Chciałam zwrócić uwagę na podpisywanie umowy telefonicznie gdyż kadra pracownicza pozostawia wiele do życzenia!Dzwoniąc w danej sprawie jeden konsultant mówi co innego i obiecuję złote góry.Potem dostajesz fakturę na kwotę na którą się nie umawiałeś/łaś po czym kolejny pracownik robi Ci korektę faktury bo stwierdza,że faktycznie miałeś/miałaś płacić po "staremu".Przychodzi kolejny okres rozliczeniowy i znowu otrzymujesz wyższą fakturę,ponownie dzwonisz po czym dowiadujesz się,że taką będziesz płacić i nie wiedzieć czemu i na jakiej podstawie poprzedni konsultant zrobił korektę(no chyba,że to był święty Mikołaj w lipcu)!Poprostu każdy tam robi co chcę więc krótko rzecz ujmując konsultanci w tej firmie nadają się ale chyba do tarcia chrzanu...bo na pewno nie do obsługi klienta z takimi kwalifikacjami i niedouczeniem...Tak więc pozostaje rozwiązanie umowy bo nie wyobrażam sobie dalej podpisywać umów z "oszustami"!
ZaletyDobry Internet dopóki nie pada deszcz bo wtedy zawsze jest awaria.
Jestem klientem Netii od 8 lat. We wrześniu mam koniec umowy. Dzwoniąc Pani zaproponowała mi kolejne atrakcyjne warunki. Jednak nadmieniam że od roku mam problem z dekoderem gdyż jest wadliwy i kiedy się nagrzeje przestaje działać tv. Pomimo że jadę już na tym sprzęcie 8 lat i kolejna umowa ma być podpisana na 2 lata usłyszałam że nie mają wpływu na toczy nowy ruter dostanę. Śmiech na sali co 2 lata wraz z umową powinien być wymieniany sprzęt. Usłyszałam jednak ze jak się całkiem zepsuje to wtedy mogę dzwonić i złożyć wniosek o nowy.
WadyNie dbanie o klientów
MiejscowośćOława
~Becia / 2019-08-12 08:44
Ocena: 1.00 / 5
Miałam internet neti przez około osiem lat z początku wszystko było ok nawet byłam zadowolona ale później coraz częstsze problemy na łączach się pojawiał zaniżony przesył .Cena za usługę wcale nie mała .Dodzwonienie się na infolinię to jakaś masakra 30min minimum konsultanci to ludzie którzy chyba są bo tylko im płacą zero wiedzy konkretnych informacji a przy okazji udzielają błędnych informacji i nie słuchają ludzi takie rozmowy lepiej nagrywać bo przy reklamacji się wszystkiego wypierają .Ogólnie szczerze nie polecam w dzisiejszych czasach na rynku jest wiele firm które starają się o klienta mają lepsze ceny i dużo szybszy internet w mojej okolicy wszyscy po rezygnowali z netu bo to badziew i tylko problemy .Teraz mam szybki światłowód dużo tańszy obsługujący kilka sprzętów w domu i śmiga a Netia to poszła w zapomnienie
ZaletyZero
WadyDroga ,wadliwa,problemy z konsultantami
MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
~edi / 2019-08-09 14:37
Ocena: 2.00 / 5
powiem tak kupiłem pakiet 500mbs a realnie mam 30-40 , wiec to takie pierdolety z ich strony
Wadysłaby internet
~yre81 / 2019-08-08 22:34
Ocena: 1.50 / 5
Podwójne faktury, obciążanie za sprzęt, ktory odeslano 1,5 roku wcześniej. Dramat odkąd firma jest przejęta przes polsat.
MiejscowośćBielsko-Biała
~Marcin / 2019-08-07 17:24
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam!!!! Częste awarie brak internetu dodzwonić się graniczy z cudem żenada...::.
ZaletyŻadnych
WadyKontakt z biurem obsługi, częste awarie
MiejscowośćTrzebiatów
~Ryszard / 2019-08-07 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Po wielu latach w internetii odchodzę w kłótni, bo internet nie działa od paru miesięcy, a tylko faktury przychodzą do płacenia, a ja się pytam za co? A dziś mi konsultantka powiedziała przez telefon, że odłączy mi internet z końcem sierpnia, który nie działa od maja?! (sic) I była zdziwiona, że po tylu miesiącach awarii internetu z internetii mam nowego dostawcę, a kto normalny by czekał na 14. dniowe wielokrotne rozpatrzenie reklamacji w internetii????
Zaletybrak
Wadypłacenie za nic!!!! internet nie działa!!!!
MiejscowośćWrocław
~Artur / 2019-08-06 16:59
Ocena: 1.75 / 5
Obsluga klienta fatalna. Dorzucili jakies uslugi dodatkowe, za ktore kaza sobie placic. Przy probie kontaktu nie mozna sie do nich dodzwonic. Siedze na sluchawce juz pol godziny.
MiejscowośćWrocław
~Bartłomiej / 2019-08-06 13:17
Ocena: 1.50 / 5
Dno i 3m metry mułu. Wifi działa tylko na indukcję (jak przyłożysz telefon do routera).
Nie polecam.
ZaletyMożliwość podłączenia innych operatorów w bloku
WadyBrak zalet
MiejscowośćBytom
~Ave / 2019-08-06 12:10
Ocena: 2.00 / 5
Parametry internetu bardzo zaniżone, mam mieć 12 Mbps a jest w porywach 8 Mbps. Częste okresy całkowitych spowolnień internetu.
Żeby coś załatwić w Netii trzeba mieć święte nerwy. Dodzwonić się do biura obsługi to 30 minut oczekiwania a kontakt z obsługą najczęściej niewiele wnosi. Przesłano mi umowę przedłużającą w której wymienione są wszystkie możliwe opcje bez zaznaczenia wybranych, brak kosztów składowych jak i miesięcznego abonamentu. Nie mogę zaakceptować umowy z której nic nie wynika. Próbowałem się dodzwonić w tej sprawie, okazuje się że mają aktualizację systemu w godzinach pracy i będzie to trwało kilka godzin. Brak słów. Będę musiał rozejrzeć za innym operatorem.
Zaletynikłe
Wadywiele pisać
MiejscowośćSkoczów
~Paulina / 2019-08-01 18:41
Ocena: 2.25 / 5
Dnoo usługi cały czas się zacinaja 5 razy w roku u nas awarie
ZaletyCena
WadyFatalna obsługa klienta, zgłoszenie awarii człowiek czeka i czeka 2dni i nic dzwoni drugi raz a tu się okazuje ze pani nie zaznaczyła i czekasz kolejne 48 h dno internet niski żeby ściągnąć film liczysz na cudd nie polecam. Aa i generalnie awaria z ich strony ! Min 5vrazy w roku ...
MiejscowośćŁaziska Górne
~Bravehart / 2019-07-30 13:59
Ocena: 2.50 / 5
2-3 urządzenia podłączone i internet masakryczny i jak oglądam jakiś film na internecie to muszę odrazu zmniejszać jakość.Trzeba czekać nieraz dzień jak zapłaci się internet żeby włączyli dostęp
ZaletyInternet w miarę przyzwoity jak korzysta mało osób
WadyPraktycznie brak możliwości oglądania filmów w jakości HD .Jak korzysta 3 lub więcej osób
MiejscowośćBochnia
~P / 2019-07-28 22:02
Ocena: 1.50 / 5
Internet to kpina. 2 urządzenia podłączone i łącze zapchane. Telewizja nie lepsza lekka burza i koniec oglądania. Porażka.
ZaletyJak nie ma burzy i wiatru jest ok.
WadySłaby Internet.
MiejscowośćRadlin
~Giorgi / 2019-07-27 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Jestem mieszkańcem osiedla, na którym Netia ma wyłączność na dostawę usług multimedialnych (tv, internet). Od lat obiecują remont instalacji celem zapewnienia lepszych transferów i szerszego wachlarza usług. Dziś mija 4 lata, jak zarząd wspólnoty mieszkaniowej próbował wprowadzić innego dostawę na osiedle ale ten został odstraszony przez Netie, bo jak inaczej wytłumaczyć nagły brak kontaktu z firmą, choć ta do dziś dzień świetnie prosperuje?
Netia, jak już ktoś ładnie napisał to banda złodziei i oszutow. Przykład? Internet 100Mb kosztuje 50zl, na moim osiedlu max teoretyczny to 20Mb, a praktyczny to niecałe 9Mb a płaci się jak za 50. Nie ma możliwości tego zareklamować rozwiązanie wcześniejsze umowy to kary. Co zrobić? URzad ochrony... Jak namówię sąsiadów do pozwu zbiorowego.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćOtwock
~Łukasz / 2019-07-23 18:55
Ocena: 5.00 / 5
Po długich latach w netii, stwierdzam że i oferta jak i jakość jest na bardzo dobrym poziomie. Polecam
MiejscowośćRybnik
~koala / 2019-07-18 09:59
Ocena: 1.75 / 5
Netia , kiedyś jak szukała klientów, bardzo się starała o jakość usług.
