Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~masss / 2010-11-06 16:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Dupa a nie internet .. Przez kilkanaście dni nie mogłem otwierać zdjęć na nk allegro itd. następnie miałem ping 6k letency (ms)
    ZaletyCena
    Wadyawarie , zaniżony przesył
    2 mb 1 rok
  • ~Mer / 2018-06-11 14:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Przestarzała infrastruktura (do 20 Mbit/s). Ceny prawie takie same, jak w dużo szybszym światłowodzie. Promocje cenowe tylko dla nowych. Starzy jak się przyzwyczaili dużo płacić, to niech płacą dalej.
    Zaletystabilnść.
    Wadyprzestarzała infrastruktura CU.
    MiejscowośćToruń
  • ~Methius / 2022-11-28 12:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dwóch tygodni brak internetu w firmie, w budynku stary switch od 10 lat. Kilka komputerów w ratuszu ma zrywany sygnał wiele razy dziennie, oczywiście przed wielką awarią światłowodu jaką w tej chwili wciskają. Nie da się prowadzić firmy w takiej sytuacji, skandal.
    WadyOpisałem chyba wystarczająco?
    MiejscowośćBytom
  • ~Mickey / 2019-11-16 18:47
    Ocena: 2.00 / 5
    prawdopodobnie oszustwo a dociekanie kończy się na zmianie tematu
    ZaletyNr miałem problemów z konsultantami
    WadyDziwne że na stronie neti wpisuje adres do podłączenia usługi w zakresie internetu stacjonarnego i wyskakuje mi że nie świadczą usługi ale reszta sąsiadów posiada tą usługę oszustwo czy mi się tylko wydaje
    MiejscowośćZielona Góra Deptak
  • ~Mieszkaniec Bielawy / 2019-08-31 20:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety jakość połączenia często okresowo wyraźnie spada bez wyraźnego powodu. Dodatkowo prawie codziennie wieczorem, zazwyczaj pomiędzy godziną 19:00 a 22:00 występują kilkuminutowe poważne zaburzenia połączenia internetowego lub całkowite jego zanikanie (zazwyczaj max. raz w ciągu dnia, choć raz zdarzyło się to 3 razy w ciągu jednego popołudnia). Czasami na wspomniane spadki jakości sygnału działa pojedyncze lub dwukrotne zrestartowanie routera, lecz w niektórych przypadkach nawet to nie pomaga i przez nawet godzinę internetu nie da się używać. Tę opinię również zmuszony jestem pisać na danych komórkowych, ponieważ internet Netii obecnie u mnie znów nie działa.
    Wadyczęste spadki jakości połączenia lub jego całkowite zanikanie
    MiejscowośćBielawa
  • ~mike_bravo / 2021-01-05 21:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Częste awarie... brak kontaktu z BOK szczególnie rano albo w godzinach wieczornych. Minęło już 20 lat współpracy i chyba powoli zbliżamy się do jej końca... Nie jestem zadowolony. Zbyt często brakuje sieci w momentach jak jest mi niezbędna do pracy. Szczególnie w obecnych czasach.
    ZaletyJak jest internet to jest super
    WadyWymienione w opinii... zbyt częste awarie
    MiejscowośćTychy
  • ~mirek / 2010-03-14 10:34
    Ocena: 2.00 / 5
    tak jak poprzednicy balagon trudno sie dodzwonic a kasa za telefony nie mala
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejna obsluga
    wlasnie skonczylem i mam tpsa drozej ale bez problemu
  • ~Mirosław / 2018-07-14 17:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Umowę na dostawę Internetu,telefonu stacjonarnego I telewizji podpisywalem kilka lat temu z firmą Dialog,jak wszędzie bywały problemy ale firma Dialog szybko je używała. Kilka lat temu Dialog przejęła Netia,i od tej pory zaczęły się problemy.Historia problemów jest długa, pozwolę sobie opisać ostatnią. W połowie mają zgłaszam problem,Posiadam Multi room .Zgłaszam,ze jeden z telewizorów nie ma sygnału, a Internet jest bardzo wolny,owszem pojawili się po dwóch dniach technicy ale niewiele pomogli.Zgłaszam awarię po raz drugi.Zaproponowano mi inny,lepszy ruter i podpisanie nowej umowy.Zgodziłem się. Nowy sprzęt miał być wysłany nazajutrz,czekam tydzień a jego nie ma.Wykonuję telefon na infolinię, przypomnieli sobie i za dwa dni przesyłka dotarła. Nie potrafię podłączyć nowego urządzenia, znów tel na infolinię. Odpowiedź prosta.Wystarczy wpiac do kontaktu i powinno działać. Niestety nie działało. Znów infolinia i to codziennie przez tydzień. Okazało się.że Netia nie podała sygnału. Wreszcie jest.Sprawdzam.Odbiera pierwszy telewizor,odbiera drugi,jest telefon ale nie ma praktycznie Internetu.Zgłaszam problem.Są technicy.Próbują. Nic z tego.Internet działa w momencie kiedy wyłączne telewizor.Technicy pytają po co ten nowy sprzęt, po co Nowa umowa.Dzwonię na infolinię kilka razy,co rusz pojawiają się technicy.Rozkładają ręce. W końcu jeden z nich mówi, ze całą sytuację opiszę i przekaże do działu technicznego w centrali.Po kilku telefonach na infolinię kontaktuje się ze mną szef techników z centrali,przekazuje mi wiadomość, ze firma nie jest w stanie usunąć usterki i proponuje mi złożyć reklamację albo rozwiązać umowę. Za jego namową próbuję, na infolinii dowiaduję się, ze rozwiązanie umowy wiąże się z karą. W międzyczasie szukam innego dostawcy.W punkcie Orange dowiaduję się, że wykupiony pakiet Multi room.telefon i Internet na tym kablu nie będzie działał prawidłowo, problemy będą takie same.Mówi mi o tym panienka z Orange,którą nie ma technicznego pojęcia. Wniosek jeden.Netia najchętniej podpisuje umowy,kasuje za niedostatczone usługi,nie potrafi usunąć problemu,a w momencie kiedy ktoś chce wypowiedzieć umowę z przyczyn leżących po stronie Netii nalicza kary .Moje przesłanie jest takie,omijać tą firmę, nie dajcie się obalić mniejszymi rachunkami.Lepiej nieraz nieco dopłacić i nie mieć problemów.
    MiejscowośćOleśnica
  • ~MK / 2019-12-03 16:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Szanowni Państwo

    Chciałbym podzielić się z Wami moimi doświadczeniami z firmą Netia, a konkretnie jej działem obsługi klienta.
    Celowo skupię się tylko na faktach, złośliwe komentarze, od których aż roi się w mojej głowie zachowam dla siebie. Zatem po kolei:

    1. Wczoraj w godzinach wieczornych otrzymałem smsa oferującego przyspieszenie Internetu za 5 zł dodatkowej opłaty. Do smsa dołączona była informacja aby po szczegóły zadzwonić na podany numer.
    2. Zainteresowany ofertą dzwonię na podany numer. Głos informuje, że jest to numer dla telefonów stacjonarnych i jako, że dzwonię z komórki opłata jest wyższa i sugerują telefon na inny numer. Smsa z numerem na który aktualnie dzwonię dostałem rzecz jasna na komórkę.
    3. Dzwonię na numer sugerowany dla komórek. Przechodzę weryfikację. Czas oczekiwania jest wydłużony. Zrozumiałe- poniedziałek, po weekendzie, do tego wieczór. Czekam bezskutecznie ok. 10 minut.
    4. Rezygnuję z powodu ciągle określanego jako ok. 10 minut czasu oczekiwania. Nie ma informacji odnośnie miejsca w kolejce, czas się nie zmienia, nie mam całego dnia.
    5. Wysyłam prośbę o kontakt przez formularz kontaktowy, podając numer telefonu.
    6. Dzisiaj rano, jako, że nikt się nie odezwał na podstawie formularza, dzwonię do Netii ponownie.
    7. Wybieram wszystkie opcje prawidłowo aż trafiam do właściwego działu.
    8. Czekam ok. 10 minut i informuję, że chciałbym dowiedzieć się więcej na temat oferty, która otrzymałem przed chwilą. Pani mówi, że nic nie wie o takiej ofercie. Nie pytając o szczegóły informuje, że przełącza mnie do Działu Utrzymania Klienta. Wcześniej wybierając opcje podałem, że jestem klientem, że chcę rozszerzyć zakres usług, że mam Internetię etc. Wszystkie informacje, które są potrzebne by mnie właściwie skierować. Szybko więc próbuję poinformować panią, że chcę tylko….Nie zdążyłem.
    9. Zostaję przełączony. Pani ma nabite połączenie, może odebrać kolejne.
    10. Czekam 19 minut. Jest wtorek, godzina 11:00. Teoria o oczekiwaniu z powodu niedogodnego dnia i godziny właśnie się nie sprawdziła.
    11. Odbiera Pani z Działu Utrzymania Klienta.
    12. Informuję ją, że zostałem przed 20 minutami źle potraktowany przez jej koleżankę i chcę złożyć skargę.
    13. Pani proponuje przedstawienie oferty handlowej. Odmawiam, powtarzam, że chcę złożyć skargę.
    14. Pani informuje, że nie pracuje w dziale odpowiedzialnym za przyjmowanie skarg i może mnie przełączyć do Działu Obsługi Klienta.
    15. Odmawiam- czekam już 40 minut aż ktoś udzieli mi informacji o promocji za 5 zł. W tym czasie straciło to dla mnie znaczenie, chcę już tylko zgłosić skargę na w mojej ocenie, przedmiotowe potraktowanie.
    16. Pani odmawia przyjęcia skarg, może mi przedstawić ofertę.
    17. Na moją informację, że jako pracownik firmy ma obowiązek przyjąć skargę Pani proponuje przedstawienie oferty. Wielokrotnie wchodzi mi w słowo poirytowana tym, że nie chcę wysłuchać oferty.
    18. Rezygnuję, przynajmniej póki co.
    19. Chcę złożyć skargę, ale już nie telefoniczne- obawiam się ponownego oczekiwania a potem informacji, że to nie jest Dział Przyjmowania Skarg.
    20. Piszę więc na fb Netii. Podaję szczegóły sprawy- że dzwoniłem w takiej a takiej sprawie etc, mniej więcej to co opisałem wyżej. Co istotne- podaję numer telefonu- żeby mogli namierzyć moją sprawę i oddzwonić.
    21. Odpowiada mi człowiek przedstawiający się jako Kamil. Informuje, że mogę złożyć skargę mailowo lub…na infolinii. Prosi też…o opis sytuacji, bo nie może się do niej odnieść nie znając jej.
    22. Jak już zaznaczyłem – sytuację opisałem w wiadomości z numerem tel, dziwi mnie wiec prośba Kamila.
    23. Opisuję ponownie sytuację.
    24. Kamil prosi o numer telefonu, bo jak ma bez tego zbadać sprawę….
    25. Rezygnuję.
    26. Za kilka godzin dzwoni Netia. Nareszcie kontakt zwrotny w sprawie formularza.
    27. Pan informuje, że przedstawi mi ofertę handlową. Informuję, że nie taką mam do nich sprawę.
    28. Pan informuje, że może tylko przedstawić ofertę innymi rzeczami się nie zajmuje
    29. Rezygnuje i dołączam do grona hejterów Netii w Internecie. Tylko po co?

    Reasumując- próbując się dowiedzieć co to za magiczna promocja za 5 zł straciłem ok. 2 godzin i dobre zdanie o moim dostawcy internetu i tv. Nie będę tu pisał pseudoodkrywczych textów typu: „I tak się kurła traktuje u nas klienta. Podpisujesz papier i jesteś niewolnikiem”. Dla mnie to też bzdety. Ale wszyscy pozostajemy ludźmi i traktując siebie i swój czas w ten nawzajem go sobie marnujemy.
    Dodam, że oczywiście nauczony doświadczeniem następnym razem po prostu nie sprawdzę cóż to za promocje ma mój operator. Nie chodzi mi bowiem w tym o to by finalnie móc na kogoś złożyć skargę i nie sprawia mi to satysfakcji.
    MiejscowośćSiedlce
  • ~mm / 2017-01-03 18:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Netię omijać z kilometra jeżeli nie chcecie mieć kłopotów przy rozwiązaniu umowy.
    To raczej ostatni wybór jeżeli nie maci w pobliżu dobrego dostawcy internetu.
  • ~Moja / 2020-09-15 21:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciągłe zrywanie połączeń,internetu praktycznie w ogóle nie ma,jak już zadziała to nie da się używać,po zgłoszeniu usterki niby zrobili a wieczorem po 20 tej całkowity brak internetu i tak w kółko,Pani twierdzi że za dni bez internetu nie będę płacił,na to wychodzi że musiał bym mieć go za darmo,strugają z ludzi wariata,każą rozłączać router,podłączać,dodzwonić się do neti tragedia,szkoda czasu nerwów,szybciej chodzi internet z plusa hot spot z telefonu,byłem klientem kilka ładnych lat i porażka,nie chcę więcej słyszeć o tej firmie,tłumaczą się że mamy stare linie itp,w kółko i to samo powtarzają,że od Orange wynajmują,żeby podpisać następna umowę z nimi,bo mają lepsze linie,ciekawe,bo do dumu idą dalej te same,masakra,nie polecam zastanówcie się dobrze,szkoda czasu na telefony ,jeśli w ogóle się dodzwonicie,a używanie internetu jak się uda,lub w trakcie przelewu czy innych rzeczy nagle się rozłączać i tak cały cza,totalne dno.
    ZaletyBrak
    WadyJ.W
    MiejscowośćPastuchów
  • ~Momma Poland / 2021-04-27 16:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Very awful customer service. Tried to move in new internet service but every time different assistant replies differently. Do not recommend
    MiejscowośćWrocław
  • ~MonSteR / 2016-09-30 17:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam wogole najgorszy internet jaki dotychczad mialem nie ma internetu co kilka dni NA kilka dni a jak dziala to wooolniuuutko a powinienem miec 16 mb :/
    ZaletyCena
    WadySlaby internet,częste awarie
    ponad rok juz korzystam
  • ~netiaofiara / 2021-08-08 10:20
    Ocena: 2.00 / 5
    ostatnia umowa z 2019 roku zawierała dwa punkty...
    ...czyli internet i telewizja miało być tak pięknie ale transfer na poziomie sprzed 10 lat a po ponad roku brak telewizji do tego włączanie niechcianych usług a co za tym idzie wyższe rachunki interwencja telefoniczna to droga przez mękę arogancja i traktowanie klienta z góry po okresie wypowiedzenia nadal przychodzą faktury za tym razem telefon którego nie było w ostatniej umowie i straszenie karnymi odsetkami a to już złośliwość pozostaje uokik i ewentualna droga sądowa więc przestrzegam przyszłych klientów bo związać się z netią to nie problem ale potem płać i płacz a rozwiązanie umowy to droga przez mękę jeszcze raz ostrtzegam przed netią a z tego co wiadomo to już polsat
    MiejscowośćOlkusz
  • ~nick / 2024-10-05 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra totalna. Co chwila problemy z predkoscia neta 2gb/1gb, co chwila problem z pingiem i packet losami w grach. Nie da sie uzywac do grania online, miesiac czasu same awarie.. pada deszcz to juz wgl net smietnik. NIE POLECAM I NIGDY WIECEJ
    ZaletyZERO ZALET
    WadyPing, utrata pakietow, predkosc internetu
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Nie ma znaczenia / 2024-10-10 12:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Obiecują szybki internet, a na serio cały czas 200mb/sek, częste awarje i nie mogą dać ci alternatywe. Operatorzy rozmawiają z tobą jak ze świnią, żadnego szacunku
    Nie ma umowy ba czas nieokreślony, wtedy kiedy chcesz rozerwać umowę, musisz zaplacić karę. Oszusci
    ZaletyŻadhych zalet
    WadyZa dużo wad
    Za słaby internet,
    Na info linii nikt nie odpowiada
    Umowa na czas określony
    MiejscowośćKraków
  • ~Niezadowolony GEJMER / 2014-08-26 00:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam , postanowiłem poświęcić chwilkę aby przestrzec każdego kto chciał by korzystać z usług netii . Otóż mam internet o prędkości 20 mb i nie mogę normalnie pograć w gry przez internet , gdyż ping skacze od 200 wzwyż . Kiedyś (1.5-2 lata temu) nie było żadnego problemu na 3 komputerach gralim przez internet i wszystko piknie ładnie , potem coś działo się nie tak , zadzwoniłem do nich i okazało się że obniżyli transfer z 20mb na 10mb , nie mieli takiego prawa bo w umowie bylo 20mb + pakiet tv + telefon . Dodam tyle że normalnie mieszkam w mieście i nie powinny miec miejsca takie rzeczy , na wsi inna bajka .Za niecały miesiąc rozwiązuje umowe z tym syfem i biere UPC .
    SERIO odradzam każdemu pchanie się w to bagno ;) .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko felerne
    4 lata , 170 zł / mc
  • ~niezadowolony_klient / 2016-04-19 12:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, Na wstepie chcialabym poprosic, aby ten mail zostal przeslany do Prezesa Zarzadu firmy Netia, Pana Tomasza Szopa. Na stronie internetwej nie znalazlam adresu e-mailowego do Pana Prezesa, a chcialabym sie podzielic z Nim swoja uwaga. Chcialabym potwierdzic, iz rezygnuje z zamowienia uslugi internetowej w firmie Netia (czy tez tzw. "dropss") jako, iz od momentu jej zamowienia (kwiecien 7, 2016) do dzisiejszego dnia ( kwiecien 19, 2016) nie otrzymalam zadnego potwierdzenia instalacji. W tym momencie w przeciagu 15 minut bylam w stanie zamowic usuge internetowa w konkurencujnej firmie Vectra, za ta sama cene i z potwierdzeniem czasu i dnia instalacji. To zdecydowana oszczednosc czasu dla klienta jak i potwierdzenie profesjonalnosci swiadczonych uslug. Chcialabym rowniez zwrocic Panstwa uwage na firme kurierska "TNT" i sposob w jaki zbieraja informacje o dostepnosci klienta do podpisania umowy przez nich dostarczana. Otoz "pan kurier" podczas rozmowy ze mna zadawal mi dosc krepujace pytania dotyczace kiedy i w jakich godzinach jestem w domu, w jakie dni pracuje i w jakich godzinach, lokalizacja miejsca pracy, do ktorej godziny zazwyczaj jestem w domu. Byc moze juz sie Panstwo domyslacie, co tak naprawde wzbudzilo we mnie niepokoj. Otoz "pan kurier" po takiej rozmowie wie dokladnie kiedy nie ma mnie w domu i smialo moglby do mojego mieszkania sie wlamac, badz podac taka informacje osobie trzeciej. Uwazam wiec pytania "pana kuriera" za niestosowne. Wystraczyloby, jakby zapytal kiedy i gdzie odpowiada mi sie spotkac z nim w celu podpisania umowy. Chcialabym tylko jasno zaznaczyc, iz nie mam pretensji do sprzedawcy (pamietam imie: Mateusz), jako iz on swa prace wykonal rzetelnie i nie ma wplywu na Panstwa polityke i mozliwosci swiadczenia uslug przez telefon. Jedynie moge panstwa poprosic, abyscie usprawnili dzial sprzedazy telefonicznej gdyz mnie udalo sie wytrzymac az 12 dni, ale przypuszczam, iz wiekszosc klientow juz na taka cierpliwosc sie nie zdobedzie, zwlaszcza, ze konkurencja nie spi. Nie podaje danych osobowych, jako iz nie jest bezpiecznym podawac dane osobowe droga elektroniczna. Zostawiam infromacje dotyczace imienia i nazwiska oraz numer telefonu gdyby Panstwo mieli jakies pytania, badz chcieli uzyskac kolejne potwierdzenie rezygnacji z uslugi. Z wyrazami szacunku.
  • ~Noname / 2022-09-22 09:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam! Posiadam interner oraz TV z Netii, czesto się rozłacza, szczególnie przy brzydkiej pogodzie. Jeśli chodzi o kontakt i obsługe klienta to porażka od 1,5 jesteśmy bez internetu, ponieważ Panie nie wiedzą dlaczego nikt nie przychodzi do Nas w celu naprawy i jest wielkie nieporozumienie. Odradzam.
    MiejscowośćKrakow
  • ~Olena / 2025-03-07 10:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszusty! Przyszedł przedstawiciel Netii i opowiadał że tanio, 3 mies za darmo... Powiedziałam że mam Vectrę. Pan powiedział że to można przenieść i to żaden problem. Podpisałam wypowiedzenie z Vectry i umowę z Netią. Poszłam do Vectry oddać router. Tam powiedzieli że w żaden sposób nie można anulować umowy zanim wygaśnie. I że Netia nie ma dostępu do danych Vectry tak że to jest całkowite kłamstwo o przeniesieniu. Także Pani powiedziała że mamy 14 dni żeby odstąpić od umowy z Netią. Inaczej będziemy płacić na 2 umowy. Dowiedziałam się że wielokrotnie było zgłoszone do urzędu o takim oszustwie. Zadzwoniłam do Netii żeby zrezygnować. Ale nie na infolinie lech na telefon z ulotki, którą zostawił ten Pan. Natomiast zaczął namawiać mnie i mówić że to Vectra oszukuje i po prostu nie chcą klientów puszczać. Powiedział że przeniesienie trwa miesiąc. (a po tym minie 14 dni i nie będę mogła odstąpić). W końcu powiedział że okay anulujemy. Następnego dnia zdecydowałam zadzwonić jednak na infolinie. Tam powiedzieli że nic nie jest anulowane i rzeczywiście mnie oszukali. Zarejestrowali rezygnacje. Urządzenie Netii to ja jeszcze za swój koszt muszę wysłać ponieważ tak jest wpisane w umowie. Mało tego; instalator obciął mi kabel Vectry i teraz nie mam żadnego internetu. Muszę jeszcze do Vectry wpłacić żeby mi to naprawili bo to jest jakby z mojej winy.
    WadyOSZUSTY
    MiejscowośćJawor
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266