Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Czarny / 2010-03-20 19:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Zgłaszałem problem chyba 30 razy,tydzień jest dobrze i później znowu przerywanie internetu
    między 17-21 praktycznie nie ma internetu

    nie polecam,nie dajcie się wrobić
    Zaletybrak
    Wadyprzerwy w dostawie internetu
    2 lata-45 zł.1 mb
  • ~Dana / 2017-10-20 11:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Niesamowite problemy z łączem, bardzo często zanika. Prędkość jest zaniżona. Obsługa klienta na poziomie (proszę zresetować router)
    Akcje podejmują dopiero gdy przypomnę im o tym, że internet jest moim narzędziem pracy.
    Nie polecam, ostatni raz z Netią. Tragedia
    Mikołów
  • ~Daniel / 2017-02-20 21:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Przez długi czas internet działał bez zarzutu,ale od paru miesięcy coś się zmieniło niestety na gorsze.Pare razy zgłaszałem i oczywiście wysłali servisanta ale to nic nie dało.Parametry mają okropne a dzwoniąc na obsługe klienta twierdzą,że lepiej nie będzie i nie przyjmują wiadomości,że kiepsko działa.Zaznaczę,że jestem ich klientem od ok 8 lat,ale to się dla nich nie liczy więc za ok 3 miesiące się rozstaniemy
    Ponad 8 lat jestem klientem
  • ~Dannte / 2017-11-09 17:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Często rozłącza się nawet 2 razy w ciągu godziny. Nie można się dodzwonić na infolinię.
    Zawada Książęca
  • ~Dawid / 2023-07-27 13:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Pierwszy raz w Netii i zarazem ostatni. Niestabilny internet, masa zgłoszeń w miesiącu, przy pracy zdalnej nieakceptowalne.
    ZaletyCena za pakiet
    WadyNiestabilne połączenie, usterki co trzeci dzień.
    MiejscowośćKraków
  • ~Ddd / 2020-12-04 11:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Co chwile maja awarie internetu. BOK to tragedia. Jak chcialem przedluzyc umowe to miesiac wysylali mi maila i w koncu nie wyslali. Na szczescie zrezygnowalem z ich uslug. TRAGEDIA
    Zaletybrak
    WadyAwarie, BOK, traktowanie klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~Dejm332 / 2020-05-16 22:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Porażka, internet jest i nagle go nie ma znika kiedy chce i w najmniej odpowiednim momencie jak z oknie to na dobre 3 godziny.
    WadyWszystko
    MiejscowośćBędzin
  • ~Diablo / 2019-05-05 22:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Umowa jest do 50 mb/s ( DO ). Odkąd mam umowę z Netią ( 4 lata ) maksymalnie osiągnąłem 8 mb/s, gdzie 4 mb/s to norma. Jak dla mnie są to naciągacze :/ Mogę zgadywać, iż przy ofertach z 100,200 czy 500 mb/s również nie ma szans na zadowalający wynik.
    ZaletyŻadne
    WadySłaby zasięg
    MiejscowośćOzimek
  • ~Domi / 2018-06-21 23:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Fatalna obsługa klienta, miesiąc czekaliśmy na włączenie internetu bo naszej umowy zapomnieli sobie uaktywnić, po roku problemy z cesją, kontakty z biurem obsługi to czekanie po 20min na konsultanta i przede wszystkim zostałam wprowadzona w błąd przez przedstawiciela, który dał nam ofertę na internet z kartą sim "za zero złotych bez żadnych zobowiązań" (dopytywałam się dwa razy o wszelkie zobowiązania z kartą, zostałam ZAPEWNIONA że nie ma żadnych) po czym zirytowana problemami z cesją decyduję się umowę po prostu zerwać i dowiaduję się że mam za zerwanie internetu 400zł i za telefon 200zł. DOBRE PODEJŚCIE DO KLIENTA. Dostarczenie umowy cesji miało trwać 3-4 dni czekaliśmy prawie dwa tygodnie, co z oczekiwaniem na wysyłkę pocztową do nowych właścicieli i od nich do netii naciąga nas na kolejny miesiąc opłat, żeby rozciągnąc to jak najbardziej. Używam internetu w 90% mojego wolnego czasu ale mając wybór netia:gapienie się w ścianę, wolałabym gapić się w ścianę. Nie polecam.
