Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3204 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~hepu / 2011-12-19 23:10
    Ocena: 2.00 / 5
    kiedy kolwiek bym się nie logował na hbo to występuje błąd kto mi kase zwróci jak po tygodniu prawie się zalogowałem to nic nie obejże bo tu znowu jest błąd tydzien mam jak dałem założyc ni i działa gg super
    Zaletysame minusy
    Wadywręcz wszystkie
    7 do 10 dni
  • ~Ireneusz / 2023-10-23 18:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam wszelkie kontakty i zakupy. Regulamin usług i abonamentu to 30 stron małymi literkami i prawniczym językiem. Nie można przez dwa lata obniżyć abonamentu. Kary za wcześniejszą rezygnację to około 2000 zł. Pracownice działu reklamacji bardzo aroganckie. Umowa przez kalkę od nerwowego technika nieczytelna.
    MiejscowośćWrocław
  • ~iwona / 2016-02-26 18:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Katastrofa!!!!!! Srednio co 20 min mam brak sygnału na ok 5 min . Cos strasznego . Oglądać sie nie da. NON STOP DZWONIE DO OBSŁUGI KLIENTA I NON STOP MI TO RESETUJĄ Po czym znowu jest to samo. Same obietnice i na tym koniec . Brak słów. Rozwiąże z nimi umowe w trybie natychmiastowym. Nikomu nie polecam . ZENADA
    ZaletyZadnych
    WadyNon stop brak sygnału
    korzystam 6 miesięcy
  • ~jacek / 2012-08-05 12:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Od pięciu dni jestem pozbawiony radiowego internetu i telefonu (fax) , jest to niezbędne do pracy (księgowość), po trzech telefonach do netii w dalszym ciągu nie ma żadnego zainteresowania ze strony netii aby awarię usunąć.
    Z takim chamstwem i ignorancją w stosunku do klienta dawno nie miałem kontaktu.
    Urząd skarbowy i ZUS są bardziej pomocne przy rozwiązaniu problemu niż te kmioty z netii.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie
    4 lata
  • ~jackie / 2011-12-17 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 13 dni brak telefonu. Nikt nie potrafi odpowiedzieć kiedy bedzie usunięta awaria i jaka jest tego przyczyna.Jestem pewien że Netii chodzi tylko o kasę .Prawda jest taka że i tak wszystko sorowadza się doTPSA także jeżeli ktoś ma jeszcze możliwość to niech się dobrze zastanowi.
  • ~jalesio / 2013-04-25 17:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmieniłem z Neostrady 6 Mbps na Netię 20 max. Przed podpisaniem umowy upewniałem się trzykrotnie. Obiecywali 12-13 Mbps - mam 2-3 Mbps. O uploadzie lepiej w ogóle neie mówić. Za 59 PLN miesięcznie! Po prostu tragedia!
    Kwidzyn, woj. pomorskie.
    http://results.tester.netia.pl/goludfkmfb
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie przed podpisaniem umowy.
    Mam od dwóch dni. Abonament za 59 PLN
  • ~janek / 2010-05-06 15:31
    Ocena: 2.00 / 5
    miałem i powiem jedno nigdy więcej.Lekceważenie klienta niekompetencja same problemy. I takt nie uwierzysz w moje problemy,jakie mialem z netia więc spróbojcie sami podpisz umowę i płać (teoretycznie tylko mniej - policz sobie :telefony czas stracony, brak internetu ile oszczędzasz?czy dopłacasz?
