Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2020-07-09 20:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Żałuję, że dopiero teraz znalazłem tę stronę, ponieważ mam nieprzyjemność korzystania z Netii trzeci miesiąc. Dałem się nabrać reklamie i podpisałem umowę na światłowód 600 mB/s plus telewizja. Od początku prędkość nie przekracza 95 mB/s, a na fakturze pojawiła się opłata za usługi dodatkowe, których nie zamawiałem, a których mi nie wyłączono po okresie próbnym. Więcej, przed zawarciem umowy prosiłem o ich nie włączanie ale przedstawiciel, z którym ją podpisywałem stwierdził, że nie ma takiej opcji i żebym się nie martwił bo po miesiącu zostaną automatycznie wyłączone, więc nie będę musiał specjalnie dzwonić na infolinię. I ja głupi uwierzyłem, i mam za swoje: dwie pierwsze faktury normalne i trzecia już powiększona. I niestety do końca umowy zostało jeszcze 21 miesięcy, gdybym mógł natychmiast bym się wycofał. Tylko konsultant i konsultantka na infolinii uprzejmi i rzeczowi, aż mi ich było szkoda, że pracują w takiej firmie.
    Zaletybrak
    WadyOszukiwanie w reklamach, oszukiwanie przed podpisaniem umowy, beznadziejny dekoder TV (m. in. często się zawiesza), ignorowanie zgłoszeń przez stronę internetową.
    MiejscowośćLublin
  • ~marek / 2021-07-04 12:31
    Ocena: 2.00 / 5
    totalne dno strony i gry raz działają w miarę dobrze ale przeważnie żle, tragedia najgorszy internet jakikolwiek miałem i nigdy więcej
    Zaletybrak
    WadyTRAGEDIA
    MiejscowośćSIEMIANOWICE ŚLĄSKIE
  • ~marin / 2010-09-01 13:04
    Ocena: 2.00 / 5
    obsługa klienta jak tak można to nazwać bardzo łagodnie to katastrofa prawie cztery miesiące oczekiwania na neta i dupa zostałem przy tp.Wole płacić więcej i mieć dostęp do neta.
  • ~Mariusz / 2012-12-03 09:31
    Ocena: 2.00 / 5
    ZERO ODPOWIEDZIALNOŚCI. Chciałem zwiększyć prędkość internetu z 2 na 20 mega. Dwa dni przed terminem internet przestał działać. Liczne telefony do Netii i w końcu wizyta techników. Wymiana przyłącza (dla zasady), krótki test, rozmowa i okazuje się, że może być 6 mega. Taka może być stabilna prędkość przy mojej odległości od centrali!!! ODLEGŁOŚĆ OD CENTRALI (TŁUMIENIE NA KABLU) WARUNKUJE PRĘDKOŚĆ!!! Netia obiecuje a następnie zleca ustawienie prędkości do TP. TP jak otrzyma zlecenie to je wykonuje. ALE CZY KOGOŚ INTERESUJE CZY TO BĘDZIE DZIAŁAĆ?? NIE!! TO KLIENT MUSI CIERPIEĆ ŻEBY SIĘ W KOŃCU DOWIEDZIEĆ JAKĄ PRĘDKOŚĆ MOŻE MIEĆ REALNIE A PÓŹNIEJ PROSIĆ O PONOWNĄ ZMIANĘ. cdn
    Zaletyinternet za rozsądne pieniądze
    WadyTOTALNY BRAK PROFESIONALNEGO PODEJŚCIA DO TEMATU
    5 LAT
  • ~masss / 2010-11-06 16:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Dupa a nie internet .. Przez kilkanaście dni nie mogłem otwierać zdjęć na nk allegro itd. następnie miałem ping 6k letency (ms)
    ZaletyCena
    Wadyawarie , zaniżony przesył
    2 mb 1 rok
  • ~Mer / 2018-06-11 14:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Przestarzała infrastruktura (do 20 Mbit/s). Ceny prawie takie same, jak w dużo szybszym światłowodzie. Promocje cenowe tylko dla nowych. Starzy jak się przyzwyczaili dużo płacić, to niech płacą dalej.
    Zaletystabilnść.
    Wadyprzestarzała infrastruktura CU.
    MiejscowośćToruń
  • ~Methius / 2022-11-28 12:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dwóch tygodni brak internetu w firmie, w budynku stary switch od 10 lat. Kilka komputerów w ratuszu ma zrywany sygnał wiele razy dziennie, oczywiście przed wielką awarią światłowodu jaką w tej chwili wciskają. Nie da się prowadzić firmy w takiej sytuacji, skandal.
    WadyOpisałem chyba wystarczająco?
    MiejscowośćBytom
  • ~Mickey / 2019-11-16 18:47
    Ocena: 2.00 / 5
    prawdopodobnie oszustwo a dociekanie kończy się na zmianie tematu
    ZaletyNr miałem problemów z konsultantami
    WadyDziwne że na stronie neti wpisuje adres do podłączenia usługi w zakresie internetu stacjonarnego i wyskakuje mi że nie świadczą usługi ale reszta sąsiadów posiada tą usługę oszustwo czy mi się tylko wydaje
    MiejscowośćZielona Góra Deptak
  • ~Mieszkaniec Bielawy / 2019-08-31 20:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety jakość połączenia często okresowo wyraźnie spada bez wyraźnego powodu. Dodatkowo prawie codziennie wieczorem, zazwyczaj pomiędzy godziną 19:00 a 22:00 występują kilkuminutowe poważne zaburzenia połączenia internetowego lub całkowite jego zanikanie (zazwyczaj max. raz w ciągu dnia, choć raz zdarzyło się to 3 razy w ciągu jednego popołudnia). Czasami na wspomniane spadki jakości sygnału działa pojedyncze lub dwukrotne zrestartowanie routera, lecz w niektórych przypadkach nawet to nie pomaga i przez nawet godzinę internetu nie da się używać. Tę opinię również zmuszony jestem pisać na danych komórkowych, ponieważ internet Netii obecnie u mnie znów nie działa.
    Wadyczęste spadki jakości połączenia lub jego całkowite zanikanie
    MiejscowośćBielawa
  • ~mike_bravo / 2021-01-05 21:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Częste awarie... brak kontaktu z BOK szczególnie rano albo w godzinach wieczornych. Minęło już 20 lat współpracy i chyba powoli zbliżamy się do jej końca... Nie jestem zadowolony. Zbyt często brakuje sieci w momentach jak jest mi niezbędna do pracy. Szczególnie w obecnych czasach.
    ZaletyJak jest internet to jest super
    WadyWymienione w opinii... zbyt częste awarie
    MiejscowośćTychy
  • ~mirek / 2010-03-14 10:34
    Ocena: 2.00 / 5
    tak jak poprzednicy balagon trudno sie dodzwonic a kasa za telefony nie mala
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejna obsluga
    wlasnie skonczylem i mam tpsa drozej ale bez problemu
  • ~Mirosław / 2018-07-14 17:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Umowę na dostawę Internetu,telefonu stacjonarnego I telewizji podpisywalem kilka lat temu z firmą Dialog,jak wszędzie bywały problemy ale firma Dialog szybko je używała. Kilka lat temu Dialog przejęła Netia,i od tej pory zaczęły się problemy.Historia problemów jest długa, pozwolę sobie opisać ostatnią. W połowie mają zgłaszam problem,Posiadam Multi room .Zgłaszam,ze jeden z telewizorów nie ma sygnału, a Internet jest bardzo wolny,owszem pojawili się po dwóch dniach technicy ale niewiele pomogli.Zgłaszam awarię po raz drugi.Zaproponowano mi inny,lepszy ruter i podpisanie nowej umowy.Zgodziłem się. Nowy sprzęt miał być wysłany nazajutrz,czekam tydzień a jego nie ma.Wykonuję telefon na infolinię, przypomnieli sobie i za dwa dni przesyłka dotarła. Nie potrafię podłączyć nowego urządzenia, znów tel na infolinię. Odpowiedź prosta.Wystarczy wpiac do kontaktu i powinno działać. Niestety nie działało. Znów infolinia i to codziennie przez tydzień. Okazało się.