest słabe i że połączenie zostanie zrestartowane, jak powiedzieli, tak zrobili. Po paru godzinach znowu to samo się stało. Dwa dni potem zadzwoniłam, powiedziano mi iż za 48 godzin dotrą do nas technicy, co oczywiście było kłamstwem. Osobiście odradzam, aby Państwo zmieniali swoje dawne oferty na oferty NETII.
Zalety~NIE MA
Wady~Internet
~Telewizja
~Router sam się restartuje
MiejscowośćKraków
~Michał / 2018-05-03 12:09
Ocena: 1.50 / 5
Jedyne co dobre to cena w porównaniu z konkurencja, dekoder nie używalny posługa klienta tragedia żeby zgłosić jakaś reklamacje zostaje się drogą listowną ogólnie nie polecam
MiejscowośćWroclaw
~Julia / 2018-05-02 16:44
Ocena: 1.00 / 5
Ponad 30 miesięcy temu zrezygnowałem z usług NETII. Zwróciłem dwa routery. Tydzień temu dostałem zawiadomienie o wydaniu nakazu zapłaty, za wyżej wymienione routery. 538zł za routery, 2.17 odsetki, 210zł tytułem zwrotu kosztów sądowych na posiedzeniu niejawnym. Razem mam zapłacić 750zł za routery, które wysłałem 30 miesięcy temu. Z tego co stwierdziła konsultantka spóźniłem się jeden dzień z odesłaniem routerów. Gratulacje dla NETII, POLECAM!!!!!!!!!
MiejscowośćLublin
~Kasia / 2018-04-30 21:31
Ocena: 4.50 / 5
Na moje potrzeby wystarczający, Nie psuje się, nie rozłącza. Nie mam żadnych problemów.
~Kasper / 2018-04-30 12:51
Ocena: 1.75 / 5
Internet chodzi bardzo słabo. Nie da się ukryć że się zwiesza częściej niż działa poprawnie. Internet nie jest warty nawet tak małej ceny. Podsumowując jest to najgorszy internet z jakim miałem kiedykolwiek doczynienia.
WadyJest ich zbyt wiele żeby wypisać wszystkie.
MiejscowośćBochnia
~Atan / 2018-04-26 21:01
Ocena: 2.25 / 5
W ubiegłym tygodniu przerwa w necie i telewizji 2 dni a w tym tygodniu nie ma już od poniedziałku a jest czwartek 21. W biurze obsługi tyko odpowiedź że przyjęli zgłoszenie i że szczerością przyznają że nic więcej nie mogą zrobić.Raz nawet gość się rozlaczyl w pół mojego słowa, 7 telefonów i zero efektów.
ZaletyCena
WadyZawiesza się, a na technika nie można się doczekać.
MiejscowośćKatowice
~ADA / 2018-04-25 17:22
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka!!!!! Dwa tygodnie temu podpisałam umowę na dostarczanie internetu ale do dzisiaj nikt się ze mną nie skontaktował w sprawie podłączenia, na infolinii tylko sprawdzają i twierdzą że dzisiaj się ze mną ktoś skontaktuje ale słyszałam to już dosłownie 7 razy i nic. Totalne lekceważenie klienta i brak kompetencji. Jeśli rzeczywiście po dzisiejszych trzech telefonach nikt się ze mną dzisiaj nie skontaktuje to jutro rozwiążę tą umowę z powodu braku kontaktu z ich strony.
Zaletybrak
Wadyniezliczone
~WqrfionyBil / 2018-04-24 10:12
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma na rynku, zero informacji, dopłaty za przeniesienie usługi. Nie przygotowani pracownicy w biurze obsługi, którzy szkoleni są do tego ze żeby wmawiać klientowi i przekłamywac fakty pod własne potrzeby. Klienta maja dosłownie w dużym poważaniu już gdy podejmie decyzje ze nie bedzie dalej korzystać z usług naliczają dziwne opłaty, żeby na koniec jeszcze coś zabrać z klienta portfela