MiejscowośćChełmża
strona 55 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »
-
~Pepe / 2018-06-01 00:27
Awaria przez 2 miesiące,za co i tak musiałem zapłacić.info to kpina . zdecydowanie nie polecam -
-
~Maciek / 2018-05-29 16:41
Nie polecam z powodów takich iż maja w dupie klienta podpisałem umowę z tymi .... gdzie pisze wyraźnie 30 dni na montaż usług minęło już 30 dni a oni nic gdy zadzwoniłem do nich powiedzieli ze oni tu nie widza problemu gdyż jakieś inne rozbudowy czy coś im wyszły i gdy powiedziałem ze są złodziejami oszustami i ze chce jakiś nr to wyżej położonych osób to powiedziała ze nie ma a gdy zadałem pytanie to kto tam rządzi to nie wiedziała co powiedzieć nie polecam żałuje ze podpisałem z nimi umowę ...
NIE POLECAM .....ZaletyBrakWadyMarna obsługa klienta
Nie wywiązują się z własnej umowy
Nie mila obsługa na infolini
Klienta maja za jakaś maszynkę do forsy
Słaba jakoś TV ciągle się zacina i pisze ten kanał jest chwilowo nie dostępny nieraz nawet przez cały dzień i nie odlicza tego od rachunku a to z ich winy .
I wiele wiecejMiejscowośćOzorków -
~Mariusz / 2018-05-29 16:30
Internet do wybory szybki i bardzo szybki przynosi zadowolenie choć w mierniku prędkości dużo mniejszy niż na umowie ... Zaletyna pewno cena niezawodnośćWadymarny kontakt a jak już ktoś zadzwoni z państwa obsługi po wypowiedzeniu to koszmar przykład dzisiaj poprosiłem po rozmowie o oddzwonienie o godzinie 13 już pani nie zadzwoniła ale wcześniej usłyszałem że pracuje do 14 ja niestety wyszedłem z pracy by odebrać telefon a pani po prostu ... nie zadzwoniła dziwicie się że ludzie szukają innych firm .....MiejscowośćKraków -
~Grzegorz / 2018-05-24 19:17
Posiadam Netie około sześciu lat w tym czasie miałem kilka awarii w tym jedna z mojej winy wszystkie były naprawione w dość szybkim czasie , wcześniej posiadałem Neostrada i szczerze nie polecam , z Netią nie mam problemów mogę śmiało polecić . ZaletyObsługa klientaWady
Mogli by już zastąpić poczciwy router Netia Spot na coś lepszegoMiejscowośćOlszanica -
~Ryszard / 2018-05-24 18:47
Proszę unikajcie tej firmy złożyłam w Salonie Netii w Rybniku rezygnację z ich usług.W biurze osługi klienta poinformowano mnie że rezygnacja wpłynęła równy miesiąć pojej złożeniu czyli okres wypowiedzenia przedłużył mi się o miesiąc.Pani poinformowała mnie że salony Neti działają na takich samych zasadach jak Żabki.i oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności.Szkoda tylko że pan w salonie Netii ma dostęp do wszystkich naszych danych łącznie z numerem telefonu a za nic nie ponosi odpowiedzialności co jest kompletną bzdurą zamierzam nagłośnić tą sprawę bo to jest jakiś absurd Zalety*****WadyObsługa klienta *****MiejscowośćRybnik -
~Jakub / 2018-05-24 16:26
Nie rozumiem fali hejtu, ja korzystam juz kilka miesiecy.. Dwa razy zaciął mi się internet, w ciągu pol h od zgloszenia awarii, usterka zostala naprawiona. Mam porównanie do Vectry, w ktorej takie awarie zglaszalem 2 razy dziennie, a wiec niebo a ziemia... Cena swietna, TV dopasowana do moich potrzeb, nie robie sobie smietnika z telewizji, na prawdę super. ZaletyCena
Jakość
obsługaWadyNa razie brakMiejscowośćgdynia -
~Barbara / 2018-05-24 16:10
Korzystam z usług Neti i jestem bardzo zadowolony, cena i obsługa klienta po sprzedaży jest bardzo dobra. Kontakt i pomoc opiekuna budynku pomaga w załatwieniu wszelkich spraw 10/10 ZaletyWszystkoWadyBrakMiejscowośćTczew -
~Grzegorz / 2018-05-24 16:07
Od roku korzystam z usług netii, jestem bardzo zadowolony, maja bardzo dobra ofertę. Przedstawiciele bardzo pomocni, zawsze jak jest jakiś problem to wszystko załatwiają. Nie wiem jak jest w innych mostach, ale w Kwidzynie działa świetnie ZaletyCena
Jakość
Opieka klientaWadyOporna infoliniaMiejscowośćKwidzyn -
-
~Elwira / 2018-05-21 21:38
Firma nie jest godna zaufania, Rozwiązała ze mną umowę przez SMS, nie uprzedzając o problemach, nakazała natychmiastowy zwrot sprzętu i skontaktowania się z kurierem, choć nie mam takiej możliwości. Po rozwiązaniu umowy nalicza opłatę za uzytkowanie karty tel., choć jej nigdy nie aktywowałam i umowy nie ja zerwałam. Reklamacje nie są uznawane MiejscowośćDarłowo -
~Jakub / 2018-05-18 14:00
Osobiście nie polecam styczności z tą firmą. Obsługa klienta jest nie kompetentna, nie wiedzą co się dzieje w ich systemie, wprowadzają klienta w błąd. W tamtym roku miałem okazję korzystać przez chwile z usług netii ale przez ciągłą zawodność ich usług musiałem zrezygnować. tj. bardzo duży ping, niestabilne łączę. Zamawianie samego internetu również było kabaretem. Trzech konsultantów ze mną rozmawiało, koniec końców błędy w umowie - w moim nazwisku. Zły wpisany pakiet oraz w momencie, kiedy przyjechał technik okazało się, że urocza Pani, z którą zdarzyło mi się rozmawiać totalnie wszystko przekręciła i okazało się, że nie mam routera. Mija praktycznie rok czasu, kiedy nie korzystam z ich usług i dopiero teraz okazuje się, że mam niedopłaty. Nikt łaskawy z firmy netii nie był, aby zadzwonić i poinformować mnie o takiej sytuacji, a przy wypowiedzeniu również ani słówka, gdzie sami mieli problem z tym moim wypowiedzeniem, ponieważ ta kochana Panna, zaznaczyła aktywacje usługi w dniu rozmowy a nie w dniu, kiedy technik podłączy mi router przez co wyszły komplikacje, ale koniec końców wyszło na moje. Jak dla mnie ta firma to jeden wielki żart. Oferują coś, a mają bałagan w systemie. Dodam jeszcze sytuacje z 2013 roku, kiedy to wprowadziłem się do Wrocławia i Netia była głównym dostawcą internetu na moim osiedlu. Korzystaliśmy z internetu tam przez 3 miesiące i w momencie, kiedy chcieliśmy się przeprowadzić wyszło na jaw, że nie mieli nas w systemie. Klient o danym imieniu i nazwisku nie widniał i musieliśmy zamawiać nową usługę a przez trzy miesiące za darmo korzystaliśmy z internetu. Byłem wtedy zdziwiony, że żadne faktury do nas nie dochodzą i później wszystko się wyjaśniło.
Osobiście polecam omijać tą firmę szerokim łukiem. Za pewne znajdą się osoby, które są zadowolone z ich usług aczkolwiek ja osobiście radzę uważać. :)ZaletybrakWadypowyzej wypisaneMiejscowośćWrocław -
~Michał / 2018-05-17 19:45
Szkoda słow, predkosc w ofercie max 100 na poziomie 15 mbps, nie wazne czy na netia super spocie czy wypasionym routerze problemy z trasowaniami ZaletyBrakWadyNiska jakosc polaczenia, brak kompetencji, dlugi termin usuwania usterek, trzeba czytac dobrze umowyMiejscowośćKraków -
~Michał / 2018-05-17 19:45
Szkoda słow, predkosc w ofercie max 100 na poziomie 15 mbps, nie wazne czy na netia super spocie czy wypasionym routerze problemy z trasowaniami ZaletyBrakWadyNiska jakosc polaczenia, brak kompetencji, dlugi termin usuwania usterek, trzeba czytac dobrze umowyMiejscowośćKraków -
~JN / 2018-05-16 17:45
Gdyby w Polsce było pozwolenie na broń, tej "firmy" by już dawno nie było... MiejscowośćPlska -
~majka420 / 2018-05-16 13:41
Testuję światłowód tv do 100 mb + multiroom i internet w Netii, w pakiecie dostałam też kartę sim.
