Firma bardzo podupadła w obsłudze klienta, przeliczajcie sobie ceny całościowej umowy, pamiętajcie że za każde opóźnienie w płatności czeka was gigantyczna kara, firma netia głównie zarabia na naliczeniu dodatkowych opłąt, PAMIĘTAJCIE ŻE TA FIRMA GŁÓWNIE PODNAJMUJE Z ORANGE USŁUGI. Samo to że nie ma możliwości dodawania opini na swojej stronie świadczy o jej rzetelności
Zaletybrak
Wadyodłączanie bez informacji bo owych nawet sami nie mają
MiejscowośćRaDLIN
~Szop / 2019-01-26 00:52
Ocena: 1.50 / 5
Internet z Netii jest bardzo niestabilny. Nie ma dnia bez losowej przerwy w dostawie. Nawet po zmianie routera i okablowania w domu problem pozostaje. Obsługa klienta również nie zadowala. Często nie można się dodzwonić, a nawet jeśli, to obsługa twierdzi, że nie jest w stanie z tym nic zrobić i na tym cała ich pomoc się kończy. Serdecznie NIE polecam tego dostawcy.
ZaletyBrak
Wady-częste przerwy w dostawie
-kiepska obsługa klienta
MiejscowośćTurek
~AAA / 2019-01-25 19:11
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam! Mielismy miec darmowy pierwszy miesiąc - cały grudzien. 23 grudnia nastapiła awaria. Nie mielismy ani tv ani internetu przez 8 dni (w tym całe święta). Pan opiekun budybku stwierdił, że świeta powinno spedzac sie rodzinnie anie przy telewizorze. Nie zwrócili nam za te dni bez dostepu do tv i internetu.Bezczelność! Internet wcale nie chodzi szybciej niż u innego operatora. U innego operatora kończyła nam się umowa w grudniu. Pan z netii obiecał,że wszystko załatwi z tamtym operatorem- wypowiedzenie umowy itp. Zrobił to, owszem ,ale kilka dni za wczesnie- teraz musimy zapłacić poprzedniemu operatorowi prawie 200 zł a zerwanie umowy. Totalna porazka!!!
ZaletyBrak!
WadyMnóstwo!!!!
MiejscowośćKamienna Góra
~nio / 2019-01-18 20:51
Ocena: 1.00 / 5
Mamy bardzo słaby internet na mieszkaniu (MAX10). Obiecywali że jak tylko się pojawi możliwość zwiększyć szybkość do 20-ki to zrobią to zdalnie od razu. Pojawiła się taka możliwość, ale już wymagają podpisywania umowy na 24 miesięcy chociaż od początku podpisywaliśmy umowę bezterminową ponieważ w każdej chwili mogą nas wymeldować z mieszkania z powodu remontu.
Kłamią że innej opcji nie ma chociaż przy podpisywaniu pierwszej umowy wszystko było możliwie i kolorowo.
Wadykłamią.
bardzo wolny internet!
MiejscowośćKraków
~narc / 2019-01-16 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem netii juz 6 rok, przez 4 lata nie było żadnych problemów z netem kiedy mieszkałem pod innym adresem. Po przeprowadzce podpisałem kolejną umowę na 2 lata i to jest poprostu tragedia! Samo to, że dla konsultanta umowa od września 2017 do grudnia 2019 to 24 miesiące. (tak mam nagrane, a na umowie 27miesięcy). Internet na kablu (VDSL 50Mb/s), od ponad roku net dzień w dzień się wiesza, w godzinach 16:00-2:00 można zapomnieć o jakichkolwiek grach online, czy nawet na komórce bo pingi skaczą od 200ms do nawet 2000ms i tak cale wieczory - co nawet wyklucza się z ich regulaminem świadczenia usług. Problem był przeze mnie zgłaszany wielokrotnie, przesyłane testy łączą, sieci netii, tracertów itp., gdzie ewidentnie winę było widać po stronie netii na ich sieci, wielokrotnie otrzymywałem w odpowiedziach, iż to z mojej winy i winy wszystkich gier dookoła, że wszystkie aplikację oraz ich serwery mają awarie w jednym momencie itp. Reklamację odrzucili. Chciałem już wypowiedzieć umowę, mimo kary umownej. Lecz największym zaskoczeniem dla mnie było to, iż mieszkając na nowym osiedlu, żaden inny operator nie jest wstanie mnie przyłączyć do internetu, bo Netia jako jedyna ma okablowanie na to osiedle, którego nikomu nie dzierżawi. - Czyżby taka taktyka? - pewnie dlatego mieli mnie głęboko w poważaniu, bo mogli se na to pozwolić, wiedząc że i tak jestem na nich skazany.
Obecnie sprawy potoczyły się w tą stronę, że jako wspólnota zamierzamy wystąpić z petycją do UOKIK w sprawie podłączenia dodatkowej linii dla innych operatorów - jako że jesteśmy skazani na netie wszyscy i nie mamy innego wyboru.
Netia obecnie świadczy takie usługi w mieście, że normalnie czuję się jakbym mieszkał gdzieś na wsi gdzie zasięg nie dociera i to jeszcze w latach 2000, gdzie neostrade jak ktoś miał w tamtych czasach to był gość..
Jak macie możliwość podpisania umowy z jakimkolwiek innym operatorem, to netia polecam dać na ostanie miejsce (albo wcale jej nie brać pod uwagę)
Zaletybrak
Wadywszystko:
cena - konkurencja ma lepsze oferty
wysoki ping na kablu, skoki pinga, przerwanie łącza - codziennie wieczorami
konsultanci "z łapanki" - każdy mówi co innego, na 1 zgłoszenie odpiszą ci na inny temat
MiejscowośćJelenia Góra
~Magda / 2019-01-15 21:41
Ocena: 1.75 / 5
Witajcie,
Chciałam się z Wami podzielić moją historią z firmą Netia. Zadzwoniłam do Netii, skuszona ofertą promocyjną podpisałam umowę (internet 300 mbit + średni pakiet TV /2 urządzenia), telefonicznie 5.12.18. Zapowiadało się dobrze, chociaż na Montera czekałam 6 dni. Przyjechał (był wtorek), miał trochę pracy z doprowadzeniem światłowodu, tak więc po około 5h podłączył modem u mnie w domu i przystąpił do procedury aktywacyjnej, tj. zadzwonił do firmy, podawał jakieś numery seryjne, które były wprowadzane do systemu przez Panią po drugiej stronie słuchawki. Niestety, internet nie działał, podejrzeniem był modem, który został wymieniony na inny. I następnie znów na inny, Pan Serwisant cały czas "walczył" na telefonie. Udało się! Jest sygnał, działa - telewizja również, mamy to! Pan Serwisant wychodzi, wraz z Mężem chwilę skaczemy po kanałach, po jakimś czasie Mąż zaczyna robić porządki z kablami. Po odłączeniu routera i ponownym jego włączeniu internet już nie zadziałał. Mąż dzwoni na infolinię, zgłasza awarię - czas realizacji zgłoszenia do 48h. Po godzinie chcąc upewnić się iż moja sprawa będzie realizowana w innym trybie niż "zwykła usterka (skoro jestem nowym klientem i usługa po montażu działała kilkadziesiąt minut) dzwonię na infolinię. Po wybraniu opcji zgłoszenia awarii spotkało mnie 20 minut oczekiwania na połączenie, co dało mi co nieco do myślenia. Pani Konsultantka wypaliła, cytuję: "Czy Pani sobie wyobraża, że ja będę dzwonić po montera aby przerwał kolację aby przyszedł Pani to naprawić?" Poprosiłam o nazwisko, a nastepnie złożyłam reklamację. Miła Pani, która ją przyjmowała zapewniła, że w takich przypadkach specjaliści pracują całą dobę (hehe!). Nastał kolejny dzień(środa) - inny niż uprzednio serwisant skontaktował się z Mężem i określił swoje przybycie między godziną 17-19 w czwartek (48 godzin mijało w czwartek o 19). Tak więc po prawie 48 godzinach od uruchomienia usługi, która działała kilkadziesiąt minut zjawia się technik (~18:50), podłącza router, zadzwonił do firmy mówiąc, coś ręcznie musiał ustawić (nie wiem dokładnie co), ale po wymianie routera internet znów zadziałał. Pan Serwisant praktycznie wybiegł z mieszkania, ale byliśmy zadowoleni, że w końcu kłopoty się skończyły. Otóż okazało się, że nic podobnego. Po zrestartowaniu routera dokładnie to samo, nie ma internetu. Telefon Serwisanta został wyłączony 5 minut od jego wyjścia z naszego mieszkania. Zadzwoniłam na infolinię i uzyskałam informację iż specjaliści pracują nad rozwiązaniem zdalnie i będą kontaktować się z Mężem. Pan oddzwonił po jakimś czasie mówiąc, że zdalnie się nie da tego naprawić i znów konieczna jest wizyta Technika. Ponownie skontaktowałam się z Netią w celu złożenia reklamacji na brak usunięcia usterki w deklarowanym czasie, ale Miła Pani odwiodła mnie od tego pomysłu obiecując, że zaznaczy w systemie wszystkie możliwe opcje, żeby serwisant NA PEWNO odwiedził nas w piątek. Zgodziłam się. W piątek po kolejnym telefonie dowiedziałam się iż firma jest w trakcie przeprowadzki magazynu (?) i nie mają dostępnych modemów do wymiany (nb. to była zdaje się piąta próba wymiany modemu, nawet ja jako laik mogę przypuszczać, że to jednak nie modem był źródłem problemu) oraz, że najszybciej ktoś przyjedzie w poniedziałek. W trakcie tej rozmowy postanowiłam odstąpić od umowy, poziom absurdu mnie przerósł. Tutaj zaznaczę, że podczas każdej poprzedniej rozmowy konsultanci mieli inne zdanie na temat terminu, w którym mogę odstąpić od umowy. W pierwszej wersji Pan przyjmujący odstąpienie kazał mi wysłać sprzęt na swój koszt, gdy odmówiłam i spytałam się czy jest pewny tego co powiedział, kazał mi czekać,a po 15 minututach okazało się, że jednak Netia zdobędzie się na ten wątpliwy gest i kurier zostanie zamówiony. W sobotę do Męża zadzwonił serwisant pytając, o której może nas odwiedzić, usłyszał, że to już nieaktualne i że dziękujemy. Po chwili dzwoni ktoś, pyta czy na pewno odmawiamy przyjęcia technika, my potwierdzamy.
We wtorek postanowiłam odesłać sprzęt na swój koszt nie chcąc mieć z firmą nic do czynienia, oczywiście poinformowałam Panią z infolinii, że może odwołać kuriera.
Wczoraj, po prawie miesiącu przychodzi SMS, że kurier zjawi się w dniu dzisiejszym (15.01) w celu odebrania sprzętu Netii. Oczywiście zadzwoniłam ponownie prosząc o odwołanie dyspozycji, sprzęt przecież został wysłany. Przy okazji chciałam wycofać wszelkie zgody marketingowe, co Pani na moją prośbę rzekomo uczyniła.
Dzisiaj dzwoni kurier chcąc umówić się na odebranie sprzętu, oczywiście oznajmiam mu, że nie dalej niż wczoraj poinformowałam Netię (po raz wtóry), że nie ma takiej potrzeby. Domyślając się, że podobnie jak z odwołaniem kuriera mogło być z odwołaniem zgód marketingowych dzwonię na infolinię wyjaśnić sytuację. Dzisiejsza rozmowa z Panią Konsultantką przeszła wszelkie granice. Na pytanie czy w końcu moje kontakty z Netią zostały zakończone odpowiedziała iż być może będą dzwonić z propozycją NOWEJ (?!) umowy jak się pojawi coś dobrego. Wybuchłam: niech Pani sprawdzi zgody marketingowe!
- O, faktycznie - zostały wycofane.
Naprawdę nie chciałam pisać tego posta, ponad miesiąc już minął od próby uruchomienia usług. Po dzisiejszym telefonie nie mogłam się już powstrzymać.
Każdy konsultant, z którym rozmawiałam inaczej przedstawiał moja sytuacje, obiecywał "złote góry" i przepraszał za poprzedników, którzy rzekomo wprowadzili mnie w błąd.
