Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Luck / 2019-09-24 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Już wcześniej pisałem że pracownicy techniczni mają gdzieś to że u mnie jest bardzo słabe wi-fi i żadnej pomocy nic a nic. Mówiłem że złożę rezygnację w najbliższym punkcie Netii. Dziś to właśnie uczyniłem mając cichą nadzieję że jednak zainteresują się jaka jest przyczyna mojej rezygnacji, a tu nic... Pani tam pracująca (jakaś młoda siksa) przyjęła moją rezygnację, podbiła pieczątkę, podpis i do widzenia, kompletnie nic się nie zapytała, miałem nawet odczucie że potraktowała mnie jak intruza. A było to we Wrocławiu przy ul Horbaczewskiego (budynek Astra) Widać że mają tu wszyscy wszystkich głęboko w d... Ot takie potraktowanie klienta który od trzech lat korzystał z usług Netii. Gratuluję. NIE POLECAM !!!
    ZaletyZero zalet
    WadyCałe mnóstwo wad
    MiejscowośćWrocław
  • ~Joanna / 2019-09-21 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, mam netia 4 rok i od ostatniej umowy non stop mam problem z połączeniem. Od dwóch miesięcy praktycznie w każdy weekend netia ma problem z połączeniem, a dokładniej od 16 do 22/23 jest brak połączenia. Netia nie widzi problemu ponieważ w tygodniu nic się nie dzieje. Mam dość wydzwaniania (min 40min czekania aż ktoś łaskawie odbierze) i powie że jest weekend i w poniedziałek ktoś się do mnie odezwie. NIE POLECAM A RACZEJ ODRADZAM!
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Joanna / 2019-09-21 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, mam netia 4 rok i od ostatniej umowy non stop mam problem z połączeniem. Od dwóch miesięcy praktycznie w każdy weekend netia ma problem z połączeniem, a dokładniej od 16 do 22/23 jest brak połączenia. Netia nie widzi problemu ponieważ w tygodniu nic się nie dzieje. Mam dość wydzwaniania (min 40min czekania aż ktoś łaskawie odbierze) i powie że jest weekend i w poniedziałek ktoś się do mnie odezwie. NIE POLECAM A RACZEJ ODRADZAM!
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Andre / 2019-09-20 21:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo zła obsługa klienta wręcz ignorowanie problemu. Trzy tygodnie czekam na nowy router po zgłoszonej awarii. Nigdy więcej nie podpisze z nimi umowy. Odradzam tego operatora.
    MiejscowośćStargard
  • ~Paweł / 2019-09-19 18:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia jakich mało. Odradzam korzystania z usług tej firmy. Awarie internetu raz w tygodniu, brak możliwości kontaktu z infolinią.
    ZaletyBrak
    WadyAwarie, awarie, awarie.
    MiejscowośćKraków
  • ~albinos / 2019-09-19 08:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Co chwilę nie ma Internetu nwm za co place dodzwonić się też nie można bo się prędzej człowiek zestarzeje nie polecam
    ZaletyCena
    WadyBrak internetu
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Indżynier / 2019-09-18 20:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Zakupiłem usługę internet+tv+telefon, MAX20. 90zł za całość (za dodatkowe pakiety tv dodatkowe osobne opłaty), więc cena nie taka zła. Jednak początkowo Netia przez przypadek zamontowała mi usługę VDSL, internet śmigał po 26MBit, wszystko było stabilne. Po tygodniu nagle akcja - technik wpada i trzeba wymienić router na inny. Okazało się, że przełączyli mnie na starą technologię ADSL. Z MAX20 zrobiło się od 4 do 10 MBit, z czego 8 Mbit zjada telewizja, czyli po włączeniu TV nie ma praktycznie internetu. Telefony do nich (30min czekania w kolejce) kończą się tym samym - mowią, że nie ma możliwości technologii VDSL pod tym adresem. Mimo że fizycznie taka możliwość była i widziałem to na własne oczy - zresztą ich technicy mają dostęp do logów z tamtego okresu i sami potwierdzają że prędkość była większa. Ale i tak w kółko powtarzają mantę, "nie da się". Takie dbanie o klienta.
    ZaletyCena, ale niestety cena/jakość idzie już do wad, kilka osób w obsłudze klienta było w porządku, próbowali pomóc
    WadyPraktycznie wszystko, od jakości obrazu TV, prędkość internetu, stabilność łącza (duże pingi w grach nawet bez żadnego obciążenia łącza!), toporność obsługi dekodera, gigantyczne kolejki do obsługi klienta (telefoniczne), większość pracowników obsługi klienta wrogo nastawiona do klienta
    MiejscowośćLubin
  • ~SebakTychy / 2019-09-18 16:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Telewizja przerywa , internet słaby i wfi ogółem do du.. Technik już tydzień się nie pojawia od zgłoszenia ..
    Zaletynie ma
    WadySame wady ..
  • ~l / 2019-09-18 09:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Bałagan, kwota inna do opłaty niż ustalenia z umowy. Omijać.
    Zaletystabilne
    Wadyobsługa klienta, błędy na fakturach.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ewa / 2019-09-18 01:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma czychajaca na zarobek, klienta ma gdzieś...
    MiejscowośćZgorzelec
  • ~siwy1008 / 2019-09-17 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    prosze omijac z daleka, przerywa, obsluga nie potrafi rozwiazac problemow a oplaty pobieraja
    Zaletyzadnych
    Wadyza duzo by pisac
    Miejscowośćwroclaw
  • ~Korek / 2019-09-16 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj to już chyba z 10 raz mi się odłączył internet z tego ich bezużytecznego netia spotu. Uciekać gdziekolwiek, byleby zdala od tego.