Wszystko działa sprawnie i płynnie, kontakt z obsługą klienta bez problemu wszystko tłumaczą klarownie.
Nie wiem skąd te nie pochlebne opinie.ZaletyWszystko działa jak powinnoWadyMało kanałów w pakiecie startowym nikomu nie potrzebne kanały typu TVP Bydgoszcz skoro mieszkam Łodzi.MiejscowośćŁódź -
~Kuba / 2018-05-16 10:49
Internet często się zawiesza przerywa i jest wolny. A jak deszcz pada to jak przy radiówce laguje WadyWolny, awaryjny, przerywa,MiejscowośćKomorów podkarpacie -
~cykor21 / 2018-05-14 23:23
Szybkość i niezawodność internetu zależy od lokazlizacji - w Warszawie niektóre bloki są pod światłowodem i interenet jest szybki, ale w innych miejscach gdzie Netia dzierżawi łącza, to jakośc internetu może być zupełnie nieadekwatna do ceny.
Duży minus za obsługę klienta: po podpisaniu umowy klient ma jedynie płacić - kontakt z firmą jest drogi: na infolinię dodzwonić jest się bardzo trudno, w dodatku infolinia jest płatna. Firma nie pójdzie na żadne minimanlne ustępstwa wobec klienta, naprawdę szkoda nerwów.
ZaletyNa światłowodzie internet działa szybko.Wadyobługa klienta
trudny kontakt z infoliniąMiejscowośćWarszawa -
-
~katarzyna / 2018-05-14 11:13
Ludzie nie dajcie się nabrać na to dziadostwo.Dwa miesiące przenoszą numer z innej sieci.Zadzwoniłam na infolinię jedna panienka przełączyła mnie do kolejnej ta kazała czekać po 35 min. połączenie przerwano.Tak firma traktuje klientów.Dno. ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćLublin -
~Marcus / 2018-05-13 17:33
BADZIEW NAD BADZIEWIE i BADZIEWIEM POGANIA. Co kila minut rozłącza internet, nic nie da się zrobić, nie da się pracować, a o oglądaniu filmów to można zapomnieć na zawsze. Od 8 miesięcy naprawiają lub chyba tylko udają, bo nic się nie zmienia. Cierpliwość się skończyła, umowa wypowiedziana. ZaletyBRAKWady99% tej usługi to jedna WIELKA WADAMiejscowośćWrocław -
~Kacper / 2018-05-12 00:02
Jak zawsze, rozłącza się i nie można liczyć na obsługę klienta.
A jak już uda się wrócić do normalności i łącze utrzymuje się dłużej, niż 2-3 godzinki, to spokojnie! Po miesiącu znowu to samo... I tak w kółko.
Nie polecam.ZaletyDziała dobrzeWadyDziała bardzo rzadko!!!!!!!!MiejscowośćWawer -
~Grundel / 2018-05-11 10:45
Przestrzegam! wszystkich przez internete i usługamim z Netii.Dostałem ulotke z internetem za 49.90 wiec zadzwonilem i powiedzialem ze chce taki internet za taka kwote.Okazuje sie ze niby promocyjnie właczaja szereg uslug o ktorych nigdzie sie nie dowiecie jak przegapicie to po misiacu juz nie mozna z nich zrezygnowac i bedzie mieli +35zł to tych 39zł.Ja wiedziałem i dzwoniłem 3 razy zeby powyłączac te uslugi wciskane na siłe.Pani na infolinni zapewnia mnie ze bede płacił 39.90 za internet.Pierwszy rachunek wszystkio powyłaczane co mozliwe i co? rachunek 59.90!Dzwonei wyjasnic za co to pani mowi ze nie moze bo nie ma w systemie jeszcze.Internet niby 150MB jednak puszczaja to przez jakis proxy bo niektore strony reaguja dopiero po 2-3s i dopiero zaczynaja sie otwierac np YT.Oszukiwaniue burdel i wyłudzenie kasy na kazdym poziomie..nie zakładajcie niz z netii ostrzegam.Lepiej brac neta zjakies sieci komurkowej. Zaletycoś działaWadywszystko oprocz tego ze działaMiejscowośćwarszawa
strona 55 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »