strona 48 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »
-
~Aneta99 / 2019-01-05 13:57
Jesteśmy bardzo zadowoleni ;) Zmiana na dobre ;) Mamy u siebie światłowód, telewizja, wszystko jest ok ;) -
-
~Michał / 2019-01-05 13:45
Najgorszy dostawca internetu z jakim miałem do czynienia. Ciągle jakieś awarie. Od kilku dni mam internet przez kilkadziesiąt minut, później przez tyle samo nie mam. MiejscowośćWrocław -
~FIONA / 2019-01-03 20:07
GÓWNO JAKIEGO NIE POLECAM I ZDECYDOWANIE ODRADZAM BANDA POLSATOWYCH ZŁODZIEJI I NACIAGACZY . PO TRZECH MIESIĄCACH PROMOCJI ZACZELI MI NALICZAĆ BEZPIECZNY INTERNET ZA 9.90 I NAGRYWARKE ZA 15,00 ZŁ I ŻEBY WYŁACZYC TO SCHODY TAK JAK BYM CO NAJMNIEJ CHCIAŁ WYPŁACIĆ Z BANKU MILION ZŁOTYCH NIE POLECAM I ZDECYDOWANIE ODRADZAM I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyZŁE KIEPSKIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WadyKIEPSKIEZŁE KIEPSKIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MiejscowośćWarszawa -
~Ma-lena / 2019-01-03 10:13
Szkoda, że nie można dać 0 gwiazdek...
Byłam klientem przez kilka lat, wszystkie rachunki płacone terminowo. Postanowiłam przedłużyć umowę i dokupić usługę TV. Netia przez blisko miesiąc nie ogarnęła wysyłki dekodera - kolejni konsultanci tak zwanego Centrum Utrzymania Klienta za każdym razem wymyślali coraz to nowe powody. A to się dowiedziałam, że się koleżanka pomyliła, a to że konsultant jest od sprzedawania, a nie rozwiązywania moich problemów, że przeprowadzka magazynu, że przedświąteczna gorączka. Ostatecznie dekoder dotarł po blisko miesiącu, ale pomimo umówienia z Netią wszelkich szczegółów, kurier go nie wydał, jednocześnie oskarżając nas o próbę popełnienia przestępstwa i próbę sfałszowania umowy. Efekt taki, że na Boże Narodzenie zostałam bez telewizji.
Obsługa klienta w dużych polskich firmach od jakiegoś czasu, to raczej widzimisię pracujących tam ludzi, ale Netia szczególne dno... Ja już dziękuję za współpracę.ZaletyDość sprawny interenetWadyJakość obsługi klienta na możliwie najniższym poziomieMiejscowośćJaworzno -
~Volter / 2019-01-01 22:53
Mamy internet w Netii już od bardzo dawna kiedyś działał bardzo dobrze ale co się teraz dzieje to jakaś masakra. ZaletyBrak przerw w dostawie.WadyWolna prędkość pobierania i udostępniania. Wolne wczytywanie stron. Internet na święta strasznie zwalnia.MiejscowośćPiła -
~Klaudi85 / 2018-12-29 11:44
Pomimo dlugiego ovzekiwania na uruchomienie internetu teraz mam super abonament i bardzo szybki internet.
Polecam.
KlaudiaZaletySzybki i niezawodny.WadySupportMiejscowośćKatowice -
~Jebacz Neti / 2018-12-28 17:46
Nie polecam. Internet resetuje sie co 10 minut. JN WadywszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Arecki / 2018-12-27 13:13
Tanio i bezpropblemowo.
Internet dziala super
dziekuje Netio.Zalety900mbpsWadyBrakMiejscowośćBędzin -
-
~Ajronmen / 2018-12-24 21:39
Internet od złodzieji i oszustów. W ofercie piszę 100 Mb/s, a w rzeczywistości jest 2-4 Mb/s i 0,2-0,9 uploadu ZaletyBrakWadyMegawolny internet, mimo małej ilości użytkowników korzystających z łączaMiejscowośćPiaseczno -
~Spadochron905 / 2018-12-24 13:48
Wszystkim osobą pracującym w tym ścierwie życzę śmierć w torturach !
Oszukują i kradną. Obsługa klienta poprostu dno !
To nie powinno nazywać się firmą dającą internet !!1ZaletyZero zaletWadyCała firmaMiejscowośćZabrze -
~Tomasz / 2018-12-23 20:39
Firma Netia to typowo złodziejska firma. Na moją prośbę o przeniesienie usług do nowej lokalizacji firma przygotowała umowę. Przez 3 miesiące zwodzili mnie, że przeniosą usługi. Nigdy tego nie zrobili bo tak naprawdę nie mieli możliwości technicznych o czym dowiedziałem się po fakcie. Nie przeszkodziło im to skasować ode mnie opłaty za przeniesienie usług i wystawianie przez te 3 miesiące faktur na usługi w starej lokalizacji. Kiedy zrozumiałem, że to typowy przekręt rozwiązałem nową umowę.
3 miesiące zwodzenia mnie przez BOK po czym mnie olali i tylko skasowali pieniądze za usługi, których nie wykonywali.
Przestrzegam i odradzam tą firmę. TomekZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćBytom -
~Gola15 / 2018-12-22 18:53
Posiadam internet od Netii już rok, cały czas występują problemy z łącznością, obsługa klienta niekompetentna nie jest w stanie ani podać przyczyny problemów ani wysłać odpowiedniej osoby do sprawdzenia łączności, przy rozmowie odniosłam wrażenie że nie mają kompletnie pojęcia o produkcie który sprzedają. Nie polecam MiejscowośćRuda Śląska -
~Adam / 2018-12-18 08:39
Internet od Netii był u mnie stabilny i nigdy nie miałem z nim problemów jeżeli chodzi o awarie, tylko prędkość Kuala, ponieważ przy łączy 50mb osiągnąłem max 22-23 mb. Dostałem od nich propozycję, aby zmienić moje stare łącze miedziowe na światłowód. Już od początku były problemy. Przyszedł Pan który miał podłączyć ten światłowód. Pokręcił sie po piwnicy, obejrzał skrzynke na klatce po czym stwierdził, że nie ma warunków na to by podłączyć nowe łącze. Według niego sygnał nie dochodzi do budynku. Na następny dzień próbowałem przez godzinę połączyć się z infolinią żeby dowiedzieć się, że internet jest ale u Nas w bloku. Przez kolejne dni dzwoniłem ciągle na infolinie żeby ktoś w końcu podłączył ten internet. Panie z infolinii z oparciem i dla twierdza, że warunki są, ale monterzy twierdz co innego. Nikt oczywiście nic nie wie, dział techniczny miał się ze mną skontaktować, ale od kilku tygodni cisza. Na te chwilę mam stary Internet, który na razie zostanie i nie wiem kiedy będę miał nowe łącze. Skandal jednym słowem. ZaletyStabilny Internet po miedziMiejscowośćWrocław -
~Rozczarowana / 2018-12-18 08:33
jestem bardzo rozczarowana i zażenowana współpracą z Netią. Umowę podpisałam pod koniec sierpnia 2018 roku. Zostałam poinformowana, że do końca roku 2018 mam bezpłatną usługę i od stycznia 2019 będę płaciła 39,90 pln. Należy tylko wyłączyć dwie usługi dodatkowe które miałam wylistowane zarówno na sporkaniu jak i w mailu.
Oczywiście dodzwonić na infolinię graniczy z cudem, ale po kilku dniach udało się mi dodzwonić i wyłaczyć te usługi.
Moje zdziwienie sięgnęło zenitu kiedy w grudniu 2018 (czyli w okresie kiedy wedlug umowy korzystałam bezpłatnie z usługi) dostałąm fakturę na 50 zł. Okazało się, że mam włączone jeszcze jakieś dodatkowe usługi o których nie miałam pojęcia. Konsultant z którym podpisywałam umowę beszczelnie mi powiedział,że " w natłoku spraw mógł zapomnieć o takim szczególe"... zachowanie jest karygodne i niedopuszczalne.
Poza tym internet bardzo powoli chodzi i często się zwiesza.
Jest bardzo rozczarowana współpracą z tą firmą i na pewno nigdy więcej się nie nią nie zdecyduje i wszystkim będę odradzała.ZaletybrakWadynaciąganie klienta,
włączanie bez wiedzy dodatkowych płatnych usług,
utrudniony kontakt,
niewiedza lub celowe wprowadzanie klienta w błąd przez konsultantów,
bardzo słaby internet
Ogólnie tragediaMiejscowośćWrocław -
~Rafal / 2018-12-17 13:51
Ta firma to jest po prostu jakis skansen PRL. Organy scigania powinny w koncu zajac sie tymi zlodziejami ktorzy ,jesli ktos sie nie pilnuje normalnie okradaja ludzi !Wystawiaja rachunki zupelnie odbiegajace od ustalonej umowy. Mnie np przychodzily na poczatku rachunki zwyrzone o 30zl , nie kapnalem sie wiec przyslano mi dwa rachunki zawyzone sredni o ponad 100% Czyli Potem uwzgledniono reklamacje , kilka miesiecy byl spokoj dzis jednak , zdnow przyszedl zawyzony rachunek tym razem o nie cale 20zl. Jak tylko skonczy sie umowa odchodze nigdy wiecej z tymi zlodziejami nie chce miec nic do czynienia! ZaletyBrakWadyTa firme mozna porwonac jedynie do Amber Gold albo innego parabanku. ZWYKLE ZLODZIEJE!MiejscowośćKrakow -
~Marek / 2018-12-15 00:00
Ja korzystam z lacza 900mb i mi dziala na full nie wiem jak u innych ale to skomlenie caly czas o jakis fakturach to wyglada jak wpisy konkurencji bo co za problem zareklamowac fakture albo zglosic ze cos zle. Pewnie to UPC pisze bo widze ze z tamtad wszyscy przechodza bo rachunki w UPC po 230zl mialem a teraz mam 69 ZaletyDzialaWadySlaby supportMiejscowośćKatowice -
-
~Zawiedziony klient / 2018-12-14 16:39
