Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ajronmen / 2018-12-24 21:39
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet od złodzieji i oszustów. W ofercie piszę 100 Mb/s, a w rzeczywistości jest 2-4 Mb/s i 0,2-0,9 uploadu
    ZaletyBrak
    WadyMegawolny internet, mimo małej ilości użytkowników korzystających z łącza
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Spadochron905 / 2018-12-24 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkim osobą pracującym w tym ścierwie życzę śmierć w torturach !
    Oszukują i kradną. Obsługa klienta poprostu dno !
    To nie powinno nazywać się firmą dającą internet !!1
    ZaletyZero zalet
    WadyCała firma
    MiejscowośćZabrze
  • ~Tomasz / 2018-12-23 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Netia to typowo złodziejska firma. Na moją prośbę o przeniesienie usług do nowej lokalizacji firma przygotowała umowę. Przez 3 miesiące zwodzili mnie, że przeniosą usługi. Nigdy tego nie zrobili bo tak naprawdę nie mieli możliwości technicznych o czym dowiedziałem się po fakcie. Nie przeszkodziło im to skasować ode mnie opłaty za przeniesienie usług i wystawianie przez te 3 miesiące faktur na usługi w starej lokalizacji. Kiedy zrozumiałem, że to typowy przekręt rozwiązałem nową umowę.

    3 miesiące zwodzenia mnie przez BOK po czym mnie olali i tylko skasowali pieniądze za usługi, których nie wykonywali.

    Przestrzegam i odradzam tą firmę. Tomek
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćBytom
  • ~Gola15 / 2018-12-22 18:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Posiadam internet od Netii już rok, cały czas występują problemy z łącznością, obsługa klienta niekompetentna nie jest w stanie ani podać przyczyny problemów ani wysłać odpowiedniej osoby do sprawdzenia łączności, przy rozmowie odniosłam wrażenie że nie mają kompletnie pojęcia o produkcie który sprzedają. Nie polecam
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Adam / 2018-12-18 08:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet od Netii był u mnie stabilny i nigdy nie miałem z nim problemów jeżeli chodzi o awarie, tylko prędkość Kuala, ponieważ przy łączy 50mb osiągnąłem max 22-23 mb. Dostałem od nich propozycję, aby zmienić moje stare łącze miedziowe na światłowód. Już od początku były problemy. Przyszedł Pan który miał podłączyć ten światłowód. Pokręcił sie po piwnicy, obejrzał skrzynke na klatce po czym stwierdził, że nie ma warunków na to by podłączyć nowe łącze. Według niego sygnał nie dochodzi do budynku. Na następny dzień próbowałem przez godzinę połączyć się z infolinią żeby dowiedzieć się, że internet jest ale u Nas w bloku. Przez kolejne dni dzwoniłem ciągle na infolinie żeby ktoś w końcu podłączył ten internet. Panie z infolinii z oparciem i dla twierdza, że warunki są, ale monterzy twierdz co innego. Nikt oczywiście nic nie wie, dział techniczny miał się ze mną skontaktować, ale od kilku tygodni cisza. Na te chwilę mam stary Internet, który na razie zostanie i nie wiem kiedy będę miał nowe łącze. Skandal jednym słowem.
    ZaletyStabilny Internet po miedzi
    MiejscowośćWrocław
  • ~Rozczarowana / 2018-12-18 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem bardzo rozczarowana i zażenowana współpracą z Netią. Umowę podpisałam pod koniec sierpnia 2018 roku. Zostałam poinformowana, że do końca roku 2018 mam bezpłatną usługę i od stycznia 2019 będę płaciła 39,90 pln. Należy tylko wyłączyć dwie usługi dodatkowe które miałam wylistowane zarówno na sporkaniu jak i w mailu.
    Oczywiście dodzwonić na infolinię graniczy z cudem, ale po kilku dniach udało się mi dodzwonić i wyłaczyć te usługi.
    Moje zdziwienie sięgnęło zenitu kiedy w grudniu 2018 (czyli w okresie kiedy wedlug umowy korzystałam bezpłatnie z usługi) dostałąm fakturę na 50 zł. Okazało się, że mam włączone jeszcze jakieś dodatkowe usługi o których nie miałam pojęcia. Konsultant z którym podpisywałam umowę beszczelnie mi powiedział,że " w natłoku spraw mógł zapomnieć o takim szczególe"... zachowanie jest karygodne i niedopuszczalne.