    ZaletyNic
    WadyKatorga przy oglądaniu filmów w jakości większej niż HD albo w graniu online.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~tgchan.com / 2019-09-16 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno~!! Internet niestabilny. Co chwile awarie i problemy z dostawa. Infolinia nigdy nieczynna (chyba, ze lubimy czekac ponad 30min jak nie wiecej). Reklamacje sa specjalnie zwlekane, wina zrzucana na klienta tak, zeby przestac reklamowac. Netia zrzuca wine na orange, orange na netie. Przy braku rozwiazania wymyslaja wymowki tak, zeby zniechecic klienta (trzeba kuc sciane i wyrywa kabel w calym domu). Internet dziala "dobrze", ale nie w godzinach szczytu, a jakis matoł chce kuc sciane, zeby kabel wymieniac... Korzystalem z netii przez lata... To co sie ostatnio dzieje to masakra jakas. Uciekam chocby na LTE byle nie zostac w zlodziejskiej netii...
    Zaletyaktualnie nie ma. Kiedys bylo drogo bo za 10mb okolo 50zl... ale przynajmniej stabilnie. Teraz to loteria z predkoscia oraz stabilnoscia... Internet po kablu, a u mnie z telefonu lte stabilniej, szybciej i 2x taniej...
    WadyWSZYSTKO~!! Z usulugi 10mb mam 5-6. Czeste awarie, przerywanie dostawy internetu. Debilna (nie da sie tego lepiej ujac slowami) obsluga na fb/infolinni. Reklamacje zwlekane i na odwal sie
    MiejscowośćRadom
  • ~wania / 2019-09-12 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobierają opłaty za usługi, których nie mają zamiaru świadczyć.
    W dodatku nie sposób tego wyjaśnić z nimi. Mają klienta w głębokim poważaniu i tyle. Rozbią sobie z nich jawną kpinę i stado owiec do wydojenia.
    Nawet skargi nie ma do kogo wysłać
    Wadyszkoda słów...
  • ~10 letni abonament ???????? / 2019-09-05 21:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam już 2 lata nie mogę się doprosic o szybszy internet place 80 zł za nic a mam 20 MB a umowa jest na 50 MB więc sprawa pujdze do sądu o oszustwo ciągle się coś wloncza mam dobry komputer a słaby internet i nic nie mogę zrobić nie polecam już tej firmy
    ZaletyBrak słów
    WadyZbyt dużo by pisać
  • ~Jonatan / 2019-09-04 07:40
    Ocena: 4.00 / 5
    Internet jest bardzo spoko za 43 ziko 150 Mb/s i tv ok 95 kanałów , działa git. Jest tylko taka wada ,że ciężko sie dodzwonić na infolinie ale jak już sie uda to jest spoko obsługa. Wadą jest to, że nie opłaca się przedłużać umów tylko zrezygnować i wziąć nową umowę na inną osobę bo dla nowych mają ofertę a dla starych nie. Najlepiej też zamawiać umowę przez infolinie bo przedstawiciele handlowi bardzo mocno mijają sie z prawdą bo mają kasiore od każdej umowy więc pitolą tak żeby od nich kupić.
    ZaletyCena, jakość, miła obsługa
    WadyBrak ciekawy h ofert dla starych klientów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jan / 2019-09-03 18:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie najgorszy z operatorów z jakimi miałem do czynienia.
    Zaczynając od początku, podczas wizyty handlowca w moim mieszkaniu twierdził że bez problemu 50mb/s można uzyskać i nie będzie z tym żadnych problemów. Podpisałem umowę. Gdy przyjechał monter okazało się że w moim mieszkaniu dostępne jest jedynie 20mb/s. Z uwagi na to że zapewniali mnie że za dwa miesiące będzie światłowód machnąłem na to ręką. Za miesiąc mijają dwa lata od podpisania umowy, światłowodu jak nie było tak nie ma a ja się męczę z internetem który w porywach ma 4mb/s. Dodatkowo telewizja jest też przez internet więc jak ktoś włączy coś na telefonie to telewizja się zacina. Nie polecam.
    ZaletyHBO go w pakiecie telewizyjny,
    Wadyniesłowny przedstawiciel
    MiejscowośćGdańsk
  • ~ROBERT / 2019-09-03 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości dokupienia transferu. Po zykozystaniu limitu obiecana szybkość to 1mb a ostatecznie mam 0.02mb co się wiąże z brakiem dostępu do internetu. Problemy z dostarczeniem sprzętu naprawa trwa już 3 miesiąc i co 2 dzień zlecenie zostaje zamknięte.
    ZaletyBrak
    WadyInternet jest bardzo wolny w różnych okalizacjach.
    Bardzo dziwny "lejek"
    Obsługa obiecuję naprawić po czym zlecenie widnieje jako zamknięte.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Kuba / 2019-09-02 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiepska infrastruktura, Internet nie działa już kilka dni, zero kontaktu, po 40 minutach ktoś łaskawie odbiera telefon. Nie polecam
    MiejscowośćBochnia
  • ~anna / 2019-09-02 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na Netie! Urzadzaja sobie totalne kpiny z klientow i oszukuja! Zlisliwie odlaczaja internet na cale tygodnie!!!!!!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266