    Zaletyna światłowodach dobra stabilność, szybki internet, ping ok.
    Wadyobsługa klienta, kłamanie przedstawicieli, problemy z formalnościami, wieczne czekanie na założenie internetu.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Dominika / 2019-08-15 14:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Porazka telefon komorkowy w ich sieci masakra brak romingu na wakacjach usluga 5 dni nie wlaczona i czlowiek odciety od rodziny majac chora Mame to jest tragedia !!w tym wieku taka siec w europie nie ma mozliwosci istniec ciagle problem z internetem.televizja koszmar 5 razy w roku awarje a telefon komurkowy 5 dni na uruchomienie romingu ?? A konsultanci i locznosc z firma masakra i brak kompetenci!!! Wiekszosc konsultantow masakra nie zglaszaja usterek nie zaznaczaja !!!
    ZaletyJeden rachunek
    WadyWszystkie
    MiejscowośćWieliczka
  • ~Domknika / 2024-06-08 14:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Jak działa internet netia? W tym problem że większość dnia nie działa. Odkąd mam założony światłowód internet non stop przerywa
    Wadyusługa nie działa
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Dorian / 2014-09-24 11:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Prześlę list, który napisałem do obsługi klienta, będzie to najlepsza opinia:

    "Witam,
    Byłem Waszym klientem przez dłuższy czas, pracowałem nawet w Waszej korporacji jako doradca klienta biznesowego.
    Na obu płaszczyznach jednak się zawiodłem, ale chcę poruszyć część pierwszą:
    Sytuacja wymagała tego, żebym zmienił mieszkanie w drugiej części marca i kiedy znałem już swój prawidłowy adres, zadzwoniłem do Was, aby zmienić adres sygnału internetowego. Jednak mimo wcześniejszych zapewnień podczas zakładania internetu (sygnał miał być niemalże natychmiastowo przeniesiony), zostałem poinformowany, że muszę czekać do końca kwietnia ponieważ netia kupiła Dialog i są opóźnienia z przełączaniem sygnału (!, śmieszne rzeczy, ta wymówka nie wyszła, chyba, że się cofnąłem w czasie) kolejne kłamstwo. Fakt, że na co dzień pracuję przy komputerze ponieważ jestem webmasterem - freelancerem i muszę mieć stały dostęp do internetu, zmuszony byłem podziękować za dostarczane usługi.
    Wysłałem więc jeszcze tego samego dnia list polecony priorytetowy z prośbą o wyłączenie sygnału (byłem już dawno po zakończeniu umowy, po prostu nadal chciałem korzystać z internetu jednak bez umowy na zasadzie comiesięcznego przedłużania bo różnie bywa.)
    No i tu zaczęły się schody. Wysłałem list i cisza. Dostałem kolejną fakturę a po telefonie na infolinie dostałem informację, że muszę jeszcze czekać. Czekałem prawie miesiąc i po 24 dniu miesiąca dostałem ZGODĘ (dziękuję za łaskę, nie byłem zobowiązany umową, jednak dostałem zgodę na wyłączenie sygnału). W międzyczasie przyszła kolejna faktura chociaż internetu nie używałem już od ponad miesiąca a co lepsze mieszkałem dawno gdzie indziej więc ktoś sobie mógł korzystać z internetu na mój koszt. Dostałem telefon od doradcy klienta indywidualnego, albo jak kto woli - konsultantki z propozycją... nowej umowy! Opowiedziałem jej całą sytuację, ale oczywiście stwierdziła, że jest to niemożliwe. Zapytałem czy sygnał został już odcięty, wtedy Pani powiedziała, że już to dla mnie sprawdza, po czym wyłączyła mikrofon, zapytała się swojego szefa gdzie ma mi to sprawdzić, zadzwoniła według wskazówek na 801 802 803, podała swój numer konsultanta po czym mogła uzyskać dla mnie takie informacje, włączyła mikrofon i powiedziała, że ekhm. Tak jest zgoda a sygnał zostanie wyłączony... za miesiąc po tym jak przyjdzie kolejna faktura.