    Poza tym internet bardzo powoli chodzi i często się zwiesza.

    Jest bardzo rozczarowana współpracą z tą firmą i na pewno nigdy więcej się nie nią nie zdecyduje i wszystkim będę odradzała.
    Zaletybrak
    Wadynaciąganie klienta,
    włączanie bez wiedzy dodatkowych płatnych usług,
    utrudniony kontakt,
    niewiedza lub celowe wprowadzanie klienta w błąd przez konsultantów,
    bardzo słaby internet
    Ogólnie tragedia
    MiejscowośćWrocław
  • ~Rafal / 2018-12-17 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jest po prostu jakis skansen PRL. Organy scigania powinny w koncu zajac sie tymi zlodziejami ktorzy ,jesli ktos sie nie pilnuje normalnie okradaja ludzi !Wystawiaja rachunki zupelnie odbiegajace od ustalonej umowy. Mnie np przychodzily na poczatku rachunki zwyrzone o 30zl , nie kapnalem sie wiec przyslano mi dwa rachunki zawyzone sredni o ponad 100% Czyli Potem uwzgledniono reklamacje , kilka miesiecy byl spokoj dzis jednak , zdnow przyszedl zawyzony rachunek tym razem o nie cale 20zl. Jak tylko skonczy sie umowa odchodze nigdy wiecej z tymi zlodziejami nie chce miec nic do czynienia!
    ZaletyBrak
    WadyTa firme mozna porwonac jedynie do Amber Gold albo innego parabanku. ZWYKLE ZLODZIEJE!
    MiejscowośćKrakow
  • ~Marek / 2018-12-15 00:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Ja korzystam z lacza 900mb i mi dziala na full nie wiem jak u innych ale to skomlenie caly czas o jakis fakturach to wyglada jak wpisy konkurencji bo co za problem zareklamowac fakture albo zglosic ze cos zle. Pewnie to UPC pisze bo widze ze z tamtad wszyscy przechodza bo rachunki w UPC po 230zl mialem a teraz mam 69
    ZaletyDziala
    WadySlaby support
    MiejscowośćKatowice
  • ~Zawiedziony klient / 2018-12-14 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam kiedykolwiek styczność. Rzekomo Szybki internet, za który płacę nie jest nawet średniej prędkości. Niekompetentni konsultanci, którzy sami włączają jakieś uslugi o których dowiedziałam się przy otrzymaniu absurdalnie wysokiej faktury. Po dodzwonieniu się, co graniczy z cudem, i rozmowie z Panem zostałam poinformowana, że wszystkie niechciane usługi zostały wyłączone i cena abonamentu wraca do poprzedniej kwoty. Minął miesiąc i znowu przychodzi faktura praktycznie dwa razy większa niż powinna. Nie mam już siły do tej firmy, jedynym rozwiązaniem jest zerwanie umowy z tym państwem. Wszystkich przestrzegam i nie polecam. Jedno wielkie złodziejstwo!
    ZaletyZero zalet
    WadyZabraknie miejsca na wymieniane wad tej pseudo firmy
    MiejscowośćBiałystok
  • ~R. / 2018-12-13 15:36
    Ocena: 3.25 / 5
    Co do internetu nie jest zle - na ich wlasnej miedzi oczywiscie. Lacze stabilne, pingi dobre. Raz rok, albo i rzadziej, zdarzaja sie jednak problemy, jak to w IT bywa. Problemem jest BOK - kompletna, pitolona katastrofa. Panienka po drugiej stronie (dzial techniczny!) z uporem twierdzila, ze moj router "sie popsul" i wysle mi jego konfiguracje na SMS. I nic dla tej niuni nie znaczylo, ze jeszcze dzien wczesniej te same parametry dzialaly bezblednie - i to od lat. Jak papuga powtarzala "wysle panu SMS". Chwile pozniej okazalo sie, ze nie odroznia warstwy fizycznej od logicznej. Ci ludzie sa KOMPLETNIE nieprzeszkoleni, sa z lapanki z ulicy. W OGOLE nie ma sensu z nimi dyskutowac, tylko skladac reklamacje. Z PUNKTU. Co tez zrobilem slyszac brednie "profejonalistow" z BOKu. I tutaj drugi kontakt, tym razem z lokalnym technikiem. Roznica kolosalna. Facet stwierdzil krotko, co zreszta bylo do przewidzenia, ze moze port/karta na centrali pada. Po przeladzeniu na nowa problemy ustapily, a PING spadl o 50%.