Najgorsza firma z jaką miałam kiedykolwiek styczność. Rzekomo Szybki internet, za który płacę nie jest nawet średniej prędkości. Niekompetentni konsultanci, którzy sami włączają jakieś uslugi o których dowiedziałam się przy otrzymaniu absurdalnie wysokiej faktury. Po dodzwonieniu się, co graniczy z cudem, i rozmowie z Panem zostałam poinformowana, że wszystkie niechciane usługi zostały wyłączone i cena abonamentu wraca do poprzedniej kwoty. Minął miesiąc i znowu przychodzi faktura praktycznie dwa razy większa niż powinna. Nie mam już siły do tej firmy, jedynym rozwiązaniem jest zerwanie umowy z tym państwem. Wszystkich przestrzegam i nie polecam. Jedno wielkie złodziejstwo! ZaletyZero zaletWadyZabraknie miejsca na wymieniane wad tej pseudo firmyMiejscowośćBiałystok -
~R. / 2018-12-13 15:36
Co do internetu nie jest zle - na ich wlasnej miedzi oczywiscie. Lacze stabilne, pingi dobre. Raz rok, albo i rzadziej, zdarzaja sie jednak problemy, jak to w IT bywa. Problemem jest BOK - kompletna, pitolona katastrofa. Panienka po drugiej stronie (dzial techniczny!) z uporem twierdzila, ze moj router "sie popsul" i wysle mi jego konfiguracje na SMS. I nic dla tej niuni nie znaczylo, ze jeszcze dzien wczesniej te same parametry dzialaly bezblednie - i to od lat. Jak papuga powtarzala "wysle panu SMS". Chwile pozniej okazalo sie, ze nie odroznia warstwy fizycznej od logicznej. Ci ludzie sa KOMPLETNIE nieprzeszkoleni, sa z lapanki z ulicy. W OGOLE nie ma sensu z nimi dyskutowac, tylko skladac reklamacje. Z PUNKTU. Co tez zrobilem slyszac brednie "profejonalistow" z BOKu. I tutaj drugi kontakt, tym razem z lokalnym technikiem. Roznica kolosalna. Facet stwierdzil krotko, co zreszta bylo do przewidzenia, ze moze port/karta na centrali pada. Po przeladzeniu na nowa problemy ustapily, a PING spadl o 50%.
Gdybym sie nie znal na IT i sluchal BOKu do dzis bym sie meczyl z niedzialajacym internetem. I tak wiem, prosci ludzie zawsze maja pod wiatr, ale czy kazdy musi znac sie na IT skoro za te wiedze placi providerowi?
Zaletyniezgorsza infrastrukturaWadyBOK techniczny ponizej wszelkiej krytykiMiejscowośćTrojmiasto -
~-------------------------- / 2018-12-12 22:44
Nie mam zdania
Nie mam zdania
Nie mam zdania
Nie mam zdania
Nie mam zdania -
~Darek / 2018-12-12 19:00
Jestem bardzo rozczarowany firmą NETIA, ponieważ usiłują wyłudzać pieniądze od klientów. Kilka lat temu operator firmy Netia skontaktował się zemną telefonicznie i zaproponował mi ofertą specjalną z uwagi na długoletni okres współpracy. W skład tej oferty były modemy przenośne z internetem w cenie 1 zł brutto miesięcznie przez okres dwóch lat. Po upływie tego okresu należało zwrócić modemy firmie Netia, co też uczyniłem. Z uwagi na korzystną ofertę zamówiłem dwa takie modemy za pośrednictwem operatora sieci Netia. Po kilku dniach po zamówieniu tej usługi kurier przywiózł mi te urządzenia do domu i po zalogowaniu się były gotowe do użytkowania. Przez te dwa lata użyłem je w sumie może z dziesięć razy, będąc na wczasach i na dłuższym wyjeździe poza domem.Wszystko było by super do czasu kiedy po upływie prawie dwóch lat od oddania tych urządzeń do firmy Netia przychodzi mi do domu list polecony z Netii wraz z wezwaniem do zapłaty prawie 1100 zł za właśnie te modemy, które użytkowałem. Nie dowierzałem własnym oczom i po zalogowaniu się na Netia Online faktycznie stwierdziłem, że figuruje na moim koncie taka suma do zapłaty. Napisałem reklamacje i odwołanie do tej firmy o wyjaśnienie całej sytuacji. Po upływie miesiąca czasu otrzymałem ponowne pismo z Netia, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie ponieważ w ich ofertach nie było abonamentu za 1 zł brutto. Tak firma NETIA postępuje z klientami. Z tego co udało mi się ustalić to pracownicy ( operatorzy ) dostawali za każdą podpisana taką fikcyjną umowę 150 zł od Netii. Obecnie wszyscy zostali zwolnieni z pracy, a koszty za te "wałki" mają pokryć klienci. Stanowczo odradzam współpracy z tą z tą firmą ponieważ teraz pozostało mi się sądzić z tą Firmą i dochodzić swoich racji za popełnione oszustwo przez Netia. WadyWyłudzacze pieniędzyMiejscowośćŁęczna
strona 48 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »