10 kroków od routera nie mam juz wi fi a nawet jesli usiąde przy samym nadajniku to i tak srednio 5-10 razy dziennie zrywa połaczenie, tragedia, możnaby się sądzić o niedpołenienie warunków umowy. NIE POLECAM A WRECZ ODRADZAM Z CALEGO SERCA !
Zaletyzero
Wadywszystko
Miejscowośćbez internetowa
~Jerry / 2019-03-13 12:44
Ocena: 1.25 / 5
Awaria internetu 12 marca około 18.00 Standardowe info z Netii, że pewnie wina klienta, ustawień komputera itd. Jak zwykle (kilka razy w roku 2-3-dniowe przerwy w dostepie do internetu na Ursynowie) po czasie okazuje sie, ze awaria była po strone Netii. PORAŻKAS. Czas rozstać sie z nimi !!!
MiejscowośćWARSZAWA URSYNÓW
~Tola / 2019-03-12 21:04
Ocena: 1.50 / 5
Dramat.. od 3 miesięcy nie mogę doprosić się o fv pomimo kilkukrotnej weryfikacji adresu email. A dziś odcieli tv i iternet bo nie place rachunków. Porażka A nie firma
MiejscowośćKraków
~Marek / 2019-03-11 15:32
Ocena: 2.00 / 5
ciągle zrywa łącze, brak kontaktu z dostawcą, ciągłe awarie, linia nie jest modernizowana
Zaletybrak
Wadywszystkie możliwe
MiejscowośćKraków
~Uzytkownik neti / 2019-03-08 15:03
Ocena: 3.25 / 5
A jak jest teraz,mam 10 mega chcą mi zmienić na 20 mega z dwu letnią umową.Czy po tym samym łączu-kablach miedzianych bodajże-można zwiększyć szyvkość.Pytam bo pare lat temu nie zagłębiając się płaciłem za łącze 20mb a szybkośc była do 10 cały czas i wtedy przy okazji awari tdchnicy powiedxieli że przy tych kablach nie da rady.
MiejscowośćKamienna Góra
~danak / 2019-03-04 10:02
Ocena: 5.00 / 5
Zmiana na dobre. DOpiero widzę co to porządny net ! ;)
MiejscowośćWarszawa
~ElMuerto / 2019-03-03 12:28
Ocena: 1.75 / 5
Technik jedzie od ponad miesiąca i gdzieś siw zgubił. 17 stycznia dokladnie zostawl wezwany. O stałych godzinach występują braki internetu, czyli okolo 12 16 i 23. Nie rzadko zdarza sie że sa problemy o innej porze. W poprzednim roku bylo podobnie, nie pomoglo nawet wymiana sprzętu. Także nie polecam
ZaletyBrak
WadyWyżej wymienione w opisie
MiejscowośćŚwiebodzinie
~Adswg / 2019-03-01 15:58
Ocena: 1.25 / 5
Tak słabej obsługi klienta oraz swoich sprzętów jeszcze widziałem . Nie dość , że każdy pracownik mówi co innego to jeszcze o wiele za długi czas ładowania
ZaletyŻadne
WadyObsługa klienta jakoś sprzętu
MiejscowośćZąbkowice Śląskie
~Jacek / 2019-02-28 06:15
Ocena: 2.50 / 5
Porostu Netia się nie interesuje starymi klijentami a szkoda bo prędzej czy później ludzi zaczną odchodzic
ZaletyMożliwość wybrania pakietów
WadyNie szanują ludzi brak możliwości przyspieszenia internetu w nie których miejscach ale w średnim mieście 14 mega to dziś za mało
MiejscowośćTychy
~joachim / 2019-02-27 19:50
Ocena: 1.50 / 5
tragedia brak slow nie polecam, kontakt w razie problemow znikomy
~Kasia / 2019-02-23 20:16
Ocena: 5.00 / 5
Ja mam akurat dobre zdanie ale pewnie dlatego , że zamawiałam na ich oficjalnej inoflini 801802803 a nie u partnerów. Partnerzy często kłamią bo muszą sprzedać określoną ilość żeby dostać prowizje. Na infolini profesjonalna obsługa, technik szybko zainstalował, wszystko działa idealnie :) Polecam na 100% ale kupować tylko przez oficjalną infolinie.
Zaletyduża prędkość , niska cena, sympatyczni konsultanci
Wadybrak
MiejscowośćKraków
~Daria / 2019-02-13 23:29
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu nawet wrogowi tej firmy.Proszę wszystkich aby bardzo wnikliwie czytali umowę i absolutnie nie słuchali tych pseudo konsultantów na telefon jak również tych w punktach stacjonarnych.Firma Netia utrzymuje się dzięki kłamliwym informacjom i zwykłym oszustwom.Takie firmy nie powinny istnieć o czym świadczą chociażby tak negatywne opinie.
Zaletybrak
WadyNaciąganie klienta
MiejscowośćBiałystok
~niezadowolona / 2019-02-13 15:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie korzystam z usług tej firmy ale znam opinie osób, które korzystają, natomiast strasznie irytujące jest zachowanie tej firmy, ich pracownicy co chwile narzucają się ludziom ze swoją ofertą, za pierwszym razem kiedy otworzyłam drzwi pan z NETIA próbował mi wmówić że ja chce ich telewizje internet i powiedział że przyszedł ją podłączyć, gdzie nie dzwoniłam do nich ani żadnej zgody ani nie podpisywałam ani nie wyrażałam na nic! byłam w szoku, to też mu powiedziałam pytając o co mu chodzi, zaczął być natrętny, próbował mi wmówić że moje telewizja i internet są "be" za to NETIA ok, nie rozumiał słowa "NIE", po kilkunastu razach "NIE" zrobił się wredny więc zamknęłam mu drzwi przed nosem. Później znowu zaczęli kogoś przysyłać w tym samym celu, na szczęście pozostali wiedzieli co to kultura osobista, jednak nie podoba mi się to że tak się narzucają, mogę ich porównać do jehowy chodzącej po domach, chodzą tak często że jak słyszę dzwonek do drzwi to albo jehowa albo NETIA.
MiejscowośćŻagań
~Benq / 2019-02-11 16:15
Ocena: 1.00 / 5
Z Netią a wcześniej z Dialogiem mam do czynienia od bardzo dawna i do póki był do Dialog było wszystko OK. od czasu kiedy przejęła to Netia zaczęły się cyrki zwłaszcza z opłatami za usługi , kiedyś miałem termin płatności około 28-29 każdego m-ca , po zmianie zaczęli ten czas skracać , doszło nawet do tego że płatność miałem do 15-go obecnie około 20-21 , a wypłata była na koniec m-ca , i zaczęły się robić odsetki za nie terminowe płatności , ale z tym sobie poradziłem W między czasie czyli od 2 lat podupadłem na zdrowiu i pieniądze na życie dostaję z Urzędu a więc z terminem wypłaty świadczenia też różnie bywa We wrześniu przedłużyłem umowę (na szczęście tylko na rok i po tym terminie dziękuję za współpracę … oj ile będzie wydzwaniania i namawiania o ciąg dalszy) i póki co było OK ale okazało się że z nową umową wszedł jeszcze lepszy bubel , przedłużając umowę nikt mnie nie poinformował o zmianach , a czytać te wszystkie drobne literki .. , poza tym od tylu lat jako stały klient nikt by się tego nie spodziewał ! Firma Netia tylko już za dzień opóźnienia z terminową opłatą pobiera dodatkowo sobie 5 zł , na infolinii powiedzieli mi że w ten sposób likwiduje się tzw ulga w opłacie za e-fakturę , i oprócz tego nadal naliczane są odsetki !!! Nadmieniam że mieszkam w domku jednorodzinnym i moja prędkość internetu to aż 10 Mb i to za 39,90 zł obecnie za 44,90 zł gdzie obok w nowo wybudowanych domkach wielorodzinnych mają prędkość do 150 Mb i to w bardzo przybliżonej cenie … Tak , że ocena działań Netii w tej chwili po dołączeniu do Polsatu to … złodzieje i wyłudzacze !!!
Zaletybrak
Wadymnóstwo
MiejscowośćWrocław
~Samsung20YT / 2019-02-11 00:00
Ocena: 4.50 / 5
Netia, jest to bardzo dobry dostawca internetu i telewizji. Jedyne co można im zarzucić to nie najlepsza obsługa klienta. Internet jest stabilny (150mb's) tak jak w umowie. Telewizja działa zawsze w full HD , nic nie przerywa. Polecam bo oferty są tanie ,a bardzo dobre.
Zalety- Internet
-Telewizja
-Ceny
-wszystko jest takie jak w umowie
Wady-Obsługa klienta
-Czas montażu (światłowodu)
MiejscowośćŁódz
~Piotr / 2019-02-08 10:27
Ocena: 2.25 / 5
Dramat z tym internetem jakiś czas bylo ok ale do jakiegoś czasu to nawet przez Wi-Fi nie mogę korzystać w domu bo nie działa
MiejscowośćKraków
~robert / 2019-02-06 16:04
Ocena: 1.75 / 5
dno mamy internet w Ostrowcu loguja sie dzieci na telfonyi ja co chwila wywala z telefonów ping kosmos nie raz juz zgłaszane i zero rezulatatu zrezygnowac sie nie da bo oczywiscie netia nic nie widzi zadnego problemu
Zalety--------
Wadybrak słow
Miejscowośćkosmos
~Adam / 2019-02-04 20:28
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo a bardzo częste awarie nie ma mowy o niezawodności lub bezproblemowym funkcjonowaniu
~Paweł / 2019-02-01 21:28
Ocena: 1.00 / 5
dramat od maja 2018 jak zostali sprzedani do Polsat !!!!
Zaletyjakieś mogą być ??? no chyba żart
Wadywady ? że ja muszę się dalej z Netią męczyć. Od Maja 2018 do teraz Luty 2019 na infolinii na wejściu jest komunikat, że jest awaria w moim regionie.
MiejscowośćSkawina
~SL / 2019-01-30 13:24
Ocena: 2.25 / 5
Mam w Netii internet po miedzianym kablu z oszałamiającą prędkością 10 Mb/s za 39,90 PLN.
Wchodząc na ich genialną stronę zaznaczam swój adres (dom jednorodzinny) i otrzymuję informację, że nie ma żadnych ofert dla mojej lokalizacji. Wybierając adres z numerem mieszkania otrzymuje informację że jestem w zasięgu ich światłowodu. Próba wyjaśnienia tej sytuacji na infolinii sprawia ważenie że człowiek ma do czynienie po drugiej stronie słuchawki ze skończonymi debilami.
Każda rozmowa a przeprowadziłem ich kilka podkopuje wiarę w profesjonalizm tej firmy.
Generalnie obsługa i wiedza ludzi na infolinii woła o pomstę do nieba.
ZaletyInternet jaki jest taki jest ale jest (jeszcze)