Niestety dzisiaj lepiej poszukać innego dostawcy usług. Na stronie internetowej tworzą pozory biura obsługi, a naprawdę nic nie można załatwić. Zgłosiłem uszkodzony zasilacz, minęły cztery dni - zgłoszenie zamknięto , a ja dalej pozostaję z problemem
ZaletyGiga nagrywarka
WadyZaniżona szybkość internetu,częste awarie ,skandaliczna dbałość o klienta i jego problemy
MiejscowośćŚwidnica, pow. świdnicki
~e2rdo / 2019-07-16 10:59
Ocena: 1.00 / 5
Przeniosłem abonament do Netii bo namówił mnie jej przedstawiciel, który oszukał mnie na 200 zł. wysyłając moja rezygnację z Vectrą miesiąc za wcześnie co spowodowało naliczenie opłat karnych za wcześnie zerwanie umowy. Reklamacja nic nie dała, przedstawiciel się wyparł że go informowałem o tym żeby rezygnację wysłał za miesiąc a nie od razu. Następnym razem i to polecam wszystkim, oficjalnie nagrywać rozmowy z przedstawicielami!
Abonament też miał być tańszy ale jak się skończył okres próbny to wyłączyli giganagrywarke i możliwość cofania oglądanego programu. Za taką przyjemność trzeba dopłacić 15 zł więc suma abonamentu w porównaniu do tego co miałem w Vectra będzie taka sama a mam mniej kanałów, więc podwójnie żałuję że się przeniosłem.
Do tego irytuje mnie bardzo powolny i awaryjny dekoder, którego raz dziennie trzeba odłączać od prądu aby się zresetował. Aplikacje na nim wgrane np. YouTube wieszają dekoder przy przewijaniu.
Na koniec obsługa klienta to porażka. W trakcie testów padła im usługa giganagrywarki. Pół godziny czekałem na połączenie z konsultantem który stwierdził że mają awarię i trzeba czekać. Czekałem więc, tydzień. Super!
Miałem mieć lepiej a wyszło gorzej niż źle.
Nie polecam nikomu.
ZaletyCiut lepszy obraz niż w Vectra
WadyKłamliwy przedstawiciel
Wieszający się dekoder.
Awarie giganagrywarki.
Pakiety telewizyjne które dublują kanały.
Pół godziny na połączenie z serwisem to minimum
MiejscowośćWarszawa
~Wojtek / 2019-07-12 20:24
Ocena: 1.50 / 5
Podczas awarii czekałem 3 dni aby przywrócono mi TV i internet - reklamacja by odliczyć ten czas od opłaty zostało odrzucona. Cały czas wysyłają mi fakturę na złą kwotę, piszę do nich, oni przepraszają, mówią, że się pomylili, a miesiąc później robią to samo. Tak już od 3 miesięcy. Telewizja często zacina. To mój trzeci operator i ten jest pod każdym względem najgorszy. Nikomu nie polecam.
MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
~Paweł S / 2019-07-09 20:55
Ocena: 1.50 / 5
internet bardzo wolny i drogi nie reagują na awarie przynajmniej jedna w tygodnu,cena z kosmosu,
ZaletyJeżeli kogoś nie lubicie to można polecić mu internet w neti
MiejscowośćWrocław
~Amadeusz / 2019-07-09 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Przestroga dla wszystkich, którzy zamierzają podpisać umowę z Netią/Internetią:
1. Umowę mam od 4 miesięcy, w tym czasie dwukrotnie miałem w przerwy dostawie TV/Internetu trwające dłużej niż tydzień
2. W umowie jest zapis, że usterki naprawiane są w 48H od zgłoszenia - to kpina
3. W tej chwili w całym bloku nie mamy Internetu od wtorku 2.07.2019, operator unika odpowiedzi co się dzieje
4. Konsultanci tłumaczą że Technicy nie są w stanie dostać się do skrzynek w piwnicy - kłamią, przy usuwaniu usterki wcześniej nie było takiego problemu
5. Z umowy: Operator grawrantuje dostęp do Internetu 24h/7 dni w tygodniu - kolejna kpina
6. Prędkość 150Mb jest tylko w teorii (nowy blok, nowa instalacja). Faktyczna prędkość 95Mb. Usterka została zgłoszona ale również nie było odpowiedzi.
7. Czas oczekiwania na odpowiedź mailową z BOK wynosi 3 tygodnie (lub wcale)
8. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wynosi minimum 20 minut
9. Podczas zgłaszania awarii współmieszkańcowi zaproponowano pakiet danych na telefon komórkowy (zamiast naprawić usterkę)
10. Brak zapisów w umowie mówiących o rabacie na kolejnym rachunku w związku z awarią.
11. Sytuacja ma miejsce w Krakowie na ul. Kordiana 50B.
12. Być może to sprawa dla UOKiK ?