że Netia nie podała sygnału. Wreszcie jest.Sprawdzam.Odbiera pierwszy telewizor,odbiera drugi,jest telefon ale nie ma praktycznie Internetu.Zgłaszam problem.Są technicy.Próbują. Nic z tego.Internet działa w momencie kiedy wyłączne telewizor.Technicy pytają po co ten nowy sprzęt, po co Nowa umowa.Dzwonię na infolinię kilka razy,co rusz pojawiają się technicy.Rozkładają ręce. W końcu jeden z nich mówi, ze całą sytuację opiszę i przekaże do działu technicznego w centrali.Po kilku telefonach na infolinię kontaktuje się ze mną szef techników z centrali,przekazuje mi wiadomość, ze firma nie jest w stanie usunąć usterki i proponuje mi złożyć reklamację albo rozwiązać umowę. Za jego namową próbuję, na infolinii dowiaduję się, ze rozwiązanie umowy wiąże się z karą. W międzyczasie szukam innego dostawcy.W punkcie Orange dowiaduję się, że wykupiony pakiet Multi room.telefon i Internet na tym kablu nie będzie działał prawidłowo, problemy będą takie same.Mówi mi o tym panienka z Orange,którą nie ma technicznego pojęcia. Wniosek jeden.Netia najchętniej podpisuje umowy,kasuje za niedostatczone usługi,nie potrafi usunąć problemu,a w momencie kiedy ktoś chce wypowiedzieć umowę z przyczyn leżących po stronie Netii nalicza kary .Moje przesłanie jest takie,omijać tą firmę, nie dajcie się obalić mniejszymi rachunkami.Lepiej nieraz nieco dopłacić i nie mieć problemów.
    MiejscowośćOleśnica
  • ~MK / 2019-12-03 16:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Szanowni Państwo

    Chciałbym podzielić się z Wami moimi doświadczeniami z firmą Netia, a konkretnie jej działem obsługi klienta.
    Celowo skupię się tylko na faktach, złośliwe komentarze, od których aż roi się w mojej głowie zachowam dla siebie. Zatem po kolei:

    1. Wczoraj w godzinach wieczornych otrzymałem smsa oferującego przyspieszenie Internetu za 5 zł dodatkowej opłaty. Do smsa dołączona była informacja aby po szczegóły zadzwonić na podany numer.
    2. Zainteresowany ofertą dzwonię na podany numer. Głos informuje, że jest to numer dla telefonów stacjonarnych i jako, że dzwonię z komórki opłata jest wyższa i sugerują telefon na inny numer. Smsa z numerem na który aktualnie dzwonię dostałem rzecz jasna na komórkę.
    3. Dzwonię na numer sugerowany dla komórek. Przechodzę weryfikację. Czas oczekiwania jest wydłużony. Zrozumiałe- poniedziałek, po weekendzie, do tego wieczór. Czekam bezskutecznie ok. 10 minut.
    4. Rezygnuję z powodu ciągle określanego jako ok. 10 minut czasu oczekiwania. Nie ma informacji odnośnie miejsca w kolejce, czas się nie zmienia, nie mam całego dnia.
    5. Wysyłam prośbę o kontakt przez formularz kontaktowy, podając numer telefonu.
    6. Dzisiaj rano, jako, że nikt się nie odezwał na podstawie formularza, dzwonię do Netii ponownie.
    7. Wybieram wszystkie opcje prawidłowo aż trafiam do właściwego działu.
    8. Czekam ok. 10 minut i informuję, że chciałbym dowiedzieć się więcej na temat oferty, która otrzymałem przed chwilą. Pani mówi, że nic nie wie o takiej ofercie. Nie pytając o szczegóły informuje, że przełącza mnie do Działu Utrzymania Klienta. Wcześniej wybierając opcje podałem, że jestem klientem, że chcę rozszerzyć zakres usług, że mam Internetię etc. Wszystkie informacje, które są potrzebne by mnie właściwie skierować. Szybko więc próbuję poinformować panią, że chcę tylko….Nie zdążyłem.
    9. Zostaję przełączony. Pani ma nabite połączenie, może odebrać kolejne.
    10. Czekam 19 minut. Jest wtorek, godzina 11:00. Teoria o oczekiwaniu z powodu niedogodnego dnia i godziny właśnie się nie sprawdziła.
    11. Odbiera Pani z Działu Utrzymania Klienta.
    12. Informuję ją, że zostałem przed 20 minutami źle potraktowany przez jej koleżankę i chcę złożyć skargę.
    13. Pani proponuje przedstawienie oferty handlowej. Odmawiam, powtarzam, że chcę złożyć skargę.
    14. Pani informuje, że nie pracuje w dziale odpowiedzialnym za przyjmowanie skarg i może mnie przełączyć do Działu Obsługi Klienta.
    15. Odmawiam- czekam już 40 minut aż ktoś udzieli mi informacji o promocji za 5 zł. W tym czasie straciło to dla mnie znaczenie, chcę już tylko zgłosić skargę na w mojej ocenie, przedmiotowe potraktowanie.
    16. Pani odmawia przyjęcia skarg, może mi przedstawić ofertę.
    17. Na moją informację, że jako pracownik firmy ma obowiązek przyjąć skargę Pani proponuje przedstawienie oferty. Wielokrotnie wchodzi mi w słowo poirytowana tym, że nie chcę wysłuchać oferty.
    18. Rezygnuję, przynajmniej póki co.
    19. Chcę złożyć skargę, ale już nie telefoniczne- obawiam się ponownego oczekiwania a potem informacji, że to nie jest Dział Przyjmowania Skarg.
    20. Piszę więc na fb Netii. Podaję szczegóły sprawy- że dzwoniłem w takiej a takiej sprawie etc, mniej więcej to co opisałem wyżej. Co istotne- podaję numer telefonu- żeby mogli namierzyć moją sprawę i oddzwonić.
    21. Odpowiada mi człowiek przedstawiający się jako Kamil. Informuje, że mogę złożyć skargę mailowo lub…na infolinii. Prosi też…o opis sytuacji, bo nie może się do niej odnieść nie znając jej.
    22. Jak już zaznaczyłem – sytuację opisałem w wiadomości z numerem tel, dziwi mnie wiec prośba Kamila.
    23. Opisuję ponownie sytuację.
    24. Kamil prosi o numer telefonu, bo jak ma bez tego zbadać sprawę….
    25. Rezygnuję.
    26. Za kilka godzin dzwoni Netia. Nareszcie kontakt zwrotny w sprawie formularza.
    27. Pan informuje, że przedstawi mi ofertę handlową. Informuję, że nie taką mam do nich sprawę.
    28. Pan informuje, że może tylko przedstawić ofertę innymi rzeczami się nie zajmuje
    29. Rezygnuje i dołączam do grona hejterów Netii w Internecie. Tylko po co?

    Reasumując- próbując się dowiedzieć co to za magiczna promocja za 5 zł straciłem ok. 2 godzin i dobre zdanie o moim dostawcy internetu i tv. Nie będę tu pisał pseudoodkrywczych textów typu: „I tak się kurła traktuje u nas klienta. Podpisujesz papier i jesteś niewolnikiem”. Dla mnie to też bzdety. Ale wszyscy pozostajemy ludźmi i traktując siebie i swój czas w ten nawzajem go sobie marnujemy.
    Dodam, że oczywiście nauczony doświadczeniem następnym razem po prostu nie sprawdzę cóż to za promocje ma mój operator. Nie chodzi mi bowiem w tym o to by finalnie móc na kogoś złożyć skargę i nie sprawia mi to satysfakcji.
    MiejscowośćSiedlce
  • ~mm / 2017-01-03 18:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Netię omijać z kilometra jeżeli nie chcecie mieć kłopotów przy rozwiązaniu umowy.
    To raczej ostatni wybór jeżeli nie maci w pobliżu dobrego dostawcy internetu.
  • ~Moja / 2020-09-15 21:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciągłe zrywanie połączeń,internetu praktycznie w ogóle nie ma,jak już zadziała to nie da się używać,po zgłoszeniu usterki niby zrobili a wieczorem po 20 tej całkowity brak internetu i tak w kółko,Pani twierdzi że za dni bez internetu nie będę płacił,na to wychodzi że musiał bym mieć go za darmo,strugają z ludzi wariata,każą rozłączać router,podłączać,dodzwonić się do neti tragedia,szkoda czasu nerwów,szybciej chodzi internet z plusa hot spot z telefonu,byłem klientem kilka ładnych lat i porażka,nie chcę więcej słyszeć o tej firmie,tłumaczą się że mamy stare linie itp,w kółko i to samo powtarzają,że od Orange wynajmują,żeby podpisać następna umowę z nimi,bo mają lepsze linie,ciekawe,bo do dumu idą dalej te same,masakra,nie polecam zastanówcie się dobrze,szkoda czasu na telefony ,jeśli w ogóle się dodzwonicie,a używanie internetu jak się uda,lub w trakcie przelewu czy innych rzeczy nagle się rozłączać i tak cały cza,totalne dno.
    ZaletyBrak
    WadyJ.W
    MiejscowośćPastuchów
  • ~Momma Poland / 2021-04-27 16:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Very awful customer service. Tried to move in new internet service but every time different assistant replies differently. Do not recommend
    MiejscowośćWrocław
  • ~MonSteR / 2016-09-30 17:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam wogole najgorszy internet jaki dotychczad mialem nie ma internetu co kilka dni NA kilka dni a jak dziala to wooolniuuutko a powinienem miec 16 mb :/
    ZaletyCena
    WadySlaby internet,częste awarie
    ponad rok juz korzystam
  • ~netiaofiara / 2021-08-08 10:20
    Ocena: 2.00 / 5
    ostatnia umowa z 2019 roku zawierała dwa punkty...
    ...czyli internet i telewizja miało być tak pięknie ale transfer na poziomie sprzed 10 lat a po ponad roku brak telewizji do tego włączanie niechcianych usług a co za tym idzie wyższe rachunki interwencja telefoniczna to droga przez mękę arogancja i traktowanie klienta z góry po okresie wypowiedzenia nadal przychodzą faktury za tym razem telefon którego nie było w ostatniej umowie i straszenie karnymi odsetkami a to już złośliwość pozostaje uokik i ewentualna droga sądowa więc przestrzegam przyszłych klientów bo związać się z netią to nie problem ale potem płać i płacz a rozwiązanie umowy to droga przez mękę jeszcze raz ostrtzegam przed netią a z tego co wiadomo to już polsat
    MiejscowośćOlkusz
  • ~nick / 2024-10-05 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra totalna. Co chwila problemy z predkoscia neta 2gb/1gb, co chwila problem z pingiem i packet losami w grach. Nie da sie uzywac do grania online, miesiac czasu same awarie.. pada deszcz to juz wgl net smietnik. NIE POLECAM I NIGDY WIECEJ
    ZaletyZERO ZALET
    WadyPing, utrata pakietow, predkosc internetu
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Nie ma znaczenia / 2024-10-10 12:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Obiecują szybki internet, a na serio cały czas 200mb/sek, częste awarje i nie mogą dać ci alternatywe. Operatorzy rozmawiają z tobą jak ze świnią, żadnego szacunku
    Nie ma umowy ba czas nieokreślony, wtedy kiedy chcesz rozerwać umowę, musisz zaplacić karę. Oszusci
    ZaletyŻadhych zalet
    WadyZa dużo wad
    Za słaby internet,
    Na info linii nikt nie odpowiada
    Umowa na czas określony
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306