Niekompetencja, wszechobecny bałagan oraz permanentna awaria - z tym kojarzy mi się Netia.
Udostępniajcie ku przestrodze!
MiejscowośćWrocław
~Marcin / 2019-01-12 23:08
Ocena: 5.00 / 5
Internet (150 mb/s) i Telewizję (91 kanałów ) w Netii na światłowodach mam za 40 zł miesięcznie , dali mi jeszcze 4 miesiące gratis ,za podłączenie zapłaciłem tylko 29 zł, mam sprzęt Huawei ONT Combo i dekoder z nagrywarką bez żadnych opłat, kabelek cieniutki światłowodowy którego prawie wcale nie widać.Jak ktoś pokaże mi firmę gdzie maja lepszą ofertę albo przynajmniej taka samą to
chętnie sprawdzę ale porównywałem oferty i niestety konkurencja odpada albo z ceną albo jakość słaba itd. W Netii internet działa zgodnie z umową prawie 150 mb/s, usługi dodatkowe wyłączyłem
u sympatycznej Pani w Salonie sprzedaży, wszystko można tam szybko i sprawnie załatwić a przez 1 miesiąc oglądałem wszystkie programy za darmo, hbo 2 miesiące bez opłat i czego można chcieć więcej!!
ZaletySame- te które wymieniłem wyżej
WadyBrak , jeszcze nie stwierdziłem
MiejscowośćRuda Śląska
~Yanek / 2019-01-12 14:01
Ocena: 4.50 / 5
Mam u siebie założony światłowód netii. Jest bezproblemowy. Internet najwyższej jakości. Wiele osób tutaj opisujących problemy nie wspomina w jaki sposób Netia go podłączyła do sieci. Oprócz światłowodów (PON) istnieje podłączenie ADSL, VdSL, HFC, BSA i LLU. Na światłowodzie nie ma żadnych problemów z prędkością i stabilnością. Routing zagraniczny bardzo dobry wśród dużych operatorów. Pozostałe technologie podłączeń mogą mieć problemy ze stabilnością połączeń. Ale nie światłowód. Mam 150mbit download i 50mbit upload. Router od Huwawei ze zintegrowanym modemem swiatlowodowym.
ZaletyStabilne podłączenie
Prędkość zgodna z umowa
Routing zagrniczny
WadyKiepskie biuro obsługi klienta - czas odpowiedzi na mail to 3-4 dni
MiejscowośćOpole
~Marta / 2019-01-09 15:17
Ocena: 2.50 / 5
Po pięciu latach użytkowania internetu Netii (niezawodnego, ze dwa razy nie było internetu, ale obsługa szybko pomogła) nagle prędkość spadła niemalże do 0 i zgłaszając problem dowiedzieliśmy się, że to wina infrastruktury a internet taki mieliśmy zawsze! Ja pytam jakim cudem? 5 lat śmigał jak szalony, a teraz nawet poczty nie idzie sprawdzić... Oni na to, że tak być nie mogło i zawsze mieliśmy taka prędkość... Tak więc dziękujemy oszustom i wypowiadamy umowę :(
ZaletyObsługa klienta ok
WadyOszuści
MiejscowośćKatowice
~Kkk / 2019-01-08 08:39
Ocena: 2.25 / 5
Beznadziejna firma oszuści naciągają na nowe usługi obsługa klienta na poziomie zerowym widać że Solorz przejął i tylko wyciąga kasę złodziejstwo
Miejscowośćopole
~Tomasz / 2019-01-07 21:54
Ocena: 1.50 / 5
Mimo zgłoszeń nie wyłączyli "dodatkowych opcji" licząc że przy rachunku zbagatelizuje się wzrost ceny. Po dwóch latach i wygaśnięciu umowy dodzwoniłem sie do sprzedawcy z którym uzgodniłem niższe od proponowanych rachunki. Po miesiącu okazało się że płace wyższą kwotę - w dziale reklamacji nie widzieli zniżkowych ustaleń. Poprosiłem o zapis rozmów - wyszło na moje i zgłosiłem reklamacje. Po miesiącu milczenia ze strony Neti dzwonie - okazuje się że reklamacja nie została zarejestrowana - ponownie prosze o zapis rozmów i przyjęcie zgłoszenia...
Zaletyinternet
Wady- podejrzane i częste pomyłki mające na celu wyłudzenie pieniędzy od leniwych ludzi
- niekompetentni ludzie w obsłudze
- wprowadzają w bład klientów
~Patryk / 2019-01-06 23:03
Ocena: 1.33 / 5
TRAGEDIA ! Telewizja cały czas przerywa, internet prawie w ogóle nie ma szybkości. Nie polecam !
WadyZacinanie się telewizji
Bardzo słaba szybkość internetu
MiejscowośćSzczecin
~Aneta99 / 2019-01-05 13:57
Ocena: 5.00 / 5
Jesteśmy bardzo zadowoleni ;) Zmiana na dobre ;) Mamy u siebie światłowód, telewizja, wszystko jest ok ;)
~Michał / 2019-01-05 13:45
Ocena: 2.25 / 5
Najgorszy dostawca internetu z jakim miałem do czynienia. Ciągle jakieś awarie. Od kilku dni mam internet przez kilkadziesiąt minut, później przez tyle samo nie mam.
MiejscowośćWrocław
~FIONA / 2019-01-03 20:07
Ocena: 1.00 / 5
GÓWNO JAKIEGO NIE POLECAM I ZDECYDOWANIE ODRADZAM BANDA POLSATOWYCH ZŁODZIEJI I NACIAGACZY . PO TRZECH MIESIĄCACH PROMOCJI ZACZELI MI NALICZAĆ BEZPIECZNY INTERNET ZA 9.90 I NAGRYWARKE ZA 15,00 ZŁ I ŻEBY WYŁACZYC TO SCHODY TAK JAK BYM CO NAJMNIEJ CHCIAŁ WYPŁACIĆ Z BANKU MILION ZŁOTYCH NIE POLECAM I ZDECYDOWANIE ODRADZAM I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szkoda, że nie można dać 0 gwiazdek...
Byłam klientem przez kilka lat, wszystkie rachunki płacone terminowo. Postanowiłam przedłużyć umowę i dokupić usługę TV. Netia przez blisko miesiąc nie ogarnęła wysyłki dekodera - kolejni konsultanci tak zwanego Centrum Utrzymania Klienta za każdym razem wymyślali coraz to nowe powody. A to się dowiedziałam, że się koleżanka pomyliła, a to że konsultant jest od sprzedawania, a nie rozwiązywania moich problemów, że przeprowadzka magazynu, że przedświąteczna gorączka. Ostatecznie dekoder dotarł po blisko miesiącu, ale pomimo umówienia z Netią wszelkich szczegółów, kurier go nie wydał, jednocześnie oskarżając nas o próbę popełnienia przestępstwa i próbę sfałszowania umowy. Efekt taki, że na Boże Narodzenie zostałam bez telewizji.
Obsługa klienta w dużych polskich firmach od jakiegoś czasu, to raczej widzimisię pracujących tam ludzi, ale Netia szczególne dno... Ja już dziękuję za współpracę.
ZaletyDość sprawny interenet
WadyJakość obsługi klienta na możliwie najniższym poziomie
MiejscowośćJaworzno
~Volter / 2019-01-01 22:53
Ocena: 3.00 / 5
Mamy internet w Netii już od bardzo dawna kiedyś działał bardzo dobrze ale co się teraz dzieje to jakaś masakra.
ZaletyBrak przerw w dostawie.
WadyWolna prędkość pobierania i udostępniania. Wolne wczytywanie stron. Internet na święta strasznie zwalnia.
MiejscowośćPiła
~Klaudi85 / 2018-12-29 11:44
Ocena: 5.00 / 5
Pomimo dlugiego ovzekiwania na uruchomienie internetu teraz mam super abonament i bardzo szybki internet.
Polecam.
Klaudia
ZaletySzybki i niezawodny.
WadySupport
MiejscowośćKatowice
~Jebacz Neti / 2018-12-28 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Internet resetuje sie co 10 minut. JN
Wadywszystko
MiejscowośćWarszawa
~Arecki / 2018-12-27 13:13
Ocena: 5.00 / 5
Tanio i bezpropblemowo.
Internet dziala super
dziekuje Netio.