    Niestety sytuacja finansowa nie pozwoliła mi płacić jednocześnie za internet w domu oraz internet, którego nie mam a mam jeszcze inne rachunki. Kilkukrotnie pisałem i dzwoniłem z pytaniem jak to możliwe, że jestem zmuszany płacić za coś czego nie używałem i co najlepsze, dawno temu prosiłem o wyłączenie, ale nie dostałem nigdy jasnej odpowiedzi. Po prostu musiałem czekać na koniec miesiąca rozliczeniowego (który w tym przypadku trwał dwa i pół miesiąca. Zanim internet został w netii rozłączony, musiałem wyjechać z kraju i wróciłem w dniu dzisiejszym.
    Uwaga! Co zastałem w skrzynce - Kara 300 zł za brak zwróconego urządzenia NETIA SPOT.
    Przytoczę słowa Pani konsultantki przy zakładaniu internetu:
    - Dostaje Pan router Netia spot w PROMOCYJNEJ CENIE takiej i takiej, pod warunkiem comiesięcznej wpłaty 5 zł.
    Co śmieszniejsze, kiedy pracowałem jako doradca, też byłem pewny, że ja ten router sprzedaję a nie wypożyczam.
    Rozłączanie sygnału trwało prawie 3 miesiące. Łączny czas od rozłączenia do listu i wymaganego terminu odesłania urządzenia przeze mnie wynosił jakieś 10 dni. PARANOJA.
    Ale już mniejsza z tym - Netia spot jest spakowany i gotowy do wysyłki w niemalże nienaruszonym stanie.

    Tu pytanie numer 1: Czy w przypadku odesłania w tej chwili routera, kara będzie umorzona?
    Pytanie numer 2: Do kogo, gdzie, pod jaki adres, do jakiego wielmożnego Pana mam kierować się z wyjaśnieniem sytuacji i deklaracją, że zaległe faktury za korzystanie zostaną zapłacone przeze mnie, jednak w terminie miesiąca od dzisiejszej daty?
    Znów mam pisać list priorytetowy, który zostanie odczytany po miesiącu a po kolejnym miesiącu zostanie wyznaczony termin na miesiąc wcześniej przez co dostanę odsetki, czy może mam jechać osobiście i prosić na kolanach?

    Czekam z niecierpliwością na odpowiedź."
    ZaletyMomentami szybki
    WadyRozłączał się w najmniej spodziewanych momentach, obsługa klienta, ogólne zdzieranie pieniędzy i masa kłamstw
    Maj 2013 - Marzec 2014 + 3 miesiące płacenia w prezencie.
  • ~Dt / 2015-08-13 15:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Od sierpnia mam internet i telefon w netii.Przeszedłem z orage, bo miało być szybciej i taniej, niestety zrobiłem wielki błąd.Umowa podpisana kilka miesięcy wcześniej , pani wydzwaniała prawie codziennie obiecując 20Mbit. Usługa uruchomiona 4 dni po terminie, nie obyło się bez wizyty techników, a podobno wystarczy podłączyć modem i wpisać hasła z sms-a.Na moje pytanie dlaczego jest 10Mbit a nie 20 pan odpowiedział, że tyle udostępnia im orange, ale ja mam w umowie 20. Dzisiaj od rana 255kbit!!! Zgłosiłem awarię, po dwóch tygodniach mam dość netii.
    Zaletydostęp do sieci
    WadyJeśli to wada - niedotrzymanie warunków umowy, mała prędkość internetu, zbywanie klienta przez obsługę infolini.
  • ~egon / 2016-11-19 17:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Usluga słaba. Czeste problemy z utrzymaniem parametrow. Dodatkowo uslaga telewizji korzysta z transferu internetowego wykupionego w abonamencie co de facto ogranicza predkosc z np. 8mb do 6mb i w trakcie czestych problemow z internetem nie ma ani internetu ani telewizji. Ogolnie dno. Zglaszanie problemu poprawia sprawe na kilka dni i powrot do tego samego stanu. Nie polecam.
  • ~Elka / 2018-10-23 13:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Sprzedaż i Obsługa klienta to jakiś koszmar, są mili, ALE, albo nie przeszkoleni, albo kłamią. KAŻDY mówi CO INNEGO. Wkopałam się w umowę, uniemożliwili mi rezygnację w ciągu 14 dni. Błąd błąd pogania. Musze płacić w tym momencie za dwóch operatorów. Uwaga na umowy , przy przenoszeniu numeru MUSI być to na UMOWIE, a nie w jakimś dodatkowym wniosku. Czuję się totalnie oszukana.
    WadyPrzedstawiciele wprowadzają w błąd, konsultanci albo kłamią, albo nic nie wiedzą jak działa firma. Każdy mówi co innego.
    MiejscowośćKraków
  • ~ElMuerto / 2019-03-03 12:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Technik jedzie od ponad miesiąca i gdzieś siw zgubił. 17 stycznia dokladnie zostawl wezwany. O stałych godzinach występują braki internetu, czyli okolo 12 16 i 23. Nie rzadko zdarza sie że sa problemy o innej porze. W poprzednim roku bylo podobnie, nie pomoglo nawet wymiana sprzętu. Także nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWyżej wymienione w opisie
    MiejscowośćŚwiebodzinie
  • ~endrju / 2011-03-31 21:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam od ponad roku internet i telefon w pakiecie. Internet "do 2 M" przez pół roku był może ok.512k i chodził jako-tako a później zaczęła się tragedia. Transfer do niczego, ciągłe zrywanie połączeń, telefony do BOK nic nie dają, bo albo słuchasz melodyjek i komunikatów , więc się wnerwiasz i rozłączasz, albo słyszysz od "fachowca"' po drugiej stronie, że u nich wszystko jest w porządku i żebyś zresetował u siebie bramkę, czy router a najlepiej, żebyś spadł na drzewo i mu nie przeszkadzał. Cena nie jest taka atrakcyjna, bo w TP miałbym podobną opcję i wiem, że neostrada byłaby lepsza, bo miałem tam do 1M i to było naprawdę 1M.Pozostało mi męczyć się do końca roku i jeszcze miesiąc, bo umowa jest na 2 lata i musiałbym płacić dla Netii "opłatę wyrównawczą" (za sam internet naliczono mi wczoraj 1700 zł-szok...)
    Zaletybrak
    Wadysłaby transfer, zrywanie połączeń, słaba obsługa klienta
    13 miesięcy, abonament 90 zł/ mies.
  • ~erneciątko / 2014-01-02 18:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Od kilku miesięcy walczę z ciągle spadającym transferem w ciągu dnia... Umowa na 20Mbit, a pod koniec dnia już tylko 3Mbit. Ciągle chcą poprawiać coś u mnie w domu ale problem jest u nich w przepustowości - wąskie gardło... bo modem synchronizuje się na 21Mbit !!!
    Żadna rozmowa nic nowego nie wnosi....
    na domiar złego od 2 dni internet mam z przerwami co 10 minut na 2 minuty..... PARANOJA.... SKANDAL !!!!

    TOTALNY BRAK PROFESJONALIZMU.... jestem przed podjęciem decyzji o powrocie to TPSY/ORANGE !!!!
    Zaletyjedna, brak zalet
    WadyCiągłe i notoryczne awarie, kiepska i niekompetentna obsługa techniczna, nie potrafia zlokalizować problemu przez kilka mc
    czekam na naprawę problemu od kilku mc... .SKANDAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Ewa / 2019-09-18 01:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma czychajaca na zarobek, klienta ma gdzieś...
    MiejscowośćZgorzelec
  • ~Ewa / 2022-07-15 20:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem jednym z pierwszych klientów i kiedy mnie nie było w domu i nie korzystałam z internetu było super ale od paru miesięcy jestem w domu i solidnie korzystam z telewizji i internetu więc mam dosyć wiecznych przerw w dostawie internetu uciekającego głosu i zatrzymującego się obrazu o. Po zgłoszeniu problemu potraktowano mnie jak intruza a Pan z działu technicznego zwyczajnie odłożył słuchawkę podczas rozmowy. Jestem bardzo zawiedziona poziomem usługi ale jeszcze bardziej poziomem obsługi klienta.Nikomu nie polecam internetu Netia.(Pić na wodę fotomontaż).
    ZaletyPrzezwyczajenie do operatora.
    WadyPrzerwy w dostawie i nieprofesjonalna obsługa działu technicznego .Brak kontaktu pomimo nierozwiązania problemu.
    MiejscowośćGrudziądz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266