WadyBardzo bardzo slaby
strona 56 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »
-
~FHVV / 2016-03-13 13:23
Bardzo slaby internet w okolicach Warszawy, jezeli chce cos zobaczyc na telefonie gdy jest odpalony laptop, to graniczy z cudem. Nie polecam -
-
~fishe27 / 2013-05-06 22:06
ODRADZAM! Mam internet - problemy z DNS, zrywanie połączenia. Jak na internet przewodowy parametry niedopuszczalne.
To taka firma krzak: kilka zł można oszczędzić, jakość denna, obsługa beznadziejna. -
~Fret / 2016-08-03 01:11
4-5 razy w miesiącu awaria, którą naprawiają po 3 dni ZaletybrakWadyobsługa klienta to dno. Parametry no ten... O niezawodności nie wspominam3 lata -
~gaslik / 2023-05-23 10:05
Uwaga,
Netia ma przeciętne ceny do jakości, ale największy problem pojawia się gdy rezygnujemy z umowy. Pomimo przesłania pisma o rozwiązanie umowy i zwrócenia sprzętu, Netia wysłała mi informację o dziwnych zaległościach, które sobie naliczyli. Chciałem wyjaśnić sprawę ale kilkanaście razy trafiałem na „beton”. Straszyli mnie windykacją i innymi konsekwencjami. Po wielu wiadomościach i dokumentach potwierdzających rozwiązanie umowy i zwrotu sprzętu udało mi pozytywnie załatwić sprawę, ale ile czasu i nerwów na to poświęciłem to można się domyśleć. Jeżeli o mnie chodzi to zdecydowanie nie polecam Netii i to nie jest tylko moja opinia.MiejscowośćKraków -
~gg / 2018-06-29 09:15
Oszusci! Internet nie dzialal przez 4 miesiace, rozwiazalem umowe i jeszcze chca 100 zl kary naliczyc.
Uwazajcie.Wady1000MiejscowośćGłowno -
~Gola15 / 2018-12-22 18:53
Posiadam internet od Netii już rok, cały czas występują problemy z łącznością, obsługa klienta niekompetentna nie jest w stanie ani podać przyczyny problemów ani wysłać odpowiedniej osoby do sprawdzenia łączności, przy rozmowie odniosłam wrażenie że nie mają kompletnie pojęcia o produkcie który sprzedają. Nie polecam MiejscowośćRuda Śląska -
~gonzo82 / 2013-01-28 16:07
Zdezycdowanie nie polecam!Zamówiłem w listopadzie usługę neti pod nazwą pakiet idealny czyli internet(do 20Mbit/s)+tv+telefon.Po podłaczeniu usługi ,internet działał z prędkością około 10Mbit/s po telefonie do neti otrzymałem odpowiedz że usługa 'musi' się aktywować co zajmie około 2 tygodnie .ok.Po 2 tyg. kolejny telefon że nadal mam 10Mbit/s mase speed testów itp w koncu poinformowali mnie że skontaktuje sie ze mna technik.Po wizycie technika ,mój komputer jest ok nic nie jest uszkodzone sam technik to stwierdzil u niego na laptopie też bylo 10Mbit/s ,wiec technik pojechał na centrale i powiedział że bezie dzwonił po kilku telefonach i wyłączeniu TV na centali osiongnołem wynik 19 Mbit/s , po właczeniu tv transfer spadł do około 13Mbit/s technik ponownie przyjechał do mieszkania i powiedział że na moim lączu sie wiecej nieda bo 4 Mbits/ zabiera tv i czy to mi wystarczy, powiedziałem że jak nic sie nieda wiecej zrobić to niech będzie.Ale to jeszcze nie koniec historii transfer 13Mbit/s był przez około 1 miesiac, pozniej całkowita awaria łacza która trwała ponad 3 dni ,w tym czasie kilkanascie sms od neti że przepraszają i usluga bedzie uruchomiona jak najszybciej po kolejnej wizycie technika i dosłownie kilku godzinach spedzonych w moim mieszkaniu(na klatce,w centrali) technik doszedł do wnisoku że wymieni jakieś zworki czy cos ,po wymienieniu internet ruszył po moim pytaniu do technika co się stało odpowiedz 'sam niewiem' minoł tydzien kolejna awaria spadek transferu do 5-7 Mbit/s I tu już sie zaczynają problmy,poznym wieczorem telefon do neti że mam za niski transfer kolejny speed test itp zgłoszenie awari Pan na infolini ZAPEWNIAŁ mnie kilka razy ze wszytsko bedzie ok do następnego wieczora,ok drugi dzien po awari rano telefon od kogos z neti na komurke! kolejny speed test i przekazanie sprawy technikowi,i tu najlepsze nie zdązyłem zapytać kiedy bedzie technik a pan już sie rozłaczył moj kolejny telefon do neti i pytam o status awari, pani niemiłym tonem powiedziała że jest u technika i czekac na telefon nagłe rozłaczenie telefoniczne ,dzwoni technik na drugi dzien i juz chyba dalej niemusze pisac co bylo dalej kolejne testy laptop zmiany netia spot wyjazdy na TZW centrale i predkosc wraca do 13Mbit/s ciekawe ile tym razem wytrzyma.Zaznaczam że mineły niespełna 3 miesiące od podłaczenia neti w moim mieszkaniu,wczesniej miał z kablówki internet ponad 7 lat i może z 4 razy dzwoniłem że coś sie nie zgadza a tu same problemy , na infolini nic nie wiedzą odrazu przekierowują do kogos innego na trudne pytania odpowiadaja że 'prosze czekac' i kolejne przekierowanie . Szkoda czasu i nerwów na NETIE lepiej co innego zamówić. ZaletybrakWadyniekopetencja ,ciagłe awarie ,niemiła obsługa3 miesiace ,79,90 -
~gp / 2023-02-23 20:38
internet od neti to jedna wielka pomyłka ciągle braki. zgłaszanie awarii nic nie daje przyjeżdża technik stwierdza niestabilność łącza i i zamyka zgłoszenie. nie polecam Miejscowośćhumniska -
-
~Grzegorz / 2016-04-22 09:29
Najwolniejsze, najsłabsze, najbardziej zawodne połączenie z internetem jakie kiedykolwiek miałem. Pracuję przez interned od 1998 roku. ZaletybrakWadyzawodność, bardzo wolny przesył danym mimo deklarowanej prędkości 1MB/sod 9 miesięcy -
~Grzegorz / 2022-06-01 00:59
Internet wywala po 20 razy dziennie, kontakt z BOK zerowy, oni nie wiedzą jaka przyczyną. Uciekać od nich z daleka. ZaletyŻadnychWadyBrak profesjonalizmu z firmieMiejscowośćZgorzelec -
~Igor M. / 2020-05-18 21:13
"Szybki" internet od Netii jest żałosny. W grach opóźnienie co około 15 sekund z 60 ms skacze na 900 ms. Prędkość pobierania zamiast deklarowanych 40 Mb wynosi 800 Kb. Nikomu nie polecam tej fatalnej usługi. ZaletyBrakWadyŻałosna jakość internetu, częste zawieszeniaMiejscowośćBolesławiec -
~Informatyczka / 2023-06-28 18:34
Połączenie znika 2-3 razy na dzień. Nie zaproponowano żadnej obniżki cen w związku z tym. Nie pozdrawiam, nie polecam. MiejscowośćKraków -
~Inshi / 2017-04-16 00:37
Ping w grach to żart, od 150 w górę, często do zerwania połącznienia. Router tak słąby że zasięg w sąsiednim pokoju to 1-2 kreski w mieszkaniu o ogromych 50m2... Konktakty z Netią nie dają absolutnie nic ponieważ pingów nie biorą wcale pod uwagę, a żeby wymienić sprzęt to muszą byćtrzy zerwania połączenia dziennie przez ostatnie 3 dni...
Bardzo żałuję że dałem się skusić ceną. Niby jest te 100MB po światłowodzie ale mówiąc prawdę to o wiele lesze warunki miałem w mojej starej kablówce 50MB po kablach miedzianych...
Odradzam wszystkim którzy planują przesiąść się do Netii.ZaletyCenaWadyJakość połączenia, pingi, kiepski router wi-fi -
~Iwona / 2023-09-19 21:30
Od półtorej roku używamy TV i Internetu światłowodowego w Netii. Od roku nie mam w sumie internetu. Zgłoszenia reklamacyjne były 10 razy. Nikt do tej pory nie zdołał się pofatygować .. Prędkość jest masakryczna bo nie można nawet nic ściągać z internetu. Jedna wielka porażka i mydlenie oczu klientom. ZaletyBrakWadyBrak internetu, słaba prędkość brak odzewu ze strony techników .MiejscowośćWejherowo -
~Iz0124 / 2022-08-30 22:27
Internet działa bardzo wolno, mogę na palcach zliczyć przypadki gdy udało się obejrzeć 45 minutowy serial bez serii przerw łącza internetowego - ciągłe buforowanie.
Obsługa zwykle szybko przyjmuje zgłoszenie, jednak na przyjęciu zgłoszenia kończy się - internet wciąż jest zawodny.
Stanowczo odradzam tę sieć internetową.MiejscowośćDębica -
~Jan / 2019-09-03 18:21
Zdecydowanie najgorszy z operatorów z jakimi miałem do czynienia.
Zaczynając od początku, podczas wizyty handlowca w moim mieszkaniu twierdził że bez problemu 50mb/s można uzyskać i nie będzie z tym żadnych problemów. Podpisałem umowę. Gdy przyjechał monter okazało się że w moim mieszkaniu dostępne jest jedynie 20mb/s. Z uwagi na to że zapewniali mnie że za dwa miesiące będzie światłowód machnąłem na to ręką. Za miesiąc mijają dwa lata od podpisania umowy, światłowodu jak nie było tak nie ma a ja się męczę z internetem który w porywach ma 4mb/s. Dodatkowo telewizja jest też przez internet więc jak ktoś włączy coś na telefonie to telewizja się zacina. Nie polecam.ZaletyHBO go w pakiecie telewizyjny,Wadyniesłowny przedstawicielMiejscowośćGdańsk -
-
~jaszczomp / 2010-03-13 00:48
Internet w Netii ma od roku. Usługa 6mbps do listopada działała ok. Ostatnie miesiące to droga przez mękę. Ping w godzinach 16-23 1000 ms, transfer ok 800 kbit/s. Niestety nie mogę polecić nikomu takiej usługi. Na minus należy również zaliczyć rażącą niekompetencję BOK i całkowity brak dobrej woli w rozwiązaniu problemów ZaletycenaWadytransfer, pinga rok -
~JejeX / 2016-07-13 16:57
Internet wolny, wiesza się. Czasami w ogóle nie ma. Router przegrzewa się, słaby zasięg. WadyZasięg
Słaby Router
Wolny internet -
~johnny / 2016-02-28 14:15
Po przejściu z UPC dopiero doceniłem ich usługi. UPC w porównaniu do netii to niebo i ziemia. W UPC wszystko działało mi bardzo dobrze, miałem kilka epizodów z nimi co prawda, ale po wizycie pewnego ogarniętego montera problemów było brak. W netii natomiast... istny szajs, telewizja się zacina, a prędkość internetu zostawia wiele do życzenia. Potrafi mieć kilkuminutowe przerwy w dostawach, a jeśli już wraca internet to do prędkości ~500kb/s, co jest skandaliczne wręcz (po formacie komputera instalacja kilkunastu gier po kilka GB będzie trwać chyba kilka dni bez przerwy). Ech... ZaletybrakWadywolny internet, zacinająca się tv, niby jest trochę taniej, ale jakość rażąco nieadekwatna do cenyDwa miesiące -
~Juan / 2016-07-31 01:37
Wrocław
Od 3 dni miałem przerwy w dostawie internetu. Zwykle jednak po koło 10-15 min. Około 2 razy dziennie. Wkurzające to prawda ale byłem w stanie to jeszcze zaakceptować.
Dzisiaj natomiast przeszli samych z siebie. Na początku internet nie działał rano, przez około 2 godziny. Dzwoniłem to nikt nie odbierał.
Pozniej wrocil i miałem nadzieje ze to w takim razie to była przerwa ze względu modernizacji sieci ( miałem cicha nadzieje ze kłada światłowody) ale teraz internet nie działa od 3 godzin i nie jestem w stanie nic na to poradzić. Ughh jakie to jest wkurzające!
Zdecydowanie najgorszy dostawca internetu jakiego kiedykolwiek miałem.
strona 56 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »