Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dosekk / 2018-09-05 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, brak supportu, slaba dostepnosc, wysoka awaryjnosc
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~Ola / 2018-09-02 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ! Internet bardzo kiepski, na wieczór często po 2 godziny nie działa, w ciągu dnia rownież potrafią wyłączyć. Co do telewizji , to najgorsza. Od Msc czekam aby przyszedł serwisant wymienić dekoder, który raz działa raz nie. Telewizja sie zacina czasem w ogóle nie można jej włączyć. Obsługa klienta miła jak chcą Ci wcisnąć usługę potem jak masz problemy, to robi sie nie przyjemnie. W styczniu kończy sie umowa i nigdy więcej Netii.
    MiejscowośćLubin
  • ~Jan / 2018-08-29 16:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra! Kupiliśmy umowę 10mb/s. Mieliśmy mieć tą szybkość 1 lipca, jednak nie dostaliśmy jej. Zadzwoniliśmy do biura obsługi i okazało się, że mamy umowę DO 10mb/s a nie 10mb/s, a zerwanie umowy kosztuje 460zł. Słowem: Oszuści i gnoje. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści, Oszuści i Oszuści.
    MiejscowośćDobroń
  • ~Vladyslav / 2018-08-29 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jest najgorsza w świecie. Przyszła faktura zamiast 69 zł na 191zł.
    Internet wieczorem nie działa.
    ZaletyNiema zalet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zdegustowana klientka / 2018-08-27 21:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Filmy cały czas się zacinają nawet w 144p . Internet wieczorami ledwo kontaktuje bądź po prostu się rozłącza . Obsługa klienta ma to w dupie . Może i tanio, nawet spoko oferty , ale po na co , po co jak i tak szajs. NOE POLECAM! Ps. Kablówka również do kitu.
    ZaletyChciałoby się ha ha
    Wadywolny szajs
  • ~Łukasz / 2018-08-24 13:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet zawiesza się od kilku dni nonstop oszukują przy pobieraniu i wysyłaniu
    ZaletyBrak
    WadyWady na
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Sylwia / 2018-08-24 09:38
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet niestabilny - znika kilka razy w ciągu dnia.
    5 razy zagłaszałam temat do obsługi klienta - brak reakcji, bez chęci naprawy problemu.
    Serwis zareagowałam, z propozycją restartu hasła. Pan się umówił na wizytę serwisową i nie pojawił. Od tej pory brak reakcji.
    Wystawiają fakturę za usługę, której nie świadczą.
    Nie polecam.
    MiejscowośćOpole
  • ~ktoss / 2018-08-18 11:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsze badziewie . zadzwonili do nas z neti za proponowali internet z telewizja za 69 zl niby super pakiety itp . zgodziłem się. po pół roku zamiast 69zl przyszła faktura 105zł. dzwoniłem do konsultantów i powiedzieli ze chyba wprowadzili nas w blad i przepraszają ale do konca umowy musimy płacic . hu.. i złodzieje
    Zaletyzadnych
    Wadykażda możliwa . wprowadzanie klienta w błąd
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Poirytowana klientka / 2018-08-18 00:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletny brak szacunku dla klienta. Mimo wielu próśb, by nie konaktowali się w sprawie poszerzenia oferty, wciąż wydzwanianią. Każdego dnia o północy brak Internetu i telewizji, mimo wysokich opłat (90zł). Nie można w spokoju obejrzeć filmu do końca. Nie polecam!
    MiejscowośćLegnica
  • ~Paweł / 2018-08-16 03:57
    Ocena: 3.25 / 5
    No cóż, Netia ma to do siebie że działa w Polsce na kilku różnych technologiach, więc warto o to zapytać przed zamówieniem.
    Mi akurat póki działa bardzo dobrze.
    Odradzam zamawiać na infolinii, bo z każdym razem łączy was z kim innym, i długo się czeka. Polecam dzwonić na 570 570 057 bezpośrednio do człowieka z działu sprzedaży.
    ZaletyCena bardzo bobra
    WadyBałagan na infolinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Włodzimierz / 2018-08-15 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    porażka prędkość internetu - to jakieś nieporozumienie
    Zaletybrak
    Wadypadaczka
    MiejscowośćŻARY
  • ~Elvi / 2018-08-15 13:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Żałuję dnia kiedy zdecydowałam się na usługi z Netii. Internet to tragedia, wieczne oczekiwanie aż strona się otworzy. Syn gra na kablu który się ciągnie przez cały przedpokój, bo inaczej mu nic nie działa. Tv przerywa, bo net nie daje rady. Do podstawowego pakietu w TV można dobrać dodatkowe-płatne, tylko nikt nie poinformował mnie, że jak je już wybiorę to potem nie mogę z nich zrezygnować. Zastanawiam się nad dodatkowym Internetem z Oragne, ale wiadomo to dodatkowe opłaty. Nie polecam Netii, unikajcie jak ognia!
    Gdy złożyłam reklamację miła pani z infolinii powiedziała, że prędkość się mierzy tylko po kablu bo przez Wi-fi to mogą być rożne zakłócenia. A po kablu to prędkość jest dobra. Ech...Tylko wcześniej jak miałam z UPC ( w poprzednim mieszkaniu) tez szło przez Wi-fi i nigdy żadnych problemów nie było.
    Zaletybrak
    WadyInternet-nieporozumienie
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Marzena / 2018-08-13 19:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Po ostatniej burzy wystąpiły problemy z dostępem do internetu, przysłali w piątek "technika' z Orange, który miał taką wiedzę, że sprawność modemu sprawdzał na zasilaczu od telewizji satelitarnej z innej firmy, który przy okazji zwinął mi z mieszkania. Stwierdził, ze zasilacz nie został uszkodzony i wymienił modem, który notabene podłączył do zasilacza z NC+ o większej mocy i pewnie sam go uszkodził. Po czterech dniach oczekiwania nadal mój zasilacz nie został zwrócony, mimo że na infolinii zgłoszenie przyjęto jako pilne. Infolinia poinformowała, ze nie ma kontaktu do technika. Ciekawe, co w przypadku kradzieży bardziej niż zasilacz cennych przedmiotów. Połączenie z infolinią to 40 minut oczekiwania na kontakt. Lekceważący stosunek do klienta, o kompetencji pracowników nie wspomnę.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracowników, wysoka cena za tak marne usługi, słaba obsługa klienta
    MiejscowośćGdynia
  • ~Janusz / 2018-08-11 14:30
    Ocena: 4.25 / 5
    Byłem w Netii zachciało mi się zmian na ORANGE. ....... dzięki ...... przez 2 lata było spoko do aneksu przedłużającego nowa umowa ..... linia jaka jest to jest do 10 Mb/s max w Netii starali się utrzymywać transfer na poziomie 6-8 Mb/s a Orange po aneksie nowa umowa spadło 2,60-3 Mb i technik mówi że wszystko ok może to mój modem ale u nich jest 2.60- 3 ja twierdzę że u mnie też na teście a technik że zmień ruter może pada, dziwne mam te same parametry a on twierdzi żeby go wymienić. Wracam do Netii przynajmniej starali się w tych najsłabszych łączach trzymać minimum prędkości i mówili jasno więcej się nie da max 8 Mb przy 10Mb parametrycznych. a tutaj 2.60 i mówią teraz że OK. Polecam Netię Nie ma złej Netii mogą być regionalnie gorsi pracownicy , Ja Polecam.
    MiejscowośćBILGORAJ
  • ~Dawid / 2018-08-10 16:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie zawierajcie umów z infolinia! Ja zawierałem umowę dzwoniąc na numer 733 450 008 - jest podany na stronie salonów netii.
    Super, przemiła dziewczyna, która nie tak jak infolinia kłamie, naciąga! Dziewczyna ( pani Asia) wysyła wszystko na email, mówię konkretnie co i jak, cierpliwie tłumaczy i wysyła plik z eumowa na email i dodatkowo całe szczegółowe warunki, programy tv, jasno rzetelnie tłumaczy, nie naciąga, nie kreci! A jeśli czegoś nie wie to o tym mówi i dowiaduje się. Kontakt z nią to czysta przyjemność!!!!
    Na podłączenie usług po prośbie miałem podłączenie w 2 dni!
    ZaletySuper cena, kontakt, żadnych niespodzianek przy fakturach.
    WadyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Robert / 2018-08-09 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei i krętaczy. Sprzętu w lokalnym biurze nie oddasz tylko trzeba wysylać do jakiegos magazynu. Po dwóch miesiącach od wysłania telefon że trzeba wpłacić 400zł bo jakiegoś modemu brakuje chociaż wysłałem wszystko co mi dali. Pinda na infolinii nic nie wie i nic nie może poradzić bo tak ma w komputerku. Jeszcze gorsze gówno niż Orange
    Zaletybrak
    WadyCała ta firma to wielka wada
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~PROBOSZCZ / 2018-08-09 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    poprostu podam wyniki z speed test

    PING:45-80
    POBIERANIE:1-25
    WYSYŁANIE:0,30-1,5 MAX

    Sprawdzane na 4 urządzeniach (laptop, komputer stacjonarny(przez kabel ethernet) tablet telefon (WIFI))
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁA FIRMA TO WADA
    MiejscowośćTrzebnica
  • ~Konrad / 2018-08-08 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest najgorsza firma na rynku, nigdzie nie znajdziecie tylu oszustów co w tej firmie. Miałem z nimi do czynienia zarówno prywatnie jak i służbowo. Prywatnie to przyjechał do mnie ich przedstawiciel, nagadał głupot, autentycznie nałgał, aby tylko podpisać z nim umowę. Okazało się, że pracownik z największą liczbą podpisanych umów dostawał jakąś nagrodę (chyba wycieczkę). Tak więc łgarz latał po terenie gdzie nie było możliwości technicznych na korzystanie z ich usług i robił z ludzi balona. Człowiek po miesiącu oczekiwań dzwonił do tej pseudo firmy i słyszał tylko, że umowa jest nieważna, oczywiście bez żadnych konsekwencji z ich strony.
    W firmie niestety jestem zmuszony korzystać z ich usług (to nie moja decyzja), ale na każdym kroku wykazuję jacy to oszuści. Zadzwonili na początku roku z informacją, że mogą ZA DARMO zwiększyć prędkość łącza i to ośmiokrotnie, w trakcie rozmowy zaproponowali też kartę dotyczącą internetu mobilnego z limitem 10 GB. Powiedziałem, że nie potrzebuję, ale stwierdzili, że jest za darmo więc może mi się przyda, więc zgodziłem się. Po kilku miesiącach sprawa wygląda tak, że internet jaki był taki jest (nie zwiększyli prędkości łącza nawet 0,5 Mb), a za kartę doliczają 20 zł. miesięcznie, choć miała być za darmo i nie została nawet aktywowana do dnia dzisiejszego.
    Autentycznie to jest najgorsza firma na rynku, która głównie zajmuje się robieniem z ludzi balonów.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyOSZUŚCI
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Weronika / 2018-08-07 15:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Wiecznie brak połączenia, wiecznie cos nie dziala. 5 razy dziennie musze resetowac router żeby zaczęło dzialac.. Ile mozna,nie za to płace.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Dorota / 2018-08-07 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    FIRMY UWAŻAJCIE NA NETIĘ!
    Moja firma rozwiązała umowę z Netia. Jakiś czas po rozwiązaniu umowy dostałam pismo z wezwaniem do zapłaty na kwotę 168,34 zł, Wezwanie potraktowałam jako pomyłkowo wysłane, ponieważ po sprawdzeniu w wyciągach bankowych upewniłam się, że wszystkie faktury względem firmy Netia są zapłacone. Po niedługim czasie dostałam SMS z firmy windykacyjnej CreditExpress Inkaso wzywający mnie do zapłaty wyżej wymienionej kwoty. Okazało się, że w trakcie trwania umowy z Netią jedna z faktur została przeze mnie zapłacona nieznacznie po terminie, odsetki za przekroczenie terminu to 0,35 zł, a kara za brak wpłaty w wysokości 35 groszy to 40 euro kosztów egzekucyjnych przeliczone na PLN, co daje kwotę 168,34 zł. Nie dostałam wezwania do zapłaty na kwotę odsetek, czyli na kwotę 0,35 zł. Poinformowano mnie, że kwota ta jest widoczna po zalogowaniu na konto. Rzeczywiście jest, tylko jaki miałabym powód logować się na koncie firmy, z która rozwiązałam umowę i według mojej wiedzy nie miałam względem niej żadnych zaległości płatniczych. Rzeczywiście istnieje przepis, który pozwala w przypadku umów pomiędzy przedsiębiorcami zastosować opłatę w kwocie 40 euro, jako koszty egzekucji. Tylko tak jak wszystkie przepisy możliwe do zastosowania należałoby stosować je rozsądnie. Klient, któremu z powodu niezapłacenia 35 groszy po rozwiązaniu wieloletniej umowy nalicza się opłatę 168 zł widząc absurdalność i nieadekwatność kwot tę sytuację może potraktować jedynie jako karę za rozwiązanie umowy. Na pewno takie traktowanie klientów nie pomoże Netii w utrzymaniu starych klientów, a także w zdobywaniu nowych. Może warto pomyśleć o sile marketingu szeptanego i mediów społecznościowych.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266