Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~s3bas / 2021-10-04 18:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Inastlaca uslugi na czos nieokreslony poniewaz utkwilem w Polsce w czasie covidowym a internet byl niezbedny do pracy. Zapacilem na instalacje i zapewnino mnie ze potem bedzie mozna z ta umowa robic co zechce. Do czasu kiedy nie zdecydowalem ze moge zostac w Polsce chwile dluzej. Poprosilem o umowe na 9 miesiecy poniewaz uznalem ze szkoda pzeplacac > nie da sie trzeba na 24 miesiace. Tlumacze ze jest to zbyt dlugi czas bo nie wieaza z Polsa swojej przyszlosci. Nawet po porobnaniu do oferty konkurencji nie bylo takiej sily ktora sklonilaby netie do wspolpracy. Poprosilem o przyblizenie wraunkow wypowiedzenia: 30-dniowe wypowiedzenie na pismie i wsienka na torcie > zwrot router na moj koszt? Router ktorego od poczatku nie chcialem i ktory byl odlaczaony zaraz po wyjsciu instalatora z mieszkania. Dopytalem jeszcze czy moge dac wypowiedzenie wczesniej na konkretna date zeby mniej wiecej w tym terminie podlaczyc interneet konkurejcji > oczwysiscie mozna jesli jest to 30 dni plus. Napisalem wypoiwedzenie i wtedy zaczely sie telefony netii... dlaczego? Wyjasnilem sytuacje ale nikt nie potrafil dac mi tego co potrafi operator zapenwic nowemu klientowi. Czyli staary klient ktory placi zawsze rachunki o czasie nie jest netii potrzebny. Ale to nie koniec rewalecji. Kilka dni pozniej dostaje informacje od netii ze usuluga zostanie wylaczona rowno 30 dni od daty wplyniecia mojego wypowiedzenia. Po rozmowie z 3-ma konsulanatmi wszyscy zgodnie ztwierdzili ze takie jest prawo i ze jak wypowiedzenie wplynelo 3-ciego to 3-ciego ussluge netia musi wylaczyc. Na nic zdalo sie tlumacznie ze pracuje zdlanie i ze inny konsultant powiedzial cos innego. Kazali pisac reklamacje ktorej odpowiedz brzmiala tak jak odpwoiedz 3-ch konsulatantow. Nie wazne ze to pracownik netii popelnil blad - to ty kliencie sie tym martw. To nie nasz problem. Na szczecie inny oprator okazal sie bardziej elsastyczny i usluge podlaczyl wczesniej. Ale niemak po netii juz chyba zostanie....

    Dotadkowo obluga awarii wykonywana jest na odwal sie. Spadl mi tranfer do 100 mb a jak kazde dziecko wie tak czesto dzieje sie gdy z 6-ciu przewodo w sretce sa aktywne tylko 4. Napraw pana instalatora polegala na docisnieciu skretki do switcha. Czyli zetknijmy przewod nie waze ze jak kto poruszy to sie znowu rozaczy. Na moja prosbe o poprawienie zacisniecia przewodu uslyszlame ze to zostalo porzadnie zrobione...
    Zaletyinternet dobrej jakosci
    Wadytraktowanie klienta jak w PRL
    usuwanie usterek na odczepenego
    klient placacy abonament o czasie jest wrogiem
    klientowi ktory chce wypowiedziec umowe utrudnimy zycie
    ogolnie firma bez zasad kierujaca sie wylacznie zyskiem
    firma nie dbajaca o naprawianie blledow sowich pracownikow i o swoje imie
    MiejscowośćWrocław
  • ~SebakTychy / 2019-09-18 16:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Telewizja przerywa , internet słaby i wfi ogółem do du.. Technik już tydzień się nie pojawia od zgłoszenia ..
    Zaletynie ma
    WadySame wady ..
  • ~Senior / 2022-08-09 15:53
    Ocena: 2.25 / 5
    Ogólnie nic sie nie zmieniło-czyli złodziejstwo.nie było wyjšcia,więc musielišmy kupić usługè netii.nagle okazało siè że drugi dekoder to kolejne ok.30 zł za aktywacjè-wczešniej brak info na ten temat.Wysyłka starego sprzętu na własny koszt i nawet nie potrafią zlecić kuriera.Przecież moge išć do innego operatora jak nie odpowiada oferta~komentaż pani sprzedającej umowę.Żadnych rabatów dla klientów zmieniających lokalizację usługi.Ewntualnie nieopłacalny rabat,bo nie rezgnując ze starej umowy dalej byšmy ponosili absurdalny koszt dodatkowy.Kategorycznie odradzam.P.S.Pani przez telefon miła,a przy bezpošrednim kontakcie bardzo sucha i urzędowa obsługa-chyba chodziło o to,że jak klient wrócił to i tak weźmie.
  • ~SL / 2019-01-30 13:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam w Netii internet po miedzianym kablu z oszałamiającą prędkością 10 Mb/s za 39,90 PLN.
    Wchodząc na ich genialną stronę zaznaczam swój adres (dom jednorodzinny) i otrzymuję informację, że nie ma żadnych ofert dla mojej lokalizacji. Wybierając adres z numerem mieszkania otrzymuje informację że jestem w zasięgu ich światłowodu. Próba wyjaśnienia tej sytuacji na infolinii sprawia ważenie że człowiek ma do czynienie po drugiej stronie słuchawki ze skończonymi debilami.
    Każda rozmowa a przeprowadziłem ich kilka podkopuje wiarę w profesjonalizm tej firmy.
    Generalnie obsługa i wiedza ludzi na infolinii woła o pomstę do nieba.
    ZaletyInternet jaki jest taki jest ale jest (jeszcze)
    WadyParametry łącza (stosunek ceny do prędkości)
    MiejscowośćSwarzędz
  • ~Ssntander / 2010-12-23 17:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Odkąd przeszedłem z Neostrady 512kb na Netie 2mb żałuję z każdą minutą. Zamiast transferu jaki powinien być (256kb) mam co chwile 9-20. Internet się rozłącza bez przyczyny żeby się połączyć po 15 minutach i tak bez przerwy. Nie dość, że nie wywiązują się z usług to jeszcze wkręcają, że wina leży po mojej stronie. Nie polecam.
    Zaletycena
    Wadywszystko inne
    1rok 49zł
  • ~Staszek / 2016-09-20 09:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Pani na którą trafilem z obsługi klienta ma chyba wadę słuchu. Zgłosiłem awarię wszystko fajnie Pani pyta mnie na który numer się kontaktować to podałem... Oczywiście kontaktowali się ba zupełnie inny numer z dużym opóźnieniem. Pan który przyszedł bez zapowiedzi i nie był z firmy netia więc za pierwszym razem mu nie otworzyłem, bo sory ale jakiś obcy gość z innej firmy bez zapowiedzi... Jedna z usterek została naprawiona to fakt lecz prędkość internetu czyli ważniejsza dla mnie sprawa została Olana zupełnie... Nawet jest jeszcze gorzej jednak dostałem smsa od Netii, że usterka naprawiona brawo my... Szkoda tylko, że chodziło mi o prędkość.
  • ~sub6 / 2010-10-09 21:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Zawiodłem się na Netii od samego początku. Część opinii mówi o tym, że do zawarcia umowy było super a po podpisaniu to totalna porażka.

    1. Pani, z którą podpisałem umowę oszukała mnie mówiąc, że na okres próbny internet bezprzewodowy dostanę od ręki od kuriera, który odbierze ode mnie podpisaną umowę - nie było tak, internet bezprzewodowy dotarł po tygodniu.

    2. Powiedziała, że w związku z tym, że w mojej lokalizacji jest pełna infrastruktura netii, internet powinien śmigać w ciągu max 14 dni, teraz minęło 29 dni od podpisania umowy, a internetu dalej nie ma i zaplanowano, że technicy przyjdą do mnie po raz drugi, gdyż poprzednio rzekomo o czymś zapomnieli i stąd brak tego internetu.

    3. Pani KŁAMAŁA mówiąc, że nie będę potrzebował od nich routera ani modemu. Zapytałem wyraźnie, mówiąc, że mój kolega ma u nich internet i że potrzebował specjalnego routera, a ja mam tylko zwykły router WIFI. Pani wyraźnie i to chyba trzykrotnie powiedziała, że mój router jest wystarczający.

    Zobaczymy co będzie dalej. Jeśli tak jak pisze większość osób, to już żałuję, że zacząłem z tą firmą współpracę.
    ZaletyŚwietna, hipnotyzująca reklama.