    Nie może jedno internet jakoś chodzi tu trzeba przyznać rację, ale obsługa fatalna
    Zaletyjakoś chodzi
    Wadydużo
    24 mce 59 zł
  • ~Jarek / 2017-06-02 13:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet zakładałem jeszcze w Dialogu, nie było problemów: szybka instalacja, łącze w miarę stabilne, tyle, że wolne. Dwa miesiące temu zachciało nam się z żoną przenieść numer do Netii. No i zaczęło się. Przez miesiąc nie było z ich strony kontaktu, a po naszym telefonie okazało się, że zagubili pełnomocnictwa. W międzyczasie chcieliśmy dokupić telewizję i zwiększyć szybkość internetu. Przedstawiciel powiedział, że oferuje nam 50 MB/s za taką samą cenę jak dotychczas plus telewizja za 35 i montaż w cenie, miałem tylko czekać na telefon montera. Przez blisko 2 tygodnie nie było kontaktu, więc zadzwoniłem. Pani na infolinii poinformowała mnie, że nie ma technicznych możliwości na tak szybki internet, a otrzymany zestaw do telewizji muszę zainstalować sobie sam. Teraz próbuję się od nich wypisać, ale to baaardzo trudne. ODRADZAM !!!!
  • ~Jenot / 2011-08-30 18:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety ale firma Netia jest żałosna. Mam internet teoretycznie 10 mb/s a często przy sprawdzaniu pomiaru prędkości nie przekracza 4 mb/s. Router potrafi tracić synchronizację co skutkuje rozłączeniem internetu. Niestety zmiana routera jest na nic bo sprawdzałem już na bodaj trzech. Kpina z ludzi i tyle. Nie mogę nikomu polecić tej firmy niestety. Płaci się za stały i nieograniczony dostęp do internetu 24h/dobę wiec pytam się co to ma być ?? Jeżeli nie są w stanie świadczyć usługi na takim poziomie na jakim powinna być świadczona i zapewniają, że tak będzie to niech tego nie robią. Nigdy więcej internetu od firmy Netia Żenada.
    ZaletyJeśli działa 10 mb/s to jest ok
    WadyCała reszta
  • ~Jiim / 2010-03-03 16:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Na początku stycznia podpisałem umowę z Netia. Skusila mnie cena i promocja. Na infolinii poinformowano mnie, ze podłączenie potrwa max do 40dni, ale zazwyczaj nie dłużej jak miesiąc.
    Wobec czego zrezygnowałem z poprzedniego dostawcy.
    Po tygodniu od podpisania umowy skontaktowano się ze mną z biura obsługi klienta i poinformowano mnie, ze tp pozytywnie rozpatrzylo przylaczenie internetu na ich laczach. Powiedzieli również, ze za jakiś tydzień powinien się ze mną skontaktować kurier z modemem WiFi, który również w Netii zamowilem. Pomyślałem, ze super zrobiłem przenoszac się do Netii.
    Po 3tygodniach, już na początku lutego zadzwonilem na infolinie inzapytalem, dlaczego milczą. Powiedzieli, ze wszystko jest ok i przepraszaja za zwłokę. Luz, pomyślałem. Wyznaczyli termin na 25 lutego, ostatecznie.
    W międzyczasie zalogowem się na swoje konto w Netii i usługa internetowa była już aktywna.
    Oczywiście nic nie dali znać. Na początku marca dzwonie do nich i mówię, ze nic nie mam, ze skończyła mi się umowa z poprzednim operatorem internetowym i teraz już nie mam neta. Odpowiedzieli, ze kurier z routerem powinien się do mnie skontaktować i wtedy będę miał neta już na pewno. Ale gdybprzycisnalem konsultanta telefonicznego wyszło na to, ze moje zglosz ie o modem wogole nie poszło. Zadzwonilem drugi raz na infolinie i powiedzieli mi, ze netu nie ma i w dziale usług zaawansowanych pan A.W. poinformował mnie, ze tp odrzucili podłączenie do neta z przyczyn technicznych. Mówię mu, ze ponad miesiąc przyjęli zgłoszenie w tp, a teraz odrzucili? Ten odpowiada, ze nigdy nie przyjęli i mnie oklamano (dosłownie tak powiedział). Pytam się, to dlaczego aktywowalem wcześniej przez Internet na swoim koncie netii neta i wtedy był aktywny? On mówi, ze jest aktywny, ale nie jest aktywny (dosłownie).
    Reasumujac: mój Internet po jest aktywny, ale nieaktywny; wysłana prośbę o podłączenie do tp wysyłają jeszcze raz; poprzedni konsultanci telefoniczni mnie oklamali (to ocena pana A.W. Z działu usług zaawansowanych); czyli podłączenie do internetu potrwa (jak mnie poinformowano) maksymalnie do połowy kwietnia, czyli 3,5 m-ca, a i to nie jest pewne.

    Na koniec mam pytanie. W umowie jest podpunkt mówiący o możliwości odszkodowania 1/30 ze średniej za każdy dzień zwłoki powyżej 40 dni od daty otrzymania zgody od tp. Czy mi się już należy? Czy mogę zarządach pisemnego oświadczenia od strony netii ws postępu podłączenia mi netu?
    ZaletyPo napisaniu tego tekstu powyżej, jz nie mam plusów.
    WadyUziemili mnie, po 2m-cach mówią mi, abym jeszcze max 1,5 poczekal. Porażka!
  • ~Joanna / 2014-09-23 10:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia to oszust i złodziej. Zamówiłam usługę, umowa i wszelkie dokumenty sprzedano z miejsca. Zainstalowano tak, że przez pierwszy miesiąc internet nie działał. Konsultanci techniczni nie widzieli problemu, co za tym idzie nie widzieli potrzeby żeby cokolwiek naprawić. Wreszcie udało mi się ich przekonać, że problem jednak istnieje - to był mój promocyjny pierwszy miesiąc. Potem internet działał z minimalną prędkością, wifi zrywało połączenie co 2 dni, więc trzeba było regularnie resetować router.
    Minęły dwa lata, umowa oczywiście nie zdecydowałam się przedłużać. Obciążono mnie fakturami za kolejne 3 miesiące, kiedy już internetu dawno nie miałam. wymyślili też karę 300 zł za niezwrócenie routera!
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
  • ~Joanna / 2015-01-10 11:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Skandal,skandal,skandal,żeby połaczyć się z konsultantem wysłuchałam 40 minut koncertu,nie dotrzymuja terminu usuniecia ustrki,bardzo uprzejmi konsultanci,którzy nic nie mogą,całkowita porażka
  • ~John / 2011-10-02 21:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet od Netii mam 1 miesiąc i w tym okresie nie było dnia, żeby nie przerwało połączenia internetowego. Zerwań jest od kilu do kilkunastu na dobę, o wielu pewnie nawet nie wiem. Co drugi dzień dzwonię do biura obsługi, są grzeczni, ale kombinują. Nic wynika z ich interwencji, nie ma żadnej poprawy.
    ZaletyCena w miarę
    WadyNiestabilne łącza.
  • ~Jokanta / 2022-01-19 16:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dwóch dni czekam na serwisanta, ciągła spychologia i po każdy telefonie słyszę ze maja 48 godzin na rozwiązanie problemu. Dodam że jedno 48 godzin już minęło a ze strony Netia - cisza.
    Firma stoi 3 dzień przez brak internetu a serwisu jak nie było tak nie ma.
    Żenada. Obsługa firm beznadziejna.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Julia / 2023-09-13 20:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciągle przerwy w dostawie internetu, zerowy kontakt po godzinie 18 (najczęstsze awarie są wieczorami). Śmiechu warte, nie polecam
    MiejscowośćRybnik
  • ~julka / 2008-08-04 10:54
    Ocena: 2.00 / 5
    mieszkam we Wrocławiu chwilowo mam iplusa ale z tego co przeczytałam po miesiącu operator zmniejsza szybkosc . W umowie nie zobow. sie ze bedzie stała. Netia za to jest pozytywniej spostrzegana....co do cen i mobilności to gdyby reklama była prawda..ale nie jest do końca
    Zaletybezprzewodowy
    Wadywiele az nie chce sie pisac
    5dni
  • ~Jurek / 2013-05-10 14:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Miesiąc temu podpisałem z nimi umowę. Pomimo zapewnień konsultanta, że usługa zostanie włączona w ciągu godziny, a najpóźniej w ciągu doby po odłączeniu poprzedniego dostawcy do tej pory nie została zrealizowana, pomimo moich wcześniejszych interwencji. Wczoraj jakaś kobieta o nazwisku FIRMA NETIA kazała mi czekać kolejny miesiąc, a po moim oburzeniu oświadczyła, że ona anuluje podpisaną ze mną miesiąc wcześniej umowę. Po napisaniu do biura obsługi prośby o kontakt z osobą kompetentną do tej pory nie mam odpowiedzi. Jak można traktować przyszłych klientów w ten sposób??? Przez nich zerwałem umowę z Orange i zrezygnowałem z profitów za przedłużenie umowy, między innymi tabletu i nawigacji GPS, które mi proponowali za pozostanie w Orange. Ja napaliłem się na większy transfer za mniejszą cenę i w rezultacie zostałem bez internetu. Chylę czoło przed firmą Netia i szukam kompetentnego adwokata który nauczy ich jak traktować klientów.
    Zaletynie znam żadnych
    WadyBrak kompetentnych pracowników biura obsługi i wręcz oszukiwanie przyszłych abonentów
    na szczęście nie udało mi się go kupić.
  • ~Karol / 2018-06-09 22:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Awaria ponad 2 tygodnie z zrywającym internetem (po kablu)
    a co do obsługi klienta będzie naprawione we wtorek następnie czwartek kpina
    MiejscowośćStarogard Gdański
  • ~Konrad / 2008-11-28 19:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia oszukuje swoich klientów i dodatkowo straszy karami za rozwiązanie umowy, pomimo, że wina za niedotrzymanie warunków Umowy leży po stronie Netii.
    8 listopada 2008 aktywowałem usługę "Szybki Internent II" o szybkości 2 Ķbity na łączach TP SA. Otrzymuję od Operatora (Netii) 70 kbit do 800 kbit( Transfer jest mierzony na serwerze Netii). Sygnał jest nierówny, często zanika. Technicy z firmy Erikson pracujący dla Netii nic nie mogą zrobić, aby transfer był zgodny z umową. Zrzucają winę na TP SA. a ci panowie z kolei na Netię. Napisałem oficjalną reklamację, w której żądam rozwiązania umowy z winy Operatora. Zobaczymy. Na razie po ponad 30-tu rozmowach z konsultantami (o-801-802-803) jak również z paniami z Działu Umów, stwierdzam, iż Netia jest wirtualną firmą nastawioną na oszukiwanie Abonenta. Całkowity brak rozumienia pojęcia Umowy jako prawnego zobowiązania Operatora na dostarczenie szybkości transferu sygnału internetowego zgodnie z Umową. Sprawa prawdopodobnie zostanie zgłoszona do UKE.
    Przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów przed zawieraniem umów z Netią.
    ZaletyŻadnych plusów.
    WadyNiekompetentny Dział Techniczny, za każdym razem rozmawia się z innym konsultantem, całkowity brak odpowiedzialności pracowników wszystkich szczebli
  • ~Konrad / 2021-11-26 00:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Usterka po dwóch dniach, czas oczekiwania na technika zmusił mnie do usunięcia awarii na własny koszt. Za to firma pompuje w marketing o wiele więcej pieniędzy niż w obsługę techniczną prawie codziennie ulotki od trzech innych handlowców, a technika po trzech dniach się nie doczekałem, lepiej dopłacić niwiele i podpisać umowę z konkurencją.
    ZaletyCena
    WadyObsługa techniczna i bezawaryjność
    MiejscowośćPoznań
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2986
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017