    Gdybym sie nie znal na IT i sluchal BOKu do dzis bym sie meczyl z niedzialajacym internetem. I tak wiem, prosci ludzie zawsze maja pod wiatr, ale czy kazdy musi znac sie na IT skoro za te wiedze placi providerowi?

    Zaletyniezgorsza infrastruktura
    WadyBOK techniczny ponizej wszelkiej krytyki
    MiejscowośćTrojmiasto
  • ~-------------------------- / 2018-12-12 22:44
    Ocena: 3.50 / 5
    Nie mam zdania
    Nie mam zdania
    Nie mam zdania
    Nie mam zdania
    Nie mam zdania
  • ~Darek / 2018-12-12 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowany firmą NETIA, ponieważ usiłują wyłudzać pieniądze od klientów. Kilka lat temu operator firmy Netia skontaktował się zemną telefonicznie i zaproponował mi ofertą specjalną z uwagi na długoletni okres współpracy. W skład tej oferty były modemy przenośne z internetem w cenie 1 zł brutto miesięcznie przez okres dwóch lat. Po upływie tego okresu należało zwrócić modemy firmie Netia, co też uczyniłem. Z uwagi na korzystną ofertę zamówiłem dwa takie modemy za pośrednictwem operatora sieci Netia. Po kilku dniach po zamówieniu tej usługi kurier przywiózł mi te urządzenia do domu i po zalogowaniu się były gotowe do użytkowania. Przez te dwa lata użyłem je w sumie może z dziesięć razy, będąc na wczasach i na dłuższym wyjeździe poza domem.Wszystko było by super do czasu kiedy po upływie prawie dwóch lat od oddania tych urządzeń do firmy Netia przychodzi mi do domu list polecony z Netii wraz z wezwaniem do zapłaty prawie 1100 zł za właśnie te modemy, które użytkowałem. Nie dowierzałem własnym oczom i po zalogowaniu się na Netia Online faktycznie stwierdziłem, że figuruje na moim koncie taka suma do zapłaty. Napisałem reklamacje i odwołanie do tej firmy o wyjaśnienie całej sytuacji. Po upływie miesiąca czasu otrzymałem ponowne pismo z Netia, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie ponieważ w ich ofertach nie było abonamentu za 1 zł brutto. Tak firma NETIA postępuje z klientami. Z tego co udało mi się ustalić to pracownicy ( operatorzy ) dostawali za każdą podpisana taką fikcyjną umowę 150 zł od Netii. Obecnie wszyscy zostali zwolnieni z pracy, a koszty za te "wałki" mają pokryć klienci. Stanowczo odradzam współpracy z tą z tą firmą ponieważ teraz pozostało mi się sądzić z tą Firmą i dochodzić swoich racji za popełnione oszustwo przez Netia.
    WadyWyłudzacze pieniędzy
    MiejscowośćŁęczna
  • ~MP / 2018-12-09 14:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Netia to kpina. Po przejęciu Dialogu udało im się skopać jedną z najlepszych sieci we Wrocławiu. Powtarzające się przerwy w dostawie i dramatyczne spadki prędkości. Reklamacje nic nie dają, profilaktycznie wymieniłem nawet router. Dział techniczny umywa ręce - przy ostatniej reklamacji gość kazał mi zadzwonić do producenta routera i rozwiązać problem samemu (autentycznie). Wstyd i porażka! Oczywiście faktura za każdy miesiąc w takiej samej wysokości. Szczerze odradzam zawieranie umów z tą firmą.
    Zaletyobecnie absolutny BRAK zalet
    Wady- przerwy w dostępie do internetu
    - spadki prędkości
    - beznadziejna obsługa klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marionetka / 2018-12-04 18:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Od wczoraj od godziny 9 nie mam internetu. Przyzwyczajony do częstych wyłączeń jeszcze wczoraj byłem cierpliwy. Jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem na klatce schodowej wypatroszoną puszkę przyłączeniową i wyciętymi przewodami abonenckimi oraz pozostawionym kartonem z częściowo wciągniętą skrętką. A teraz najlepsze. Rzeczony karton ze skrętką leży do dziś nie ruszony nawet o centymetr. Callcenter to już temat na dramat.
    ZaletySzybki montaż.
    Na ogół działa :)
    WadyŚrednia prędkość bliska 50% deklarowanej. Częste awarie, krytyczne spadki prędkości.
    MiejscowośćTychy
  • ~maruda / 2018-12-02 16:57
    Ocena: 3.75 / 5
    Mam telefon stacjonarny (bez limitu do wszystkich) oraz internet.Miałem również komórkę,ale przeniosłem do lepszej sieci i lepszymi warunkami.Telefon działa bezproblemowo.Internet również.Mankamentem jest to ze firma nie informuje o zmianach.Dotychczas miałem dostęp do Netia_Fon_Free_Internet,a od kilku dni brak dostępu.W Netii odpowiedziano mi,że to z uwagi na zerwanie umowy z firmą Fon.Odnoszę wrażenie,że to tylko wymówka.Czy ktoś wie na ten temat
    ZaletyZnikoma awaryjność,przyzwoity abonament
    Wadydługie oczekiwanie na zgłoszenie konsultanta,opłata za połączenie z innego telefonu niż Netia,niezbyt szybka interwencja w usunięciu usterki
    MiejscowośćLublin
  • ~Vellony / 2018-12-01 23:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Na umowie minimalna prędkość odbierania danych to 2 Mbps, a w rzeczywistości potrafi czasem spaść do 0,7 i mniej, co uniemożliwia normalne korzystanie z Internetu. Fatalna obsługa klienta: brak darmowej infolinii, na połączenie z konsultantem czeka się b. długo, brak czatu. Mały plus za niewielką awaryjność (tzn. całkowity brak dostępu do sieci zdarza się b. rzadko) i stosunkowo niską cenę. Miejsce podłączenia: Osiedle Grabyszyn, Wrocław.
    Wadybardzo słaba infrastruktura sieciowa, niskie prędkości odbierania danych
    MiejscowośćWrocław
  • ~S / 2018-11-30 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zawierajcie usług z tą firmą.Oszuści jakich mało. Pani zawierając umowę przez telefon naciągnęła mnie beszczelnie na 5 zł do abonamentu nie informując mnie o dodatkowych opłatach. Po kontakcie w celu wyjaśnienia otrzymałem przeprosiny że nie zostałem poinformowany o tym fakcie . I tak to naciągają jak tylko się da tu 5 zł tam 2 zł i już jest milion więcej na koncie .Nie polecam tej firmy .Firma która jest nie fer co do klienta nie jest godna polecenia co i czynię.Zdecydowanie odradzam.
  • ~Jan / 2018-11-29 17:45
    Ocena: 2.50 / 5
    speedtest
    https://www.speedtest.net/my-result/d/dcc6c34d-21c1-462c-ac0f-6bc41123d4ea
    Chyba ok.
    Do 150 Megabitów pobierania
    50 Wysyłania
    ZaletyParametry zgodne z umową
    Wadyczęste awarie światłowodu
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Łukasz / 2018-11-29 16:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówiłem usługę w Poznaniu w salonie Netii.
    Montaż szybko, obsługa sprawna i pomocna.
    Polecam
    ZaletyCena, obsługa, jakość
    Wadypóki co brak
    MiejscowośćPoznań
  • ~rysiek / 2018-11-29 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to najwięksi sk......le. Nie zawierajcie umowy z netią totalna porażka ciągłe przerwania
    Nie zapłacę ani grosza h...m.Wy też nie płaćcie jeszcze w życiu takiego gó...a nie widziałem
    Zaletybrak
    WadyWszystkie dużo by o tym gadać
    MiejscowośćBielsko-Biała
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266