    Wady-Kłamią na wstępie
    -nie dotrzymują terminów
    -zachowują się jak monopolista, a nie są nim, więc zwyczajnie nie wypada.
    od 29 dni, za 49 netto
  • ~Sylwia / 2018-08-24 09:38
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet niestabilny - znika kilka razy w ciągu dnia.
    5 razy zagłaszałam temat do obsługi klienta - brak reakcji, bez chęci naprawy problemu.
    Serwis zareagowałam, z propozycją restartu hasła. Pan się umówił na wizytę serwisową i nie pojawił. Od tej pory brak reakcji.
    Wystawiają fakturę za usługę, której nie świadczą.
    Nie polecam.
    MiejscowośćOpole
  • ~Szymon / 2021-12-10 11:12
    Ocena: 2.25 / 5
    Umowy skonstruowane tak zeby drobnym druczkiem przmycic jaknajwiecej oplat dodatkowych i zupelnie bezsensownych uslug. Place za interent ok 55 zl do tego zaliczaja jakies bzdury typu telefon stacjonarny (2021 rok!) i telewizja ktore trzeba bylo wylaczyc po 3 miesiacach (nie dalo sie w dniu aktywacji) jesli nie to juz na zawsze musze to placic, oplata rezygnacji z uslug 900 zl. Odradzam ta firme. Jedyne czym sie zajmuja to jak wydoic klientow.
    Zaletydobry net
    Wadydojenie na kazdym kroku
    MiejscowośćWrocław
  • ~Szymon P / 2012-12-27 20:06
    Ocena: 2.25 / 5
    Totalna lipa,nie poleciłbym internetu z Netii najgorszemu wrogowi.Muli i non stop rozłącza.Nie dajcie się nabrać.
    dwa miesiące
  • ~tad / 2015-06-04 07:40
    Ocena: 2.25 / 5
    internet z neti się cały czas zacina strony powoli ładują się niekiedy trzeba czekać aż 2 minuty na załadowanie się strony
  • ~Tomasz / 2016-04-17 18:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam płace za 20mb/s a netia przesyła mi max 7mb/s NIE POLECAM
  • ~Tomasz / 2017-09-04 16:14
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie wiem jak u nich z parametrami łącza ale to co się dzieje na infolinii i w papierach to jest kpina i cyrk.
    Mianowicie zawarłem z nimi umowę od której w ciągu 3 miesięcy mogłem odstąpić bez żadnych kosztów, po zapewnieniu przez monterów że ''no szybko się zrobi tu skrzynka jest na słupie'' trzymali mnie jeszcze 2 tygodnie po czym zadzwonili że pojawiły się dodatkowe koszty montażu w wysokości 1000 zł, z umowy zrezygnowałem ALE, rozwiązali tylko umowę za internet, nie za numer telefonu który jest konieczny do każdej umowy, mimo że karty do niego nie otrzymałem naliczali opłatę przez 3 miesiące, po skontaktowaniu się z infolinią napisałem wypowiedzenie umowy jako że jej warunki nie zostały spełnione i w zamyśle od 3 miesięcy miała być nieważna, po tygodniu zadzwoniła do mnie pani z infolinii poinformować że wypowiedzenie rozpatrzone pozytywnie i mam czekać na pismo.
    Pismem była kolejna faktura za rachunek z usługi która nie została wykonana, kaucji 100 zł również nie zwrócili.
    Zaletybrak
    WadySyf w papierach
  • ~tzbych@wp.pl / 2015-03-18 15:59
    Ocena: 2.25 / 5
    sam internet działał poprawnie tv i telefon też ale spóźnienie sę sześć dni z wypowiedzeniem umowy pociągnało za sobą kolejny miesiac płacenia za darmo a co najgorsze w bład wprowadziła mnie pracownia
    Zaletyspoko internet z małymi zakłóceniami
    Wadywprowadzania w bład przez obsługe
    ponad 2 lata
  • ~vitiz / 2018-07-16 14:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Dla człowieka bez komputera nie grającego w gry, to można powiedzieć ze to jest oferta bardzo dobra.
    Wadyzmniejszenie szybkości internetu gdy wlaczony jest dekoder
    Miejscowośćbrzeg
  • ~Wakame / 2010-10-11 20:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Miałem od zawsze internet z TP. Pewnego dnia zapukał do mych drzwi sprzedawca Netii i postanowiłem spróbować czegoś innego, podpisałem umowę. Po podpisaniu umowy niby wszystko ok jednak miałem kilka pytań wykonałem do sprzedawcy telefon i wtedy zaczęło przemawiać przez niego zwykłe cwaniactwo a przez zwierzchnika chamstwo oczywiście cała sytuacje zgłosiłem na infolinii ale pewnie tak samo maja to w d.... Oczywiście telefon który miałem dostać za darmo 2 słuchawki początkowo były nie możliwe do uzyskania trzeba było walczyć o telefon warty 10zl co kosztowało sporo nerwów Netia się zapierała że nie da tego telefonu.
    Podłączenie samej usługi przebiegło gładko 4MB/s początkowo śmigało aż miło w sam raz wystarczało do korzystania z usług choćby takich jak VOD. Co mnie cieszyło ponieważ mieszkam 100 metrów od centrali Netii i nie spodziewałem się tak dobrej jakości. Od września moja radość przeminęla jest tragicznie wiecznie wysoki ping, strony otwiera się długo a według moich testów w godzinach wieczornych nie mam 4Mb/s tylko 256kb/s co jest tragiczne. Przeglądanie internetu pod Linuxem jak i windowsem to męka. Oczywiście problem zgłaszałem do obsługi klienta gdzie zostałem wspaniale spławiony i zbajerowany jakimś komendami które należy wpisywać tak naprawdę niczemu nie służą. Aktualnie usiłuje doprosić się o pomoc w Netii bezskutecznie usługa jest marnej jakości i nie mogę się doczekać kiedy znowu będę miał internet od TP, nie mam zamiaru przedłużać umowy w Netii. Oczywiście w TP kilka krotnie miałem też problemy z usługa ale nigdy nie było tak marnej jakości.
    ZaletyAtrakcyjna cena
    WadyBardzo niska jakość oferowanych usług.
    Brak pakietów TV
    4 miesiące
  • ~WhiteLioness / 2020-11-03 16:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Od Netii obecnie mamy 3 telefony komórkowe, internet i telewizję, o ile na usługi komórkowe nie mogę narzekać, o tyle internet i obsługa klienta zostawiają wiele do życzenia. Zgłoszony problem uszkodzonego routera - zrywa wifi przy bezproblemowym działaniu "na kablu". Pierwsze zgłoszenie - "router dawno nie był resetowany, zresetujemy to pomoże" no nie pomogło, drugie zgłoszenie - z łaską wymiana routera w ciągu 3-5 dni. Pan "technik" podał przez drzwi pudełko z nowym routerem i się utlenił. Po założeniu nowego routera urządzenie się co chwila rozłącza przez co nie ma ani internetu ani telewizji. Zgłoszenie numer 3 - "będziemy diagnozować zdalnie przez najbliższe 48h jeśli nie pomoże to technik zadzwoni się umówić" chwilowo jestem bez telewizji i internetu mając zdalne nauczanie, o ile z łączem jako takim większych problemów nigdy nie było o tyle ich sprzęt to złom.
    ZaletyDobry zasięg komórkowy
    Dobra cena w pakietach
    WadyWadliwy sprzęt
    Nieskuteczna obsługa techniczna
    MiejscowośćPiekary Śląskie
  • ~winiu / 2009-03-12 13:44
    Ocena: 2.25 / 5
    te pawelek 20 ty jestes idiota i nie mieszaj w glowie innym
    Zaletynie ma
    Wadycala netia to szambo
  • ~Wioletta / 2022-03-24 18:06
    Ocena: 2.25 / 5
    Najgorsza telewizja z jaką miałam do czynienia. Wieczne awarie,które trwają godzinami. Brak rzetelnych informacji.Zbywanie klienta. Pani na infolinii kasę sobie zresetować ustawienia nie zastanawiając się, że nie każdy jest biegów w tym temacie nie mówiąc już o starszych osobach. Po prostu tragedia.
    ZaletyBrak
    WadyWieczne awarie
    MiejscowośćŻagań
  • ~witter / 2021-01-11 13:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Występują bardzo często chwilowe przerwy, co powoduje zrywanie połączenia i gasną strony.
    Każdorazowa reklamacja jest jak rzucaniem piaskiem do morza.
    ZaletyW normalnych warunkach dość szybki.
    WadyJako operator wciąż mi "wciska" różne płatne opcje co widać na każdorazowych fakturach, mimo że co miesiąc reklamuje i odwołuje.
    MiejscowośćChorzów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306